Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fík
IP: uživatel11426
 Zdravím Draky! Mám tu jeden dotaz.. Na Jawě 350/638-0-02 mám karburátor Jikov 2838 a za karbecem clonku.. Je to správný typ karburátoru a má mít tenhle typ za sebou clonku? Na každým serveru to píšou jinak.. Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 10:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 31. března 2011 10:36
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci na mim mustafovi mam malej problém dal sem na něj karbec dellorto a ted ho nastaruju a neteče tam benzín ale kdzž sundam hadičku z karbecu tak to teče
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:11
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Benzin ti nenatece ani do plovakovy komory ?
Datum: 30. března 2011 22:11
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nn vše je čistý
Datum: 30. března 2011 19:42
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Ucpaný jehlový ventil v plovákovce?
Datum: 30. března 2011 19:32
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 předem dík za odpovědi
Datum: 30. března 2011 18:59
 čav mám 21tku motor po go bezkontakt zapalovanie od chonga predstih by tam mal bit okolo 1.6mm. po pridaní plného je motor lenivý a ked mu trocha uberem tak začína tahat včom bude chyba v karburátore alebo v tom predstiho? furt sa mi to drbe jeden den to štelujem jazdí to dobre už sa to odlepilo aj od 65km/h a na druhý den to nechce íst štartuje to parádne na prvý kop . Dakujem za všetky odpovede  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 19:59
 No toto samé mi taky dělalo,jak jsouty dírky na airboxu tak jsem je všechny zacpal záslepkama a jede to perfektně,na plný plyn to jede co to dá... Ale neni pravidlo že to jede nejlíp když zacpeš všechny to chce jet po rovince a zkoušet,ucpávat,odecpávat a jak to pojede nejlíp
Datum: 30. března 2011 19:59
 ok dík moc zajtrá sa stým pohrám
Datum: 29. března 2011 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 první max druhý
Datum: 29. března 2011 22:07
 to ma nenapadlo zajtrá to odskúšam. ináč na jakom záreze mávate ihlu ?
Datum: 29. března 2011 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 zavri trochu sani
Datum: 29. března 2011 21:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci. Potřebuju pomoct mám korozi v nádrži. Nevíte jak ji odtamtud dostat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vyprdni se na broky a matky a nalej tam nařící vodu + 3 pytlíčky potravinářský kyseliny citronový ze sámošky a nech to přes noc v teple. A vy inženýři nechte broky brokama
Datum: 29. března 2011 21:34
Jméno: zemla
IP: uživatel11417
 nasyp do ní broky do vzduchovky a nalít benzín a klepat a klepat dokut rez nevymlátíš.
Datum: 29. března 2011 21:07
 Čus,nasypej do nádrže matky,šroubky a štěrchej a štěrchej. Pak pořadně vypláchni a najdi někoho kdo vylívá nádrže epoxidem. Mám to taky a mám třetí rok pokoj. Dělal me to borec ve zlíně.
Datum: 29. března 2011 21:07
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 čau , furt mi nedrží volnoběh u pionýra šteluju to ale i když to dotáhnu výc tak to skape a dusí se to jako jede to ale na neutrál to musím turovat protože jak to spadnee do nižších otáček tak to už nevytočím a chcípne to trysky jsem čistil . děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:12
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 cus draci, konecne jsem poladil fika ze mi jde po generalce na prvni nakopnuti, ale mam jeste 1 problem, na miste se mi krasne vytoci, na 1 a na 2 taky, ale jak tam dam za 3 otacky uz jdou jenom dolu, nevite cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 12:08
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Tak po rozebrání jsem zjístil že kolečka přehozené nejsou na hlavní hřídeli mám 20 zubé což má být normálně tak nevím kde je problém
Datum: 31. března 2011 12:08
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Tak jsem se podivál na fichtelkrámek a zjístil jak mají být ty kolečka. A koukl na starý motor a tam to mám naopak takže terení upráva. Jen jsi nejsem jistý jestli to má i ten nový motor takto. No doufám že ano aspoň bude problém vyřešen a já to snad rozebírám naposled. Zítra ho rozeberu a dám vědět. Sekundárko mám 12. + origo rozeta.
Datum: 29. března 2011 21:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Richard.solta - ty maš 13 sekundarni kolečko a jezdiš 60km/h?  neni to malo na 13cku sekundarko ja mam 12ku a jezdil jsem 65-70km/h ale ted tonějaak neche jet jede to jen 60km/h  musim to poladit
Datum: 29. března 2011 21:17
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak to může bejt spojikou nebo se hřeje a nebo taky tím hnacím ozubeným kolečkem tady ho normal koupíš já mám myslím 13 zubu a vzadu originál rozetu a jezdím na rovince tech 60+- a mám sjetou spojiku ale zase novy kroužky a ložiska a taky motor co má najeto asi 15 000 kilometru =)
Datum: 29. března 2011 21:12
 Fakt v tom nehledej záhadu, buď je blbě naštelovanej motor, nebo je to nějaký odpor typu kola, brzdy...
Datum: 29. března 2011 20:48
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 ty kolecka to, aspon v mym pripade, nebudou na to jsem si daval pozor kdyz jsem to skladal a kdyz se to prohodi tak ta dvojka tahne dlouho ne? me to jde rychle ale jak tam dam trojku tak to jde zase rychle zpatky, mrknu na ty kola a brzdy ale prijde mi to divny
Datum: 29. března 2011 20:41
 Podle mě je to blbě seštelovaný, nebo něco přibržďuje - brzdy, prázdný kola atd...
Datum: 29. března 2011 20:32
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Podle mne jsou sjety kolíky v převodovce
Datum: 29. března 2011 20:31
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Mam taky stajny problem otačky jdou dolu a vic jak 60km/h a pořad klesá až na 40km/h pak musim hodit za 2 a zas to roztočit abych hodil za 3 nevite čim to tedy je?
Datum: 29. března 2011 20:29
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 No nad tím jsem uvažoval taky jaký je tam rozdíl? jiný počet zubů? někde jsem četl že jsou přehozené jen kolečka. Právě ten motor mě taky štve. kdyby to bylo jen tou terení upravou tak mě střelí. Pěkná smůla je že to mají oba motory. hold asi mám stěstí  ale štve mě to.
Datum: 29. března 2011 20:26
 hmmmm..... že by terénní převodovka??  ))
Datum: 29. března 2011 20:17
Jméno: Radek
IP: uživatel11416
 čau ,já mám taky tehle problém ale možná vým co stím o vejkendu to pošteluju jak si myslím že by to mělo bejt a jestli to bude ono tak vám napíšu zatím čus
Datum: 29. března 2011 20:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
  ty si koupil jiný motor a ono je to stejné no pobavil si mě
Datum: 29. března 2011 19:36
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Mám uplně stejný problém. Už nevím čím by to mohlo být dokonce jsem koupil i jiný motor ale pořád stejné 1,2 krása ale 3 stojí za nic. maximálka je 50km. Kolik stoho vytáhneš ty? Já měnil ložiška, těsnění, nastavil předstih,odstrh ale efekt žádný.
Datum: 29. března 2011 19:22
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sháním nějaké všeobecné rady a zkušenosti, jak seřídit volnoběh u J 20 za tepla. Za studena po nastartování je vše OK. Jak štelujete volnoběžný šroubek, kolik plynu nastavit na lanku ..., předem dík, potřebuju se od něčeho odrazit. H.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 problém vyřešen
Datum: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 jj jsem
Datum: 31. března 2011 21:25
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Matous: myslis me? Ja v KH pracuju. Bydlim asi 20km daleko.
Datum: 29. března 2011 12:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Přesně tak, co nejnižší ale tak aby nechcípal, jestli jezdíš na silnicích tak malinko vyšší a pro jistotu na rušnejch křižovatkách držet s takovým tim hodně lehce přidanym plynem nebo zlehka tůrovat  Btw, seš taky Kutnohorák?
Datum: 28. března 2011 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 pokud ti za tepla chcípá,zkontroluj nastavení zapalování a v neposlední řadě výšku hladiny,ucpávky filtrboxu(když je moc ucpanej tak to teplý blbne) a hlavně bych se zaměřil na volnoběžnou trysku
Datum: 28. března 2011 19:44
 Já to vždycky seřídil po citu, jak kouří, prostě tryska volnoběhu, tu sem si našel v katalogu náhradních součástek, no a pak už jsem si hrál se šroubkem.
Datum: 28. března 2011 15:53
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Dílenská příručka taky není všechno .., i tak dík za odkaz, zřejmě v tom extra fígl není
Datum: 28. března 2011 15:31
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak hlavně se volnoběh nastavuje na teplém motoru... V lanku musí být vůle, a volnoběh se nastavuje tak, aby byl co nejnižší, ale motor neměl snahu chcípnout. Další dotaz na který by stačila dílenská příručka od stroje.
Datum: 28. března 2011 13:45
Datum: 28. března 2011 13:44
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 prosím poradte co tankujete do pionýra.Natural s olejem nebo special s olejem nebo nějaké přísady??????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 1:54
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 já jezdim nejčkon na slivovici.... écht z moravy, vod tetičky mařeny
Datum: 29. března 2011 1:54
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já teda nepoznal rozdíl v tom co sem natankoval, teoreticky by to mělo jezdit nejlíp s tím oktanovym číslem, na kterej je nastavenej předstih) Hele jestli tam dáš Special 91, Normal 91, Natural 91-98, V power racing, Super a já nevim co ještě, to je uplně jedno, tankuju do toho to nejlevnější, jen možná bacha na E85, nevim co by na to řekli gufera. Jinak toho oleje víc, já když dřív nevěděl jak mazat tak sem taky takle mazal, naštěstí se mi líbilo jak to hulilo s friťákem a toho sem tam vždycky lil skleničku, tak sem to tím možná zachránil  Takle namazanej fritákem sem najezdíl asi 3 tisíce na polích, pak 10 tis. na silnicích to už sem mazal normálně M2T 1:33, hodně moc toho měl před tím najeto, docela dost toho teda vydržel, ted mám rozdelanej motor, no ložisko pod klikou KO, ale po těch kilometrech se nedivim  Benzín bych vůbec neřešil, řeš spíš olej, M2T v poměru 1:33 stačí, ale fakt bacha na to mazání, víkčko na litr benzínu, to jedeš skoro na sucho!
Datum: 28. března 2011 23:22
 Já tam liju Speciál 91 + M2T 1:33. Se speciálem mi přijde, že to jezdí líp, než s naturalem.
Datum: 28. března 2011 19:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 rumstajn: to jsi teda hodně skromnej s tim mazánim, je to dost málo do litru tak aspoň malýho panáka
Datum: 28. března 2011 18:54
 není to málo víčko od minerálky ?
Datum: 28. března 2011 17:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Natura nevím sice kolik mažu ale dycky na litr tak víčko od minerálky oleje  nikdy sem nepřemýšlel kolik to může být
Datum: 28. března 2011 17:30
 Ba 95 + olej (stačí i M2T) a kapku olověnýho aditiva, není to pořeba, ale je to o chlup lepší.
Datum: 28. března 2011 15:05
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 normalka natural +olej 1:33
Datum: 28. března 2011 11:38
 Čau draci kdyz se mi pořád ucpávají trysky tak sem vypustil nádrž a vyplavalo hodne kousku a proste bordelu...nevim jestli už nádrz neni třeba narezlá a nepada to!poradite jak ji mam vyčisti,, diky mocc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:19
 hod si ještě pro jistotu filtr do palivové hadičky ..stoji to okolo 40 kc a celkem se to vyplati
Datum: 28. března 2011 0:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo kyselinou citronovou ze sámošky !!! bomba, je to rychlý, levný a účinný.
Datum: 27. března 2011 21:22
 nebo do toho dej půl kila kyseliny citronové a zalej to horkou vodou a nech to den odstát, předtim to nezapomeň odmastit
Datum: 27. března 2011 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ty matky a šroubky ještě zalej brzdovou kapalinou - odstranujě rez
Datum: 27. března 2011 21:10
 vem matky a sroubky nahazej to dovnitř a klepej dokud ti rez nezmizi pomaha to
Datum: 27. března 2011 21:06
Jméno: jawa555
IP: uživatel4805
 čau draci na jakym zařezu ma byt jehla u plynu na jawě 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 omfg neumíš se podívat do diskuse o pár řádků níž? Tenhle tejden zase frčí plíšek na jehle, co?
Datum: 27. března 2011 12:09
 čus draci na jakým zářezu má bejt jehla na mutangu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:55
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Cumte, lidi, obcas do toho manualu. Ne nadarmo existuje.
Datum: 27. března 2011 19:55
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 na druhym od zhora
Datum: 27. března 2011 11:14
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau včera jsem tu dával dotaz ohledně té čz 175 a nikdo nic, tak prosím někdo poradtě motor jsem nastartoval provní běžel ale pak začal téct benzím do filtru strašně se to po přidání plynu dusilo a nedrželo volnoběh karburátor jsem sešteloval díky moc moc mě to vadí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dokud všechno pořádně nepřetěsníš, nenastavíš podle manuálu karburátor, předstih a odtrh, budeš pořát někde hledat zradu..
Datum: 26. března 2011 13:55
 cau zkus zjistit jestli nemas v plovaku benzin ,nekdy se stava jak je sletovanej tak netěsní .třeba to není ono ale aspon se vyloučí další věc
Datum: 26. března 2011 13:50
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 zdravím všechny draky, potřeboval bych poradit. dnes jsem vytáhl po zimě můj traktůrek s motorem čz 175 chtěl jsem dělat nějakou práci na poli, motor mi chytil na druhý start čemu jsem se až divil, ale pak mě to dělalo že kdy žjsem přidal plyn tak se to strašně dusilo a pak už to ani nejelo díval jsem se na filtr tím to ale nebilo jen do té hadice k filtu mi tekl hrozně benzím a sací otvoru zduchu se pořád ucpávaly benzínem když jsem je vyčistil tak to chvíli jelo ale pak se to zas hned ucpalo a už se to zas jen dusilo a nejelo nevíte čím by to mohlo být díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 22:37
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 na hladinu plovákové komory sem se díval ta je ok a neprotíká teče benzín ze sání nejde to do otáček, dusí se a nedrží volnoběh jinak mám karburátor seštelovaný a vyčištěný díyy za rady
Datum: 25. března 2011 22:37
 uchcava se ti, nezavira ti plovak
Datum: 25. března 2011 22:33
 Ahoj.Prosím Vás všechny nemáte někdo Karburaci na Jawu 250 SPECIÁL ? nebo nevíte , kde bych ho sehnal ? na internetu jsem nic odpovídajícího nenašel. Je to na motor r.v. 1936..Díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 19:29
 aha.díky moc.ale potřebuju originál.Díky
Datum: 23. března 2011 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 kde sehnat nový/použitelný ti neřeknu.....ale z hafo fotek po netu jsem viděl,že jako náhrada se dá použít karburátor z péráka a nebo z prvních Jawa-cz 125/175 kde jsou taky karburátory Jikov 24 montované na stejně širokou přírubu.....
Datum: 23. března 2011 11:33
Jméno: Šmoula
IP: uživatel7700
 Zdarec!!! Mám takovej dotaz ohledně Ethanolu nějaký nový palivo asi,je to asi o 5 kč na litr levnější  ,myslíte že to můžu lit do ČZ 175 ? Abych si nezničil nebo nejak výrazně nezničil životnost motoru? Mám totiž 41 let starej a nikdy rozdělávanej a nechci si to zničit.Ale zas kamarád říká že to vyzkouší akorát tam naplácá víc oleje tak nevim komu věřit nechci si zničit dědu  díky za všechny vaše rady a zkušenosti  ŠMOULA
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:36
Jméno: crazycore
IP: uživatel11433
 5kč lenější a snížit si výkon a dávat tam vic oleje ? má to vůbec cenu ? ja radsi budu jezdit na natural
Datum: 31. března 2011 21:36
Jméno: Šmoula
IP: uživatel7700
 Mischelnike--->díky za super radu ale tam sem se H**** dozvěděl  ale jinak ostatnim dik taky to vyzkousim 1:1  a dám tam trochu víc oleje  at to
nezadřu je to přece o 5 kč levnější a ted je každá koruna dobrá
Datum: 22. března 2011 20:52
 kánoš to nalil so simála a v pohodě jen mu to akorat jelo jen 40
Datum: 22. března 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel11375
 Já s tim zkušenost nemam a asi bych se ani nebál to tam nalejt v nějakym rozumnym poměru 1:1.....co jsem zatim slyšel,tak na to jednomu známýmu šíleně škubala felda a žralo to jak prase....ale svou zkušenost nemám....
Datum: 22. března 2011 11:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/?hledej=ethanol+E85&kategorie=0&hledejok=Hledej tady se mrkni už se to tu řesilo.. treba prvni odstavecek
Datum: 21. března 2011 22:33
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci mam mustafa a udelal sem na nem pár ůprav jaok stočenou kliku polskej válec hvězdicovou hlavu a dell orto karbec nastartuju ho na první pak jedu a kdyz trochu vemu za plyn tak se začne škubat nwm kde mam hledat chybu asi v karbecu ?? a jeste kdyz ho chcípnu a nenatočim ho na první tak musim vyndat svíčku osušit a pak jenom roztlačit a musim tlačit tak alespoň 30m aby chtil.?????
tak co s tím prosím o pomoc alespoň kde je chyba ja osobně si myslim ze je blbě nastavenej ten karbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 21:32
 sešteluj odtrh, předstih, seřid karbec, mrkni jestli nejsou provrtaný trysky, jehla na 3 zářez když zajíždíš, nová svíčka, koukni se na faju jestli volně nesedí na svíčce, atd..
Datum: 21. března 2011 21:32
 no ja sem spis na babety zaměřenej opravama a stimhle sem se už setkal..zkontroluj si předstih jestli je ok kdyš ti svička pali v blbou dobu tak maš mokrou svičku jak cip ale nejedeto a pro jistotu bych si zkontroloval vzduchovej přivod aji trysky v karbecu aji trysku s benalem jestli je to cisty
Datum: 21. března 2011 19:23
 Tak proč to upravuješ když tomu nerozumíš?
Datum: 21. března 2011 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 Do tohohle karburátoru existuje celá řada hlavních a volnoběžných trysek....myslím že karbec tak jak se prodává má v sobě HT 82 a VT 45 a to neni dobrý....určitě bych zkusil vyměnit volnoběžku za menší-tj. 40,38,35(nevim,musí se vyzkoušet) a HT? těžko říct....obvykle se pro odladění používá celá sada trysek a zkouší se řekněmě po jednom číslu od 95 dolu.....na plovák nesahej a kup si alespon nejakej filtr! Pokud mozno ne moc přímej
Datum: 21. března 2011 12:19
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ok ja si to myslel tak dík
Datum: 21. března 2011 0:01
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 tak budes muset si na to sednout a ladit karbec  nic jinyho ti asi nezbyde  jeste treba zapalko postelovat
Datum: 20. března 2011 23:48
Jméno: honz 23
IP: uživatel10429
 mam tam 19
Datum: 20. března 2011 23:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 a jakej tam mas difuzor? 19 nebo 21?
Datum: 20. března 2011 23:28
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nojo no ale ja tomuhle karbeci moc nerozumim takze je to spíš o náhodě já nwm jak to mam seřídit to je na mě docela těžký ale pokusím se ot to 
a všem dík za odpovědi
Datum: 20. března 2011 23:19
 jj kdyz se ti ulejva, tak mas spatne serizenej karbec. koukni na hladinu a na trysky a serizeni volnobezny smesi
Datum: 20. března 2011 23:03
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 no kdyz chytí tak to jede ale nejde moc do otacek jakmile trochu prydam tak se zacne cukat takze jeste pořádně ani nevim
Datum: 20. března 2011 23:01
Jméno: honza23
IP: uživatel10429
 a zajetej jeste neni
Datum: 20. března 2011 23:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ja se v techlech karbecich neorientuju  treba by pomohlo přetryskování... atd  ale nechci kecat kraviny  počkej si na odpovedi kdo stim ma zkusenosti  a jak to jede kdyz uz to chytne?
Datum: 20. března 2011 22:59
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 no a co s tim když se to uchcává je to v tom karbiku ??? blbe naladenej ??
Datum: 20. března 2011 22:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 i kdyby ho nezajel tak to snad nema vliv na to aby mu to nechytalo ne?  asi se ti to ulejvá  nebo zkus jeste jiny svičky s jinema tepelnejma hodnotama
Datum: 20. března 2011 22:44
Jméno: jawa
IP: uživatel9614
 a zajel si ten válec ?
Datum: 20. března 2011 22:39
 Ahoj, chci se zeptat, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi hlavou válců u Jawy 350 panelky a to mezi čísly: 25-354-12-120 a 25 -354-13-120? Vím že 120 je označení pro levou hlavu, jenom nevímjaký je rozdíl mezi 12 a 13, díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 12:14
 ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
Datum: 22. března 2011 13:07
Datum: 16. března 2011 20:23
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
Datum: 16. března 2011 19:20
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
Datum: 17. března 2011 13:04
 postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru
Datum: 16. března 2011 22:03
 venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
Datum: 16. března 2011 21:55
 denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil  nadrž byla sucha totiž viš
Datum: 16. března 2011 21:40
 77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...
Datum: 16. března 2011 21:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tim cínem se mi to nějak nezdá...
Datum: 16. března 2011 21:14
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
Datum: 16. března 2011 21:13
Datum: 16. března 2011 20:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí.
Datum: 16. března 2011 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
Datum: 16. března 2011 18:09
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
Datum: 16. března 2011 17:53
Jméno: tommy
IP: uživatel6767
 Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy
Datum: 16. března 2011 16:54
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.
Datum: 16. března 2011 16:27
 Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
Datum: 16. března 2011 16:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
Datum: 16. března 2011 16:17
 zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky  s kalafunou zkusenosti nemam  tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit
Datum: 16. března 2011 14:44
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
Datum: 16. března 2011 14:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout  a máš po problemu
Datum: 16. března 2011 14:26
 Zdravím vás, chtěl bych znát váš názor 1.) Na nádrž pařeza 555 patří spíš plastový nažloutlý víčko s odměrkou, nebo hliníkový bez odměrky? 2.)Když jsem prohlížel jehly z karbeců 555, našel jsem 2 typy jehel. Jednu se špičkou a druhou useknutou. Jaký je v tom rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 9:13
 sú dve typy závitov pre uzáver daj tam to co tam pasuje
Datum: 15. března 2011 9:13
 1.) ja mam nazltle viecko s odmerkou a na 100% je tam original
2.) netusim, no ja mam tu bez spicky
Datum: 14. března 2011 22:06
|



|