Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:08
 nechci ti do toho mluvit ale pres internet babettu nespravis...
Datum: 08. září 2008 19:08
 bavi te to este ptat se kazdej den??? jsem ti uz jednou rek ze to mas rozebret a zjistit....nekdo psal ze muzes mit v hajzlu svicku nebo ucpanej privod paliva...to ze se ti to hreje muze bejt tim ze jsou pridreny nejaky loziska nebo pridrenej valec....dokud to nezacnes resit ty,tak to za tebe jiny nevyresej...
Datum: 08. září 2008 18:42
 Zdar draci potřebuju radu mam babetu dvourychlostní a když jedu na pul plynu tak je to v poho ale jak dam plnej tak se jako zahltí nějak se dusí myslím že by to mohlo bejt směsí nevíte někdo o kolik otáček má bejt jehla povolená případně čím jiným by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:18
 jo karburátor už jsem čistil ale nic to nepomohlo
Datum: 08. září 2008 16:18
Jméno: tomas
IP: uživatel4036
 Nazdar, ja mam jawu 23 mustanga a tiez mi toto robilo ze jak som dal plny plyn tak ju dusilo, tak som vicistil karburator a uz to islo v pohode...
Datum: 08. září 2008 16:17
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec vcera sem se byl projet a zhodil sem filtr a ze to skusim co to da bez filtru tak jedu a vpohode a najednou jako by se to zacalo dusit tak tam dam filtr a jakkmile sem to trochu pridal zase se to dusilo co s tim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:20
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 hm je to mozne ale kamosovi treba s filtrm vubec nejede a jeste se mu snad ani nestalo
Datum: 08. září 2008 16:20
 je stim to že ti tam vletel asi bordel
Datum: 08. září 2008 16:10
 cha dobre ti nemel sho sundavat tak vzčisti trysky a jesli nic ta zdelej a vyčisti karbec dufam že viš jak se to dela
Datum: 08. září 2008 16:09
 Zdarec hoši mám dotaz jak zvíšim v karburátoru přívod benzínu pomocí jehli mam ji povolit nebo utáhnout? Předem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 7:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Souhlas s hh... než měnit výšku v plovákovce, to raději měnit polohu jehly. Už totiž takhle cintá benzín z karburátoru až až, než aby se zvedala hladina
Datum: 08. září 2008 7:15
 zdar sovo tak se zejtra domluvime a sory
Datum: 07. září 2008 21:00
 No jehla ti udava bohatost smesi a pokud chces aby ti tam teklo vic benalu tak rozdelej plovakovku a nahore na tom ,,vicku,, je ventilej a takovej plisek... pokud chces vic benzinu prihni plisek nahoru (pokud se pletu opravte me)
Datum: 07. září 2008 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 jestli chceš bohatší směs, zvedni ji, tzn. zajišťovací plíšek dej o zářez níž.
Datum: 07. září 2008 18:23
Jméno: mario
IP: uživatel4012
 zdarec, potřeboval bych poradit, jestli vadí když má svíčka v pionýru bílou barvu. A jestli tak čím to je. Ale asi chudou směsí že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:05
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 svicka by mela mit takovou tmave cihlovou barvu jak psalkolecko...tmave cihlova az do hneda
Datum: 07. září 2008 14:05
 je to chudi pouzi vetsi trisku abys to nezadrel
Datum: 07. září 2008 12:11
 bila barva je dobra,ale ne na svicce,to znaci chudou smes,barva elektrod svicky ma bejt takovy do cihlova
Datum: 07. září 2008 12:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 myslim ze bila barva je dobra
Datum: 07. září 2008 11:37
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 Čau mam jawetku a pořád se mi zaplavuje ikdiš se vicistil karbe tak to bělá pořát už nevim čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:42
 A není náhodou u Jawety na plováku takovej jako kolček,ktere když je plovák nahoře uzavře dírku a už tam neteče dál benál? Jestli teda není třeba nějak obouchanej plovák a tenhle ,,ventil" nezavírá. Nevim no.......
Datum: 07. září 2008 14:42
 v jawette ten plisek neni to je u fichtla ja jsem to taky resil a vsech co jsem se ptal tak jim stoho taky tekl furt nekde benal segerovku na tej jehle v plovakove komore dej co nejniz ale ...stejne ti to bude tic stim nic nenadelas jeste kdystak udelej tesnenio pod to vycko plo. komory...cau jediny co to resi je pouzit jinej karbec
Datum: 07. září 2008 11:02
 přihni ten plíšek v plovákový komoře aby to dřív zavíralo benzín
Datum: 07. září 2008 10:35
Jméno: lock
IP: uživatel2971
 zdarec porad semi nedari nastavit predstih
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 21:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a taky mi na jednoom fichtlu nešel seřídit volnoběh a nakonec to bylo tim, že to šoupátko bylo jakoby přihoblovaný( na jedný straně byla ta stěna šoupátka uplně vohoblovaná ke konci jak břitva nože) tak sem vyměnil šoupe a ok......
Datum: 06. září 2008 21:55
Jméno: tfuitz
IP: uživatel3402
 volnobech si nastav tim ze das na doraz plyn zasroubujes sroubek kterej zveda soupe ,nastartujet s postupne pootacis jak ti to bude vyhovovat..,jestli se nebude drzet ani s uplnym zasroubovanim tak mas v soupatku asi vytlacenou rejhu a budes si muset koupit novy soupe
Datum: 06. září 2008 21:38
Jméno: lock
IP: uživatel2971
 ja se splet volnobeh
Datum: 06. září 2008 21:34
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 seso nebo to je jedno kdo ..mam JIKOV 2793 tusim TZ a nemam ho komplet ...potrebuju soupatko a trisky..nemohl by si to sehnat (jako esi by to slo) nebo nekde koupit ..poradte nebo pomozet ..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 15:12
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cau draci co je vykonejsi benzin nebo nafta???myslim tim obecne!! ne ve fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
Jméno: standa250
IP: uživatel4023
 marny neco vysvetlovat kdyz nektery z vas si porad melou tu svoji....
Datum: 07. září 2008 11:33
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Jo je tam hrubka Výkonnějši tam ma bejt
Datum: 06. září 2008 18:17
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Ehm, benzin je víkonnější než nafta. U náklaďáků se používa nafta kvůli tomu že nemá takovou SPOTŘEBU! Nafta je líná má lepšpí tah od spod tj, ale celkově ne...
Datum: 06. září 2008 18:16
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ja bych raci letecky benzin  nebo nitrometan..u leteckeho benzinu je to tak ze je vykonejsi pouze u vysi komprese ..tech 12..nekde sem to cetl ..a zas nitrometan..je dvakrat silnejsi nez normalni benzin..takze to ptida hodne vykonu navic
Datum: 06. září 2008 15:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já mám radši naftáka dnes TDi jezdej jako debil benzín se mi zná takovej línej nafta de hezky od zpoda to je můj názor
Datum: 06. září 2008 14:59
 mno benziňáky maj lepší odpichy,ale to neznamená že sou silnější!!
Datum: 06. září 2008 14:02
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze standa ma pravdu
Datum: 06. září 2008 14:00
 uz vikonu si myslim nezalezi na jakej druch paliva jezdis ale na obsahu a motoru a takovejch vecech\r\n
Datum: 06. září 2008 13:22
 Benzinove motory pracuji ve vyssich otackach nez naftove se stejnou ucinnosti s dost vyssi spotrebou...neboli naftovy motor ma vetsi ucinnost....Nemuzes jednoznacne rici co je vykonnejsi jestli benzin nebo nafta....jedna se o motor ktery tu smes spaluje.....naftovy motor je obecne pomalobezny,ale dnesni TDi a motory se vstrikovanim Comonnrail toci jak bezny benzinovy motor ....na druhou stranu silnicni motocykly dnes toci az 18000 otacek....tohle bych rekl ze byla spatne polozena otazka...u paliva se muzeme bavit o jeho vyhrevnosti a vybusnosti ale ne o jeho vykonu....
Datum: 06. září 2008 12:15
 Podle mě jsou výkonější auta s naftovým motorem.Protože proč by se jinak dávaly nafťáky do náklaďáků,kamionů,traktorů,atd.
Datum: 06. září 2008 12:13
 Jo a nafta není odpad z výroby benzínu.
Datum: 06. září 2008 12:03
 Nafta pracuje od nízkejch otáček a má větší krouťák, benzín musíš točit když chceš výkon, dneska jezdí nafťák Leemans, takže určitě bych netvrdil že je výkonější to, či ono.\r\n
Datum: 06. září 2008 12:00
 benal... nafta je vlasne odpad z vyroby benzinu teda ale spon si to myslim
Datum: 06. září 2008 11:53
Jméno: Staňa
IP: uživatel4012
 Zdarec. Mam na jawě 21 jednu stálou poruchu. Svíčka je pořád černá a špatně nebo vůbec nezapaluje. Všechno jsem seřizoval. Nevíte čím by to tak bylo? Zapalováním, karburátorem nebo vadou v motoru? Dik za odpověd. email: valcharstana@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:43
 Muze to spusobovat vice faktorů...nejcastejsim je ze mas ruple gufero na klice a bere to olej od spojky...dalsim duvodem byva ze tam lejes M2T a lejes ho tam moc....pak uz jedine moc velka bohatost smesi ...castecne se na tom muze podilet i spatne serizene zapalovani
Datum: 06. září 2008 11:43
 zkus seridiit zapalovani, karburator, a dej jinou svicku, me to delalo taky, ze za zasrala svicka a konec, ale predstih a uz chodi jak hodinky
Datum: 05. září 2008 21:40
Jméno: Strup
IP: uživatel320
 skus vyčistit magneto!
Datum: 05. září 2008 21:36
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Serid odtrh a predstih, kdys to nepomuze skus dat jehlu o zarez vys... pocitam stim ze mas filtr
Datum: 05. září 2008 20:11
 bud příliš bohatá směs nebo už je prostě stará
Datum: 05. září 2008 20:10
 zdarec lidičky potřebuju poradit mam mustanga a nemužu ho dostat do otaček prej to ma byt předstih ale to se zkoušel a nejde to mužete poradit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 18:01
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Jako prvni skus sundat vzduchovej filtr, kdys to nepomuze vycisti karbec, kdys to nepomuze tak je to predstihem bo elektrikou, bo ti spatne tece palivo, viz palivovy kohoutek
Datum: 05. září 2008 18:01
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Jo většinou bejvá, ale než se v tom začneš hrabat pročisti a seřiď karburátor, vyčisti výfuk včetně kolýnka, taky omrkni vzduchovej filtr to bejvaj takový častý vady.
Datum: 05. září 2008 17:42
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 zdarec chlapi ..zrovna dneska sem ve skole koupil od kamosa za 200 karbec jikov 2793(daval se na zavodni jawy a cezety),klikovku s ojnicu(dobrou),magneto s vackou dvje futra do predni vydle a jednu osku s koleckem z prevodofky ..a jeste si pujdu s kamosme ktery ma unej plechy pro nejake kartery a prevodofky...co rikate za 200 dobre ne  ..ale ten karbec neni kompletni tak kdyby mnel negdo nejake soucstky tak se ozvete sem nebo na mejl nebo ICQ:473673921 ..potrebuju trisky ..a nejake vjeci ..pac newim co vse mu chyby ..to je karbec kurna sami sroubek sama dirka ..a newim co mi kde chyby ..pls pomoste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 21:59
 vlkot: a tak nahradni dily se hodej vzdycky co si budem povidat! Ja mam doma taky jen jednoho fichtla a 3 motory
Datum: 05. září 2008 21:59
 a doceho to vsechno nacpes
Datum: 05. září 2008 15:11
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 23:01
 na bebetě mi podobný problám dělalo sání (ta guma mezi karbecem a rámem byla spuchřelá a občas to přisávalo a dusilo se, nějak to zkus utěsnit, je to ale jen jedna z možností.
Datum: 04. září 2008 23:01
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Tady to žrát převodovej olej přes gufero nemůže nemá kudy, měl jsem podobnej problém přehřívala se nebo nejela vůbec ale bojuju s tim do teď, z 50% jsem to odstranil stačila čistka vejfuku, válce, a projít si elektriku jestli se to někdě nekostřilo, ale po půl roce je tu zas, tak moc nevim
Datum: 03. září 2008 21:15
ja mam cely karbec vyčistěny a svíčku mam novou
Datum: 03. září 2008 20:00
Měl jsem před lety podobný problém s Jawou 250 - panelkou. Jela jako raketa a po 2 - 3 km KONEC , kouřila černě a nejela, dusila se a netáhla. A víš čím to bylo ? Netěsnilo gufero na klice a brala převodový olej. když se ohřál a zřídnul.
Datum: 03. září 2008 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel3979
tak si ji oprav....asi mas ucpany trysky nebo spatnou svicko....kdo vi....dokud se tu budes takle hloupe ptat tak neprijdes na to co ji je....
Datum: 03. září 2008 17:50
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau nema nekdo vypracovanou tabulku nebo nejakej odkaz kde by neco takovyho bylo s udajema o rychlosti a prevodovym stupni -jaky ma motor otacky u jawy 125 dandy pač mam novejsi typ kde neni otackomer tak abych vedel tak priblizne kolik tam mam otacek. proste priklad: prevod 5 rychlost 80 = 8tisic ot. (prikld je asi blbost). moc diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 21:42
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 jo tak dik
Datum: 04. září 2008 21:42
Jméno: Js
IP: uživatel856
Tohle je teda pro Travel. Dandy je myslim malinko jinak zpřevodovaná. Velkej rozdíl by to bejt neměl.
Datum: 04. září 2008 12:00
Při 5000 ot/min budou rychlost 1.q 19,3 km/h, 2.q 28,4 km/h, 3.q 38,2 km/h, 4.q 47,3 km/h, 5.q 55,7 km/h. Mám to opsaný ze stránek Jawy.
Datum: 03. září 2008 16:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
chceš po nás blbost teřeba na 5q 80 km/h može jet do kopce na 8000 ot. az kopce na 1000 ot. ---> toto je jen příklad
Datum: 03. září 2008 15:52
 Zdarec když namontuju klapku, musím zmenšit hladinu když se motor líp plní? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:06
Jméno: adas
IP: uživatel1069
špíš budeš potřebovat hladinu lehce zvýšit
Datum: 03. září 2008 13:06
Jméno: Monty
IP: uživatel82
funglovku z tuningových dílů
Datum: 03. září 2008 12:13
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Z čeho tam dáváte klapku ?
Datum: 03. září 2008 7:56
Jméno: Jarda
IP: uživatel3978
Hladina je jednou daná. J.
Datum: 02. září 2008 23:46
nemusis ..jeste tam dej trisku a bude ti to trhat asfalt uvidis
Datum: 02. září 2008 22:23
nemusis ..jeste tam dej trisku a bude ti to trhat asfalt uvidis
Datum: 02. září 2008 22:23
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau kdyz si necham vybrousit čz 175/487 na 200ccm musim zmenit trysku ? popripade co jinyho v karburatoru dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 10:47
Jméno: marek
IP: uživatel3705
rekl by ze stou tray skou mu to taky pojede sice hur ale kdy si to dobre nastavi
Datum: 03. září 2008 10:47
Jméno: karlos
IP: uživatel942
a kolikatku asi ?
Datum: 02. září 2008 22:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
kdys tam nechas tu co tam mas tak by ti to melo jet o neco hur... samozrejme ze vetsi trysku
Datum: 02. září 2008 19:53
Jméno: lol
IP: uživatel1265
 zdar kdbych si dal na fichtla kollínko z pařeza a karbec bing kolik by to tak jelo vím jenom že by to bralo pěkně od zpoda dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 20:21
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
tak to tam nech origo ten ma totiz prumer 17mm takze s tim bingem to pojede mozna na hovno.
Datum: 02. září 2008 20:21
Jméno: lol
IP: uživatel1265
no jo jenže ten bing má vnitřní průměr 14mm
Datum: 02. září 2008 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel3970
mara ma pravdu....aby ten bing mel nejaky vyznam,tak bys musel mit sirsi koleno a saci kanal do valce
Datum: 02. září 2008 16:09
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud se nepletu kolinko z pareza ma vnitrni prumer 14, bing pokud das 19 ci 21 tak to bude uplne k hovnu jen to bude zrat vic
Datum: 02. září 2008 14:58
Jméno: August
IP: uživatel111
mysliš že ti někdo napiše přesně kolik to pojede ? Nikdo nevi v jakym stavu maš zbytek motora a tak... Ale možeš počitat že ti to pojede vic tak o 5km/h , možná to bude mět jenom lepší tah. Když uděláš vic uprav každá třeba po 5km/h tak se ti to naskládá a povališ ....nenech se odradit od tunění a kup si to ! pak sem napiš
Datum: 02. září 2008 14:31
 mam problem s mustafem demitam moc benzinu poro seto uchce az mi z vejvuku kape beno..............
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:04
http://jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.php
Datum: 01. září 2008 22:04
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
to bude hladina v plovakovce,ten plisek o trochu ohni dolu.
Datum: 01. září 2008 21:23
 zdar mam problem s mustangem nejede jikru hazi ale benziin tam de blbe nevim proc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:50
seber a jen prefoukni trysky
Datum: 02. září 2008 8:50
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Vycisti kohoutek a vymen v nem tesneni, par vycisti karbec a vyko plovakove komory
Datum: 01. září 2008 21:01
Jméno: lol
IP: uživatel1265
 zdar draci kolik má průměr difuzoru u jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel3960
14 mm
Datum: 01. září 2008 14:30
|



|