Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draci!Moc děkuji všem co mi pomohli s moji babčou.Po generálce karbecu a vymití nádrže zase jezdí na jedničku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 21:33
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 okej okej  D
Datum: 01. srpna 2012 21:33
 Honza: To ja viem  Keby si pochopil tak obaja sme si robili srandu
Datum: 01. srpna 2012 20:34
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 on myslel že jezdí na jedničku jako známka,hodnocení. ne převodovej stupen
Datum: 01. srpna 2012 19:47
 A na dvojku nejazdí? No to by som hľadal problém inde nie v nádrži
Datum: 01. srpna 2012 19:02
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
Datum: 01. srpna 2012 15:06
 karbec : del orto VS simpson VS origo ...?? co mi doporučite ..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 22:57
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Karbec BVF ze simsona jsem měl na pionýru, když mě bylo 7 let. Jede to s ním o něco míň (má o 1mm menší difuzor).
Pokud bych já chtěl investovat do sériovky, tak bych právě VAPE a CKR nekupoval, příjde mi to zbytečný 
Kontaktní zapálko je sice dost údržbový, ale na co Vape skoro za 4litry? CKR ojniční sada je skoro stejně drahá jak ta polská, takže je pravda že bych jí taky koupil no.
Datum: 01. srpna 2012 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel14233
 Jak na co....ze zkušenosti i "ostřejší" cestovní válec jede perfektně na holý seriový komponenty jako je origo výfuk,origo karbec,origo zapalování....teda muj cestovní válec...jiný "cestovní" válce třeba na toto příslušenství jet nemusí....naco teda měnit karburátor? Když už bych investoval vyšší částku do seriovky,tak Vape a CKR!
Datum: 01. srpna 2012 18:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 DO...
Datum: 31. července 2012 22:09
Jméno: DaliborBílek
IP: uživatel10730
 Ahoj,mam problem si motorem jawa 555. Když je studeny,tak chytne hned a fičí jak střela,ale když se zahřeje,tak ve začne v nízkych otáčkach dusit a netáhne,ve vysokých pak už celkem jj,ale myslim si.že je to karburatorem, ale nevim kde tam nebo co,prosím o radu ????, Děkujim předem moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 19:25
Jméno: henry
IP: uživatel12770
 tak zaprve vsechno utesnit, protoze to nejspis saje falesny vzduch, naskodu nebude taky vycistit vyfuk, nebo zkusit jinou svicku, a pokud uz je vybehany valec tak vybrus. nebo radeji poctivou generalku motoru, hodne stesti
Datum: 31. července 2012 19:25
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám divný problém s pionýem 21 normálně nastavím hladinu když je motor studený tak že je benzím zárověn s plovákem když se ponoří, ale jak se motor zahřeje tak se jdu podívat na výšku hladinu a je mnohem vyšší tak nevím čím to může být a kdy ji mám tedy štelovat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 17:17
Jméno: petr
IP: uživatel14055
 nejspíš ti blbe ventil víčka plovákové komory.. no bud je špinavej a nemůže se zavřit anebo je nějakej v prdeli.. skus ho vyčistit.. ale opatrně já to dělal kompresorem a poničil jsem si ho..
vem si nějakej jemnej drátek.. nebo vlas ze smetáku a vyčisti.. je taky možný že se ti zasekává plovák anebo je děravej..
Datum: 31. července 2012 17:17
Jméno: jawa20
IP: uživatel14230
 Zdar kluci potreboval bych poradit dal sem si na fika karbec dell orto 19 ale jakmile vytocim motor tak asi po cca. 5 sekundach drzeni plneho plynu (staci i pul aj tryctvrte) tak zacne kuckat ale kdyz drzim sitic tak to jede pekne vse origo po komplet go predstich 1,8 (vtom bych chybu nevidel) jehla druhy zarez zhora (zkousel sem i menit ale bylo to snad jeste horsi) na sroubek smesi to nereaguje svicka cihlova kdyz jedu ze siticem a kdyz jedu bez sitice tak je cerna uz nevim co stim dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:01
Jméno: jawa20
IP: uživatel14230
Datum: 30. července 2012 22:01
 Zdarec, potřebuju radu, když nastartuju svého mustanga tak pěkně drží otáčky ale jak se to zahřeje asi po 1-2 minutách tak to zdechne a když to nastavím za tepla tak to na to stejně nemá vliv pak to zas řve za studena  , nevíte někdo co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 gufera u spojky a u zapalování na klice teplem se roztahnou a sajou falešnej vzduch taky se mi to stalo.
Datum: 08. srpna 2012 22:53
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 špatná svíčka, nejlíp si sežeň brisku, studenou variantu....
Datum: 30. července 2012 20:22
 Zdravim mam problem s čz 175/487.kdyz ji dam plnej knedlik tak se zacne hltit jako by mi dochazel benzin ale uberu a srovna se a pak znova jenom kdyz se ohreje.nevite co stim.karburator jsem vycistil dal jsem novou svicku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 21:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jestli je je zapalko a čistej karbec OK, říkáš, že to dělá až se zahřeje tzn. za studena valí do otáček pohoda, takže je možnost že je to asi moc bohaté(koukni na svíčku) - základ překontrolvat origo otryskování vt.50, hl. t. 93 a hlavní věc průchodnost filtru a pohrát si se směsí ( šroubek voln. směs. 3/4 - 1 1/4 od dorazu + doladit dle reakce na plyn, jehla 2,3 zářez zase podle odezvy plynu) jen lehce zasranej filr sání mi dělal neplechu, fakt se vyplatí dát + - stovku za novej a pak to pečlivě vychytat směs ... musí letět kopec nekopec, pokud tam není jiná zrada ....
Datum: 30. července 2012 21:32
 Určitě si seřiď směs, podívej se na jakym zářezu máš jehlu, předstih a odtrh zkontroluj a musí to jet, jestli nevíš jak na to tak si stáhni někde dílenskou příručku
Datum: 30. července 2012 18:38
 Zdarec draci, cim to muže byt, ze kdyz s fichtlem zastavim, vypnu motor aproste mi začne kapat benzin z ty odkapový misky, i kdyz vypnu benzin, tak toho docela dost jeste vytece. Hladina plovakovky je tak jak ma byt, a je to vsechno dotazeny... nevim presne odkud to tece, ale myslim, ze z ty dirky proti uchlastaní...- ale jiny fichtli mi toto nedelali... dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 21:18
 Taky bych to takhle viděl a jestli ti teče benzín přes zavřenou nádrž,asi bude špatný těsnící kroužek v kohoutu.
Datum: 30. července 2012 21:18
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 videl bych to na smitko ve ventilku malo dovre,za jizdy to staci vysat...zkus do nej foukat,jestli zavira
Datum: 28. července 2012 0:15
 Ahoj draci, prosím radu. Mám Jawu 21 1. po výbrusu, dnes jsem si ji přivezl. Krásně a opatrně jsem ji projížděl cca 40 km. Motorka jela krásně. Pak jsem jí asi na dvě hodiny odstavil a nechtěla naskočit, pak se mi to povedlo a ejhle, začalo to cukat a chcípat, jako by tam nešel benzin. Plyn tak nějak nereagoval. Pak se to na chvilku vzpamatovalo a já ujel pár km a znovu. Přijde mi, že když tam je jednička tak se to dusí hodně a dvojka už je lepší. Volnoběh, 3 vteřiny a chcíp. Když to přestalo startovat úplně, pomohla výměna svíčky, ale po chvilce zpět k dušení. Jinak rozvody paliva jsou nové. Co s tím? Může to být benzínem? Neuchlastává se? Není třeba seřídit karburátor? Díky za cenné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 22:54
 a tak je jeste potreba dodat informaci o svičce- jestli je zakarbonizovana- cerna, nebo cihlova- to je dobrre a jestli je bila, tak je hcuda smes... hlavne jestli tece benzin - napr dotyka kloudne benzin z vička do plovákový komory??? - kdyz se ti povoli mosazna matickka pod tim pliskem, tak to muze uzavrit privod paliva a proste je tam spousta moznostzi
Datum: 27. července 2012 22:54
 Ahoj, to jsem už udělal a nic dokonce jsem tam dal i filtr paliva
Datum: 27. července 2012 22:21
 Čau zkus vyčistit karbec(hlavně zevnitř).
Datum: 27. července 2012 22:16
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Cau draci máte nekdo zkušenost z polským karburátorem?Po zkušenostech už jse bojím kupovat polské díly.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 21:45
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 ok dík
Datum: 26. července 2012 21:45
Jméno: viktor
IP: uživatel13192
 koupil jsem jeden z druhovýroby , výrobce nevím, a jede to prfektně
Datum: 26. července 2012 21:40
Jméno: Heidy
IP: uživatel13344
 Ahoj, fichtl se mi dusil když se ohřál a jel chvíli na plnej, myslel sem že to někde saje falešnej vzduch, ale karbec je utěsněnej, otáčky na volnoběh nelítaj a pod válcem vrstva vazelíny, předstih spíš menší než větší aby to táhlo od spoda (nijak to neměřím, prostě otáčím zápalkem a hledám polohu v jaký to jede nejlíp) vejfuk sem čistil ale možná sem to neudělal tak důkladně, každopádně pomohla tříbodová svíčka z Golfa, dal sem tam podložky takže je teď vysunutý jiskřiště jako u N15YC, můj dotaz je, jestli nepodpálím píst? Není u toho třeba větší riziko než u N15YC ? Vím že i u těch to hrozí.Bude kdyžtak stačit, když tam dám ještě podložku abych to ještě o kousek zasunul? Je mi jasný, že to tou další podložkou trochu umrtvím, ze zkušenosti vím, že s vysunutym jiskřištěm to jede líp (lepší kompresní poměr ??), ale hlavní je pro mne životnost, dneska s tím chci jet na chalupu, nerad bych někde zůstal. Jinak s tou tříbodovou svíčkou to jede pěkně bez vynechávání a nedusí se
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 16:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 an to zadušování ti pomůže nová hlavní tryska
Datum: 26. července 2012 16:12
Jméno: ariel
IP: uživatel14187
 dobry den mam dotaz... mam mustanga 23 a potrebuju vedet o kolik se ma otocit ten sroubek mezi tryskama ale tak aby to jelo co nejlip
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 0:13
 a za tepla! jestli bude štelovanej za studena tak za tepla bude zdechat
Datum: 25. července 2012 0:13
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Sorry ale nemas pravdu.. kazde soupatko je jinak vychozene a volnobeh se musi nastavovat individualne na kazdem fichtlu.. proste ho nakopni a šroubuj tak, až se ti to bude zdát nejlepší.. nic vic s tim neudelas..
Datum: 24. července 2012 21:55
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jestli chceš mít co nejlepčí volnoběh tak ho zašroubuj uplně co pude a povol vo 3 a půl otáčky a motor by měl bejt na hranici zdechnutí
Datum: 24. července 2012 16:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ten šroubek je určen jen a pouze k nastavování volnoběhu... zvedá šoupě a tím pod ním může prudit vzduch.... na to ,,aby to jelo co nejlíp,, vliv nemá.
Datum: 24. července 2012 14:50
 hoj stando psal si tu že máš uravovaný karbec jestli ho ješt máš tak se ozvi Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 8:44
 Vždyť už sme si psali i na maila,čekal jsem až odepíšeš.....co se děje?
Datum: 26. července 2012 8:44
Jméno: marťas
IP: uživatel13920
 ahoj, je tu někde tesnení na kohutek od nádrže? nebo mám použít tmel? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 13:34
Datum: 22. července 2012 13:34
 Dej tam normálně fibrové těsnění bud' ho za korunu kup a nebo ho vem z nějakejch staejch kohoutů na vodu , tam jsem ho nedávno taky viděl  A jestli myslíš to černé a těmi 5 dirkamu tak to kup v mototechně za pár korun
Datum: 22. července 2012 12:28
Jméno: marťas
IP: uživatel13920
 to bohužel nevím, protože sem to koupil bez těsnění
Datum: 22. července 2012 12:21
 To těsnění je takové malé že ? Moc si to už nepamatuju, ale vím že těsnění na tyhle věci jsem koupil normálně v železářství ve městě.
Datum: 22. července 2012 7:15
Jméno: karel
IP: uživatel14177
 Čest mam problem za 1) u stadionu s11 mam na plynový rukojeti strašně velkou vůli jde stim točit jakej kus než to zabere za plyn je to normální? Co stim? 2) další a možná souvisejcí problem je že nemůžu nastavit volnoběh vkaždý poloze toho šroubku mi to chcípá jinak plynový lanko a jehlu mam nový a za 3) když je to studený tak se to dusí ale jak zmačknu cupovák tak to ožije svíčka n15yc kohoutek/hadička čistý a mam tam ten oranžovej filtr chytá na drnc jak teplej tak studenej jo a teplý už se to nedusí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 5:15
Jméno: Chorche
IP: uživatel14178
 1) bud mas spatne plynove lanko (moc dlouhe), nebo mas spatne nastaveny vymezovaci sroub co je na vicku soupatka
2-3) kazdy studeny 2T motor nema plynuly chod... ale asi budes mit spatne nastavenou hladinu v pluvakove komore nebo sptna poloha jehly... ale muze to delat i predstich
Datum: 22. července 2012 5:15
 Čau ve spolek mám dotaz, šel by použít tenhle karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_21_difuze.html Na 125tku ? originál má taky difuzor 21 akorát by se musel teda aspoň podle mě odladit. Že by ta 85 tryska nestačila. A druhá otázečka myslíš že by tam pasovala ta hlavní tryska normál s toho karburátoru co tam teď mám (mikuni) já bych řekl že by to tam mělo jít umístění hlavní trysky atd. je na stejném místě a funguje to úplně stejně. Takže já nevidím problém. Zajímal by mě i váš názor na to . Důvod pproč tohle řeším je ten že u původního karburátoru je protrhlá membrána která se již nedá sehnat a vydřené (opotřebené)šoupátko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 11:22
 je to 4 T Suzuki DR 125 ještě k tomu šoupátku napřed mě napadlo to nák navařit a opracovat to ale bůhví s jakého je to materiálu asi náká slitina atd a nevím jestli by to klaplo . Ale nepřipadá mi až tak složité takže by se dalo možná udělat na CNC kámoš se mi prý poptá ale nevím kolik by to stálo. ale stejně te membrána je KO . možná se ji podaří nák slepit ale i tak. Prej se to vyrábí z GORE TEXu tak jedině někde kus sehnat a udělat podle staré membrány novou... ještě náké nápady ? použít karbec s jiné 125tky ?
Datum: 22. července 2012 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel14179
 Mikuni a Dellorto maj jiný trysky,musíš koupit na DO....jináč motorka je 2T nebo 4T ? Tento karbec v ofkazu má emulzní trubici na 2T,při použití na 4T je nutná výměna.
Datum: 22. července 2012 10:32
 Zdarec všici. Mám taký dotaz, jestli někdo zkušal zvednout v karburátoru( u pionýra.021 fichtla) jehlu u plynu až na poslednívrub ze čtyř.? a jestli to má vliv na rychlost a akceleraci, když tam jde více benzínu? díky zatím čus pool
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 22:16
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano bude to mít vliv, ale jen ten negativní.. zrovna dvoutakty jezdí nejlíp na hranici chudý směsi, je težký najít tu hranici kdy to jede nejlíp a zároveň to neškodí motoru
Datum: 19. července 2012 22:16
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 19. července 2012 21:22
 je tam nastavení jehly tak se podívej
Datum: 19. července 2012 21:21
 mám zkontrolovat tedy svíčku,a když nebude černá je to dobře? pool
Datum: 19. července 2012 20:51
 jestli má jehlu na posledním zářezu (jehla je tím výše, tak je směs bohatá na benzín! Ovšem pokud máš černou svícu, tak se o výkon tak maximálně okrádáš a akorád si zasríváš motor karbonem
Datum: 19. července 2012 20:46
 aha, takže mám to dát uplně dolu na první zářez od hora a pujde tam více benzínu. bude to mít vliv na rychlost?
Datum: 19. července 2012 20:45
 jesli myslíš na ten zářez uplne dole tak to nebude mít víc benzínu ale víc vzduchu
Datum: 19. července 2012 20:05
 čau draci mám takovej dotaz. Když zatlačím trochu na kohoutek přímo na to čím se otevírá a zavírá přívod paliva tak přímo u toho začne téct benál jak to pustím tak je to OK je to normální ? vnitří těsnění mám cca 1 rok nové mám na myslí tady to http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku.html . Díky za odpověd a všem přeji hodně najetých kilometrů bez nehod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 20:28
 mě taky
Datum: 20. července 2012 20:28
 zdar děje se mi to samé, ajeto v normě. snad více dotáhnout matku u kohoutku. prostě jak zatlačíš na těsnění tak teče,ale pak ne
Datum: 19. července 2012 18:50
 mě to taky děla asi je to normalni (podle mě)
Datum: 19. července 2012 15:43
 pratele tak porad resim meho mustanga.Jedu z kopce bez plynu a kdyz chci pridat tak jako by nemel benzin a za cca 5 sekun se rozjede jako drak.Sundal jsem hadici sani k filtru a to same.Do hadice mi lehce pri pridani strikne benzin a mam porad mokrou odkapovou misku.Mam vse vymenene nove soupe.jehla.plovak.filtr.vyfuk.kondik.svicka.Hladina plovaku ok.Jehla na 2 zarezu.predstih a odtrh ok.Benzin do karbecu tece nadrz kohoutek a filtrik ciste.Uz nevim co ....dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 18:38
 Taky mi to na Mustangu dělá. Sice nevím jestli to je 5s hluchý, ale zakucká se.
Datum: 19. července 2012 18:38
 nevím jak vám, ale mi to delalo kdyz sem mel hodne nizky volnobeh, zkus ho zvysit
Datum: 19. července 2012 13:52
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 me to taky začalo delat zničeho nic nevim čim to je
Datum: 19. července 2012 12:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co já vim tak tohle dělá u každýho pionýra,z kopce je lepší vyřadit
Datum: 19. července 2012 11:36
 A máš vyčistěnej karbec?Ty cestičky vevnitř.
Datum: 19. července 2012 10:55
 cau draci mám problem sem nakopl 21 a tece mi z karburátoru benal ale až moc přepadema atd..všechno je dotahly na max cim to muze byt ..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 12:33
 aha diky ja ho skusim vyčistit kdystak vymenit dik moc
Datum: 19. července 2012 12:33
 Takto se ti asi nevipíná přívod.Bud je plovák zprohejbanej nebo ten jehloví ventilek kterej je nadnim nevypíná.
Datum: 19. července 2012 10:57
|



|