slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS  |  Dopravce GLS       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  188  189  190  191  192  193  194  195  196  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
čus draci,mam takovej problém.kdyš jedu na fichtlu tak mi jako by v karbecu něco chrastí ale nevim co.všechno kolem je dotažený.nevim co to muže chrastit.jinak jede to v pohodě ale nechci aby mi moje 21 dojezdila.vše v karbecu je dotažený dělá to jenom kdyš jedu.karbec sem měl venku a kdyš s nim zatřesu tak v něm nic nechrastí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
šoupátko je v pohodě,žádnou vůli nemá a plovák je taky dobrej.jako jede v pohodě ale nevim proč to chrastí a co to chrastí.zatim budu jezdit a pak uvidim
 
 
Datum: 25. června 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Podle me to bude plovak, bujto vysoka hladina a mlati o vrsek bo nvm:-D
 
 
Datum: 24. června 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: weminko007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dle mě ti to může dělat šoupě.A nb spíš plovák.Zkus jestli není šoupátko ojetý a drží pevně.A tím chrastěním bych se nějak extra nezabíval, pokud se ti nezačne nějak divně chovat motor.
 
 
Datum: 24. června 2008 6:50
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chrasti to urcite v karbecu ??jedine co me napada ze mas vybehane soupatko a ono vybracemi chrasti,nebo plovak ale to je asi blbost:-D
 
 
Datum: 23. června 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3165    
nevite nekdo kde sezenu karburator na pařeza? Stacilo by vicko plovaku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: Danielito      E-mail:      IP: uživatel1276    
Já jeden mám, teda měl by bejt z pařeza. Víčko tam je. Napiš kdyžtak na mail pošlu fotku
 
 
Datum: 24. června 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na aukru ho sezenes celej karbec
 
 
Datum: 23. června 2008 23:48
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel3300    
chci se zeptat jestli vadí něčemu to když nemám vzduchovej filtr (zanáší se motor,karburátor, snižuje to výkon?) díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Celá soustava Vzduchový filtr - karburace - motor - výfuk je u dvoutaktu velmi citlivě vyvážená soustava a platí to také i pro vzduchový filtr. Koneckonců ty variabilní otvory pro gumové záslepky na těle vzduchového filtru tam nejsou pronic zanic :o). Tedy pokud filtr odpojíš, tak se zlepší proudění vzduchu, což je na první pohled pozitivní věc, jenže... zmenší se tím podtlak před karburací (filtr klade vzduchu také odpor) a tudíž dojde k mírnému ochuzení směsi. Protože nejde na karburaci pionýra ladic nic jiného než přizvednutí šoupátka, dojde k poklesu výkonu. Ale popravdě nijak výrazně znatelně. Když jsem někdy musel jet bez filtru, což je mimochodem znatelně hnučné, tak mě spíš trhalo srdce pocit jaké hnusy mi obrábí válec. Po spálení se totiž i obyčejný pyl chová jako brusná pasta a to nemluvím o křemičitých částečkách prachu. Na dojetí v pohodě, ale trvale bez filtru ani náhodou na životnosti se podílí významně.
 
 
Datum: 25. června 2008 7:44
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já třeba když dám na sání filtr, tak je to dost poznat. Nemá to takový točky a výkon, ale zase je pravda, že se bez filtru může zanýst celej motor, což je asi horší
 
 
Datum: 24. června 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel3308    
ja bez nej taky jezdim a uz pul roku sem nic necistil . porad tio leti stejne. takze za me nevadi
 
 
Datum: 24. června 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3304    
Jak se to veme. Pokud nemas motor KO tak bez vzduchovyho filtru jede vzdy lepe ale brzo se zacpou nábehy k tryskám a trysky,takze je lepsi jezdit s nejakym sanim.
 
 
Datum: 24. června 2008 10:27
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavně jsem četl že prach, který to nasaje, půdobí jako brusivo a ničí válec...
 
 
Datum: 23. června 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
jj,bez filtru bych nejezdil,chvilku Ti to pojede bez problémů ale pak se Ti vše zasere a nepojede to tak jak má a budeš s tim mít jen práci to vše vyčistit.
 
 
Datum: 23. června 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
kolik žere benzínu jawa 21 v plným zatížením jízda ve dvou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel3308    
no klasicky na b vybrus 6 l na a 5.
 
 
Datum: 24. června 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Zhruba 3,5 l/100km. Já jezdím asi tak z 2/3 v jednom a 1/3 ve dvou a spotřebu mám 2,9 l/100km
 
 
Datum: 24. června 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3304    
5L/100Km mozna este vic
 
 
Datum: 24. června 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3302    
taky zhalezi na tom jesi mas vybrus nebo ne ae taky si myslim ze vic jak 5 to nebude
 
 
Datum: 23. června 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
podle me tak do 4l/100km
 
 
Datum: 23. června 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci nemate někdo jawu 90?? potřeboval bych něco vědět dyštak mě pisněte na mejl nebo tady mejla nebo icq nechte a ja napišu pls někdo se ozvěte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
kámoš má krosku, celkem se v tom vyzná, tady je jeho icq 474-700-069..;-)
 
 
Datum: 23. června 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
kámoš má crossa
 
 
Datum: 23. června 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Mám roadstera! Napiš na icq: 335 059 353
 
 
Datum: 23. června 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3297    
Čau Draci.... chci si koupit pincka ale nevim jak se ředí benzín s olejem a s jakym olejem je to nejlepší?? Děkan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
ten jurmen je asi pěknej kokot,teda ne asi ale určitě.M2T je dobrej olej a já na něj jezdím uš 5 let.kdyš má fichtla sráče tak je jasný že se mu všechno ucpe,ale to je tim že má sráče.M2T je dobrej olej,je pravda že sou i lepší ale na fichtla to bohatě stačí a nevim proč by tam lil naky sračky.je do dobrej olej a klidně ho tam dej
 
 
Datum: 26. června 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
a že jezdíš 3 roky?? hmmmm,tak to je pěkně málo,to co Ty máš naježděno do předu za ty 3roky,tak to já mám nacouváno.
 
 
Datum: 25. června 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
no vymlouvat Ti to nebudu,já jsem u odborníka byl a vím co mě poradil,rozhodně mi M2T už nedoporučil a je zajímavý že stejný názor maji i borci co mají chrchle a taky by tam M2T už v životě nenalili,tak nevím,kdo by potom měl jít k odborníkovy.klidně si tu sračku tam lej dál a uvidíš sám.budu držet palce abys jezdil co nejdýl.Tě pic
 
 
Datum: 24. června 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
a jezdim už skoro 3 roky a to bych na to davno dojel takže asi by ses mel ty obratit na odborníka
 
 
Datum: 24. června 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Vis co ale problem je v tom že ja furt jezdím takže newim kdo z nas dojel na M2T delas tady odborníka ale to jsi moc chytrej nebyl když jsi tam lil M2t a tobe se zasvinil ventil vis co at si každej jezdi na co chce ale neodsuzuj neco na co si dojel jenom ty
 
 
Datum: 24. června 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
hmmmmm???? pán je zřejmě znalec a odborník a zřejmě asi zaspal dobu.chlapče prober se je rok 2008 a né 1967,za tu dobu se pár věcí změnilo a doba šla dopředu ale Ty jsi si toho asi nevšimnul,vid´?? měl bys navštívit nějakou automoto dílnu a zeptat se nějakýho odborníka a né se dívat na to co tam kdysi lili naši předkové,to potom s takovím názorem dlouho asi jezdit nebudeš.Tak Tě pic péééro
 
 
Datum: 24. června 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Ses Debi..... placas akorat blbosti vždycky se tam lil a nikdo si nestežoval a mne se osobne nikdy ventil nezasral a to že jsem to s olejem nekvalitním přehnal v poměru prosimtě vykasli se na nej ano je pravda že syntetika tomu doda větší mazací učinek ale kydž tam budeš lejt M2Ttak nic neposeres a mazat to bude stejně a newim jak jsi to myslel pro dnešní benzíny protože spravne se tam ma lejt special a ten se nezmenil je pořád olovnatej i když už nema bejt
 
 
Datum: 24. června 2008 8:25
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
hlavně tam prosím nedávej M2t,to je největší humus,zasírá akorát palivový ventil a pro dnešní benzíny se vůbec nehodí,nemá ty správné mazací schopnosti,raději si kup lepší,kvalitnější,opravdu se to oplatí.já jsem tam taky lil M2t a pořád jsem měl ucpaný pal.ventil a rozdělávat to pořád a čistit,to není žádný med.tak že nešetři a kup si bud´polo a nebo plnou sintetiku jakykoliv ne jen M2t,ten by dávno měli zrušit,ten je dobrý akorát tak na natření dřevěnýho plotu.
 
 
Datum: 23. června 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Olej plně dostačuje 1:30 M2t. U těhle motorů i s hodně kvalitním olejem nedávat pod 1:40.
 
 
Datum: 23. června 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: Lulikaj      IP: uživatel250    
Mužu motor očistit naftou???????? Jen očistit?????? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3293    
technickej benzín *yes*
 
 
Datum: 23. června 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nafta je mastná ale čistí dobře já když rozebírám třeba motor tak šrouby co si schovávám tak čistím jedině v naftě jak je mastná tak ti sezreznou
 
 
Datum: 23. června 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasne ze muzes ale lepsi by to bylo technicakem nafta je myslim mastna.
 
 
Datum: 23. června 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Zdar draci, mam 175 a jede na 3/4 plynu lip nez na plnej, ale jak se dostane do otacek muzu dat plnej. Ale kdyz je v nizkych a dam plnej tak se to zakucka a pak se pomalu rozjizdi. nevim co s tim je moc chuda smes nebo bohata??? mam tam otevrenej papirovej filtr. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Jo diky, prave cistim karbec je mozny ze byla ucpana hlavni tryska ale kdyzatk to vyzkousim. Jo a jak ma byt moc zasroubovanej ten regulacni sroubek draci? nikde v navodu to neni jen vim ze jehla ma byt ve 4. zarezu
 
 
Datum: 23. června 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus se kousek projet bez filtru, a podle reakce poznaš jestli to je filtrem nebo ne (měl jsem podobný problém)
 
 
Datum: 23. června 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau to poznas podle svicky jestli ji mas cernou tam ti tam jde moc benalu,no na filtr bych to moc nevidel ale muze to byt tim ze tam jde vetsi koncetrace vzduchu.
 
 
Datum: 22. června 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
CAW. Mám takovej dotaz, bude vadit když místo specialu budu lejt do simsona natural 95 ?? (25 roku se tam lil jen special),poradte,chci to proto že si myslím že je natural výkonějsší(v oktanech).dekan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Bez problému. Neměl bys poznat rozdíl.
 
 
Datum: 23. června 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3285    
jj ja tez furt jezdilo na 95 a ted jezdím na 100
 
 
Datum: 22. června 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: risa      E-mail:      IP: uživatel3289    
Cus...vubec by to nemelo vadit.taky sem to takhle udelal a zadny problemy s tim nejsou
 
 
Datum: 22. června 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar nende mi seřídit hladina v plovákovce jelikož když ju seřídím tak jak by měla byt tak to asi 2minuty jede a pak nic,když to doma rozdělám tak zjistím,že plovák je uplně na dně a i když na něj dám benzínu tak se furt drží u dna teprve až když je benál po okraj tak vyplave. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Jo je pájenej. To bude asi tím dík za pomoc tož zas konečně půjdu jezdit.
 
 
Datum: 23. června 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkontroluj jestli neni nekde deravy , nebo jestli ho nemas pajeny ja ho mel pajeny a on byl moc tezky a vyplaval az s vetsim mnozstvim paliva.Ale kdyz o tom uvazuju tak ho mas deravy on se za 2 min. naplni palivem a ztezkne a je u dna a neplni svou funkci a potom se ti to uchlastava a nejede.
 
 
Datum: 22. června 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau na jakej zářez na jehle se zajíždí 559-ka po výbrusu ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Karburátor č. 2926 SD-11b pro záběh 3.shora a př.vzduch 1/2 ot. č.2926 SDb-2769 2.shora ,vzduch 1/4.
 
 
Datum: 22. června 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
Zdar draci.Chci se zeptat k cemu slouzi Klapkove sani na pionyra.Dik predem za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1553    
 
 
Datum: 21. června 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
myslim, že to zabranuje vyprskávání paliva sáním... prostě ta klapka funguje jen jednim směrem... nasaje, ale zpatky už se palivo nevrati pač se to uzavře... myslim že to tak je
 
 
Datum: 21. června 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar nejde mi seřídit hladina benzínu na fíkovy, když tam ohnu plíšek o trochu víc tak jede ale teče když ho dám tak akorát jak má být tak neteče, ale jede jenom jednou 2 minuty a pak nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Mozna mas provrtanou hlavni trysku a zere to vic benzinu.Skus tam dat jinou, nebo dej druhy cely karbec. Jo a kdybys nemel druhej krabec, mrkni na plovak jestli nema nejakou diru. A jeste me napada ventil v nadrzi.Pro jistotu ho vycisti.Cus
 
 
Datum: 22. června 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Jo a když mám ten vrch odšroubovaný tak ventil funguje tutově.
 
 
Datum: 21. června 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Tak už sem to seřizoval(3 dny vkuse furt dokola) a co ten ventil???
 
 
Datum: 21. června 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: deny      E-mail:      IP: uživatel2971    
Muzes mit spatny ventil
 
 
Datum: 21. června 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1217    
sešteluj to tak, aby když tenoučkym šroubováčken potopíš uplně plovák, tak aby hladina byla zároven s hornim okrajem komory
 
 
Datum: 21. června 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: fernetbiker      IP: uživatel2644    
Se zeptam?Jak moc vadi kdyz je kapanek pomackany plovak v karbecu (s22)?Neni to moc,ani nikde v komore nedrhne,a deravi taky neni.A ma trosicku obehanou spicku.Ale krbec v klidu netece.Motor mi na volnobech pekne kolisa,a i v tahu to skube! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 0:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
jestli se to neuchcava tak to neres. to cukani bud spusobeny nyceim inim,treba svickou...
 
 
Datum: 21. června 2008 0:25
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jesi to nepřetíká nebo se to nijak nedusí tak by to mělo bejt v pohodě
 
 
Datum: 20. června 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: bera      E-mail:      IP: uživatel3258    
taky bych se rád zeptal co mosquita-.natural95 čistej bez oleja nebo speci s olejem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Jura. Sory za nadsázku, ale nemohl jsem jinak :o), ze života vím že nic není tak horké jak se to předkládá, takže po přečtení tvého příspěvku jsem měl pocit že bez kvalitní technologický výzbroje nemá smysl ani s pionýrem, nebo třebas i mosquitem jezdit ven z garáže :o). Tak se nezlob..
 
 
Datum: 20. června 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
A jak se tedy pozná svíčka které jsou pro čtyřtaktní a které pro dvoutaktní motor. To je na ní nějak napsané? A můžeš mi Juro říct jak to výrobce dělá s elektrodama že se u dvoutaktů nezapečou karbidem, to používají asi nějaké speciální technologie, že ano? :o)))) A ty sedýlka ventilů, to je ten karbit takovej pevnej prevít že si ho ventil neotluče? :o)))) Já se setkal s tak vylítanejma ventilama že podél vodítek prosakoval olej a i přes kroužky to bralo oleje víc než přimíchávám do benzínu a nikdy jsem se nesetkal s podpálenejma ventilama, natož zasviněnejma sedlama :o). Také jsem viděl spousty motorů starých Jawek, které nejezdily na nic jiného než na M2T a do generálky najezdili často okolo 60tisíc a víc... tak to ti teďka s ,,polosyntetikou,, vydrží desetkrát dýl, když jak píšeš se ti to 10x vrátí na generálkách? :o)))) Já jezdím na modrý Paramo Rapid TSF (jestli se nemýlím v názvu), míchám 1:40 a nemůžu říct že by to ,,téměř,, nekouřilo... do kopce za dvě to je pěknej čmoud.. tak to ten tvůj mogul budu muset vyzkoušet Juro, když je to takový super olej narozdíl od M2T který se zřejmě podle toho jak se o něm běžně píše, musí vyrábět rovnou z písku :o))))) No a ty aditiva... máš pravdu Juro, já si tedy hloupě myslel že aditiva jsou běžnou součástí benzínu, ale když to píšeš ty tak tam asi nebudou.. hned si je jdu koupit, hlavně tedy nevím k čemu mi budou, když nemám v motoru ventily... no ale co naplat, když to říká Jura! :o)))))))
 
 
Datum: 20. června 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
Do Mosquita do benzínu olej vždycky, myslím že ani jeden nemá oilmaster. Já osobně spíš než lít šmejd olej jako je třeba M2T 1:25 doporučuju připlatit za kvalitnější Mogul TS nebo TSF, resp. jiný kvalitnější - motorka potom skoro nekouří a maže se mnohem líp i když se bude míchat třeba jen 1:40 - 1:50. M2T už nikdy, fakt se to nevyplatí, to co ušetříš na oleji potom 10x zaplatíš za generálku motoru. K lití oleje do čtyřtaktu - to je nesmysl, akorát se zapečou a podpálí sedla ventilů a zaserou svíčky které nejsou u čtyřtaktu dělané na přítomnost oleje v benzínu. Pokud chcete motoru udělat dobře, doporučuju hlavně do nových motorů lít kvalitní syntetické oleje nejlíp s esterovou syntézou, fakt se to vyplatí, my v klubu třeba používáme plnou syntetiku Motul a naprostá spokojenost, dokonce se ve srovnání s jinými oleji se sníží otáčky na volnoběh díky extrémní maznosti těchto olejů. A do starších motorů nezapomenout na aditiva, jinak hrozí podpálení ventil ventilů a sedel které nejsou dělané na čistý natural.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
MARA: Mas pravdu. Ale kdysi v letech kdy jezdili stare SV a OHV motorky tak se opravdu trochu oleje na zabeh pridavalo. Co vim tak mosqito je 2T a mazat by ho mel minimalne 1:50 pokud to nema oilmaster.
 
 
Datum: 19. června 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
tak jako pri zajizdeni 4-taktu tj asi tak do 1000km se motor nesmi honit na plno po 600km se meni motorovej olej = lejt do benzinu olej i v malem mnozstvi je kokotina zanasi se ventily, vyfukovy kanal, vejfuk (vlastni zkusenost V-maxoj netesnili pistni krouzky a zral olej mrte se to zanaselo a ze to nebyli mali usazeniny) navíc se 4-takt perfektne maze sam od klikovky
 
 
Datum: 19. června 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Je to trochu mimo dotaz, ale osobně leju olej i do čytřtaktu, tedy ze začátku pokud je nový v záběhu a nemá katalizátor. To se v nešní době týká hlavně 4T motorů na bázi licence či čínské nelicence motorů Honda Monkey, čehož jsou plné číny, indie a taky se používá u maloobjemových současných Jawek.. Pomůže to zabránit zadření při necitelném zajíždění, což je důležité pokud se třeba kroska, či dětský minibike svěří malému dítěti. Samozřejmě olej s mírou takže tak nejvýš 1:50 aby se nezasvinil moc výfuk :o)
 
 
Datum: 19. června 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud je to dvoutakt tak bych tam čistej benzín bez oleje nelil. Leda že by to samo mazalo. Jinak spíš bych bral ten Natural a to z důvodu většího oktanové čísla. Mně osobně motorka jede líp na ten Natural. Na speciál je takový líny a netahneto. Jo a navíc když tam dám speciál tak to hrozně hulí.
 
 
Datum: 19. června 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: kanec5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar borci potreboval bych poradit jestli je to karburatorem.Kdyz je to studeny tak to nastartuje na prvni slapnutia a kdyz je to teply tak jedine rostlacit.A nebo kde mam sehnat levne novej karbec dik predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3261    
Karbec to moze sposobovat vplyvom bohatej zmesi na ktoru teply motor startuje nerad,ale studeny ju ma radsej.Skus pri startovani tepleho motora naklonit motorku na pravy bok.Alebo ja pred tym nez vypnem motor,zavriem benzinovy kohut a necham motor chvilku este pobezat na volnobeh a az tak vypnem.Potom najprv startujem a tak otvorim kohut.
 
 
Datum: 19. června 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: blbec      IP: uživatel2969    
neni to svíčka ale špatně seštelovaná spojka.dělalo mi to taky
 
 
Datum: 19. června 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
přesně tak!
 
 
Datum: 19. června 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To neni karbec,ale svíčka
 
 
Datum: 19. června 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: bus software      IP: uživatel3253    
Naydar , chci se zeptat jaky benzin davate do fichtla jawa 555. Ja davam bud Natural 95 s olejem nebo nekdy dam Special. Natural 95 davam pomer asi 1.50. Lepsi je asi Special protoze do dvoutaktnich motoru se dava prave tento benzin. Chci se jen tak zeptat at vim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: ondrar@z      IP: uživatel630    
Na pumpě beru to co je levnější.
 
 
Datum: 19. června 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Svym spusobem mas pravdu a hadat se s tebou nechci. Jedna se opravdu o subjektivni dojem,ale je fakt ze ty motory jezdili na 80 oktanovy benziny a special 91 je tomu nejblizsi. Jinak mas pravdu ze to pojede na to co tam nalejes,nekomu i na naftu :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. června 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Začít se bavit komu na co jezdí líp by bylo na dlouho, každej má jinej dojem, mě se třeba zdá že na natural 95 líp táhne ale fakt to může bejt jenom dojem každej benzín z jiný pumpy je jinej.
 
 
Datum: 19. června 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Začít se bavit komu na co jezdí líp by bylo na dlouho, každej má jinej dojem, mě se třeba zdá že na natural 95 líp táhne ale fakt to může bejt jenom dojem každej benzín z jiný pumpy je jinej.
 
 
Datum: 19. června 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Vetsina fichtlu chyta a jezdi lip na Speciall 91,pomer oleje s mineralem 1:33 a s polosyntetikou 1:40
 
 
Datum: 19. června 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Pokud dáváš toho oleje 1:50 tak je to žalostně málo dávej spíš 1:40 nebo dle manuálu 1:33
 
 
Datum: 19. června 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Když se podíváš do manuálu, tak zjistíš že výrobce doporučuje provozovat na benzinu o oktanovém čísle 80. Protože se dnes již však nevyrábí, nejbližší hodnota je 91 oktanů. Každopádně využití maxima z paliva o vyšší oktanovém čísle je možné v závislosti na kompresním poměru. Jinými slovy na 91ku ani na 95ku to líp nepojede, jen ventily nejsou tolik náchylné ke klepání, ale to ti na pionýru nemůže vadit páč tam žádný ventily nejsou :o))))). Údajně je však riziko propálení dna pístu pokud se používá palivo o vyšším oktanovém čísle, než je předepsáno. Já si však ničeho takového nevšiml (často jezdím na 95oktanů). Problém je že 91ku benzín každá pumpa nemá :o). tak to neřeš, ale hlavně neubírej olej v závislosti na oktanovém čísle, nic společného to nemá, protože benzín nic sám o sobě nemaže!
 
 
Datum: 19. června 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: Kinly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus chlapi nikdy sem nak nemel problem si poradit s fichtlem kdyz se neco posralo. nejde mi nakopnout a kdyz se to podari roztlacit tak po chvíli chcípne protoze se strasne dusí. válec po výbrusu, mám nový kladívka, nastavenej předstih, jiskru dává jak bejk, novej benzín, vycistenej karbec a zkoušel jsem i jinej ale nic už vůbec nevím čím by to mohlo být jestli máte někdo ňáký typy co s tim je tak budu jedině rád díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kinly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fikus to neni o tom ze jezdis po poli jak dobytek vsechno ma svou zivotnost jsem nekolikatej majitel a nemam poneti jak muze bejt ta civka stara
 
 
Datum: 19. června 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
hmm civkou tak stim nejezdi popoli jak hovado pak upadavaj draty jo a mel jsem vlastne 6 fichtlu a v pondeli budu mit 7. ale konecne spapirama
 
 
Datum: 19. června 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: Kinly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky vsem co odpovedeli nakonec to bylo cívkou. svíčka sice dávala jisrku kdyz uz me nic nenapadalo tak jsem vymenil i cívku a chytlo to napoprvý ted uz zas jezdí jak drak
 
 
Datum: 19. června 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
zdarec.měl jsem ten samej problém a taky už jsem nevěděl kudy kam,nakonec to bylo vadnou cívkou na magnetu,dávala sice jiskru ale stejně byla nějaká vadná a proto to dělalo to,že to po roztlačení trochu chytlo ale hned to zdechlo,vyměnillo se to a byl klid a fík jezdí jak šlak.tak zkus a uvidíš.hodně zdaru a Jawám zdar
 
 
Datum: 19. června 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
FIKUS:Tak to jsi oproti me malej pán,ale beru ze skusenosti mas taky dost dobry. Jezdil sem na tom od 10 let a do 15let sem mel asi 8 fichtlu,z toho 3 jsem postavil z ND co jsem nasel na půdě a absolutne sem netusil jak co do sebe pasuje. Myslim si ze sem uz zazil kazdou zavadu nespocetne krat a vym jaky ma symptomy.Taky v obdobi stredni skoly se ke me sjizdeli fichtlari z okoli a ja jim serizoval ty jejich postrky za krabicku cigaret:-D strasny stavy motorek,proto si umim poradit i kdyz vsechno neslape tak jak má. Ja rikam ze na serizeni fichtla ti staci dobra svicka,cisty usi a sroubovak.... AD dusi se fichtl: Bud je to jak rika fikus,guferem pod zapalovanim,ale vzhledem k tomu ze mas motor po GO bych to typoval na spatne serizenej karburator na predeslej stav motoru a ted se to proste uchcava. Chce to odskouset. Pokud sundáš sání a pojede tak je to karburatorem. Pokud tam sání necháš a jeste v nem trochu ucpes bocni diry aby zustala volna jen ta plechova trubka a pojede to,tak je to tim guferem. Skus a napis.
 
 
Datum: 19. června 2008 10:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel2353    
standa ja us mel 5 fichtlu a u jednoho na kterym jezdim se posralo us skoro vsecho a znam ty zavady co jak se chova a tahle zavada by mohla bejt guferem pod zapalkem
 
 
Datum: 19. června 2008 8:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Napadá mě ucpaný výfuk. U mustanga se to pozná na první pohled tím že jak nemůžou odcházet spaliny výfukem, žene se to jako protitlak do karburace a výrazně se rytmicky vzduchem nadouvá gumová manžeta.
 
 
Datum: 19. června 2008 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
MR.FIKUS je proste nej a vi vse nejlip. Zajimalo by mi kolik fichtlu uz si mel ze si tak vzdelanej???
 
 
Datum: 18. června 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau ozvi se vim cim to bude na 90 procent vermi !! icq 255365576 a proty co tady radej tak jeto tim ze to fouka pokud ma mokrou svicku a svicky skousel jiny
 
 
Datum: 18. června 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a bez sání to taky nejede?? treba se nedusi,treba je presycenej.
 
 
Datum: 18. června 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: tino      IP: uživatel3249    
Skus vycistit trysky alebo prefuknut kanaliky karburatora alebo skus nastavit trysky...mne topomohlo:-) (nemas upchaty kohutik z nadrze???)
 
 
Datum: 18. června 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
A kompresy to má. Benzín tam teče. Pokud tam benzín neteče tak zkus stříknout stříkačkou do válce trochu benánu a potom nakopnout. Jinak elektrika je asi ok pokud to jiskru háže a nebo mně napadá že to může bejt vadná svíčka. I pokud je nová tak venku háže hezky ale pod tlakem ani prd.
 
 
Datum: 18. června 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel2938    
Zkus se podívat do vejfuku a kolena.
 
 
Datum: 18. června 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi maš dotas mam babetu 210 nastartuje normalně aji drži volnoběch a když přidam plyn tak zdechne jak kdyby tam nebyl benzin ale on tam je dík za radu hojte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj když to zahřeju tak to taky zdecha
 
 
Datum: 20. června 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom je kokot      IP: uživatel3210    
chlapče ty mosíš bit dobrý kokot ked napíšeš dotas čuráku píše se dotaZ
 
 
Datum: 19. června 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: mr.fox      IP: uživatel2996    
Zdarec pardale,to mi delala baba taky zkus ji nechat zahrat kdyz se ji nebude chtit dej tam novou svicku me to pomohlo.
 
 
Datum: 18. června 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
a když to necháš chvílu zahřát tak to taky zdechá?
 
 
Datum: 18. června 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
cuz hlapci mam takovej problem mam fechtla 21 a kdyz dam plnej tak se zacne dusita vubec netahne newite cim to?diky za kazdou radu a neni to treba predstihem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
karbece mam tri a u vsech to dela to sami
 
 
Datum: 18. června 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak tam asi nejde benzin mozna mas splacatelou spicku u jehly na plyn nebo zavzdusnenou hadicku jesli mas jinej karbec tak ho vymen a jeto
 
 
Datum: 18. června 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
filtr mam novy a trysky jsou taky vycisteny a jehlu mam na 2 dire od shora
 
 
Datum: 18. června 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
vyčisti karbec,pořádně ho nastav a podivej sa na filtr,jesi neni zasraný!
 
 
Datum: 18. června 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz      E-mail:      IP: uživatel2879    
Kamos to mel na babete a trozku sme zahejbali s tryskama a uz to jede jak drak
 
 
Datum: 18. června 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: T.T.      E-mail:      IP: uživatel3242    
ja mam ty same problemy a vzdy sem dal plnou nadrz a pak si pohral se stavecim sroubem soupatka
 
 
Datum: 18. června 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: T.T.      E-mail:      IP: uživatel3242    
ja mam ty same problemy a vzdy sem dal plnou nadrz a pak si pohral se stavecim sroubem soupatka
 
 
Datum: 18. června 2008 17:15
 
<  188  189  190  191  192  193  194  195  196  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.08.2025 14:02:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu