slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel1723    
čus, mám jedno rychlostní babetu a nejde do otáček, prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel1723    
ve vejfuku neni tlumič, myslíte, že to bude tim ? a taky plyn má strašně krátkej chod, ale o nic se to nezasekává a co má kámoš 210tku, tak na ní je karburátor stejnej, ale plyn má dlouhej, je to divný...
 
 
Datum: 07. července 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik otáček máš povolený šroub bohatosti? má být asi o 340° .. a hlavní je mít čistý vzducháč a hlavně ho tam mít protože bez nej to nejede
 
 
Datum: 07. července 2012 0:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14086    
Jak psal kolega níže,nejspíš to muže být ten karbec,nebo výfuk,stou svíčkou to nebude zase taková hovadina,ale zase s tou jsou spíše problemy,když tito nestartuje
 
 
Datum: 06. července 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zasranej vejfuk, karbec, předstih ... ted mě už moc veci nenapadá... svíčka to je asi hovadina.. jeste muze bejt hodne oleje.. taaky se mi to stalo
 
 
Datum: 06. července 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: fichtl50-20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám problém, na fichtlovi mi motor nedrží otáčky, i když mám čisté trysky a na fichtlovi mám bezkontaktní zapalování. Múžete mi prosím poradit, co s tým? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel12292    
dobrý den chci se zeptat vím že to sem nepatří ale jeto taky moto jak se to vezme :-D nevíte jesli mi z jawy 250 175 pujde do trabanta karburátor a bude to mít menší spotřebu jakej bi jse mitam eště hodil dekuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel12292    
jojo a nevíš jesli to tam sedne nemusí se to nák upravovat ?
 
 
Datum: 02. července 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel7902    
Známej řikal že když jezdil trabikros tak že to dával a že to jelo jako kule ale nic víc nevim..
 
 
Datum: 02. července 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel12060    
Čau čím to může byt,že moje jawa 21 za studena ňikdy nechytne,když pustím benzín nacepují karbeb dam klíček do 0 polohy 3 prošlápnu a podívam se na svíčku a není mokrá,ale za tepla chytá krasně a jezdí krásně dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Viktor.6000      IP: uživatel13926    
Na N17C chytá špatně. Jestli chces aby chytnul na poprví tak tam dej 15. ale na léto je lepší ta 17.
 
 
Datum: 03. července 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To máš jak kterej pincek .. já mám kros motor 555 a musím zapnout benzín, dát plyn naplno a cepuji karburátor dokud nepřeteče .. většinou na podruhé napotřetí chytne ale kdybych třeba cepoval bez plnýho plynu nebo když nacepuji málo tak to nechytne .. nebo zkus třeba naklánět doprava/doleva s pinckem při cepování .. chce to zkoušet způsoby...
 
 
Datum: 02. července 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel14056    
Svíčku mám n17c.Trysky jsou ok.
 
 
Datum: 02. července 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Veľmi studená sviečka. Skús N15 alebo N17. Možno ti to niekde netesní ako má. Zle nastavená zmes...zlé osadenie trysiek.
 
 
Datum: 01. července 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Cuzz draci, mám pionýra 21 původní zapalování. Při studeným startu nastrtuju na 2 nakopnutí. Ale když je trochu zahřátej tak se sice dá rostlačit a nastartuje, ale hned zase chce chcípnout když ho nedržím pod plynem. Za jízdy je to v pohodě. Jen nedrží volnoběh. Po 20 minutové jízdě ten volnoběh drží zase v pohodě. děkuju za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
Blbost. kdybys měl vysokou hladinu tk se ti přelavuje karburátor... mrkni na polohu jehly a pořádně vyčisti karbec a co ta máš za svýčku ? popŕ dej novou
 
 
Datum: 02. července 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysoká hladina v plavákovej komore. Hltí sa ti, zníž hladinu. Motor za tepla má nižšiu spotrebu. Preto sa motor má ladiť zohriaty na pracovnú teplotu! To platí hlavne o voľnobehu. Keď ti nechce štartovať za tepla, nakloň ho na ľavú stranu a nakopuj ho ľavou nohou. Zmes sa ochudí a naštartuje! Zdar ;-)
 
 
Datum: 01. července 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, potreboval bych radu, mam na stadecu s11 karbec z pionyra primo na valci (bez kolinka), a kdyz jsem si udelal takovej nahruzek se sitkem misto filtru tak se mi to dusi, neporadil by mi nekdo jestli by tam pasovalo tohle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13957    
ale mám za to že se ti to bude dusit i stim...máš čistej výfuk?
 
 
Datum: 02. července 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: fugas      IP: uživatel13743    
na fika to jde taky sem si ho obednal...............
 
 
Datum: 01. července 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: dioda66      IP: uživatel9691    
cau draci poradte proc mi u pionyra nejde radit a jeste ze mi nejede jiskru dava svicka dobra trysky cistene poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Pokud si ho půlil, tak si otočil vidličku... Svíčka, nesaje směs... toho může být...
 
 
Datum: 30. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim o radu jak seridit volnobeh na Mustafu.Pokud dam riditka do praa tak volnobeh drzi ale jinak ne.za jizdy prerazuju a chcipne.Sroubek volnobehu mam utazeny (zatoceny) na doraz.ale zkousel jsem i povolovat a nic.diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáši měl jsi pravdu,Seřídil jsem hladinu nepomohlo a tak jsem dal nové šoupě a je to paráda to ladit.Dík
 
 
Datum: 02. července 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Máš vymlácené šoupě, takže šroubek nepomůže, takže buď nové šoupě, nebo to seřiď na plynovém lanku (jak dáš řidítka do prava, tak ti ale vyletí otáčky výš)
 
 
Datum: 30. června 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla na 3 zarezu zajizdim vybrus a pravda hladina plovaku je spatna z karbecu tece benzin resim to
 
 
Datum: 30. června 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jakým zářezu máš jehlu? hladina v plovákovce je ok?
 
 
Datum: 30. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Ahoj, chtěl bych se zeptat co mám dát mezi výfukové koleno a výfuk. Původně tam byla azbestová šňůra, ale teď jsem dělal dekarbonizaci výfuku a už je potrhaná. Nikde ji nemůžu sehnat, dělá se prý jenom skleněná. Jeden borec mi říkal, že tam mám dát silikon na motory, tenkou vrstvičku, ale jak ho koupím, použiji trochu a zbytek můžu vyhodit. Stojí 220 Kč a to se mi kvůli jednomu použití rozhodně nechce investovat. Prosím o radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Mara77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji všem
 
 
Datum: 30. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používam kombinaci motorového silikonu a azbestové šňůry, drží to parádně...
 
 
Datum: 30. června 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel6831    
šňůra je běžně k dostání tam kde prodávají kotle na topení,komínové trubky /domácí potřebysilikon nedávej vyteče existuje tmel těsnící který se používá pro lepení asbestové šnůry do kotlů na utěsnění dvířek atd.ten sice také není laciný ale po užiješ ho třeba u grylu krbu ..rn
 
 
Datum: 30. června 2012 13:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Já ji sháněl skoro všude, nechci ji objednávat přes net, drahé poštovné, asi udělám u sesy nějakou objednávečku :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14050    
Zdar, nevim teda kde jsi tu šňůru scháněl, ale já sem s její koupí neměl vůbec žádný problém, normálně se prodává, i na netu je běžně k sehnání.
 
 
Datum: 30. června 2012 0:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14045    
Ahoj mam problem mam karburator na fichtla tam kde je plovák mi do té komory neteče benzín když však sundám víčko a pustím benzín tak benzín teče normálně a reaguje i na zvedání plíšku když ho ale opět přišroubuji a jedu to project tak je tam pouze tolik bentzínu kolik ho tam nateklo jak jsem to zvednul a pustil benzín a když ho vyjedu tak moto samozřejmě chcípne znovu odšroubuji a je tam sucho také to nejde ani nacupovat už nevím co s tím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Ucpanej ventil nebo až moc zvohlej plíšek...
 
 
Datum: 30. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to ucpaný :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Nemáš zacpaní ventil plováku.Vydělej ventil a kompresorem ho profoukni.
 
 
Datum: 29. června 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
zdar,máte s tímhle karbecem někdo zkušenosti.Píše že je to Dell orto ale zaráží mě ta cena.Není te nějaká čína?Páč je zapolovinu normální ceny http://aukro.cz/jawa-50-pionyr-simson-karburator-dell-orto-19mm-i2453679739.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ano je to Dell Orto od scootlandu, co prodávaj součástky na skutry..
 
 
Datum: 01. července 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Replika má jinde vývod přimazávání od oilmastra.....
 
 
Datum: 29. června 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekde sem videl jak se pozna replika od originalu ale uš vubec nevim kde to bylo naposled sem to videl před rokem a pul tu fotku je to nekde na netu
 
 
Datum: 29. června 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14041    
Je to podezdřelé :-D
 
 
Datum: 28. června 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8296    
To bude pravděpodobně replika z první ruky...přesně ten mam doma....tzn. že to mezi sebou neprokšeftuje pět lidí než to ten poslední prodá za dvojku.....známej co dělá skútry z itálie,tak tvrdil,že by taky byl schopnej sehnat za 900,-....jen težko říct z obrázku,jakou má emulzní trubici....jestli je na 2T a nebo na 4T?
 
 
Datum: 28. června 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to ta čínská mr*ka :-D stojí 800 i s filtrem,lankem atd....
 
 
Datum: 28. června 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci mám problém s čz 175/450 vyčistil sem karburátor a ten teď jaksi nekarburátoruje, pokud nestříknu benzín pod svíčku nebo přímo do sacího kanálu tak nemám šanci nastartovat, chvilku to klape ale pak to začne chcípat, občas se to zas trochu chytne a zvýší se otáčky ale pak to zas umírá dokud to nechcípne uplně. díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhý karbec bohužel nemám, ale složený je správně, tím sem si jistý
 
 
Datum: 28. června 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: onome      IP: uživatel10514    
jestli máš jinej karbec tak je zkus vyměnit. možná si ho špatně složil
 
 
Datum: 28. června 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel14027    
Ahoj...potřeboval bych novou nebo aspoň nezrezivělou palivovou nádrž do Jawy 21,neporadil by mi někdo kde ji sehnat??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo si vyčisti tu starou, jde to bez problémů
 
 
Datum: 28. června 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: onome      IP: uživatel10514    
aukro, burzy, i-veteran
 
 
Datum: 28. června 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
Je vážně pravda že se má do jawa 50/20 lejt benzín 1:40 MYSLIM JAKO KDYZ NENI V ZABEHU ? JA TAM TOTIŽ LEJU 1:50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Aha :-)
 
 
Datum: 26. června 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Jak máš jehličkovou klikovku, tak je 1:50 OK, jinak ideál 1:33... Jinak válec nepřidřeš, ale klikovka ti půjde brzo do prháje...
 
 
Datum: 26. června 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Přesně tak :-) při 1:50 to už by si moch přidřít válec :-)
 
 
Datum: 26. června 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14024    
Ne, pravda je že se má normálně ředit 1:33. Při záběhu 1:25...
 
 
Datum: 26. června 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: libca11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso, kdy budeš mít teda to šoupátko na Stadiona s11 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi za tyden draku
 
 
Datum: 26. června 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
zduř chlapi na mojí 21 když vypnu spojku tak my vyleí otáčky nahoru jak svina, ale neudelá to pokaždý a když jsem rukou zacpal přírubu sání tak to hned chcíplo, takže faleeš to asi nikde nejni, ale co to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešil sem právě něco podobnýho dělalo to taky jen občas a nakonec to sálo falešnej vzduch zkus vyměnit gufero pod zapalováním a pořádně prohlídnout a popřípadě promazat plynový lanko ;-)
 
 
Datum: 26. června 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
na tom šoupátku je taková lesklá čárka, ale když jsem na to koukal když jsem tam neměl filtr jak to šoupě jezdi tak to bylo v poho.
 
 
Datum: 26. června 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
to vyletí uplně na plnej plyn tak to radši chcípám. myslím, že to ale nespadne.
 
 
Datum: 26. června 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: p_mik      IP: uživatel13948    
musíš ubrat plyn,když mačkáš spojku :-D zmáčkneš spojku - máš vysoký otáčky....vysoký volnoběh (poštelovat na karburátoru), zůstává ti viset lanko (promazat nebo vyměnit-roztřepený), zůstává viset šoupátko (mrknout na to, jestli se nepřidírá - vyměnit), event. špatný gufero pod zapalováním (dát nový). Ty otáčky po chvíli spadnou na normál nebo už zůstanou vysoký?
 
 
Datum: 26. června 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: kvitek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím!Prosím oradu s moji 210.Zanáší se mi hlavnítryska mějakým boršusem,vypadáto jako býlí maz nebo co.Pokaždé co ten karbec vypucuji,tak 2 až 3 dny jezdí suprově a pak se začne dusit.Nevím si už rady,zgenerálkoval jsem karbec,vyplách nádrž,dal před karbec fyltr.A stále ta semé.Nedokázal by mi někdo poradit?Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 0:21
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
skus tam taky dat jinej olej do benzínu
 
 
Datum: 25. června 2012 0:21
 
 
 
 
Jméno: Kvitek      IP: uživatel12083    
Nádrž jsem vypláchl benzínem.Zkusí vzít benzín z jiné benzinky.
 
 
Datum: 24. června 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dej na benzínovou hadičku papírovej filtr a jezdi to bude v pohodě....
 
 
Datum: 24. června 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
čím jsi tu nádrž vyplách?jestli vodou tak je možný že ti to ted dělá emulzi
 
 
Datum: 24. června 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: martas      IP: uživatel13920    
ahoj, liší se nějak vzduchověj filtr z 05 od 20 včetně tý krabice a náhubku na karbec?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
zdarec draci s čeho mam udělat řesnění pod kolínko sání?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Jestli myslíš klínku u karburátoru , tak to těsnění kup , stojí to pár korun a namoč hov oleji a potom to koleno pořádně utáhni , jinak by ti to tahalo falešnj vzduch :-)
 
 
Datum: 23. června 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
co by se stalo kdybych do specialu nalil ne e85 ale klasickej technickej lih má to náky jinčí složení nebo je to stejny a kdyžtak v jakym poměru jestli 1:1 nebo jak díky za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar E85 tam nelij mě to rozmlatilo píst a když už to tam budeš davat tak nejakej kvalitní olej
 
 
Datum: 23. června 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty "super" aditiva jak píšeš petře výkon vubec nezvednou :-D
 
 
Datum: 23. června 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6333    
čus, být tebou tak to nedělám, zničíš si zbytečně válec a píst. Stačí natural 98 a pěkně seřízený motor a budeš lítat. Samozdřejmě když používáš všelijaké tyto "aditiva" tak ti zvýší výkon, ale na úkor výdrže motoru.
 
 
Datum: 23. června 2012 13:09
 
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 23:33:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu