Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dá se dat na moto z 05 karburátor dell orto?? s difuzorem 20mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:56
 Pán je stylista ? A nebo jiný důvod? Na origo J05 válec je až dost velkej i karburátor Jikov 17mm z j20/21/23.... pokud na J05 dáš válec z j21 a ten se upraví alespoň na sacím kanálu,tak si tam dej klidně Dellorto 19-21mm.
Datum: 03. června 2013 19:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 dát tam pujde ..ostatně jde všechno ale přínost to bude mít nepatrnej pokud nezačneš dál ladit výfuk převody a hlavu s válcem
Datum: 03. června 2013 0:13
 zdravím mám problém u mustanga nejde mi pořádně vytočit předstih jsem nastavil, karburátor taky nevíte čím by to mohlo být kladívko sem taky očistil, svíčku taky dával jsem aji jinej kondík nemůže to dělat ten karburátor sice sem nastavil hldinu po okraj plováku ale když tam bylo víc tak se mi zdálo že jel možná o trošku líp ale zase to víc žralo díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:14
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čau draci, mám problém s babetou a potřeboval bych nějakou novou radu... dělal jsem Go,složil všechno jak má byt ale jak jsem nastartoval tak takové slabé,trochu sem poladil a při nízkých otáčkách se jí moc nechtělo trochu to cukalo,ale jak byli všší tak jela ok..no ale dneska jsem vyměnil válec s pístem za lepší a ted to sotva nastartuju,když to chytne taky až při větších otáčkách,tak to jede tak na 30 % nechce to jed do plných...absolutně nevím proč, jehlu mám na druhé drážce od vrchu,s elektrikou točím jak točím ale pořád stejné...benzínu jde dost protože co se nespálí tak mi teče výfukem pryč...a bez výfuku to taky nejede takže není zasraný...svíčka je nová...tak fakt nevím...budu rád za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 tak babeta už jde krásně do plných, ale pořád při nízkých otáčkách má tendenci zkapávat,nechce držet,a když se chci rozjed tak z místa to nejede,prostě zkape...
Datum: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 jo píst sedí do válce,stím se jezdilo na druhé babetě....
Datum: 02. června 2013 7:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele jak si vyměnoval ten valec dal si tam píst a kroužky ktere tam maji rozměrově byt? už hodněkrat sem viděl borce co to takhle dělaly a pak se divily
pak karbec ale podle mě hladina to nebude tu sem nikdy štelovat nemusel spiš sytič jestli spravně funguje na to koukni,pak jestli jsi šteloval bohatost směsi dej ji na 1,5 otačky od dorazu
Datum: 01. června 2013 23:01
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 zkusím ji snížit ale nevím nevím...ale byl bych rád kdyby to bylo v karbecu
Datum: 01. června 2013 21:18
 a neulejvá se ti to moc benzínem? nemáš moc vysokou hladinu?
Datum: 01. června 2013 20:39
 Zdar draci, mám dotaz ohledně babeťáckýho karburátoru. Ve vysokých otáčkách na chvilku chcípne motor, jako když dojde benzín a za chvilku je to zas ok. Jedná se špatně seřízenou hladinu? Jedu cca 50km/h a nastane tento problém. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 11:30
 Měl jsem podobný problém. Zkusil jsem všecko okolo karburátoru a nakonec jsem zoufale zkusil vyměnit svíčku.  Od tý doby to jezdilo nádherně, sám to nechápu.
Datum: 08. června 2013 11:30
 Draku dík za reakci, dnes sem opět dělal hladinu a zvedl sem jí cca o 1 mm výš. Tj. O 1mm níž než emulzní trubice když mám přetočený karbec a stále stejný problém.
Datum: 01. června 2013 18:34
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 nízká hladina,měl jsem ten samej problém
Datum: 01. června 2013 17:04
 Zdar co mam udelat pro to aby me drzel volnobeh u fichtla ? prominte ze otravuji pro vas s lehkou otazkou ale ja sem zacatecnik. Predem diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 17:20
 Ahoj. Trochy radí dobře, ale hlavně než začneš tu trysku utahovat, tak přidej plnej plyn, ať neuděláš díru (drážku) na šoupěti, pokud už tam není. Taky můžeš dotáhnout lanko plynu na karburátoru. Je to na víku šoupěte.
Datum: 13. června 2013 17:20
 a ten volnoběh šteluj za tepla
Datum: 01. června 2013 20:35
 jak máš na karbeci trysky tak ta prostřední má pružinu a to je volnoběhová tryska tak tu dotahni a nastartuj (bude to ve vyskoejch otáčkách) pak ju povoluj dokud nenajedeš misto v kterým nejde moc do otáček ani moc málo aby to nechciplo
Datum: 01. června 2013 20:20
 Motor mam po go nova gufera tesneni karburator valec pist hlava klika i zapalko
Datum: 01. června 2013 13:40
 Ještě doplnim, že základnim, a důležitym předpokladem pro dobrej volnoběh je těsnost motoru...tzn gufera, těsnění pod válcem, karbecem atd. Dále dobře seřízené a fungující zapalování. Pak perfektně vyčištěnej karburátor včetně všech kanálků atd. Pak teprve se může nějak rozumně štelovat volnoběh...
Datum: 01. června 2013 10:06
 nastav správnou hladinu. jehlu na duhý zářez od shora a pokud to nepomuže kup nové šoupátku většinou už je ze spod omačkané
Datum: 01. června 2013 7:45
 pročti si předchozí dotazy...
Datum: 31. května 2013 23:47
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Ahoj mate nekdo vyepoxidovanou nadrz? Nerozlepta se ta vrstva? Mam s22 a rad bych osetril vmitrek nadrze.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 9:24
 Vylejvání nádrže byla pakárna, ale výsledek je dobrej a drží mi to takhle už asi 5 let...navíc je líp vidět hladina benzínu.
Datum: 01. června 2013 9:24
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 mám já, podle mě sem to ředil moc málo, a pak to nechtelo stéct ven, radeji bych příště volil více tenších vrstev, ono jak to skapávalo se tam utvořili vlákna a krupěje, , které sem pak odstrihával, nicméne, na to, že se na nádrži po pískování objevily mikro díry, to zacelilo pěkně, už to mám 2 roky, a při pohmatu je to elastické, nikoli tvrdé, ale jen tak dobře alespon to nepraskne, já su spokojen,
Datum: 31. května 2013 22:50
Jméno: Pepa
IP: uživatel3169
 Zdur draci, dal by se namontovat nejaky jiny karburator na Jawu 50 myslim treba z ČZ 125 nebo 150 a silnejsi????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 6:15
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Otevři minimálně sací kanál a pak jdou Jikovy 18mm a 20mm,ale jsou to karburátory s odpuštěním úplně nahovno. Trošku solidní je karbec z J90 ale je to stejně mizerná konstrukce jak karbec na pio... Za mě doporučuju Bing,Dellorto,Mikuni aj....
Datum: 01. června 2013 6:15
 Ano, namontovat se dá. Na sériový stroj to ale bude s největší pravděpodobností kontraproduktivní...
Datum: 31. května 2013 9:49
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 zdravim mam problem Muj fik když ho nakopnu startne a volnoběh drži ale jakmile přidam plyn začina se dusit dokud se neohřeje je mi jasne že bude chyba ve směsi ale jehla je na druhem zhora ale ted newim jestli ma plovakova hladina předstih odtrh nějaky vliv na směs opravdu nwm diik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 19:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
Datum: 30. května 2013 19:16
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Čau, je od válce až do samotné karburace nějaké těsnění? Protože to chci rozmontovat a pročistit. Když je, musím použít nové? Díky předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 0:50
 Dneska se už taky prodává papírové těsnění plovákově komory mezi plovákovou komoru a víčko komory .. mám to na mustangu a je to dobrý ..
Datum: 31. května 2013 0:50
 a ještě je tsnění pod jehlou co udržuje polohu plováku
Datum: 30. května 2013 21:21
 Mezi válcem a kolínkem je jedno těsnění, mezi kolínkem a karburátorem je druhý...použij nové
Datum: 30. května 2013 13:56
 Cau jak nejli zajedu moto u pionyra myslim tim pomalu rychle nebo to stridat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:31
 Dik stando zadny skusim co rikas
Datum: 30. května 2013 21:31
 Po přečtení této reakce se obávám,že ne. Celé zajíždění je o tom,poslouchat motor,vnímat co dělá aby jsi mu vyhověl....nejezdit zbytečně pomalu,ale ani to nepřetáčet,když cítíš,že už je to nějaký líný tak zvolnit tempo a nebo na chvíli zastavit...naopak když už chce točit,tak ať točí.... prostě s rozumem....nic na tom neni... Mimojiné dělám upravené válce,kde se kolikrát válec ani nezajíždí a když už se jedná o nějakou seriovější záležitost s dvěma kroužky,tak vždy říkám jen to co tobě...poslouchej motor,zbytečně se s nim neser,ale nervi ho hned doplna....ještě nikdo nezadřel....
Datum: 30. května 2013 17:58
 Stando nebyl by lepsi popis
Datum: 30. května 2013 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel15594
 Zapnout mozek,poslouchat motor a jezdi.....nelámej si s tim hlavu.....
Datum: 30. května 2013 10:46
 Určitě střídat...
Datum: 29. května 2013 21:42
 Čau draci, nevíte někdo kolikátku difuzor a trysky má karbec dell orto na babettu? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 12:31
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 4au kluci,mám problém, se simsonem... první jízda byla v pohodě,jel pěkně...na týden jsem ho odstavil,po týdnu jsem na něj sedl že jedu a chytl v pohodě,jen jsem ho musel nechat zahřát jinak skapával,ale pak pohoda,ujel jsem tak 1 km a zkapal, při nkopávání už jen občas chytl ale byl v minimálních táčkách a do vyšších nešel,pořád takový přidušený...dneska jsem chtěl jed znovu a ujel jsem asi 300metrů a zas to samé...měnil jsem svíčky a vždy to chytlo jen na chvilku ale do plných to nešlo pořád přidušené....po chvilce to zkapalo a už jsem nenastartoval...sytič je vyplý,jehla je na první drážce od vrchu,aby šlo méně benzínu, byla na první odspodu tak jsem ji zkusil dat nahoru ale nepomohlo to...fakt už nevím kde je chyba, simsoni nejsou moje parketa, toto je můj první a poslední....jawy a čezety opravím vpohodě ale prostě simsona ani za mák...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 19:57
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 osobně si myslím že je taky někde problém v karbecu,a doufám v to,nechce se mi schánět snímač otáček....no zkusím ho rozdělat a vyčistit....jinak když ho nastartju tak do plna nejde,,,je to takové přidušené,nechce to pustit víš...snad to bude ten karbec
Datum: 28. května 2013 19:57
Jméno: petr
IP: uživatel15207
 Jde ti vyturovat ? možná máš ucpanou trisku
Datum: 27. května 2013 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Jsem přesvědčenej o tom,že problémem bude něco v karburátoru....a nebo ucpanej kohout.....
Datum: 27. května 2013 18:33
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 Gufera i ložiska jsou nové,všechny jsem měnil...a benzínu je tam dost
Datum: 27. května 2013 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel15578
 Zvedni simsona na zadní kolo a přelej benzín do půlky nádrže kde je kohoutek
Datum: 27. května 2013 6:29
 u simala jsou nejvetsi kamen urazu gufera na klice. jestli nejakou dobu stal a pak jsi zacal jezdit, tak by to mohlo byt ono... vetsinou staci vymenit jenom jedno... pod zapalovanim. mel jsem to loni stejne
Datum: 26. května 2013 22:48
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
Datum: 26. května 2013 19:28
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
Datum: 26. května 2013 19:28
 Zdravím draci, maá dotaz k mosquitu, když fičím po pěkném rovném asfaltu tak mi zdechá a musím na karbecu nacepovat benzínu a vše v poho do doby než komoru vybere a pak se zase dusí a zase musím cepovat a tak pořád dokola. Když fičím po polňačkách nebo méně kvalitních silnicích tak se tento problém neděje. Pomůžete mi nějakou radou , co bych měl zkontrolovat? Moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 19:13
 Zdravím, vypadá to problém pod víčkem nad plovákem u karbecu. zustává zavřený přívod benzínu,vyměn to víčko. ta malá součástka se blbě schání. pool
Datum: 26. května 2013 19:13
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čau draci už si fakt nevim rady moje čz 180/487 jela dobře ale na neutral sem to musel vždycky na 2x dostavat do otaček šteloval sem neustále směs,tak sem se rozhodl rozdělat celej karbec a vyfoukal sem ho tak 3x a vyplachl a nasadím na motorku všechno jak má být a teče mi benzín do sání a svíčka je suchá plovák je novej ale jestli neni problem v tom plováku?? protože už si nevím radyrnprosimvas poraďte mi co vás napadne díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 správně nastavená bohatost směsi pro volnoběh? zašroubovat šroub a pak povolit o 1,25 otáčky a pak laborovat?
Datum: 26. května 2013 14:19
 Čau Seso chci se zeptat zda se dá koupit -- Uzávěr nádrže uzamykatelný na ČZ 125/453 Deluxe - r.v. 1964 - díky a pokud ano tak pls odkaz  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 18:11
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:10
 OMLOVÁM SE že jsou točil rozetu video bylo pro kámoše u rozety jsou zavereny koliky opravil jsem tachometr a par tyčinek do kola jsem dal.BEDY
Datum: 26. května 2013 12:10
 Marceli, ty jsi pořád stejné pako, jako jsi býval  To si neumíš nejdříve zkontrolovat, jestli máš všechno v pohodě, než se začneš ptát tady... Tady se ptát jedině pokud už si opravdu nevíš rady a vyzkoušel a zkontroloval jsi všechno čím by to mohlo být, v tvém případě by stačilo sundat plech a závadu bys viděl... Jinak to video, nevím co si z toho máme jako vzít... žes natočil rozetu atd. je fajn, ale co s tím?
Datum: 25. května 2013 22:47
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Zkus ještě vimenit gufera na klice to je to že to nejde z otáček
Datum: 25. května 2013 21:23
 no i tak ty otačkou jdou nejak pomalu dolů
Datum: 25. května 2013 17:26
 má
Datum: 25. května 2013 17:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nemaš nějak vysokej volnoběh ?
Datum: 25. května 2013 16:59
 Já toho fichtla hodím ze skály jestli mi neporadíte. Nejde mi nastavit volnoběh. Furt jsou vysoke otacky.Ja uz nevim.Dik BEDY 2 zarez od shora . asi dam 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:55
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 25. května 2013 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Gufero + šoupátko.....jehla nemá vliv na volnoběh......neměnil jsi i gufera? Dej víc oleje do převodovky a strč tam starý šoupátko a ono to bude dobrý ,jen to bude víc kouřit
Datum: 25. května 2013 14:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 tvl ty vysoký otáčky to je to osmirkovaný šoupě netěsní a saje to falešnej ...tak to nejde vyštelovat.... no co prostě to ohřej až neudržíš na valci ruku a na bovdenu sešteluj soupě tak aby to prostě nechcípalo a je po p... ikdyž je to uřvany,,lepšího vysledku asi nedosáhneš..
Datum: 25. května 2013 12:54
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Jestli se ho chceš zbavit tak mi ho dej
Datum: 25. května 2013 12:47
 Řekol bych, že si přisává falešný vzduch, tak zkontroluj netěsnosti na přírubě od karbecu, pak zkus nastavit volnoběh pomocí volnoběžného štelovacího šroubku popř. může být špatný gufero pod zápalkem. Při tom naklánění je to tak, že dobře seřízenej pionýr zdechne, ať to nakloníš na jakoukoli stranu (napravo= chudá směs a zdechne, nalevo=bohatá směs a uleje se). Tobě to při naklonění doleva nezdechne, protože ti jde do motoru moc vzduchu a tím pádem se neuleje (prostě to je, jako by jsi vzal za plyn)
Datum: 25. května 2013 12:45
 ještě chci říct že když naklonim fichtla doleva otáčky vyletí a když doprava tak chcípne
Datum: 25. května 2013 12:20
Jméno: cross
IP: uživatel14060
 zdarec EMULZNÍ TRUBUCE na babetě je to kde jde jehla že ?? jak šteluju hladinu tak ty plovaky musí být zaroven s vrcholem vešroubované trysky nebo vrcholem toho otvoru ktery je pevnou součastí karburátoru a kde se tato tryska šroubuje jeto sice rozdil asi 2 mm ale tak a´t to mám přesně dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 6:54
 právě jak píšeš o pevné časti karburátoru kde je našroubovaná tryska, to je ta emulzní trubice a dá se taky vyšroubovat, snad klíčem 8 nebo 9 mm
Datum: 24. května 2013 6:54
 Zdarec draci mám problém z babetou vyměnil jsem gufera na klice a ted ikdyž mám jehlu uplně dole tak to má pořád málo vzduchu ikdyž jsem sundal sání vzduchu trochu se to zlepšilo když to jde přímo ale pořad to není ono.  tak nevím co stím je. Prosím poraďte mi  Myslíte že nato má nějaky vliv když trochu kape z karburátoru ?? to asi ne ?? Nebo jo ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 21:46
 http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/ stačí hledat
Datum: 23. května 2013 21:46
Jméno: cross
IP: uživatel14060
 aha  dik moc akorat neřeklbysmi jak se štěluje hladina na babetě na fichtlu vim ale babetu newim  dik
Datum: 23. května 2013 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel15559
 Ano,právě proto že kape z karburátoru - je to blbě seřízený,přelejvá se to a tím pádem je to bohatý. Dej níž hladinu.
Datum: 23. května 2013 21:00
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_karburatoru_dell_orto22.html
jakou má rozteč mezi šrouby
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:29
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_karburatoru_dell_orto22.html
Datum: 23. května 2013 20:29
|



|