Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 pasoval by mi plynový bowden z mustanga na šoupátko na simsonovy? já si tam budu dávat čídítka z mustanga a nejraději bych si tam dal i ten rychlopal páč ten rychlpal je super neb oaspoň lepší než u simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 16:36
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No to bude vypadat... Pak pošli foto
Datum: 24. července 2008 16:36
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pasovat bude, mám to vyzkoušený, musíš použít z rychlopalu bowden..
Datum: 24. července 2008 12:12
Jméno: Radek
IP: uživatel2298
Nevim ještě sem to neskoušel ale řek bych že tam nebude odpovídat ta délka
.
Datum: 24. července 2008 11:59
 dobry den chlapi potrebuju poradit na pionyru 20 mne nejde do karburatoru benzín či¨ím to může být dal sem druhý plovák nepomohlo dal sem nový ten vrch co se cupuje s tm benzín a nepomohlo a když vydělam hadičku tak ide krásně benzín prosím poradte mi předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:53
Jméno: martin
IP: uživatel1584
dííky urco vyzkousim
Datum: 23. července 2008 13:53
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
jak mas vicko na karburatoru tak kdys ho otocis tak je tam takovy plisek a pod nim je ventil tak ten ventilek vysroubuj proplachni ho v tech. benzinu a profoukni kompresorem pak uz by tam ten benzin mel jit a kdyz ne tak kup novej tady je ten ventilek kdybys nevedel http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_84.html
Datum: 23. července 2008 13:22
 dobry den chlapi potrebuju poradit na pionyru 20 mne nejde do karburatoru benzín či¨ím to může být dal sem druhý plovák nepomohlo dal sem nový ten vrch co se cupuje s tm benzín a nepomohlo a když vydělam hadičku tak ide krásně benzín prosím poradte mi předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 23:51
Jméno: pavel
IP: uživatel3637
me to nejelo protoze sem mel ucpanej kohoutek na nadrzi, slo tam malo benzinu a v kopci to chciplo
Datum: 30. července 2008 23:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
prefukaj si kompresorem ten ventil coje odspodu cukatka ten vrsek 2 srubky tam su a prevukajto poradne aj od spodu aj zvrchu gde ide hadicka jebmni kompresor a stlac hadicku abi nefukal a tamsa nahromadi vzduch a pustis tu hadicku a velkim tklakem sato prefukne.
Datum: 23. července 2008 16:13
 ČAU DRACI JÁ MAM DOMA BABETTU 207 A KDYŽ PUSTIM BENZÍN TAK CHČIJE VEN A KDYŽ TO NASTARTUJU A DÁM PLNEJ PLYN TAK TO NEJDE DO OTÁČEK
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 11:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nastav karbec dube
Datum: 23. července 2008 11:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar seso ty trisky na fika jak tady mas tak to jsou 72 je to tam vyrazeny tak ze chvalim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 23:56
Jméno: standa
IP: uživatel3561
Jawa 05 mela trysky 68 a dalsi rady 20,21,23 meli 72 ....to neni zadnej tuning...mam puvodniho zachovalyho fichtla a muzu ti rict ze to jede lip na tu 68 nez na 72...
Datum: 22. července 2008 23:56
 Ahoj kluci,chci se zeptat na jednu věc.Mám pionýra jako vy a když jedu a už jedu na plnej plyn tak se mi to prostě dusí už sem celej karburátor vyčistl a přetěsnil a svíčku sem taky měnil je mi to nějaký divný předtím lítal jak drak ale teď prostě pořád dusí nemůže to někde přisávat vzduch?? třeba trysky já je mám teda stažený dost nebo karbon že by byl už zanešenej výfuk a nebo jestli to není tím že vývuk nemám utěsněnej v místě kde se výfukové koleno co jde od válce zasouvá do výfuku??aji sem čistil filtr díky za odpovědi budud rád když mi poradíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 20:01
Jo aha tak to už vím o co go moc díky a vyzkouším to protože už fakt nevím čím by to mohlo bejt
Datum: 22. července 2008 20:01
proste ket dusi tak plisek ohnu smerem hore smerem k cukatku a ket znizujes tak smerem k plovaku.
Datum: 22. července 2008 19:12
Jaá je vůbec správná plováková hladina a jak se to měří nebo jak?nějaký postup?
Datum: 22. července 2008 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
mozno mas spatny filtr alebo ti tece slabo benzin z kohutka alebo mas nizku hladinu v plovakovce
Datum: 22. července 2008 18:49
 zdar draci potreboval bych poradit nejdriv mi cukal fichtl 21 a pak uz nejel dik zdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 17:39
Jméno: monax
IP: uživatel467
Svicka nebo benal ale spis benal!
Datum: 22. července 2008 17:39
Jméno: empty
IP: uživatel796
svicka
Datum: 22. července 2008 14:08
Špatný přívod benzínu, ucpané trysky, zanešený karburátor popř. kohoutek. Taky filtr(pokud máš). Jinak se ti mohl rozeštelovat přestih, odtrh. TAky mohl odejít kondenzátor. Nebo taky někde upadl kabel. Zkontroluj to...a at jezdí!
Datum: 22. července 2008 13:17
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
dosel benzin?
Datum: 22. července 2008 13:02
Jméno: nechci se ztrapnit
IP: uživatel2128
 ¨čau v jaký poloze má bejt jehla u mustanga ( myslim zářezy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 12:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
je to individulni dle stroje,chce to odskouset.
Datum: 22. července 2008 12:39
Jméno: kings
IP: uživatel2971
Druhy zarez ze spodu!!!Ale to je pouze kde by mela byt ale nekomu jede hur a nekomu lip takze nekdo botrebuje treba jehlu do tretiho zarezu to uz si musis sam rozhodnout
Datum: 22. července 2008 11:38
Jméno: nechci se ztrapnit
IP: uživatel2128
od spoda? nbo do vrchu? já ji dal 2 od vrchu
Datum: 22. července 2008 11:31
Jméno: d
IP: uživatel2757
2
Datum: 22. července 2008 11:27
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Je možné že když dám na babetu karbec z 555 tak se zvýší výkon a pojede to až 70? jeden synek to rikal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 16:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
klikde to tam napasuj. Ja mam na babete Piaggo Cio taky karburator z 555,jako koleno sem pouzil starej vodovodni kohoutek a jede to lip nez original a da se tam stelovat privod vzduchu na filtru takze 100%spokojenost...jede to 40 jako predtim ale ma to o hodne vetsi silu....
Datum: 22. července 2008 16:39
Jméno: salis
IP: uživatel2576
zdar, já bych to nedělal, protože babeta má na karbeci něco jako klapku ne? jestli se pletu tak mě opravte..
Datum: 22. července 2008 16:20
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
karburator ti trochu pomuze protoze oproti originalu z babety neni nijak škrcenej,ale tvejch 70 necekej. Bude to mit trochu sviznejsi chod motoru,ale to je vsechno..
Datum: 22. července 2008 12:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nech si zdat musis jeste upravit spoustu veci aby ti to jelo vube tech 50 to neni jenom dat karbec ja sem vymenil jenom blbou jehlu a nejelo to poradne jako to jezdivalo
Datum: 22. července 2008 10:41
Jméno: hellking
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat jak si muzu prevrtat obic. trrysku na tuning pro 8 vybrus co vsechno bude potrebovat a postup diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 11:52
Jméno: deda
IP: uživatel556
Jenom tu na spicce !!!
Datum: 22. července 2008 11:52
Jméno: hellking
IP: uživatel2971
a provrtaval si poze tu dolni pruchodnici nebo i tu horni co je na spicce dik
Datum: 22. července 2008 11:35
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
na tohle sem se ptal taky a bylo my receno ze se to musi delat na soustruhu protoze vrtak ti nikdy nejede rovne ale ja sem si vzal vrtak o prumeru 0,75 mm upnul si trysku do tkovyho malyho sveraku vyrovnal ji aby byla primo kolmo proti tomu vrtaku a jednoduse ji provrtal. Fichtl mi ted de lepe do otacek a zda se mi ze mu to pridalo i trochu vykonu jedina nevyhoda je ted ta ze ho musim startovat uplne bez plynu jinak se to uchlasta a vic to zere ale jinak je to dobry
Datum: 22. července 2008 9:30
 zdar chtěl bych se zeptat co mám udělat s tík když nastartuju svyho fichtla tak mi plyn nedrží a já musím furt přidávat nebo by to chcíplo. Zkoušel jsem už podložit lanko aby jako bylo kratší to sice šlo ale už byl fichtl na plnej plnyn. dik předem za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:15
Jméno: pavel
IP: uživatel3637
sjety lamely na spojce
Datum: 31. července 2008 0:15
Jméno: salis
IP: uživatel2576
Datum: 22. července 2008 16:15
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
takej valecek v karburatoru,taha za nej lanko,reguluje mnozstvi smesi dodavane do valce,jak pridavas,tak se zdviha a pousti vice smesi
Datum: 22. července 2008 12:48
a co to je to šoupátko???
Datum: 22. července 2008 12:36
Možná je to tím že máš špatné šoupátko už máš vydřenou díru,takže nepomáhá ani to když to přitahuješ a povoluješ tak si sežeň nové šoupátko a pojede jak drak a volnoběh naštelujuš raz dva
Datum: 22. července 2008 11:41
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no ale s tim šroubkem se má taky manipulovat, jenom s teplym motorem a přidanym plynem, aby sis neprofrézoval drážku na šoupátku tak. že už to neseřídíš nikdy, leda bys vyměnil šoupátko.
Datum: 22. července 2008 11:13
jenže než to povolim nebo utahnu tak mi to 20krat chcipne mě to prostě nevydrží nastartovany
Datum: 22. července 2008 11:05
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
pouzij standart lanko a na karburatoru na ty strane jak sou trysky tak tam je takovej sroubek a pruzinkou tim se nastavuje volnobeh tak si nastartuj fika a postupne pritahuj nebo povoluj ten sroubek az se ti bude zdat ze je to dobry a nechcipne to
Datum: 22. července 2008 9:21
Jméno: svary
IP: uživatel1077
 zdar draci prisimvas nevite com to muze byt pustim benzin a ono mi to nejede a kdyz ho vypnu tak lita ale plovakovou hladinou ani tryskama a svickou to neni na 100 procent
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 8:26
Jméno: radim
IP: uživatel202
S tou gumičkou to není tak jednoznačné...pokud už je stará tak může být nějak mechanicky poškozená (teď renovuju fichtla který 15 let nejezdil a ta gumička ani jako gumička nevypadala no a v otvoru,kterým teče rezerva byla rez tvrdá jak beton)vyčistil jsem,vyměnil jsem gumičku a funguje,nikde nic neteče,rozeber a uvidíš
Datum: 22. července 2008 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zbytečně ten kohout nerozebírej. Může po rozebrání přestat těsnit, jak poškozením fíbru pod kohoutem, tak v gumičce kohoutu. Gumičku pootočenou můžeš mít těžko... je to totiž kolečko se čtyřmi otvory po 90ti st., takže nepřipadá v úvahu že by byla vložená špatně, zejména proto že v místě kde má být jsou malé nálitky do kterých otvory zapadne. Pokud by byla totiž pootočená pod jiným úhlem, zase by neteklo palivo vůbec, nebo by vzhledem k nadzvednutí dosedací plochy páčky kohoutu vytékalo palivo v míste páčky. Prostě to na mě působí tak že je vše ok a ty že si pleteš v jaké poloze je kohout otevřenej a v které má třebas i rezervu... ta mimochodem může být ucpaná, zejména pokud ti chybí na vnitřní části kohoutu v nádrži sítko...
Datum: 22. července 2008 7:43
Možná to bude tyky tím,že v kohoutku je těsnění a jestli ho nemáš pootočené,možná je to tím a vyzkoušej už jednou zmiňovanou věc oddělej hadičku od karburátoru a zkouej polohy kohoutku a když ti poteče na nějaké poloze tak normálně jezdi.Snad sem ti pomohl.
Datum: 21. července 2008 21:57
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no pockej kdyz ho mas zaplej tak ti tam netece benzin?? zkus si vytahnout hadicku od karbece a zkus na jakou polohu na kohoutku ti to tece  a podle toho si to zapijej  zdarec
Datum: 21. července 2008 21:27
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno podle priznaku bych to typoval na plovakovku,ale kdyz rikas ze je ok,tak ti fakt neporadim,ale bejt tebou tak si ji fakt skontroluju
Datum: 21. července 2008 21:09
 Zdar potreboval bych se zeptat co se lije do stella babeta dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 11:18
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
petrolej redeny s naftou 1:33
Datum: 22. července 2008 11:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ty mas stelu babetu takovou tu malou??????vis o ni neco?????ja ji mam a nemuzu o tom sehnet zadny informace mohli by sme pokecat
Datum: 21. července 2008 23:11
No nafta asi ne... Benzín... Natural 95, Special... Jestli myslíš olej tak buď M2T, ale radši nějakou polosyntetiku do 2T motorů... A jestli myslíš olej do převodovky tak myslim PP80, to nevim, v babbetách se moc nevyznám....
Datum: 21. července 2008 18:51
 Zdar borci nevite co mam lit do motorky co je lepsi special nebo natural a je to do vsech motorek stejny? dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 18:13
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
použij políčko hledat budeš mile překvapen
Datum: 21. července 2008 18:13
 zdravím, jak je to s tím toluenem?někdo psal že když se to dá do benzínu tak to prej jede mnohem líp, nevíte o tom něco?nebo jak se to má ředit?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 21:57
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
děkuju takže nic
Datum: 21. července 2008 21:57
Jméno: mira
IP: uživatel3138
čau ja sem nalil toulen s olejem a jelo to stejně jak předti byl sem nadčeny že pry to bude velky rozdil a hovno
Datum: 21. července 2008 17:18
Jméno: Dr.fík
IP: uživatel2969
nalej tam vodu a seš v prdeli tak rychle že ani nevíš jakou rychlostí
Datum: 21. července 2008 16:56
 čus jeden kluk mi říkál jak si vylepšim sání řikal jak si vezmu prachovku od tlumiču jeden konec do karbece a druhy jak tam dám nějakou punčochu že to prej přidá výkon myslíte že je to pravda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 14:08
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
a hlane!!... kdyz tam budes mit jenom tu ,, plechovku¨ jak rikas tak ti to bude řvát! celej ten filtr hlane ten obal ti funguje jeko tlumic
Datum: 21. července 2008 14:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jo kámoš taky měl punčochu a vcuclo mu to do válce  tak to chvilku nejelo, ale pak tlačil tlačil a asi se to nějak spálilo a jel dál
Datum: 21. července 2008 12:29
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
kámoš to měl taky takle s tou ponožkou nebo s čim a jel a najednou se mu ta ponožka vcúcla do válce takže bych to nedělal
Datum: 21. července 2008 10:46
Jméno: LukotMAN
IP: uživatel1327
ne.. teda řek bych že ne.. páč to saje malou dírou, a diš tam je filtr, tak v tom kritu máš děr víc, tak to saje víc dírama.. podle mě je todle blbost..
Datum: 20. července 2008 22:50
 zdarec hoši, neměl by z vás někdo nákresy membránového sání??? vyrobit to není problém, jen chybí nákres a nemohu je nikde najit... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:36
chlapec, já myslel celou klapku, ne domeček pro ní, ale dik za snahu
Datum: 19. července 2008 16:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tady je to docela dobře nakreslený:http://www.jawa-cz.estranky.cz/fotoalbum/jawa-50/dokumentace-ke-klapce a tady je takovej návod k tomu výkresu:http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/upravy/uz-jsem-konecne-udelal-klapku-na-fichtlu
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: MIchal J21
IP: uživatel1711
naco vyrabet kddyz jsoou vyrobene  rovnou si da karbec z motorove pily
Datum: 19. července 2008 13:44
 chlapci co mám dělat... když prostě přidán plyn tak me to vochrstá celou ruku (mám sundanej fillttr) na jawě 555... a když jsou plný otáčky tak to taky pěkně kemří... prostě přidán z minimálních otáček (volnoběh) a chvilku trvá než se to vyhoupne do otáček, mezitim mi to fouká na ruku a chrstá benzín... jinak jezdí pěkně ale štvě mě spotřeba necelejch 50 KM a nádrž fuč (taky assi tim že sem to šteloval a že se mi třeba při jizdě sekl plovak)... popřípadě dala by se nějak po domácku vyrobit klapka??? páč ty klapky z netu mi přijdou jaksi drahý... potom by to dostávalo třeba o něco víc paliva možna by to tak nežralo a líp by to jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 20:57
Jméno: tomulik
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel2512
hladina bohatosti směsi
Datum: 18. července 2008 20:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já nevim přesně, ale nemůže za to trošku předstih?
Datum: 18. července 2008 16:35
Jméno: mach
IP: uživatel650
 seso o kolik CM se má zkrátit bowden když chci použít ten cross rychlopal..?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 13:32
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 dotaz zustava mi viset tryska na dopousteni benzinu v plovakove komore jak se to da vyresit abych mel uz klid moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 21:27
přeleštit nebo koupit novou, koupil jsem jinej tip a ten je mnohem lepší není tam úzká jehla ale takovej kolíček je to mnohem lepší řešení než originální.
Datum: 17. července 2008 21:27
|



|