slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku je 1 položka za 60 Kč Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
 
 
Datum: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
 
 
Datum: 24. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
 
 
Datum: 24. května 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
 
 
Datum: 24. května 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Tak nejezdi :-D :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: Kkko      IP: uživatel11693    
Prosím na kolik to vytáhne uplne nová Jawa 50 pionýr ?Dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Úplně nová moc nepojede, protože nebude zaběhlá.
 
 
Datum: 24. května 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Případ od případu, jednadváca se může šolichat pětapadesátkou a bude to na ní dost, jiná může letět k osmdesátce, platí pro nový i pro starý kus. Je to o stavu stroje, o údržbě a o jezdci :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: nnnn      IP: uživatel6546    
(jawa 05)--- 60-65km/h (jawa 20)--- 65-70km/h
 
 
Datum: 23. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: condor      IP: uživatel11743    
Ahoj piloti,jsem tu dnes nový,takže vas vsechny zdravím.Po letech jsem vyhrabal ze sklepa od mámy svou 20-tku a nemohu vyndat šoupatko z karburatoru.Nepomohl konkor, červená brzdová kapalina a po koupeli ve vařícím octu(dle rady některého kolegy zde) šoupě přirostlo nejspíše ještě pevněji ke stěnám.Rád bych ho vyměnil,nevypadá po mém zásahu dobře ale jak ho vyndat ať nemusím kupovat celý karbec?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11749    
No to já už nevim,před lety to přivez známej z německa,název to mělo německej,víc ti nepovim,určitě na našem trhu existuje nějakej ekvivalent potravinářskýho maziva na nářezáky
 
 
Datum: 24. května 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: condor      IP: uživatel11747    
Stando,dík,jak se ten spray jmenuje? S prodavackou se těžko domluvím,je to přece jenom ženská!
 
 
Datum: 24. května 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
Sprej na mazání nářezáků co jsou v obchodech. Oddělil mi 10 let zarezlej píst ve válci takovym způsobem,že se to druhej den volně pohybovalo,veškerej rez jsem utřel hadrem aniž bych sundaval válec a motor po nalití benzinu chytil a šel jako za mlada! Vše v cajku,od tý doby chodí už čtvrtym rokem bez zásahu! Zázračná věc!
 
 
Datum: 23. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej ho do horký vody a nasypej na tp kyselinu citronovou na vaření, co koupíš v sámošce. Nech to tam přes noc a snad to povolí. Jestli ne, zkus hork. pistoli. Plamenem bych to rači nezkoušel.
 
 
Datum: 23. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel11744    
Skus to nahrát propan butanovou bombou nebo horkovzdušnou pistolí
 
 
Datum: 23. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
cus lidi kdyz na fechtlovy pridam plyn tak to de do vysokych otacek a nece to jit dole dela to porad dokola dela si to co ce ( menil jsem plynove lanko atd volnobeh sem dal na minimum a stale to dela ) diky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká je svíčka, kroužky, gufera ?
 
 
Datum: 23. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: hoper125463      E-mail:      IP: uživatel11571    
uz jsem vsechno zatesnil a jeto stale stejne ( uz si nwm rady ) :/
 
 
Datum: 23. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipoval bych to na falešný vzduch, zkus to přetěsnit všude kde to pude
 
 
Datum: 23. května 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Zdar draci...Mám doma jawu 350/634 a když přidám plyn tak se někdy udusí a začnej jet zase v malých otáčkách....Je to docela na prd..Tak jsem vyčistil kompletně karbec a furt to dělá =/ Nevíte čím to může být?? V 350 ccm se moc nevyznám..Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
Čau, 350 není o nic složitější než ostatní motorky. Tipuju, že to je moc bohatý a ulejvá se to. Zkontroluj bohatost, průchodnost filtru, těsnost plováku a jehlového ventilu, hladinu v karbu (jestli plovák zavírá)
 
 
Datum: 23. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravin mám jawetu a nedrží mně volnoběch nastartuju ji a když nepřidávam tak chcípne a ona se vždycky jako zadusí , to je na prd karbec .podle mně tam jde moc benzínu nevím prosím radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
nevim jakej karbec má jawetta, ale tkusil bych snížit hladinu nebo ochudit volnoběžnou směs
 
 
Datum: 23. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš dobře nastavenou směs tak to seřid šroubkem od volnoběhu(dotáhni)
 
 
Datum: 23. května 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
zdravim, mam takovyhle problem, pred GO motoru vse fungovalo jak melo( menil jsem loziska, gufera a pouzdra), ale po slozeni mi nechce fichtl drzet volnobeh, zkousel jsem vsechno cistit, stelovat predstih, hral jsem si i se vzduchovym filtrem, ale jak pustim plyn, okamzite chcipne. jsem z toho uz na prasky:/ predtim to bezelo nadherne, chytalo zastudena i za tepla a volonobeh drzel porad stejne, sel krasne stelovat tim sroubkem.ale ted presny opak..benzin pouzivam porad stejny, i pomer redeni s olejem (STIHL), jiskra je krasna, spise do modra, pravidelna. svicku mam tusim nejakou BRISK, ale zkousel jsem jich vice ale porad stejne. dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jak já rád říkám, jestli máš starej karbec, můžeš mít vůli na šoupátku a pak ti volnoběh nedrží. Je s tím práce, protože je všecko v pohodě nastavený a ono to furt blbne. Koukni na šoupátko
 
 
Datum: 23. května 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě musis zabehnout motor, tak 100 kolimetru minimalne nez si sedne,., pak to bude OK
 
 
Datum: 22. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
jeste jsem si vzpomnel ze kdyz naklonim motorku na pravou stranu,tak to melo aspon malou snahu drzet volnobeh..
 
 
Datum: 22. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
vsechny svicky mam sestelovane na 0,4. s tim plynovym lankem jsem to zkousel ale i kdyz ten stelovaci sroub vysroubuju na max. stejne to nepomuze. porad to ani nema snahu drzet volnobeh, jak pustim plyn okamzite schipne.co bych jeste dodal, spatne startuje, a v nizkych otackach se dusi, kdyz ho drzim v otackach tak celkem jede. vyfuk jsem cistil. je mi to zahadou, predtim slapal jak hodinky..
 
 
Datum: 22. května 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nemas třeba moc chudou směs?Já nevím,zkus ještě seštelovat vzdálenost elektrod na svíčce(0,4) a nebo (což by teoreticky fungovat mělo)zkus trochu víc vymezit vůli plynového lanka tim se vytáhne šoupě a mělo by to držet otáčky.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
čau mám 350/354 a po delší jízdě když je motor ohřátej tak se začne uchlastávat a jde špatně do otáček když mi chcípne a startuju jí tak musim motorku naklonit aby neteklo tolik benzínu z plovákovky do karbecu a držim plnej plyn a ona pomalu nabírá otáčky a je taková přidušená jehlu mám na 2. zářezu od zhora a hlavní trysku mám 98 nevíte čim by to mohlo bejt? a druhej dotaz teď mi přestala dobíjet a když sem změřil dynamo tak dává 0,7v když hodně přidám plyn tak 3,5v a na plnej plyn asi 5,5v odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute.. mam kohoutek na fichtlovi a daval sem tam novou gumičku ale kdyš ho zaknu neteče jenom trochu a kdyš ho vidnu dela to stejny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
to promne neni problem ale uš sem koupil dalši gumičku a futr to teče malo
 
 
Datum: 24. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
myslím že když si dokážeš rozebrat a přetočit tachometr, tak oprava netěsnícího kohoutku by již pro tebe, dle mého názoru nemělo býti problémem.
 
 
Datum: 22. května 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
*zapnu a vipnu*
 
 
Datum: 22. května 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute.. mozu dat na fichtlovi trysku 60 ?? kdyš tam byla 68 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nebude to mít výkon 60ka se dávala na 05ku
 
 
Datum: 21. května 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: P@uli      E-mail:      IP: uživatel11732    
Ahojte, chtěl bych se zeptat jestli by šel karburator ze Simsona na Jawa 21, sel by pridelat na to kolinko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: hron226      IP: uživatel11726    
Zdar chlani je možné aby se dostal plamen z válce do karburátoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs
 
 
Datum: 20. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se ti stane tak, že máš špatně nastavenej předstih a proto ti svíčka zapálí směs v okamžiku, kdy nejsou dovřený přefuky, nebo ti nedovíraj ventily. Zapálená směs se dostane do karburace a je to nato šup..
 
 
Datum: 20. května 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4122    
blbne zapalování,začal mi takle na podzim zlobit upravenej motor až to vyrazilo sání z karburátoru.....dělalo mi to poškozený halový čidlo a nebo tyristor v cdi jednotce....prostě to pálilo víckrát za sebou a v nevhodnou dobu a spálená směs šla spátky pod píst
 
 
Datum: 20. května 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
mě to osobně dělalo u pincka když jsem se to snažil vytočit tak to vystřelilo.
 
 
Datum: 20. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky už se mi to stalo, u třindy konkrétně...
 
 
Datum: 20. května 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umí to, přes přefuky. Už se mi to povedlo i na autě, ale karbec potom nechtěl přestat hořet :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je
 
 
Datum: 19. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
leda že bys ten válec podpálil :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz jaký je rozdíl v karburátorech čz 125/476 a 175(hranaté typy) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to určený pro daný tip motoru, asi tak. Může a pravděpodobně to bude se ulejvat, žrát a blbě táhnout v nízkejch. Mně třeba 175 na karbec z 250 ani neškrtla a pérák na něj jezdí na první šup, tak asi tak, já bych sehnal ten co tam patří.
 
 
Datum: 18. května 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok      IP: uživatel10169    
je to hodně znát na výkonu?
 
 
Datum: 18. května 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr difozoru-poslední dvojčíslí.
 
 
Datum: 18. května 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, chtěl bych se zeptat když mám pionýra přebroušeného na objem 58ccm tak jakou mám dát trisku myslíte že je vhodná třeba 72 nebo nějakou jinší děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
s originálním filtrboxem úplně postačí
 
 
Datum: 18. května 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, sháním originál vzduchový filtr na 05 - hliníkový, nemá někdo tip kde sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kdybys náhodou jeden chtěls pustit, tak se mi ozvi prosím, třeba na icq 441 539 352
 
 
Datum: 18. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Mám jich asi 10 i s karburátorama ale nechci to prodávát.
 
 
Datum: 18. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus Aukro,motoinzerce,nevyhazujto,bazos atd
 
 
Datum: 18. května 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
zdravim vas,prosim nevite mam doma babetu, a mam problem s dotekanim benzinu do karbecu zkousel sem si hrat s plovaky,ale furt mi to nejde spravne vystelovat,bud to furt pretika nebo to dotika malo,a kdyz ji nahnu na pravou stranu tak prez kohoutek nedotika vubec a kdyz na levou tak benzin dotika nevite nnekdo nebo aspon nejakej napad co bych mohl stim zkusit udelat,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: ivo01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den mam problém dnes sem přišel k pincku a vlevo na válci zvrch byl olej aji mezi žebrama ale nevim čim to je . vypadal jak ten co se ředi z benálem. děkuji za rady ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
no a karbec sem celej rozebral a komplet vyfoukal kompresorem a pořád když ho chci nastartovat za tepla tak nechytá ale zastudena krásně já už fakt nevim jestli si ta motorka se mně dělá srandu nebo co
 
 
Datum: 17. května 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
olej se jen tak nevipaří
 
 
Datum: 17. května 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
ale jak to že se ten olej nevypařil taky?
 
 
Datum: 17. května 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mas tam misku pod karbecem?
 
 
Datum: 16. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
to ti jenom vykapalo z karbecu a ten benzin se vypařil a zustal tam jen olej :-)
 
 
Datum: 16. května 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
Aktuální info: SESA je je jako vždy na pracovní dovolence a to do 18,5,,, tentokrát je to nejbrutálněji pracovní dovolena,,,ladím ještě lepší komfort pro každého draka co využije Fichtlkrámek pro nákup dílu. Jak se vrátím z dovolenky,, tak bude chaos a kolaps a tak počítejte že vaše díly připutujou až po 8 až 10 pracovních dnů od objednání,,,, pokud na to brutálně pospícháte, tak fichtlkrámek bude přednostně zpracovávat objednávky s maximálně s 3 položkami,,,tak aby závodnicí neztratily své body při závodech,,,,,,, DĚKUJI VŠEM DRAKUM ZO VYUŽILY MOŽNOST NÁKUPU DÍLU,,, A TÍM PODPOŘILI CELEJ TEN PROCES FICHTLKRÁMKU,, lebo pro kluka co před 15 let tlačill svoje jawy nějaký rok,, tak by tomu těžko uvěřil jak může vorkoholismus změnit život :-(
 
 
Datum: 16. května 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
zdarec chlapi mame varinu a normalne ve vyssich otackach plive benzin z nadrze nevite cim by to mohl o byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 8:53
 
 
 
 
Jméno: Pepak      E-mail:      IP: uživatel11703    
Zdary draci, schanim jesli nekdo nemate filtr na pionyra teda spise jen tu plastovou trubku co vede z karburatoru do filtru .... Mam ji totiz prasklou a nemohu ji nikde sehnat :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel1669    
:-D ten kompletní filtr je mjm,teda byl uš je prodanej
 
 
Datum: 16. května 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
 
 
Datum: 15. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Zdar, hle hledal jsem a našel jen tohle http://www.motoren.sk/shop/detail/3186/42 ale stojí 150 kč, ale tak když se optáš známejch a tak určitě to někdo má..Já osobně jich mám doma asi 7 =D
 
 
Datum: 15. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Taková nepříjemná drobnost, když nakopnu studenej motor, tak trvá 2 minuty než se dostane do otáček a hrozně kouří (sem tam i střelí do výfuku) a navíc když během té doby zapnu světla, tak otáčky ještě spadnou a chcípá. Pak se to maličko zlepší, ale když při jízdě zapnu světla, tak cuká a chvilkama jakoby nepřeskočila jiskra...čím to může být? Po chvíli provozu se to zahřeje a je to ok.....napadá Vás něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Nedáváš moc oleje do benzínu?
 
 
Datum: 15. května 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Je to jen prostě srary stroj musiš ho vždycky nechat zahřat a pak jet :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 10:34
 
<  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.07.2025 9:53:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu