česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11426    
Zdravím Draky! Mám tu jeden dotaz.. Na Jawě 350/638-0-02 mám karburátor Jikov 2838 a za karbecem clonku.. Je to správný typ karburátoru a má mít tenhle typ za sebou clonku? Na každým serveru to píšou jinak.. Díky moc! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Je to uplne normalni, bez clonky bejvaly ty starsi typy viz http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30
 
 
Datum: 31. března 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
čau draci na mim mustafovi mam malej problém dal sem na něj karbec dellorto a ted ho nastaruju a neteče tam benzín ale kdzž sundam hadičku z karbecu tak to teče odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Benzin ti nenatece ani do plovakovy komory ?
 
 
Datum: 30. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
nn vše je čistý :-D
 
 
Datum: 30. března 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Ucpaný jehlový ventil v plovákovce?
 
 
Datum: 30. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
předem dík za odpovědi :-D
 
 
Datum: 30. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čav mám 21tku motor po go bezkontakt zapalovanie od chonga predstih by tam mal bit okolo 1.6mm. po pridaní plného je motor lenivý a ked mu trocha uberem tak začína tahat včom bude chyba v karburátore alebo v tom predstiho? furt sa mi to drbe jeden den to štelujem jazdí to dobre už sa to odlepilo aj od 65km/h a na druhý den to nechce íst štartuje to parádne na prvý kop . Dakujem za všetky odpovede :-)\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No toto samé mi taky dělalo,jak jsouty dírky na airboxu tak jsem je všechny zacpal záslepkama a jede to perfektně,na plný plyn to jede co to dá... Ale neni pravidlo že to jede nejlíp když zacpeš všechny to chce jet po rovince a zkoušet,ucpávat,odecpávat a jak to pojede nejlíp
 
 
Datum: 30. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík moc zajtrá sa stým pohrám
 
 
Datum: 29. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
první max druhý
 
 
Datum: 29. března 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ma nenapadlo zajtrá to odskúšam. ináč na jakom záreze mávate ihlu ?
 
 
Datum: 29. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
zavri trochu sani
 
 
Datum: 29. března 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Potřebuju pomoct mám korozi v nádrži. Nevíte jak ji odtamtud dostat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vyprdni se na broky a matky a nalej tam nařící vodu + 3 pytlíčky potravinářský kyseliny citronový ze sámošky a nech to přes noc v teple. A vy inženýři nechte broky brokama
 
 
Datum: 29. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: zemla      IP: uživatel11417    
nasyp do ní broky do vzduchovky a nalít benzín a klepat a klepat dokut rez nevymlátíš.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel987    
Čus,nasypej do nádrže matky,šroubky a štěrchej a štěrchej. Pak pořadně vypláchni a najdi někoho kdo vylívá nádrže epoxidem. Mám to taky a mám třetí rok pokoj. Dělal me to borec ve zlíně.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel9545    
čau , furt mi nedrží volnoběh u pionýra šteluju to ale i když to dotáhnu výc tak to skape a dusí se to jako jede to ale na neutrál to musím turovat protože jak to spadnee do nižších otáček tak to už nevytočím a chcípne to trysky jsem čistil . děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
cus draci, konecne jsem poladil fika ze mi jde po generalce na prvni nakopnuti, ale mam jeste 1 problem, na miste se mi krasne vytoci, na 1 a na 2 taky, ale jak tam dam za 3 otacky uz jdou jenom dolu, nevite cim to muze bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Tak po rozebrání jsem zjístil že kolečka přehozené nejsou na hlavní hřídeli mám 20 zubé což má být normálně tak nevím kde je problém :-(
 
 
Datum: 31. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Tak jsem se podivál na fichtelkrámek a zjístil jak mají být ty kolečka. A koukl na starý motor a tam to mám naopak takže terení upráva. Jen jsi nejsem jistý jestli to má i ten nový motor takto. No doufám že ano aspoň bude problém vyřešen a já to snad rozebírám naposled. Zítra ho rozeberu a dám vědět. Sekundárko mám 12. + origo rozeta.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Richard.solta - ty maš 13 sekundarni kolečko a jezdiš 60km/h? :-D neni to malo na 13cku sekundarko ja mam 12ku a jezdil jsem 65-70km/h ale ted tonějaak neche jet jede to jen 60km/h :-( musim to poladit :-P
 
 
Datum: 29. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak to může bejt spojikou nebo se hřeje a nebo taky tím hnacím ozubeným kolečkem tady ho normal koupíš já mám myslím 13 zubu a vzadu originál rozetu a jezdím na rovince tech 60+- a mám sjetou spojiku ale zase novy kroužky a ložiska a taky motor co má najeto asi 15 000 kilometru =)
 
 
Datum: 29. března 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt v tom nehledej záhadu, buď je blbě naštelovanej motor, nebo je to nějaký odpor typu kola, brzdy...
 
 
Datum: 29. března 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
ty kolecka to, aspon v mym pripade, nebudou na to jsem si daval pozor kdyz jsem to skladal a kdyz se to prohodi tak ta dvojka tahne dlouho ne? me to jde rychle ale jak tam dam trojku tak to jde zase rychle zpatky, mrknu na ty kola a brzdy ale prijde mi to divny :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to blbě seštelovaný, nebo něco přibržďuje - brzdy, prázdný kola atd...
 
 
Datum: 29. března 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Podle mne jsou sjety kolíky v převodovce
 
 
Datum: 29. března 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Mam taky stajny problem otačky jdou dolu a vic jak 60km/h a pořad klesá až na 40km/h pak musim hodit za 2 a zas to roztočit abych hodil za 3 nevite čim to tedy je?
 
 
Datum: 29. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
No nad tím jsem uvažoval taky jaký je tam rozdíl? jiný počet zubů? někde jsem četl že jsou přehozené jen kolečka. Právě ten motor mě taky štve. kdyby to bylo jen tou terení upravou tak mě střelí. Pěkná smůla je že to mají oba motory. hold asi mám stěstí :-D ale štve mě to.
 
 
Datum: 29. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmmm..... že by terénní převodovka??:-)))
 
 
Datum: 29. března 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel11416    
čau ,já mám taky tehle problém ale možná vým co stím o vejkendu to pošteluju jak si myslím že by to mělo bejt a jestli to bude ono tak vám napíšu zatím čus :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-D ty si koupil jiný motor a ono je to stejné no pobavil si mě
 
 
Datum: 29. března 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Mám uplně stejný problém. Už nevím čím by to mohlo být dokonce jsem koupil i jiný motor ale pořád stejné 1,2 krása ale 3 stojí za nic. maximálka je 50km. Kolik stoho vytáhneš ty? Já měnil ložiška, těsnění, nastavil předstih,odstrh ale efekt žádný.
 
 
Datum: 29. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Sháním nějaké všeobecné rady a zkušenosti, jak seřídit volnoběh u J 20 za tepla. Za studena po nastartování je vše OK. Jak štelujete volnoběžný šroubek, kolik plynu nastavit na lanku ..., předem dík, potřebuju se od něčeho odrazit. H. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
problém vyřešen
 
 
Datum: 05. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
jj jsem :-D
 
 
Datum: 31. března 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Matous: myslis me? Ja v KH pracuju. Bydlim asi 20km daleko.
 
 
Datum: 29. března 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Přesně tak, co nejnižší ale tak aby nechcípal, jestli jezdíš na silnicích tak malinko vyšší a pro jistotu na rušnejch křižovatkách držet s takovým tim hodně lehce přidanym plynem nebo zlehka tůrovat:-) Btw, seš taky Kutnohorák?:-)
 
 
Datum: 28. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
pokud ti za tepla chcípá,zkontroluj nastavení zapalování a v neposlední řadě výšku hladiny,ucpávky filtrboxu(když je moc ucpanej tak to teplý blbne) a hlavně bych se zaměřil na volnoběžnou trysku
 
 
Datum: 28. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vždycky seřídil po citu, jak kouří, prostě tryska volnoběhu, tu sem si našel v katalogu náhradních součástek, no a pak už jsem si hrál se šroubkem.
 
 
Datum: 28. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Dílenská příručka taky není všechno .., i tak dík za odkaz, zřejmě v tom extra fígl není :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak hlavně se volnoběh nastavuje na teplém motoru... V lanku musí být vůle, a volnoběh se nastavuje tak, aby byl co nejnižší, ale motor neměl snahu chcípnout. Další dotaz na který by stačila dílenská příručka od stroje.
 
 
Datum: 28. března 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. března 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
prosím poradte co tankujete do pionýra.Natural s olejem nebo special s olejem nebo nějaké přísady??????díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 1:54
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
já jezdim nejčkon na slivovici.... écht z moravy, vod tetičky mařeny :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 1:54
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já teda nepoznal rozdíl v tom co sem natankoval, teoreticky by to mělo jezdit nejlíp s tím oktanovym číslem, na kterej je nastavenej předstih) Hele jestli tam dáš Special 91, Normal 91, Natural 91-98, V power racing, Super a já nevim co ještě, to je uplně jedno, tankuju do toho to nejlevnější, jen možná bacha na E85, nevim co by na to řekli gufera. Jinak toho oleje víc, já když dřív nevěděl jak mazat tak sem taky takle mazal, naštěstí se mi líbilo jak to hulilo s friťákem a toho sem tam vždycky lil skleničku, tak sem to tím možná zachránil :-D Takle namazanej fritákem sem najezdíl asi 3 tisíce na polích, pak 10 tis. na silnicích to už sem mazal normálně M2T 1:33, hodně moc toho měl před tím najeto, docela dost toho teda vydržel, ted mám rozdelanej motor, no ložisko pod klikou KO, ale po těch kilometrech se nedivim:-D Benzín bych vůbec neřešil, řeš spíš olej, M2T v poměru 1:33 stačí, ale fakt bacha na to mazání, víkčko na litr benzínu, to jedeš skoro na sucho!
 
 
Datum: 28. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Mammut ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam liju Speciál 91 + M2T 1:33. Se speciálem mi přijde, že to jezdí líp, než s naturalem.
 
 
Datum: 28. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
rumstajn: to jsi teda hodně skromnej s tim mazánim, je to dost málo do litru tak aspoň malýho panáka
 
 
Datum: 28. března 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to málo víčko od minerálky ?
 
 
Datum: 28. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Natura nevím sice kolik mažu ale dycky na litr tak víčko od minerálky oleje :-D nikdy sem nepřemýšlel kolik to může být :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ba 95 + olej (stačí i M2T) a kapku olověnýho aditiva, není to pořeba, ale je to o chlup lepší.
 
 
Datum: 28. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
normalka natural +olej 1:33
 
 
Datum: 28. března 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci kdyz se mi pořád ucpávají trysky tak sem vypustil nádrž a vyplavalo hodne kousku a proste bordelu...nevim jestli už nádrz neni třeba narezlá a nepada to!poradite jak ji mam vyčisti,, diky mocc =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
hod si ještě pro jistotu filtr do palivové hadičky ..stoji to okolo 40 kc a celkem se to vyplati
 
 
Datum: 28. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jo kyselinou citronovou ze sámošky !!! bomba, je to rychlý, levný a účinný. :-)
 
 
Datum: 27. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo do toho dej půl kila kyseliny citronové a zalej to horkou vodou a nech to den odstát, předtim to nezapomeň odmastit
 
 
Datum: 27. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a ty matky a šroubky ještě zalej brzdovou kapalinou - odstranujě rez
 
 
Datum: 27. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem matky a sroubky nahazej to dovnitř a klepej dokud ti rez nezmizi pomaha to
 
 
Datum: 27. března 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawa555      IP: uživatel4805    
čau draci na jakym zařezu ma byt jehla u plynu na jawě 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
omfg neumíš se podívat do diskuse o pár řádků níž? Tenhle tejden zase frčí plíšek na jehle, co? :-)
 
 
Datum: 27. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci na jakým zářezu má bejt jehla na mutangu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Cumte, lidi, obcas do toho manualu. Ne nadarmo existuje.
 
 
Datum: 27. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
na druhym od zhora
 
 
Datum: 27. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau včera jsem tu dával dotaz ohledně té čz 175 a nikdo nic, tak prosím někdo poradtě motor jsem nastartoval provní běžel ale pak začal téct benzím do filtru strašně se to po přidání plynu dusilo a nedrželo volnoběh karburátor jsem sešteloval díky moc moc mě to vadí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dokud všechno pořádně nepřetěsníš, nenastavíš podle manuálu karburátor, předstih a odtrh, budeš pořát někde hledat zradu..
 
 
Datum: 26. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11350    
cau zkus zjistit jestli nemas v plovaku benzin ,nekdy se stava jak je sletovanej tak netěsní .třeba to není ono ale aspon se vyloučí další věc
 
 
Datum: 26. března 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
zdravím všechny draky, potřeboval bych poradit. dnes jsem vytáhl po zimě můj traktůrek s motorem čz 175 chtěl jsem dělat nějakou práci na poli, motor mi chytil na druhý start čemu jsem se až divil, ale pak mě to dělalo že kdy žjsem přidal plyn tak se to strašně dusilo a pak už to ani nejelo díval jsem se na filtr tím to ale nebilo jen do té hadice k filtu mi tekl hrozně benzím a sací otvoru zduchu se pořád ucpávaly benzínem když jsem je vyčistil tak to chvíli jelo ale pak se to zas hned ucpalo a už se to zas jen dusilo a nejelo nevíte čím by to mohlo být díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
na hladinu plovákové komory sem se díval ta je ok a neprotíká teče benzín ze sání nejde to do otáček, dusí se a nedrží volnoběh jinak mám karburátor seštelovaný a vyčištěný díyy za rady
 
 
Datum: 25. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uchcava se ti, nezavira ti plovak
 
 
Datum: 25. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás všechny nemáte někdo Karburaci na Jawu 250 SPECIÁL ? nebo nevíte , kde bych ho sehnal ? na internetu jsem nic odpovídajícího nenašel. Je to na motor r.v. 1936..Díky moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.díky moc.ale potřebuju originál.Díky
 
 
Datum: 23. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
kde sehnat nový/použitelný ti neřeknu.....ale z hafo fotek po netu jsem viděl,že jako náhrada se dá použít karburátor z péráka a nebo z prvních Jawa-cz 125/175 kde jsou taky karburátory Jikov 24 montované na stejně širokou přírubu.....
 
 
Datum: 23. března 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: Šmoula      IP: uživatel7700    
Zdarec!!! Mám takovej dotaz ohledně Ethanolu nějaký nový palivo asi,je to asi o 5 kč na litr levnější :-) ,myslíte že to můžu lit do ČZ 175 ? Abych si nezničil nebo nejak výrazně nezničil životnost motoru? Mám totiž 41 let starej a nikdy rozdělávanej a nechci si to zničit.Ale zas kamarád říká že to vyzkouší akorát tam naplácá víc oleje tak nevim komu věřit nechci si zničit dědu :-) díky za všechny vaše rady a zkušenosti :-) ŠMOULA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: crazycore      IP: uživatel11433    
5kč lenější a snížit si výkon a dávat tam vic oleje ? má to vůbec cenu ? ja radsi budu jezdit na natural :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Šmoula      IP: uživatel7700    
Mischelnike--->díky za super radu ale tam sem se H**** dozvěděl :-) ale jinak ostatnim dik taky to vyzkousim 1:1 :-) a dám tam trochu víc oleje :-) at to nezadřu je to přece o 5 kč levnější a ted je každá koruna dobrá :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kánoš to nalil so simála a v pohodě jen mu to akorat jelo jen 40
 
 
Datum: 22. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11375    
Já s tim zkušenost nemam a asi bych se ani nebál to tam nalejt v nějakym rozumnym poměru 1:1.....co jsem zatim slyšel,tak na to jednomu známýmu šíleně škubala felda a žralo to jak prase....ale svou zkušenost nemám....
 
 
Datum: 22. března 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/?hledej=ethanol+E85&kategorie=0&hledejok=Hledej tady se mrkni už se to tu řesilo.. treba prvni odstavecek :-)
 
 
Datum: 21. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
čau draci mam mustafa a udelal sem na nem pár ůprav jaok stočenou kliku polskej válec hvězdicovou hlavu a dell orto karbec nastartuju ho na první pak jedu a kdyz trochu vemu za plyn tak se začne škubat nwm kde mam hledat chybu asi v karbecu ?? a jeste kdyz ho chcípnu a nenatočim ho na první tak musim vyndat svíčku osušit a pak jenom roztlačit a musim tlačit tak alespoň 30m aby chtil.????? tak co s tím prosím o pomoc alespoň kde je chyba ja osobně si myslim ze je blbě nastavenej ten karbec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
sešteluj odtrh, předstih, seřid karbec, mrkni jestli nejsou provrtaný trysky, jehla na 3 zářez když zajíždíš, nová svíčka, koukni se na faju jestli volně nesedí na svíčce, atd..
 
 
Datum: 21. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
no ja sem spis na babety zaměřenej opravama a stimhle sem se už setkal..zkontroluj si předstih jestli je ok kdyš ti svička pali v blbou dobu tak maš mokrou svičku jak cip ale nejedeto a pro jistotu bych si zkontroloval vzduchovej přivod aji trysky v karbecu aji trysku s benalem jestli je to cisty
 
 
Datum: 21. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak proč to upravuješ když tomu nerozumíš? :-)
 
 
Datum: 21. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
Do tohohle karburátoru existuje celá řada hlavních a volnoběžných trysek....myslím že karbec tak jak se prodává má v sobě HT 82 a VT 45 a to neni dobrý....určitě bych zkusil vyměnit volnoběžku za menší-tj. 40,38,35(nevim,musí se vyzkoušet) a HT? těžko říct....obvykle se pro odladění používá celá sada trysek a zkouší se řekněmě po jednom číslu od 95 dolu.....na plovák nesahej a kup si alespon nejakej filtr! Pokud mozno ne moc přímej:-D
 
 
Datum: 21. března 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
ok ja si to myslel tak dík :-D
 
 
Datum: 21. března 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
tak budes muset si na to sednout a ladit karbec :-) nic jinyho ti asi nezbyde :-) jeste treba zapalko postelovat :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: honz 23      IP: uživatel10429    
mam tam 19
 
 
Datum: 20. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
a jakej tam mas difuzor? 19 nebo 21?
 
 
Datum: 20. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
nojo no ale ja tomuhle karbeci moc nerozumim takze je to spíš o náhodě já nwm jak to mam seřídit to je na mě docela těžký ale pokusím se ot to :-D a všem dík za odpovědi
 
 
Datum: 20. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kdyz se ti ulejva, tak mas spatne serizenej karbec. koukni na hladinu a na trysky a serizeni volnobezny smesi
 
 
Datum: 20. března 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
no kdyz chytí tak to jede ale nejde moc do otacek jakmile trochu prydam tak se zacne cukat takze jeste pořádně ani nevim :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel10429    
a zajetej jeste neni
 
 
Datum: 20. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Ja se v techlech karbecich neorientuju :-) treba by pomohlo přetryskování... atd :-) ale nechci kecat kraviny :-) počkej si na odpovedi kdo stim ma zkusenosti:-) a jak to jede kdyz uz to chytne? :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
no a co s tim když se to uchcává je to v tom karbiku ??? blbe naladenej ??
 
 
Datum: 20. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
i kdyby ho nezajel tak to snad nema vliv na to aby mu to nechytalo ne? :-) asi se ti to ulejvá :-) nebo zkus jeste jiny svičky s jinema tepelnejma hodnotama :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel9614    
a zajel si ten válec ?
 
 
Datum: 20. března 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel11349    
Ahoj, chci se zeptat, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi hlavou válců u Jawy 350 panelky a to mezi čísly: 25-354-12-120 a 25 -354-13-120? Vím že 120 je označení pro levou hlavu, jenom nevímjaký je rozdíl mezi 12 a 13, díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
 
 
Datum: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. března 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel6371    
jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
 
 
Datum: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru :-P
 
 
Datum: 16. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
 
 
Datum: 16. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil :-D nadrž byla sucha totiž viš
 
 
Datum: 16. března 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tim cínem se mi to nějak nezdá...
 
 
Datum: 16. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
 
 
Datum: 16. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši proč to plnite vodou nech to 1 den venku prazdnou nadž ad vyvětra a svař to normalně taky jsem si svařil normalně elektrodou nadrž a drži no a žadnou vodu jsem tam nedaval jen vylil benal a nechal 1 den přes noc na venku ad vyvětra a pak svařil natřel barvou ad to nezrezne a je hotovo vy amatéři :-D :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí. :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
 
 
Datum: 16. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
 
 
Datum: 16. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel6767    
Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Honzule      IP: uživatel2403    
Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
 
 
Datum: 16. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
 
 
Datum: 16. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky :-) s kalafunou zkusenosti nemam :-) tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
 
 
Datum: 16. března 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout :-) a máš po problemu :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych znát váš názor 1.) Na nádrž pařeza 555 patří spíš plastový nažloutlý víčko s odměrkou, nebo hliníkový bez odměrky? 2.)Když jsem prohlížel jehly z karbeců 555, našel jsem 2 typy jehel. Jednu se špičkou a druhou useknutou. Jaký je v tom rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú dve typy závitov pre uzáver daj tam to co tam pasuje
 
 
Datum: 15. března 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.) ja mam nazltle viecko s odmerkou a na 100% je tam original 2.) netusim, no ja mam tu bez spicky
 
 
Datum: 14. března 2011 22:06
 
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 7:16:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu