česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  103  104  105  106  107  108  109  110  111  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: simababitz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravíčko, koukám na ojniční ložiska do babety a koukám že tu jsou v nabídce s klecí, v mojí jsou jen jehličky bez klece dají se nehradit zde nabízenými? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 22. února 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: jofko2212      E-mail:      IP: uživatel11201    
v com je lepsi piest s jedným kroužkem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: jofko2212      E-mail:      IP: uživatel11215    
No dobre má mensie trenie ale je väčšia pravdepodobnosť že bude unikať kompresia Nie?
 
 
Datum: 23. února 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
pro seriový motor je horší
 
 
Datum: 22. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
De ti rychleji do otaček
 
 
Datum: 22. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
menší tření
 
 
Datum: 22. února 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
ahoj lidi, mam mustanga a valec je po výbrusu, je to normální když mam studenej motor a nejde to do otáček? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
romane ještě tu o karkulce....vzhledem k tomu že mustang nemá sytič ani přívěru,muže tento jev být normální.po nastartování studeného motoru se během pár vteřin spotřebuje nadbytek paliva vzniklý přeplavením a motor jede na ,,teplou směs,, i když je studený.to může být doprovázeno neochotou jít do otáček,dírou,cukáním atd.jelikož je to vzducháč a malý, je rychle ohřátý a tento jev zmizí po několika vteřinách.(při správném nastavení)samozřejmě může jít o netěsnost,špatně nastavenou směs,svíčkou atd
 
 
Datum: 22. února 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel9293    
Ahoj no jestli si dal valec na vybrus tak si na to měl dat i jinsi pist :-).pokud si to nedal tak ti to podfukuje a je to ztracene .pokud si tam dal i vybrus i přesne na to pist tak nevím proc to nejde do otacek
 
 
Datum: 22. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, vzhledem k tomu že bys měl mít kvůli záběhu bohatší směs, tak by to mělo tenhle normální jev trochu potlačit, ale nevim jak moc, takže jestli se to nepřidírá, tak to normální je..
 
 
Datum: 21. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau co říkáte na tady tuhle upravu??????není někde video? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechali jsme dělat úpravu.má to prý 11 koní a točí to 10-11tis
 
 
Datum: 21. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
tech 10 koni je moznejch co sem videl vykresi kdyz fichtly zacinali tak na zavodni ucely sel vykon na kros zvysit na 10 koni a na rychlost to jelo okolo 100km/h a vim o jednom cloveku co ma fichtla a ma zmerenejch na brzde 8 koni a toci mu to 8tisic otacek
 
 
Datum: 21. února 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
on už mněl i 11 ale to nechtěl prodat :-(
 
 
Datum: 21. února 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Jak muze jet 10HP .) Ja myslim, ze v pio neskutecne...
 
 
Datum: 21. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja ji nechci kupovat ja mam upravovaný válec ale zajímalo by mě jak to jede
 
 
Datum: 21. února 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
rychle na ní zas zapomen:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.jawa50speed.wz.cz/_msu.html
 
 
Datum: 21. února 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel3522    
Ahoj draci chci se zeptaz jestli je normalní když mám hladinu v plovákovce stejne s plovákem tak se mi to dusí ale kdyz tam je benzinu do 3/4 plováku tak to je lepší? já jen že se říká že by měla byt hladina stejne s plovákem......a jeste se chci zeptat jak poznám že válec potřebuje výbrus aniž bych na něm jel? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dáš dole hlahu a podla velkosti schodu pri hornej hrane valca ak je hmatatelný tak bi sa mu zošiel výbrus
 
 
Datum: 21. února 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: jofko2212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci neviete niekto ake maju byt tlaky vo valci na jawe Mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
10 ATM.......??
 
 
Datum: 20. února 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci kdo má z vás tu upravu od stejskyho jaká je z nich nejlepší potřeboval bych nějakou která vydrží a bude to mít dobrej jak spodek tak i vršek udělal bych Go motoru lepší ložiska,gufera,klika na jehlách a bezkontaktní zapalování.Tak jakou byste si vybrali??, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
pokud je tvůj výčet úprav konečný,tak si pořid Cestovní úpravu.Pro ostatní válce je důležité mít ještě výfuk a karburátor a rychlou převodovku.Pro úpravu vyber válec s co nejlepšíma přefukama!
 
 
Datum: 20. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pro začátek se nech udělat cestovní upravu
 
 
Datum: 20. února 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat, dneska jsem měnil na pionýrovi bronzové pouzdro v ojnici, vysoustružil jsem ho stavitelným výstružníkem a zkompletoval s pístem. Jde mi o to, že píst teď v tom bronz. pouzdře chodí ztuha, je to tak dobře (rozchodí se to?) nebo to mám ještě rozdělat a trošku to tím výstružníkem ještě vzít? Díky za odpověd ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
čágo prosím taky si chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ??
 
 
Datum: 27. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Biiagi: mě tam to starý bronzový pouzdro taky drželo festovně, ale bylo od toho pístního čepu tak vymačkaný, že se v tom pouzdře ten čep normálně vyklal a motor nešel pořádně vytočit (na rovince byla maximálka 65 km/h a z kopce 65-70 km/h). Jinak už mám motor skompletovanej a už i zavrčel a vypadá to, že je vše v pořádku, jsem zvědavej jak po této výměně pojede ;-)
 
 
Datum: 20. února 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Biiagi      IP: uživatel11202    
Kdyz ja delal generalku cinkal me motor jak prase ale to bylo z krouzku s logiskem bronzovim sem ani nepootocil :-D ale jezdilo to jak svine anio jednou jsem nezadrel furt byl na zavodech ;-)
 
 
Datum: 20. února 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo...taky sem to přet dvěmi tejdny dělal :-)
 
 
Datum: 19. února 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, tak to ještě protáhnu tím výstružníkem ať to chodí volně ;-)
 
 
Datum: 19. února 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný,,vůle tam byla..ale taková že se určítě pouzdro protáčelo v ojnici...ten čep tam fakt nesmí jít ztuha
 
 
Datum: 19. února 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpověď, jen mě napadá, když to udělám tak akorát, aby ten čep tím bronz. pouzdrem chodil volně, nebude tam zachvíli vůle (někde jsem četl, že by měl jít ztuha)? Teď jsem to pouzdro právě měnil, že tam byla velká vůle a motor kvůli tomu nešel vytočit naplno a ozývalo se takové kovové cinkání...
 
 
Datum: 19. února 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdělej to a jeŠtě to projeď...musí to chodit z volna...kdyby si to neudělal mohl by si zadřít píst
 
 
Datum: 19. února 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci! Hale neznáte nějakej trik na to jak sundat z válce starý(20 let), zapečený těsnění jak je mezi válcem a karterem??? Vyzkoušel jsem už skoro vše, horkuvzdušnou pistoli, kudlu(s tou to sice trochu de, ale jak trochu přitlačim, tak to vemu i s hliníkem), šmirgl taky nic moc. Díky za rady a tipy!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čézeťáku, to bych musel zase vyndat vložku z válce, abych to mohl srovnat.
 
 
Datum: 20. února 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš vem pilník a seškrábni to pilníkem..... pak si vem rovnou desku, dej na ni šmirgl a dosedací plochou po tom šmirglu párkrát přejeď a srovná se to
 
 
Datum: 20. února 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker487: No už jsem v takový fázi, že to vypadá jako natřený barvou, je to hodně slaboučká vrstva, taky mě napadlo to vyhladit smirkem a nechat to tak. Silikonem to rozhodně těsnit nebudu. jofko2212: Můžu se zeptat co je to "radekom"? Díky
 
 
Datum: 20. února 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: jofko2212      E-mail:      IP: uživatel11201    
Ja sem mňel taky tenhle problem a pekne mi to zišlo radekom
 
 
Datum: 20. února 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí oškrábat jen to co půjde, ten zbytek bude tak tenkej a tak pórovatej, že si do něj nový těsnění krásně sedne, pokud to budeš těsnit silikonem, pak už je to úplně jedno..
 
 
Datum: 20. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky. Zatím to škrábu tím nožem. Brát to ocelák, to už bych tam radši nechal to starý :-D a na to dal nový.
 
 
Datum: 20. února 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
radeko, skrabak nebo lehce nozem (nebo kamarad to delal ocelakem... nedoporucuju protoze se to pak poskrabe a budes tam muset lepit silikon + papir nedoporucuju) ... ale nerezat pouze skrabab ostrim ze srany na stranu
 
 
Datum: 19. února 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau nemáte někde přesný popis jak se přesně snižuje hlava?nějaký nakres co přesně na té hlavě snížit na netu jsem hledal a marně díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to je jasný tak blbý zas nejsem bud bych to poslal frikulínovi a nebo stejskymu ale omam mame frézu soustruh atd tak jsem to chtěl vyskošet :-D bud to vyjde a nebo ne chybama se člověk učí :-D
 
 
Datum: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa to vie najlepsie :-D
 
 
Datum: 20. února 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
popíšu ti to: sezenu si krásnou origo hlavu,vyčistím jí,vezmu krabici,hlavu vložím do krabice,vystelu jí hadry a papírem a krabici zavřu,přelepím,zabalím do papíru,pořádně přelepím,na krabici přilepím štítek s adresou Frikulína,odnesu na poštu,vezmu podací lístek,čitelně vyplním,předám pracovnici české pošty a zaplatím poplatek za balík. Do pár dní se mi ta krabice vrátí na mojí adresu a v ní je perfektní snížená hlava!!
 
 
Datum: 20. února 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Biiagi      IP: uživatel11202    
Jak mas hlavu a doseda na valec tak tyhle mista proste trosku obrousis (pasta asi moc nepomuze to je moc drobny spis ta frezka) pokad jich mas hodne tech hlav tak si to poloz treba na kotouc u flexy :-D ale musi to byt v absolutni rovine a vic jak o milimetr bych to ani nesnizoval tak se tam budou delat vetsi komprese a neco v motoru ti moc dlouho nevydrzi (klika,pistni cep,pist)
 
 
Datum: 20. února 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nákres nemam normalně vezmeš hlavu a valec daš na okraj valce brusnu pastu a budeš točit ale o moc to nesnižiš jestli maš přistum k freze zak to sjed na frezce :-)
 
 
Datum: 19. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ale ja myslel nějaký nákres
 
 
Datum: 19. února 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bud brusnou pastu ale to tak moc nesnižiš nebo na freze to je lepši :-) a pak trochu vybrusit tou brusnou pastou ad si to lip sedne :-P
 
 
Datum: 19. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám 350/639 a když budu dávat nové písty na ojnice, v kterých jsou jehličkové ložiska už s klecí (před tím tam byly klasické bez klece), tak tam musím dávat ještě k tomu ty původní vymezovací kroužky proti vypadnutí jehel nebo už ne? Já si myslím že už ne, ale nevím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, tak to asi znovu rozdělám protože už sem to složil bez toho :-D
 
 
Datum: 19. února 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej je tam, prinejhorsim tim nic nezkazis ;-)
 
 
Datum: 19. února 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dnes jsem poprve nastartoval moji jawu 20 po renovaci. Normálně celkem dobře chytl. Mám válec po výbrusu a nový píst a kroužky. Motor při běžení jakdyby tak torchu drnčel nebo zvonil neco takového a zdálo se mě že to jde od válce nevíte čím by to mohlo být? nebo je to normální když mám po výbrusu ? děkuji moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Biiagi      IP: uživatel11202    
Vzdy jak delas vybrus tak zkontrolovat kliku ajaja aspon to lozisko ;-) jinak po vybrusu krouzky to nebudou vetsinou se k tomu dava novej pist s krouzkamato krouzky nebudou ;-)
 
 
Datum: 20. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
jestli jsi nedělal kliku,tak ti ted oznamuje,ze chce taky repasovat
 
 
Datum: 18. února 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Po výbrusu je to celkem normální že to dělá divný zvuky, ale jestli máš třeba starou kliku nebo starý bronzový futro tak muže zvonit to.
 
 
Datum: 17. února 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Nemlatils do kliky pri puleni? jinak to muzou bejt krouzky..
 
 
Datum: 17. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob's      E-mail:      IP: uživatel7262    
mám jawu 50 tip 555 z roku 61, mam tam motor z jawa 05, výfuk z jawa 555, válec je na tom taky od 555 (už zažil výbrus a novej píst), karburátor je tam taky z 555, jakej bude výkon motoru ? měl bych tam dát spíš vejfuk od 21 nebo tam nechat ten krátkej od pařeza ? jakej mam nastavit předstih, podle 555 nebo podle 05 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob's      E-mail:      IP: uživatel7262    
kanálky válce a motoru nelícujou, asi tak půlka otvoru je zakrytá, v tom pařezovi co sem dostla byl tenhle motor, myslel sem si že je to tak správně, dal sem ho strejdovi na generálku a výbrus, když dostal výbrusní sadu tak si všim že to nesedí, a že i píst špatně zavírá přepouštěcí kanálky, nějak to zabrousil a říkal že by to mělo bejt dobrý...
 
 
Datum: 17. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11180    
Pojede to jako pařez,takže perfektně! Skontroluj jestli lícujou dobře kanály válce a karterů(první motory 05-ok,poslední motory 05-Ne e),výfuk samozrejmne 555....mžeš ze šroubu uříznout tlumič,pojede to víc....předstih jako na 555
 
 
Datum: 16. února 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych rad vedel jestli to vubec pojede :-D .. ne tak ja nevím no , typl bych to asi že to bude výkonově jak pařez.... ja bych tam dal urco z 21cky vyfuk.. ten jde vic vytočit
 
 
Datum: 15. února 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10906    
čau draci na jawě 21 sem si yměnil pístní kroužky je třeba to nějak zajíždět ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech to jen ad si to sedne jestli si měnil jen pistni kroužky tak 100km zajiždět nemusiš :-D :-) staši par km 30-40...jo kdyby si měnil i pist tak těch 100km je no a když dělaš vybrus tak 300km :-) ad ti to jede :-P čeest draku :-)
 
 
Datum: 15. února 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo tak 100km to moc nevytáčej a jezdi tak kolem 45-50km/h a dej víc oleje tak 1:30
 
 
Datum: 14. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mal bi som jednu otázku volakedy v lete som tu písal o pridieraní valca a samozápaloch ked som trošku dlhšie pretúroval motor na plno tak mi začal piskotat a strácal výkon tak som vždy vipal zapalovanie a dal som plný abi ho premazalo a schladilo lenže motor bežal dalej aj bes iskri písali ste mi že má nastavenú chdobnú zmes moc teblú sviečku alebo velký predzápal všetky varianty som odskúšal predstih som dal 1,2 hladinu som nastavil a ihlu som dal na tretí zárez zhora ale napriek tomu furt zle až som ho potom pridrel tak že ma motor zabrzdil tak som to doma rozobral piest bol pri výfukovom kanály ako keby zaleštený a spredu mal také botky jak kebiže sa tavý krúžky boli celé. tak som ten piest opatrne obrúsil jemným šmirglom dal som nové krúžky a zložil to a ešte som si vyrobil CDI zapalovanie od chonga zapalovanie krásne ide chytá to na jeden šlap a motor sa dá lepšie vytočit ale nemá žiadny výkon vytočím 1 skoro na nejakýych 35 k/h potom 2 skoro na 50 a viac a trojku to už vobec nevezme zaradím a padá s otáčok valec tam mám z jawa 05 má menšie predukové kanály s vrtaním 39,00 na karteroch s dvadsat jednotky. čo to ešte može biť bol tam spravený tesný výbrus alebo sú tam velké tlaky? hlavu mám origo ale robí mi to od jedného dna vlete ked bolo asi 35C a išiel som pomaly na jednotke po polnej tak sa mi tak prehrial že sa pridrel a odvtedy furt... ale predtým išol parádne skoro 80km/h tu je aj video prepáčte za tú skvelú kvalitu je to točené s mobilom http://www.youtube.com/watch?v=GHN2odCMiTA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre dám tam ten 20tkový dík za rady
 
 
Datum: 15. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
Ak môžem poradiť tak tam daj ten 20 valec lebo ten 05 tam mi vôbec nesedí motorka ide optimalne ak máš zlicovane kanaly a ti maš na valci menšie ako v karteroch tak to moze robiť bordel pri nasavani zmesy do válca
 
 
Datum: 15. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK skúsim to pozret mám možnost použit aj 20tkový valec ten má tí okienka vačšie len ho musím dat na výbrus pojde to sním lepšie ako stým 05 ?
 
 
Datum: 14. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na válec a pokud jsou na něm "mapy" tak je to přidřený a musíš udělat výbrus
 
 
Datum: 14. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám pár dotazů. Mám už skoro složený motor na 555, ale zjistil sem, že klika se točí dost ztuha. Sedne si to nebo je v tom nějaký jiný problém? Druhý problém je, že nemůžu najít zámky na pístu. Mám originál tříkroužkový. Pod prvním kroužkem ho najdu, ale u zbývajících dvou ani za nic. Ty zámky mají být nějak ve stejné poloze nebo jeden může být nahoře a druhý dole? Co by se stalo kdybych kroužek nedal na zámek? Dík, a sorry, dělám to poprvé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny zámky jsou tam ;-)
 
 
Datum: 15. února 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez komentáře...
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mna hovorim: do kluky nebuchat! mohli ti vypadnut...ak su tam ale neni, ani neuvazuj tam ten piest dat
 
 
Datum: 14. února 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hergot, ty zámky tam ale být musí, s tím pístem sem najezdil už pár stovek a bez problému.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furioso, díky, a neboj, majzlem mlátit do kliky mě ani nenapadlo ;-)
 
 
Datum: 14. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a furioso.. to ze to povoli tak to nemusi byt vzdycky pravda nemusi to povolit a nebude se ti to dobre tocit a bude ti to drit.. kdyz to jemne naklepnes nci tim nezkazis! aspon me to teda nevadilo a doted zadne problemy se neprojevili
 
 
Datum: 14. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim ta, len do tej kluky netlc ziadnym majzlom ani nicim...to ze ide ztuha, no co uz. malo by to sadnut, urcite to je lepsie ako ked do toho buchnes majzlom. niektory radia buchnut gumovou palicou po vnutornom kruzku loziska...ale jemne, ziadne "zatlkanie klincov"...ale do kluky v ziadnom pripade S NICIM NEBUCHAT!!! Ked nemas na pieste zamky, tak vymen piest. Kruzky sa ti inak pretocia, hranami narazia na kanale a zlomia sa a mozu (a pravdepodobne aj znicia) cely valec!
 
 
Datum: 14. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 14. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdy se muze stta ze pri naklepavani kliky do karteru u pres drevo se muze nejak ta klika podrbat.. me se treba nejak vic narazili setrvacnikya sla ztuhua.. toz sem vzal majzl a opatrne tukl mezi ty setrvacniky a ona by mela povolit.. a popr. jeste protocim WD sprejem.. a ty zamky.. ty krouzky by se ti jinak na pistu protacely.. jaky to ma dusledek to nevim ..ale urco tam jsou k necemu,asi by to nebylo ono ..
 
 
Datum: 14. února 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Mare      E-mail:      IP: uživatel11159    
Lidi chtěl bych se zeptat jaké je vrtání pístů pro pionýr 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
zdrawím pokud se nemejlim tak 21 z výroby má 38.00mm esli myslíš vrtání vílce?
 
 
Datum: 13. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je problém si to najít v tech. údajích, pokud se nepletu, možná je to psaný navíc i v papírech ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tubin      E-mail:      IP: uživatel11156    
Cus kluci,mám pařízka a kamarád mi bude brousit válec honovat atd..a já se ptám kolik má mít válec když píst je 38.50...potřebuji přesně ten rozměr aby to v tom nehrkalo!!Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel11156    
*být ja nevěděl jesi pist neni přesně 38.50...tak jestli nema být trochu větší...:-D zatím díky za odpověd!
 
 
Datum: 14. února 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel11156    
Stando tu vuli sem chtěl slyšet na pistu je 38.50 tak si logicky řikam že tam musi bejt mikro vule takže píst je trochu menší jo? pohadal sem se z dědou takže ve sve vybavě kloudnou šupleru nemam takže válec má bát přesně 38.50?Díky
 
 
Datum: 14. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mu k tomu dej ten píst a ať ti to vybrousí normálně podle pístu ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11158    
válec se vždycky brousí do nuly! Tj. 38.50mm a k němu pak seženeš vhodný píst....pravděpodobně píst 38.43-5-7 podle vůle.....běžně seženeš píst kterej bude mít vypáleno 38.47 ale bude mít opravdu 38.45mm.....dá se vše změřit....
 
 
Datum: 13. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je asi logicky ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
38,50 je to druhý výbrus
 
 
Datum: 13. února 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau seso,ještě jsem se chtěl zeptat jestli ještě někdy budeš mít v nabídce to těsnění-oj kroužek v plechu u start páky na pio. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za tyden bude,,draku
 
 
Datum: 14. února 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cauwes.. tedkon delam GO motoru , mam nove ložiska ,gufera, repasovanou origo kliku , válec po výbrusu, sníženou hlavu a jednokroužkovej píst... a ptam se vyplatí dávat do kliky tudle podkovu... http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-podkova-mezi-setrvacniky-klikove-hridele.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Ale prd, zvysi tim spodni kompresi a to velmi nepatrne, zadneho zniceni kliky bych se nebal, ale pochybuje, ze se seriovym. motorem poznas nejaky rozdil.
 
 
Datum: 16. února 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
tak jako výkon se zlepší jo- protože se zlepší výplach motoru.. jinak to sníží životnost klikovky sem slyšel... hele jestli to tam dokážeš dát :-) tak to tam pro mě za mě dej.. ale jak říkám něco dobrý je k něčemu bohužel zlý.. takže jestli najezdíš 100kiláků denně tak za měsíc můžeš dělat GO + kliku :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 7:17
 
<  103  104  105  106  107  108  109  110  111  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:49:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu