slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám originál valec s original vrtáním a má problem proč mi nechce jet kdys tam mám trysku 72..? kdys tam dám 68( pujčenou ) tak jede normálně jak mám nastavit karbec .?? ( jehlu) páč mi to stříka benzin z vyfuku dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tady je:"kukan.franta@seznam.cz".O dva dotaze dál si to ověř!Toš tak.
 
 
Datum: 31. ledna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má někdo kontakt na KUKANa?
 
 
Datum: 31. ledna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem měl podobný starosti jako ty, tak jsme taky jezdil na 70tku- podle me spotreba není nijak zavratně vyšší a mě s tou 72 jezdilo, ale musel jsem o jeden zařez snížit jehlu, kdyz jsem tam dal pak 68, tak byla chudá směs a musel jsem vracet jehlu... Na tu 70 mi to vzdycky jelo lip ten motor- ale jak víme, kazdej fichtl je co kus , to originál. Zkus to polaborovat, ta 70 zas takovej rozdíl neni..tak nevím, jak 72jka :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15055    
napiš na mail jednu ti pošlu....
 
 
Datum: 30. ledna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TO je tak těžký sehnat nekde trysku ? U mě se to valí kam kouknu.. zajed na bursu a kup si jich 20 za pade...
 
 
Datum: 30. ledna 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za kolik je prodáváte ty trysky?
 
 
Datum: 29. ledna 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: kukan      IP: uživatel15053    
Pane spojte se se mnou. Vyrábím štelpvatelné hlavní i volnoběžné trysky a prodávám je. Velikost průtoku se dá seřizovat i při jízdě. Používám tyto trysky na svém S11,na kterém jezdím i ve svých 70 letech závody. Podrobnosti meilem. Kučera Morava
 
 
Datum: 29. ledna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"Já ji tam prostě narvu, nejede to, žere to, ale mám trysku 72, koupím si nálepku No Fear, sundám nebo uřežu plechy, dám tam "laďák" za který utratím všchno kapesné, takže mi nezbude na vzduch do pneumatik, nastavím předstih pomocí párátka a boxerských rukavic a pojede mi to 50 km/h a pak se příjdu zeptat sem, co dělám špatně, když jsem velký tuner, ale stejně mi to nejede..."
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
68, jakou asi jinou, proboha...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou velikost doporučite .?
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
aha a to je tezke kupit 68ku za par kacek ? :-D do 100kc se vlezes za uplnou obyc ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proboha...sežeň si trysku co tam má bejt a je to...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
napiš důvod proč tam dáváš větší trysku?
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
páč jinou nemám
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zkus nad tím popřemejšlet....nechápu proč tam cpeš něco co tam bejt nemá
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Klimke      IP: uživatel14895    
Ahoj, mám takovej dotaz... Fichtl mi jede tak 30-40sek. a pak nejde nastartovat svíčka je mokrá jak něco usuším jí dám jí tam a zase to samí... :/ už nevím předstih je udělanej a když tam jde hodně benálu to znamená že málo vzduchu ne ? tak jsem sundal filtr a dal přes to punčochu nevím je to možná o torochu lepší ale prostě si nevím rady děkuji za každou pomocnou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
toš nastav hladinu viz jawa 50 cz ...todle je že ti tam teče pořat benzín a nezavíra ti ho ventilek v plobvákovce..... pro eliminaci něčeho jineho mužeš vyndat výčko plovák a napustit do komory benzín a skusit našlapnout minutu by to mělo běžet no prostě neš to schramstne všechnu štávu z komory .... mužeš si trošku dopustit z hadičky a hrát si tak.... :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hejbni jehlou nebo sniz hladinu v plovakovce
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda níž..:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi dát výš jehlu?
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
tohle samí mě dělala indučka
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: mato16      IP: uživatel14689    
čaute. vysvětlil by mi někdo cenu zelený nafty? kolko pak stojí litr? dks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
nechci delat chytreho , ale zelena nafta jeste je. jedna se ale o naftu pro zemedelce takze ji na pumpe nekoupis. vlada to odlozila, ale jen na par let.
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemyslí Bionaftu, Biodiesel nebo jak se ta sračka z řepky jmenuje. Ta se ještě asi prodává.
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né už neni... známej je zemědělec a nadával na to že jim to zrušily a ted museji kupovat normálně jak všichni .... prej to bylo neco kolep poloviny normalni ceny
 
 
Datum: 26. ledna 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: mato16      IP: uživatel14689    
právě že je! bylo to odloženo. kolko teda pak vychází litr? dks
 
 
Datum: 26. ledna 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aa práve proto šli ceny nahoru
 
 
Datum: 26. ledna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zelená nafta už u nás není.... nečasova vláda zrušila...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den chtěl jsem se zeptat když dám do jawy 21 karburátor z motorové pily značky husqarna bude mi jezdit nebo né jde mi o to že tam asi bude malý přívod benzínu mohl by mi někdo poradit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15040    
nemáš to trošku pomatene?? zapaloevání se dává z motorovky protože je bezdotikové..... karburace nee do ní stačí sehnat si větší trisky např z karburace ze stadáka.... a trošku laborovat.... pokut tě to bude bavit....
 
 
Datum: 27. ledna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspis mu fichtl lita az moc tak to chce priskrtit :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec z motorovek má menší difuzor než pionýrový.... co od toho tedy čekáš?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam origo karburátor, tohle nemá smysl...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochválený ..... Nazdar chlapi mám otázku ohľadom karburátorov mám doma Jikov 2924 SBD11 a 2924 M11 prikladám foto http://yurik.rajce.idnes.cz/CZ_175_477#21012013805.jpg kde sa používali ?? SBD do jáw a M do čz ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jarda87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Ahoj ten karburator 2924SBD11 je na 350/354 jako nahrada za ten puvodni co se montoval (2924SBD18) ale bejvaly i na jawa - čz 175/356 rok 57. A ten 2924 M11 je taky na 175/356 ale taky na 350/354. a jestli si mysliš ze ty jehly jsou stejny tak by bejt nemely ale na sto procent si jistej nejsem.
 
 
Datum: 21. ledna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
myslím že ano
 
 
Datum: 21. ledna 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a ihly sú rovnaké ? V obidvoch typoch?
 
 
Datum: 21. ledna 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten vpravo s hranatou plovákovkou je z Jawy-čz 175/356, druhej může být třeba do ČZ 175/450. Nicméně hlavní je průměr difusoru 24 mm. Při správným otryskovýní pro daný model můžeš použít jakýkoli 24 mm karb
 
 
Datum: 21. ledna 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, renovuju jawu 550 a mam k tomu originál kohoutek na 550 a nejde mi našroubovat do nádrže, a kohoutek z normálního fichtla mi tam jde, nádrž na 550 má jiný stoupání závitu? díky za odpovědi Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15010    
haled koukal sem na 555 a nemáš tam z ní nádrž? ta má tendle kohout a jestli máš novějšího pařeza kdo ví co tam kdo dal....no každopadně ti asi nezbejvá neš dád jikova anebo sehnat puvodní nádrž.....
 
 
Datum: 21. ledna 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no přeřezávat stoupání závitu je podle mě prasárna... a na 550 obyčejnej jikov neni, je tam takovej ten kuželovej... jinak Ondro zkus kouknout na ty závity (vem oba kohoutky a závity v sobě musej sedět)... měl by tam normálně jít, nesetkal sem se s tim, že by ty starší kohoutky typu 550, pérák apod. měli jiný závity v nádrži...
 
 
Datum: 21. ledna 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15010    
no co já vím tak 550 měla jikov se šroubením dovnitř ne? prostě takovej co byl na 75 procentech motrek...a pioníru mám ho i na 555 prostě si koupil něco co má blbe stoupání myslím že na předválky byli s menším neš m14 1,25 ....coš byl stadartní rozměr ..je to stejný zavit jak pro svíčku.. no co bud tam dej kohout co ti tam jde anebo pokut má ten novej kohoutem menší stoupení sežen očko a přetoč to...todle jde poku je stoupaní menší....je z čeho brat pokut je větší tak kohout no sk...a stejně dáš jikov
 
 
Datum: 21. ledna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
čůůs draci jakej je rozdíl mezi tryskou hlavní 72 a tryskou hlavní 72 profy ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to být jen z trochu odlišného materiálu.. ale nevidím v tom až tak velký rozdíl :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2149    
zdarec,rozdíl pouze to Y.(profy)
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: kvitek      IP: uživatel13635    
Zdravím draci!Prosím někoho o radu?Mám babču 210 a pomalu ji chystám na sezonu a přemíšlím jak zlepšit sání do karborátoru,aby nešel vzduch přes kostru.rnPrý na ten Jikov jde připasovat boční sání z Dell orto?Nemáte s tím někdo zkušenosti?Pokud ano.Pošlete mi prosím odkaz kde se dá nato mrknout.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: Emilio      IP: uživatel12898    
Skus toto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kryt_sani_dell_orto.html Malo by to pasovať ale nemám to overené.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nazdar mám problem s týmto karbušom http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSov3QMZZgXDXd9PBpKTMFMMQ3sHwYmIUh4DExTYl1SBf7FwMUaKNPMvQj1ZQ neviem ako v ňom mám vybrať hlavnú trysku vyšrubujem tie tri šrubky zo spodu a vybadne mi vonku to vnútro??? alebo ako ?? lebo mne to po odšrubovaný neurobí absolútne nič ako keby to bolo zapečené nechcem používať hrubú silu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
jou diki :-D teraz som si spomenul :-D presne jak vravíš :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
hlavní trisku máš v plováku.. odděláš víčko plováku a vyšrubuješ plochým šroubovakem trisku ;-)
 
 
Datum: 13. ledna 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
zdravím chtěl bych se zeptat čim to je když mam pionýr když ho podleju tak chytne na drc a pak zdechne něco s karburatorem ale co ? dik předem ..rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
už to jede .... byl tam na valci šrubek strhlý ... a pak eště větší benzinovu hadičku sem tam dal + přetěsnil všechno u toho
 
 
Datum: 09. ledna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14950    
Třeba prdlý gufero? A karburátor si rozebranej měl? Celej? Vyčistil si ho - celej? Benzín tam jde? Přeplavit jde? Na seriovce na karbecu neni nicmoc k "laďení"....jestli z palivovýho ventilu jde benzin,tak je to ok,když z karbecu nechčije benzín,tak je hladina ok a určitě to chytí,jestli je v šoupátku jehla,tak to chytí,jestli jsou tam obě trysky tak to chytí,jestli jsou čisté kanálky a vzdušníky tak to chytí.... Co tam chceš ladit? Motor chytne i na úplně blbě seřízenej karbec...stačí když tam je kompletní karburárátor a jde do něj benzín....i s ucpanym vzdušníkem volnoběhu to chytí....jen to neudrží volnoběh.....tady bude chyba jinde....buď kecáš a karbec si nečistil a nebo tam jde někde fakt moc falešnýho vzduchu....
 
 
Datum: 07. ledna 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
jo dik .. podivu se tam
 
 
Datum: 07. ledna 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na Jawa 50.cz je návod tak se tam podívej
 
 
Datum: 07. ledna 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
benzín teče karburator sem mněl rozdělaný čistil sem .. jak to poštelovat nějaký navod by nebyl ?
 
 
Datum: 07. ledna 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozštelovanej, ucpanej, ucpanej kohoutek nádrže...nebo nějaká netěsnost...co takhle to rozebrat a podívat se?
 
 
Datum: 07. ledna 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám na víčku od plovákový komory karburátoru urvanej ten ventil nebo jak to nazvat. A ten je na závit a v tom víčku zůstal zašroubovanej kus toho ventilu, kterej bych docela rád dostal ven, protože to víčko je v dobrym stavu. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti? Popřípadě nějakou radu? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
 
 
Datum: 07. ledna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já koupil 3 karburátory v různym stavu, že z nich udělám 1 pořádnej. Každej měl nějakou vadu. Tak díky, nějak to zkusim ikdyž netušim jak..:-D
 
 
Datum: 07. ledna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No :-D Sice nechápu jak se ti to mohlo povést to urvat... :-D Ale co to zkusit opačnym závitem... Ted sakra nevém jak se to jmenuje... Normalně tam naperes levotočivej zavit a vysroubujes to... nekdo napise nemuzu si vzpomenout :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2013 7:13
 
 
 
 
Jméno: mates09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat když dam na kývačku sportovní vzduchový filtr ten přimej musím pak přeštelovat karburator.dik za rady: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
jak rika mara chce to tu vetsi hlavní trysku,na origo otevreny filtry se davala 100.na papirovej tusim 96,nebo 98 nejsem si jistej.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
Já když sem na 353 dal otevřený filtr, jelo to lepši, hlavní tryska 100. Byl to ale origoš co se dával na peráky a první kývačky
 
 
Datum: 06. ledna 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nějaká změna chodu motoru se dostaví, je možný že šroubkem bohatosti směsi budeš muset pohnout.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od toho zrovna u kývačky čekáš?
 
 
Datum: 06. ledna 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6325    
Nedávaj ho tam a nemusíš nič štelovať ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14943    
No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ???? Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...??? Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se tim bohatost směsi...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou:-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
A jaké máte zkušenosti z replikou nového karburátoru na Pinkca (Jikov 2917 PSb) Jde mě o to aby to nebyl nějakej špatnej odlitek a pořádně by to nejelo.. :/ rnDěkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Trysky jsem neměnil
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
A máš tam původní trisky nebo jsi je měnil? píšou u toho že je špatná kvalita.. nebo co
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Mám již dva a jede to bez chyby. Jeden na 20 a druhý na stdionu 22
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, jaké triky máte pro starty v zimě ? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
nejlepší to chitá když sa to podleje (pod svičku benzín) mně to chitlo na drc
 
 
Datum: 07. ledna 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč se na závodních motorech dávaly ohřívací svíčky?
 
 
Datum: 05. ledna 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14689    
a co D-motor ??? na svickach zalezi.............................. co kdyz malo zhavi ???
 
 
Datum: 05. ledna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konečně někdo kdo přemejšlí ! samozřejmě že studený start bude stejný s jakoukoli svíčkou
 
 
Datum: 05. ledna 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už tady padaji návrhy s těma svíčkama...vysvětlí mi někdo, jaký vliv má tepelná hodnota svíčky na studený start?
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: whatsup?      IP: uživatel13047    
Ja pouzivam startovaciu paku ako v lete. :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zacpat prstem sací trubičku nebo dirku na airboxu a jde na 1. kick. Nechat to chvilku poblafat se zacpanou trubičkou/dírkou a pak zkusit odkrýt.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14689    
dovezu vagony uhli... 3 dny v kuse radne topim a az mam dostatek páry jedu ...........
 
 
Datum: 04. ledna 2013 4:58
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel13986    
Dobré je mít teplou svíčku.. Ale myslím že dobře seštelovaný fichtl by měl chytnou bez jakýchkoliv triků :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
když přeplavuju taku toho držím plný plyn a na druhý kop vždy chytne
 
 
Datum: 03. ledna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Jojo, fechtl ;-), v létě 1-2x prošlápnu a na potřetí vždy chytne za tepla když jsem našteloval předstih 1,6mm tak chytal bez plynu ale byl takovej línej tak používám předstih 1,8mm a jede jak drak akorát musím startovat za tepla s plným plynem ale to neva ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
max. víc přeplavit karbec, jinak stejnej startovací rituál jako kdykoliv jindy... jde na 2. šlápnutí...
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15 nebo N17 svíčku, přeplavit karbec, pokud je na airboxu nasávací trubička tak prstem přicpat, klidně 2x prokopnout s vyplím zapalování a potom startovat... jde o to, že jestli to musíš i v létě třeba roztláčet, tak je jasný že ti to nemusí naskočit na 1. kop... já tento rok jsem startoval nejvíc v -7,8°C a napoprvé... musíš vědět co tvůj stroj chce... speciál na závody ze sytičem a L12C svíčkou taky napoprvé.... ale kterejsi rok vím že bylo skoro -20°C a to docela zatuhl olej v převodovce a musel jsem hoooodně dlouho roztláčet aby chytl... jo bavím se o fichtlu :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Start za studena v tomhle počasí nebo i studenějším do těch -10°C ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
start na závodu na sněhu či ledu nebo nastartování studenýho motoru?
 
 
Datum: 03. ledna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12851    
Nazdar prečo na karburatore na jawa 20 nieje žiadne čislo mislím to klasicke 2917 alebo 2915 ........ ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14914    
To ťa fakt nemusí zaujímať. Proste ho tam zabudli vyraziť :-P. Priemery difuzoru sú rozdielne 2917- 17mm, 2915- 15 mm. rozdiel zistíš volným okom
 
 
Datum: 03. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
co se zlepší když koupím na fichtla sportovní filtr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... pak budeš na facebooku za největšího borce ve třídě. Prakticky je to k ničemu, filtr, že do něj vidíš, ti toho moc neodfiltruje, časem se zasere benzínem. Zbytečně si budeš muset hrát se směsí a když budeš hodně velký borec, tak to pojede aspoň jako sériovka.
 
 
Datum: 02. ledna 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zlepší se Ti sociální status mezi náctiletými, protože kdo má sportovní filtr je "cool"... takže si kup rovnou aspoň dva
 
 
Datum: 02. ledna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho na jakýho fichtla - jestli to máš origo tak ti to dodá lepší zvuk sání a tím pocit že to jede líp :-D jinak nic :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
musíš skusit ale muže se ti zdát že ti tm pujde tolik vzduchu že to ochudí směs a pojede to hrozně málo
 
 
Datum: 02. ledna 2013 9:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Kromě zvuku na seriáku nic, budeš muset poladit trysku aby to jelo aspoň jako dřív a bude ti to víc žrát
 
 
Datum: 02. ledna 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: holba      IP: uživatel11563    
dá se poštelovat karbec na jawa 250 kyv. aby měla lepší výkon? a jak nato ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit karbec podle příručky a chování motoru.... nic víc ss tím neuděláš.. ale pokud máš karbec rozladěný tak se nediv že ti to nejede... jinak kývačka neni a ani nebude žádné letadlo
 
 
Datum: 01. ledna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
zdravím vadí ak dám na čz 175/477 karburátor z 175/450 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jen o tom jak karburátor nastavíš.. to přece musíš cejtit, slyšet jak ta mašina jde.. ale stejně bych tam menší nedával ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Mně 559 s karbecem 2922 jela i tachometrovejch 110 z kopce.Ale tam kde jsem jezdíval 100 s 2926 to jelo tak tech 80. Myslim,že zadření u menšího/většího karbecu nehrozí,když je nastavenej jak ma bejt na origo masinu. Kazdopadne nejlepsi varianta je dycky origo karbec,ale kdyz neni... :-D.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Yuri!Já z hecu, abych klukom dokázal, že to musí jet, tak sem udělal na sérii Pionýra kolínko a karburátor prúměr 28 mm ze závodní 125 a jelo to!A na 592 chci zkusit aš seženu menší karburátor!Šak tech 55 -60 km/h to jet musí taky!Toš co?A z přidření strach nemám!Dyž to moc nepojede toš se to moc mazat nemusí!A že sem 350 se saidú honil co to jelo?Z teho uš sem vyrost!!!Hodně ščestí do novýho roku!Toš tak!
 
 
Datum: 01. ledna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Každý tady honí koně, ale někdo se jich dobrovolně vzdává...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Pravdu má ten kluk.Já mel na panelce karbec ze 125/356 22mm,melo to malej vykon,ale zase zrala o litr min nez s 29mm difuzorem.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
pojede to jen si ohlídej stejne trisky anebo je aspon zpřehazej jestli ten karbec ještě máš..jinak jde o to aby si moc neochudil směs o benzín protože společně s ním ti jde do motoru i olej a pokut bys dal menší trisku nebylo by to moc dobrý mohlo by se to teoreticky přidřít....ale je to jen teorie co bys měl vědět nemusí to dělat vubec nic anebo fokni víc oleje do benalu a je to...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuším že 477 měla 26mm difuzor, 450 měla 24mm takže si moc nepomůžeš, ale mělo by to jet..
 
 
Datum: 31. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Zdravím, neví někdo kde koupit nerezavou nádrž na Pionýra v dobrém stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Kyselina a máš nádrž jako novou
 
 
Datum: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Jsem z paneláku, takže míchačku nemám, tak asi zkusím ručně.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
no jestli máš doma mychačku skus vyčistit tu tvou ....nasypej do ní šrot a střepy a pak jí dukladně vymij vodou a ušuš ...ručo to koliktat nejde....jinak scháněj šmudlo..
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
mám jich asi 10
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tim ti poradím i ja. Aukro, motoinzerce, sbazar a ruzne burzy, nebo když se zeptas nekde v dedine mozna nekdo bude mít...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:36
 
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 5:08:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu