Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sobusek
IP: uživatel13945
 Čus draci  chcal mi benál od nádrže tam jsem to dotáhl a ted mi teče z karbce nevíte čim by to mohlo být ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:31
 Za co nás, normální lidi, kdo trestá to nechápu.
Datum: 10. června 2012 11:31
 vysoká hladina v plovákovce...
Datum: 10. června 2012 10:59
 taky muže být špatnej ventil pak i když se uzavře přívod (tím ventilem) tak přesto to uniká a pak to muže přetékat
Datum: 10. června 2012 10:20
 Dej těsnění pod víčko plovákový komory. Nejdřív s tim zkus něco udělat, až pak sem piš takový dotazy.
Datum: 10. června 2012 10:02
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Ahoj, poradíte mi prosím kde se seženu hlavní trysky na Jikova 2836 v rozmezí cca 90 - 110, potřebuji doladit svou ČZ 
děkuji za info ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:55
 Já jsem si taky všechny motorky nechal, přecijen baví mě to opravovat, jezdit na srazy atd...ale větší motorku už jsem potřeboval, číza neni na cestování zrovna ideální...
Datum: 09. června 2012 18:55
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Ano, máš pravdu, už mám v merku taky lepší stroj, ale číza na 100 % zůstane doma ...
Datum: 09. června 2012 18:53
 Mam doma jak 477, tak 180/487. Taky jsem přemýšlel nad nějakýma úpravama, protože už mi to výkonově nestačilo. Chtěl jsem jít cestou většího karbece a většího vrtání, nakonec jsem se na to ale vykašlal a koupil jinou mašinu. Přecijen by se značně zvýšilo namáhání klikovky a celého motoru...
Datum: 09. června 2012 18:46
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 No, pohrávám si s myšlenkou že seženu starý válec a něco zkusím, ale asi zůstanu u série, kámoš má 477, trysky 96,50 + otevřenější filtrbox jede mu to výrazně lépe, zvládá to dokonce obstojně i 17 z. sekundár, už taky má 4 výbrus, pohledal jsem údaje a 477 válec by měl být o něco málo točivější, ( http://tdox.sweb.cz/350/cas.html ) v kombinaci s větším výbrusem a lehce připilovaným časováním by to mohla být raketa, až bude čas tak si možná budu hrát na ladiče ...
Datum: 09. června 2012 18:27
 Zřejmě se to odlišovalo pouze otryskováním. Karbec je 2926, myslim si že 2836 je jen kód příslušného otryskování. Můžu se zeptat proč chceš laborovat s tryskami? Upravoval jsi motor?
Datum: 09. června 2012 18:08
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Díky, no ty karbece by měly snad být schodné, já mám 487.0 od lesních závodů, předek jednoklíč, r. v. 87, karb. 2836, sem koukal že 477 pužívala jako hlavní 96, to je kvůli tomu že má otevřenější filtrfox (tj. 2 díry) ???
Datum: 09. června 2012 18:02
Datum: 09. června 2012 17:50
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:19
 Nebral ani Zadarmo (jsem chtěl napsat)
Datum: 10. června 2012 11:19
 Já být tebou tak bych ten polský nebral zadarmo,poněvač všechno co je z polska tak stojí za veliký hov**.Raači si sežen nějakej kloudnej starej a vyvař si ho v octu a budeš mít pokoj.Kdybysi chtěl mám jich doma možná 10 vyvařených čistých.
Datum: 10. června 2012 11:18
 za 1) Máš to tam snad napsaný, že je to na mustanga , popř je tam na jawu 23. 2) Tak snad se jdu podívat k motorce na karbec a vypadá snad stejně jak na obrázku ne? 3) Originál je sice opotřebovaný, ale pokud narazíš na dobrej kousek tak se dá pořídit za málo peněz 4) Soused to má na Jawa 05, byly problémy s hladinou, protože oska, na které jezdí plovák byla od výroby zohlá, tak se plovák zadrhával, na to mrkni, pokud to budeš kupovat, jinak mu šlape dobře ..
Datum: 09. června 2012 9:43
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 u fika je karbec Jikov 2917 psb
Datum: 09. června 2012 9:05
 ten uš bude opotřebovanej  , navíc ja nevim co tam mam za typ karburatoru
Datum: 09. června 2012 8:03
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 najdi si nějakej originalní na bazaru
Datum: 09. června 2012 7:22
 Čau draci je pravda že,čím větší difuzor tím větší otáčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 16:44
 kdyš maš nakou upravu tak jo ale kdyš daš na origo motor třeba 20mm difuzor tak to skoro nepojede
Datum: 08. června 2012 16:44
 hj lidi mám problem myslim že v karbcu protože jak jedu do kopce tak mi to zdechá a nechce to jet ale jak už jedu na rovince nebo z kopce tak to jede normálně nevíte čím by to mohlo být ??? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 15:59
Jméno: sobusek
IP: uživatel13938
 díky  zkusim to a dam vedet
Datum: 08. června 2012 15:59
 nebo máš málo benálu a jak jedeš do kopce tak neteče do karbecu nebo jen v malém množstvý.
Datum: 08. června 2012 10:38
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 přicpanej karburátor.. vyndat trysky profouknout a kanalky taky... mas pricpanou urcite hlavni trysku, a kdyz mu pridas tak nestihá pořádně valit benzin do válce
Datum: 07. června 2012 23:01
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdravím draci, včera jsem dostal papíry a tak můžu normálně jezdit a testovat.. První problém je že když třeba se chci rozjet tak zařadím a přidám plyn tak se hodně zadusí a teprv pak vyletí do otáček, druhý problém je že když jedu z kopce tak ten motor mě jakoby brzdí, šel by ještě o hodně víc do otáček, hladina je naštelovaná správě, svíčka PAL N15Y - mám jí zkusit vyměnit ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:07
 jáj seš jak učitelka
Datum: 08. června 2012 18:07
 valfren: Ale ty to "y" sem tam použij
Datum: 07. června 2012 22:12
 tu svíčku vimnen za nejakou bez toho ipsilonu
Datum: 07. června 2012 22:02
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Když dám na jawu 20 karbec z s22 bude možné dosáhnout stejného výhonu jako s karbecem 2917?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 20:44
 když prodaš te karbc, mues mit za nej 4 2917
Datum: 07. června 2012 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne bude to mít tak 2/3 výkonu,ale bez úprav tam půjde
Datum: 07. června 2012 17:15
Jméno: Hoonza
IP: uživatel13931
 NE...zaprvé nevím jak ho tam dáš bez úprav a zadruhé má menší difusor a fichtl by nešel do otáček tolik. Na úkor toho by se ti možná zmenšila spotřeba.
Datum: 07. června 2012 15:35
 čus lidi, máte někdo fotky hrdla sání na dellorto 19? já nevim jak a z čeho to vyrobit, Ozvěte se prosim na mail andrewop89@seznam.cz. Díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 9:47
Jméno: kubiq
IP: uživatel13927
 příruba vyřezat a vypilovat z plechu 5mm aby se ti to dobře vařilo, navařit topenářské kolínko dného průměru, stojí asi 20kč, a kus hadic, aby spoj mezi karbecem a kolínkem byl pružný, 2 montex pásky na upevnění, vše dokonale zabrousit hlavně vnitřní přechody a nerovnosti do ztracena, pozor kolínko nedělat příliš dlouhé.
Datum: 07. června 2012 9:47
 Zdarec, rád bych zeptal na jakej benzín a olej jezdíte. Myslim něco stylu Natural 95 s M2t apod.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 22:08
 m6AD do benzinu d aprase
Datum: 29. června 2012 22:08
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 jawa pionýr 05, jawa mustang, jawa 634 a 2taktni terra všechno na natural 95 + mogul tsf
Datum: 07. června 2012 18:18
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Já frčím na Special 91 + M2T . Zatím mám právě nějaké zásoby toho M2T po dědovy , až jej vyjezdím , tak už budu lejt jedině Mogul TSF nic jinýho . Takže potom už jedině Special 91 + Mogul TSF
Datum: 07. června 2012 16:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jezdím na naturál i speciál ale poslední dobou jsem přimíchával M7ADSIII je to zlatej olej oproti M2T jinak jezdím na stihl
Datum: 06. června 2012 20:56
Jméno: kubik
IP: uživatel13031
 zdar, já jezdím normálně na 95tku a liju tam m2t nebo m6ad
Datum: 06. června 2012 19:47
 čus lidi, koupil jsem si karburátor dell orto 19 mm a na levé straně karburátoru je taková g
umová krytka a když ji sundám tak tam je taková trubička na malou hadičku, nevíte na co to je? odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 19:32
 je to pre olejové čerpadlo, pre mazanie,,
Datum: 06. června 2012 19:32
 zdar, to bude podtlakový kohout paliva co používají scootery, na pionýru to teda nech zaslepené
Datum: 06. června 2012 19:29
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 zdarcec mám dotaz našel jsem 20 l kanystr a smrdi to jako nafta ale nejsem si jistej tak se chci zeptat jak se rozezna? dikec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 15:33
Datum: 05. června 2012 15:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude to chutnat jako nafta
Datum: 04. června 2012 21:57
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 hmmm aco když to bude nějakej olej...
Datum: 04. června 2012 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel13905
 kápni na hadr....benzín se odpaří,po naftě zustanej hadr mastnej
Datum: 04. června 2012 21:32
 Zdárek draci čím to je že fíkus má na volnoběh vysoký otáčky trysky jsou tam seriový! dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:22
 cau nastav si si ty otáčky šroubkem volnobehu to je ten s pérkem mezi tryskama když ho povoliš tk se snížej a když utahneš tk zvíšej ale nastavuj to při zahřátim motoru tak aby si je mel co nejniší ale zase ne tak aby ty to chcípalo
Datum: 04. června 2012 21:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 šroubek volnobehu seřídit, a jinak, jestli nemáš moc povytažene lanko jehly
Datum: 04. června 2012 21:14
 Zdarec draci u nás udělali novou benzínku a mají tam teď Ethanol chci to zkusit do pincka jen nevím poměr oleje nevíte to někdo nahodou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 10:51
Jméno: xrc4
IP: uživatel14316
 ricínový olej s ethanolem 1:40(při kvalitním 1:50)
Datum: 15. srpna 2012 10:51
 takže jinak protože ti to asi nedošlo.... spotřeba nahoru a výkon dolu.. stačí? ... a kdyz uz to kravinu chces zkusit tak ricinoy olej klasicky 1:33
Datum: 04. června 2012 21:17
 Mě o spotřebu vůbec nejde jen chci vědět jaký poměr??Dik
Datum: 04. června 2012 20:51
 zbytečnot.. ve výsledku budě spotřeba mnohěm větší takže neušetříš... a musíš do toho dávat ricinový olej protože jinej se v ethanolu nerozpustí
Datum: 04. června 2012 20:43
Jméno: Honza
IP: uživatel11563
 Co mám udělat u mustanga když ho nastartuju ta mi de mrtě benzínu do vzduchovího filtru a ke svíčce skoro nic? dík rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 19:50
 Zdarec skus vyčistit trisky.Možná to budeš mít ucpaný.Já je občas čistím a když nejde profouknout tak je protáhnu slybým drátem.
Datum: 04. června 2012 19:50
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci kolik vám bere fík (Jawa 05 a 21) když jedete na trošku plynu tak 40-50 km/h ??Nedávno jsem ten motor zajel.Je kompletně přetěsněný,nový gufera,spojka,pružiny v řadícím automatu,klikovka kloudná (nepatrně motor vybruje ve vysokých otáčkách),pak nový kroužky a zajetý (válec kloudnej,nejsou v něm rejhy a nemá schod).Pak zabroušená hlava,karbec vyvařený a výfuk vyčištěný,předstih 1,8 mm a odtrh 0,4.Je to 21 motor akorát tam je 05 válec,jinak celý to je 21.A dneska jsem do nádrže nalil 0,6 litrů a ujel jsem 17,2 km takže na 100 km to vychází 3,4 a to jsem jel na malinko plynu.Kurna to není možný přece?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 14:29
 mne asi tak 2,8 berie nemám to overené ale asi tak pri výbruse mi to žralo vez 3 litre ale pravda že som v tedy jazdil na plno
Datum: 04. června 2012 14:29
 ja presne takto kludne jazdím, a raz som najazdil 220km natankoval som plnú nádrž a nemusel som prepnut na rezervu
Datum: 04. června 2012 7:15
 to, že jsi ho zajel znamena presne co? me prvnich 500 km zřal taky jak protrženej... a jinak stejne jezdim kolem 3 litru... ale kopce samozrejme davam nazrat. jiank jezdim tak 50- 55...
Datum: 03. června 2012 23:29
 zdar co se stane když dam na jawu 555 jehlu z 21 jawa děkuji..?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 16:52
 nejde,,,
Datum: 03. června 2012 16:52
 Tohle jsem jednou udělal protože sem jinou neměl, jede to jenom na plnej plyn v ostatních otáčkách strašně bohatý, pařezácká je oproti tý z 21ky hodně tupá
Datum: 03. června 2012 16:51
 Pojede to blbě.
Datum: 03. června 2012 16:07
 Moc vtipne ... Ha ha ha ha
Datum: 03. června 2012 16:05
Jméno: čert
IP: uživatel13895
 zašije ponožky
Datum: 03. června 2012 15:51
Jméno: pernikator_01
IP: uživatel6603
 čao, nedaří se mi utěsnit karbec u babetty 210. Dycky tam dám těsnění, všechno pevně utáhnu a stejnak mi dycky z karbecu kape (nekape to jako nijak extra moc ale prostě netěsní to tak jak bych chtěl) a sviňí mi to babču. Neznáte něco co by to nějak uplně utěsnilo? neexistuje nějaky tmel na motory ktery odola benzinu? nebo poraďte jak to utěsnit díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 12:24
Jméno: pernikator_01
IP: uživatel6603
 ok dík mrknu na to
Datum: 03. června 2012 12:24
Jméno: msi
IP: uživatel13888
 Seřízení hladiny je správný směr - podívej se hlavně, jestli ti zavírá jehlový ventil (případně jestli je v pořádku plovák).
Datum: 02. června 2012 22:08
 sešteluj si hladinu
Datum: 02. června 2012 20:47
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 čau draci prosim o radu jak správně seřídim karburátor u čz 175/487 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 16:12
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial koukni sem
Datum: 02. června 2012 16:12
 hele draci mam mustanga23 nakopnu ho jak nic,kdyz pridam pul plynu tak v poho jak normalni pincek,ale ldyz dam plnej tak kucka,dusi se,nejde do otacek ,muze to byt tim ze mi podfukuje vejfuk?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 10:02
 možna svička
Datum: 02. června 2012 10:02
 PODOBNÝ TEDKA DĚLAL MŮJ MUSTAF A BYLA TO VYPADLÁ JEHLA V KARBURÁTORU
Datum: 01. června 2012 23:48
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau na internetu sem si našel spotřebu mustanga píšou 2,3 litru na 100km ale ja sem vcera na lil do nadrže 3 litri a po okolí sem najel asi 15 km a mel sem skoro celou nadrž fuč dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 nojo ja to poplet proste nahoru no
Datum: 01. června 2012 21:46
Jméno: Stenly
IP: uživatel13884
 Jako že ti to teče. A rezerva je svisle nahoru, pokud máš vodorovně tak se nediv že nejedeš.
Datum: 01. června 2012 20:25
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 kreslik jak to myslíš leje kohout ja ho otevřu tak že ta klička je svisle dolu a když rezerva tak vodorovne nahoru
Datum: 01. června 2012 15:13
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 péro myslíš 3 litri na 100 ? stou 350,ja mam ten filtr čistej nejak extra špinavej není
Datum: 01. června 2012 15:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně já jezdil s mustangem za 3 litry to co píšeš mi nežere ani 350/634
Datum: 01. června 2012 15:03
 Trysky přece museji bejt dotažený...taky se podívej na vzduchovej filtr, já jsem ho vyměnil a spotřeba o litr dolu a maximálka o 10km/h větší
Datum: 01. června 2012 14:23
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 no je pravda že když sem to koupiltak s motorem sem nedela nic ten je jak je a na karburatoru musim mít obe tryski uplne utažení jinak to nejede uš je asi ten karburator hodne opotřebovanej a nadrž mi neteče to vim jiste jinak dík za odpovedi  a ty kilometry sem odhadl
Datum: 01. června 2012 14:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Já jezdim s mustošem deno deně do školy a různě po městě no a spotřebu mám změřenou přesně na 3l/100km.
Datum: 01. června 2012 12:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne to nevezme viac ako 3,5l/100km a to jazdím často i s priateľkou
Datum: 01. června 2012 12:18
 Jezdím se svýma drokoušema pořát nejsem zrovna drobrček (85 kg) a spotřeby asi takovéto Pionýr 2,5-3l /100 ....Jawa250/592 4-5l/100 , zundapp 50 3l/100. Hedal bych chybu v nádrži  buď díra nebo ti teče (spíš leje kohout)
Datum: 01. června 2012 12:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to ni někde musí téct, 20l na 100km ti prostě skrz válec neprojde
Datum: 01. června 2012 10:45
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 ja sem mel kdysi fichtla ktery byl totalne vybehany ale jel porad dobre a zral malo sem mel v nadrzi 4 litry jezdil sem tyden asi a sezralo me to asi litr nebo dva
Datum: 01. června 2012 10:44
 Já co jsem najezdil s fíkama tak taky přes 4 se nedostanu ikdyž jsem jezdil na plnej možná tak max přes 3,5 l,Jinak když jedu tak 50 na trošku plynu tak si to vezme zhruba 2,5 i mín nevím ještě jsme to neměřil
Datum: 01. června 2012 10:27
 3l na 15km se mi zdá jako blbost...no základem je samozřejmě vyštelovanej motor, přetěsněnej, nějakej rozumnej válec (nevyběhanej), utěsněná palivová cesta atd atd. Já jsem se s fichtlem snad přes 4l nedostal, a to že jsem jezdil furt plnej...
Datum: 01. června 2012 10:06
 Tak kdyš to bylo novi tak to určite nebylo tak užrany a kdyš jezdiš tak to netoč do plnych otaček  jinak muj fik si bral kolem 4-6 podle toho kde sem jzdil
Datum: 01. června 2012 9:45
|



|