Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mám jawa 20. Neteče mi benzín tak sem vyčistil sítko v nádrži kohout sem vyčistil filtr benzínovej sem dal novej a zkusil sem to a uplne v pohode to jelo. Jel sem za chvíli zase a on tam nebyl benzín nevíte nekdo co by pomohlo sem rád za každou radu díkes..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 17:59
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
novej kohoutek je zbytecny staci kdyz si koupis tu gumicku za 17 a je to v poho.... ale musis to mit nejdrive poradne vycisteny
Datum: 02. července 2008 17:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
Vycistit nadrz a dat potom novej kohoutek
Datum: 02. července 2008 17:49
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
 Když dám do karbece na čz 175/477 větší hlavní trysku tak se mi začne dusit a vůbec to nejede asi to bude bohatostí směsi a tak se chci zeptat jak ji mám nastavit?
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 13:02
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Bohatost smesi se nastavuje prave tryskou a potom polohou jehly. Tim, ze das vetsi trysku, rozhodis bohatost a motorka nepojede. Takze nech origo trysku a mas po problemech.
Datum: 02. července 2008 13:02
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 cuz draci dal sem novy puzdra do tlumicu a porad je nejak nemuzu rozhejbat uz s tim jezdim 3tydny a jeste se ani nepohli nwm jakto dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:47
 Marně pátrám jak jednodušeji, než vyrábět nové pouzdra, zrenovovat tlumiče na Péráka. Čepy mám přebroušené
Datum: 18. prosince 2009 17:47
čekal sem někoho že to napíše..............to by to jinak ani nebylo normální.....
Datum: 02. července 2008 14:24
ale nekde teče voda do kopce   !!
Datum: 02. července 2008 12:46
Ono je taky rozdíl dát nový pouzdra do tlumičů a dát správně nový pouzdra do tlumičů..... Pouzdro se musí nalisovat a poté vystružit na suvnou vůli vůči vidlici....tim že tam napereš nový futro a do něj napereš šavly.......hoši hoši.....zapojte někdy jedno promile svejch mozkovejch buňek....!!!!! A to nechci na nikoho machrovat ale tohle je základ jakože země je kuletá a voda neteče do kopce....tak i věci který se maj po sobě smíkat nesmí mít vůči sobě přesah.....!!!!!! Základní jednoduchou logiku zapojte....
Datum: 02. července 2008 10:58
Jméno: at jezdiii
IP: uživatel1265
 zdravimm vlastnim fichtla a vzdycky kdyz jedu a dam 1/3 plynu tak jede a ani se nepodusi a kdyz dam plnej tak nez se dostane do vysokych otacek tak se trochu podusi hladinu mam dobrou otrh taky trisky vycisteny svicka nova a je krasne zlata a jehlu mam na 2zdířcce dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 9:56
 dobry den, mam jawu20 a mam problem: ked dlhsiu dobu idem na plnom plyne cca asi 3 min. zacne mi to cukat a kapat potom ked uberem plyn zase ide normalne ale zase ked pridam tak zascne cukat prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 19:18
Jméno: josef
IP: uživatel2969
mohlo by to přisávat falešnej ¨vzduch
Datum: 03. července 2008 19:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
ja ket drzim plny tak porat motor nestiha us tocit porat to preskakuje strila jak strikovani gti
Datum: 02. července 2008 11:11
Já mám taky jawa 20 je to nej stroj a me to delalo to samí tak sem vyčistil kohout sitko v nádrži filtr a jelo to ale kdybvy to nešlo tak zkus nastavit hladinu
Datum: 02. července 2008 10:19
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Mas spatny privod paliva zkus nastavit hladinu kdyby to nepomohlo vycistit filtr v nadrzi profouknout trysky atd.
