česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mcachmed      IP: uživatel13610    
caute muzu jezdit na pinckovi bez plovaku?jelikoz musím jezdit s noho na přechlastávání jinak do nejede diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
a seřiď hladinu tim plíškem na víčku plovákovky, po natečení benzínu zamáčkni (nemačkat cucák :-D ) plovák dolu a hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
 
 
Datum: 25. dubna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
po 2 vyčisti trysky a seřit hladinu ...http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html viz zde asi budeš pod tou hranou..chudá směs
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: mcachmed      IP: uživatel15392    
aha pardnou sem si toho nevšim musim jezdit s nohou na přechlastávátku jinak to nejde nevite kde je problem ?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, je to krávovina, oprav si to...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co třeba řešit důvod proč to nejede jak má??
 
 
Datum: 23. dubna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: RomanH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, sehnal jsme mustanga a jaksi tam nejde vubec nestavit volnoběh a tak, nedrží to vubec kdyz tam hodim za jizdy neutral napriklad:-) tak bych se chtel zeptat, zda to může byt špatným nastavením trysek, nebo se u volnobehu nastavuje jen tak prostredni? Předem díky za radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel606    
Chlapi díky za radu, mrknu na to a zkusím to nějak poštelovat:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Vyčistit a vyfoukat karburátor - uvnitř. Bordel zvenku nevadí.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napřed vyšponuj plynové lanko tím šroubkem co jím prochází lanko pres "vrchníček" karbecu.. a volnoběh seřizuješ tím prostředním šroubkem s pružinkou co je z boku karburátoru... nastavuj ho na zahřátém motoru... a když budeš šrouob na seřízení volnoběhu dotahovat tak zvedni šoupátko at v nem neděláš díru.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
předpokladam že maš cely karburator vyčištěny aji z nadrže nejde bordel, tak možna je špatny šoupatko už je vyšoupany a šteluje se to jednim šroubkem na karburatoru nebo šroubem ktery prochazi lankem na viko karburatoru
 
 
Datum: 22. dubna 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: Cimos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdarek, nemáte nekdo nejaky (a kdyztak jaky) zkusenosti s http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2928_taiwan22.html??? Podotykam, ze to nechci na Jawku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau měl bych pár dotazů jak máte chycený origo airbox ke karbci ja to mám chycený pomocí manžety z tlumiče stáhnutý tou plastovou paskou ale vždy se to sesmekne a začne pálit,další věc dával sem 11z kolečko před tím 12 a jak jsem to jel prosjet tak sem zkusil teren i silnici a všimnul jsem si ,že to jede něják podle nálady chvíly jo chvíly ne:-D ale vyměnil sem svíčku ze 17 na 15 a asi se to zlepšilo ale jak sem jel po silnici tak když sem dal na 3kvalt plnej tak se to jakoby začlo dusit a zpomalovat ale na 3/4 plynu to jelo jak má tak mě napadlo jestli třeba není potřeba přenastavit jehlu na 1.zářez aby teklo víc benzínu co vy na to ted mám jehlu na 2.zářez ale jestli třeba jak to ted rychlejc spaluje jestli to stíhá dotékat ... dík za odp, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
airbox jsem ke karbeci přidělal takovým tím plíškem co se stahuje šroubkem (nevím jak se to jmenuje...) a drží....
 
 
Datum: 08. září 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
koleno aiboxu nahrát a vytvarovat do tešna.... anebo uříznout a nastavit gumovou hadicí ... z mustanga.. podle mě jak se to musí s 11 zubem točit tak se motor přehřívá....ja bych zvětšil předstih ....to by tomu mělo nepatrně předejít ale klesne výkon... a ani to stačit nemusí ale hraj si ....možná až pak bych to nakrmil směsí bohatší směs take napomahá lepšímu chlazení....ale to až po předstihu ......prostě to chchce naldit a zamysled se ..já tuším todle řešení dají ostatní nějake připomínky
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, chci se zeptat jakou barvu použít na lakování nádrže uvnitř. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam dvousložkovou epoxidovou...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel13610    
caute mam taky problem vycistil jsem celou nádrž a karburátor a porád se dusí když nedžím nohu na přechlastávání benzinem tak to nejede nevite čim to muže byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15367    
no jestli ti to na nožku jede tak to falešný vzduch brát nebude? nee nebo myslím špatně? seřid hladinu navod na internetu je třeba jawa 50 wz cz v technice ....
 
 
Datum: 18. dubna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak k dotazu, jak je psáno, pokud z nádrže teče benzín dobře, tak je důležitý seřídit hladinu v plovákovce, jehlu dát na 2. zářez shora, příp. přetěsnit karbec/koleno, koleno/válec, válec/kartery a gufera... předpokládám teda, že karburátor je opravdu čistej a máš tam origo airbox..
 
 
Datum: 17. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
simson je simson, o tom žádná, srovnávat to s pinckem je trochu mimo, ale s tou nespolehlivostí pio to nebude až tak hrozný... jde o přístup... mám fichtla po poctivý GO motoru asi 3-4 roky? a za tu dobu jestli jsem musel 2x vyčistit karbec a jednou jsem šteloval předstih, ale to byla moje chyba (hnul sem s kladívkem), jinak jede furt... najezdim na něm od 1000 do 1500 km ročně... simsona sem měl taky, karburátor sem preventivně čistil taky a odešla mi spínačka, jiak výbornej stroj, ale nebyl čs výroby, tak jsem jo poslal dál...
 
 
Datum: 17. dubna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nevim no, přijde mi že po dvou letech bys toho fichtla stih několikrát zrenovovat. Já si osobně taky myslim že simson je lepší, ale zavrhovat takhle fichtla mi přijde škoda. Uznávam že tam z fabriky je pár věcí špatně udělanejch, ale kohout, faleš, elektro atd je problém údržby, né konstrukce. Já třeba dědu v mototechně neměl, v rodině automechanika nemáme a fichtl mi kupodivu jezdí a to docela spolehlivě. Já nijak zaujatej nejsem, přecijen mam doma pár fichtlů, čezetek a pak velikou Yamahu. Nejsem teda nějak vyhraněnej na fichtly, akorát v tomhle případě mi přijde ta kritika trochu přehnaná a opakuji, že to co popisuješ nejsou závady z výroby...to jsou závady ze zanedbané či špatně provedené údržby...
 
 
Datum: 17. dubna 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: 13456      IP: uživatel15208    
hmm tak myslim ,že takovej debil zas nejsem ja sem v učňáku na automechanika ,děda dělal v mototechně v servise 20let už si tim prostě nevíme rady nejdřív elektro,kohout,pak faleš,pak generalka a i přesto to pořád ten karbec nechodí jak má nebo něco ( pro zajímavost je novej vyčistěnej a nastavenej továrním doporučením..) i strejc který je automechanik 30let si s tím neví rady ja prostě nevím čím to je ale těžko se s tebou bavit ,když si nechceš ty i ostatní jawaři přiznat ,že je fichtl nespolehlivý jen se podívej na fora tady je každej den 50 příspěvků ,že to nejede pořád dokola to samí elektrika,faleš vzduch,benzín,karbec..... a koukni na fora o simsonech tam takoví debilní závady neřešej jen občas třeba vinou majitele ale rozhodně ne v počtu jako tady prostě si přiznejte ,že simson je kvalitou někde jinde neříkam ,že je dokonalej pár much má ale fichtl blbě vyroben od začátku... např. když to srovnám s jawou 555 tak je spolehlivost někde jinde 555 má stejný výkon spolehlivější a jednoduší zapalování a karbec nevím proč fichtly takhle dokurvily zkrátka IFA FOREVER
 
 
Datum: 17. dubna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13456: Teď je otázka jestli je problém ve stroji, nebo v rukách...
 
 
Datum: 17. dubna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: 13456      IP: uživatel15208    
kámo kup simsona fichtl je nehoraznej šrot pořád se to sype já si z toho málem hodil mašli je to nespolehlivý už od výroby opravíš jednu závadu a objeví se další už se s tím seru 2roky a pořád to nejede a dal sem do toho 4000:-( a nejsem jedinej komu se sere ... kámoš ma simála nakopne a jede (o dost líp jak fichtl a není to jen tím ,že má 4kvalty ,prostě novější technika motoru) tím samozřřejmě nechci říct ,že všechny jawy sou špatný např. perák ,350/640,pařez... to sou opravdu dobrý stroje ale tyhle 20,21,23 to je krok vedle....
 
 
Datum: 17. dubna 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pe      IP: uživatel15360    
jojo. myslim, ze muze byt dirka v plováku treba, nebo je tam nejaka spina v karburatoru, plovak pak neplova a nejde tam benal. rn
 
 
Datum: 17. dubna 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs= buď to nízká hladina,nebo něco ucpanýho, nebo saje někde falešnej vzduch
 
 
Datum: 17. dubna 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, chtěl bych se optat jestli newí někdo číslo karburátoru na ČZ 175/450 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Moc díky
 
 
Datum: 17. dubna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jikov 2924 SBD12 (17b)
 
 
Datum: 16. dubna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: jawa05      IP: uživatel15279    
Dobrý den, prosím vás vadilo by kdybych měl v pionýru 05 místo hlavní trysky 60 která tam má být, tak já tam mám 89 vadí to děkuji za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
tak asi takhle :-D:-D koukl jsi se obráceně nění to 89 ale 68 z jednadvacítky,ted mám u 05 karburátor z 21 ale trisku 60 protože s triskou 68 to šlo špatně do otáček ale ted s tou 60 to taky není nic moc,pro 05 s karbecem z 21 bych dal trisku tak 64 jenže tu nemám...takže jestli máš karbec z 21 nech tu 68 a jestli máš karbec z 05 tak sežen 60
 
 
Datum: 15. dubna 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
nejspíš se to bude uchcavat ta 89 je na serii moc
 
 
Datum: 15. dubna 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawa05      IP: uživatel15279    
ne to si opravdu nemyslím :-D jen se ptám jestli to aspon normálně pojede ? jiný totiz nemám a zejtra potřebuju fíka :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
Ona tak z ty výroby daná 60 za nákým účelem ne? ono by chtělo někdy přemějšlet a doufam že nepatříš k těm co si myslej velká tryska = velkej výkon atd..
 
 
Datum: 15. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus a uvidíš :-D ... vadit to bude tobě :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mam dementni problem, kdyz hodim vzduchaáč na fichtla tak ztratí tah, je prostě o dost slabší, filtr sem daval novy, jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a hladina je seštelovaná dobře, nevíte co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Hanziik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus si pohrát s tou jehlou, může se stát, že když dáš nový vzdchový filtr, tak má menší odpor vzduchu a v difuzoru je menší podtlak, tím pádem má směs jinou bohatost. A jinak, čistý výfuk by měla být samozřejmost.
 
 
Datum: 09. dubna 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: D      IP: uživatel13941    
Zkus vypálit vyfuk, mělo by to pomoct
 
 
Datum: 09. dubna 2013 3:32
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, potřeboval bych vědět, kde sehnat ventil do plovákového víčka na pionýra s větším průtokem. Jenco tady myslím kdysi dával nějaký odkaz na ventil z nějaké Tery, ale nenašel jsem to. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 0:14
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůbec nevím, jestli to je ono... Originál mi nestíhá dotíkat no...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 0:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebylo to toto http://www.agromepshop.eu/agromep/eshop/28-1-Nahradni-dily-VARI-TERRA/93-3-Karburator/5/104-Jehlovy-ventil-karburatoru, jenom sem zkusil vyhledávač, ale ta fotka stojí za prd, tak nevim, a origoš ti nefunguje? nestíhá dotíkat?
 
 
Datum: 08. dubna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci mam dva problémy se svojí 21čkou.rnprvní problém je se štelováním volnoběhu mužu ten štelovací šroubek dorvat jak chci ale stejně to volnoběh nezvýší.rnNo ted ten druhý problém za studena nacupuju a pionýr chytí na poprvé dokonce drží i volnoběh ale jak se zahřeje tak špatně chytá a volnoběh nedrží vubec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
pepe neni to strhane jenom bylo zaseknute lanko v bovdenu DÍK :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ps nemáš nějak šíleně vytočený ten štelovák ve víčku u lanka dojede ti šoupě až na ten šroub? nejni to strhane?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
na start za tepla se už v návodu doporučovalo naklonit stroj na pravo a spouštet..zabírá to... ps volnoběh šteluješ až na motoru který je zahřatý tk že n valci nejni možne udržet ruku že...? nešteluješ to na studeným motoru že ne?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni na šoupátko, tam kam ti má zajíždět ten šroubek na štelování volnoběhu, nesměj tam bejt vidět drážky od závitu, jinak můžeš vyměnit šoupátko a pak šteluj volnoběh když aspoň trochu přidáš plyn (při chcíplym motoru) aby se šoupátko zvedlo a ty už jsi tam neudělal drážky, zkus zatim tohle, když to nepomůže tak hledat dál jestli to třeba není směsí - a to že při zahřátym motoru se vypaří směs eště než se dostane do válce, dělalo mi to když sem měl moc teplou svíčku.....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
startovábí za tepla je problem u všech fíků ten vonoběh ti nejde páč nejspíš máš vymačkanou díru do šloupátka od toho šoubu kterym še šteluje volnoběh kup novy šloupátko a bude to cajk
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
no ja mam ten samej problem s tim kdys se zahreje tak pak ho nenastartuju a nedrzi volnobeh.A skusil si posunout jehlou??... ja bych zase potreboval poradit ja to mam zase naopak nastartuju ho a vyletí do vysokejch otacek??... :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdar Draci, potřebuju radu. Dělal jsem GO motoru pincka a dnes jsem ho nastartoval a motor mi nastartuje a najednou hrozně vyletí do otáček. Nevím co s tím. Karbec jsem vyčistil snad 10x už a pořád nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Právě to si taky myslim. Protože lanko se mi neseká a šoupě tam krásně lítá. Zkusim ty těsnění vyměnit. Snad už mi to dělat nebude.
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vyloučim chyby jako sekající se lanko, šoupátko...tak to může dělat falešný vzduch. Tzn špatné těsnění někde po cestě směsi...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
cau ma cenu kupovat na babettu 207 karburator dellorto nebo ne? a nevit jestli pasuje hlava z babetty 210 na 207 dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
no pro uplnost dodám že 210 je o dost výkonější než 207 ti del orta z výroby nemontovaly kvuli výkonu ale protože jikov ukončil výrobu....takže originalní karburator z toho nevychází tak zle ...a opravdu spíž bych za ti peníze zvažval brus ...ona babetka jede i s dost opotřebovaným vrchen motoru ale je to jízda za trest....
 
 
Datum: 07. dubna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
libor 1: ideální pro jízdu v terénu,rychle se vytočí,rychlá reakce na přidání plynu,,, na seriový 210 jen s vykuchaným výfukem ,,kopec ne kopec 45km/h ,po rovině 55 a z kopce i 65 :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může se jen tak ze zvědavosti zeptat jak to jede? já jsem teď zaříznul výfukový koleno a taky to pomohlo
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
mě se osvědčil karbec z jawy 555 ,,,pařeza,,kolínko jsem nechal origo pařezácký a jen bylo potřeba zatěsnit škvíry kolem dosedací příruby kolínka na válec (vystříhnul ,vyvrtal a upravil kousek plechu,vyrobil těsnění ze silnýho papíru a omazal silikonem),,,neni to sice kdoví jaký propracování ale FUNGUJE TO a to už dva roky bez problémů.....a hlavně za pár korun,,,,
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
jestli máš origo karbec ok tak spíš udělej výbrus hlava pasuje ale vypadá jk pěst na oko a musí se udělat elektrický chcípák
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Jaky karburator mi doporucite na zavodni jawu 21 ? mam tam dost uprav a karburator repliku Dellorta 21. Jede pekne ale pri 9500 ot. motor konci a ne a ne naladit vic.Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Drive trosku kolisaly otacky,dal jsem mensi trysku 75 a ted je to lepsi,ale ma snahu trosku tarokovat
 
 
Datum: 07. dubna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a motor když je vytočenej je klidnej? dellorta rádi dělají to, že když to vytočíš tak jakoby ten motor tarokuje nebo sám si přidává a ubírá... to je potom věc trysek i volnoběžných
 
 
Datum: 07. dubna 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tam je spousta možností ale ta výletovka to chce předělat určitě, záleží i na tom jak máš vyřešený filtr nebo ti může otáčky omezit i moc velká tryska, blbí je že nevíš nic o tom válci, třeba jsi užtakhle na konci jeho potenciálu jawa50.forum-zdarma.cz
 
 
Datum: 07. dubna 2013 7:38
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Mam to do vrchu,takze velke stoupani,ale asfalt.Mam tam 9 zuby primar,11 zuby sekundar,rozeta 55 zubu.Na vytocenou trojku,rychlost cca 50 km/h,ale chtelo by to jeste trochu vic
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš to offroad nebo na silnici? 20mm výletovka? to je kapku moc 15mm je tak akorát..
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Tak mam trikanalovy valec,ale casovani vubec nevim,na vyfuku budu jeste zkouset davat trubicku z mensim prumerem.Ted mam 20 mm,ale zkusim 16mm
 
 
Datum: 06. dubna 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi 19 a 21mm zas tak velkej rozdíl není, 19 má lepší spodek. 21 líp plní v točkách.. jaký máš válec?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Záleží co máš za válec jestli vůbec může točit víc. A hlavně strašně moc záleží na výfuku. Navíc jestli teď točíš 9500 tak na to je 21 dellorto moc velký. Kolik chceš točit
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
zdar draci....nevite v jaky drazce ma bejt ten plišek na jehle v karburátoru u simsona???? dik za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
správně se to jmenuje jehladílčího zatížení, nebo tak nějak a z 5 zářezů co tam jsou by měla být optimálně tak na 2 -3 zářezu od shora, nižší polohy jsou pro záběh,ale víc bych se do toho karburátoru nevrtal, párkrát sem ho taky ladil kámošum a neni to sranda, ale mám staženej dílenskej návod na seřízení takže . . . . :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kolegové, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z j90 na mustangu? bez úpravy rámu se vejde že? a je to dobrá volba k stejskyho RS? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
wafel: A ta tryska 105 je asi origo tu bych tam měl mít snad taky jestli to teda nikdo neměnil, a ten šroub na seřizování bohatosti jsi měl uplně utaženej? Já ho právě mám skoro dotaženej, ale jak říkám ještě jsem to ani pořádně nevyzkoušel.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info, dneska jsem na burze žádnej karbec nesehnal :-( ...a doporučily by jste teda něco jinýho krom dellorta?(něco staršího) Mám doma leda tak z motorovky ale sním to "hrozně" žere
 
 
Datum: 07. dubna 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš: To je pravda, plovákovka by měla být dopředu. Teď už ho nepoužívám, ale měl jsem ho na stejskyho silniční úpravě s pro změnu jsem to měl pořád moc chudé. Pohyboval jsem se okolo trysky 105. Jinak k tomu kolínku, to bylo provizorní řešení na vyzkoušení a kvůli nedostatku času jsem jiné neudělal, ale teď už ten karburátor nepoužívám. Pod rám se nevejde, resp. teoreticky možná ano, ale nedovedu si to představit...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Jo a hlavně se má dávat plovákovkou ve směru jízdy!!
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Čau musí se dát vedle, mám ho taky na pinckovi, ale zatím jen chvilu takže sem ho ještě ani pořádně nenaladil skrz počasí, přírubu mám skoro stejnou jak wafel, jen je to moc bohatý zajímalo by mě jakou tam máte trysku? Mám cestovní upravu od stejskyho.
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík, tak mně šlo hlavně o cenu, oproti DO je znatelně levnější, a čínskou repliku kupovat nechci... takže přímo na válec se ten z j90 nevejde? musí se hodit přírubou vedle jo?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem ho používal, viz foto. Jinak souhlasím se vším co píše standa. http://pavel50.rajce.idnes.cz/Zavodni_stroj/#Obraz012.jpg
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: irushucry      IP: uživatel10789    
A dá se použít s originálním fechtláckým lankem ? Díky
 
 
Datum: 05. dubna 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
Bude určitě nějak fungovat. Budeš si muset ke karbecu udělat takový zahlý koleno....nicmoc tvar.... A navíc karbec z devadesátky je naprosto stejně problémovej jako karbec z fichtla,jen to má průměr 20mm.....Osobně bych šel do Dellorto 19. Je k tomu dobře sehnatelná sada trysek v širokym rozmezí,komínky,filtry pasují na přirubu,snadné ladění,centrální plovákovka....za mě DO 19....
 
 
Datum: 05. dubna 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Karholc      IP: uživatel15285    
Zdravím,mám takovej dotaz.Když šroubuju kohoutek na nádrž,a už ho uplně dotahuju,tak vždycky při uplnem dotaženi je otočenej uplně ze šikma.Je v tom nějakej figl?Zkoušel jsem aji podložky.Dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
tak to dělej tak dlouho až to vychytáš
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Karholc      IP: uživatel15285    
Já těch fibrovejch podložek mám 4 a furt to nevycházi,zkoušel jsem to už tak 20 krát a prostě to nikdy nevychytám...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
taky postačí ho omotat konopím a bude těsnit
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podložit třeba dvěma fibrovejma podložkama a hodně utáhnout aby si ho měl vpředu .. :-) mám to tak u 21 a drží ani kapka .. :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
zdar, prosímvás jak mám seřídit volnoběh na stadionovi S11 pořád chcípe a nedrží volnoběh dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
Díky zkusím to :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15302    
Na vajíčku volnoběh běží jen na výřez v šoupátku, tam moc nevymyslíš .. Ale když bude motor správně seštelovanej, tak by držet volnoběh měl bez problému .. Napínat to na lanku neni dobrý řešení, lanko na plyn by mělo mít maličkou vůli ..
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
ja to šteloval tim šroubkem co je na víčku šoupátka ,,co se s nim šteluje vůle lanka,,,,:-) ale pozor, při větším vytočení toho šroubku to při zatáčení přidává plyn :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jaro      IP: uživatel12598    
Zda, chtěl bych se vás zeptat na radu mám babetu. Normálně nastartuju ale jakmile se vypne sytič jede jenom ve vysokých otáčkách ve středních a nízkých chcípá. A kdyz pootocim sroubem na soupe tak to nereaguje Mockrát děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
pokut si nic nedělal tak ti po zimě vyletělo nějake gufero nejspíš schod plastovy kryt vytoč šroubek od rotoru zaplka stahni rotor zapalka a jestli je ze spoda černej od humusu je to jasne.... ale pozor muže to být i pod spojkou .... eště mě napadá nemaš v haditce od benzínu bordel?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
seřídit bohatost směsi
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3850    
Něco podobnýho mi dělal simson, když byl zadřený. Nedával jsi tomu zabrat ? Taky by to mohl být simerink pod zapalováním
 
 
Datum: 03. dubna 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci mám doma motor čz 250/455 a karbec mám k němu Jikov 2924 je to spraávný typ nebo má být větší? na netu jsem našel že má být 2924 někdě 2926 tak nevím :-( a jěště věc druhá pokud by měl být 2926 jelo by to s tím co mám teď? dělám generálku takže řeči typu zkus a uvidíš prosím vynechat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČZ 250/455 karburátor Jikov 2926 SBD12b.........
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
podľa mňa to pojde aj z 2924 len to treba ot riskovať aspoň s hlavnou tryskou 100 105 110 treba vyskúšať ťažko povedať ale určite by to mohlo isť obstojne s 100 tryskou
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
změř si díru pro sání a zjistíš, že má 26mm tj jikov 2926....nevím o tom, že by se tam dávaly nějaký jíny...jestli si dobře pamatuju tak 2924 je do 175/450....třebas mě někdo doplní....s 2924 by to taky jelo a rozhodně jen dočasně- na výkonu to bude znát...
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:26
 
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 15:23:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu