slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký přesah má mít díra v karteru pro ložisko např. u Jawa 05 u klikovky D=42 tak díra v karteru by měla mít kolik 41,8mm?Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Musíš měřit na stovky ne desetiny mm díra pro ložisko bude menší max. o dvě stovky.Ne 41,8 ale 41,98.Pozor na 0,0 a 0,00.
 
 
Datum: 12. března 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši jaké má rozměry těsnění pod hlavu na pincka jak by se popřípadě dala dosedací plocha hlavy spravit aby to těsnilo s válcem. Utěká me trochu kompres pryč přes tu dosedací plochu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11318    
utíká mi kompres....to je krásná hláška....prostě ti to fouká pod palicí.....ja osobně bych se soustředil na to proč mi to fouká pod hlavou a ne jak to nějak zacpat něčim nesmyslnym......pokud máš nějak totálně rozmasakrovaný dosedací plochy tak to ani těsnění nevyřeší...pokud neumíš utahnout do kříže hlavu tak to těsnění taky nevyřeší.....jak bylo psáno.....pokud to má význam,tak zabrousit proti sobě....
 
 
Datum: 12. března 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z hliníku ale je to na hovno....zbrus to
 
 
Datum: 11. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
dá se z nečeho udělat těsnění pod tu hlavu?
 
 
Datum: 11. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MYslím že se to tu řešilo každej den tak by sis to mohl najít..ale co píšu to naposled...brusnou pastou na ventili to zabrus....navod si najdi na netu :-)
 
 
Datum: 11. března 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci potřeboval bych poradit jestli mám do ted nepojízdného motoru na jawu 555 koupit díly za 2až3 stovky nebo koupit komplet motor za 500Kč z AUKRA podívejte se a poraďte.http://aukro.cz/motor-jawa-550-555-i1502291533.html Díky a zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
9dni ta cena se hoooodne vysplha
 
 
Datum: 10. března 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
hm, ten motor nevypadá moc udržovaně a jak na tom budou díly vevnitř je otázka, také cena se může vyšplhat, ale o tom pochybuju... jestli potřebuješ jen pár věcí - koupil bych je raději nové... toť můj názor.
 
 
Datum: 10. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11307    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat koupil jsem nové bronzové futro do ojnice. Četl jsem si návod na http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html ale problém je ten že já do toho futra nevsunu starej pístní čep abych na něm mohl udělat důlčíkem ty důlky. Čep je krapet větší. A výstružníkem se to podle návodu má dělat až když je futro nalisované. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tak třikrát sláva.... aspoň sem byl jednou užitečnej
 
 
Datum: 10. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11307    
Dik už tam je :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tu fintu s tim kilnerem popisuje v případě že pouzdro jde do oka ojnice volně.. pokud ti tam nejde volně, nalisuj ho tam dle jeho návodu... pokud ti jde volně a potřebuješ tam ty důlčíky udělat může se určitě starý čep obrousit na brusce, či třeba použít něco menšího průměru. celá tahle operace s důlčíkem je ale znouzectnost.
 
 
Datum: 10. března 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Zdar hele znate nekoho z kralovehradeckyho kraje kdo by repasoval klikovky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
http://www.ahra.cz/kontakty.html
 
 
Datum: 06. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel7794    
cuss draci potrebuju poradit zistil jsem ze mam prumer valce 38,006 a potrebuju do toho talce pist 37,95 nevite prosim kde ho sezenu tady sem ho nikde nevidel je to na pionyra dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kurde tady řešíš nějaký ticíciny mm myslíš že to bude poznat?? dej tam normálně píst na 0 výbrus a nic víc neřeš
 
 
Datum: 04. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a neni mi jasny proc chces davat do valce s prumerem nad 38 pist pod 38??...pokud mas 38,006 tak kup pist s rozmerem 38.00...stejne se to uz na A,B,C nedělá ...
 
 
Datum: 04. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel7794    
jo taky mi to je divne ale nasel sem tabulky kde to je tu je odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html a na valci mam vyrazene B tak jaky mam kupit pis dik
 
 
Datum: 04. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
omyl pánové , nultý výbrus- tedy válec bez výbrusu se sice označuje jako 38,00 ale je trochu větší, a dávají se do něj 3 druhy pístu A , B , C áčko je něco pod 38,00 nějakejch 37,97, B má rovnejch 38,00 a C má nějakejch 38,03 , kroužky jsou stejné pro všechny tři, třeba mě se v mototechně, když mi dělali výbrus nultýho válce ptali, jakej chci píst, dali mi do prvního výbrusu 38,23 - usoudil jsem že je to A, možná se pletu ale tak mi to tam vysvětlovali, ale když dáš do toho válce co potřebuješ jakejkoliv píst 38,00 nic se neděje, hlavně to pěkně zajed, ... :-D
 
 
Datum: 04. března 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda pokud myslíŠ pincka jako je 20/21/23
 
 
Datum: 04. března 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviděl, lebo takovej píst ano neexistuje...když se pincek dělal, tak byl nultej výbrus tj. 38:00.....menši se nedělal....
 
 
Datum: 04. března 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel10694    
čau draci nevíte o někom kdo dělá GO opravy klikovek ?? potřeboval bych GO opravu na kliku z čz 150c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: franci13      IP: uživatel11297    
Zeptej se v Motorovka Letovice,tel.:516 474 471 , 721 328 444 , ,, motorovka@centrum.cz " .
 
 
Datum: 08. března 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
ahoj,chtěl jsem se zeptat jestli nemáte nějakou radu na upravu kanálku,jako čim nebo jak se dostat a v tom kanálku skosit trochu ten oblout ve valci připadně nějake rady na upravu kanalku jawa 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlovýma pilnikama by se to mozna dalo dat, ale byla by to drbacka... ovšme na to kašli, tudy cesta nevede ;-)
 
 
Datum: 03. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jak si dotaz napsal..ti na to poradím nehtový pilníčky :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      E-mail:      IP: uživatel11214    
Zdravím je to sice taková kontrašpionáž, ale nevíte jaké má tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_861.html ložisko rozměry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: jawwwik      IP: uživatel11218    
zdar, mam valec s osmy vybrusem tady z fichtlkramku, a jaksi extra nelícuje scí kanal a vyfukovy, chtel bych je trochu zvetsit, ale nechci to cele dosrat viz casovani, neporadil by jste mi nekdo, nejake meze o kolik to muzu zvetsit prosim ??? diik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
mě tam nejvíc deptá ten výfukovej kanál ve tvaru obdelniku:-D:-D Jinak ja bych soustredil hlavne na slicovani prefuku ve valci a v karterech.....
 
 
Datum: 03. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty ti nikdo nedá :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawwwik      IP: uživatel11218    
a kdyz bych to chtel trochu poupravit pro výkon, tak jake rozmery zvolit,-informativne ??
 
 
Datum: 02. března 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jestli se nechceš pouštět do žádnýho "tunění" tak to normálně propiluj zároveň s tim hliníkem... prostě to jen slícuj ať tam nejsou přechody
 
 
Datum: 02. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, vím že se to dá najít, ale kde by mi levně a dobře udělali celkovou repasi klikového hřídele na Jawu 21, původní ojnici nechat, jen vyměnit pouzdro. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
nevím o tom že by někdo prodával spodní ojniční ložisko,které je k repasu nutné.......bronzový futro si prece vymenis sam doma,na to neni potreba kliku nekam posilat......
 
 
Datum: 03. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj draci, dostal se mi do ruky motor na jawu 05. Zgenerálkoval jsem ho, nová ložiska, primární řetěz atd... Jen myslím pořád na válec. Po sundání hlavy jsem byl až překvapen se stavem pístu. Byl skoro bez karbonu, spalovací prostor hlavy to samý, výbrus je původní 38,00. Jen nevím co s pístem, je origiš 3 kroužkovej, ale trošku začouzenej po okrajích. Tak nevím jestli válec na výbrus nebo ne. Kouknite na fotky a poraďte prosím. Díky ( http://www.ulozto.cz/8102333/archive-rar ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Klika je dobrá, ojnice taky v pořádku. Pístní kroužky jsem neměnil ani nesundaval. Zámky kroužků jsou v cajku.
 
 
Datum: 02. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
Klika je ok?? ten píst vypadá jak kdyz z toho vylítaly jehličky.......jinak bych neměnil nic.....jen pořádně vyčistil.......NEZAMENIT poradi KROUZKU!
 
 
Datum: 02. března 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Obávám se, že kroužky jsou ještě původní :-), motor je leštěnej Silichromem a jenom manuálně rukou a hadrem.
 
 
Datum: 01. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Vymeň krúžky a viac nič na výbrus má podľa mňa ešte čas
 
 
Datum: 01. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Píst vypadá že už něco naběhal :-) jak sou na tom pistni kroužky? nejsou už moc tenky? Tak od pc se to těžko posuzuje :-) zaleží na tom jakou bude mít kopresi :-) jetli to jestě ty krouzky utěsnej :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chtěl bych se zeptat čím di leštil ten motor,díky
 
 
Datum: 01. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
čágo prosím ,chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
Děkuji ti za upřesnění no tak snad se mi ten výstružník podaří sehnat....díky
 
 
Datum: 02. března 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, musíš nalisovat to pouzdro do oka ojnice a pak stavitelným výstružníkem, který si nastavíš na 14,08-14,1mm vysoustružíš to pouzdro. Jinak ten výstlužník si raději puč, protože nový stojí 1500-2000 Kč a to si myslím nevyplatí kupovat :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ahoj draci mam rpoblem ve vyššich otačkach na 350/638 jeud jenom na jeden valec elektrika je ok mam to zkontrolovane soused ktery s tim dela mi rikal ze by to mohlo byt klikovkou pl poradte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsipis to bude unavena pruzinka, ktera tlaci kladivko na vacku. Kdyz se motor dostane do otacek, tak nestiha pritlacovat a pak zapalovani blbne.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Ahoj, dělám GO motoru na Jawa 20, mám už pěkně vyčochtaný ložisko na ojnici. Mám tu ještě jednu ojnici, která má ložisko OK, tak sem se rozhodl že bych ji tam teď dal a na repas bych dal rovnou obje ojnice až při příští GO, to už bych měl po škole tak bych nemusel tolik řešit peníze.Myslíte, že bych ji měl dát nejdřív vycentrovat než ji tam dám? A kolik by tak stálo to vycentrování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draku samotný vyce ntrování,vyvážení stojí kolem 100 a výš ale nejdražší je přelisování a pochromování čepů
 
 
Datum: 26. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Zdravim panové, budu posílat válec na výbrus a budu s válcem posílat i píst, podle kterýho mi ten válce vybrousí. Mám poslat i kroužky?? Nebo stačí jenom ten válec a píst? Díky borci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Díky ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec a píst...
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
čus draci Mám rozebraný motor dělám go ale klika mi cinká..vůli má jen trochu, mám to tam dát ? Nebude to dělat bordel ? Nebude to strácet výkon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
ok..dám ji na repas a jak poznám ty projeté hřídele?
 
 
Datum: 24. února 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11224    
pokud ti klika cinká tak ji za a) nech repasovat ,b) jestli má projeté hřídele tak ji vyhod ....pokud takovou kliku dáš do "novýho" motoru,tak první co vyletí budou jehly zespoda....
 
 
Datum: 24. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: DeNziLecK      IP: uživatel11221    
Když už GO,tak se vším všudy ne?
 
 
Datum: 24. února 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
dej to na repas
 
 
Datum: 24. února 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
cau draci, mam 8 vybrus, go motoru , chtel bych jeste nejak poupravi origo karbec pro výkon, co bych mohl udelat , nejake typy ci napady ?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando : nemáš někde něco (dokumentaci) o této úpravě ? a není ten komínek ještě zajštěn něakým čepem ?
 
 
Datum: 25. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel11227    
hod do karburátoru 78trisku
 
 
Datum: 25. února 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11224    
vyklepnout z origo karbecu komínek jehly a normálně provrtat 18mm vrtákem(udělá to díru 18.3-18.5mm),pak komínek zpět zalisovat,aby to mělo význam,tak slícovat se zadkem karburátoru a ten následně slícovat se sacím kolenem. Je dobré vybrousit do kulata "ostrý zub" co je v "ohybu" origo kolena,pak se zaměř na slícování sacího kolena s válcem a slícování kanálů ve válci. Nezapomen přetryskovat karburátor. Použij origo sání,pod odladění jede víc jak nějakej tjůningovej origo filtr.
 
 
Datum: 24. února 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jinak nejlíp bude když si koupíš dellorto 19
 
 
Datum: 23. února 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jinak otryskovat
 
 
Datum: 23. února 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
dik, slysel jsem ze se i zkracuje delka saciho kolenka - vyssi otacky, je na tom neco pravdy ? a nejake to prime sani pridat ?\r\n\r\n
 
 
Datum: 23. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvětš difuzor
 
 
Datum: 23. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: satan162 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau, mám tady z fichtlkramku ten valec s 8 vybrusem, nebudu muset kvuli nemu upravit hlavu aby do ni nenarazel pist ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
prosímtě a nevíš jestli je někdo jako stejsky kdo mi mi tu hlavu upravil ?
 
 
Datum: 25. února 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11224    
Dvě těsnění je hlavně pěkná kravina! To těsnění má stejně jako hlava průměr 39mm! Jako jedná správná cesta je nechat utočit vnitrni průmer hlavy na 40mm a je klid. Sám sem 8.výbrus měl asi 2 roky a všechny tyhle polovičatý řešení jsou na nic.....
 
 
Datum: 24. února 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
zdárek také uvažuji o tomto válci ....opravdu tam musím dát dvoje těsnění pod hlavu nebo je to blbost ? a jak mám slícovat ty kanálky ? díky
 
 
Datum: 24. února 2011 1:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a kup si trysku 72 jinak stim to válem a převodem 11/55 to jede parádně
 
 
Datum: 23. února 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
žádný kroužky,utočit hlavu.....hlavně slícuj kanály at to vubec jede
 
 
Datum: 23. února 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Hlava se upravovat nemusí jen koupit dvě těsnění pod hlavu kdyby narážel píst a kroužky rezervní kdyby ty praskly při nasazování jinak je to solidní sada
 
 
Datum: 23. února 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel10524    
Čau, seso, někdy na podzim jsi tu měl parádní bronzovou kliku na mustanga, pak došly, myslíš že jí ještě seženeš? Posledně jsi mi psal, že bude po novým roce... Jinak objednávku z 21.10. 2010 číslo 21460 klidně zruš, objednám si ještě něco navíc, tak ať v tom neni bordel. Dík, Kája odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel10524    
super, alespoň že bude :-) díky
 
 
Datum: 23. února 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,,rusim,, bude ,,jen nevim kdy dopluje z taiwanu,,bude mit ckr ojnici na jehlkach
 
 
Datum: 22. února 2011 22:51
 
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 12:30:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu