česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  176  177  178  179  180  181  182  183  184  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci ti do toho mluvit ale pres internet babettu nespravis...
 
 
Datum: 08. září 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bavi te to este ptat se kazdej den??? jsem ti uz jednou rek ze to mas rozebret a zjistit....nekdo psal ze muzes mit v hajzlu svicku nebo ucpanej privod paliva...to ze se ti to hreje muze bejt tim ze jsou pridreny nejaky loziska nebo pridrenej valec....dokud to nezacnes resit ty,tak to za tebe jiny nevyresej...
 
 
Datum: 08. září 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: sergej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci potřebuju radu mam babetu dvourychlostní a když jedu na pul plynu tak je to v poho ale jak dam plnej tak se jako zahltí nějak se dusí myslím že by to mohlo bejt směsí nevíte někdo o kolik otáček má bejt jehla povolená případně čím jiným by to mohlo být? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: sergej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo karburátor už jsem čistil ale nic to nepomohlo
 
 
Datum: 08. září 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4036    
Nazdar, ja mam jawu 23 mustanga a tiez mi toto robilo ze jak som dal plny plyn tak ju dusilo, tak som vicistil karburator a uz to islo v pohode...
 
 
Datum: 08. září 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec vcera sem se byl projet a zhodil sem filtr a ze to skusim co to da bez filtru tak jedu a vpohode a najednou jako by se to zacalo dusit tak tam dam filtr a jakkmile sem to trochu pridal zase se to dusilo co s tim je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
hm je to mozne ale kamosovi treba s filtrm vubec nejede a jeste se mu snad ani nestalo
 
 
Datum: 08. září 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel963    
je stim to že ti tam vletel asi bordel
 
 
Datum: 08. září 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel963    
cha dobre ti nemel sho sundavat tak vzčisti trysky a jesli nic ta zdelej a vyčisti karbec dufam že viš jak se to dela
 
 
Datum: 08. září 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši mám dotaz jak zvíšim v karburátoru přívod benzínu pomocí jehli mam ji povolit nebo utáhnout? Předem dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 7:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas s hh... než měnit výšku v plovákovce, to raději měnit polohu jehly. Už totiž takhle cintá benzín z karburátoru až až, než aby se zvedala hladina :-)
 
 
Datum: 08. září 2008 7:15
 
 
 
 
Jméno: H3G1N ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar sovo tak se zejtra domluvime a sory
 
 
Datum: 07. září 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
No jehla ti udava bohatost smesi a pokud chces aby ti tam teklo vic benalu tak rozdelej plovakovku a nahore na tom ,,vicku,, je ventilej a takovej plisek... pokud chces vic benzinu prihni plisek nahoru (pokud se pletu opravte me)
 
 
Datum: 07. září 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3443    
jestli chceš bohatší směs, zvedni ji, tzn. zajišťovací plíšek dej o zářez níž.
 
 
Datum: 07. září 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: mario      IP: uživatel4012    
zdarec, potřeboval bych poradit, jestli vadí když má svíčka v pionýru bílou barvu. A jestli tak čím to je. Ale asi chudou směsí že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
svicka by mela mit takovou tmave cihlovou barvu jak psalkolecko...tmave cihlova az do hneda
 
 
Datum: 07. září 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to chudi pouzi vetsi trisku abys to nezadrel
 
 
Datum: 07. září 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bila barva je dobra,ale ne na svicce,to znaci chudou smes,barva elektrod svicky ma bejt takovy do cihlova
 
 
Datum: 07. září 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
myslim ze bila barva je dobra
 
 
Datum: 07. září 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Dino      IP: uživatel2365    
Čau mam jawetku a pořád se mi zaplavuje ikdiš se vicistil karbe tak to bělá pořát už nevim čim to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
A není náhodou u Jawety na plováku takovej jako kolček,ktere když je plovák nahoře uzavře dírku a už tam neteče dál benál? Jestli teda není třeba nějak obouchanej plovák a tenhle ,,ventil" nezavírá. Nevim no.......
 
 
Datum: 07. září 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jawette ten plisek neni to je u fichtla ja jsem to taky resil a vsech co jsem se ptal tak jim stoho taky tekl furt nekde benal segerovku na tej jehle v plovakove komore dej co nejniz ale ...stejne ti to bude tic stim nic nenadelas jeste kdystak udelej tesnenio pod to vycko plo. komory...cau jediny co to resi je pouzit jinej karbec:-)
 
 
Datum: 07. září 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přihni ten plíšek v plovákový komoře aby to dřív zavíralo benzín
 
 
Datum: 07. září 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: lock      IP: uživatel2971    
zdarec porad semi nedari nastavit predstih odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a taky mi na jednoom fichtlu nešel seřídit volnoběh a nakonec to bylo tim, že to šoupátko bylo jakoby přihoblovaný( na jedný straně byla ta stěna šoupátka uplně vohoblovaná ke konci jak břitva nože) tak sem vyměnil šoupe a ok......
 
 
Datum: 06. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: tfuitz      IP: uživatel3402    
volnobech si nastav tim ze das na doraz plyn zasroubujes sroubek kterej zveda soupe ,nastartujet s postupne pootacis jak ti to bude vyhovovat..,jestli se nebude drzet ani s uplnym zasroubovanim tak mas v soupatku asi vytlacenou rejhu a budes si muset koupit novy soupe
 
 
Datum: 06. září 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: lock      IP: uživatel2971    
ja se splet volnobeh
 
 
Datum: 06. září 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
seso nebo to je jedno kdo ..mam JIKOV 2793 tusim TZ a nemam ho komplet ...potrebuju soupatko a trisky..nemohl by si to sehnat (jako esi by to slo) nebo nekde koupit ..poradte nebo pomozet ..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
cau draci co je vykonejsi benzin nebo nafta???myslim tim obecne!! ne ve fichtlovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa250      IP: uživatel4023    
marny neco vysvetlovat kdyz nektery z vas si porad melou tu svoji....
 
 
Datum: 07. září 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
Jo je tam hrubka Výkonnějši tam ma bejt
 
 
Datum: 06. září 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
Ehm, benzin je víkonnější než nafta. U náklaďáků se používa nafta kvůli tomu že nemá takovou SPOTŘEBU! Nafta je líná má lepšpí tah od spod tj, ale celkově ne...
 
 
Datum: 06. září 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
ja bych raci letecky benzin:-D nebo nitrometan..u leteckeho benzinu je to tak ze je vykonejsi pouze u vysi komprese ..tech 12..nekde sem to cetl ..a zas nitrometan..je dvakrat silnejsi nez normalni benzin..takze to ptida hodne vykonu navic
 
 
Datum: 06. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
já mám radši naftáka dnes TDi jezdej jako debil benzín se mi zná takovej línej nafta de hezky od zpoda to je můj názor
 
 
Datum: 06. září 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno benziňáky maj lepší odpichy,ale to neznamená že sou silnější!!
 
 
Datum: 06. září 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
no rekl bych ze standa ma pravdu
 
 
Datum: 06. září 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz vikonu si myslim nezalezi na jakej druch paliva jezdis ale na obsahu a motoru a takovejch vecech\r\n
 
 
Datum: 06. září 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzinove motory pracuji ve vyssich otackach nez naftove se stejnou ucinnosti s dost vyssi spotrebou...neboli naftovy motor ma vetsi ucinnost....Nemuzes jednoznacne rici co je vykonnejsi jestli benzin nebo nafta....jedna se o motor ktery tu smes spaluje.....naftovy motor je obecne pomalobezny,ale dnesni TDi a motory se vstrikovanim Comonnrail toci jak bezny benzinovy motor ....na druhou stranu silnicni motocykly dnes toci az 18000 otacek....tohle bych rekl ze byla spatne polozena otazka...u paliva se muzeme bavit o jeho vyhrevnosti a vybusnosti ale ne o jeho vykonu....
 
 
Datum: 06. září 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podle mě jsou výkonější auta s naftovým motorem.Protože proč by se jinak dávaly nafťáky do náklaďáků,kamionů,traktorů,atd.
 
 
Datum: 06. září 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a nafta není odpad z výroby benzínu.
 
 
Datum: 06. září 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nafta pracuje od nízkejch otáček a má větší krouťák, benzín musíš točit když chceš výkon, dneska jezdí nafťák Leemans, takže určitě bych netvrdil že je výkonější to, či ono.\r\n
 
 
Datum: 06. září 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benal... nafta je vlasne odpad z vyroby benzinu teda ale spon si to myslim
 
 
Datum: 06. září 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: Staňa      IP: uživatel4012    
Zdarec. Mam na jawě 21 jednu stálou poruchu. Svíčka je pořád černá a špatně nebo vůbec nezapaluje. Všechno jsem seřizoval. Nevíte čím by to tak bylo? Zapalováním, karburátorem nebo vadou v motoru? Dik za odpověd. email: valcharstana@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muze to spusobovat vice faktorů...nejcastejsim je ze mas ruple gufero na klice a bere to olej od spojky...dalsim duvodem byva ze tam lejes M2T a lejes ho tam moc....pak uz jedine moc velka bohatost smesi ...castecne se na tom muze podilet i spatne serizene zapalovani
 
 
Datum: 06. září 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus seridiit zapalovani, karburator, a dej jinou svicku, me to delalo taky, ze za zasrala svicka a konec, ale predstih a uz chodi jak hodinky
 
 
Datum: 05. září 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Strup      IP: uživatel320    
skus vyčistit magneto!
 
 
Datum: 05. září 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Serid odtrh a predstih, kdys to nepomuze skus dat jehlu o zarez vys... pocitam stim ze mas filtr:-)
 
 
Datum: 05. září 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud příliš bohatá směs nebo už je prostě stará
 
 
Datum: 05. září 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec lidičky potřebuju poradit mam mustanga a nemužu ho dostat do otaček prej to ma byt předstih ale to se zkoušel a nejde to mužete poradit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jako prvni skus sundat vzduchovej filtr, kdys to nepomuze vycisti karbec, kdys to nepomuze tak je to predstihem bo elektrikou, bo ti spatne tece palivo, viz palivovy kohoutek
 
 
Datum: 05. září 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Jo většinou bejvá, ale než se v tom začneš hrabat pročisti a seřiď karburátor, vyčisti výfuk včetně kolýnka, taky omrkni vzduchovej filtr to bejvaj takový častý vady.
 
 
Datum: 05. září 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
zdarec chlapi ..zrovna dneska sem ve skole koupil od kamosa za 200 karbec jikov 2793(daval se na zavodni jawy a cezety),klikovku s ojnicu(dobrou),magneto s vackou dvje futra do predni vydle a jednu osku s koleckem z prevodofky ..a jeste si pujdu s kamosme ktery ma unej plechy pro nejake kartery a prevodofky...co rikate za 200 dobre ne :-D ..ale ten karbec neni kompletni tak kdyby mnel negdo nejake soucstky tak se ozvete sem nebo na mejl nebo ICQ:473673921 ..potrebuju trisky ..a nejake vjeci ..pac newim co vse mu chyby ..to je karbec kurna sami sroubek sama dirka ..a newim co mi kde chyby ..pls pomoste dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: pelli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vlkot: a tak nahradni dily se hodej vzdycky co si budem povidat! Ja mam doma taky jen jednoho fichtla a 3 motory:-)
 
 
Datum: 05. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a doceho to vsechno nacpes
 
 
Datum: 05. září 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na bebetě mi podobný problám dělalo sání (ta guma mezi karbecem a rámem byla spuchřelá a občas to přisávalo a dusilo se, nějak to zkus utěsnit, je to ale jen jedna z možností.
 
 
Datum: 04. září 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Tady to žrát převodovej olej přes gufero nemůže nemá kudy, měl jsem podobnej problém přehřívala se nebo nejela vůbec ale bojuju s tim do teď, z 50% jsem to odstranil stačila čistka vejfuku, válce, a projít si elektriku jestli se to někdě nekostřilo, ale po půl roce je tu zas, tak moc nevim
 
 
Datum: 03. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam cely karbec vyčistěny a svíčku mam novou
 
 
Datum: 03. září 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: kuzma67      E-mail:      IP: uživatel3985    
Měl jsem před lety podobný problém s Jawou 250 - panelkou. Jela jako raketa a po 2 - 3 km KONEC , kouřila černě a nejela, dusila se a netáhla. A víš čím to bylo ? Netěsnilo gufero na klice a brala převodový olej. když se ohřál a zřídnul.
 
 
Datum: 03. září 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
tak si ji oprav....asi mas ucpany trysky nebo spatnou svicko....kdo vi....dokud se tu budes takle hloupe ptat tak neprijdes na to co ji je....
 
 
Datum: 03. září 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
čau nema nekdo vypracovanou tabulku nebo nejakej odkaz kde by neco takovyho bylo s udajema o rychlosti a prevodovym stupni -jaky ma motor otacky u jawy 125 dandy pač mam novejsi typ kde neni otackomer tak abych vedel tak priblizne kolik tam mam otacek. proste priklad: prevod 5 rychlost 80 = 8tisic ot. (prikld je asi blbost). moc diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
jo tak dik
 
 
Datum: 04. září 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Tohle je teda pro Travel. Dandy je myslim malinko jinak zpřevodovaná. Velkej rozdíl by to bejt neměl.
 
 
Datum: 04. září 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Při 5000 ot/min budou rychlost 1.q 19,3 km/h, 2.q 28,4 km/h, 3.q 38,2 km/h, 4.q 47,3 km/h, 5.q 55,7 km/h. Mám to opsaný ze stránek Jawy.
 
 
Datum: 03. září 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
chceš po nás blbost teřeba na 5q 80 km/h može jet do kopce na 8000 ot. az kopce na 1000 ot. ---> toto je jen příklad
 
 
Datum: 03. září 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec když namontuju klapku, musím zmenšit hladinu když se motor líp plní? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
špíš budeš potřebovat hladinu lehce zvýšit
 
 
Datum: 03. září 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
funglovku z tuningových dílů
 
 
Datum: 03. září 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Z čeho tam dáváte klapku ?
 
 
Datum: 03. září 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel3978    
Hladina je jednou daná. J.
 
 
Datum: 02. září 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
nemusis ..jeste tam dej trisku a bude ti to trhat asfalt uvidis
 
 
Datum: 02. září 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
nemusis ..jeste tam dej trisku a bude ti to trhat asfalt uvidis
 
 
Datum: 02. září 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau kdyz si necham vybrousit čz 175/487 na 200ccm musim zmenit trysku ? popripade co jinyho v karburatoru dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
rekl by ze stou tray skou mu to taky pojede sice hur ale kdy si to dobre nastavi
 
 
Datum: 03. září 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
a kolikatku asi ?
 
 
Datum: 02. září 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
kdys tam nechas tu co tam mas tak by ti to melo jet o neco hur... samozrejme ze vetsi trysku:-)
 
 
Datum: 02. září 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
zdar kdbych si dal na fichtla kollínko z pařeza a karbec bing kolik by to tak jelo vím jenom že by to bralo pěkně od zpoda dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
tak to tam nech origo ten ma totiz prumer 17mm takze s tim bingem to pojede mozna na hovno.
 
 
Datum: 02. září 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
no jo jenže ten bing má vnitřní průměr 14mm
 
 
Datum: 02. září 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3970    
mara ma pravdu....aby ten bing mel nejaky vyznam,tak bys musel mit sirsi koleno a saci kanal do valce
 
 
Datum: 02. září 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pokud se nepletu kolinko z pareza ma vnitrni prumer 14, bing pokud das 19 ci 21 tak to bude uplne k hovnu jen to bude zrat vic
 
 
Datum: 02. září 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: August      IP: uživatel111    
mysliš že ti někdo napiše přesně kolik to pojede ? Nikdo nevi v jakym stavu maš zbytek motora a tak... Ale možeš počitat že ti to pojede vic tak o 5km/h , možná to bude mět jenom lepší tah. Když uděláš vic uprav každá třeba po 5km/h tak se ti to naskládá a povališ ....nenech se odradit od tunění a kup si to ! pak sem napiš
 
 
Datum: 02. září 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: prrtt      E-mail:      IP: uživatel3967    
mam problem s mustafem demitam moc benzinu poro seto uchce az mi z vejvuku kape beno.............. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.php
 
 
Datum: 01. září 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
to bude hladina v plovakovce,ten plisek o trochu ohni dolu.
 
 
Datum: 01. září 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: kubajss      E-mail:      IP: uživatel3967    
zdar mam problem s mustangem nejede jikru hazi ale benziin tam de blbe nevim proc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
seber a jen prefoukni trysky
 
 
Datum: 02. září 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Vycisti kohoutek a vymen v nem tesneni, par vycisti karbec a vyko plovakove komory:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
zdar draci kolik má průměr difuzoru u jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
14 mm
 
 
Datum: 01. září 2008 14:30
 
<  176  177  178  179  180  181  182  183  184  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 23:36:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu