Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci mám originál valec s original vrtáním a má problem proč mi nechce jet kdys tam mám trysku 72..? kdys tam dám 68( pujčenou ) tak jede normálně jak mám nastavit karbec .?? ( jehlu) páč mi to stříka benzin z vyfuku dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tady je:"kukan.franta@seznam.cz".O dva dotaze dál si to ověř!Toš tak.
Datum: 31. ledna 2013 21:44
 má někdo kontakt na KUKANa?
Datum: 31. ledna 2013 16:31
 Když jsem měl podobný starosti jako ty, tak jsme taky jezdil na 70tku- podle me spotreba není nijak zavratně vyšší a mě s tou 72 jezdilo, ale musel jsem o jeden zařez snížit jehlu, kdyz jsem tam dal pak 68, tak byla chudá směs a musel jsem vracet jehlu... Na tu 70 mi to vzdycky jelo lip ten motor- ale jak víme, kazdej fichtl je co kus , to originál. Zkus to polaborovat, ta 70 zas takovej rozdíl neni..tak nevím, jak 72jka
Datum: 31. ledna 2013 10:21
 napiš na mail jednu ti pošlu....
Datum: 30. ledna 2013 18:32
 TO je tak těžký sehnat nekde trysku ? U mě se to valí kam kouknu.. zajed na bursu a kup si jich 20 za pade...
Datum: 30. ledna 2013 17:09
 Za kolik je prodáváte ty trysky?
Datum: 29. ledna 2013 23:49
Jméno: kukan
IP: uživatel15053
 Pane spojte se se mnou. Vyrábím štelpvatelné hlavní i volnoběžné trysky a prodávám je. Velikost průtoku se dá seřizovat i při jízdě. Používám tyto trysky na svém S11,na kterém jezdím i ve svých 70 letech závody. Podrobnosti meilem. Kučera Morava
Datum: 29. ledna 2013 22:53
 "Já ji tam prostě narvu, nejede to, žere to, ale mám trysku 72, koupím si nálepku No Fear, sundám nebo uřežu plechy, dám tam "laďák" za který utratím všchno kapesné, takže mi nezbude na vzduch do pneumatik, nastavím předstih pomocí párátka a boxerských rukavic a pojede mi to 50 km/h a pak se příjdu zeptat sem, co dělám špatně, když jsem velký tuner, ale stejně mi to nejede..."
Datum: 29. ledna 2013 21:41
 68, jakou asi jinou, proboha...
Datum: 29. ledna 2013 21:30
 a jakou velikost doporučite .?
Datum: 29. ledna 2013 21:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 aha a to je tezke kupit 68ku za par kacek ?  do 100kc se vlezes za uplnou obyc
Datum: 29. ledna 2013 21:29
 Proboha...sežeň si trysku co tam má bejt a je to...
Datum: 29. ledna 2013 21:28
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 napiš důvod proč tam dáváš větší trysku?
Datum: 29. ledna 2013 21:28
 páč jinou nemám
Datum: 29. ledna 2013 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zkus nad tím popřemejšlet....nechápu proč tam cpeš něco co tam bejt nemá
Datum: 29. ledna 2013 21:27
Jméno: Klimke
IP: uživatel14895
 Ahoj, mám takovej dotaz... Fichtl mi jede tak 30-40sek. a pak nejde nastartovat svíčka je mokrá jak něco usuším jí dám jí tam a zase to samí... :/ už nevím předstih je udělanej a když tam jde hodně benálu to znamená že málo vzduchu ne ? tak jsem sundal filtr a dal přes to punčochu nevím je to možná o torochu lepší ale prostě si nevím rady děkuji za každou pomocnou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 toš nastav hladinu viz jawa 50 cz ...todle je že ti tam teče pořat benzín a nezavíra ti ho ventilek v plobvákovce.....
pro eliminaci něčeho jineho mužeš vyndat výčko plovák a napustit do komory benzín a skusit našlapnout minutu by to mělo běžet no prostě neš to schramstne všechnu štávu z komory .... mužeš si trošku dopustit z hadičky a hrát si tak....
Datum: 29. ledna 2013 11:30
 Hejbni jehlou nebo sniz hladinu v plovakovce
Datum: 28. ledna 2013 20:33
 Teda níž..
Datum: 28. ledna 2013 18:21
 Zkoušel jsi dát výš jehlu?
Datum: 28. ledna 2013 18:20
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 tohle samí mě dělala indučka
Datum: 28. ledna 2013 18:18
Jméno: mato16
IP: uživatel14689
 čaute. vysvětlil by mi někdo cenu zelený nafty? kolko pak stojí litr? dks
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 22:08
Jméno: jawas
IP: uživatel12770
 nechci delat chytreho , ale zelena nafta jeste je. jedna se ale o naftu pro zemedelce takze ji na pumpe nekoupis. vlada to odlozila, ale jen na par let.
Datum: 26. ledna 2013 22:08
 Jestli nemyslí Bionaftu, Biodiesel nebo jak se ta sračka z řepky jmenuje. Ta se ještě asi prodává.
Datum: 26. ledna 2013 19:47
 né už neni... známej je zemědělec a nadával na to že jim to zrušily a ted museji kupovat normálně jak všichni .... prej to bylo neco kolep poloviny normalni ceny
Datum: 26. ledna 2013 15:51
Jméno: mato16
IP: uživatel14689
 právě že je! bylo to odloženo. kolko teda pak vychází litr? dks
Datum: 26. ledna 2013 14:57
 aa práve proto šli ceny nahoru
Datum: 26. ledna 2013 14:45
 zelená nafta už u nás není.... nečasova vláda zrušila...
Datum: 26. ledna 2013 14:44
 dobrý den chtěl jsem se zeptat když dám do jawy 21 karburátor z motorové pily značky husqarna bude mi jezdit nebo né jde mi o to že tam asi bude malý přívod benzínu mohl by mi někdo poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15040
 nemáš to trošku pomatene?? zapaloevání se dává z motorovky protože je bezdotikové..... karburace nee do ní stačí sehnat si větší trisky např z karburace ze stadáka.... a trošku laborovat.... pokut tě to bude bavit....
Datum: 27. ledna 2013 11:11
 Nejspis mu fichtl lita az moc tak to chce priskrtit
Datum: 26. ledna 2013 16:15
 karbec z motorovek má menší difuzor než pionýrový.... co od toho tedy čekáš?
Datum: 26. ledna 2013 13:54
 Dej tam origo karburátor, tohle nemá smysl...
Datum: 26. ledna 2013 13:52
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 19:11
 Ahoj ten karburator 2924SBD11 je na 350/354 jako nahrada za ten puvodni co se montoval (2924SBD18) ale bejvaly i na jawa - čz 175/356 rok 57. A ten 2924 M11 je taky na 175/356 ale taky na 350/354. a jestli si mysliš ze ty jehly jsou stejny tak by bejt nemely ale na sto procent si jistej nejsem.
Datum: 21. ledna 2013 19:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 myslím že ano
Datum: 21. ledna 2013 17:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ihly sú rovnaké ? V obidvoch typoch?
Datum: 21. ledna 2013 16:47
 ten vpravo s hranatou plovákovkou je z Jawy-čz 175/356, druhej může být třeba do ČZ 175/450. Nicméně hlavní je průměr difusoru 24 mm. Při správným otryskovýní pro daný model můžeš použít jakýkoli 24 mm karb
Datum: 21. ledna 2013 16:42
 Čau lidi, renovuju jawu 550 a mam k tomu originál kohoutek na 550 a nejde mi našroubovat do nádrže, a kohoutek z normálního fichtla mi tam jde, nádrž na 550 má jiný stoupání závitu? díky za odpovědi Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 13:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 haled koukal sem na 555 a nemáš tam z ní nádrž? ta má tendle kohout a jestli máš novějšího pařeza kdo ví co tam kdo dal....no každopadně ti asi nezbejvá neš dád jikova anebo sehnat puvodní nádrž.....
Datum: 21. ledna 2013 13:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no přeřezávat stoupání závitu je podle mě prasárna... a na 550 obyčejnej jikov neni, je tam takovej ten kuželovej... jinak Ondro zkus kouknout na ty závity (vem oba kohoutky a závity v sobě musej sedět)... měl by tam normálně jít, nesetkal sem se s tim, že by ty starší kohoutky typu 550, pérák apod. měli jiný závity v nádrži...
Datum: 21. ledna 2013 13:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 no co já vím tak 550 měla jikov se šroubením dovnitř ne? prostě takovej co byl na 75 procentech motrek...a pioníru mám ho i na 555 prostě si koupil něco co má blbe stoupání myslím že na předválky byli s menším neš m14 1,25 ....coš byl stadartní rozměr ..je to stejný zavit jak pro svíčku..
no co bud tam dej kohout co ti tam jde anebo pokut má ten novej kohoutem menší stoupení sežen očko a přetoč to...todle jde poku je stoupaní menší....je z čeho brat pokut je větší tak kohout no sk...a stejně dáš jikov
Datum: 21. ledna 2013 13:14
 čůůs draci jakej je rozdíl mezi tryskou hlavní 72 a tryskou hlavní 72 profy ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 19:45
 mělo by to být jen z trochu odlišného materiálu.. ale nevidím v tom až tak velký rozdíl
Datum: 17. ledna 2013 19:45
Jméno: trubka
IP: uživatel2149
 zdarec,rozdíl pouze to Y.(profy)
Datum: 17. ledna 2013 19:38
Jméno: kvitek
IP: uživatel13635
 Zdravím draci!Prosím někoho o radu?Mám babču 210 a pomalu ji chystám na sezonu a přemíšlím jak zlepšit sání do karborátoru,aby nešel vzduch přes kostru.rnPrý na ten Jikov jde připasovat boční sání z Dell orto?Nemáte s tím někdo zkušenosti?Pokud ano.Pošlete mi prosím odkaz kde se dá nato mrknout.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 8:24
Jméno: Emilio
IP: uživatel12898
Datum: 17. ledna 2013 8:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 13. ledna 2013 20:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jou diki  teraz som si spomenul  presne jak vravíš
Datum: 13. ledna 2013 20:45
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 hlavní trisku máš v plováku.. odděláš víčko plováku a vyšrubuješ plochým šroubovakem trisku
Datum: 13. ledna 2013 18:09
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdravím chtěl bych se zeptat čim to je když mam pionýr když ho podleju tak chytne na drc a pak zdechne něco s karburatorem ale co ? dik předem ..rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 19:57
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 už to jede .... byl tam na valci šrubek strhlý ... a pak eště větší benzinovu hadičku sem tam dal + přetěsnil všechno u toho
Datum: 09. ledna 2013 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Třeba prdlý gufero? A karburátor si rozebranej měl? Celej? Vyčistil si ho - celej? Benzín tam jde? Přeplavit jde? Na seriovce na karbecu neni nicmoc k "laďení"....jestli z palivovýho ventilu jde benzin,tak je to ok,když z karbecu nechčije benzín,tak je hladina ok a určitě to chytí,jestli je v šoupátku jehla,tak to chytí,jestli jsou tam obě trysky tak to chytí,jestli jsou čisté kanálky a vzdušníky tak to chytí.... Co tam chceš ladit? Motor chytne i na úplně blbě seřízenej karbec...stačí když tam je kompletní karburárátor a jde do něj benzín....i s ucpanym vzdušníkem volnoběhu to chytí....jen to neudrží volnoběh.....tady bude chyba jinde....buď kecáš a karbec si nečistil a nebo tam jde někde fakt moc falešnýho vzduchu....
Datum: 07. ledna 2013 17:33
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 jo dik .. podivu se tam
Datum: 07. ledna 2013 16:33
 na Jawa 50.cz je návod tak se tam podívej
Datum: 07. ledna 2013 16:29
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 benzín teče karburator sem mněl rozdělaný čistil sem .. jak to poštelovat nějaký navod by nebyl ?
Datum: 07. ledna 2013 16:26
 Rozštelovanej, ucpanej, ucpanej kohoutek nádrže...nebo nějaká netěsnost...co takhle to rozebrat a podívat se?
Datum: 07. ledna 2013 16:19
 Ahoj, mám na víčku od plovákový komory karburátoru urvanej ten ventil nebo jak to nazvat. A ten je na závit a v tom víčku zůstal zašroubovanej kus toho ventilu, kterej bych docela rád dostal ven, protože to víčko je v dobrym stavu. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti? Popřípadě nějakou radu? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 14:01
 Dík
Datum: 08. ledna 2013 14:01
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 07. ledna 2013 16:52
 No já koupil 3 karburátory v různym stavu, že z nich udělám 1 pořádnej. Každej měl nějakou vadu. Tak díky, nějak to zkusim ikdyž netušim jak..
Datum: 07. ledna 2013 9:58
 No  Sice nechápu jak se ti to mohlo povést to urvat...  Ale co to zkusit opačnym závitem... Ted sakra nevém jak se to jmenuje... Normalně tam naperes levotočivej zavit a vysroubujes to... nekdo napise nemuzu si vzpomenout
Datum: 07. ledna 2013 7:13
 zdar chci se zeptat když dam na kývačku sportovní vzduchový filtr ten přimej musím pak přeštelovat karburator.dik za rady:
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 18:25
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 jak rika mara chce to tu vetsi hlavní trysku,na origo otevreny filtry se davala 100.na papirovej tusim 96,nebo 98 nejsem si jistej.
Datum: 06. ledna 2013 18:25
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 Já když sem na 353 dal otevřený filtr, jelo to lepši, hlavní tryska 100. Byl to ale origoš co se dával na peráky a první kývačky
Datum: 06. ledna 2013 17:14
 Tak nějaká změna chodu motoru se dostaví, je možný že šroubkem bohatosti směsi budeš muset pohnout.
Datum: 06. ledna 2013 15:14
 co od toho zrovna u kývačky čekáš?
Datum: 06. ledna 2013 12:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 Nedávaj ho tam a nemusíš nič štelovať
Datum: 06. ledna 2013 12:14
 Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
 velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
Datum: 04. ledna 2013 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel14943
 No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
Datum: 04. ledna 2013 18:17
 V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek
Datum: 04. ledna 2013 18:02
 Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
Datum: 04. ledna 2013 18:00
 Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
Datum: 04. ledna 2013 17:57
 díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ????
Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:52
 Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
Datum: 04. ledna 2013 17:47
 bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...???
Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
Datum: 04. ledna 2013 17:41
 Ladí se tim bohatost směsi...
Datum: 04. ledna 2013 17:29
 tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
Datum: 04. ledna 2013 17:22
 Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:07
 jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
Datum: 04. ledna 2013 17:01
 Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
Datum: 04. ledna 2013 16:52
 Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou
Datum: 04. ledna 2013 16:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 A jaké máte zkušenosti z replikou nového karburátoru na Pinkca (Jikov 2917 PSb) Jde mě o to aby to nebyl nějakej špatnej odlitek a pořádně by to nejelo.. :/ rnDěkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 21:46
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Trysky jsem neměnil
Datum: 03. ledna 2013 21:46
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 A máš tam původní trisky nebo jsi je měnil? píšou u toho že je špatná kvalita.. nebo co
Datum: 03. ledna 2013 21:36
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Mám již dva a jede to bez chyby. Jeden na 20 a druhý na stdionu 22
Datum: 03. ledna 2013 21:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, jaké triky máte pro starty v zimě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 17:06
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 nejlepší to chitá když sa to podleje (pod svičku benzín) mně to chitlo na drc
Datum: 07. ledna 2013 17:06
 a proč se na závodních motorech dávaly ohřívací svíčky?
Datum: 05. ledna 2013 16:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 a co D-motor ??? na svickach zalezi.............................. co kdyz malo zhavi ???
Datum: 05. ledna 2013 15:38
 konečně někdo kdo přemejšlí ! samozřejmě že studený start bude stejný s jakoukoli svíčkou
Datum: 05. ledna 2013 14:40
 Když už tady padaji návrhy s těma svíčkama...vysvětlí mi někdo, jaký vliv má tepelná hodnota svíčky na studený start?
Datum: 04. ledna 2013 10:37
Jméno: whatsup?
IP: uživatel13047
 Ja pouzivam startovaciu paku ako v lete.
Datum: 04. ledna 2013 10:27
 Zacpat prstem sací trubičku nebo dirku na airboxu a jde na 1. kick. Nechat to chvilku poblafat se zacpanou trubičkou/dírkou a pak zkusit odkrýt.
Datum: 04. ledna 2013 10:01
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 dovezu vagony uhli... 3 dny v kuse radne topim a az mam dostatek páry jedu ...........
Datum: 04. ledna 2013 4:58
Jméno: kocvin
IP: uživatel13986
 Dobré je mít teplou svíčku.. Ale myslím že dobře seštelovaný fichtl by měl chytnou bez jakýchkoliv triků
Datum: 04. ledna 2013 0:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když přeplavuju taku toho držím plný plyn a na druhý kop vždy chytne
Datum: 03. ledna 2013 23:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Jojo, fechtl  , v létě 1-2x prošlápnu a na potřetí vždy chytne za tepla když jsem našteloval předstih 1,6mm tak chytal bez plynu ale byl takovej línej tak používám předstih 1,8mm a jede jak drak akorát musím startovat za tepla s plným plynem ale to neva
Datum: 03. ledna 2013 21:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 max. víc přeplavit karbec, jinak stejnej startovací rituál jako kdykoliv jindy... jde na 2. šlápnutí...
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 N15 nebo N17 svíčku, přeplavit karbec, pokud je na airboxu nasávací trubička tak prstem přicpat, klidně 2x prokopnout s vyplím zapalování a potom startovat... jde o to, že jestli to musíš i v létě třeba roztláčet, tak je jasný že ti to nemusí naskočit na 1. kop... já tento rok jsem startoval nejvíc v -7,8°C a napoprvé... musíš vědět co tvůj stroj chce... speciál na závody ze sytičem a L12C svíčkou taky napoprvé.... ale kterejsi rok vím že bylo skoro -20°C a to docela zatuhl olej v převodovce a musel jsem hoooodně dlouho roztláčet aby chytl... jo bavím se o fichtlu
Datum: 03. ledna 2013 21:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Start za studena v tomhle počasí nebo i studenějším do těch -10°C
Datum: 03. ledna 2013 21:01
 start na závodu na sněhu či ledu nebo nastartování studenýho motoru?
Datum: 03. ledna 2013 20:58
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 Nazdar prečo na karburatore na jawa 20 nieje žiadne čislo mislím to klasicke 2917 alebo 2915 ........ ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 19:45
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
 To ťa fakt nemusí zaujímať. Proste ho tam zabudli vyraziť  . Priemery difuzoru sú rozdielne 2917- 17mm, 2915- 15 mm. rozdiel zistíš volným okom
Datum: 03. ledna 2013 19:45
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 co se zlepší když koupím na fichtla sportovní filtr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 14:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... pak budeš na facebooku za největšího borce ve třídě. Prakticky je to k ničemu, filtr, že do něj vidíš, ti toho moc neodfiltruje, časem se zasere benzínem. Zbytečně si budeš muset hrát se směsí a když budeš hodně velký borec, tak to pojede aspoň jako sériovka.
Datum: 02. ledna 2013 14:59
 Zlepší se Ti sociální status mezi náctiletými, protože kdo má sportovní filtr je "cool"... takže si kup rovnou aspoň dva
Datum: 02. ledna 2013 13:41
 podle toho na jakýho fichtla - jestli to máš origo tak ti to dodá lepší zvuk sání a tím pocit že to jede líp  jinak nic
Datum: 02. ledna 2013 12:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 musíš skusit ale muže se ti zdát že ti tm pujde tolik vzduchu že to ochudí směs a pojede to hrozně málo
Datum: 02. ledna 2013 9:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Kromě zvuku na seriáku nic, budeš muset poladit trysku aby to jelo aspoň jako dřív a bude ti to víc žrát
Datum: 02. ledna 2013 6:44
Jméno: holba
IP: uživatel11563
 dá se poštelovat karbec na jawa 250 kyv. aby měla lepší výkon? a jak nato ?
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 20:54
 seřídit karbec podle příručky a chování motoru.... nic víc ss tím neuděláš.. ale pokud máš karbec rozladěný tak se nediv že ti to nejede... jinak kývačka neni a ani nebude žádné letadlo
Datum: 01. ledna 2013 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zdravím vadí ak dám na čz 175/477 karburátor z 175/450 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 16:35
 Je to jen o tom jak karburátor nastavíš.. to přece musíš cejtit, slyšet jak ta mašina jde.. ale stejně bych tam menší nedával
Datum: 01. ledna 2013 16:35
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Mně 559 s karbecem 2922 jela i tachometrovejch 110 z kopce.Ale tam kde jsem jezdíval 100 s 2926 to jelo tak tech 80. Myslim,že zadření u menšího/většího karbecu nehrozí,když je nastavenej jak ma bejt na origo masinu. Kazdopadne nejlepsi varianta je dycky origo karbec,ale kdyz neni...  .
Datum: 01. ledna 2013 12:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Yuri!Já z hecu, abych klukom dokázal, že to musí jet, tak sem udělal na sérii Pionýra kolínko a karburátor prúměr 28 mm ze závodní 125 a jelo to!A na 592 chci zkusit aš seženu menší karburátor!Šak tech 55 -60 km/h to jet musí taky!Toš co?A z přidření strach nemám!Dyž to moc nepojede toš se to moc mazat nemusí!A že sem 350 se saidú honil co to jelo?Z teho uš sem vyrost!!!Hodně ščestí do novýho roku!Toš tak!
Datum: 01. ledna 2013 10:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Každý tady honí koně, ale někdo se jich dobrovolně vzdává...
Datum: 31. prosince 2012 20:08
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Pravdu má ten kluk.Já mel na panelce karbec ze 125/356 22mm,melo to malej vykon,ale zase zrala o litr min nez s 29mm difuzorem.
Datum: 31. prosince 2012 19:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 pojede to jen si ohlídej stejne trisky anebo je aspon zpřehazej jestli ten karbec ještě máš..jinak jde o to aby si moc neochudil směs o benzín protože společně s ním ti jde do motoru i olej a pokut bys dal menší trisku nebylo by to moc dobrý mohlo by se to teoreticky přidřít....ale je to jen teorie co bys měl vědět nemusí to dělat vubec nic anebo fokni víc oleje do benalu a je to...
Datum: 31. prosince 2012 19:01
 tuším že 477 měla 26mm difuzor, 450 měla 24mm takže si moc nepomůžeš, ale mělo by to jet..
Datum: 31. prosince 2012 17:42
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Zdravím, neví někdo kde koupit nerezavou nádrž na Pionýra v dobrém stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 6:46
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Kyselina a máš nádrž jako novou
Datum: 02. ledna 2013 6:46
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Jsem z paneláku, takže míchačku nemám, tak asi zkusím ručně.
Datum: 01. ledna 2013 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 no jestli máš doma mychačku skus vyčistit tu tvou ....nasypej do ní šrot a střepy a pak jí dukladně vymij vodou a ušuš ...ručo to koliktat nejde....jinak scháněj šmudlo..
Datum: 31. prosince 2012 20:56
 mám jich asi 10
Datum: 30. prosince 2012 20:12
 tak s tim ti poradím i ja. Aukro, motoinzerce, sbazar a ruzne burzy, nebo když se zeptas nekde v dedine mozna nekdo bude mít...
Datum: 30. prosince 2012 18:36
|



|