slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaw kdyz lidi mam jawa 21 kdyz jedu na jedničku a mam male otačky tk vpohode ae jak dam vic plynu tk to zacne cukat a spatne seto dostava do otaček cim to muze byt diky za odpovedi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: MAty06      IP: uživatel15490    
spatne dochazi benzinrn
 
 
Datum: 30. května 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaw lidi do jakeho vyřezu na fechtlu na jehle mam dat ten plešek moto je zajete neni po vybrusu do ktere drazky na jehle jeho nejlepsi dat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
2 od vrchu=)
 
 
Datum: 22. května 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdar jel sem projet fichtla a 500m jede jak má a potom začne jakoby vynechávat nevím čím to může být svíčka je brisk n14c a odtrh minimální asi 0,4 přestih asi 2mm jiskru dává docela pěknou jehla na prostředním zářezu novej filtr a sériový nastavení ještě sem kouknul na plovák a něják se mi nezdála hladina je to ten karbec z polska nebo odkud tryysky atd sem dal jikovacky a ještě sem teda vyměnil to víčko s ventilem a plíškem nad plovákem protože to všude chcalo nevíte čím by to ještě mohlo být a jak má být přesně ohnutý ten plíšek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vem a bud si kup nebo pujc normal supleru :-) jo a jinak ty predstihy ono to nějak vzdy pojede, ovšem bude pokazde (pri jinem předstihu) jinde zápal, tzn. ze nekdy se ta směs spálí "dříve" než by měla
 
 
Datum: 22. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
no mam jawa 21 ale nevím jestli to nastavim na 1.6 protože mám ten přípravek co vypada jako svíčka jak jsou označený dražky po mm tak to moc přesně nejde ale pokusim se ... a jen tak pro zajímavost co se stane ,když je předstih moc malý nebo naopak velký???
 
 
Datum: 22. května 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
počítám, že máš 20-23 model, takže nastav 1,6mm předstih a odtrh 0,4 ;-) a pak sleduj co se bude dít :-)
 
 
Datum: 22. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Čau, dá se místo kolíku v sytiči použít něco jiného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
dat jiný víčko či ten kolík lechce osmirkovat nebo vyndat a dat místo nej sirku..
 
 
Datum: 21. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Sorry, ne v sytičí. V plovákové komoře se mi zadrhává kolík. Čím to je, popř. jak to opravit?
 
 
Datum: 21. května 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: Véna      E-mail:      IP: uživatel15553    
ahoj mám dotaz, emulzní trubice na jawě 350/639 je zašroubovaná pod triskou je to ona? tady je odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/emulzni_trubice.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je v sytiči u mustanga ta jehla co propouští bezín. No tak se mi teď dost zasekává. Jedu, jehla se pohne, najednou to jde strašně do otáček a nejde to zastavit a pak to samosebou, když přeřadím chcípne. A pak to prostě naskočí, ale hned to chcípá. Jak pojistit tu jehlu, aby se dalo normálně jet a ne každých 100metrů (beze srandy stalo se mi to 3x na 300m) rodělávat sytič? :X Díky Hafis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No vzhledem k tomu že originál karbec sitič fakt nemá tak by mě zajímalo co se tam vlastně seká :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel14862    
já bych to tipnul spíše na ventil v plovákovce ne? je vychozený a seká se nestihá dotýkat benál do karboše - vyšroubovat a malým pilníškem srazit na konci hrany nebo koupit nový
 
 
Datum: 21. května 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív pro upřesnění, karbec z pionýra žádný sytič nemá, jen přeplavovací kolík co je na víčku plovákové komory. Co se týká tvého problému, máš na té jehle co je v šoupátku ten plíšek, který jehlu drží v určité poloze? Pokud ano, zkontroluj jestli není uvolněný a nelítá si mezi zářezy co jsou na jehle, popř. ten plíšek přimáčkni víc na tu jehlu a nezapomeň ho dát na druhý zářez z vrchu :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: 210      IP: uživatel15549    
zdravim máte někdo zkušenosti s karburátorem Dell Orto co je tady na krámku na babettě 210? Je lepčí než Jikov? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 5:49
 
 
 
 
Jméno: St Horák      IP: uživatel15552    
Zkušenost mám a chválím ho. Je to karburátor modernější konstrukce. Jede to s ním výborně a je k němu podstatně jednodušší přístup, pokud je třeba údržba.
 
 
Datum: 21. května 2013 5:49
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtěl bych se zeptat jakym olejem je nejlepsi redit benzin do fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
still dát mužeš jen v tom poměru 1 30 to bude dost plejtvání penězy... jinak m6 ede to na něj taky ale vlastní skušenost ze 150 čz že ty kroužky ubývaj nějak rychle majiteli kdo to dava poradím 10 kč připlatit za m2 t... rozdíl byl znatelný .....nechci vyvolávat spory bude mi 30 a nemá s motory 40 letou praxi ale jen prozba že to jde udělat i líp a za malo ..taková zkušenost...
 
 
Datum: 21. května 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muzu tam dat stil olej kterej davam do pili a do krovinaku ?
 
 
Datum: 20. května 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15551    
F : Nejlepší hláška... Když to kouří,tak vim že dost mažu :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dával jsem Repsol Moto Town 2T, ale kvůli vysoké ceně už mám nachystaný Mol Dynamic Sprint 2T (minerální olej se specifikací syntetiky, API TC+ JASO FD navíc za super cenu) :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já dávám dvacet let starý M6AD 1:25, jede výborně a dobře kouří..
 
 
Datum: 20. května 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15548    
Od loňskýho jara mam doma 20l kanystr Speciálu s m2t API TC ředěný 1:30 a leju to do všeho co vytahnu z kůlny a postupně oživuju...není nazbyt,ale furt toho mam v kanystru dost a zbyde i na ostrýho fichtla,snad to pojme :-D ale měl by...Bude mít prototypovej válec j05 s průběhem TDi :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorex-Cross power plná syntetika za 560,- :-D :-D :-D ne dělám si prdel Motorex mám do Hondy do pincka,křováku,motorovky,motorové konvy a simsona Oregon 2T nehulí,žádný karbon,maže i v největších točkách co víc si přát ;-)
 
 
Datum: 20. května 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám ten castrol garden jako jakub236 a tež nebyl problem, ale psalo se tu nedavno že se do tech oleju dostala voda ve vyrobe, skoro sem si zadřel motor, nevím jeslti je to tím olejem, ale prostě se mi to malem kouslo, ale nevím, protože s ním jezdím zase a už je to v pohodě a ředím 1:33
 
 
Datum: 20. května 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase bouřlivá debata o olejích.. :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To je mi otázka, deset lidí, deset názorů a každý jiný :-D, už se to tu probíralo asi 100x prostě olejem do dvoutaktu, jediné co nedělej tak nelej syntetiku do starého motoru jinak je na tobě co si vybereš za značku, já třeba jezdím TSF a do závoďáka dávám plnou syntetiku MOTO 2T FD.
 
 
Datum: 20. května 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
jezdí to i na M2t za 80 kč litr...hlavně poměr 1 33 nebo 25 po výbrusu....ten olej je dnes překonanenej ale má výhodu že je dostupnej..a da se sehnat lacino oporučuju litrovku at neplatíš dan a marži a stačí na sezonu.... kvalitnějsí jsou mogul TS tsf.. nedělaj tolik karbonu ...jsou od 100 litr a pozor někde na benzině je maj předražený i za 130... zbývající oleje jsou zbytečný luxus ....ale je to na tobě špičku představuje firma motul ale cena je jinde.....
 
 
Datum: 20. května 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
každý používá něco jiného, jinak já používám http://www.oleje.cz/p/castrol-garden-2t-1-l--3038?gclid=CO-h84OTpLcCFclZ3god624AzQ neboť ho máme na pumpě věčně v akci :-D jinak jsem s ním nezadřel ani jeden motor :-) krom thoo když se mi rozsypal píst :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec potřebují poradit mám jawu 21.Dneska jsem vyměňoval airbox+vzduchoví filtr a motorka střílí do výfuku a teče z výfuku benzín a nejde vytočit.Čím to může být?Děkují moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus 1,6 a odtrh dej 0.3 - 0.4
 
 
Datum: 20. května 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Jakou mám dát hodnotu předstihu?
 
 
Datum: 20. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi dělal předstih
 
 
Datum: 20. května 2013 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Já mám jehlu v šoupátku na 2 zářez od vrchu.
 
 
Datum: 19. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Moc bohatá směs dej jehlu v šoupátku o jeden zářez níž
 
 
Datum: 19. května 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: egemberg      IP: uživatel694    
ahoj čz 125 476 nevím jestli mám dobře seštelovanou směs. Jak to poznám popřipadě sešteluji. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, našel by se někdo kdo jezdí stadion cup/ moped cup co by poradil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no všechno jsem si dělal sám, potřebuju už jen poradit s výletovkou ve výfuku a s karbecem.
 
 
Datum: 18. května 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Jestli chceš jezdit třídu special tak ani nejezdi leze to dost do peněz :-) a chce to dobrou zručnost a vyznat se v motorech atd...
 
 
Datum: 18. května 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KOLECKO prosim Te jak mas ten mail.. na ten co tu mas mi nejde odeslat. Ciza porad zlobi tak jsem se chtel tedy poradit.. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
čauvec, na jawě 50 mam problém že mi nejde benzín do karbece. Ubec nechce tect z nadrže ale když oddělám hadičku od kohoutku tak to teče pěkn. Neví někdo čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D taky to bylo prvni. co me napadlo :-D ale myslim, ze bude problem jinde... v jehlovem ventilu ve vika plovakove komory. vysroubuj si vicko od plovaku a pust benal. musi ti tect z toho vicka. je tam takovy plisek a nad nim je takova mala jehla (tycka) ktera ucpava diru pro benzin. tu tycku mas asi uvizlou. tak to rozsroubuj, vycisti, sloz a vyzkousej. kdyz uz to budes mit rozdelane, tak si zrovna nastav hladinu benzinu v plovakove komore. navod najdes na googlu. good luck!!
 
 
Datum: 15. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam filtr paliva? neni ucpaný? a co třeba zaseknutý ventyl v plovákovce?
 
 
Datum: 15. května 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná hadička? :-D
 
 
Datum: 15. května 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Zdar draci, dnes jsem startoval motor typ Jawa 21 nebo 23 který jsem si dal do Pionýra typ 555 uchycení pasovalo takže OK, motor je krásnej, byl v boudě a má najeto ani né 20km celkem! Ale když jsem to startoval, tak motor chytnul, ale po přidání plynu se začal dusit... Trysky všechno jsem profoukl, vyčistil tak jak má být ale prostě to pořád dělalo to samé... Byl jsem s nervama a s nápadama v koncích.. Potřebuji se ale zeptat, zda-li nevadí když na motor z 21 nebo z 23 dám výfuk z 555 ... Četl jsem o tom na jednom webu že to nevadí, ale mě se to nezdá.. Prosím tedy někoho kdo s tím má zkušenosti, zda-li to vadí a nebo musím sehnat výfuk z vyššího typu.. Taky budu muset koupit nový karburátor protože tenhle podle mě pustí občas hodně směsi a občas vůbec nic a proto to zabublá a dusí.. Jestli ale tento motor nepojede, přepůlím a vyměním lamely v 555 a dám ho zpět.. :-) Díky za rady.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne
 
 
Datum: 15. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Ahoj diky za rady, motor kvuli spojce půlit nemusím, ale musím ho přepůlit protože teče.. Jinak dám si tam 555, ta šlape krásně :-)
 
 
Datum: 15. května 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15516    
za mě máš ten lauf pěkně zalepenej jinak kluk tu má novej motor s lafem z pařeza a jezdí to normálně a je to dobrý že jde víc klopit...jinak na spojku v 555 nemusíš pulit sundáš dekl a daš novou lamelu za 200 dela se už jen ferodo ... jen se to líp dělá ve 2 a s lamelou jsi radej kup i nove podložky a segrovky k pružinam
 
 
Datum: 14. května 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: Konhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus lidi. jakej je rozdíl mezi těma Profi a obyčejnejma tryskama na fichtla? Sesa píše že k osmýmu výbrusu doporučuje hlavní trysku 72, jakej je váš názor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15534    
Pepo 55ccm muže jezdit klidně na 12mm karbec,když ho zprávně otryskuješ a uděláš dobrý koleno ;-) vůbec neplatí že na seriovce vyšší číslo trysky víc jede. Holá neupravená seriovka v perfektnim stavu,vše seřízený a jelo mi to dle počasí 74-76km/h,žralo okolo 2,5litru a představ si že sem tam měl trysku cca 65. Co dělam klidnější 60ccm válce (vrtání 41+) tak jezděj na trysku 70-72,šlapou 80+ a spotřeba okolo 3 litrů. Simson nemá šanci... Nehledejte výkon v polskym válci a velkejch tryskách. Jinak tryska profi je přesná a je to přesná kopie origo trysek,tryska taiwan je rádoby napodobenina která tam pasuje,přesnost cca ještě v poho...
 
 
Datum: 17. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
no logicky nemužeš krmit 55 kubíku motor karburací z 50 ne? jinak jezdil sem 72 trisku u v seriovce a výkon se o něco zvednul kupodivu po nastavení hladiny byla i svíce pekně hněda..každý motor chce sve chce to jen vybrat kopec a vyzkoušet jak to jede když to tam natočíš ten šroubek... jinak varování 8 výbrus jede jak českej 0tej ...docela se mi pačilo co má kámoš a ten natvrdo převrtal seriovku na 40mm a rok s tim jezdí bez obtíží.... seriovka ma kvalitnější zpracování .....
 
 
Datum: 17. května 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
podle mě s povrchní upravou profi bude mít lesklejší kanálky ;-)
 
 
Datum: 16. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec čím to může být mám jawu 21.Když přidám plyn tak trvá 3 sekundy než se motor dostane do otáček?Dík moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Už jede jak má.Vyměnil sem svíčku N15C za N17C
 
 
Datum: 15. května 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Já mám svíčku suchou.Barvu má hnědo černou.
 
 
Datum: 14. května 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na svíčku, pokud bude černá, tak máš moc bohatou směs
 
 
Datum: 14. května 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
špatný předstih, ucpaný vyfuk, špinavý karbec
 
 
Datum: 13. května 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím draci, dostal jsem od známýho karbec Jikov 2924SBD16b podle toho co jsem zjišťoval tak se dával na péráka a první kejvy nevíte někdo přesně jestli je tomu tak ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
napiš na mail, je novej(uloženka)
 
 
Datum: 13. května 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle je monoblok, kterej je použitej třeba na čz 175, nebo pozdějších třipade kejvačkách... na peraka a první kejvačky patřeji karburátory s oddělenou plovákovou komorou... shodou okolností karb. 2924 SBD scháním jako alternativu na 354 za 2924TŘ 01 ... jestl ije kompletní a nehodí se ti, možná bych ho koupil, případně pokud scháníš ten na první kejvačky, tak bych ho s tebou vyměnil...
 
 
Datum: 13. května 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to adekvátní náhrada za původní 2924 H viz. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html, ale použít můžeš jakej koliv 24 mm karb, když ho správně otryskuješ
 
 
Datum: 13. května 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mel bych takový dotaz jak a podle čeho se značí trysky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U trysek Jikov karbců je o značení průměru díry a např. Mikuni, Keihin... označuje průtok.
 
 
Datum: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom jaký trysky :-) Číslo na trysce buď označuje průměr díry v setinách mm (trysky pro Jikov) např. tryska 100 má tedy průměr díry 1 mm, 120 - 1,2 mm, 60 -0,6 mm atd. U jinejch trysek (pro jiný kratburátory může číslo označovat průtok. To se týká spíš zahraničních výrobců
 
 
Datum: 11. května 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standartně je to podle průměru kanálku v trysce v setinách mm...
 
 
Datum: 11. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15494    
Dobry den.je toto original karburatoru na cz 150 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_cz_125_150.html Shanim.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci poprosil bych o radu.. Moje CZ 175/487 za studena nahodi pekne... kdyz nekam jedu zdechnu ji a vzapeti nakopavam tak taky vcelku pekne chytne ale jakmile nekam prijedu a necham ji chvilku postat tak uz ji nenahodim.. Je tam nova svicka "17", predstih delanej nedavno, karburator snad origo 2926 vycistenej, serizen s jehlou na 2. zarezu od vrchu, bohatosti 1 a 1/4 otacky, hlavni tryskou 93 a volnobeznou jak jinak nez 50, plovak k jehle pripajen takze s nim nehnu.. dela to jak se vzduchovim filtrem tak bez nej... Palivovej kohoutek taky vycistenej, benzinu dost xD Napadla me jeste inducka jak na ni sala teplo od valce tak jestli nezlobi ale zkousel jsem nakopavat po odstaveni na 20min kdy uz byla na dotek studena a taky nic... Na roztlaceni chytne vzdycky... Baterka je fungl nova... Chlapy ja uz nevim cim by to mohlo byt :-/ Byl bych Vam vdecnej za jakykoli typ cim by to mohlo byt... Dekuju a preju peknej den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko prosim te jak mas ten mail.. na to co tu mas mi nejde poslat :-(
 
 
Datum: 13. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenech se zmást značením karburátoru, opravdu se jedná o karburátor typu 2926 ( zjednodušeně řečeno šoupátkový karburátor s difuzorem 26mm ) , To číslo 2836 je dle mého názoru pouze nějaký kód označující podtyp či otryskování karburátoru. Na svojí ČZ 180 mám ten samý karburátor...na maila se ozvi, rád poradim...
 
 
Datum: 12. května 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Tak se startovanim jsou porad potize... Pravda nekoupil jsem novou svicku aspon tu Brisk N15C pac o vikendu u nas mototechny nejsou otevreny. Ale znovu jsem jukl na ten karburator a byl jsem prekvapen, jak jsem mohl prehlednout jeho typizaci... Je na nem vyrazeno "2836" a u soupete "SS" Chtel bych se Vam tedy omluvit ze jsem tvrdil ze je to "2926" jak je psano v manualu... Zaroven vsak mam dalsi dotaz: Co znamena 2836 SS? a jak moc velky rozdil je to od vyrobcem doporuceneho 2926? a KOLECKO! Mockrát děkuju za ochotu! Urcite se ozvu, rad se poradim a hlavne priucim od nekoho kdo to zna a rozumi tomu ;-) Díky všem
 
 
Datum: 12. května 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Svíčku tam dej N15C každopádně, ale osobně si myslim že ve svíčce to neni. Já bych tipoval karburátor... Když by to furt nechtělo startovat tak napiš, nebo se ozvi na mail a pořešíme to.
 
 
Datum: 12. května 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci díky moc a moc za rady! Půjdu tedy po svíčce. Jak doladím a odladím tak dám vědět co a jak... Případně kdyby někoho ještě něco napadlo byl bych jedině rád! Ještě jednou díky!
 
 
Datum: 11. května 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
taky bych řek že n 17 je svíčka do babety je teplá a rada se uleje...do motorky patří n 15 bez Y např asi nejdostupnější je N15 c c je měděná elektroda jen pozor na Y to značí vysunute jiskřiště a to sou svíčky do škodovky 120 105 do žadne čerke motorky nepatří..... take je vlmi vhodne ale už těško sehnatelne použítí svíček pal N 7 nikdo neví čím to je ale palky narozdíl od brisek nejsou tak nachylné na ulití
 
 
Datum: 11. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, měl jsem stejný problém takový ty poloteplý starty - nechtěla chytat, prostě blafla a pak už se ulila a na drc hned:-D , taky jsem jezdil s N17C, tak jsem dal Brisk N14C - skleplou na 0,7 i krapet míň a nastavil nižší volnoběh, šroub bohatosti myslím mám 3/4 - 1 otáčku, dobil baterku a šla..... Nevím no, co motor to unikát pak jsem vždy např. po 0,5 h přestávce přišel, zapnul klíček, zap. benzín a nejhůře na 3 kop chytla ...175/487 :-D, ale většinou na první ... PS. benzín vypínám před i po vypnutí motoru, jak kdy - u mě to nemá asi vliv ...
 
 
Datum: 11. května 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano zaviram benzin.. Jen porad laboruji s tim jestli pred vypnutim motoru nebo po. S tou svickou zkusim tedy tu "15" ale moc tomu nedavam ze by byla chyba zde. Jinak dekuju za rady je dobre vedet ze kdyz nevim je tu nekdo s kym se muzu poradit ;-)
 
 
Datum: 11. května 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13962    
zkus jinou svicku a studenejsi 15 treba.
 
 
Datum: 11. května 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když přijedeš, zavíráš na tu chvilku benzín nebo ne? Dělat by to určitě nemělo
 
 
Datum: 11. května 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo to by mě kdyžtak taky zajímalo...mám ale takovej dojem, že se s tim nic moc dělat nedá.
 
 
Datum: 11. května 2013 11:18
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 18:28:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu