česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  177  178  179  180  181  182  183  184  185  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hoši mám dotaz je možný když mi mustang nejede v otačkách a střílí z vyfuku tak jestli to nemuže byt směsí benzínu a oleje.dík a zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jasný ale zkušel sem vše i štelovat karbec
 
 
Datum: 01. září 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
vis memu kamaradovi to delalo muze to byt tou smesi ale rekl bych ze mas spatne serizenej karbos
 
 
Datum: 01. září 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3955    
a nebo spatna svicka
 
 
Datum: 01. září 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih
 
 
Datum: 01. září 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
jednoznacne predstih
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel3953    
může to bít směsí
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj tak je to možny pač předstih mám seřízenej dobře
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: $korpik      IP: uživatel2128    
máš moc bohatou směs kamarádovy to taky dělalo .. řeď benzín s olejem 1:40
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
muze bys spatny predstih
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
já bych řekl že ti tam teče moc benzínu uber hladinu v plovákovně nebo dej jehlu níž
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jamilelo      IP: uživatel1198    
Zdravim draci, u fika sem koupil novy vzduchovy filtr, mam ho i s krabici... jehla druhy zarez z vrchu, ale bez filtru jede lip... nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
o líp ti jet může ale za pár let se ti to může zadřít jak ti tam líta bordel!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky jezdim bez vzducháče, jede mi to bez toho prostě líp :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seřiď si karburátor.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: Jamilelo      IP: uživatel1198    
Zadna nalepka tam neni, fik se nedusi, ale bez nej ma vyssi vykon:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja dyž sem kupoval novej filtr tak byl zespoda zalepenej nálepkou, a protože tam šlo málo vzuchu dusilo se to.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Bandit      IP: uživatel2971    
Dotaz pro Standu mas nekde odkaz kde si muzu najit tu trysku č.72 a zvysi mi to vykon nebo rychlost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
prosimte to koupis v mototechne...ja ji vyndal z jednoh fichtla...je to original 72 a tudiz se prodavali nebo prodavaji...nezvysi se nic,akorat ten motor ma lepsi chod odspoda oproti 68.trysce
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Na serii ti to zvysi spotrebu, jestli mas napriklad 8my vybrus, tak se zvysi vykon:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel2969    
kdyš provrtam trysky pojede to líp nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dokonce to pojede možná i hůř...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne, akorát ti to bude víc žrát...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zdar darci s čeho je nejleppčí si vyrobit kolínko(difuzor)mám karburátor bing ze zundapa a chtěl by si ho dát na fíka díkky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
no podle mě je to jedno ale hlavně at je tzo vevnitř hladký a nikde to nesaje falešněj vzduch
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: dragoun5455      E-mail:      IP: uživatel3257    
zdar borci vym ze to sem nepatri ale mam jeden dotaz co je lepsi babeta 210 nebo fichtl dik zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel2758    
ja mam babetu 210 tuning a razeni mam manual je to dobre jak cip :-D 75 vrcet na babce:-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Babeta je lehka a kdyz si nekdo neumi sestelovat fika tak te ta babeta predjede jenze kdo je zvyklej na razeni a proste klasiku tak fichtl.. ja bych bral fichtla
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
jak na co
 
 
Datum: 30. srpna 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
proc by to sem nepatrilo
 
 
Datum: 30. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
tak to jasný že fichtl ne
 
 
Datum: 30. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: VASA 12536      E-mail:      IP: uživatel3257    
zdar borci vim ze to nepatri do KARBURATOR BENZIN ALE MAM JEDEN DOTAZ KOLIK JEDE NEJVIC BABETA 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel2758    
mi babka 210 jede 80 dal jsem si motor z fika po go + 14 ozubene kolecko a 51 rozetu vali jak cip jeste vymenim vyfuk za ladak a karbec z motorovky a povalim jak cip rychle
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Kamarád ten přístroj měl lehce upravený, na rovině z ˇUstí do Teplic to se mnou (90 kg) upalovalo 80.
 
 
Datum: 20. října 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Janec      IP: uživatel4310    
zajimalo by me to taky:-) mam ted seriovou babtu s jetym valcem (je tam mensi brazda) akorat jsem na to hodil karbec a slicovane kolinko s fichtla a fici si po zahrati tech 55.. ted o vikendu se pustim do kanalu pistu..tak pocitam tech 60 da.casem to bude chtet vybrus komplet rozdelat nalestit kliku s ojinici+neco a uvidime kolik to da..
 
 
Datum: 13. října 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel2152    
Supre tak sem hod navod a ja si k Babbe pridelam kridla :-D
 
 
Datum: 08. září 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyjo 70-752km/h jo no kurna jaky upravy si delal ja cu taky :-) !JOKE!
 
 
Datum: 07. září 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ted delam nejake upravy tak mozna 70-752km/h oak napisu uz ted jela cca 60 ale ted udelam dalsi vec co by melo pridat min 10km/h a pak jeste valec zas rozdelam a dodelam to aloe zas to vic zere
 
 
Datum: 30. srpna 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
s upravama si dá i pionýra
 
 
Datum: 30. srpna 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3916    
45-nekera aj 50km/h
 
 
Datum: 30. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zdar darci s čeho je nejleppčí si vyrobit kolínko(difuzor)mám karburátor bing ze zundapa a chtěl by si ho dát na fíka díkky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
a to ta hadička musím bejt nějak přihnutá jak to mám udělat?
 
 
Datum: 30. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
jde o to abys to měl co nejlíp slícovaný, zádný schody atd.. guma je goot, a navís to to tlumí chvění na karbec
 
 
Datum: 30. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
Nejlepsi to asi neni ale jde to z gumove hadice.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
Zdarec všichni,ví někdo kolik má Jawa 585 Mosquito průměr difuzoru?DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
tušim že 18, ale nevim to na 100%
 
 
Datum: 29. srpna 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: spajdfik      IP: uživatel2128    
zdarec hošani .. jak tady už někdo psal že zkoušel jet na naftu a NEŠLO MU TO CHCÍPNOUTa psaly tam i že nafta MAŽE SAMA tak proč do benzínu nelít naftu místgo oleje? nebo i naftu s olejem? nejelo by to líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
no když budeš jezdit na naftu tak ti dlouho motor nevydrží budou se ti karbonovat svíčky a všechno možný a nafta zas tolik nemaže zkus tam nalit aceton ten je taky mastnej a nemaže vůbec takže si to prober v hlavě a zamysli se jak funguje diesel a jak benzinák
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyby to videeli ekologove :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
:-D to na vás někdo potom zavolal hasiče ne?
 
 
Datum: 29. srpna 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: snork1s      IP: uživatel2128    
jojo taky sem to zkoušel chlapy :-) http://www.youtube.com/watch?v=YIAF_4BJYZs v poměru 2 litry benzínu a 1 litr nafty
 
 
Datum: 29. srpna 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3931    
nafta je mozna mastna,ale misto oleje ti kliku a valec nenamaze...radsi i tu naftu mazat 1:33..taky jsem na to skousel jezdit...stoji to za nic...ze 3 koni co ma fichtl ti zbyde jeden...a zasere se ti vsechno co muze...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: spajdyfik      IP: uživatel2128    
jo ale já bych to dal do benzínu třeba 1:25 + ještě olej 1:50
 
 
Datum: 29. srpna 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
protože nafta čoudí jak blázen, je to větší sajrajt než benzín,maže proto že je více mastná,když si ji porovnáš s benzínem a budeš zkoumat,tak vyzkouomáš i to ,že nafta je daleko méně tekutější než benzín => po pár dnej ježdění když fíka necháš stát tak to v karbeci a celem palivovém systému zanechá zajímavé stopy :-P
 
 
Datum: 29. srpna 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
lidi by si te pletli s dymovnicou
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: spajdyfik      IP: uživatel2128    
jakto?
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
protože to je motor konstruovaný na benzín.. naftu tam můžeš lít až když je motor zahřátý... a navíc by se naftou motor do gtýden tak zasral že to svět nezažil
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Áda      E-mail:      IP: uživatel3382    
cau SESO bude jeste karbec dellorto 19mm dik driv si ho tady mel ale ted neni dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 7:03
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zatim nebude
 
 
Datum: 29. srpna 2008 7:03
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
mislim že sesa říkal že to doprodava
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: Selda      E-mail:      IP: uživatel993    
Čaute lidi, potřebuju se vas na něco zeptat: Můj Fík (mustang) když ho nastartuju tak mi to na neutrálu, když přidam plyn nachce jit do otacek a dusí se to, ale jak tam dam rychlost a rozjedu to tak pak jde do votáček uplně v poho a po chvili ježdění když tam zas dám neutrál tak už to de dobře. Jo v jízdě mě to nijak neomezuje to ne ale jen mě zajímá čím to, jestli neni neco spatne aby se to pak nepo**** nejak víc. dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: Will      E-mail:      IP: uživatel1020    
tenhle ,, problem,, ma asi kazdej... i ja
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
tak ho nech vzdycky po nastartovani chvylku bezet na volnobeh, tak 20-30 vterin, parkrat pridej tak na pul plynu, a uvidis, ze pak uz pujde dobre, proste to staci jen trochu ohrat, nejde to za plynem jen chvilku, nez se ti dam dostane dost benzinu, takze asi tak, zdarec :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: garry      IP: uživatel2971    
zdarec jak si mam zvetsit hl.trysku mam 8 vybrus o kolik a cim atd jestli to pude vrtackou jestli jo tak jakym vrtakem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
tu trysku si radši kup teda pokud nemáš soustruh na tím se to dá taky udělat ale hlavně to nedělej vrtačkou je to nepřesný
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
nemusis ji zvetsovat....bohate staci 72mm ty se na fiky taky delali...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čau,,,potřeboval bych poradit s mojí čz 125/453. Jde pěkně vytočit a volnoběh drží uplně v pohodě, ale když třeba jedu z kopce a necham to chvíli běžet jen na volnoběh a pak chci zase zvíšit otáčky, tak aby se to roztočilo tak musim nejdřív dost přidat plyn a pak až mužu ubrat třeba na čtvrt plynu.....(jinak ja osobně si myslim, že je to směsí, jenže nevym jak to nastavit tim šroubkem na kerbecu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
predstih nebo bohatost smesi
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ale ja tam mam nové krabicové relé a bohužel to dělá i při nabité baterii.....
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
me to delalo na 250 ..bylo to dobijenim...slaba jiskra..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo jenžeu tohodle karburátoru je hladina pevná a jinak karec je naprosto čistej
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
toto samo mi delalo na fichtlovi.... bylo to hladinou myslim a nebo tryskou ted uz nevim... jel sem z kopce mel sem zařazeno a přidal sem tak to chvili trvalo nez se to vyhouplo do otacek... to samo mi delalo aj kdyz sem mel vyrazeny
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: JayJay      E-mail:      IP: uživatel1326    
zdar draci potrebuju pomoct doma sem nasel karburator a vubec nevim z ceho je volnobezna tryska je 50 a hlavni 98 tady sou fotky http://disco.7x.cz/neznamy-karburator takze kdyby nekdo poznal z ceho to je tak pls napiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
šeci ste vedle jak ta jedle tenhle karbec je z TRAVNí SEKAčKY Mf 70 mám ich doma asi 4 ešte ani ty díre od príruby nepasujou na 175 ani na 250 treba je prevrtat pac sou moc blízko u sebe.Moje maju cisla2792 to pred tym je neco take jak vyrobni cislo kazdy karbec ma jine, má difuzor 23mm ale ked prevrtáš ty díre tak sedne aj na kyvačky panelky pojede to sním dobre menej to žere:-)standa mnel také pravdu sou to dvoutaktní Frézi skur sekačky má to v predu tokovou zubatou lištu máme celou doma myslim tu sekačku
 
 
Datum: 28. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
montoval se na valec co mel dve svicky,, je to soutezni motor prezdivan libenak
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
je to jikov...jooo je to ze švéda...mate pravdu...ale videl jsem ho taky na frézách...ten sved mi predtim nenapadnul...vim ze na drvejsi sportovni verze se davali karburatory jako byl typ na peraku akorat s sirsim difuzorem...tak mozna v tech mladsich modelech uz se daval tento karburator..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dyt ma na boku napsany Jikov... a na vicku na plynovy bowden czekoslovakia ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: gerry      IP: uživatel2971    
reknu ti to takhle mel by to byt Dell orto nejspis my mame postrikovac a nan nem to je je tam babetackej motor atd je to vyroba domaci kutila ten postrikovac
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
tak tendle karbec se dával na kejvačky,v provedení do ŠVÉDSKA.byli zelený,měli lyže,drapáky,uzoučkej přední blatník,a měli vedený řazení od nožní páky až na nádrž...nebo pak myslím že na ty krosový Libeňáky
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
Nevim presne z ceho je,ale meli ho stary dvoutaktni frézy....(ta freza jak na tom hrusinskej vez rodinu a baba mu rikala,to je dost dedku zes nas taky vyvez...ve filmu slavnosti snezenek...nevim jak se ty frezy jmenovali..) ..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3920    
Zkus profouknot trysku volnobehu
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,vcera jsem si koupil fichtla asi si myslim 05.Nevim totiz jiste jestli je to 05??na zapalku ma cislo ze to ma 20W,potom 6130 a pred 6130 to ma 05,vzadu na plastovym svetlu to ma taky 05 a naky dalsi blbosti.na krytu na olej to ma sroub v pravo coz je hooooooooodne divny.co myslite je to opravdu 05?nejde mi motor do plnejch otacek,kamos ma mustangovskyho vyfuka a ja uz taky.me to tolik nerve jak jemu,muze to byt tim ze mam asi plnej vejfuk??a jeste neco karburator co byl na tom fechtlu co jsem si koupil je uplne cisty,proste v poho a nechce to jet s tim karbosem??s mym starym.PS:st itek na kostre neni.DĎĎĎĎϡik mmmmoooooooooooooooooooooooc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar...no 05-ka má na olejovom kryte skrutku na vypúšťanie oleja vpravo, potom spojový kryt má zaoblený. Tak ak máš tento spojkový kryt taký, potom máš aj bloky(kartery) 05-kové. Len si daj pozor, či nemajú pri valci rebrovanie, lebo to už by boli z 550 alebo 555. Tak ak máš aspoň tieto veci také isté, pravdepodobne to máš 05-kový motor(pre presnosť by bolo nutné skontrolovať hlavu, karburátor a prevodovku). Čau:-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Karburátor asi špatně nastavenej, hladina, jehla atd... A O5 mají taky kulatej kryt zapalování, ten šroub na olej mají vpravo taky jen O5... myslim :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
PS:myslim karbos co byl na tom fiku proste nevali
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Mutaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
tam je ale odstředivá spojka .. a u babet je zařazená 1čka ( př. 2jka) furt neutral tam neni!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
asi se ti nezozepinaji rozbehovbe spojky tak ti to zustane jakoby zarazene a jak zastavujes tak udusis motor
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci nevi tu nekdo jakou ma spotrebu jawa 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam ten motor na ctyrkolce takze mam dvakrat takovou spotrebu
 
 
Datum: 28. srpna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ja mam 250/455 a nasel jsme o ni ze si bere 2,8/100km:-) coz me docela zarazilo pac tolikhle malo si nebere ani mejch 5 fichtlu:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hodně záleží která Jawa 250. Dědovy žral pérák 3l / 100km.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
250ky byly hodně dobře postavený stroje. Vůbec nežraly,takže bych počítal,že když to máš dobře seřízený,vejfuky good,karbec godd atd.,tak si to veme tak max. 5 litrů na 100 km v jednom člověku. Ve dvou se samozřejmě spotřeba razantně mění,ale to i u fichtla. Tak ať ti to jezdí!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hodně záleží na stylu jízdy ale spotřeba bude kolem 4 až 5 litrů na sto v jednom člověku :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3921    
dle prevodu na rozetach....3-12litrů
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D:-D8-10 mě bere 350:-D:-D250 tak do 7 a to točíš max!!pokud teda neni vyhoněná,jak zajíc na poli!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
kolem 5-6l na 100km zalezi na stavu motoru
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děda ji ma a řikal že když byla nova tak neměl problem ujet stovku kilaku za 3 litry ale časem se to prej horšilo a žrala víc.Ted nevim kolik to muže brat
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
newim ale typoval bych tak 8l a kdyz tom vytnes tak i 10 ale fakt nevim ja 250 nemam ja mam 175
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
mrte jak auto
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: noac      IP: uživatel2757    
cau hoši zkousel jsem nalit do fichtla naftu jelo o lepé ale asi po 2 km jsem zadrel válec, ale na naftu to jezdí!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Blahoslavení chudí duchem, jestli něco ujelo 2 km, tak to není asi nic moc ?
 
 
Datum: 20. října 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
stryc ze mnel 150cz kyvacku a ze kdyz nalely do karbecu benal a rozehrali to ze jezdily na naftu cely den takze sis to vymyslel
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
to mustaf:zhavici svicky v dieslech sou pro start,pak uz je nafta zapalovana kompresnim teplem(staceny vzduch se ohreje na teplotu asi 600 stupnu),proto je u dnesnich dieslaku normalni komprese treba 22:1,kvuli tomu aby bylo to kompresni teplo co nejvetsi
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ty vole tak to si objevil ameriku:-D pionýr jede uplně na cokoliv
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teda nafta může chytnout :-D jen má vyšší spalovací bod
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já myslel že nafta nemůže chytnout ... dyť se furt povídá že když hodíš ZAPÁLENOU sirku do nafty tak ti ta nafta nechytne.... a že by tomu stačila jiskra? v dieselových motorech sou Žhavící svíčky některý se podobaj i žírovce bez skla ..... na tyhle svíčky se dá jezdit i s rostlinným olejem ... ( 23kč/l) borec jezdil měsíc a úplně moc si zasral motor
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je pravda XXX, na naftu to po ohřátí pak jede furt, zavřít kohoutek na nádrži a je to :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
nevím tedkom důvod jezdit na naftu jak už je stejně dražší než benál,ale jde s tím jezdit ale musíš to ze začátku zahřát na normální benál a pak tam lít už naftu jo a pak je problém to vypnou páč na naftu to jede i s vypnutým zapalováním:-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: sdgdfg      IP: uživatel692    
já jeden čas na naftu jezdil a nezadřel sem ale mělo to dva problémy......strašně to čudilo a smrdělo a když sem chtěl vyjet tak se to muselo pořádně ohřát až potom to jelo......když sem pokaždý musel minimálně deset minut tlačit tak mě to přestalo bavit a už sem to tam nelil
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nafta je mastna a maze, ale take ma mnohem vetsi vyhrevnost nez benzin:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3916    
ale trepes hovadzini na naftu sato zadrit neda,a mozeste si rikat co scete proste to na naftu nezadrete a hotovo.zas tu sce bit nekdo zaujimavi,a na naftu to jede len ket to mas zehrite.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
No jo no-s naftou to nestíhá chladit. Možná,že kdybys vymyslel nějaký lepší chlazení,tak bys na naftu moh jezdut pořád. To taky asi bude příčinou zadření-přehřátí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: pica      IP: uživatel2868    
mel stam dat olej ne :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
jojo si king
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:25
 
<  177  178  179  180  181  182  183  184  185  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 19:14:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu