Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau všichni, chci se zeptat, v jedné z trysek mám ucpanou osovou dirku, myslím, že v tý delší trysce, vadí to? Zkoušel sem tam tou dírkou prostrčit štětinu od koštěte, ale neprojde zkrz do tý příčný díry, Ject to jede, ale či to nemá bejt průchozí? U tý menší trysky to mám průchozí, ale u týhle né. Napište, jestli tovadí nebo nevadí, a když jo, tak čím to nejšetrněji vyčistit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 11:56
 Ty vole...vrtákem kolem toho choď aspoň kilometr daleko. To je zase nápad...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normálně to prošťouchni drátkem z drátenýho kartáče nebo čimkoliv jinym. Nehledě na to že když ti to jede tak to ucpaný nemáš. Jen se ti to zdá....! Vrtákem čistit trysku.....kristova noho....!!!!
Datum: 07. října 2008 11:56
 ale do tý druhý trysky mi ta štětina projde v pohodě, zkusím to teda profouknout, ale pochybuju, že to profouknu  , a nevíš Edo, v nejhorším případě, jakej průměr vrtáku bych měl použít? dík
Datum: 07. října 2008 11:39
Jméno: Eda
IP: uživatel1337
 Zdar draku,stětinu tam nestrčíš ani náhodou je moc silná  Tak zkus použít svojí hubu a foukni do tej ďoury!!Anebo můžeš taky použít kompresot.A taky mužeš malinkim vrtáčkem!!
Datum: 07. října 2008 7:08
 čau chlapci, když mám ucpanou trysku muže to delat toto- sotva to jede muzu drzet max 1/3 plynu jinak se to zacne dusit?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:27
Jméno: Pincek
IP: uživatel1179
 To je jasný že je to tim !!!
Datum: 07. října 2008 16:27
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 možná kdyby byla jen maličko zanešená, každopádně to chce seřídit kompletně karbec
Datum: 07. října 2008 12:35
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 zdar draci -uz jste nekdy videli vzduchvej filtr na pohled stejnej jak na parezoj akorat ma dyfuzor normalne na pionyra a krasne sedi na seriovym karbeci-ten filtr je bez uprav-normalne z výroby-ja to jeste nevidel a koupil jsem s tim mustanga a vypada to dobre kdyz tam neni ta manžeta.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 zas pekna blbost....obycejnej bastl,ale pokud si s tim spokojenej tak good luck!!
Datum: 06. října 2008 18:57
Jméno: Pajin309
IP: uživatel4257
 Jakej bude rozdil kdyz dam na fichtla karburaci z motorovky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ono nezalezi jestli je z motorovky ale jak ma velkej difuzor a dalsi veci jestli je to 20 vejs tek se rozluc na origo to prehltis
Datum: 06. října 2008 16:21
 bude to lepsi mam ho taky ale nevim jak to tam mam namontovat ma to udelany kamos ale nevim jak to tam dat spsi na to nemam cas njn ale udellej to bude ti to min zrat a bdue tio mit lepsi zvuk proste a jdnoduse mude ti to vic tahnout !! a jsem adam a jemi 13 let a bydlim v kozlanech a kldyztak mi muzes dat icq moje icq 477982928 tak si me kdyztak priddej
Datum: 06. října 2008 16:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zadnej jenom tam budes mit karbec z motorovky a nebudes moct nastavit volnobeh no proste za skousku nic nedas
Datum: 06. října 2008 15:06
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 fakt nevíte jakej zavit má hlavní tryska na simsona m5 nebo m6 u BVF plspls
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak tady se nic takoviho nedozvis ale koukni do kramku tam neco je
Datum: 06. října 2008 16:22
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 šupleru mam ale nemam BVF,chci to na karbec na yamahu a tam je 5 závit
Datum: 06. října 2008 14:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 bvf mam doma ja to merit nebudu jestli nemas supleru tak to nezmeris
Datum: 06. října 2008 14:51
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdarvim,nevíte někdo nahodou jakej zavit má hlavní tryska na simsona m5 nebo m6???Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 18:16
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 BVF
Datum: 05. října 2008 18:16
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 mám originál ale myslim že by ty zavity meli bejt stejný
Datum: 05. října 2008 18:15
Jméno: FK-Racing
IP: uživatel1115
 Já to náhodou vím. Ty jsi nenapsal jestli máš Binga, nebo BVF-o, jakej máš vlastně karbec, takže máš smůlu, no.
sweb.cz/firesnek
Datum: 05. října 2008 17:54
 caute draci chcem sa mas spitat moj fichtl ked je sdudeni tak suer do otacok ale ak sa zohreje tak asi 2s sa dusi a potom viskoci do otaciek.co to moze bit??predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 9:24
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 hele motork tahne vic s mensi nebo vetsi tryskou??s vetsi ze jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 14:39
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 noa když dám větžší trysku a novej sport filtr?
Datum: 06. října 2008 14:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 kdyz das velkou trysku tak ti to bude akorat lip chladit ale zrat to bude nehorazne
Datum: 05. října 2008 20:14
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 sekundaro tam mam nejmensi,ale diky
Datum: 05. října 2008 12:23
Jméno: Opi.
IP: uživatel4249
 hele tryska je na serizeni bohatosti smesi, smes by mela bejt optimalni u kazdyho stroje toje jinak...vetsi tah ziskas treba mensim sekundarkem nebo vetsi zadni rozetou
Datum: 05. října 2008 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 nejvic ti to bude tahnout s originalni tryskou a novym vzduchovym filtrem a serizenym zapalovanim!!!
Datum: 05. října 2008 11:17
 podle toho jak velký má motor objem. na pionýra kdybys dal větší trysku tak ti to pomůže maximálně v tom že to budě žrat jak prase ale pojede to hůř a kdybys tam dal menší tak ti to pojede taky blbě páč to nebude mět dostatek benálu
Datum: 05. října 2008 10:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takovej prdlej dotaz: jak ovlivni chod motoru tryska 72 od 68? pry na 68 to lita lip nebo opak bo v tom neni vubec zadny rozdil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 21:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to možný...to je takovy to jedna pani povidala, tydlec pravidla co se od keryho roku delalo jinak se musi brat s rezervou
Datum: 05. října 2008 21:14
 já mam 20 z roku 78 a na 90% tam mam 68...
Datum: 05. října 2008 20:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mel sem to jako origo trysku na jedny z poslednich jedenadvacitek...delalo se to myslim od 75 roku se davali ty 72 trysky
Datum: 05. října 2008 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 68 se davala na 05 a stary 20,21 a prvni mustangy ....myslim ze 72 se davala az na posledni seriovou radu mustangu aby se dokrmovaly i ve vyssich otackach(tocili asi o 350 otacek vic ...zpusobovali to dva krouzky) ...do my 21 sem kdysi koupil tady tu sadu 8.vybrus a tak sem tam preventivne dal 72 trysku ale casem jsem tam vratil 68 a ono to s ni jede opoznani lip odspoda
Datum: 05. října 2008 11:23
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 se 72 budes mit bohatejsi smes takze to bude mit vetsi silu ale pujde to pomaleji do otacek
Datum: 04. října 2008 23:12
 hele,chel jsem se jeste zeptat jakej je rozdil mezi tim jetli zvednu jehlu nebo dam vetsi trysku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 21:55
 ne, na sériovym motoru ne
Datum: 04. října 2008 21:55
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 a mohla by ta vetsi tryska trochu zvysit vykon?
Datum: 04. října 2008 17:55
 jehla má vliv na bohatost směsi při otevření šoupátka od 1/4 do 3/4 (zhruba) a triska ovlivňuje bohatost při plnym plynu
Datum: 04. října 2008 13:58
 Ahoj nevím jesli se to sem hodí ale chci se zeptat jaká originální červená barva byla na pionýru jawě 21 chci vědět číslo.A chtěl bych se zeptat
jestli když budu stříkat pionýra jaká je lepší základová barva a co všechno by se mělo do barvy přidat a v jakém poměru?Nebo nebude lepší, když si to nechám nastříkat u lakýrníka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 22:24
 Označení barvy je ČSN 8850 nebo RAL 3004( někde jsem četl názor že víc originalu odpovídá RAL 3005, osobně to nevím přenechal bych to na posouzení odborníkovi) dej sem potom vědět jak jsi dopadl
Datum: 04. října 2008 22:24
 Hlada> když máš fixírku s nějakym kompresůrkem (vysavačem) tak to neni problém až na to že to trvá dlouho...ale s fixírkou na foukání hubou bys to nedad  Pepe.killer> já sem třeba základ na svým fichtlu dělal štětcem 3-4 vrstvy, po zaschnutí nebyly téměř vidět tahy štětcem, vybroušeno do hladka zhruba za půl hodiny (záleží jak velkej díl to byl), vrchní lak se dá taky dělat šťetcem, ale takovejch machrů už moc neni co to uměj....
Datum: 04. října 2008 14:11
Datum: 04. října 2008 11:50
 tak to je pak jiná...no jesi seš šikovnej tak si to udělej dom...ale já kretén, mě došla základovka ve spreji tak sem udělal blatník štětcem...prousil sem to ajk debilasi 3 odiny a stejnak to tam je vidět celkem...co se dá dělat, stejnak to pak dám za 3 roky k lakýrníkovi
Datum: 04. října 2008 11:43
 Já vím já mám pistlo takže bych to šplíchl štětec v žádným případě!!
Datum: 04. října 2008 11:03
 hele jesi chceš, aby to vypadalo pěkně, tak to buď dej k lakýrníkovi a nebo si na tom musíš dát hodně záležet, a základovku v žádnym případě štětcem! jenom sprejem...vše pečlivě obrousit, zakitovat atd. a to číslo si takhle z hlavy nepamatuju ale zkus se kouknout eště někde
Datum: 04. října 2008 9:35
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 zdravim jak mam na Kejvě přesně nastavit bohatost směsi ?? čím vím (tím šroubkem pod tryskou) ale nějak podle čeho to mám poznat lesti je to moc bohaté a naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 9:16
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 poznas to podle zvuku,sile a jak se ji chce do otacek
Datum: 05. října 2008 9:16
 zdar draci,chtel jsem se zeptat o kolik vetsi trysku muzu dat na yamahu dt 50 aby lip tahla,kdyz v technicaku mam 70
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 9:13
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jakto,aby vic tahla chce bohatejsi smes to znamena vetsi
Datum: 05. října 2008 9:13
Jméno: lol
IP: uživatel1265
 když chceš aby ti táhla tag tam musíš dat menší
Datum: 04. října 2008 18:11
 sry oprava ze vnitrku nadrze dostat rez
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 21:42
 no nahazej tam nejay matky tak hrst a poradne stim zaštěrchej (dlouho) at se ta raz poradne omlati a pak to vysipej a opakuj dokud ti nebudou vypadaavt cisty matky  ale hlavne tam nelej zadnou vodu nebo tak! protoze kdyz tam das vodu, benzin nebo tak tak to co se ti omlati tak se ti to prilepy na steny nadrze a nezbavis se toho jenom na sucho at sedari draku mej se
Datum: 03. října 2008 21:42
Jméno: Tomas
IP: uživatel4229
 nasypat do nadrze rozne srubky a napr dat to do miesacky a potom vymit ARVOU abo benzinom (len nie vodou),dokonca som tu na kramku cital ze to niekto cistil z jemnym pieskom...
Datum: 03. října 2008 21:42
 cs chtel bych se zeptat jak mam dostat rez z nadrze a jeste no je to blbost ale co je lepsi lejt do babetty special nebo natural, myslim si ze na vykonu to asi nepoznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 18:42
Jméno: milan
IP: uživatel4259
 kup si hrubou mramorovou drtˇna hroby-mají ji v zahradnických potřebách, vyper ji v technickém benzínu atˇv ní nemáš ten kamenej prach a suchou ji nasyp do nádrže a pořádně s ní třes!! zopakuj kolikrát bude potřeba- mě to pomohlo
Datum: 06. října 2008 18:42
 Jestli Speciál nebo natural je jedno. Special má oproti naturalu aditivum proti vytloukání ventilových sedel pro starý čtyřtaky. To je babettě nanic. Vyšší oktanový číslo nemá pro babettu význam.
Datum: 04. října 2008 12:08
 obrousit odrezit je hodne zpusobu ale nejucinejsi te to poradne obrousit az na plech a zatit od zacatku jinak se ji nezbavis
Datum: 03. října 2008 20:06
 Ahoj, prosím poradíte mi někdo, kde koupit přímý filtr na karburátor mustanga? Pokud možno tak, aby se nemuselo nic upravovat (myslím jako průměrově)?? Nejde mi o výkon, ani o tuning, jako spíš o to, že původní filtrbox mi za jízby vypadává z pod nárže a ohybá se manžeta, která pak škrtí motor ten moc pak nechce běžet.. Mě už nebaví pořád za jízby zastrkávat filtrbox zpět, když zase za 10s vyjede, nějak mi to tam nedrží. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 8:26
 pardale..lip bych to nepopsal,,zvlast ten ocasek z veverky,,, .-)
Datum: 03. října 2008 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A co takhle zafixovat původní filtr v těle nádrže stahovací páskou (drátem, zavařovačkou, provázkem, slepýšem, krajtou, ocáskem z veverky)kterou dáš mezi ty dvě ohnuté tyčky ze spodu nádrže... ??? Pročpak je tam asi soudruzi z Jawy dělali?
Datum: 03. října 2008 7:41
 zdar draci chci se zeptat jak nejlépe vyčistit kohoutek a nádrž na fíkovy dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 20:47
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 tag si vyčisti spíš kanistr páč esi to tam leješ s bordelem z kanistru tag se nejni čemu divit
Datum: 03. října 2008 20:47
 jenom že to čistím spendlíkem a jehlou taky ale pořád mě to nechce téct tak jak má může to být tím že nemám originál víko od nádrže
Datum: 03. října 2008 14:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jednodušší je už jen povolení šroubu... a na to se nás zeptat nechceš?
Datum: 03. října 2008 13:52
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 nejlíp celej rozebrat a vyčistit jehlou nebo špendlikem
Datum: 02. října 2008 20:45
Jméno: docelatypek
IP: uživatel455
 ahojte draci ja mam mustanga a ksdyz chcu nastelovat volnobeh tak to vubec na to nereaguje co to moze byt?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 16:22
 nekde ti taha falesnej vzduch... nebo predtim poradne vycistit karbec  nebo to jeste zkus na lanku
Datum: 02. října 2008 16:22
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 caw nevite proc mi moj pekac drzi otacky za sdudena ale sa tepla vobec.a tes srobik co ssa steluje volnobech tak te je uz na doraz.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 14:11
Jméno: Vláďa
IP: uživatel4048
 Ahoj kluci mám dotaz. Mám jawu 20 s 8výbrusem zajetým asi 400km....začlo se mi dít že když je motorka na volnoběhu začne jakoby sama jde hodně do otáček prostě se sama rozjede vůbec nesahám na plyn...přitom někdy jentak brblá jak je nastaven volnoběh..nevíte čímto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 8:23
Jméno: julo
IP: uživatel4220
 však to je jasné ked dochádza benzín že to vistrelí do otáčok len mi nen ijasné načo motorku zhasínaš vipnutím benzínu
Datum: 02. října 2008 8:23
 me to začne delat když vypnu benzin začne to řvat jak svina a pak to zdechne
Datum: 02. října 2008 7:58
 Taky mi to dělalo,nakonec sem zjistil že sem měl ohlou segrovku,která drží jehlu v karburátoru.Jehla tam volně lítala ze zářezu
do zářezu.
Datum: 02. října 2008 7:29
 Tak toto bývá způsobeno často tím, že motor někde přisává falešný vzduch a tím se mění poměr směsi... Míst je spousta, ale nejčastěji to je mezi karburátorem kolínkem, kolínkem válcem, válcem hlavou, válcem skříní nebo u gufera pod zapalováním. Tot překontroluj případně přetesni, možná to bude tím.
Datum: 01. října 2008 22:05
|



|