Datum: 02. července 2008 8:40
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 cuz draci mam fechtla 21 a v nizkych otackach moc netahne a do kopce moc taky ne svicka je zlata a vsechno serizeny a mam tam novy pistni krouzky neni to zim?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 13:03
cus hele tak sundej valec a vylesti ho aporadne utesni hlavne at ti potom nezustane nic ve valci jinak bys to slusne zadrel. Ja uz sem to skousel apomohlo to je to upne supr a uz se i zmista rozjedu do maleho kopce to de a zda se ze to zvedlo kompresi o dost hlavne poradne utesni a at neznicis zavit
Datum: 11. srpna 2008 13:03
No jestli's tam dal ty kroužky dobře, předtim to jezdilo v pohodě a do ničeho jinýho ses nešťoural tak by se to mělo za chvilku zaběhnout teda pokud se tam něco samo eště nevysypalo
Datum: 01. července 2008 22:57
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
no ja bych ty krouzky nekupoval kdybych jeden omylem nezlomil
Datum: 01. července 2008 22:32
Ty kroužky možná potřebujou zaběhnout když jsou nový tak tam přesně neseděj. Ale zase si nemyslim že by to na to mělo nějakej extra vliv a mělo by to bejt zaběhlý celkem rychle. Možná patříš k dobrodruhům který si myslej že když to maj vyběhaný stačí koupit nový kroužky a pojede to jak drak.-neni pravda jenom kroužky většinou moc nepomůžou.
Datum: 01. července 2008 22:30
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 vím že je to blbá otázka ale přeci se zeptám-co je to difuzor? k čemu slouží atd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 12:22
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
difuzor je trubbice ktera je zúžená ,při nasávání dochází díky zúženému průřezu urychlení prudnic vzduchu a túdíž tam dochazí ke snižení tlaku a vytvaří se podtlak,a to je nejlepší misto na umístění jehloveho ventilu kudy je nasavan (díky difuzoru) palivo a to pokracuje jako sems do klikoveho prostoru kde je prepousten prepoustecima kanlama nad pist. Snad tomu budes rozumet
Datum: 02. července 2008 12:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nejužší místo v karburátoru
Datum: 02. července 2008 9:56
Difuzor je na karburátoru to hrdlo pokud se nepletu.
Datum: 01. července 2008 22:23
 Čest fichtláci, mám celkem velký problém-  nefunguje mi karburátor-nechce do něj ani natéct benzín, vyčistil jsem přívod, koupil nový jehlový uzávěr, vyčistil plovákovou komoru a pořád nic, nechal jsem karboš asi hodinu v benzínu a žádné nečistoty!!! vyfoukal kanálky vyčistil jehly a furt to nechce fungovat!!! PROSÍM POMOOOOOOOOOC!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 20:56
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
Datum: 02. července 2008 20:56
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
A co sítko nad kohoutem, není zalepené? A také kanálky kohoutu, jestli nejsou přicpaný? Nemáš moc ohnutý plýšek který ovládá jehlový ventil? Tedy nízká hladina v plovákové komoře. Není ten plýšek složenej špatně - opačně? Co plovák, je tím plýškem nahoru? Každopádně, ikdyž to s tímhle nesouvisí si tam ten filtr dej... kvůli příštímu budoucímu možnému přicpání karburace...
Datum: 02. července 2008 20:29
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
gumka ve ventilu je týden nová, filtr nemám a dírka funguje
Datum: 02. července 2008 11:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Někdy teče kohout zdánlivě dobře, ale jakmile se propojí s karburací tak jakoby přestane dávat benzín. Zkus tedy vyčistit pro sychr i kohout, vyměň rovnou to gumové kolečko kohoutu a případně vyčisti i benzinovej filtr, plus kontrola, jestli se ti odvzdušňuje nádrž, respektive zda funguje dirka ve víčku nádrže... pokud je, jak píšeš, karbec čistej a ventil na něm funkční, neměl by pak být problém...
Datum: 02. července 2008 10:20
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
blazenn: profoukl sem to i kompresorem a pořád nic
Datum: 02. července 2008 9:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
joxa:sak ale ket sito precitas tak vidis ze je to zacatecnik,tam mozno benzin doteka len on otem nevi.ale ajtak bez kompresoru si s karbesem moc nepomozes.
Datum: 01. července 2008 23:22
Jméno: Jan Matějka
IP: uživatel3097
Předstih, odtrh ty ******!!!!
Datum: 01. července 2008 22:06
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
svíčka nemůže být mokrá když se k ní ani nedostane beno, potrubí k motoru je úplně suché
Datum: 01. července 2008 21:20
Jméno: josef
IP: uživatel2969
tak ten karbec skus vyvařit jinak fakt nevim
Datum: 01. července 2008 21:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
kukni ci je mokra svicka,a skus ci hadze to nemosi bit zrovna karboratorem
Datum: 01. července 2008 20:20
jo je tam i s olejem M2T, Beno z hadičky jde protože když to ji sundám tak běží a tu gumičku mám novou
Datum: 01. července 2008 19:58
Jméno: gh
IP: uživatel2832
nalej tam benzín s olejem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 19:51
Jméno: josef
IP: uživatel2969
je to stoprocentně karburátorem?de ti tam benzín vůbec kohoutem v nádrži?mohl bys ho mít ucpanej nebo rozežranou takovou černou gumičku uvnitř kohoutu.dyštak si puč od nakýho kámoše karbec a skus ho vymněnit abys věděl že je to stoprocentně karbecem
Datum: 01. července 2008 19:26
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno skus sundat vicko plovakovky a zapnout benzin jestli z jehlovyho ventilu bude chcat benzin,kdyz jo tak bude zavada v plisku,kterej zavira ventil,bud je spatne nasazenej nebo je prihnutej moc dolu,tzn ze je ventil porad uzavrenej,a kdyz z ventilu benzin chcat nebude tak je problem bud ve ventilu(i kdyz to asi ne kdyz je novy) nebo bude ucpany vicko plovakovky
Datum: 01. července 2008 19:25
Jméno: rADUNOV
IP: uživatel2059
 Ahoj draci, nevíte kde bych mohl sehnat original odkapovou misku na jawu 555? Nebo nemáte ji někdo nepoužívanou doma? Samozřejmě v nerozbitém stavu! Pište...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:17
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
možná bych měl, kolik bys za ní byl ochotnej dát?
Datum: 30. června 2008 12:17
Danielito, tak mi prosím pošli foto na mail, jestli můžeš, dííík
Datum: 30. června 2008 12:17
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
jasný, ale kámoš ji má, dělali se  , ale asi tam nebyla jako sériový díl nýbrž jako tuningový
Datum: 30. června 2008 12:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já tu misku mam ke starýmu karbecu, ale nevim na 100% jestli je to z pařízka
Datum: 30. června 2008 11:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
me se zda ze u 555 ta miska neni ... pac kdyz se kouknes do dilenske prirucky nebo katalogu nahradnich dilu tak tam neni
Datum: 30. června 2008 11:17
Jméno: Jánko 21
IP: uživatel2250
 ahojky chtěl bych sa spitat v čom je lapší dellorto black edition oproti dellorto 19 čo tu má sesa??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 17:44
to johnyppe Co to tu kecas?? tady se resilo ,ze kdyz uz kupovat karbec cca za 2000, tak je lepsi si priplatit a koupit toho blacka. Resili se tu rozdily mezi blackem a normalni zastaralou 19kou a pkud ja vim ,tak sem na forum chodi mraky lidi co ma motor hodne upravenej,ale tem nikdo takovej jako ty radit nemusi. A pokud se podivas poradne na tu otazku nahore,tak znela--- v cem je lepsi black oproti obyc 19ce? Takze pokud to nevis ,tak se radsi nevyjadruj machrovat umi kazdej.
Datum: 02. července 2008 17:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Toci mi 13 800 otacek, muzeme se zase bavit? Ja se tady bavim o podstatnych rozdilech, me je uplne jedno, jestli je vicko sroubovaci nebo ne, srouby si odsroubovat umim, ale ty zjevne asi ne. Vrazet takove penize do fechtla je holy nesmysl. Urcite bude nekdo na fechtlovi resit, jestl je karbec, ktery je drazsi nez cela motorka, cerny  Tady se pohybuje par lidi, kteri by ten vetsi karbec opravdu vyuzili, ale skoro vsichni si mysli, ze si koupi karbec a bude jim to naraz litat 100 km/h. Ale at si ho koupi. Ja si tady potom rad prectu, jak budou psat, ze jim jede fechtl jeste hur nez predtim a neumi ho sestelovat
Datum: 01. července 2008 16:51
Tak za 1.
On nepsal, že má seriový motor.
Za 2. Je vidět, že si blacka neviděl ani na obrázku jinak bys věděl, že první viditelný rozdíl je třeba ten, že má šroubovací víčko a ne na šrouby jako ten ingot co vlastníš...
Až ti bude fichtl točit 13800 ot/min, tak přijď a můžem se zase bavit :o)
Datum: 30. června 2008 21:19
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Lisi se jenom v tom, ze je cerny. Jde videt, ze red ty karbece jeste v zivote nemel v ruce. A jestli si myslis, ze je lepsi, tak te lituju, protoze vyhazujes zbytecne moc penez. Ale stejne to tady nema cenu rikat, protoze tady si to vsichni predstavujou jak hurvinek valku. Vy si myslite, ze si staci koupit blby karbec, nasadit ho a jet? A ze tim naraz ziskate nekolik koni? Jestli si ho nekdo koupi tak si bude muset koupit taky sadu trysek, aby karbec vubec spravne naladil. A pokud se mu to povede naladit, tak bude rad, kdyz mu fechtl pojede aspon stejne dobre, jak jezdil s origo karbecem. Proste tahle uprava je na serioveho fechtla nesmyslna a kdo rika ze ne, vubec nevi, o co se jedna..
Datum: 30. června 2008 9:31
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
Datum: 29. června 2008 20:22
 zdravim, nevíte někdo kde (na jaký stránce) se dá obědnat vzduchový filtr na pincka? myslím takový tuningový... speciální..  ne normální...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:12
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
chongu ty nejsi normalni
Datum: 01. července 2008 21:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zkus se podívat a ,,OBJEDNAT,, přímý filtr co se dává na čínské 4T motorky a čtyřkolky, prodává se to jako samostatný náhradní díl. Drátěnkový kužel z nerezu s hrdlem s krátkou gumovou trubkou. V originále se uchycuje stahovací sponou... Podle mě by to šlo uchytit i ke karburaci pionýra. Tak aby jsi to našel dej do GOOGLE vyhledávat ,,čtyřkolky,, a hledej prodejce čínskejch čtyřkolek a motorek... těch čínskejch šmejdů teď prodává spousta lidí mám i nějaké vizitky, ale nevím jestli sháníš zrovna kontakt na Pardubicko, Sadskou, či Neveklov...
Datum: 01. července 2008 12:33
tak víte někdo kde se to dá obědnat?
Datum: 30. června 2008 21:34
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Dracek: debil jsi ty! a společně s aaa! protože když tady někdo něco napíše s fůrou chyb, tak to pak může úplně jinak vyznít když se to čte a vypadá to jak úplná blbina! takže souhlasím s chongem a johnyppe: pište česky(popř. slovensky) a nemelte hovadiny jinak z toho jak vás, tak sesu klepne!!!
Datum: 30. června 2008 14:00
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Co tady resite za kraviny? tady se nekdo na neco pta a vy se zacnete hadat jestli ma spravne napsany vsechny i, e a takovy srance. Ste jak maly decka, dementi, tady tode do sracek prave kvuli takovym lidem jako ste vy.
Datum: 30. června 2008 12:14
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Chong> Souhlas. Tenhle pokec jde pekne do sracek. Jestli to tady nezacne nekdo moderovat a neprestane mazat temata tak to bude opravdu k nicemu.
Datum: 30. června 2008 11:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mě neurazíš aaa. Platí pravidlo že na web se píše jen to co by jsi měl odvahu dotyčnému říct do očí, ale v tvém případě si jsem jistej že by jsi se podělal strachy tohle vypustit mě do tváře :o))))))) A aby to bylo fér, poslal bych na tebe svého syna :o)))) Takže to beru jen jako srabácké pípnutí v koutě pod větvemi křoví :o))))) K předchozímu... bylo to ironické uznávám, překlepne se kdekdo, i tvrdé měkké i si každý občas splete, ale co se tady objeví to se nedá neokomentovat...
Datum: 30. června 2008 8:29
Jméno: aaa
IP: uživatel1181
ses debil chongu
Datum: 30. června 2008 8:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
,,jednat,, - základ slova, proto příště zkus slovo ,,objednat,, :o) Něco jiného by bylo kdyby základ slova byl ,,oběd,, ale to asi nebude co? :o)))))
Datum: 30. června 2008 7:28
Jméno: sdad ales
IP: uživatel1181
hej mates mozna by tam sli alik
Datum: 29. června 2008 21:18
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 29. června 2008 19:35
 Ahoj draci, nevíte kde bych mohl sehnat original odkapovou misku na jawu 555? Nebo nemáte ji někdo nepoužívanou doma? Samozřejmě v nerozbitém stavu! Pište...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:04
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
Jako určitě se dělaly, neboť kámoš ji má doma, je na karburátor přidělaná za hlavní trysku
Datum: 29. června 2008 12:04
 cau na kolkom zareze ma bit ihla po zabehu??????????mam jawu 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:18
Jméno: Js
IP: uživatel340
na 3. od vrchu.
Datum: 29. června 2008 12:18
Jméno: deny
IP: uživatel2971
2 odvrchu
Datum: 28. června 2008 18:03
 Zdar draci, napište mi pls. co si myslíte o Karburátoru Dell Orto 19difuzer.. a jakej je rozdíl mezi 19 a 21? o kolik to zvedne výkon a pod.....  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 21:54
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
dobry, muze mi nekdo napsat v cem se lisi?
Datum: 28. června 2008 21:54
dellorto black edition je ferari mezi karbecema at si to kazdej prebere jak chce s obycejnym dellortem se to neda srovnat.
Datum: 28. června 2008 21:07
Jméno: red
IP: uživatel3034
No prave ze to neni jen o barve  ))
Datum: 28. června 2008 21:05
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
red: a v cem je prismte lepsi? ze pripaltek petikilo za blbu barvu se mi zda trochu moc...
Datum: 28. června 2008 20:58
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3348
eeejha, 10 koni a k tomu merane aj na brzde-mozno na mesiaci to taky vykon bude mat  no je to proste tuner ten Johnyppe ...
Datum: 28. června 2008 20:16
Asi se ti stavi neco jinyho a pripletlo se ti to mezi klavesnici a ruku kdyz si psal tuhle kravinu Johnyppe
Datum: 28. června 2008 19:58
JInak pokud mas seriovyho fichtla tak ta 19ka je az az. 21ka je uz moc to je tak do dost upravenyho motoru. Jde tam totiz o prutok a rychlost vzduchu kterej prochazi karbem,takze pokud nemas upraveny sani a prefuky a vyfukovy kanal, tak pouzij tu 19ku jako maximalni difuzor.
Datum: 28. června 2008 19:49
To: Johnyppe Jsi kretén...
To: FechtilMates Pokud se ho chystáš koupit, tak kup jedině Dell Orto black edition, je lepší. Jestli nemáš upravený motor, tak určitě ten menší...
Datum: 28. června 2008 19:48
Asi se ti stavi neco jinyho a pripletlo se ti to mezi klavesnici a ruku kdyz si psal tuhle kravinu Johnyppe
Datum: 28. června 2008 19:43
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Pridava to cca 10 koni (mereno na brzde) a spotreba jde o 1 - 2 l dolu. Na trojku se me fechtl stavi a jede me 90 km/h.
Datum: 28. června 2008 18:54
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdar draci... chtěl bych se na něco zeptat... kámošovy praskl karbec u 21, jako není rozpulenej, ale teče, tak esli by na to neexistovalo nějaký lepidlo nebo něco? kdyžtak kdyby ste věděli název, tak mi ho sem napište.. jo, a nevíte, kde by se to lepidlo dalo sehnat?? dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 18:01
cvoci stačí pájka a pájedlo trocha cínu a je to jako nový. Nebude to na dlouho ale do tý doby než splašíte druhej karbec tak to vydrží. Jenom se to musí kvalitně odmastit a naleptat H2SO4.
Datum: 28. června 2008 18:01
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
to poznam kamosovi pukli 3 karbiky tak mi to nedalo pozrel som sa mu nato a mal len zle nastavenu hladunu tak mu preplavovalo stale tak puklina ako puklina lebo sa mu nezdal ten odliatok
Datum: 28. června 2008 9:05
karburátor by měl být ze slitiny zinku, prasklinu nelepit. vyměnit karbec. Ani vteřiňák ani co podobnýho na to není stavěný (vyšší teplota, vibrace, benzín+olej) nehledě na to, že se ti ta škvíra nepodaří odmastit, aby lepidlo drželo...
Datum: 28. června 2008 1:41
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Je to asi stejne k nicemu ale skus to slepit nejakym dvouslozkovym lepidlem ktery je treba na chladice u auta,aby to vydrzelo vetsi teplotu. Uz sme to na jednom motoru zkouseli a nedopadlo to dobre,vibrace a teplota to rozlozili,ale my skouseli tenkrat lepit uplne urazeny kus spodni dosedaci plochy na motor. Skus to a napis jak to dopadlo...
Datum: 27. června 2008 17:13
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
dik.. tak žejo, prasklej je mu nahovno, a když to posere lepidlem, takže je to uplně jedno ne? ale skusit se to musí...
Datum: 27. června 2008 15:16
tož já neřikám že je to 1-2,bylo by stim jebání a je jednoduší kůpit jiný ale može to zkusit,za to nic nedá..
Datum: 27. června 2008 14:00
to by mě zajímalo, jak bys dostal to lepidlo i mezi kanálky, stačí, abys ti tam někde zůstala skulinka a je to v pr......., radši sežeň novej karbec, je to jistější
Datum: 27. června 2008 13:50
taky bych to tak viděl,třeba to pořádně zaplácat kvalitním sekunďákem,hlavní je aby to ten benál neleptal...nebo to zkusit nečim zavařit,zaletovat..
Datum: 27. června 2008 13:01
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Poptej se kámošů, každýmu se válí nějakej karbec doma, vykašli se na spravování.
Datum: 27. června 2008 13:00
je to tušim slitina hliníku a cínu takže to nesvaříš ale skus tekutý kov lepidlo
Datum: 27. června 2008 12:51
Jméno: Thompson
IP: uživatel1829
a co to nejak svařit?
Datum: 27. června 2008 12:32
ty si taky marná práce,všechno de,když se chce voe!!
Datum: 27. června 2008 12:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
neslepíš, páč mezi puklinu lepidlo nedostaneš. Marná práce...
Datum: 27. června 2008 12:16
Jméno: lukino1
IP: uživatel2068
 cus draci,nesel by karbec z pionýra na babetu 210-dvourychlostní?nekde jsem cet že dal chlapik karbec z 550 na babetu a lítalo to 65kmh.je to možný?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 22:32
babety létajů 65 aj s origo karbecem!!tak newim jesi by to nejak šlo,ale myslim že nejaký velký rozdíl by nebyl...ono záleží namotoru!!!
Datum: 26. června 2008 22:32
 cu nevite proc sa mi zahadzuje svicka je taka cierna po 8km.moze to bit bohata zmes??????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 9:06
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
vela oleja ak ti predtym nezahadzovalo a nerobil nič s karbom
Datum: 28. června 2008 9:06
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
určitě
Datum: 25. června 2008 16:32
Jméno: lukás
IP: uživatel1217
 čau,potřebuju vědět jakej filtr je do 175 s takovym tim plastovym obalen schovanym pod plechama pod sedlem........pls odkazy jakej to je z fichtlkramku......díky moc
(PS: mam v tom nějakej drátěnej kterej tam nejspíš bejt nemá nebo +ještě nějakej) díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 22:06
no ma v tom bejt molitan teda mislim ja ho tam mam v tom plastovim mam to schovany pod nadrzi mam mustanga tak tam dej molitan a mas to
Datum: 28. června 2008 22:06
jestli máš 450 nějakou starší tak u nich má bejt drátěnej filtr, novější (nevím od kterýho roku to zavedli) měli už papírovej mikrofiltr
Datum: 24. června 2008 19:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 24. června 2008 17:53
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 24. června 2008 17:53
 Zdar hosi chtel bych se zeptat jestli nemate doma nekdo karbec na jawu 21 na prodej dik.A nebo kde bych mohl karbec levno sehnat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 14:57
ja mam jeden doma mozna i 2 icq 390247261
Datum: 24. června 2008 14:57
Cau ja bych jeden na prodej mel, napis mi na ICQ 486-878-181 a domluvime se.
Datum: 24. června 2008 14:43
Jméno: Roman
IP: uživatel1108
 Cau draci, skladam karbec ze 175/356 a nevim jak mam moc zasroubovat ten sroub pro regulaci smesi. Vim ze to tim pak dosteluju ale jen kolik asi aby to jelo a jeste spravna poloha jehly je ve 4. zarezu zhora udavana vyrobcem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 14:46
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
Karbec serid podle vyrobne...urcite k tomu najdes na netu servisni knizku. Co se tyce sroubu smesi, tak ho od uplnyho zatazeni povol o 3/4 az 1 1/4 otacky. to je tak nejak standard pro 175.
Datum: 24. června 2008 14:46
|



|