slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pantucek      IP: uživatel9046    
Zdar draci. Jak dlouho bych měl zajíždět simsona s51 po 2. vůbrusu a nové píst kroužky+píst. A na kolik otáček bych měl max. jezdit + jaký poměr oleje s benzinem případně i jestli bych mohl zajíždět n jeden z těchto olejů co mám doma. STIHL červený, M2T, Repsol Moto Town 2T. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Pantucek      IP: uživatel9046    
Díky
 
 
Datum: 18. března 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=262
 
 
Datum: 18. března 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves mám problém , sháněl jsem pístní čep do čz 150 ale ten neměli tak mě dal o něco delší ze 175 že si ho zkrátím ... no jenže když dám ten ze 175 do pístu tak jde lehce a samovolně vypadne , ale ten původní tam jde těžce ( což je správně) myslíte že je ten čep třeba udělanej do mínusový tolerance a seženu jinej ze 175 kterej tam bude sedět?? nebo musím mít nějakej origo kterej je o nějakou tu setinu větší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Pístní čep je z tvrdého matriálu,tak že když ten starej co je fialovej obrousíš nějakou 1200 šmirkem,tak bude jako novej.Dej ho tam pokud na něm nejsou vyjeté drážky od ojnice.PS: Nejlepší je upnout ho do stojanové vrtačky a vzít ho pěkně s každé strany.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím všechny příznivce staré dobré značky JAWA ! Chtěl bych se zeptat , zda někdo nevíte , jestli se někde taky dá koupit ojniční sada C.K.R. (jehlové ložisko) na Pařeza + Jawa 555 , který má průměr pístního čepu 10 mm . Děkuji za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
já si teda myslím,že tam nejde,protože pařez má užší spodní ojniční čep!
 
 
Datum: 19. března 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
měla by
 
 
Datum: 18. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Tato ojnice s čepem 14,1 mm jde opravdu dát do klikovky na jawu 550-555 bez dalších úprav ? Díky za odpověď
 
 
Datum: 17. března 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím , ale můžeš tam dát tu co má 14mm a pak dáš akorát píst z pionýra
 
 
Datum: 17. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Donik      IP: uživatel9046    
Zdravím. Ted se mi vrátil válec ze simsona s51 z výbrusu a na pístu je napsána velikost 38.48. To je 3.výbrus? protože sem si myslel že 3. výbrus je 38.45. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to druhý výbrus
 
 
Datum: 17. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11350    
čus draci kolik mě bude asi stát komplet repase kliky na 350 dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Před 5 lety sem si nechal repasovat kliku z třipade a stálo to kolem 3000,- nové ojnice s jehlovejma ložiskama.Samozřejmě přelisování a vycentrování.Za 1500,- se běžně dělá jednohup (klika s jednou ojnicí od 125ccm) Pokud máš za 1500,- i ojnice,tak bych jim nevěřil.Ale když je to se zárukou..... Ono záruka se uznává,když si to necháš namontovat v odborném servisu.A pokud splňuješ i tuto podmínku,tak ti můžou říct,žes tam nedal kvalitní olej.Ale přeju ti aby to za tyhle prachy vydrželo.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ti na ni delal ? to by na tom prodelal. Vzdyt ojnice stojej alespon 1000 za kus a kdyz se menej, tak jsme uz celkem nad tvoji cenou.
 
 
Datum: 17. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
coo? mě to udělal jeden chlápek za 1500 :-D a dal mi na ní i záruku:-D
 
 
Datum: 17. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3-4000 jak kde, ale 3 000 je minimum v podstate jen za material.
 
 
Datum: 17. března 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel7575    
Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
 
 
Datum: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
Zdar draci, mam valec s osmym vybrusem z fichtl kramu, a u vyfukovyho kanalu a saciho jsou mistama skoro 2mm prechody, neuskodi mi moc kdyz to propiluji zároven s hlinikem, co si o tom myslite nevadi to, nechci si posxxtat casovani ??? diik za radu a PS: mate nekdo zkusenosti s timto valcem ?? diik za odpovedi ci nejake typy na lepsi funkcnost valce ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
všechno zarovnat v rozumných mezích,výfukový kanál není špatné v horní části rozšířit a posunout horní hranu výfukovýho kanálu na 29.5mm od horní hrany válce(tak by to mělo totiž být)....nic zbytečně nerozšiřuj,ale pokud evidentně něco přečuhuje,tak to zarovnej......pak se koukni jak pasujou kanály ve válci na kartery motoru;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
cus draci, uz se trapim nekolik dni pinckem ktery je jeste v zimnim spanku jak se zda:-D vsechno mam vystelovane a nastavene dokonce i ciste :-D Motor nakupnu, ale priserne se dusi a proste to nejede. Sundal jsem motor protoze jsem si rikal zeto neni uz mozne a zjistil ze mi po ojnici opravdu ,,tece,, olej, hosi mato vliv na jizdu respektive abych nepulil zbytecne ? muze to byt ono? asi jo kdyz uz jsem vseco zkusil:-D diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*dymi :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len sa nehrn do polenia. Vymen benzin, daj novy (ja som mal podobny problem-dal som novy benzin a islo to). Ak ti saje olej z prevodovky, dym z vyfuku bude biely a husty (a bude ho vela). olej do benzinu dymy na modro a nie tak husto. Dym pozri ked bude motor chvilku zohriaty uz. Inak plavakova hladina, ihla, to vsetko mas ako ma byt? uzatvara ti ventil na plavakovej komore? sviecka mokra a cierna?, vyfuk cisty?
 
 
Datum: 14. března 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Svicka sla jako prvni :-D v lete jsem motor pulil a pretesnoval papirem, tak me napadlo jestli to nemuze byt jeste spatne tesneno, klikovku z gufera semi moc vyndavat nechce, protoze jak vime jdeto na prd :-D ale asi to budu muset rozdelat ponevadz po ojnici olej z tekal
 
 
Datum: 14. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No může to bejt sedlej olej, co se tam přes zimu usadil z benzínu, nebo z karburace. V nejhorším případě máš porušený gufero na klikový hřídeli. Jestli teče fakt zle, tak nech týct trošku déle. A jestli ti ho vyteče vela, tak budeš muset půlit. :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Co nová svíčka? :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec chlapi kdyz jezdím na mojem fechtlovi trebas po dedině tak jezdí paradne ale jak se vydám nekam dál tak se zahreje a uz nechce tahnout kde je problem nevite? svicku mam 15ctku..PAL... na jakou jezdite vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Vypadá to,že už je bud vyběhanej,nebo přidřenej píst.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Tak stací 3 km a pak straci vykon..a kdyz pak prijde nejaky kopec tak hruza...:-D
 
 
Datum: 14. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachtl21:Spíš i na zimu i na léto :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sviecka ma aku farbu? ci to nemas chudobne. Po akej dobe ti strati vykon?
 
 
Datum: 14. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15ka je do fíka právěže nejlepŠí...ani na zimu,ani na teplo..ideální svíčka :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15 do pincka neni moc dobra spiš je dobra do staršich typu motorek :-D jak je stadion pařez atd. :-)...do pincka davam svičky 14 a nebo 17 :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě když se fík přehříval dal jsem tam N14C :-) bylo to o něco lepší ale nic závratnyho :-) hold je to vlastnost fíka noo :-) potrebuje se poradne chladit :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute dělam s motorem a mam na valci už fakt špatny těsneni sundalsem ho a jeto dcela rovne newadi když tam nebude když to pořadně dotahnu myslim že by potom mohla byt větší kompres odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup to těsněni stoji 10kč :-D :-D a potři to ještě paulinem a pak maš jistotu že to profukovat nebude :-)...a když ho tam nedaš tak kompres větši nebudeš mit to je blbost :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
aspoň ked tak tak tam daj silikon lebo tak či tak to bude fučať nejlepšie je tam tak či onak papierové tesnenie
 
 
Datum: 14. března 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau draci chci se jenom zeptat kolik tedkom stojí nový výplet zadního kola na pio ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nas 200 penez vypleteni i vystredeni
 
 
Datum: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Mě to stálo 400 i s materialem :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chci se zeptat de zachranit hlava když mam strhle zavity v hlavě? :-( nechci ji vyhazovat je snižena mate nějaky dobry nápad jak udělat zpět zavity dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chapu no :-) ale ted tam ma original snižena hlava mi přijde až ve středu :-) ale tak jede to s tim lipe a tak snad to co nejdyl vydrži každou zymu s emi pulit motor nechce :-P
 
 
Datum: 14. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě že něco vydrží..ale storpo ne to co s origo nesnizenou hlavou...
 
 
Datum: 14. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor mam po GO :-) nove ložiska tak neco snad vydrži ne :-P ale jako je to možny nějak jsem to neštudoval :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco jako zvýšená komprese ti nic neříká? Vyšší tlaky na ložiska? No? :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jak to muže mit vliv hlava je posunuta trochu k válci směr ke klice a did pist nevraži do hlavy nebo nějak....tak jaky to ma vliv no?
 
 
Datum: 14. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venca: to mi teda vysvětli, jaktože to nemá vliv na klikovku? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim o kolik to snižuje sem řikal tak cca jsem střelil 2-3 mm kolem 1,5-2mm to ale bude a na kliku to vyznam nema že by po nějake době odešla ale na jizdu jo :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
myslím že greadr to naopak vystihl zcela správně... snížit hlavu na sérii o 3mm je nechutně přísný
 
 
Datum: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ale :-D...greadr-Když o tom nic neviš tak nemel take blbosti jo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
s tím půjde brzo do hajzlu kikovka :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to de prostě na doraz :-D myslim že je to kolem 2-3mm :-P
 
 
Datum: 13. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 cross      IP: uživatel10693    
a nevíš o kolik mm to sníží??
 
 
Datum: 13. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden znamy předtim jsem platil za sniženi 50kč ted mi to uděla pry zadačo tak je to v poho :-) a snižuje to na freze a pak zabrousit trochu brusnou pastou
 
 
Datum: 13. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Kdo to sňižuje ?
 
 
Datum: 13. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to vyřešil necham si snižit jinou hlavu :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz mas strzenej zavit, tak to jinak než novým zavitem nespravíš :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převrtat na 18ku závit a dát tam redukční vložku, která je k sehnání na tady na krámku a nebo motokrámku
 
 
Datum: 13. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Pises zavity,jaky? o.O Jinak zavit pro svicku se vyvlozkuje nic vic s tim neudelas
 
 
Datum: 13. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jinak by to nešlo zpravit? jsem tu na fichtlkrámku viděl opravak hlavy jako zavitu ale nemužu to najit nebo jsem se spletl nevim :/
 
 
Datum: 13. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
dát to nejakymu soustružníkový at ti tam udela zavitovou vlozku :-) taky se mi stalo :-) a stalo me to 100 korun a mel jsem to na CZ250 :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďtě mi prosim :-(
 
 
Datum: 13. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam dotaz, jakej píst je lepší? tříkroužkovej nebo jednokroužkovej? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
pro Sharkera.Poslední slova o fichtlu souhlas.Jinak,, srovnání otáček koleček v převodovce ,,promiˇale jak to ,,uděláš,,Já bych to řešil spíše obvodovou rychlostí ozubených kol.Jináč z 1 na 2 r.s 2x vyšlápnu spojku,ze 4ky na 3ku vyřadím do neutrálu,meziplyn a zařadím.To je u převodovky bez synchronizace.Dnešní NA a autobus má synchro.a posilovač řazení
 
 
Datum: 14. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker:To je pěkná blbost,volnou drážkou ti bude utíkat směs od klikovky do výf.kanálu..Hádám že si pozoroval markantní nárust spotřeby
 
 
Datum: 14. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
písty sem neměnil, ale dřív sem sundal jeden kroužek, a rozdíl v řazení sem teda nepozoroval..
 
 
Datum: 14. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to namontované.1 kroužek chrom.je to živější,ale max je stejná jen je to tam dřív.dřív je to v max výkonu
 
 
Datum: 14. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Namontuj to na fichtla...ujed par metru a hned poznas velkej rozdil v razeni
 
 
Datum: 14. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pořád mě z toho ale nejde na rozum co to má společného s pístem, ať už jednokruhovým či třikruhovym...
 
 
Datum: 14. března 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka: když jezdíš s náklaďákem a autobusem, řiká ti něco pojem "meziplyn"? chápeš k čemu se používá? že by pro srovnání otáček koleček v převodovce, aby šlo vůbec zařadit? i když na druhou stranu, nevim jestli to má zrovna u fichtla nějakej význam...
 
 
Datum: 14. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
s těma kvaltama sis trošku naběh no.... :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a já zas studuju elektrotechniku :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nic upřesnovat nepotřebuju..to co sem napsal za tím si stojím a stát budu..jestli se to tobě nelíbí tak s tím asi nic nenaděláš a budeš muset přestat machrovat
 
 
Datum: 13. března 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
Mám vystudovaný obor spalovací motory,najeto s náklaďákem a autobusem přes milion km,táhne mi na ...sát , ale takovou blbost co píšeš to tady čtu každou chvilku.Takže upřesni odpověď.
 
 
Datum: 13. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
achjo...tobě asi nic neříká pokles otáček při řazení co??
 
 
Datum: 13. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
Zajímavá odpověď dachle.Tomu musí každý rozumět-s 1k pístem tam jdou kvalty rychleji a s 2k pístem tam jdou těžko ?????? žebys řadil pístem ???
 
 
Datum: 13. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dám ti přiklad..sice se tam nezmíním o třikruhu ale neva....Mám CÚ. S 1k pístem překročím 8000 ot. ,, jdou tam rychleji kvalty,jde to perfektně do toček,...dvojkruh v mým válci jelikož je upravenej nemá co dělat...možná to táhne, ale ne zas o moc líp...kvalty tam jdou těžko, nedá se to přetáčet, a přes 8000 ot. se nedostanu, ..jinak pro sériovej válec je opravdu nejlepší 2K píst...3K je na prd, a 1K tam neužívíš....
 
 
Datum: 13. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne,ale každej je na něco ÚPLNĚ jinýho.S jednokruhem se na sérii ani nerozjedeš,s tříkruhem ti na upraveným motoru budou scházet 3000 ot. pro optimální výkon....
 
 
Datum: 13. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jakse to neda srovnat? :-) jakože jednokrouzkovej je lepsi? :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se jednokoužek s tříkroužkem ani srovnávat nedá.
 
 
Datum: 13. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
záleží na tom k čemu ho budeš používat.... na závod 1kruh - menší tření-otáčky..... standart jízda 2kruh - standart všehochuť.... 3kruh - velký tření - odpor - hůř jde do toček - ale táhne.. stačí?
 
 
Datum: 13. března 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci budu měnit kroužky na mustangovi mam změřit píst nebo válec šuplerou někdo my radil že válec dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
dík to mně nenapadlo
 
 
Datum: 13. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očisti dno pístu a mrkni co je tam za číslo :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: pionýr 05      IP: uživatel9545    
Zdar , moc vás prosím namate někdo zkušenosti s touto sadou http://www.jawadily.cz/Valec-motoru-60ccm--Pionyr-(kompletni),1634.html chi se zeptat jestli to pasuje na pionýra protože tam je vidět jen tak díra a nevym jestli tam dám karburátor to koleno a jestli je to komplet píst ,kroužky..atd dííííík moocc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 55ccm................
 
 
Datum: 14. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: pionýr 05      IP: uživatel9713    
Dík a dá se s tím jezdit když mi to tam bude tukat ??
 
 
Datum: 14. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Já ho koupi.l zatím to jede ale musíš trošku upravit hlavu,jinak do ní bude píst narážet.Stačí trošku na tý hlavě srazit hranu.
 
 
Datum: 13. března 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Jane jak to jede?
 
 
Datum: 13. března 2011 1:42
 
 
 
 
Jméno: Jan Svoboda      E-mail:      IP: uživatel11321    
Zdra no melo by ti to tam jit pišou tam že pionir 20,21,23 ,ale ja mam na pionirovy stejnej taky 60 ccm ..
 
 
Datum: 13. března 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: Mustafak      IP: uživatel3522    
Zdar draci kdyz jsem dneska nastartoval fichtla a chtel jsem se rozjet tak se ozvala strašná rána a fichtl chcipnul tak jsem hned koukal co se stalo ale nic jsem nenašel tak jsem šláp na nakopávačku a podfukuje mi to pod svíčkou......ale když jsem sahal na závit hlavy tak vypadal vpoho a zkousel jsem i různý svíčky ale porad podfukuje..........asi budu muset koupit novou hlavu co? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Mustafak      IP: uživatel3522    
jo před tím než mi začala podfukovat svíčka se mi urval pravý horní šteft ale když jsem kontroloval ostatní štefty zdály se vpohodě.......nevím no.......,myslím že to bude něco s tou hlavou
 
 
Datum: 13. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevystřelil ti šteft ???
 
 
Datum: 13. března 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
ono to muzes mit nekde praskle akorat to zvenku nevidis ,sundej hlavu a zevnitr se na ni podivej jeslti stim něco není popř. pk proved opravy
 
 
Datum: 12. března 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim :-) mam taky dotaz jak nasazujete pistni čep do pistu a do ojnice? pistni čem dam domražaku ad se trochu zatahne ale stejne to nepomaha :-( nejde tam dat a kladivo na to brat nebudu nejsem chuj radši se zeptam mate nějake vychytavky na to diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak už jsem to si nasadil ale futro mam stare no ale nevadi a s tym stahovakem podobne sem si udělal no :-)...ale potřeboval bych ještě jednu radu mam sjete zavity na hlavě a nechci ji vyhazovat je snižena než normalni original byl tu i na fichtlkrámku opravovák hlavy ale nemužu ho najit co mi poradite abych tam udělal nove závity dik :-) :-(
 
 
Datum: 13. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori: nevím kde se stala chyba, ale v tvém odkazu je špatně to koncové číslo, místo 182 tam má být jen 18... proto ten odkaz nefunguje :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca: nemáš zač, jinak ten vytlačovák/zatlačovák pístního čepu si vyrob sám, tady se můžeš inspirovat http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-vytlacovak-pistniho-cepu.html (v domácích podmínkách něco takového lehce vyrobíš) ;-)
 
 
Datum: 13. března 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
nevim v cem je chyba, me ten odkaz jeste vcera fungoval, a da se to udelat to uz sem psal... neumis hledat
 
 
Datum: 13. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Konny dik za radu už se na tym pracunje bud tam dam stare pouzdro do ojnice a nebo tam nechamam nove a pujčim si od znameho vystružnik...jo a na ten stahovak pistniho čepu 500kč ted nemam vrazil jsem všechny prachy do motoru
 
 
Datum: 13. března 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca: bez toho vysoustružení toho pouzdra se nehneš z místa. Musí se na to použít stavitelný výstružník viz. tento: http://www.bo-import.cz/vystruznik-rucni-stavitelny-hss-122500-135-155-rg1270/d-72033/ , kterým musíš vnitřní průměr toho pouzdra vysoustružit na 14,08-14,1 mm (já jsem měl u nového pouzdra vnitřní průměr 13,8mm a do takovýho rozměru se ten pístní čep nedá ani zanic). Jinak ten výstružník si od někoho puč (nějaký domácí soustružník ho bude mít), protože kupovat ho nemá cenu. Dále pístní čep se do pístu musí vlisovat (rukou vsunout nepůjde!!), já jsem ten čep do pístu vlisoval pomocí dlouhého šroubu, který jsem provlékl zkrs čep a píst a pomocí matky jsem ten čep vtahoval do pístu. Jo a Lori myslel tento odkaz na tento stahovák pístního čepu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_pistn_cepu_10_14_16_18.html
 
 
Datum: 13. března 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori- nic tam neni pod tym odkazem...Konny- Nove pouzdro mam no ale nevystružil jsem ho vystružniky doma nemam :-( a jak se to děla? a do pistu ten čep taky nejde
 
 
Datum: 13. března 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pístní čep musí jít do bronzového pouzdra v ojnici volně vsunout za normální teploty (žádné zmrazování), jinak předpokládám, pokud jsi dával nové bronzové pouzdro, že jsi ho vysoustružil stavitelným výstružníkem, pokud ne, tak tam ten čep v životě nedostaneš a do pístu se musí vlisovat, např. dostatečně dlouhým šroubem, kterým ho na druhé straně pístu budeš přitahovat matkou, pod kterou budeš mít podložku, aby jsi nepoškodil píst ;-)
 
 
Datum: 12. března 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Lepsi nez psat dotaz je hledat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_pistn_cepu_10_14_16_182.html da se i udelat a to si laskave najdi sam
 
 
Datum: 12. března 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nasazoval jsem pist kroužky mám 3 kroužkovej píst originál a prostřední kroužek jsem nedal upně k sobe fakt jen malá mezírka ostatní jse mi povedlo dat až na doraz ptám se bude to vadít? (asi jo že?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík moc
 
 
Datum: 12. března 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
epši je pist s 2 pistnima kroužkama :-) ale jestli ti dobře těsni ty 2 ten prvni a třeti tak to nebude vadit že tem prostředni neni uplně stlačen :-)
 
 
Datum: 12. března 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Mustafak      IP: uživatel3522    
Ahoj draci vcera kdyz jsem dotahoval hlavu tak mi rupnul šroub který drží válec a hlavu.....sehnal jsem si nový ,ale chci se zeptat jestli bude stačit sundat hlavu a na šteft dát 2 matičky a vyšroubovat ho.........já jen jestli ho nedrží v závitu nějakej tmel nebo tak něco a jestli tam půjde nový šroub normálně našroubovat bez sundávání válce.....Dík.............PS:urval se jenom závit vyčnívající z hlavy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11319    
U ČZ 175 to žádnej tmel nedržel, válec jsem vyndavat nemusel, dal jsem tam kousek závitový tyče M8 a drží to skvěle
 
 
Datum: 12. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už se mi taky stalo..teĎ jde vo to, jestli na tom šteftu zbylo dostatek závitu, aby si tam mohl naŠroubovat ty dvě matky...jinak šteft by tam nic držet nemohlo..záleží na předchozím majitely jestli tam Štefty něčím lepil
 
 
Datum: 12. března 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci jakej mam koupit tmel na vytrhlej šroub z motoru vytrhnul se mi šroub ke karburátoru bud tenhle ne lepeni pružnych spoju nebo co http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tmel_paulin2.html a nebo tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lukopren_plastycky_tmel2.html ? já fakt nevim + koupim raději i novej šroub kdyby tamten starej byt nějak strhnutej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestliže je ten šroub vytrhnutý ze závitu, tak tam ti silikon nepomůže, neudrží to. Nejlepší řešení je udělat novej závit, buď o číslo větší, nebo udělat závitovou vložku.
 
 
Datum: 12. března 2011 10:00
 
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 12:30:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu