česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12689    
čau kluci když zmáčknu spojku otáčky se pomalu začnou zvyšovat do hodně vysokých otáček to samé dělá i když dám neutrál a pak ho musím vypnout, protože to hrozně řve. Myslel jsem že to může být tím že jehla je ohlá a nesedne zpátky do té dírky v karburátoru a jak je šoupátko vzedlý tak se to tak vytáčí. a když jsem to rozdělal a vyndal šoupátko a chtěl ho dát zpátky tak jsem se vůbec nemohl trefit jehlou do dírky. prosím o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12689    
díky zkusím to, doufám že to bude ono :-)
 
 
Datum: 22. června 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že to někde saje falešný vzduch, v podstatě to řešim tak, že koupim těsnění pod karbec, pod válec, a dvě gufera a přetěsnim to komplet, otázka slabé hodinky...
 
 
Datum: 22. června 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: jonik      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím co je toto za trysku v karburátoru dell orto. Myslím tu nejblíže k výstupu z karburátoru a na této fotce nejvíce v levo http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2558 . K čemu je používána? A také na tomto karburátoru se při povolování štelovacího šroubu bohatosti za volnoběhu při povolování obohacuje nebo ochuzuje směs? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci mam problem s Jawa 350/634 nejde nastartovat, nové svíčky, kladívka, indukční cívky, karburátor vyčištěnej, předstih seřízen, ale nejde nastartovat ani neškytne. Zkoušel jsem i do válce přímo nakapat benzín a NIC. Když zkouším roztláčet ani nestřílí, už nevím co s tím prosím poraďte. Díky předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
podívej se jak máš zapojenou baterku jiskru dává ae skratuje se tak nechytne
 
 
Datum: 21. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nepřehodil jsi na zapalování dráty z pravýho na levej válec a obráceně?
 
 
Datum: 21. června 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: sotor      IP: uživatel12371    
jj koukal, jiskru dává
 
 
Datum: 21. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
A kouknul jsi se vůbec, jestli dává na svíčce jiskru?
 
 
Datum: 21. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: sotor      IP: uživatel12400    
Jo ještě jsem zapoměl dodat výfuky jsou taky čistý
 
 
Datum: 21. června 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Hrubej      E-mail:      IP: uživatel13999    
Nazdar Chlapi, mám problém. Koupil sem si nový šoupátko do karburátoru a omylem sem se starého zbavil. Problém je takový, že od té doby mi přijde že se to dusí směsí (moc bohatá). To šoupátko je normálně koupené, ale vypadá jako obrobek ze soustruhu... měl by někdo nějakou radu? Případně bych měl zájem o originální (zánovní šoupátko). Díki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tak to chce origo šoupě :-) kamoš to koupil řikal sem mu at to nekupuje stejne to koupil a nechtelo mu to s nim startovat a bylo to o ničem. jestli chceš mam doma krabičku šoupatek
 
 
Datum: 20. června 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele co mam delat kdyz na fichtloj mam mensi hladinu v plovakovce tak drzi volnobeh a de na nizky .. ale zase ve vysokych vynechava kdyz ji zvednu tak zase jede na vysoky a volnobeh neexistuje a nizky otacky nic ... naka rada ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
jehlu na 2. zarezu z vrchu a tryska je 68 a ta mala myslim 38 tet si nejsem jistej
 
 
Datum: 21. června 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14001    
Jaká tryska?
 
 
Datum: 20. června 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Na jaké máš drážce jehlu??
 
 
Datum: 20. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: tomas delbon      IP: uživatel9691    
cus draci mam mensi problem mam pionyra a vubec nemuzu nastavit brzdy nevraci se jak zadni tak predni bez serizeni bez zavitu poradte nejake finty.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hlavní je vše vyčistit a bowdeny promazat a když už ani to nefungovalo tak jsem vzadu na štít mezi klíč a zarážku na štítu co drží lanko dal 2 pružinky ze spojky a bylo to
 
 
Datum: 19. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Já jsem vždycky dal na zadní pružinu kterou jem potom propojil s vyfuku.Fungovalo to,ale tet jezdil na táhlu
 
 
Datum: 19. června 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyndej si buben a na dřík brzdového klíče dej trochu brusný pasty. Obruš to pak pořádně umyj a namaž pak to bude ok
 
 
Datum: 19. června 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele mam problem s fichtlem ... kdyz na nem jedu tak zacne povolovat ve vykonu az jedu na volnobeh ... tak zmacku ten cucak na karbecu a rnnajednou se zase rozletí a jede fakt pekne ... co to muze delat ? kohoutek je cisty hadicky ok plovak a ventil taky hladina je nastavena a trysky ciste ...rnmuze to delat treba palivovy filtr ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moze to delat papierový palivový filter
 
 
Datum: 20. června 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Si to zkus, sundej vršek plovákovky a podívej, jak rychle teče benzín...
 
 
Datum: 20. června 2012 7:48
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel10827    
Zdravím Koupil jsem pionýra 21 a zprovoznuji ho. Stál pry 2 roky. Dal jsem novou svíčku, nové těsnění do kohoutku (tekl), hadičku. Byl už skoro večer a na vyčištění karburátoru už nebyl čas.. Ale nedalo mi to a roztlačil jsem ho. Normálně chytnul ale skoro vubec nejel jen na jedničku. Volnoběh úplně v pohodě. PAk jsem si ale všimnul, že z plovákové komory valí benzín jak o život i při nastartovaném motoru. Myslíte, že pionýr jede tak málo kvůli tomu? Zítra vyčistím karburátor a seřídim hladinu. Otec mi říká, že karburátor se seřídí a už nepoteče.. ale že prý spíš bude chtít novej výbrus.. :-( vím že to není drahé ale mrzí mě to.. snad to bude tím karburátorem. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš cin pajku vyčistiš a zapajiš taky sem to delaval ;-) a ješte slouži
 
 
Datum: 18. června 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plovak se nedal nastvit na typu 555, 550, 05 u 50ccm .. a deravim plovakem to taky može byt
 
 
Datum: 18. června 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel10827    
Díky za rady! Zítra vyčistím a vše nastavím.. ani nevím, jestli tam je ten karburátor s tím plíškem na nastavení hladiny.. vím že u nějakých karburátorů to nastavovat nešlo.. Snad nebude v děravej plovák :-D to by tím taky mohlo bejt že?
 
 
Datum: 18. června 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to karburátorem tim že z něj valí benzín se ulejvá motor, nastavhladinu a mělo by to být OK
 
 
Datum: 18. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to možny že to je tim... sundej hlavu pistem zajed co nejvic dovnitř a na začatku valce asi 5mm jestli je schod tak by mel met vybrus nebo vyčisti vyfuk moje 50/555 stala 10-15 roku a bylo to všechno vyfukem hesky to bručelo ale netahlo jenom na 1. a to jelo ani ne 10km/h
 
 
Datum: 18. června 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: sally      IP: uživatel12689    
čau kluci čím to je když mi chčije benzín z karboše od příruby sání ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12975    
ahoj asi maš něco s hladinou viz článek o seřízení karburátoru na jawa50.cz
 
 
Datum: 17. června 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
cus dracim, mam takovy problem s pinskem, sehnal sem na nej od nekoho na karbec hrdlo, ale kdyz to utahnu je tam takovy kopecek a v podtate to brani protikani benzinu spravne mysim to ma byt obracenek vys karbec nez to kolinko,,,, nevite jestli by se to dalo zbrousit, a neni to tym esi to je nejaky neoriginal,,, predem diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
no překáži mi to hned jak je spoj kolínka s karbecem....to kolínko je při pohledu do vnitř karbeca je moc vyvýšenej a je tam takový schůdek...
 
 
Datum: 17. června 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12975    
ahoj toršku nechápu kde ti co překáží ale hrany mužeš opilovat a přírubi na koncích orovnáš kouskum brusneho papíru položeným na nečem rovném..kousku skla z ledničky.... jinak jde vše vypilovat..dokonce i oškrábat nožem
 
 
Datum: 17. června 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,hele dá se nějak na karburátoru Jikov 2924 SBD 17b(ČZ 175/470)seřídit hladina?Jde o to že když zastavim,zavřu palivo a nenechám ho úplně vycucat z plovákovky tak po chvilce to začne zespoda kapat a udělá se loužička tak bych to rád nějak odstranil.2.A jaká by byla vhodná svíčka na neodrušenou fajfku?Mám novou PAL NR15 co myslíte?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladina se seštelovat nedá. Jednak ti propouští kohout, a taky ti trochu netěsní jehlový ventil v plovákovce. Tim pádem se i při zavřeném kohoutu dostává ke karburátoru malé množství paliva a vlivem netěsností v karburátoru se zvyšuje hladina v plovákové komoře až začne palivo přepadem téct ven. Takže nejjednodušší řešení je rozebrat kohout, vyčistit, dát nové fíbry a gumičku a složit, zkusit těsnost a poté namontovat.
 
 
Datum: 16. června 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČUS draci chci se zeptat kdo máte jawu 250 rok 1955 jedná se o ten přechodnej. Chci se zeptat na karburátor jaký se v roce 1955 dával. Ted tam je stejnej jako je na péráka ale nejde na něho nasadit kryt. Má díru na bovden lanka na plyn uplně ve středu a pérák to má trochu víc dozadu kvůli jinýmu víčku. Takže potřebuju vědět jestli na tenhle rok patří ještě karburátor z Péráka jelikož kryt je originál 353 a ne 11? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na číslo motoru........ Pérák a první kyvačky mají číslo motoru před válcem a pasuje tam karburátor Jikov 2924 H........... Jestli máš číslo motoru na levé straně tak pasuje karburátor Jikov 2926.............
 
 
Datum: 13. června 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: kubas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso chci se zeptat jestly dokažeš sehnat trisky s dirou 82 a vic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
to už máš lepší vymontovat ze 120ky škodovky tam je 113 a 108 trysky
 
 
Datum: 12. června 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
160
 
 
Datum: 12. června 2012 6:08
 
 
 
 
Jméno: znk      IP: uživatel13660    
A jaka by byla priblizne cena?
 
 
Datum: 11. června 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdyz objednas a napise to do vzakzu tak do mesice ti prifrci
 
 
Datum: 11. června 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: kubula      IP: uživatel12772    
Zdarec draci, mam jawu 50/21 a mam takovy problem blbne mi volnobeh kdyz pridam plyn a necham ho klesnout tak mi to zase o neco stoupne a zachvilku to klesne, nevite cim by to mohlo byt? Pls poradte? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: Filtr?      IP: uživatel13960    
Nejsem odborník, ale stejný problém jsem měl i já.. Bylo to skrz filtr.. (nebyl origo)
 
 
Datum: 11. června 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu draci problem mustaf se v nízkej dusí třeba na volnoběh přidám plyn chvýly muto trvá jako by se nadechnul a pak se rozjede nebo když řadim musim ho hodně vytáčet aby se nedusil :-( milionkrát sem dělal předstih odtrh karbec hladinu ok jehla na druhym od zhora svíčka nádherně cihlová skatrtuje krásně i jede krásně jen ta díra dole :-( co stim ?? jako by měl moc benzínu na ty nízký otáčky zase ale dávat níž jehlu je asi blbost ne ? když svíčka je cihlováá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Rok starej, čistej dalo by se říct že i sterilní :-D :-D
 
 
Datum: 11. června 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal ses na vzduchovej filtr ?
 
 
Datum: 11. června 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: Magor87      IP: uživatel13953    
čus draci... mam jawu 50/21 jede v pohodě dokud se nezahřeje motor pak nechce startovat ani roztlacit nejde a do kopce vynechává a nakonech chcípne :-D karbec jsem čistil aji tysky poradí mi někdo něco ? :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel10418    
Takoe správná barva dýmu z výfuku je něco mezi modrou a bílou?
 
 
Datum: 13. června 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Friktion      IP: uživatel13961    
Co takhle nejakej falesnej luft? Jak se zahreje a roztahne tak zacne prisavat.
 
 
Datum: 12. června 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13422    
Modrej je moc oleje v benzínu,bílej kouř je olej z převodovky v klikovym ústrojí-teče guferou pod primárem
 
 
Datum: 12. června 2012 7:46
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj co to ukazuje za závadu kouř modrej nebo bílej dík
 
 
Datum: 11. června 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13958    
Jakou barvu má svíčka? Není mokrá? Nemizí ti olej z převodovky? Nepřetéká karburátor? Kouří se z výfuku? Domodra a nebo dobíla ?
 
 
Datum: 11. června 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
a jak to nemá zasraný zvenku, tak zevnitř :-D (karbon)
 
 
Datum: 11. června 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že máš mezi žebrama tunu bordela, pořádně to vyčisti, motor se bude stíhat chladit a nebude mít takové problémy
 
 
Datum: 11. června 2012 12:28
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
taky vejfuk by neměl bejt zacpanej
 
 
Datum: 11. června 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
svicka,preedstih
 
 
Datum: 11. června 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel13947    
Zdar draci,u 20tky mám problém,jednička je v pohodě,když dám dvojku začne se dusit.vyčistil jsem karbec,trysky v poho a benzín u teče dost,dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud motor nemá vůle např na klikovce atd tak potom jedině - zanešený výfuk, karbec, špatně seštelovaný zapalování, svíčka špatná, potom bych tam nic jiného neviděl :-)
 
 
Datum: 12. června 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: wajsner      IP: uživatel10406    
cus hej skus koupi novou svíčku nebo aspon vyčistit a jestli taky nemáš neco ucpane saní nebo lauf.
 
 
Datum: 11. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: ZNK      IP: uživatel13660    
Cau nevite nekdo kde bych sehnal trysky na fika velikosti 80,85, 90? Vrtat stare trysky se mi moc nechce. Diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
sežen laditelnou trysku
 
 
Datum: 10. června 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdavim mam ČZ 477 175 a pri nizsich ot. me klepe soupatko. Nevite nekdo jestli staci dat nove nebo jestli to chce novy karbec? V Dockalove knizce jsem cetl ze klepani zpusobuje nepravidelny chod a zvysuje spotrebu- ma spotreba je 6 l/85 km a to sem jezdil v klidu. Svicka stara 3 mesice, vyfuk je cisty, predstih a odtrh nastaveny, zvduch. filtr cisty, jehla 1. zarez a smes je nejlepsi 1,45 od utazeni. A navic furt nejak nechce jet - netahne oproti kyvacce 175. tak nevim ... DIK za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdravim mam ji v orig. stavu, a nemuze byt vybehana i soupatkova komora? Ze se tyto cezety museji vic vytacet vim, ale ve dvou do kopca kde s babetu jedu 40 tak čz jede nejvic taky 40
 
 
Datum: 12. června 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: šídlo      IP: uživatel7791    
Zdar, vyměň jen šoupátko, jehla by měla být na II zářezu. Máš ji v origo stavu nebo zku*venou do "krosu"? Pokud v origo tak II zářez, šroubek povolený o 1-1,25 otáčky. Koukni na trysky jestli tam máš správný rozměry jako jsou v příručce. Tyhle hranatý čízy celkově odspodu moc netáhnou, musej se víc točit ale není to zas tak hrozný.
 
 
Datum: 10. června 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou stačí vyměnit šoupátko. Na 350 jsem dal taky jenom šoupátko a je po problému.
 
 
Datum: 10. června 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám pionýra 20 a jezdím na naturál 95 s olejem a kdybych chtěl jezdit na special musel bych tam lit olej ???????? a v jakým poměru dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši vy jste šulini... kluk se tu slušně zeptá na něco a to je hned samý ty si vůl a že je to stupidní dotaz... Žádný učený z nebe nespadl a úroveň tady toho pokecu nedělají otázky, ale odpovědi.Když se někdo zeptá na to jestli má do speciálu lít olej tak to je haha to je vůl, ale moje zkušenosti tady jsou i takové, že se mi tu kolikrát radíte samé voloviny.Neříkám pokaždé, ale je to tak půl na půl.Jinak pro wejkoce: olej musíš normálně přimíchat jak s naturalem tak se specialem.Pokud požíváš obyčejný M2T olej tak v poměru 1:33, pokud máš něco lepšího tak 1:40 nebo 1:50. Podle toho co píše výrobce.
 
 
Datum: 16. června 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
pionyrak> no co by to nejelo i na čistý benzín to pojede (nějakou dobu), ale kdo bude bulet nad poloviční životností? my to nebudem ;-)
 
 
Datum: 11. června 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
pionyraku takový rady si nech od cesty.. kluci pak kvůli tobě ředit 1:50 - chápej tak že to neodhadne a dá 1:60 a to už je sakra málo... proč prostě nechápete že výrobce to má asi líp spočítaný než vaše odhady že to jede taky a odpvědi typu: dneska je lepší olej atd.... fakt si myslíte že v 50 - 70 letech byly ty výrobci olejů tak blbý že nedokázali udělat dobrej olej?? to co dneska kupujete je vlastně furt to samý jako tenkrát (prostě olej) akorát si vzadu přečtete jak je to super pro všechny motory, převodovky a možná i na smažení.. hlavně je to eko, bio, hardcórpřísno olej
 
 
Datum: 11. června 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
poměr 1:33 bych řekl že je moc. Řeďte 1:50 já tak ředím a jede to v pohodě.
 
 
Datum: 11. června 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sranda musí být i když to nejde naladit
 
 
Datum: 10. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Už sem moc nechodím, ale občas se tu dobře zasměju....... za kaštanový listí palec hore. :-D
 
 
Datum: 10. června 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipoval bych tak kaštanové listí balené v posraném toaletním papíru
 
 
Datum: 10. června 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typeg já hulím jen to nejlepší a nejkvalitnejší a ještě se všem jednou omlouvám za tak blbej dotaz
 
 
Datum: 10. června 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
:-D:-D wejkoc ty asi hulíš slušnej matroš :-D No alespoň se u tvejch příspěvků pobavim :-D
 
 
Datum: 10. června 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže odpověd na dotaz: Kdyby jsi jezdil na speciál třeba v 80.letech, tak by si tam ten olej lít nemusel......(protože byl MIX).....Dnes jezdi na naturál+olej....
 
 
Datum: 10. června 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: Pak mi to došlo, když mu děda říkal "Že jezdil na speciál".... Natankoval MIX za pár kaček (co já pamatuju tak stál 8Kčs za litr) a jezdil vesele dál.... Jenom kdo zajížděl nové stroj musel dát trochu víc... (1:25)....
 
 
Datum: 10. června 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haggar: jojo dřív se na benzínkách normálně dal natantkovat mix 1:33 M2T
 
 
Datum: 10. června 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tímto se veřejně omlouvám dědovi, protože tvůj děda jezdil ještě na MIX (benzín+olej tankované přímo ze stojanu)....
 
 
Datum: 10. června 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm a podle pravopisu máš taky dos nízké IQ :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne tak on strašně šišle a není mu rozumět tak jenom pro oryjentaci ale jinak dík a sory za blbou otázku jsem nezkušenej motorysta ale jinak dik
 
 
Datum: 10. června 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wejkoc: Blbá otázka= blbá odpověd........... A to ti děda už neřekl, že když jezdil na speciál že se to míchá s olejem..... Pozravuj dědu.....
 
 
Datum: 10. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpovím ti na provokaci.. ano do speciálu se olej jele.. a kupodivu stejne jako do naturalu tj. 1:33 ... a na naftu s benzínem 1:1 to taky jede
 
 
Datum: 10. června 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ban za trolling nebo za blbost, to je jedno...
 
 
Datum: 10. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko proč to berete jako provokaci já sem se jenom ptal protože děda mi řikal že jezdily na special a pane haggar to dokáže jezdit na naftu ????????
 
 
Datum: 10. června 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyser se na benzín a jezdi na naftu................
 
 
Datum: 10. června 2012 12:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz beru jako provokaci :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 12:32
 
<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 1:51:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu