|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Zdar draci. Jak dlouho bych měl zajíždět simsona s51 po 2. vůbrusu a nové píst kroužky+píst. A na kolik otáček bych měl max. jezdit + jaký poměr oleje s benzinem případně i jestli bych mohl zajíždět n jeden z těchto olejů co mám doma. STIHL červený, M2T, Repsol Moto Town 2T. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 15:51
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Díky
Datum: 18. března 2011 15:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=262
Datum: 18. března 2011 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves mám problém , sháněl jsem pístní čep do čz 150 ale ten neměli tak mě dal o něco delší ze 175 že si ho zkrátím ... no jenže když dám ten ze 175 do pístu tak jde lehce a samovolně vypadne , ale ten původní tam jde těžce ( což je správně) myslíte že je ten čep třeba udělanej do mínusový tolerance a seženu jinej ze 175 kterej tam bude sedět?? nebo musím mít nějakej origo kterej je o nějakou tu setinu větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pístní čep je z tvrdého matriálu,tak že když ten starej co je fialovej obrousíš nějakou 1200 šmirkem,tak bude jako novej.Dej ho tam pokud na něm nejsou vyjeté drážky od ojnice.PS: Nejlepší je upnout ho do stojanové vrtačky a vzít ho pěkně s každé strany.
Datum: 17. března 2011 22:32
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny příznivce staré dobré značky JAWA ! Chtěl bych se zeptat , zda někdo nevíte , jestli se někde taky dá koupit ojniční sada C.K.R. (jehlové ložisko) na Pařeza + Jawa 555 , který má průměr pístního čepu 10 mm . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 já si teda myslím,že tam nejde,protože pařez má užší spodní ojniční čep!
Datum: 19. března 2011 15:04
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 měla by
Datum: 18. března 2011 19:11
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Tato ojnice s čepem 14,1 mm jde opravdu dát do klikovky na jawu 550-555 bez dalších úprav ? Díky za odpověď
Datum: 17. března 2011 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím , ale můžeš tam dát tu co má 14mm a pak dáš akorát píst z pionýra
Datum: 17. března 2011 22:12
Jméno: Donik
IP: uživatel9046
 Zdravím. Ted se mi vrátil válec ze simsona s51 z výbrusu a na pístu je napsána velikost 38.48. To je 3.výbrus? protože sem si myslel že 3. výbrus je 38.45. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:29
 je to druhý výbrus
Datum: 17. března 2011 19:29
 čus draci kolik mě bude asi stát komplet repase kliky na 350 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Před 5 lety sem si nechal repasovat kliku z třipade a stálo to kolem 3000,- nové ojnice s jehlovejma ložiskama.Samozřejmě přelisování a vycentrování.Za 1500,- se běžně dělá jednohup (klika s jednou ojnicí od 125ccm)
Pokud máš za 1500,- i ojnice,tak bych jim nevěřil.Ale když je to se zárukou.....
Ono záruka se uznává,když si to necháš namontovat v odborném servisu.A pokud splňuješ i tuto podmínku,tak ti můžou říct,žes tam nedal kvalitní olej.Ale přeju ti aby to za tyhle prachy vydrželo.
Datum: 17. března 2011 22:44
 a co ti na ni delal ? to by na tom prodelal. Vzdyt ojnice stojej alespon 1000 za kus a kdyz se menej, tak jsme uz celkem nad tvoji cenou.
Datum: 17. března 2011 21:48
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 coo? mě to udělal jeden chlápek za 1500  a dal mi na ní i záruku
Datum: 17. března 2011 21:45
 3-4000 jak kde, ale 3 000 je minimum v podstate jen za material.
Datum: 17. března 2011 14:00
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
Datum: 16. března 2011 21:17
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 Zdar draci, mam valec s osmym vybrusem z fichtl kramu, a u vyfukovyho kanalu a saciho jsou mistama skoro 2mm prechody, neuskodi mi moc kdyz to propiluji zároven s hlinikem, co si o tom myslite nevadi to, nechci si posxxtat casovani ??? diik za radu a PS: mate nekdo zkusenosti s timto valcem ?? diik za odpovedi ci nejake typy na lepsi funkcnost valce .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 všechno zarovnat v rozumných mezích,výfukový kanál není špatné v horní části rozšířit a posunout horní hranu výfukovýho kanálu na 29.5mm od horní hrany válce(tak by to mělo totiž být)....nic zbytečně nerozšiřuj,ale pokud evidentně něco přečuhuje,tak to zarovnej......pak se koukni jak pasujou kanály ve válci na kartery motoru
Datum: 14. března 2011 22:47
 cus draci, uz se trapim nekolik dni pinckem ktery je jeste v zimnim spanku jak se zda  vsechno mam vystelovane a nastavene dokonce i ciste  Motor nakupnu, ale priserne se dusi a proste to nejede. Sundal jsem motor protoze jsem si rikal zeto neni uz mozne a zjistil ze mi po ojnici opravdu ,,tece,, olej, hosi mato vliv na jizdu respektive abych nepulil zbytecne ? muze to byt ono? asi jo kdyz uz jsem vseco zkusil  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:55
 *dymi
Datum: 14. března 2011 20:55
 len sa nehrn do polenia. Vymen benzin, daj novy (ja som mal podobny problem-dal som novy benzin a islo to). Ak ti saje olej z prevodovky, dym z vyfuku bude biely a husty (a bude ho vela). olej do benzinu dymy na modro a nie tak husto. Dym pozri ked bude motor chvilku zohriaty uz. Inak plavakova hladina, ihla, to vsetko mas ako ma byt? uzatvara ti ventil na plavakovej komore? sviecka mokra a cierna?, vyfuk cisty?
Datum: 14. března 2011 20:54
 Svicka sla jako prvni  v lete jsem motor pulil a pretesnoval papirem, tak me napadlo jestli to nemuze byt jeste spatne tesneno, klikovku z gufera semi moc vyndavat nechce, protoze jak vime jdeto na prd  ale asi to budu muset rozdelat ponevadz po ojnici olej z tekal
Datum: 14. března 2011 19:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No může to bejt sedlej olej, co se tam přes zimu usadil z benzínu, nebo z karburace. V nejhorším případě máš porušený gufero na klikový hřídeli. Jestli teče fakt zle, tak nech týct trošku déle. A jestli ti ho vyteče vela, tak budeš muset půlit.
Datum: 14. března 2011 19:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Co nová svíčka?
Datum: 14. března 2011 19:36
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec chlapi kdyz jezdím na mojem fechtlovi trebas po dedině tak jezdí paradne ale jak se vydám nekam dál tak se zahreje a uz nechce tahnout kde je problem nevite? svicku mam 15ctku..PAL... na jakou jezdite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Vypadá to,že už je bud vyběhanej,nebo přidřenej píst.
Datum: 15. března 2011 23:10
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Tak stací 3 km a pak straci vykon..a kdyz pak prijde nejaky kopec tak hruza...
Datum: 14. března 2011 21:50
 dachtl21:Spíš i na zimu i na léto
Datum: 14. března 2011 21:14
 sviecka ma aku farbu? ci to nemas chudobne. Po akej dobe ti strati vykon?
Datum: 14. března 2011 20:57
 15ka je do fíka právěže nejlepŠí...ani na zimu,ani na teplo..ideální svíčka
Datum: 14. března 2011 20:45
 15 do pincka neni moc dobra spiš je dobra do staršich typu motorek  jak je stadion pařez atd.  ...do pincka davam svičky 14 a nebo 17
Datum: 14. března 2011 20:25
 Mě když se fík přehříval dal jsem tam N14C  bylo to o něco lepší ale nic závratnyho  hold je to vlastnost fíka noo  potrebuje se poradne chladit
Datum: 14. března 2011 19:38
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute dělam s motorem a mam na valci už fakt špatny těsneni sundalsem ho a jeto dcela rovne newadi když tam nebude když to pořadně dotahnu myslim že by potom mohla byt větší kompres
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 15:46
Datum: 14. března 2011 15:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 aspoň ked tak tak tam daj silikon lebo tak či tak to bude fučať nejlepšie je tam tak či onak papierové tesnenie
Datum: 14. března 2011 13:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci chci se jenom zeptat kolik tedkom stojí nový výplet zadního kola na pio ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:21
 u nas 200 penez vypleteni i vystredeni
Datum: 13. března 2011 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Mě to stálo 400 i s materialem
Datum: 13. března 2011 20:52
 Zdravim chci se zeptat de zachranit hlava když mam strhle zavity v hlavě?  nechci ji vyhazovat je snižena mate nějaky dobry nápad jak udělat zpět zavity dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:16
 Jo chapu no  ale ted tam ma original snižena hlava mi přijde až ve středu  ale tak jede to s tim lipe a tak snad to co nejdyl vydrži každou zymu s emi pulit motor nechce
Datum: 14. března 2011 20:16
 Samozřejmě že něco vydrží..ale storpo ne to co s origo nesnizenou hlavou...
Datum: 14. března 2011 19:56
 Motor mam po GO  nove ložiska tak neco snad vydrži ne  ale jako je to možny nějak jsem to neštudoval
Datum: 14. března 2011 19:53
 Něco jako zvýšená komprese ti nic neříká? Vyšší tlaky na ložiska? No?
Datum: 14. března 2011 19:30
 Tak jak to muže mit vliv hlava je posunuta trochu k válci směr ke klice a did pist nevraži do hlavy nebo nějak....tak jaky to ma vliv no?
Datum: 14. března 2011 19:19
Datum: 14. března 2011 17:11
 Nevim o kolik to snižuje sem řikal tak cca jsem střelil 2-3 mm kolem 1,5-2mm to ale bude a na kliku to vyznam nema že by po nějake době odešla ale na jizdu jo
Datum: 14. března 2011 15:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 myslím že greadr to naopak vystihl zcela správně... snížit hlavu na sérii o 3mm je nechutně přísný
Datum: 14. března 2011 15:46
Datum: 14. března 2011 15:42
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 s tím půjde brzo do hajzlu kikovka
Datum: 14. března 2011 0:57
 Co to de prostě na doraz  myslim že je to kolem 2-3mm
Datum: 13. března 2011 22:27
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 a nevíš o kolik mm to sníží??
Datum: 13. března 2011 22:25
 Jeden znamy předtim jsem platil za sniženi 50kč ted mi to uděla pry zadačo tak je to v poho  a snižuje to na freze a pak zabrousit trochu brusnou pastou
Datum: 13. března 2011 21:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Kdo to sňižuje ?
Datum: 13. března 2011 21:26
 Už jsem to vyřešil necham si snižit jinou hlavu
Datum: 13. března 2011 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz mas strzenej zavit, tak to jinak než novým zavitem nespravíš
Datum: 13. března 2011 21:17
 převrtat na 18ku závit a dát tam redukční vložku, která je k sehnání na tady na krámku a nebo motokrámku
Datum: 13. března 2011 21:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pises zavity,jaky? o.O Jinak zavit pro svicku se vyvlozkuje nic vic s tim neudelas
Datum: 13. března 2011 21:15
 A jinak by to nešlo zpravit? jsem tu na fichtlkrámku viděl opravak hlavy jako zavitu ale nemužu to najit nebo jsem se spletl nevim :/
Datum: 13. března 2011 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 dát to nejakymu soustružníkový at ti tam udela zavitovou vlozku  taky se mi stalo  a stalo me to 100 korun a mel jsem to na CZ250
Datum: 13. března 2011 20:54
 Poraďtě mi prosim
Datum: 13. března 2011 20:51
 čau lidi, mam dotaz, jakej píst je lepší? tříkroužkovej nebo jednokroužkovej? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:20
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 pro Sharkera.Poslední slova o fichtlu souhlas.Jinak,, srovnání otáček koleček v převodovce ,,promiˇale jak to ,,uděláš,,Já bych to řešil spíše obvodovou rychlostí ozubených kol.Jináč z 1 na 2 r.s 2x vyšlápnu spojku,ze 4ky na 3ku vyřadím do neutrálu,meziplyn a zařadím.To je u převodovky bez synchronizace.Dnešní NA a autobus má synchro.a posilovač řazení
Datum: 14. března 2011 23:20
 Sharker:To je pěkná blbost,volnou drážkou ti bude utíkat směs od klikovky do výf.kanálu..Hádám že si pozoroval markantní nárust spotřeby
Datum: 14. března 2011 22:04
 písty sem neměnil, ale dřív sem sundal jeden kroužek, a rozdíl v řazení sem teda nepozoroval..
Datum: 14. března 2011 21:13
 mám to namontované.1 kroužek chrom.je to živější,ale max je stejná jen je to tam dřív.dřív je to v max výkonu
Datum: 14. března 2011 20:51
 Namontuj to na fichtla...ujed par metru a hned poznas velkej rozdil v razeni
Datum: 14. března 2011 20:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pořád mě z toho ale nejde na rozum co to má společného s pístem, ať už jednokruhovým či třikruhovym...
Datum: 14. března 2011 15:08
 trubka: když jezdíš s náklaďákem a autobusem, řiká ti něco pojem "meziplyn"? chápeš k čemu se používá? že by pro srovnání otáček koleček v převodovce, aby šlo vůbec zařadit? i když na druhou stranu, nevim jestli to má zrovna u fichtla nějakej význam...
Datum: 14. března 2011 14:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 s těma kvaltama sis trošku naběh no....
Datum: 14. března 2011 0:13
 Jo a já zas studuju elektrotechniku
Datum: 13. března 2011 23:39
 Já nic upřesnovat nepotřebuju..to co sem napsal za tím si stojím a stát budu..jestli se to tobě nelíbí tak s tím asi nic nenaděláš a budeš muset přestat machrovat
Datum: 13. března 2011 23:38
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Mám vystudovaný obor spalovací motory,najeto s náklaďákem a autobusem přes milion km,táhne mi na ...sát , ale takovou blbost co píšeš to tady čtu každou chvilku.Takže upřesni odpověď.
Datum: 13. března 2011 22:38
 achjo...tobě asi nic neříká pokles otáček při řazení co??
Datum: 13. března 2011 22:21
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Zajímavá odpověď dachle.Tomu musí každý rozumět-s 1k pístem tam jdou kvalty rychleji a s 2k pístem tam jdou těžko ?????? žebys řadil pístem ???
Datum: 13. března 2011 22:19
 Dám ti přiklad..sice se tam nezmíním o třikruhu ale neva....Mám CÚ. S 1k pístem překročím 8000 ot. ,, jdou tam rychleji kvalty,jde to perfektně do toček,...dvojkruh v mým válci jelikož je upravenej nemá co dělat...možná to táhne, ale ne zas o moc líp...kvalty tam jdou těžko, nedá se to přetáčet, a přes 8000 ot. se nedostanu, ..jinak pro sériovej válec je opravdu nejlepší 2K píst...3K je na prd, a 1K tam neužívíš....
Datum: 13. března 2011 21:54
 Ne,ale každej je na něco ÚPLNĚ jinýho.S jednokruhem se na sérii ani nerozjedeš,s tříkruhem ti na upraveným motoru budou scházet 3000 ot. pro optimální výkon....
Datum: 13. března 2011 19:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jakse to neda srovnat?  jakože jednokrouzkovej je lepsi?
Datum: 13. března 2011 18:50
 Podle mě se jednokoužek s tříkroužkem ani srovnávat nedá.
Datum: 13. března 2011 18:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 záleží na tom k čemu ho budeš používat.... na závod 1kruh - menší tření-otáčky..... standart jízda 2kruh - standart všehochuť.... 3kruh - velký tření - odpor - hůř jde do toček - ale táhne.. stačí?
Datum: 13. března 2011 16:45
 čus draci budu měnit kroužky na mustangovi mam změřit píst nebo válec šuplerou někdo my radil že válec dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:09
 dík to mně nenapadlo
Datum: 13. března 2011 13:09
 očisti dno pístu a mrkni co je tam za číslo
Datum: 13. března 2011 12:59
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:01
 je to 55ccm................
Datum: 14. března 2011 20:01
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9713
 Dík a dá se s tím jezdit když mi to tam bude tukat ??
Datum: 14. března 2011 19:51
 Já ho koupi.l zatím to jede ale musíš trošku upravit hlavu,jinak do ní bude píst narážet.Stačí trošku na tý hlavě srazit hranu.
Datum: 13. března 2011 19:25
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Jane jak to jede?
Datum: 13. března 2011 1:42
 Zdra no melo by ti to tam jit pišou tam že pionir 20,21,23 ,ale ja mam na pionirovy stejnej taky 60 ccm ..
Datum: 13. března 2011 0:17
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 Zdar draci kdyz jsem dneska nastartoval fichtla a chtel jsem se rozjet tak se ozvala strašná rána a fichtl chcipnul tak jsem hned koukal co se stalo ale nic jsem nenašel tak jsem šláp na nakopávačku a podfukuje mi to pod svíčkou......ale když jsem sahal na závit hlavy tak vypadal vpoho a zkousel jsem i různý svíčky ale porad podfukuje..........asi budu muset koupit novou hlavu co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 15:43
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 jo před tím než mi začala podfukovat svíčka se mi urval pravý horní šteft ale když jsem kontroloval ostatní štefty zdály se vpohodě.......nevím no.......,myslím že to bude něco s tou hlavou
Datum: 13. března 2011 15:43
 Nevystřelil ti šteft ???
Datum: 13. března 2011 12:31
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 ono to muzes mit nekde praskle akorat to zvenku nevidis ,sundej hlavu a zevnitr se na ni podivej jeslti stim něco není popř. pk proved opravy
Datum: 12. března 2011 21:25
 Zdravim  mam taky dotaz jak nasazujete pistni čep do pistu a do ojnice? pistni čem dam domražaku ad se trochu zatahne ale stejne to nepomaha  nejde tam dat a kladivo na to brat nebudu nejsem chuj radši se zeptam mate nějake vychytavky na to diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:56
Datum: 13. března 2011 19:56
 Lori: nevím kde se stala chyba, ale v tvém odkazu je špatně to koncové číslo, místo 182 tam má být jen 18... proto ten odkaz nefunguje
Datum: 13. března 2011 14:15
Datum: 13. března 2011 14:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 nevim v cem je chyba, me ten odkaz jeste vcera fungoval, a da se to udelat to uz sem psal... neumis hledat
Datum: 13. března 2011 13:30
 Konny dik za radu už se na tym pracunje bud tam dam stare pouzdro do ojnice a nebo tam nechamam nove a pujčim si od znameho vystružnik...jo a na ten stahovak pistniho čepu 500kč ted nemam vrazil jsem všechny prachy do motoru
Datum: 13. března 2011 12:54
 77venca: bez toho vysoustružení toho pouzdra se nehneš z místa. Musí se na to použít stavitelný výstružník viz. tento: http://www.bo-import.cz/vystruznik-rucni-stavitelny-hss-122500-135-155-rg1270/d-72033/ , kterým musíš vnitřní průměr toho pouzdra vysoustružit na 14,08-14,1 mm (já jsem měl u nového pouzdra vnitřní průměr 13,8mm a do takovýho rozměru se ten pístní čep nedá ani zanic). Jinak ten výstružník si od někoho puč (nějaký domácí soustružník ho bude mít), protože kupovat ho nemá cenu. Dále pístní čep se do pístu musí vlisovat (rukou vsunout nepůjde!!), já jsem ten čep do pístu vlisoval pomocí dlouhého šroubu, který jsem provlékl zkrs čep a píst a pomocí matky jsem ten čep vtahoval do pístu. Jo a Lori myslel tento odkaz na tento stahovák pístního čepu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_pistn_cepu_10_14_16_18.html
Datum: 13. března 2011 12:28
 Lori- nic tam neni pod tym odkazem...Konny- Nove pouzdro mam no ale nevystružil jsem ho vystružniky doma nemam  a jak se to děla? a do pistu ten čep taky nejde
Datum: 13. března 2011 1:12
 Pístní čep musí jít do bronzového pouzdra v ojnici volně vsunout za normální teploty (žádné zmrazování), jinak předpokládám, pokud jsi dával nové bronzové pouzdro, že jsi ho vysoustružil stavitelným výstružníkem, pokud ne, tak tam ten čep v životě nedostaneš a do pístu se musí vlisovat, např. dostatečně dlouhým šroubem, kterým ho na druhé straně pístu budeš přitahovat matkou, pod kterou budeš mít podložku, aby jsi nepoškodil píst
Datum: 12. března 2011 20:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 12. března 2011 15:02
 čau draci nasazoval jsem pist kroužky mám 3 kroužkovej píst originál a prostřední kroužek jsem nedal upně k sobe fakt jen malá mezírka ostatní jse mi povedlo dat až na doraz ptám se bude to vadít? (asi jo že?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 15:04
 ok dík moc
Datum: 12. března 2011 15:04
 epši je pist s 2 pistnima kroužkama  ale jestli ti dobře těsni ty 2 ten prvni a třeti tak to nebude vadit že tem prostředni neni uplně stlačen
Datum: 12. března 2011 14:57
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 Ahoj draci vcera kdyz jsem dotahoval hlavu tak mi rupnul šroub který drží válec a hlavu.....sehnal jsem si nový ,ale chci se zeptat jestli bude stačit sundat hlavu a na šteft dát 2 matičky a vyšroubovat ho.........já jen jestli ho nedrží v závitu nějakej tmel nebo tak něco a jestli tam půjde nový šroub normálně našroubovat bez sundávání válce.....Dík.............PS:urval se jenom závit vyčnívající z hlavy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 12:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel11319
 U ČZ 175 to žádnej tmel nedržel, válec jsem vyndavat nemusel, dal jsem tam kousek závitový tyče M8 a drží to skvěle
Datum: 12. března 2011 12:09
 To už se mi taky stalo..teĎ jde vo to, jestli na tom šteftu zbylo dostatek závitu, aby si tam mohl naŠroubovat ty dvě matky...jinak šteft by tam nic držet nemohlo..záleží na předchozím majitely jestli tam Štefty něčím lepil
Datum: 12. března 2011 11:24
Posl.aktualizace: 12. března 2011 10:00
 Jestliže je ten šroub vytrhnutý ze závitu, tak tam ti silikon nepomůže, neudrží to. Nejlepší řešení je udělat novej závit, buď o číslo větší, nebo udělat závitovou vložku.
Datum: 12. března 2011 10:00
|



|