Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mcachmed
IP: uživatel13610
 caute muzu jezdit na pinckovi bez plovaku?jelikoz musím jezdit s noho na přechlastávání jinak do nejede diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:44
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a seřiď hladinu tim plíškem na víčku plovákovky, po natečení benzínu zamáčkni (nemačkat cucák  ) plovák dolu a hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
Datum: 25. dubna 2013 12:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 po 2 vyčisti trysky a seřit hladinu ...http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html viz zde asi budeš pod tou hranou..chudá směs
Datum: 23. dubna 2013 17:13
Jméno: mcachmed
IP: uživatel15392
 aha pardnou sem si toho nevšim musim jezdit s nohou na přechlastávátku jinak to nejde nevite kde je problem ?
Datum: 23. dubna 2013 16:26
 Tak tak, je to krávovina, oprav si to...
Datum: 23. dubna 2013 15:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co třeba řešit důvod proč to nejede jak má??
Datum: 23. dubna 2013 15:05
 Zdar chlapi, sehnal jsme mustanga a jaksi tam nejde vubec nestavit volnoběh a tak, nedrží to vubec kdyz tam hodim za jizdy neutral napriklad  tak bych se chtel zeptat, zda to může byt špatným nastavením trysek, nebo se u volnobehu nastavuje jen tak prostredni? Předem díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 23:27
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Chlapi díky za radu, mrknu na to a zkusím to nějak poštelovat
Datum: 23. dubna 2013 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Vyčistit a vyfoukat karburátor - uvnitř. Bordel zvenku nevadí.
Datum: 23. dubna 2013 11:14
 napřed vyšponuj plynové lanko tím šroubkem co jím prochází lanko pres "vrchníček" karbecu.. a volnoběh seřizuješ tím prostředním šroubkem s pružinkou co je z boku karburátoru... nastavuj ho na zahřátém motoru... a když budeš šrouob na seřízení volnoběhu dotahovat tak zvedni šoupátko at v nem neděláš díru.
Datum: 22. dubna 2013 22:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 předpokladam že maš cely karburator vyčištěny aji z nadrže nejde bordel, tak možna je špatny šoupatko už je vyšoupany a šteluje se to jednim šroubkem na karburatoru nebo šroubem ktery prochazi lankem na viko karburatoru
Datum: 22. dubna 2013 14:27
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:03
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau měl bych pár dotazů jak máte chycený origo airbox ke karbci ja to mám chycený pomocí manžety z tlumiče stáhnutý tou plastovou paskou ale vždy se to sesmekne a začne pálit,další věc dával sem 11z kolečko před tím 12 a jak jsem to jel prosjet tak sem zkusil teren i silnici a všimnul jsem si ,že to jede něják podle nálady chvíly jo chvíly ne  ale vyměnil sem svíčku ze 17 na 15 a asi se to zlepšilo ale jak sem jel po silnici tak když sem dal na 3kvalt plnej tak se to jakoby začlo dusit a zpomalovat ale na 3/4 plynu to jelo jak má tak mě napadlo jestli třeba není potřeba přenastavit jehlu na 1.zářez aby teklo víc benzínu co vy na to ted mám jehlu na 2.zářez ale jestli třeba jak to ted rychlejc spaluje jestli to stíhá dotékat ... dík za odp,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:35
 airbox jsem ke karbeci přidělal takovým tím plíškem co se stahuje šroubkem (nevím jak se to jmenuje...) a drží....
Datum: 08. září 2013 12:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 koleno aiboxu nahrát a vytvarovat do tešna.... anebo uříznout a nastavit gumovou hadicí ... z mustanga..
podle mě jak se to musí s 11 zubem točit tak se motor přehřívá....ja bych zvětšil předstih ....to by tomu mělo nepatrně předejít ale klesne výkon... a ani to stačit nemusí ale hraj si ....možná až pak bych to nakrmil směsí bohatší směs take napomahá lepšímu chlazení....ale to až po předstihu ......prostě to chchce naldit a zamysled se ..já tuším todle řešení dají ostatní nějake připomínky
Datum: 20. dubna 2013 10:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, chci se zeptat jakou barvu použít na lakování nádrže uvnitř. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 0:26
 Já používam dvousložkovou epoxidovou...
Datum: 20. dubna 2013 0:26
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 caute mam taky problem vycistil jsem celou nádrž a karburátor a porád se dusí když nedžím nohu na přechlastávání benzinem tak to nejede nevite čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 19:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 no jestli ti to na nožku jede tak to falešný vzduch brát nebude? nee nebo myslím špatně? seřid hladinu navod na internetu je třeba jawa 50 wz cz v technice ....
Datum: 18. dubna 2013 19:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak k dotazu, jak je psáno, pokud z nádrže teče benzín dobře, tak je důležitý seřídit hladinu v plovákovce, jehlu dát na 2. zářez shora, příp. přetěsnit karbec/koleno, koleno/válec, válec/kartery a gufera... předpokládám teda, že karburátor je opravdu čistej a máš tam origo airbox..
Datum: 17. dubna 2013 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 simson je simson, o tom žádná, srovnávat to s pinckem je trochu mimo, ale s tou nespolehlivostí pio to nebude až tak hrozný... jde o přístup... mám fichtla po poctivý GO motoru asi 3-4 roky? a za tu dobu jestli jsem musel 2x vyčistit karbec a jednou jsem šteloval předstih, ale to byla moje chyba (hnul sem s kladívkem), jinak jede furt... najezdim na něm od 1000 do 1500 km ročně... simsona sem měl taky, karburátor sem preventivně čistil taky a odešla mi spínačka, jiak výbornej stroj, ale nebyl čs výroby, tak jsem jo poslal dál...
Datum: 17. dubna 2013 21:37
 Já nevim no, přijde mi že po dvou letech bys toho fichtla stih několikrát zrenovovat. Já si osobně taky myslim že simson je lepší, ale zavrhovat takhle fichtla mi přijde škoda. Uznávam že tam z fabriky je pár věcí špatně udělanejch, ale kohout, faleš, elektro atd je problém údržby, né konstrukce. Já třeba dědu v mototechně neměl, v rodině automechanika nemáme a fichtl mi kupodivu jezdí a to docela spolehlivě. Já nijak zaujatej nejsem, přecijen mam doma pár fichtlů, čezetek a pak velikou Yamahu. Nejsem teda nějak vyhraněnej na fichtly, akorát v tomhle případě mi přijde ta kritika trochu přehnaná a opakuji, že to co popisuješ nejsou závady z výroby...to jsou závady ze zanedbané či špatně provedené údržby...
Datum: 17. dubna 2013 18:37
Jméno: 13456
IP: uživatel15208
 hmm tak myslim ,že takovej debil zas nejsem ja sem v učňáku na automechanika ,děda dělal v mototechně v servise 20let už si tim prostě nevíme rady nejdřív elektro,kohout,pak faleš,pak generalka a i přesto to pořád ten karbec nechodí jak má nebo něco ( pro zajímavost je novej vyčistěnej a nastavenej továrním doporučením..) i strejc který je automechanik 30let si s tím neví rady ja prostě nevím čím to je ale těžko se s tebou bavit ,když si nechceš ty i ostatní jawaři přiznat ,že je fichtl nespolehlivý jen se podívej na fora tady je každej den 50 příspěvků ,že to nejede pořád dokola to samí elektrika,faleš vzduch,benzín,karbec..... a koukni na fora o simsonech tam takoví debilní závady neřešej jen občas třeba vinou majitele ale rozhodně ne v počtu jako tady prostě si přiznejte ,že simson je kvalitou někde jinde neříkam ,že je dokonalej pár much má ale fichtl blbě vyroben od začátku... např. když to srovnám s jawou 555 tak je spolehlivost někde jinde 555 má stejný výkon spolehlivější a jednoduší zapalování a karbec nevím proč fichtly takhle dokurvily zkrátka IFA FOREVER
Datum: 17. dubna 2013 18:29
 13456: Teď je otázka jestli je problém ve stroji, nebo v rukách...
Datum: 17. dubna 2013 18:18
Jméno: 13456
IP: uživatel15208
 kámo kup simsona fichtl je nehoraznej šrot pořád se to sype já si z toho málem hodil mašli je to nespolehlivý už od výroby opravíš jednu závadu a objeví se další už se s tím seru 2roky a pořád to nejede a dal sem do toho 4000  a nejsem jedinej komu se sere ... kámoš ma simála nakopne a jede (o dost líp jak fichtl a není to jen tím ,že má 4kvalty ,prostě novější technika motoru) tím samozřřejmě nechci říct ,že všechny jawy sou špatný např. perák ,350/640,pařez... to sou opravdu dobrý stroje ale tyhle 20,21,23 to je krok vedle....
Datum: 17. dubna 2013 17:58
Jméno: pe
IP: uživatel15360
 jojo. myslim, ze muze byt dirka v plováku treba, nebo je tam nejaka spina v karburatoru, plovak pak neplova a nejde tam benal. rn
Datum: 17. dubna 2013 17:50
 chudá směs= buď to nízká hladina,nebo něco ucpanýho, nebo saje někde falešnej vzduch
Datum: 17. dubna 2013 17:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, chtěl bych se optat jestli newí někdo číslo karburátoru na ČZ 175/450
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 20:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Moc díky
Datum: 17. dubna 2013 20:35
 Jikov 2924 SBD12 (17b)
Datum: 16. dubna 2013 18:57
Jméno: jawa05
IP: uživatel15279
 Dobrý den, prosím vás vadilo by kdybych měl v pionýru 05 místo hlavní trysky 60 která tam má být, tak já tam mám 89 vadí to děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:43
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 tak asi takhle   koukl jsi se obráceně nění to 89 ale 68 z jednadvacítky,ted mám u 05 karburátor z 21 ale trisku 60 protože s triskou 68 to šlo špatně do otáček ale ted s tou 60 to taky není nic moc,pro 05 s karbecem z 21 bych dal trisku tak 64 jenže tu nemám...takže jestli máš karbec z 21 nech tu 68 a jestli máš karbec z 05 tak sežen 60
Datum: 15. dubna 2013 22:43
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nejspíš se to bude uchcavat ta 89 je na serii moc
Datum: 15. dubna 2013 21:51
Jméno: jawa05
IP: uživatel15279
 ne to si opravdu nemyslím  jen se ptám jestli to aspon normálně pojede ? jiný totiz nemám a zejtra potřebuju fíka
Datum: 15. dubna 2013 21:37
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Ona tak z ty výroby daná 60 za nákým účelem ne? ono by chtělo někdy přemějšlet a doufam že nepatříš k těm co si myslej velká tryska = velkej výkon atd..
Datum: 15. dubna 2013 21:33
 zkus a uvidíš  ... vadit to bude tobě
Datum: 15. dubna 2013 21:00
 čau, mam dementni problem, kdyz hodim vzduchaáč na fichtla tak ztratí tah, je prostě o dost slabší, filtr sem daval novy, jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a hladina je seštelovaná dobře, nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 12:04
 Skus si pohrát s tou jehlou, může se stát, že když dáš nový vzdchový filtr, tak má menší odpor vzduchu a v difuzoru je menší podtlak, tím pádem má směs jinou bohatost. A jinak, čistý výfuk by měla být samozřejmost.
Datum: 09. dubna 2013 12:04
Jméno: D
IP: uživatel13941
 Zkus vypálit vyfuk, mělo by to pomoct
Datum: 09. dubna 2013 3:32
 Ahoj draci, potřeboval bych vědět, kde sehnat ventil do plovákového víčka na pionýra s větším průtokem. Jenco tady myslím kdysi dával nějaký odkaz na ventil z nějaké Tery, ale nenašel jsem to. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 0:14
 Vůbec nevím, jestli to je ono... Originál mi nestíhá dotíkat no...
Datum: 09. dubna 2013 0:14
Datum: 08. dubna 2013 10:15
 čaute draci mam dva problémy se svojí 21čkou.rnprvní problém je se štelováním volnoběhu mužu ten štelovací šroubek dorvat jak chci ale stejně to volnoběh nezvýší.rnNo ted ten druhý problém za studena nacupuju a pionýr chytí na poprvé dokonce drží i volnoběh ale jak se zahřeje tak špatně chytá a volnoběh nedrží vubec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 16:14
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 pepe neni to strhane jenom bylo zaseknute lanko v bovdenu DÍK
Datum: 07. dubna 2013 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ps nemáš nějak šíleně vytočený ten štelovák ve víčku u lanka dojede ti šoupě až na ten šroub? nejni to strhane?
Datum: 06. dubna 2013 22:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 na start za tepla se už v návodu doporučovalo naklonit stroj na pravo a spouštet..zabírá to... ps volnoběh šteluješ až na motoru který je zahřatý tk že n valci nejni možne udržet ruku že...? nešteluješ to na studeným motoru že ne?
Datum: 06. dubna 2013 22:15
 Koukni na šoupátko, tam kam ti má zajíždět ten šroubek na štelování volnoběhu, nesměj tam bejt vidět drážky od závitu, jinak můžeš vyměnit šoupátko a pak šteluj volnoběh když aspoň trochu přidáš plyn (při chcíplym motoru) aby se šoupátko zvedlo a ty už jsi tam neudělal drážky, zkus zatim tohle, když to nepomůže tak hledat dál jestli to třeba není směsí - a to že při zahřátym motoru se vypaří směs eště než se dostane do válce, dělalo mi to když sem měl moc teplou svíčku.....
Datum: 06. dubna 2013 21:55
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 startovábí za tepla je problem u všech fíků ten vonoběh ti nejde páč nejspíš máš vymačkanou díru do šloupátka od toho šoubu kterym še šteluje volnoběh kup novy šloupátko a bude to cajk
Datum: 06. dubna 2013 21:52
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 no ja mam ten samej problem s tim kdys se zahreje tak pak ho nenastartuju a nedrzi volnobeh.A skusil si posunout jehlou??... ja bych zase potreboval poradit ja to mam zase naopak nastartuju ho a vyletí do vysokejch otacek??...
Datum: 06. dubna 2013 21:23
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, potřebuju radu. Dělal jsem GO motoru pincka a dnes jsem ho nastartoval a motor mi nastartuje a najednou hrozně vyletí do otáček. Nevím co s tím. Karbec jsem vyčistil snad 10x už a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:33
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Právě to si taky myslim. Protože lanko se mi neseká a šoupě tam krásně lítá. Zkusim ty těsnění vyměnit. Snad už mi to dělat nebude.
Datum: 06. dubna 2013 20:33
 Pokud vyloučim chyby jako sekající se lanko, šoupátko...tak to může dělat falešný vzduch. Tzn špatné těsnění někde po cestě směsi...
Datum: 06. dubna 2013 20:30
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 cau ma cenu kupovat na babettu 207 karburator dellorto nebo ne? a nevit jestli pasuje hlava z babetty 210 na 207 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 no pro uplnost dodám že 210 je o dost výkonější než 207 ti del orta z výroby nemontovaly kvuli výkonu ale protože jikov ukončil výrobu....takže originalní karburator z toho nevychází tak zle ...a opravdu spíž bych za ti peníze zvažval brus ...ona babetka jede i s dost opotřebovaným vrchen motoru ale je to jízda za trest....
Datum: 07. dubna 2013 8:57
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 libor 1: ideální pro jízdu v terénu,rychle se vytočí,rychlá reakce na přidání plynu,,, na seriový 210 jen s vykuchaným výfukem ,,kopec ne kopec 45km/h ,po rovině 55 a z kopce i 65
Datum: 07. dubna 2013 8:40
 může se jen tak ze zvědavosti zeptat jak to jede? já jsem teď zaříznul výfukový koleno a taky to pomohlo
Datum: 06. dubna 2013 22:57
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 mě se osvědčil karbec z jawy 555 ,,,pařeza,,kolínko jsem nechal origo pařezácký a jen bylo potřeba zatěsnit škvíry kolem dosedací příruby kolínka na válec (vystříhnul ,vyvrtal a upravil kousek plechu,vyrobil těsnění ze silnýho papíru a omazal silikonem),,,neni to sice kdoví jaký propracování ale FUNGUJE TO a to už dva roky bez problémů.....a hlavně za pár korun,,,,
Datum: 06. dubna 2013 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 jestli máš origo karbec ok tak spíš udělej výbrus hlava pasuje ale vypadá jk pěst na oko a musí se udělat elektrický chcípák
Datum: 06. dubna 2013 22:09
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Jaky karburator mi doporucite na zavodni jawu 21 ? mam tam dost uprav a karburator repliku Dellorta 21. Jede pekne ale pri 9500 ot. motor konci a ne a ne naladit vic.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 11:15
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Drive trosku kolisaly otacky,dal jsem mensi trysku 75 a ted je to lepsi,ale ma snahu trosku tarokovat
Datum: 07. dubna 2013 11:15
 a motor když je vytočenej je klidnej? dellorta rádi dělají to, že když to vytočíš tak jakoby ten motor tarokuje nebo sám si přidává a ubírá... to je potom věc trysek i volnoběžných
Datum: 07. dubna 2013 9:52
 hele tam je spousta možností ale ta výletovka to chce předělat určitě, záleží i na tom jak máš vyřešený filtr nebo ti může otáčky omezit i moc velká tryska, blbí je že nevíš nic o tom válci, třeba jsi užtakhle na konci jeho potenciálu
jawa50.forum-zdarma.cz
Datum: 07. dubna 2013 7:38
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Mam to do vrchu,takze velke stoupani,ale asfalt.Mam tam 9 zuby primar,11 zuby sekundar,rozeta 55 zubu.Na vytocenou trojku,rychlost cca 50 km/h,ale chtelo by to jeste trochu vic
Datum: 06. dubna 2013 20:20
 A máš to offroad nebo na silnici? 20mm výletovka? to je kapku moc 15mm je tak akorát..
Datum: 06. dubna 2013 20:00
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Tak mam trikanalovy valec,ale casovani vubec nevim,na vyfuku budu jeste zkouset davat trubicku z mensim prumerem.Ted mam 20 mm,ale zkusim 16mm
Datum: 06. dubna 2013 19:34
 Mezi 19 a 21mm zas tak velkej rozdíl není, 19 má lepší spodek. 21 líp plní v točkách.. jaký máš válec?
Datum: 06. dubna 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Záleží co máš za válec jestli vůbec může točit víc. A hlavně strašně moc záleží na výfuku. Navíc jestli teď točíš 9500 tak na to je 21 dellorto moc velký. Kolik chceš točit
Datum: 06. dubna 2013 15:40
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci....nevite v jaky drazce ma bejt ten plišek na jehle v karburátoru u simsona???? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:10
 správně se to jmenuje jehladílčího zatížení, nebo tak nějak a z 5 zářezů co tam jsou by měla být optimálně tak na 2 -3 zářezu od shora, nižší polohy jsou pro záběh,ale víc bych se do toho karburátoru nevrtal, párkrát sem ho taky ladil kámošum a neni to sranda, ale mám staženej dílenskej návod na seřízení takže . . . .
Datum: 06. dubna 2013 23:10
 Ahoj kolegové, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z j90 na mustangu? bez úpravy rámu se vejde že? a je to dobrá volba k stejskyho RS?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 wafel: A ta tryska 105 je asi origo tu bych tam měl mít snad taky jestli to teda nikdo neměnil, a ten šroub na seřizování bohatosti jsi měl uplně utaženej? Já ho právě mám skoro dotaženej, ale jak říkám ještě jsem to ani pořádně nevyzkoušel.
Datum: 07. dubna 2013 13:17
 Díky za info, dneska jsem na burze žádnej karbec nesehnal  ...a doporučily by jste teda něco jinýho krom dellorta?(něco staršího) Mám doma leda tak z motorovky ale sním to "hrozně" žere
Datum: 07. dubna 2013 12:09
 Lukáš: To je pravda, plovákovka by měla být dopředu. Teď už ho nepoužívám, ale měl jsem ho na stejskyho silniční úpravě s pro změnu jsem to měl pořád moc chudé. Pohyboval jsem se okolo trysky 105. Jinak k tomu kolínku, to bylo provizorní řešení na vyzkoušení a kvůli nedostatku času jsem jiné neudělal, ale teď už ten karburátor nepoužívám. Pod rám se nevejde, resp. teoreticky možná ano, ale nedovedu si to představit...
Datum: 06. dubna 2013 20:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Jo a hlavně se má dávat plovákovkou ve směru jízdy!!
Datum: 06. dubna 2013 11:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Čau musí se dát vedle, mám ho taky na pinckovi, ale zatím jen chvilu takže sem ho ještě ani pořádně nenaladil skrz počasí, přírubu mám skoro stejnou jak wafel, jen je to moc bohatý zajímalo by mě jakou tam máte trysku? Mám cestovní upravu od stejskyho.
Datum: 06. dubna 2013 11:02
 dík, tak mně šlo hlavně o cenu, oproti DO je znatelně levnější, a čínskou repliku kupovat nechci... takže přímo na válec se ten z j90 nevejde? musí se hodit přírubou vedle jo?
Datum: 06. dubna 2013 0:42
Datum: 06. dubna 2013 0:11
Jméno: irushucry
IP: uživatel10789
 A dá se použít s originálním fechtláckým lankem ? Díky
Datum: 05. dubna 2013 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Bude určitě nějak fungovat. Budeš si muset ke karbecu udělat takový zahlý koleno....nicmoc tvar.... A navíc karbec z devadesátky je naprosto stejně problémovej jako karbec z fichtla,jen to má průměr 20mm.....Osobně bych šel do Dellorto 19. Je k tomu dobře sehnatelná sada trysek v širokym rozmezí,komínky,filtry pasují na přirubu,snadné ladění,centrální plovákovka....za mě DO 19....
Datum: 05. dubna 2013 19:22
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Zdravím,mám takovej dotaz.Když šroubuju kohoutek na nádrž,a už ho uplně dotahuju,tak vždycky při uplnem dotaženi je otočenej uplně ze šikma.Je v tom nějakej figl?Zkoušel jsem aji podložky.Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 tak to dělej tak dlouho až to vychytáš
Datum: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Já těch fibrovejch podložek mám 4 a furt to nevycházi,zkoušel jsem to už tak 20 krát a prostě to nikdy nevychytám...
Datum: 06. dubna 2013 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky postačí ho omotat konopím a bude těsnit
Datum: 05. dubna 2013 21:08
 Podložit třeba dvěma fibrovejma podložkama a hodně utáhnout aby si ho měl vpředu ..  mám to tak u 21 a drží ani kapka ..
Datum: 05. dubna 2013 17:08
Jméno: drak
IP: uživatel12689
 zdar, prosímvás jak mám seřídit volnoběh na stadionovi S11 pořád chcípe a nedrží volnoběh dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 16:59
Jméno: drak
IP: uživatel12689
 Díky zkusím to
Datum: 04. dubna 2013 16:59
Jméno: Daniel
IP: uživatel15302
 Na vajíčku volnoběh běží jen na výřez v šoupátku, tam moc nevymyslíš .. Ale když bude motor správně seštelovanej, tak by držet volnoběh měl bez problému .. Napínat to na lanku neni dobrý řešení, lanko na plyn by mělo mít maličkou vůli ..
Datum: 04. dubna 2013 9:24
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 ja to šteloval tim šroubkem co je na víčku šoupátka ,,co se s nim šteluje vůle lanka,,,,  ale pozor, při větším vytočení toho šroubku to při zatáčení přidává plyn
Datum: 03. dubna 2013 22:14
Jméno: Jaro
IP: uživatel12598
 Zda, chtěl bych se vás zeptat na radu mám babetu. Normálně nastartuju ale jakmile se vypne sytič jede jenom ve vysokých otáčkách ve středních a nízkých chcípá. A kdyz pootocim sroubem na soupe tak to nereaguje Mockrát děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 pokut si nic nedělal tak ti po zimě vyletělo nějake gufero nejspíš schod plastovy kryt vytoč šroubek od rotoru zaplka stahni rotor zapalka a jestli je ze spoda černej od humusu je to jasne.... ale pozor muže to být i pod spojkou .... eště mě napadá nemaš v haditce od benzínu bordel?
Datum: 05. dubna 2013 12:54
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 seřídit bohatost směsi
Datum: 03. dubna 2013 19:45
Jméno: Petr
IP: uživatel3850
 Něco podobnýho mi dělal simson, když byl zadřený. Nedával jsi tomu zabrat ? Taky by to mohl být simerink pod zapalováním
Datum: 03. dubna 2013 11:16
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci mám doma motor čz 250/455 a karbec mám k němu Jikov 2924 je to spraávný typ nebo má být větší? na netu jsem našel že má být 2924 někdě 2926 tak nevím  a jěště věc druhá pokud by měl být 2926 jelo by to s tím co mám teď? dělám generálku takže řeči typu zkus a uvidíš prosím vynechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 23:16
 ČZ 250/455 karburátor Jikov 2926 SBD12b.........
Datum: 02. dubna 2013 23:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 podľa mňa to pojde aj z 2924 len to treba ot riskovať aspoň s hlavnou tryskou 100 105 110 treba vyskúšať ťažko povedať ale určite by to mohlo isť obstojne s 100 tryskou
Datum: 02. dubna 2013 21:49
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 změř si díru pro sání a zjistíš, že má 26mm tj jikov 2926....nevím o tom, že by se tam dávaly nějaký jíny...jestli si dobře pamatuju tak 2924 je do 175/450....třebas mě někdo doplní....s 2924 by to taky jelo a rozhodně jen dočasně- na výkonu to bude znát...
Datum: 02. dubna 2013 21:26
|



|