Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draci!Řeším takový problém s lolejem do benzínu.Mám Babetu 210 a minulí majitel používal STILL olet do motorovky 1:50 a teď nevím jestli tam dat M2T SUPER 1:33.Tak nevím?Prosím poraď te!Sezona se kvapem blíží a nerad bych ji zadřel.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 19:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 za mě jezdi raděj na still....
Datum: 04. dubna 2013 19:12
Jméno: Karel
IP: uživatel15301
 M2T je sračka, na to bych radši nejezdil, mám taky babetu a jezdím na olej Husqvarna a mažu jí nejmín 1:40 protože 1:50 je málo i s tímto olejem.a je to poznat na jízdě,45 km/h po rovině je pro mě normálka
Datum: 04. dubna 2013 9:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... ale hovno, ani s tím M2T (beru v potaz M2T s api tc, jaso fc...) to není tak strašný. Jen s tím nesmíte jezdit jak posraný.
Datum: 03. dubna 2013 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 M2T nic nezadřeš ale po pár km si začneš stěžovat že máš umatlaný nohavice od černoty a vejfuk budeš propichovat klacejkem aby jsi vůbec dojel domů za mě ten stihl
Datum: 02. dubna 2013 21:41
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já bych to neřešil a dal tam M2T
Datum: 02. dubna 2013 18:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ten červenej Still je pokud vím polosyntetika. Pokud je motor v kondici tak bych ho M2Tčkem nehuntoval a dal bych TSF.
Datum: 02. dubna 2013 14:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, předevčírem jsem psal, že mám problém s jawa 50/23 mustang že můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný. Vyzkoušel jsem vše co mi lidi napsali,- vypucovat vyfuk, trysky vypucovat, znova nastavil hladinu, vypucoval filtr a pořád nic, tak se ptam znova napada vas neco co by to mohlo zpusobovat? už jsem bezradný, to je poprve, co na to snad sam nepříjdu  , jeěte mě napadlo, že to muže dělat gufero pod zapalkem, ale to bude nejspíš ptákovina  ještě jednou dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 15:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dobře, já beru, že to jedno z řešení, nicméně když to je jede s tou hadici skoro jako s filtrem, tak si myslim, že nějake dirky tomu nepomuzou  a když to jelo předtím, tak to musí jet pak, ale napřed musím zjistit, kde se stala chyba  , jinak sem včera vyměnil gufero ze sstrany spojky, ale myslim si že výměna gufera moc nepomohla (dal jsem ze zásob - pár let) a vzhledem k tomu že jk jsem vypouštěl olej a bylo tam pouze nějakých 150 - 200 ml oleje tk to žralo olej, nicméně gufero je vyměněné a asi ho budu muset ještě jednou vyměnit za uplně new a pk uvidim jeslti sem odstranil tu chybu či ne  , jinak sem z thoo na prášky už :/
Datum: 31. března 2013 15:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ee ja sem sem přišel až po jednom dni ale nerozumím ti proč nechceš skusit navrtat ten airbox? par jich tu mám všelijak zohavených ... a nevm čemu si pomužeš kdyby to někde salo měl bysto chudý ..anebo zaolejovaný .... pořád je jednouduší par děr neš svěšovat spojku ne?? a kor u fíka....s vlastním motorem nic nejni jen s přípravou směsy.... tak proč to rozdělávat???
Datum: 31. března 2013 13:55
 tryska origo 68ka, jezdil jsem na ni celou dobu, zkoušeny 2 karbce (origo), jehla 2.zářez ze shora; už prostě nevím, ještě zkusím vyměnit gufero ze strany spojky a příp. pod zapalkem a uvidim co to udela :/
Datum: 30. března 2013 14:29
 co tam máš za trysku?? některý jdou občas blbě dotáhnout do sedla a podtékají, a jěště na kterém zářezu máš jehlu?
Datum: 30. března 2013 12:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 stando ozvu se určo, ale asi až odpl., jinak motor serie, vrtaní 38 mm nesnižovaná hlava, svíčka N15C (nova), s hladinou jsem laboroval cely den a žádná změna :/, airbox zkoušel sem se 1 dírou, pak 3dírama a ani Ň, jinak to s tím převoďákem mě tky napadlo, ale nwm
Datum: 30. března 2013 9:54
 Nežere ti převoďák? Karbec origo? Kolik otvorů má filtrbox včetně víka? 3? Co je to za motor? Holá serie? Zkoušel si dát níž hladinu? Kdyžtak mi napiš na maila,něco vymyslíme.
Datum: 29. března 2013 20:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 když mám sundaný filtr
Datum: 29. března 2013 10:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a tu černohnědou mokrou svíčku máš s nasazeným filtrem??? nebo bez něj?
Datum: 29. března 2013 10:14
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Vyfoukaný filtr je jedna věc, ale za ty roky co v tý motorce je, bude zalepenej prachem a mastnotou a to nevyfoukáš.
Dej tam prostě novej filtr a potom to řeš dál. Stojí 80.- a ta investice se Ti určitě vyplatí.
Datum: 29. března 2013 9:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 černá svíce máš t bohaty viz ten sundanej filtr...a ted jak to ochudit....díry jsou asi nejednodužší řešení
Datum: 29. března 2013 8:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 svíčka - černohnědá, mokrá, předstih zkoušel jsem 1,3 ; 1,5 a pk ještě 1,6 a furt stejne
Datum: 28. března 2013 21:31
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 a zkusil jsi nastavit znova ten předstih co jsem ti psal již prvně?? u mě to bylo to samý...
Datum: 28. března 2013 21:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jak vypadá svíčka? je mokrá nebo naopak vypálená do bíla??
Datum: 28. března 2013 19:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no jasne, nad tím sem už taky uvazoval, ale nějak mi neleze do hlavy, že když to jezdilo předtím na 68ku a 38ku, tak se někde musela stát chyba ne? a já bych rád zjistil co je zač  jinak takový problém jsem ještě u žádného pincka nezažil
Datum: 28. března 2013 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14740
 už ti nezbyde než vycházet z uvahy že je to bohate prostě tím jak nasadíš filtrm stoupne množví benzínu ve směsy a motor nesprávně funguje......co stím but skusit obstarat vhodnou trisku menší tj 64 62 a skoušet kterat to jede nejde ...anebo za mě bych ti radíl vyvrtar 3MM otvor do chobotu co vede z arboxu do hadice.... tech otvoru 3MM zhotovíš několik dokut nebude bohatost optimalní pokut uděláš o otvor víc 3mm dirku snaz zaslepíš něs tam mít díru 10 pokut zhotovíš např 3 otvory po 3mm je to skoro stejne jak 1 díra 10mm a nic to nemuže nasat... je to jen muj nazor airboxu do pionira eště je dostatek a ti potřebuješ jezdit ...trisky jsou blbě dostupne a drahe...
Datum: 28. března 2013 18:31
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel15279
 Čus, prosim vás co by mohlo být z karburátorem, když mi furt z něj teče benzín ? napište všechno co by to mohlo způsobovat.. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 22:18
 Tak mrkni jestli v není prasklej.
Datum: 26. března 2013 22:18
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel15279
 na tom něco bude, jehla je v poho ale plovák je trochu spláclej...
Datum: 26. března 2013 18:49
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 26. března 2013 18:28
Jméno: pyonýr 05
IP: uživatel15279
Datum: 26. března 2013 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 seřídit si hladinu viz jawa 5o wz cz.....
Datum: 26. března 2013 17:42
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím ... Neviete či tento karburator je origo http://postimg.org/image/somvbglml/ ??? Je na CZ 175/477.01 a podla slov mojho dedka (prvy majitel) bol meneny v `73 v dosledku toho , ze pocas jazdy strelilo z valca do karbecu a z toho zostala len hrcka
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:38
 že by na burze?
Datum: 24. března 2013 21:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Práve aj ja som kukal na to víčko ... Pač čo som videl mali inde preplavovací kolík a bol aj dlhší .... Ale dík  A neviete kde by sa dalo zohnat origo ??
Datum: 24. března 2013 21:32
 Jestli je na karburátoru typové číslo Jikov 2926 SBDb,tak je origo....... Jenom nesedí víčko se závitem..........
Datum: 24. března 2013 21:25
 Až na víčko šoupátkové komory se zdá být origo...
Datum: 24. března 2013 21:11
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 ahoj draci vím že to je individuální ale není tady někdo kdo ladil válec CU 2k na origo karburátor jikov 2917 ? kolik byla +- volnoběžná tryska , velikost ? bude stačit velikost 76 -78 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 20:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 CÚ, převrtaný Jikov, mustang výfuk, 74 tryska, léto, 25°C...
Datum: 24. března 2013 20:51
 2K CU přesně ne ale válec podobných hodnot jsem odladil 78 trysku + leštěný difuzor.. kup si radši obě. Možná se najde někdo kdo ví přímo jakou přesně.
Datum: 24. března 2013 19:36
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 prominte upsal jsemse Hlavní tryska
Datum: 24. března 2013 18:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, mám jawa 50/23 mustang a můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný,.... napada někho něco co by to mohlo dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:51
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Dekarbonizuj výfuk, vyčisti trysky, kup nový filtr.....
Datum: 07. dubna 2013 22:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 joooo to sám nevím :/ ještě mě to trápí :/
Datum: 28. března 2013 18:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 napíšeš nám čím to bylo?
Datum: 26. března 2013 16:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 24. března 2013 22:46
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Ta tryska může být větší něž 68 (pokud si ji čistil ocelákem)
Datum: 24. března 2013 22:36
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no tryska 68ka, hladina nastavena, mrknu na ten vyfuk dík
Datum: 24. března 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14532
 za mě ucpanej výfuk huř se vyplachuje válec a s filtrem to je bohate že se to neutáhne... popř moc vyská hladina anebo velká triska
Datum: 24. března 2013 18:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 mě to dělal předstih...
Datum: 24. března 2013 17:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 23. března 2013 21:17
Jméno: jawak
IP: uživatel10185
 zdar borci, mam jawu 21 cross a mam s ní velkej problém normálně chitne ale vůbec mi že nejde do otáček, volnoběch drží ale jak mu přidám začne se dusita a chcípne (karbec čištěn a štelován odborníkem) muže bejt přidřenej ??? nebo co s nim může být zkoušel sem jehlu dát na jinou drážku ale ani to nepomáhá !!! prostě na nakopnutí chytne ale jak mu přidám ccípne už si s nim nwm rady  poradíte někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 7:25
 dobřš ale jak mam udělat aby to nesálo tolik vzduchu (u fichtla memam štelovák akorám dě napadá jak mam přímej vzduch. filtr tak ho kousek přelepit lepenkou. to by bylo a na ten penzím zvětšit hladinu neboco větší trisku poraďte zž si s nim nwm ra
Datum: 24. března 2013 7:25
 tak sundej hlavu a podiv se jestli neni přidřený... ale chodá se ti to jako když jde málo benzínu a moc vzduchu... ono dnešní odborníci stojej za hovno
Datum: 23. března 2013 17:35
 díky za odpověď ale mě se zdá jako by byl přidřenej. V motoru jtále něco cinkalo (klika nebo krouřky) ale jelo to a těď to dělá todle gufera sou na podzim nové. zkusim se todívat eště na ten předtih ale nwm PS: může teda být přidřenej
Datum: 23. března 2013 8:09
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Lidi koukněte se fakt do tý hl. trysky a do toho kanálku od plovákovky. Já za tim kvůli tomu běhal jak dement  Pak svíčku novou a filtr. Co když tam dáš novou, necháš chvíli na volnoběh a začneš pomalu přidávat aby to jakoby už na půl chípalo. Pak se koukni na barvu svíčky.
Datum: 22. března 2013 15:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a co svíčka? kondenzátor? gufera na klice? netěsnost v sání? a jak píše kolega ten předstih a odtrh?
Datum: 22. března 2013 12:47
 A co předstih? zešteluj a zkus
Datum: 22. března 2013 8:35
Jméno: landecki
IP: uživatel14948
 Zdar potrebuji trysky do karbece jen bych potřeboval přímo kontakt na sesu nevím zda tam dat 40 nebo 42 na volnobeh můžete někdo posadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 14:15
 Pokud se jedná o fichtla, tak co zkusit origo 38?
Datum: 20. března 2013 14:15
 Čau, chcu si převrtat difuzor na 19mm u origo karbecu na fechtla, ale nevím jestli mám ani převtávat ty dva otvory pod difuzorem (neznám přesný název) co vedou k tryskám. Popřípadě na kolik mm? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 22:58
 očekávání velké... přínos ale nebude žádný no obyčejném válci
Datum: 16. března 2013 22:58
 Čekám od toho větší výkon ve vysokých otáčkách, a to ani nevim že stejsky tam o tom něco má. Chci to jako levnější variantu.
Datum: 16. března 2013 22:14
 mužu se zeptat co od toho čekáš? ses dival na stejskyho web, ze?
Datum: 16. března 2013 21:44
Posl.aktualizace: 15. března 2013 16:19
Jméno: Jiřin
IP: uživatel14899
 Jak říká marquee... záleží jaký máš úpravy, a jakej chceš průběh. Ale zjednodušeně lze říct - menší difuzor = větší kroutící moment v nižších otáčkách... Větší difuzor = větší výkon ve vysokých otáčkách (ale horší spodek).
Datum: 15. března 2013 16:19
 Bez urážek ale Dell orto tady z fichtlkrámku bych nechtěl..
Datum: 15. března 2013 15:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a taky na tom kolik chceš točit a jaký chceš mít průběh
Datum: 15. března 2013 11:14
 to záleží na rozsahu uprav válce...
Datum: 15. března 2013 8:17
 to vím že je rozdíl v difuzoru jestli umíš číst ale mě zajímá který je lepší na výkonnost
Datum: 14. března 2013 23:37
 že by byl rozdíl právě ve velikosti difuzeru? .. to jsou otázky zas...
Datum: 14. března 2013 22:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cau draci, potrebuji poradit mam problem na Jawa 50 typ 21 s volnobehem kdyz ho nastartuju tak drzi dobre ale kdyz se zahreje tak to porad chcipa. Nevite nekdo cim to vsechno muzu byt? Uz jsem kupoval novy rychlopal jestli se ten stary nejak nesekal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 22:51
 Máš moc bohatou směs, seřiď si hladinu v plovákovce a jehlu dej na 2 zářez z vrchu popř. vyměň vzduchový filtr, pak by to mělo být OK
Datum: 13. března 2013 22:51
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 panebože to snad není možné
Datum: 13. března 2013 19:23
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 upozornění!! volnoběh se šteluje na zahřátym motoru a volnoběh nemá s lankem ćo dělat ten se šteluje ti šroubkem mezi triskama na karbci
Datum: 13. března 2013 16:48
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dr. House!Mě zas připadá, že na víčku plováku je JIKOV!Na šoupátku to vypadá jak pšeš Ty!Ta vrchní fotka!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 21:59
 Ale je zase pravda že sesa má na každé ze dvou fotek asi jiný
Datum: 11. března 2013 22:27
 Já teda nechci nijak rejpat, ale na fotce vidím na víčku Made in PRC(Peoples Republic of China), věřím tomu že funguje dobře ale o tom turecku bych pochyboval
Datum: 11. března 2013 22:25
 turecko kdo jiny  facha dobre jen ted neni na sklade
Datum: 11. března 2013 19:52
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Čau,
Koupil jsem si také fichtla a když ho tak proháním, tak si říkám že v něm něco chrastí. A zjistil jsem že v něm chrastí odkapávač na benzín  Ta trubička ve který je závit, je na konci nějaká ožvejkaná a odkapávač pak nejde pevně přitáhnout ( mrcasí se ). Nenapadá vás nějaký elegantní řešení ? http://imagelink.cz/images/wp001911.jpg Dále by mě zajímalo, jaký gumy předních stupaček měla Jawa 50/21 v roce 1974 ( kulatý nebo plochý ? ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 23:47
 Hele to netušim, já je měl v takovym stavu, že to vypadalo jako by nebyly vůbec nijak upravený.  Ale vzhledem k tomu, že tam nebyly zbytky chromu, tak bych to tipoval na ten hliník.
Datum: 11. března 2013 23:47
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Maro323 a páčky ( spojka, brzda ), byla v hliníku nebo v chromu ?
Datum: 11. března 2013 18:25
 Já tam měl chrom
Datum: 11. března 2013 18:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 tak kulatý nebo plochý ? 
Chci ho dát do kupy tak jak byl v roce 1974...
Ještě jedna věc, nemám tam přepínač světel, bejvalej majitel tam měl nějakou debilní páčku. Tak chci koupit nový, ale netuším jestli tam byl chromový nebo Al...
Datum: 11. března 2013 17:20
 No, já mám pak kulaty na mustangu 81 rok, ale to originalitu nemohu potvrdit...
Datum: 11. března 2013 15:30
 i kdyby, kulaté tam stejně vypadají líp (podle mě), ty placate se hodi spíš na větší jawy
Datum: 11. března 2013 15:09
 Nevim no...já bych se nevsadil..  jen vim, že mám na 21 z 74. kulatý.
Datum: 11. března 2013 14:47
 Popravdě řečeno, já bych se vsadil, že na 21čce 74 rok byly ploché stupačky...
Datum: 11. března 2013 13:20
 k tomu odkapávači - mě pomohlo trochu si vyhrát s podložkama, měl sem ten samej problém- jednu podložku jsem dal hned na ten šroubek pak sem na to dal odkapovou misku a na to další podložku a utáh sem to na karburátor a bylo pro problému
Datum: 11. března 2013 7:41
 Kulatý..
Datum: 11. března 2013 0:05
 Zdravím všechny fanoušky staďákú, potřeboval bych poradit s mojí s11, mám motor po GO a karburátor z s22, válec i hlava je origo, a 54 tryska se mi zdá málo, výbrus je 38,25, tak zatím jezdím s laditelnou tryskou, tak bych potřeboval poradit jestli s tím má někdo zkušenosti a mohl by odhadnout jaká tryska by mi tam mohla fungovat, nechce se mi používat laditelná. předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 12:57
 S22 měla origo trysku 51, někdy se to maličko odlišovalo...
Datum: 11. března 2013 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 taky si myslím že měla 60tku,52 nebo 54 má s11
Datum: 11. března 2013 10:02
 Nejlépe sehnat nějakou sadu trysek, začít od největší a postupně zmenšovat, až to přestane dělat neplechu ve vysokých otáčkách. Radši nechat o něco větší, ať to nezadřeš, když pojedeš dlouho s plynem omotaným kolem zápěstí  Pokud to myslíš s úpravama vážně, nesmí ti být líto peněz za trysky.
Datum: 10. března 2013 23:27
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 seriová v s22 měla trysku 60
Datum: 10. března 2013 21:25
 Ahoj.Nevíte někdo jestli pasuje hlavní tryska karburátoru na MZ (BVF) na karburátor Dellorto?(obě mají závit M5)Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 7:19
 Už jsem si odpověděl - ano, pasují.
Datum: 16. března 2013 7:19
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Zdravím,potřebuji poradit mám jawu 50 a stále se mi tvoři bublinky v palivové hadičce hned u karburátoru.Po odstranění bublinky jawa jede normálně a za chvíli se vytvoří bublina začne cukat nejde do otáček a chcípne.Už nevím co s tím karburátor je čisty kohoutek a hadička taky .Prosím poraďte co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 20:25
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Problém vyřešen odstranil jsem ty filtry a bublinky se už netvoří.Koupím si tam ten malý filtr,protože jsem tam měl ty velké do auta .Děkuji všem za rady
Datum: 08. března 2013 20:25
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 nemáš tam náhodou málo benzínu?
Datum: 08. března 2013 18:16
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Mněto dělal takovej ten "velkej" jak se dává třeba do auta. Protože nebyl úplně zatopenej a byl vněm vzduch. Při jízdě do kopce se vzduch uvolnil a bublina šla ke karburátoru. Vyměnil jsem ho za takovej malinkatej a teď v pohodě.
Datum: 08. března 2013 12:02
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Ano mám tam dokonce dva palivové filtry.Skusím to bez nich
Datum: 08. března 2013 4:27
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Máš tam palivový filtr ? Mně to dělal ....
Datum: 07. března 2013 21:50
Jméno: mcachmed
IP: uživatel13610
 čautě mam takovy problem když nastartuju pincka a chci se rozjet tak to chvilu jede a pak to zdechne.Ale když zmačknu přechlastavač na karburatoru tak to zas jede nevite čim to muže byt?diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 13:22
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 pořád všechno rozdělej, vyčisti, nastav si hladinu (doufám že výš jak se to dělá, pokud ne tak je to na netu) jehlu dej na 2. zářez z hora a pojede ti to
Datum: 07. března 2013 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Zasranej karburátor
Datum: 07. března 2013 11:49
 Čus draci nevíte jestli by šel přivařit kohoutek od nádrže z 21 na mustangovou nádrž(mám tam zničený závit)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Vytočit závit dovnitř a dát kohoutek z J21 normálně na vnitřní závit......nic bych nevařil......a když už tak mosazí...
Datum: 04. března 2013 16:02
 to ne to sem skoušel milionkrát ale nešlo to jediná možnost je to tam navařit a chci se zeptat jestli by to tam chytlo
Datum: 04. března 2013 15:32
 zdar, nevar si to tam! bud si to projet zavitnici a udelej si novej zavit, nebo si kup matku na ten zavit co je na kohoutku a tu matku si tam navař..  at ti to jezdí!
Datum: 04. března 2013 13:21
Jméno: Nemáme
IP: uživatel5626
 Zdar borci mám takovej dotaz  nevíte jak by se choval karburátor z motoračky na jawě 21? díky za info ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:08
 podivej se jak velký difuor má ten karbec z pily a jak velký ma pionýr... pak zjistíš že by to s ním jelo uplně nahovno
Datum: 03. března 2013 12:08
|



|