Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pete
IP: uživatel4430
 jak mam uplně vyčistit karbrc a jak se steluje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 22:43
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 štelovátkem
Datum: 30. října 2008 22:43
 vyvařit v octě,a štelovat,podle toho jestli chceš štelovat bohatost směsi,jestli tam de hodně nebo málo benzínu,volnoběh,musíš napsat co by si chtěl štelovat
Datum: 30. října 2008 22:37
Jméno: pete
IP: uživatel4430
 chtel sem napsat karburator
Datum: 30. října 2008 22:18
 dotaz pro frikulína máš nějaký http://www stránky? docela bych chtěl vidět tvůj stroj jo a s tou klapkou já se to snažim udělat co nejlacinějc páč moc prachatej nejsem (takžee schánim kde se dá kámoš mi sežene hliník a má taky frézu tak mu to nakreslim vyfrézoju si to(
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 19:10
 Ne-e nemám a ani nechci...  Motorku ti klidně ukážu ale trpět stránkama třeba jako stejsky....vysvětlovat všechno dokola....stačí mi to tady....  Takže nemám a neplánuju kdo chce najde mě i na netu...! I s mojí motorkou....
Datum: 30. října 2008 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 kde jinde ,nez na scootlandu a scooter-tuningu,koupim klapku a přírubu sání ???? .....alespon tu klapku??? nevite ?? z ceho delate domecek??? kosku hliniku bohuzel doma nemam  hledam jine reseni  Díky všem za plnohodnotné rady a tipy !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 23:52
 Dobrej -pokouším se jí celou dělat z duralu , mám jí do stříšky - schovanou jako dovnitř do válce a ze zhora je přírubička na sání
Tak nevim jak to dopadne - ale jestli někdo potřebujete vyfrézovat něj. domek tak to mi
přijde docela jednoduchý a z mé strany zrealizovatelné . - o proti frézování kanálů ve válci.
Datum: 07. listopadu 2008 23:52
Jméno: adas
IP: uživatel1069
Datum: 31. října 2008 17:06
 *sorry... "hlado"
Datum: 31. října 2008 10:21
 cau "hladaů prosim posly me taky fotku tveho domečku docelaby em zajimalo jak to mas udelane... adamec37@seznam.cz dik
Datum: 31. října 2008 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel4460
 MuStANG23333 : diky za tip...perinax a nebo silon nekde sezenu a velmi dobre se obrabí a teplo tomu nevadi a z casti to bude i jako izolace
Datum: 30. října 2008 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel4460
Datum: 30. října 2008 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel4460
 frikulin: tos zas odpovedel presne tak jak jsem ocekaval  ty víš jak na to ale proste neporadis.....to mi na tobe nejvic vadi!!! prirubu nechci resit....tu v nejhorsim sprskne nekdo doma,ale zajima mi ten domecek....hlinkovou kostkou doma běžně nedisponuju
Datum: 30. října 2008 22:01
 hlada hod dakde to foto alebo mi ho posli na e mail jawa-555@azet.sk diky
Datum: 30. října 2008 21:38
Datum: 30. října 2008 17:45
Datum: 30. října 2008 16:45
 ja to mam vyřešeny celkem složitě... bez pomoci hlinikovy kostky... i kdyz by byla asi lepsi... jestli chcete tak hodim fotku...... ale je to fakt složity
Datum: 30. října 2008 16:19
Jméno: david3333
IP: uživatel4458
 aj ja mam tento problem mam klapku ale neviem jak na domcek nejake foto by pomohla chcen to na mz 250
Datum: 30. října 2008 15:04
Jméno: valda
IP: uživatel4453
 zdarec,mám otázku ? Včera jsem byl na noční projížďce a fechtl jel ¨na půl plynu¨,a pořád chcípal,tak jsem ho nechal zahřát a pořád dělal to samé. Když sem poté jel zpět domů nasr...,tak jsem jen tak zkusil při jízdě ¨napumpovat¨ do karburátoru benzín a z ničeho nic se z fechtla stala střela a lítal jako pominutej . Nevíte čím to může být, že do karburatoru jde málo benzínu ? a co s tím mám dělat ??? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 18:40
 mě to dělalo taky tak vyčisti kohoutek rozeber ho a vydělej těsnění a vyvař ho v octu jak bude vyvařený tak ho profoukej kompresorem a slož ho a poteče ti tam tolik benzínu jako nikdy a pojede to jak pila
Datum: 03. listopadu 2008 18:40
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Jelikoz se mu to stalo na projizdce, tak bud enejpravepodobnejsi to ze ma pricpanej kohoutek pod nadrzi, vymen v nem tesneni a vycisti ho, pak by to melo jet
Datum: 29. října 2008 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a pokud ani to ne tak vycisti (profoukni) trysky
Datum: 29. října 2008 20:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli nepomuze hladina vetsi tak ti vysi ventilek nebo jak seto nazyva
Datum: 29. října 2008 17:39
 musis zvednout hladinu nepatrne prihnout ten plisek nahoru v polov. komore musis to zkouset
Datum: 29. října 2008 17:13
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 hoši mohl by mi někdo poradit? za studena na startuje na 1. nakopnutí a jak je teplý tak nakopnutí ani za hov.. a na roztlačení tak po 100 m a ještě k tomu se ani nerozjede ale jen tak bublá a má problém se vůbec rozjet musím dát spojku a dát mu plný plyn a on ještě 1/2 minuty se nechce rozjet nevíte čím to je?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 13:49
 skus sklepnout svicku... ja sem ji narovnal a po teplu to nechtelo chytnoout,,, tak jsem ji skepl a hele... jede
Datum: 29. října 2008 13:49
Jméno: sedlo
IP: uživatel4448
 ahoj chlapji hele mam mustanga a zy studena mi na poprvý nastartuje ale dyž je pak po jízdě teplej tak nakopávačkou nejde našlápnout ?? nevíte co stím dky??
!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 20:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak gdyz ji nakopnes pod plynem tak to mas dobry a je to vlastne logicky jinac jelikoz on se roztahne pist ve valci tak jinak nakopnout nez s plynem nejde...a to je klasicka nemoc fichtliku ze nejdou za tepla nakopnout vlastne vubec...
Datum: 02. listopadu 2008 20:48
Jméno: Motor-
IP: uživatel1524
 Moje Jawa 21 dělá to samé. Jde o to že když je to zahřáte, tak ji musíš startovat s plynem.
Datum: 01. listopadu 2008 15:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo pokud mas motor po vybrusu nebo novy krouzky nebo pist tak to zajed a pak ti to delat uz nebude
Datum: 29. října 2008 15:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dalsi z mala nemoci fichtlu...taky mi to dela, bud prej studenou svicku, nebo briskn15c, nejlepsi je PALka, muze ti to delat odtrh, zkus sklepnout kontakt na svicce, zkus kompresi atd atd...nekerym to zas dela naopak
Datum: 29. října 2008 15:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to fichtli delaj no me to taky delal  a taky jsem to nevyřešil ale kámoš má fichtla do kterýho sehnal ješte úplne novej motor z výroby ješte zabelenej a tak no jde za
studena na poprvý a tepla třeba na 5 ale chytne takež to skus pořádne natavit a třeba to taky pude
Datum: 29. října 2008 13:16
 Bud si na to zvykni nebo si nekde sezen PALku ikdyz je ten motor fakt teplej tak to taky nepomuze
Datum: 29. října 2008 12:50
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to je rada nad zlato  to dělá asi u každého pincka já sem to vyřešil tak : dal svíčku N14C dycky za tepla dám skoro plný plyn a tak na 2-3 našlápnutí se rozjede
Datum: 29. října 2008 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 zvykni si na to
Datum: 29. října 2008 11:40
Jméno: tommy
IP: uživatel4445
 potřebuju radu ,mám nadrž a mam v ní malou díru asi prorezlou jak by t ošlo opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:08
Jméno: Nádrž
IP: uživatel1524
 Propláchnout není dobrý nápad protože i když to necháš přes noc na nějakém horkém topení... tak ještě ráno tam budeš mít vodu uvnitř nádrže. Sám jsem to udělal protože po povodni byla celá zablácená a já to propláchl vodou a ránoé jsem to tam pořád měl. Leda že bys to nechal na vařiči, jak jsem to udělal já. A bouchnout ti to nemůže když bys letoval. Já měl děravý kohoutek a normálně jsem to letoval bez problému. Já jsem to toriž postupně chladil.
Datum: 01. listopadu 2008 15:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 proč by bouchala když by byla prázdná a propláchl to vodou
Datum: 29. října 2008 14:41
Jméno: tommy
IP: uživatel4449
 asi z jawy 90
Datum: 29. října 2008 13:08
 zavařit to je moc nebezpečné může ti to bouchnout bacha na to a z čeho to je nádrž?
Datum: 29. října 2008 12:13
 zavařit, zalepit, zaletovat.....
Datum: 29. října 2008 11:09
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar čím je nejlepší vyčistit nadrž a sítko na fechtlovi?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 8:59
 zkus se zeptat políčka ,,hledej´´
Datum: 29. října 2008 8:59
 čawes .... mam mustanga kupil sem si naň novy vzduchovy flitr .... kdyš jedu tak sem ti občaas dusi ... a ked zatlačim ten čudlik dole ( nekdo tomu riak sytič ) tak se to paradne rozjede a už se to na chvilku nedusi ..prosim cím ot je ??  dikes draci %D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:32
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je to jasny...starej filtr byl zanesenej a propoustel malo vzduchu, takze tomu stacilo malo paliva...ted je tam vzduchu vic a paliva malo...zvedni hladinu tak aby byla zaroven s horni hranou stlaceneho plovaku, jehlu dej na 2 zarez shora, vycisti trysky a pojedes jak drak
Datum: 29. října 2008 11:32
 to se mi stalo u 21.bylo špatný těsnění mezi kolínkem a karburátorem.sálo to vzduch,ale nemusí to bejt ono
Datum: 29. října 2008 0:17
 Sharky: jj presne podle me to s filtrem nema nic spolecnyho )pokud sem to dobre pochopil) holt povolis ty 2 sroubky a ten plisek kterej je na takovy osicce (dost casto rada vypadava tak pozor) prihnes trosicku nahoru
Datum: 28. října 2008 22:45
Jméno: tibor23
IP: uživatel2900
 jo jasne dikes .... pomohli ste zajtra dam vedet jak to dopadlo
Datum: 28. října 2008 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nemas serizenou plovakovku nebo ucpany trysky...jinak to zkus jestli to dela i bez filtru coz asi jo
Datum: 28. října 2008 21:51
 Jestli to jede líp když zmáčkneš přeplavovací kolík, tak zvedni hladinu v plovákové komoře (a to tak že otevřeš plovákovku a ten mosaznej plíšek ve víčku přihneš směrem do víčka - s citem!)
Datum: 28. října 2008 21:50
Jméno: tibor
IP: uživatel2900
 ten čudlik byl mysleny na karburatory .D
Datum: 28. října 2008 21:44
Jméno: george
IP: uživatel1834
 někde sem slyšel že se dává do nádrže cukr proč?z jakýho důvodu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 21:57
Jméno: Sami
IP: uživatel982
 Prdlajs... To se dělá jen u 4-Taktů, protože se připečou ventily. Fichtlu se takřka nic nestane (mam s tim svoje skušenosti)
Datum: 14. listopadu 2008 21:57
Jméno: charlie.vlcak
IP: uživatel4443
 Nekdy pred triceti lety bezel v Ceskoslovensky televizi serial, ve kterym nejaky dva chlapi a asi dvanactiletej kluk furt jezdili na jachte a v kazdym dile se jim prihodilo neco uzasne dobrodruznyho - kdyz o tom ted tak uvazuju, ten serial byl tak debilni, ze snad musel bejt nemeckej... a v jednom z tech dilu kluka unesli nejaci pirati nebo paseraci, ci co to bylo za verbez a vezli ho nekam (buhviproc) v podpalubi sve motorove jachty. Chytry hoch se po skladisti porozhledl, nasel pytle s cukrem, nejak ten cukr nasypal do nadrze a motor se zastavil, takze hodni kamosi mohli zle piraty dohnat, kluka zachranit atakdaaale ... a snad od tech dob se tohleto traduje.
Ma ten pribeh jednu chybu, v praxi pomerne snadno overitelnou. A kdo zkusi rozpustit cukr v benzinu, ten ji odhali. :o)
Datum: 28. října 2008 23:57
 tohle je ta nejhorší sviňárna co ti někod může udělat - dát do nádrže cukr... cukr totiž karamelizuje a pak vlastně zadřeš píst
Datum: 28. října 2008 15:55
 dava se aby si nedojel
Datum: 28. října 2008 15:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 to akorat zadres motor
Datum: 28. října 2008 15:10
Jméno: JAWISTA
IP: uživatel4427
 ZDRAVIM, JAKÉ JSOU NEJVHODNĚJŠÍ TRYSKY DO MUSTANGA?? POTŘEBUJI ZVEDNOUT VÝKON NA ZÁVODY! DÍK JAWISTA
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:40
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2969
 stando,nemáš pravdu,dá se jezdit ale musíš to umět,jestli máš zadní plášt sjetej tak to se jezdit nedá ale s páštěm kterej neni moc dokurvenej se jezdit nechá !!!!
Datum: 27. října 2008 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jo dokrmis otacky...ovsem musi byt idealni a musi to s ni tahnout uz od spoda, to je pak ta prava trysky, kera je nejlepsi...soudruzi vedeli proc tam davat 68, ta umi od spoda lip jak ta 72 kera zas tocila o par (asi o 500) otacek vic...to se musi vyzkouset, tydlec plky sou jen tak aby se rec nevazla
Datum: 27. října 2008 19:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vis tryskou vykon nezvednes
Datum: 27. října 2008 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 68,70,72 ....skus a uvidis na kterou ti to pojede lip ....do terenu hlavne sezen drapaky a vetsi venec rozety ...s normalni rozetou a kolama se neda jezdit ....jentak z hecu jsem si odjel na mim seriovym puvodnim fichtlu zavody v pavlikove a bez drapaku a vetsi rozety nemas sanci ...pak to chce lepsi tlumice dopredu i dozadu ...zbytek je pouze o skills ridice
Datum: 27. října 2008 17:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - mam dotaz kdo ma zkusenosti s chromovanim-když mam nadrz zakitovanou -tak asi 3 cm čtverecny plochy -je to nejakej problem pro crom tan kit-nebo je to jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 11:31
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
 opiskovat před chromem...jo to by měli chlapci radost
Datum: 28. října 2008 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 priplatis si a bandu ti pred chromovanim rozriznou,vyklepaj,svarej,pomedi,vylesti a pochromujou ....samozrejmne napred ji musis nechat opískovat ... a nesmi mit uz slabe stěny !!!!
Datum: 26. října 2008 22:17
Jméno: tomulik
IP: uživatel4180
 nebo dalsi reseni coz si myslim ze je nejlepsi to prekytovat železitym kytem kterej sezenes v nejake lepsi auto lakovne. je to sice o nejakych 50 az 100 kč drazsi ale je to asi jediny reseni\r\n
Datum: 26. října 2008 21:43
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 dik za rady...
Datum: 26. října 2008 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 treba si tam navar nebo jinak vodive pripevni tenkou vrstvu plechu pokud to pak nebude vypadat blbe coz bude ale je to tak asi jediny zbusob jak na to nebo to necim vodivym nastrikat...
Datum: 26. října 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prakticky tam plati pravidlo - co vede proud tak to se da nachromovat...Cr je rozpustenej v lazni do kerych se davaj veci kery se chcou nachromovat a ty sou pod proudem...necha se to tam tak 30 minut a da se dalsi varka...pokud ten kit neni vodivej tak je to problem...samozrejme se neda nachromovat secko jako treba slozite zohybana telesa (jako treba trubky pac je tam nejaky pole kery to vevnitr neumoznuje bo co) ale to se da vyresit jinym zbusobem chromovani - jinou technologii ale to newim jaka je...zkusenosti mam od taty kerej chromuje ve fabrice ventily...
Datum: 26. října 2008 21:12
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4418
 No to je jasný že to vadí tak ten chrom se totiž nanáší jen na čistý železo. jestli se nepletu tak to je elektrolíza. takže kit je problem.
Datum: 26. října 2008 20:58
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Cau, potreboval bych radu. Mam kyvacku 175/356 a ma hrozne vysokou spotrebu. Asi tak 6-7 L a to ju moc nehonim. Predstih mam sestelovany dobre, jehlu na 3 zarezu shora.Prosim cim by to mohlo byt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:33
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Tak kola mám nafouknutý dobře a točí se pěkně. Ale zapalko je tam asi z něčeho jiného nějaké 50W a má tam myslím být 45W tak to možná bude tím.
Datum: 27. října 2008 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 hele ver never,tata s tim jezdil 10 let na poldovku na kladno a prumerna spotreba byla 8 na sto,tachometr nekecal... ted jsem repasoval tachac co tam byl origo a ten na radaru nekeca a pocet najetejch km taky sedi ....jezdim hodne na krivoklat...od nas je to tam asi 25 a me tachac natocil 23,5 ....coz je +/- OK ....predtim to taky jezdilo hezky....vsechno behalo pekne ale byla lina ...ted leti,nezere a ma i celkove vetsi silu ....jo detail....menil jsem vyfuky,ale i s novymi to jezdilo za 8...byli tam z panelky ...ted tam jsou origo rybiny ....delalo mi to asi to zapalovani z kejvacky...vaccka byla vetsi a mela trochu jiny oteviraci charakteristiky kladivka...sla dýl jiskra ....je to asi tim >>>> ....ale v resenem pripadu to muze mit za dusledek hafo veci,nejenom derava banda a spatnej predstih  ....vycistit,seridit,skontrolovat motor,opravit co je potreba,utahnout a nafouknout kola a namazat retez a melo by se to srovnat ....vyspu>>jinak nevim jak jezdis se skodovkou,ze se spotreba dostane pod 10 litrů ....ja jezdil i za 12 ..jezdil jsem psycho...diky bohu od 18 let uz mam Citroen -1.4D a jezdim za 4.5 nafty
Datum: 27. října 2008 0:21
 standa> tak to si uhod že tomu nebudu věřit, podle mě to nemůže bejt špatně seřízeným zapalováním, respektive na spotřebu má vliv maximálně předstih a ten nastavit umíš, mě 175/450 nevezme nad 5l a to mi věř že výkon motoru využívám na 100%, jo a už by si zasloužila výbrus, mam jen jediný vysvětlení, že ti hodně přeměřoval tachometr, resp. počitadlo km, 8l mi nežere ani škoda 120 když chci
Datum: 26. října 2008 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 nebudes tomu verit ale 250 pérák mi zral 8 na 100,mel jsem tam zapalko z kyvacky 353..jezdilo to,chytalo to,dobijelo to ...casem jsem zprovoznil peracky zapalovani a vratil ho tam a ono to zacalo jezdit lip a spotreba klesla pod 4 na 100 ..(jezdim dost na hranici možností) ->> motor je zachovalej ...na radaru v obci jsem mel 119 km/h  driv jel jenom 97km/h -> k podstate veci....muze ti nekde utikat benzin jak psali a nebo to mas blbe serizeny(coz si myslim ja).... dalsi moznosti je male sekundarni kolecko v motoru
Datum: 26. října 2008 22:41
 musí ti týct nádrž nebo kohoutek nebo hadička, jestli to jezdí normálně, jestli se to uchlastává tak karburátor, ale tohle je spotřeba 2l větší než je normál, to nedáš ani když budeš jezdit pořád na plnej kotel, takže to musí někde týct a nebo máš bráchu s fichtlem...
Datum: 26. října 2008 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak tu jehlu bych dal co nejniz zalezi kolikatej mas vybrus a skontroluj vzduchovy filtr jestli neni spinavej kdyztak dej novej a vycisti vejfuk .. nafoukej spravne kola.. a skus jestli jdou lechce (kola) tohle vsechno by melo stacit pokud motor nekde nefouka
Datum: 26. října 2008 18:49
 cau prosimvas nevite nekdo jestly davaly na mustangy trisky 70 vim ze klasikam je 68 a slysel jsem ze na mustangy davaly 72 ale ja jsem sehnal mustanga a je na trisce vyrazeno 70 dikas
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel4400
 to musis vyzkouset
Datum: 24. října 2008 14:37
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 a jede to stejne nebo lip taky mam posledni typ mustanga je to sice rok 1978 ale je stejnej jak ten posledni typ a tak se ptam ze bych si mohl koupit takovou trysku třeba to lip pojede ale taky mozna ne jestly stim mate naky zkusedosti DIK
Datum: 24. října 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 oni nejcastejsi sou 68 ....70 sem videl zatim jenom jednu a pak sem videl asi deset tech 72....vzdy na poslednim mustangu ...
Datum: 23. října 2008 22:25
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jn zapadá mezi 68 a 72 ale nikdy sem nevidel ani neslyšel.
Datum: 23. října 2008 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 jasny...videl sem 70 jenom jednu...ale fakt ...byly 68,70,72
Datum: 23. října 2008 21:55
 Zdarec chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví kde se dá sehnat membránové sáni co by pasovalo na stadiona nebo aspon jestli někdo nemá nějaký vykres jak by to vypadalo mám karbon na klapky a slušně vybavenou dílnu takže bych si to v pohodě vyrobil sám
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 16:52
 čaute chlapi potřebuju radu dneska sem jezdil na moji babetě 210 a když ždycky přidám plyn tak se mi to začně asi na 2 sekundy dusit a pak už to chtí tah díky za odpověd :
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 19:54
 hele kamosovi to delala 207 taky ¨tak sem mu poradil at si koupi novy kohoutek a jezdi to jak drak
Datum: 22. října 2008 19:54
 jj dík moc to bude spíš si myslím tou bohatosti protože karbec sem čistil před 14 dní a to sem vubec nejezdil
Datum: 22. října 2008 19:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nazdar tipane to je jasny - bohata smes nebo zaneseny trysky...rozmontuj karbec, vycisti trysky (staci profouknout nebo chlup ze smetaku zadny draty ani vrtak), namontuj zpatky a pokud jeset porad bude delat tak tu jehlu v karbecu dej o jeden zarez niz
Datum: 21. října 2008 21:22
 Jeste jednou zdarte,mam novy karburator a nove lanko(rychlopal),volnobeh se spis blizi ke chcipnuti a presto kdyz chci zaradit tak uberu uplne plyn,zapnu spojku a trochu to rve,ale ne jak normalne,ale trochu vic.Jen nekdy to nedela.Ďikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 19:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 utahni trichu spojku(pokud to dela pri zarazeny rychlosti) pokud ne tak mas bordel v prevodovce a ten ti to brzdi
Datum: 21. října 2008 19:23
Jméno: KME
IP: uživatel1828
 Mam takovy dilema s mou čz 175/487 jestly muzu lít olej primo do nadrze nebo se to MUSI lejt do ty nadoby pod sedadlem?? kdyz je to ten OILMASTER ja si myslim ze to nevadi ale nejsem si tak jisteja co kdybych jak je sani karburatoru dal sani napr z jawa 250 takovy to sitko byude to necemu vadit??? DIK ZA ODPOVETI
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:58
 jestli to neumíš nastavit, nebo se o to neumíš starat, nebo si třeba jen myslíš že by si zapoměl dolejvat olej, tak celej komplet odmontuj a prodej to, je škoda aby to nědělalo to k čemu to bylo vyrobený, hlavně to čerpadlo nenech běžet bez oleje
Datum: 21. října 2008 21:58
 Pač se otot neuměly starat.... Když se o oilmaster staráš a jedno začas ho zrenovuješ, tak problém neni, to vše jsou keci.... Stát se to může, že to mazat přestane, ale spousta lidí říká, že pokud je údržba, tak to funguje naprosto dobře navíc je s oilmasterem motor lépe mazán...
Datum: 21. října 2008 18:55
Jméno: 477
IP: uživatel1181
 No jestli mas oilmaster pridelanej a funguje ti cerpadilko tak py to hadit nemnelo a mnelo by to valit ale proc si myslyz ze nasi predkove co ji mneli pred nam
to odpojovaly
Datum: 21. října 2008 18:22
 čawes , chcem sa opytat ked na na muj mustang dam filtr z parezu (vypada skoro jako sítko) ...jake to bude ?? bude priemer otvoru sa aspon zhodovat ?? pojede to rychleji ?? prosim dajte info .Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 18:23
 ALE ZASE SEM SKUSAL UPLNE FILTR VYNECHAT PROSTE LEN HSUI KRK A AIRBOX BEZ FILTRU A JE TO NANIC ....CIM TO MUZE BYT ????
Datum: 19. října 2008 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 jak by to asi jelo.....jako kdyzby si u mustanga stahnul provazkem ten husi krk na airbox na prumer 14mm....bude to priduseny,nebude to tocit na plno a zaroven bude bohatsi smes,protoze tam pujde vzduchu min nez by melo... kdyz uz tak aspon filtr z 250 z otevreneho sani je lepsi
Datum: 19. října 2008 14:55
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Čau draci potřebuju poradit jak je lepčí ladit volonobeh jestli tim šroubkem nebo vytáčet ten šroubek na tý matce u lanka od plynu a jestli je menší velký nebo menší předstih ? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak klascky se to dela tim sroubkem s pruzinkou uprostred tech trysek (musis mi zvedly soupatko jinak si ho vysoustruzis) no ale estli je upne dotazenej a porad to nedrzi tak jedine napinat lanko tim sroubkem s matickou...a te predstih to je jako kerej je lepsi? no mensi je do rychlosti, rychlejc lita, vetsi do sily, lip tahne...
Datum: 19. října 2008 13:37
|



|