česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: benzín      IP: uživatel10520    
ahoj draci nevyzkoumali jste nekdo co udelat za upravy nebo jak postelovat motory u naky jawy, aby to jelo na lihobenzin (E85). A na technycak to jede solidne ten vykon je neptrne menci, akorat by me zajimalo okolik vydrzi min valec? Stim lihacem jsem neco malo skousel vym akorat ze to nanej jezdi se snizenou palici u fichtla, a nesmi bejt starej jinak je zvodnatelej a nejedeto. Je to benzin na leto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Viktor Kolar      E-mail:      IP: uživatel6263    
No Dnes můžu říci co a jak.Včera jsem nalil do moto E85 a Valvoline pro jistotu jsem tam dal oleje v poměru 1:50 a pak navtch dvě malé štamprlky navíc. Na natankovaných 15l.Motoru trvá asi déle než se zahřeje, a mám větší problém se startem musím víc uchlastávat,ale od středních otáček se má 350/638 dostává do jiné dimenze,Nevím jestli jde o chudou směs,ale motorka jako by měla nějaký ten rajský plyn a jede jak pila utržená z řetězu.Mám karburátor s prořízlou clonkou a trysku 72,zapalko vape.Jediné čeho se bojim je,že by mi moto mohla rezivět zevnitř.Ale když budu jezdit pořád tak se to nezvládne zkorodovat.Na zimu radši vyjedu dvě nádrže nebo jednu benzinem a zaolejuju pořádně motor jak se má.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Tadeáš      IP: uživatel11413    
Já mám 350 a vzhledem k její velký spotřebě jsem šel do risku. Nic jsem neupravoval a prostě tam E85 šplouchnul. Bez ůprav to 1) nekouří 2) jede hůř v malých otáčkách 3) za zimy nechce startovat a musí se pořádně zahřát než jede. Zatím sem ujel 110km ve dvou a bylo to celkem ok mám ale ještě problém se zapalováním (byl už před tím) ve vysokých otáčkách nejede a na chvilku vysadí. Takže jsme se přes 115 nedostaly. Spotřebu nevím- doplním až budu mít dlouhodobější test. Táda
 
 
Datum: 28. března 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ethanol 85 (E85, bioethanol) je směs skládající se z 85 procent z bioethanolu a z 15 procent z Naturalu 95. Pro provoz na E85 je zapotřebí některých úprav, zejména kvůli chemickým reakcím mezi ethanolem a součástkami z hořčíku, hliníku a gumy. Rozdíl je také v tom, že E85 je elektricky vodivý. Bohužel také váže vodu, čímž způsobuje vyšší náchylnost motoru ke korozi. Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita. Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak to za chvilku poškodí gufera.
 
 
Datum: 05. března 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem pdal jednomu pánovi na Motorkářích který to lil do Jawa 350. M§j dotaz : Ahoj, ty liješ do Jawy E85 ? Chci to zkusit do Mustanga ale bojím se. Používím olej mogul 1l za 160Kč(typ z hlavy neřeknu). Prosím o něaké zkušenosti. Děkuju odpověď: čau, jojo v létě sem na to pár nádrží odjezdil, nebyl to úplně čistej E85, vždycky byl s trochou benzínu, olej používám taky bud mogul TSF, nebo shell sx asi za stovku a nebyl problém, mě to na to jezdilo normálně, ale chce to skusit, každopádně tím snad ani není co zkazit...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! ja som neprecital vsetky rady ale rikám ze oktanové cislo vyjadruje odolnost voci detonovanim,, takze! cim menej oktanu tym lepsie ide :-) a ne naopak!,,, a preto ja verim ze fichtl isjel pred 40 let ovela lepsie lebo bol staveny na 84 oktanovy benzin,,, a preto delajú teraz benal s vysokym oktanovym cislom lebo nové motory majú vyssy kompresny pomer a s nizkooktanovym benalom by klepalo, buchalo jak prasa...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
uz jsem skousel E 85 s naturalem 1:1 a jedeto mizerne jedeto jen ve vyssich otackach. Taky me vty dobe zacinal foukat benzin takto bylo mozna i tim.
 
 
Datum: 04. března 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen pro upřesnění. To s tou mnou 3*větší spotřebou platí pro provoz na čistý líh a ne na E85. To co jsem napsal platí pro provoz na líh. A nikde jsem si to nevymyslel,ale přečetl. Jináč s matoušem souhlasím,až na tu otázku aš. Když pominu,že máš staré auto, tak dnešní auta mají v sobě počítač a ten řídí předstih v závislosti na použitém palivu. Klidně můžeš tankovat 91. Stoupne mírně spotřeba a klesne mírně výkon. Můžeš si to třeba přečíst v manuálu ke škodě Octavia, tam to zmiňujou.
 
 
Datum: 04. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Čistě teoreticky...Kamarád lil čistej Ethanol do feldy, měl ale tuším sníženou palici, jelo líp jak s benzínem. Druhej kamarád leje do Fáčka E85, bez problému, jen když to s tím prej prvně natočil tak mu šli z vejfuku plameny - ale je to kecka tak nevim:-D S tou 3krát větší spotřebou je to kec, auto si veme víc, ale tak o 10 procent...já bych se toho nebál, asi to bude chtít větší předstih. Dvě možnosti: 1) nastavit předstih pro E85 a nelejt tam nic jinýho. Nastavit předstich pro N95, nepojede asi tak dobře když tomu pak dáš E85ku, ale zas budeš moct nabrat natural když nebudeš mít poblíž benzínku s E85. Když dáš víc oktanů než na co máš nastavenej předstih tak to motoru neuškodí, jen bude žravější a línější, kdybys dal míň než na co máš nastaveno, tak budeš kurvit kliku. S tím, že čím víc oktanů, tím větší potřebuješ předstih, je to pravda. Dokonce sem měl u konstrukčních závěreček v AŠ otázku, když budu mít auto co má předepsanejch 95 oktan, a na benzínce budou mít jen 91,98 a 100 oktan, co tam naleju.Řekl sem mu, že 98, protože s 91 by to zapalovalo hodně před HÚ. Dal mi zapravdu a měl sem to:-)
 
 
Datum: 04. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11267    
Já mám blbou a zavrhovanou skušenost,že čim mene oktanu,tim vic to jede...tzn.Speciál 91 je raketový palivo a 100 oktan je brzda největší.....mělo by to být opačně.....tzn benzin 100 oktanů,větší komprese a větší síla....ale při použití 100 oktanu do polozávodního motoru jsem akorát zaznamenal větší hrátí,větší vadnutí a tupost motoru......nemluvím o úplném "rozmrdání" nastavené ideální směsi včetně vyladěného odporu sání na filtrboxu....Jinak k tématu: S Etanolem 85 nemám absolutně žádnou zkušenost,od Petra Adamce jsem kdysi zaslech,že to lil čistý do feldy aby ušetřil a furt to škubalo a blbě to jelo...svůj názor a zkušenost nemám,protože u nás se to moc neprodává.....ale samozřejmě jako vše to brzo vyzkouším,ovšem jako od závodního paliva jsem už byl od toho odrazován,že to není dobré+milion důvodů.....
 
 
Datum: 04. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Diskuze na stejskyho webu
 
 
Datum: 04. března 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hlmut Zdar, mam dotak ohledne paliv s vyssim oktan. cislem, je pravda, ze pri pouziti paliva s vyssim oktan. cislem e ma predstih zvetsovat, ma mit udajne delsi dobu horeni, je to pravda, nebo je to jeden z mytu? Milan reaguje:22.2.2011 (08:19)X Jeden z mýtu. Honza73 reaguje:22.2.2011 (15:30)X Opravdu to jsem nevěděl. Ale v některé literatuře píšou že to tak je, avšak není nad zkušenosti. Michal reaguje:22.2.2011 (16:09)X Není to žádný mýtus ,ale fakt . Palivo s vyšším oktan. číslem má právě sílu v tom ,že pomaleji ale zato déle hoří a tím je efektivnější na rozdíl od nižších oktanů které sice rychleji vyhoří s menším užitkem. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně . Standa reaguje:22.2.2011 (17:12)X Jeden jezdec závodu stadionů mi jako palivo (pomineme li jedovaté sloučeniny) doporučil Speciál 91 právě proto,že rychle hoří a ty naše kompresní poměry na fichtlech nejsou žádná sláva(bez výfukového kanálu ani ne 7:1)....nemá cenu tam cpát nějaký stooktany....ba naopak benzin s nižším oktanovým číslem by měl být výkonnější hlmut reaguje:22.2.2011 (18:40)X Zajimave, osobne jsem rozdil napr. mezi Shell V power racingem a obyc. 95-kou nepoznal, schvalne zkusim 91 special, jestli poznam rozdil. Komresi (realnou) nemam o moc vetai nez seriak, ktery je staven na "horsi" palivo. Standa reaguje:22.2.2011 (20:33)X Právě že seriák je stavěnej na benzín s oktanovým číslem 80 hlmut reaguje:22.2.2011 (20:51)X Standa: dyt to presne rikam... Jamajka reaguje:22.2.2011 (21:30)X Meně je vice Milan reaguje:23.2.2011 (09:30)X Ako som povedal , jeden z mýtu. hlmut reaguje:23.2.2011 (10:29)X Dobre vedet, dik... Michal reaguje:23.2.2011 (14:38)X chytrýmu napověz ........ stejsky reaguje:2.3.2011 (23:56)X Když už někdo v motoru používá podobné palivo, tak asi ví proč, tzn, se všemi důsledky (i na předstih).
 
 
Datum: 04. března 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokavaď se nemýlím, tak je v tom alkohol. A alkohol má jiný směšovací poměr než benzín. To znamená,že na alkohol potřebuješ 3krát větší trysku, musíš zateplit sání a taky se při provozu na alkohol používají speciální drahé oleje. Výhodou alokoholu je vysoké oktanové číslo 120. Tak to by byly základní podmínky pro provoz na alkohol. Jednou jsem dostal šílený nápad, že bych to do fíka lil, ale když jsem zjistil, jak by to bylo finančně náročné, tak jsem od toho upustil. Jinak na alkohol jezdívají nějaké závodní speciály. Ty tam samozřejmě čistý alkohol nemáš. Takže bych trysku zvětšil, hlavu snížil a zateplil sání takovou tou obalovou hmotou na trubky. Už jsem to na fichtlcupu viděl. A hlavně si nemysli že ušetříš. V alkoholu je méně energie a proto je s ním trojnásobná spotřeba. Takže až se vás bude snažit někdo uchlácholit jak to teď dělaj, že z důvodu ekologie se do natural95 musí zvýšit podíl alkoholu, tak o těch pár procent vám ukradnou energii z benzínu a o to se vám spotřeba zvýší. Ovšem míchat to půl na půl je zajímavý řešení, které mě nenapadlo. Byl bych rád, kdyby tady někdo na toto téma udělal dlouhodobý test s výsledky.
 
 
Datum: 04. března 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Vybodni se nato, zas tu budes tejden spamovat ze ti to nejede
 
 
Datum: 03. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok skusim menci trysku nakou tam mam
 
 
Datum: 03. března 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namíchej E85+N95 v pomeru 50:50 ale nevim kolik oleje, kolik dáváš do čistý směsi?. A určitě dej menší trysku, bioethanol je řidčí než benzín
 
 
Datum: 03. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se mnění bohatost směsi (moc bohatá směs( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
částečně i výškou hladiny
 
 
Datum: 03. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehnou,tryskama a dírama do airboxu
 
 
Datum: 03. března 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na jehle
 
 
Datum: 03. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím potřebuju poradit ohledně barvy na Jawu 05.Chci mít bílou+vínovou červenou ale neim jaký odstíny podle RAl bílou jestli čistou nebo tmavší a tu červenou neim viděl sem 3003 a bylo to docela tmavý a pak sem viděl 3004 nastříkaný a bilo to zas jiný i světlejší takový se mi zdálo.Fíka budu natírat ručně a základovku bud šedou nebo bílou neim.Poradte lámu si s tím hlavu už dlouho a nemůžu se rozhodnout díky moc za každý rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: thevojca      E-mail:      IP: uživatel11259    
cawes ... jesly se vám líbí původní červená tak je to vinisová červená číslo: 8850
 
 
Datum: 02. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
ahojte,mam na vas prozbu,mam jawu 555 a pořad mám černou svíčku,na šoupátku mám nejchudčí směs,ale stejně je to černy jak boty.Startnu to a když je to studené tak to jede tak 10 až 20 min a pak to přestane házet jiskru,tak to vynda a očistím,a dal to jede tak 5 min a pak zase chcíp docela mě to štve,nevim jestli jeto v elektronice a nebo v karburatoru už jsem skoušel skoro vše,kdyby někdo vědět tak poraďte promim,zatim moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
Muže bejt blbej kužel na plováku a ten nezavírá,nebo plovák z kejvačky(má výš hladinu) a nebo jednoduše nějaká maxisuper hustokrutá megatuning vrtlá tryska v karburátoru...coz bejvá často....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhá možnost je moc oleje v benzínu, ale to by musel bejt brutální poměr, tak 1:10
 
 
Datum: 01. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
to je fakt že dva dráty neni elekronika :-D ,taky jsem o tom uvažoval,ale nechtělo se mi tomu věřit no uvidim,ale moc díky
 
 
Datum: 01. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
..v elektronice :-D to slovo mě v souvislosti s fichtlem rozesmálo :-D nicméně je to bohatá směs, takže, jestli máš jehlu nejníž a furt je černá, tak si zaprvý koleduješ o zadření, a zadruhý je chyba jinde, nejspíš bude v hájí gufero pod primárem a saje ti to olej z převodovky.. vypust ho, uvidíš kolik ho je a jestli bude cejtit po benzínu..
 
 
Datum: 01. března 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: tatran S125      IP: uživatel9949    
zdar, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana s125 ? díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel11353    
Zkuste mototechnu v kladně.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11252    
Zdarec draci provadím experiment nevíte co se stane když naleju do babety naftu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
zasereš si všechno od nafty a budeš to čistit.....studený to ani neblafne.....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Vybouchne
 
 
Datum: 01. března 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
len zbytočne rozmlátiš kľukovku
 
 
Datum: 01. března 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked som v lete nemal ešče z GO motor a benzínu nebolo tak som dával do fichtla naftu ale ked som tam tú naftu lial tak musel bit motor dobre zohratý nejaký kilometrík na benzíne a potom to už šlapalo aj na čistú naftu síce to dymilo jak hovado trocha menej to tahalo ale stávalo sa mi že motor chytal samozápaly vipal som zapalovanie a motor šlapal dalej tak už potom jedine zaradit rýchlost a bez plynu pustit spojku :-D to u babety asi taško že :-) . ale to bol pionier neviem ako to strávi tá babetta teras je ešte aj dost chladno motor sa nemusí dostat do takých teplot abi ju odpálilo. poprípade daj 1:1 s benzínom to bi malo fičat. ale ked máš na benzín tak tam lej ten zhentým akurát tak zakarbonuješ celý motor aj výfuk :-D
 
 
Datum: 01. března 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nepojede ti..
 
 
Datum: 01. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ahoj Seso,prosím nebudou ještě ty klapky co tu byly? A jestli si nepamatuješ jejich rozměr,bylo to u nich napsané... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
A nevíš ty rozměry,potřebuji je že bych si zítra udělal domeček? Dík
 
 
Datum: 01. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou za 10dni,,
 
 
Datum: 01. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zdarec hele mam motor 175 ten kulatej a to nastartuju a z filtru tece pomerne hodne beninu jak to mam opravit diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedovírající jehlový ventil v plovákovce, nejspíš nějakej bordel, nebo je obroušenej a má tvar Ještědu místo kuželu..
 
 
Datum: 28. února 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Plovak je ok
 
 
Datum: 28. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
koukni se jestli nemáš v karbecu děravý plovák..
 
 
Datum: 28. února 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: kostkac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny draky. Mám mustanga bez jakých koli úprav. Jelikož je dlouhá zima tak mi to nedalo a začal sem tvořit válec na klapkové sání, který je už ve fázi dokončování. Nechám si uděl co největší výbrus pude a potřeboval bych poradit od vás skušených fichtlařů jaký karburátor dell orto si na to mám napasovat jestli menší 19mm nebo ten větší 21mm co sou na fichtlkrámku? De mi o to jestli ten 21mm není moc velký když tam bude jen klapka a asi 8.výbrus, aby se mi to nepřehlcovalo. Prostě aby to nedělalo bordel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: kostkac      IP: uživatel8793    
slibuju si od toho lepčí chod na volnoběh a že to pude líp do otáček zespoda. Doteď mi mustoš na volnoběh vždycky kolísá jak blázen chvíli řve pak jen tak škytá až chcípne a za boha to nemůžu ničim naladit tak si myslim že s timhle to pujde líp.
 
 
Datum: 01. března 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co si slibuješ od klapky na origo valci s osmím výbrusem???
 
 
Datum: 28. února 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: kostkac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc. ne nic jinýho sem neupravoval. čerpal jsem z hodně stránek ale nakonec sem si to stejně udělal podle sebe tak ňák jak mi to vyhovovalo. takže si koupim tu 19mmm ;-)
 
 
Datum: 28. února 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
sání na válci se neboj protáhnout klidně o 2 milimetry ke klikový skříni. Vhodnej karburátor bude Dellorto 19+sada trysek. Výfukový kanál jsi neupravoval? Přefuky jsou dva origo a nebo jsi přidělal i třetí pod klapku? Hrábni do toho ještě dokud mužeš.....dobrej projekt...odkud jsi čerpal info? ...koukni ještě na tohle http://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php?f=/filesystem/clanky/technika/teorie-motoru/jazyckove-sani/reed_03.gif&w=500 jen takovej lehkej návod jak na třetí kanál.....ůhel ti neporadím...jen mužu říct,že u 4K a 3K úprav válců na internetu se objevují hodnoty 36-38° .....at se daří....
 
 
Datum: 28. února 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar fichtlaři. Potřebuju poradit mám JAWA Mustang s karburátorem Jikov a chci si kupovat nové trysky . Můžete mi prosím nějaké doporučit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
VT 38 a HT 68
 
 
Datum: 26. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
čau hoši. mám motorku 50ccm a nechce nastartovat. jiskru to háže, bezkontakní zapalko.. když stříknu benzin do válce tak to trochu škytne. karbec mám bing 17. měl by být vyčištěný (celý jsem ho rozdělal vypucoval a zase složil) ale furt to nechce nastartovat. zkoušel jsem dát jehlu výš, točit s volnoběhem, vzduchovou tryskou (nebo co to je) a nic. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
motor fichtel and sachs 50. Samozdřejmě se sytičem. a jak to mám nastavit? ->jak ten vzduch vlonoběh (jak se kroutí se šroubky vím)
 
 
Datum: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
seřid karburátor....bing 17 je docela citlivej na nastavení.....naopak pokud se nastaví přesně,tak to chytá na první otočku....
 
 
Datum: 26. února 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
co to je za motorkU?
 
 
Datum: 26. února 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Dáváš sytič? Bing 17 bez sytiče startuje blbě, se sytičem SKVĚLE.
 
 
Datum: 26. února 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci neská som počúval rádio a hovorily že cena benzínu na slovenskú má íst až na 2Eurá teda 60Sk už teras stojí 1.50E - 45Sk ak to bude takto pokračovat tak budem mat asi dovozené abi ma plná nádrž vyšla nejakých 10E bez oleja :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj....nevíte po kolika ASI kilometrech se musi udelat vybrus? pri predpokladu ze byli vsechny mazací hodnoty správné? Díky :-) chci jenom vas odhad, popripade nejaky zkusenosti diky....a chci se zeptat jestli se potreba vybrusu projevi i tim ze je cerná svíčka... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Mno tyjo souhlasím s tebou STANDO.Kámoš měl mustanga a moc mu nejel válec nalítáno jako svin tak dal tam píst ze zadřenýho válce odrbal šmirglem dal nový kruhy a zajížděl a potom ten mustang lítal 75 po rovinkách a kopce za 3 fůrt to člověk nechápal sice se musel jakoby víc točit mno nešel dobře odspoda ale jako jinak celkově to jelo dost pěkně.
 
 
Datum: 02. března 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, na tohle je asi jediny vysvetleni a to blbuvzdornost tech motorek ;-)
 
 
Datum: 25. února 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
muže tam bejt schod jako kráva a na výbrus to nemusí:-) znám motory,které jezdí přes 40 let,teoreticky by neměli jet,ale jedou...ve válci schod,na kroužky jsem radši nekoukal,kus uraženýho přefuku,kus uštíplýho pístu a motor chodí líp,jak vyladěnej zgeneralkovanej motor z nejlepších současnejch dílů....nezazvoní,necinkne,bezúdržbový,100%spolehlivy,nerozbitný.....kdo to vysvětlí? Kamarád to chtěl preventivně generálkovat,ale jakékoliv rozebrání motoru jsem mu přísně zakázal:-D ještě aspon na 5 let:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Nebo to poznáš tak že když prstem pohladíš tu vložku tak na ní je takový hrb mě se to taky stalo a musel jít válec na výbrus :-):-)
 
 
Datum: 25. února 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak okolo 20 000 km ale záleží aj natom ako na tom bolo jazdené atd... čirna sviečka može znamenat viacej vecí napr. špatná tepelná hodnota sviečky moc oleja v benzíne bohatá zmes a taktiež malý kompres.
 
 
Datum: 25. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: thommase      E-mail:      IP: uživatel11220    
Zdarec draci, kdo by mi poradil kde sehnat ladící trysku na pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11353    
V mototechně v Kladně
 
 
Datum: 17. března 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím tak neská som sa babral s fichtlom nastavoval som predzápal na cdi nastavoval hladninu a ihlu v karbeci bol som to aj odskúšat ale motor sa správa ako na chudobnú zmes ako je to možné karbec je vyčistený cez hadičku teče bentín na plné hrdlo cez ten malý ventýlik čo je vo viečku tieš pekne teče ale furt jako kebi nedotekal . sviečka je suchá a bledá . motor som generálkoval je dobre pretesnený. Už nevim čo bi to mohlo robiť . Dík za každú radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konečne som na to prišiel tesnenie medzi kolenom a valcom a tiež som vymenil aj to medzi karburátorom a kolenom. Prišiel som na to už zo zúfalstva už mi to inšie nemohlo ani robit tak som len tak zo srandy skúsil vymeniť tí tesnenia a zázrak ide to :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
vibrace.....zaskakování jehlovýho ventilu,bublinky v hadičce.....dobře to znám....něco ti tam vibruje....
 
 
Datum: 25. února 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinu mám zarovno plaváka ked ho potopím asi mu skúsim dat vyššiu Ihlu mám na 3 záreze zhora .neviem kade bi to mohlo prisávat volnobeh drží pekne aj z otáčok padá dos rýchlo.
 
 
Datum: 24. února 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi tak dobře přetěsněnej nebude.. jestli se na neutrál samovolně zvedej otáčky a naopak z vysokejch padá pomalu, pak to někde přisává, jestli se na volnoběh chová normálně ale na vyšší rychlosti pod plynem vynechává a podržení přeplavovacího kolíku to zlepšuje, pak je nízká hladina.. vycházim z toho že máš opravdu všechno vyčištěný a předstih mezi 1,5-2mm..
 
 
Datum: 24. února 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tady si přečtěte článek o dvoudobých motorech - jezdit na bezolovnatý benzín ano či ne? http://www.w353.cz/izajimavosti.html je skoro až dole odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
yuri: je pekny ze uz benzin s olovem nekoupis, nebo nesezenes ale furt tu sou nahrazky, aditiva na kazdy benzince za par korun. A tohle bych vubec neresil probiralo se to tu tisickrat nekdo tvrdi to nekdo ono
 
 
Datum: 25. února 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
U 4T si to klepanie viem predstaviť (ventily a tak) ale u 2T je to u prdele či jazdíš na olovo alebo bez olova a som čítal že oleje do 2T sa horšie miešajú z olovnatým benálom a tie hodnoty benzolu su podľa mňa dnes úplne ide a tak či onak v SR olovnatý benzín už nekúpiš takže už tankovať jedine Natural
 
 
Datum: 24. února 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim jak jdou ceny benzinu nahoru tak se u nás na pumpě loni objevil etanol E85 zkoušel jsem to do felicie v poměru pul nádrže benzinu a pul etanolu a nějekej rozdil sem při jizdě nepocitil máte stim nějakou zkušenost co se tyče pionyru? už jste stim někdo experimentoval?? litr etanolu stoji 24 a benzinu cca 34 takže mix 1:1 by stál litr cca29kč takže by to bylo co se tyče peněženky vyhodnějši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: chalda      IP: uživatel9113    
hele vůůůůbec neřešte ja jezdil jsem na podpalovač na grily s lampovym olejem a jelikoz to spatne chytalo tak sem tam mixnul trochu techničáku :-D pak to jelo dobře ale motor se asi po 500 metrech luxusně uhřejval :-D pak sem tam dal jeste trochu specialu a jelo to jak drak :-D mezitim sem si hral taky trochu s predstihem :-D ale pak luxusní cross :-D musel sem tomu dat dokonce mensi trysky :-D pak to tolik nezralo a jelo to dobre!Chtělo to víc vzduchu no ale jinak v poho hele ethanol je líh bude to ze zacatku takovy chudci ale az se ohreje motor pojede to normall :-Dale jestli chces o motor trochu pecovat aby to trochu vydrzelo tak tam dej trochu aditivu ten sezenes na kazdy benzince a ten ma chranit hrdla ventilu takze ti co celkove bude chranit pist,ojniční ložiska atd...je to lepsi lejt tam vzdycky olovnatej special na ten to pojede nejlíp (nepočítám nějaké úpravy na motoru)... (special se lil do starsich aut (trabant 2takt jako fichtl ,škoda 120 tam se lil uz bez oleje,wartburg taky 2 takt,atd...))jo a taky abych nezapomnel chtelo by tam dat lepsi svicky na vetsi teplotu(tim lepsi myslim kvalitnejsi) tak nhodně zdaru a hodně najetých km a nezapomeň kdo maže,ten jede :-D
 
 
Datum: 24. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Tak u fekála bych neřešil jestli je na papírech nebo ne, rozebrat a zgenerálkovat motr se u toho dá vždycky:-D Já tam lil friťák, líbilo se mi jak to hulilo, když sem kdysi ještě nevěděl jak mazat a dával sem tam jen kapičku oleje, tak možná díky friťáku sem to tehdá nezadřel:-D Teď mám rozpulenej motor, no ložisko na ojnici vyběhaný jako prase, ale taky sem toho za sezonu dost nalítal a měl dost najeto předtím než sem ho dostal, jen sem měl pořád zasranej vejfuk:-D Možná bych ve sklednici zkusil, jestli se to smíchá s olejem, jestli jo tak bych to risknul. Ted budu lejt benzín, možná přejdu i s M2T na něco jinýho, dneska sem udělal papíry na auto tak fekál bude jen víkendovka, ne hlavní dopravní prostředek, takže budu lejt benzín a nebudu to řešit, kdyby byla minulou sezonu poblíž benzínka kde to maj, asi bych to tam lil, to sem ještě hodně jezdil:-D Teď budu učit jezdit na použitej friťák starýho Diesela:-D
 
 
Datum: 23. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
právě ta rez... lil sem to do felicie tam to bylo v plastu ale nikdy sem to nelil do dvoutaktu možná kdybych měl nějakyho pionyra bez papiru tak by se stim dalo experimentovat ale teď si chci koupit s papirama na ježděni tak bych ho nerad nějakyma experimentama dodrbal
 
 
Datum: 23. února 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Kamarád to leje do karburátorovýho Favorita a v pohodě. V zimě když jsou větší mrazy tak to míchá asi 30% Normal 91 . Možná bude chtít fichtl větší předstih, ethanol má vysoký oktanový číslo, bylo by asi blbý nastavit ideální předstih na E85 a pak tam lejt 91 oktanovej benzín..Ethanol váže vodu, takže pokud s tím nejezdíš často tak bych s tím neexperimentoval...I s tím benzínem pěkně rezne nádrž když je tam dýl..
 
 
Datum: 23. února 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to věřim že pionyr je všežravec ale jestli by to třeba časem nemělo vliv na hlavu pist mazáni apod.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
5íká se že fechtl sežere všechno a je to pravda jezdil jsem na ředidlo - v pohodě nepoznal sem rozdíl technickej benzín - nepoznal jsem rozdíl a myxslím si že s tim etanolem nebude problém kámoš jezdil na naftu s benzínem 1:1 a taky to jelo akorát huř chytalo.
 
 
Datum: 23. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel11219    
moze my niekto poradit ako sa natstavuje karburator na babeta 210 hlavne trysky volnobehu a bohatost zmesi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Základní nastavení u regulace vzduchu je 1 a 1/2 otáčky . Levým šroubem doladíš volnoběh.
 
 
Datum: 24. února 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
Seřízení : Seřízení karburátoru se provádí ve dvou krocích dorazovým soupatkem nastaví otáčky asi na 1500/ min. Babetta se nesmí pomocí rozběhových spojek samočinně rozjíždět. Potom pomocí šroubu bohatosti směsi nastavíme karburátor tak, aby motor pravidelně běžel a plynule akceleroval. * kontrola-nastavení hladiny benzínu * seřízení běhu naprázdno Kontrolu hladiny paliva provádíme vždy, kdy dojde k přetečení karburátoru, nebo výměně plováku či jehlového ventilu.
 
 
Datum: 23. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel11216    
nazdar, jak rozeznám karburátor 2917PSB? Mám doma více karburátorů a mají průměr difuzoru 17mm, ale jsou mezi nima male rozdíly. Hlavně u fotky z přední strany, kde je vidět zalisovaná "bronzová tryska". Na jedné fotce je díra větši a na druhé 3x menší. Vadí to něčemu? Nebo jsou výkonově úplně stejné? Foto ve vysokém rozlišení v odkaze http://www.ulozto.cz/7995054/karburatory-zip . Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel11216    
Má ještě někdo zkušenosti s těmito typy karbeců? Jestli náhodou nejede některý líp :-) ?
 
 
Datum: 23. února 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
vzhledově to stejný neni,ale podstatnej je prumer dirky a ten je stejnej,vim to,nekecam ti,tak uz to neres
 
 
Datum: 23. února 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel11216    
Nevím co je vzdušník... A pokud se podívám zepředu (na pravou dírku) tak rozdhodně díry stejné nejsou. Jak to teda je?
 
 
Datum: 23. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
jsou stejný ,i výkonově,ten první je z počátku výroby 20,21 a ten druhej je z doby pozdejsi....vzdusniky maj zepredu malinko jinej tvar,ale prumer maj stejnej....zkousel sem obe provedeni a nepoznal jsem rozdil
 
 
Datum: 23. února 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čaute draci mam dotaz musí se něco upravovat na tady tomto filtru? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3462.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jako myslíš samotnej filtr nebo karbec kvůli němu? Mám takovej dojem, že mám ten samej(nebo hodně podobnej) na závodáku. Ovšem přírubu mám jinou takže pokud se ptáš na to tak by se nic upravovat nemělo a pokud se ptáš z hlediska odladění tak na normál ježdění dobrý (pokud nejsi puntičkář) jinak směs...
 
 
Datum: 23. února 2011 0:13
 
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 7:14:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu