|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravi chtel bych se zeptat kolik tak muze stat vyvazeni kliky na 350  diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:31
Datum: 04. dubna 2011 15:31
 Co si myslíte o silikonových guferech, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:09
 Od Sesy? Hodně lidí na silikonová nadává  Já nemám, žádnou vlastní zkušenost tak se ptám.
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 Mě na klice drží již druhým rokem
Datum: 04. dubna 2011 18:44
 Prý je rozpouští benzín?
Datum: 04. dubna 2011 15:50
Jméno: 111
IP: uživatel11461
 Ja mam špatnou škušenost dal jsem je dvakrat a na hovno možna jsem měl smulu na kusy tak jezdim klasiku ,ale každy ma pravo na svuj nazor nikoho nepřemlouvam každy musi přijit na to sam co mu vyhovuje.
Datum: 04. dubna 2011 13:13
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ahoj,prosím na mém pionýru 555 mi prskl kroužek a nevím jaký koupit ve válci jsem šuplerou naměřil 38.85mm a chtěl bych se zeptat jestli mam koupit tedy kroužek těchto rozměrů 38,75x2mm ???nebo nějaký jiný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 když změřím píst digitální šuplerou hned před první drážkou na kroužek tak mi ukáže 38,53 takže by to odpovídalo tomu druhému výbrusu,ale je mi divné jak ve válci mohu naměřit 38,85 ?
Datum: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak kdyby tam bylo nějakejch 38,45 tak by to znamenalo druhej výbrus tzn vrtání 38,50 mm
Datum: 04. dubna 2011 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ivnitř pístu je 384 .......to znamená co prosím ?
Datum: 04. dubna 2011 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na píst , jestli na něm nění vyražené nějaké číslo
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 Dobrej, četl jsem návod na sestavení motoru Jawy 50 a rád bych se ještě zeptal na nějaká vaše doporučení, co mám dělat s nakopávačkou, píšou něco, že se má pootočit, ale jak? Napište mi sem prosím skušenosti se skládáním. Díky mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:08
 Notoriku to je jasný, že pár detailů nechápu, dělám to poprvé  Takže ta zazážka v kartru, proto se to můsí otáčet, no s tím už si nějak poradím.
Datum: 04. dubna 2011 22:08
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 řekl bych že tento odkaz má šefčík.jan nastudován snad i nazpaměť, ale zřejmě mu to není jasné.... nepletu li se, otáčí se to proto, aby se natáhla pružina. i také v levém karteru je znatelný výstupek, který zabraňuje otáčení páky dokolečka a na startovacím segmentu je ten kolíček, kterýž zapadne kam? proto tam píší natočit cca 1 -2 cm před konečným sesazením motoru.
Datum: 04. dubna 2011 17:45
Datum: 04. dubna 2011 17:26
 Zdravim fichtlaři  jen se chci prosimvás zeptat jaky je lepší pist s 3řema pistniam kroužkama a nebo s 2ma motor neni na zavody jen na ježděni po cestě diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:52
 Jenže se už nedělají ne? Leda něco ze zásob, jestli někdo znáte, Milos Dado na Slovensku.
Datum: 04. dubna 2011 15:52
 čim víc kroužků, tim větší síla motoru v nízkejch otáčkách a tim nižší maximální otáčky..
Datum: 04. dubna 2011 10:51
 Diky
Datum: 03. dubna 2011 22:18
 Čus draku 3 kroužkovej Tření menší spotřeba paliva menší točivost motoru
2 kroužkovej menší tah než 3kroužkovej ale zase větší rychlost aspon tak mi to tu jedno někdo napsal
Datum: 03. dubna 2011 21:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 03. dubna 2011 21:17
 Ahoj mám motocykl Honda Rebel 125 je to čtyřtakt ale mám problém že mi přestal držet volnoběh..když nastartuju za studena je strašně vysokej naopak když se zahřeje tak hnedka chcípne nevíte co by to mohlo dělat?..měl jsem ho tedka v servisu a tam mi seřidili vůli na ventilech a karburátor ale dělá to pořád..řikali že mám špatné svičky že to hází nerovnoměrně jiskru ..muže to být tím??..svičky jsou černé..diky za odpovědi. (vim že to není Jawa ale třeba budete někdo vědět co s tím)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:22
 já to tam měl ještě kvulí jinej závadě v elektrice takže spíš řešili tamtu závadu no..ale je mi to zas divný že by to bylo svíčkama...
Datum: 03. dubna 2011 21:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 kdyz sto mel v servise to ti ty svicky nemohli vymenit ?
Datum: 03. dubna 2011 21:13
Jméno: johnepomuk
IP: uživatel9657
 mužeš zkusit vyměnit svíčku..
Datum: 03. dubna 2011 19:42
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 zdravim,chtěl bychse zeptat mám pionýra 20 a praskly mně pístní kroužky.nevíte někdo průměr kroužků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 18:16
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 bee tak ja se spletl tak dobrý zatim čuzz
Datum: 03. dubna 2011 18:16
 vrbajs: To spíš neumíš měřit s šuplerou...
Datum: 03. dubna 2011 18:04
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 je možné aby to bylo 34,5 ??? ted jsem to měřil šuplerou
Datum: 03. dubna 2011 18:01
 To bys měl vědět spíš ty...na pístu máš vyznačený čislo výbrusu. podle toho kup kroužky..38.00 je nultej, a vejs to pokracuje po 0.25. př 38:25 první výbrus...nebo si zméŕ průměr válce šuplerou, při nejhoršim si vemeŠ sebou do motechny válec...
Datum: 03. dubna 2011 17:18
 zdravím. kolik stojí repase kliky na pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:05
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Asi tě ta klika nemine.Třeba už ta první repase,byla udělaná naprd.Nevím,kdo ti to dělal,a měnili ti ojnici?
Datum: 04. dubna 2011 19:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 04. dubna 2011 16:38
 Já to měl za 500,- i s poštovnym, ale měl jsem vlastní ojnici.
Datum: 04. dubna 2011 15:53
 to sem právě udělal loni vlétě a je to čímdál horší žádnej výkon proti tomu jakej měl dřív. a nechat ji tam užen nemůžu protože mě ten bordel z jehliček lítá do válce,a už je to vněm trochu znát.
Datum: 04. dubna 2011 12:51
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Jestli děláš generálku,tak bych se na tu kliku zaměřil jako číslo jedna.Ono jezdit ti to asi bude,ale s takovou vůlí to bude už na výkonu hodně strádat.Já osobně bych s repasí kliky v tvém případě vůbec nezahálel.Nebo jestli tě baví půlit motor,tak ji tam nech  )
Datum: 04. dubna 2011 5:42
 a kruci  to sem nečekal že to bude tak drahý. ona je vcajku ale jehličky v ložisku jsou na šrot. - strašně to svonilo tak sem to kuchl a na pístu to dělá tak 1 mm. mazec co. ale jelo to  sice ten výkon.. to asi tušíte jakej byl  a ted sem koukal na píst a jsou tam takový malí rejžky s těch pilin  ale neni top tak hrozný že by tomuselo jít na výbrus
Datum: 03. dubna 2011 22:48
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Čus draci,dělám komplet generálku mojí 20.klikovku jsem poslal do Kladna,Jawa-díly a řekli mi,že repas bude stát do tisky.Tak jsem zvědav.Kliku už mám hotovou,ale ještě čekám na výbrus.
Datum: 03. dubna 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nedávno jsem si nechal dělat kliku na motokramku poslal jsem jim svoji kliku bez ojnice oni nandali novou ojniční sadu CKR na jehlách,oprava konusu,vycentrování+vyvážení dohromady s poštou 889 kč
Datum: 03. dubna 2011 21:36
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 oprava jednoho čepu chromováním, ojnice CKR, lolžiska, pouzdro, vyvážení...... cena 1,583 Kč
Datum: 03. dubna 2011 14:42
 co se považuje za repas kliky? tam jde vyměnit akorát ojnice s ojničními čepy, vyvážit vycentrovat... toť vše ne? co je na tom tak drahýho? jestli spraví i čepy klikovky tak to je potom jiná
Datum: 03. dubna 2011 14:10
 Jak kde no  u nአza to fakt chtěj 2500
Datum: 03. dubna 2011 13:41
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já jsem si tam i volal  Tady u nás v Kolíně je přímo zastupce Jawy nebo něco takovího... a říkal že max do 1800kč  ale je fakt lepší si tady od sesy koupit novou  teda jestli ji jeste ma
Datum: 03. dubna 2011 13:21
 No to sem si myslel taky...u nás v motoechně za to chtěj 2500
Datum: 03. dubna 2011 12:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 od 1000 do 1500 podle stavu
Datum: 03. dubna 2011 12:06
 prosím o radu-motorka mi strácí výkon a to sem dávál nový válec a píst.vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 23:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nemáš ho zajetý!!! na jednu nádrž to moc netoč, nežeň to do rychlosti a celkově to nezatěžuj  pak by si to mělo sednout to poznáš kdyžtak budeš takle jezdit dokud si to nesedne (max 2 nádrže) jo a hlavně na tom nevoz nikoho druhého!
Datum: 02. dubna 2011 23:09
 Zdravím.
Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl, mezi bloky motoru ČZ 125/477 a ČZ 175/477. Je možno dát válec z 125/477 na 175/477 blok? a Naopak? Nebo se liší nějaké uchycení, nebo jiný zdvih či průměr ojnice u pístu? Prosím o pomoc. Chtěl bych dostat ČZ 175/477 na papíry 125/477 a mám jen válec! Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 21:45
Jméno: Petla
IP: uživatel11483
 Cusek jestli budes chtit mam novej valec s pistem s ojnici a i shlavou na čz 125 mam to z 487\r\n
Datum: 06. dubna 2011 21:45
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 kartery jsou stejny, maj i stejny znaceni, jediny cim se lisi je klika a valec(prumer a je i o zebro kratsi)
Datum: 03. dubna 2011 0:03
 Dobře, Děkuji. Uvidím... Já to budu dávat na veterány a budu vyrážet nový typový štítek. Bude to prostě jakoby jiná mašina... Ta ČZ nemá papíry... Vím, že to bude složité, ale snad to vyjde... Děkuji...
Datum: 02. dubna 2011 20:30
 rozdil v karterech 125/476 a 175/477 by nemel bejt, valec tam napasovat pujde, ale musis vymenit i klikovku. Jinak tohle neni zpusob jak to dostat na papiry 125, to by museli udelat v autorizovanym servisu, udelat ti tam potvrzeni, ze byl motor predelanej, musel by jsi mit vyjadreni z ČZ, coz nebude jednoduchy.
Datum: 02. dubna 2011 13:19
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:52
 Ramštajn: Vlastní zkušenost? Jinak moc nechápu to "odvrtat přes futro" ..
Datum: 02. dubna 2011 11:52
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj podlemně rozhodně bronz vydrží dlouho vyváženost podle mně epší než u jehličky tam se to nedá odvrtat přes futro
Datum: 01. dubna 2011 21:35
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 ahoj dělaly se 250sátky s jedním vejfukem? jesli jo tak prosim nějakej odkaz na fotky dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 31. března 2011 21:48
 Prosím o radu po jizde asi 15km se motor zacal dusit az prestal jet....byl normalne teply nekourilo se z neho ani kapky vody na nem nevarily a pak zas jel az uplne vystydnul....cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 špatná indukční cívka, jestli hodně hřeje při jízdě tak je špatná
Datum: 31. března 2011 23:13
 špatná tepelná hodnota svíčky,nebo zlý předstih
Datum: 31. března 2011 20:51
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 co to je za debilitu, že u 250/455 neni dole na ojnici nařízlí lozisko aby se tam dostaval líp olej?? Jestli mě chápete co mam namysli?? Nezapoměli to tam udělat?? nebo se u starších typu tohle nedělalo? Možná proto vyrobce doporučuje mazat 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:09
 CZ mají ojniční čep provrtanej skrz cca 8mm díru, uprostřed je dirka cca3,5-4mm kolmo natuhla velkou. tudy se tam olej dostává. stadion má ojnici širokou jen 8mm a olej se tam dostane bokem. mín oleje než 1:40 bych rozhodně nedoporučil
Datum: 01. dubna 2011 15:09
 jo, osobně bych tam lil klidně 1:40 s lepšim minerálem
Datum: 31. března 2011 21:31
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 takze je to ok?? takze kdyz davam kvalitnejsi olej staci kdyz tam dam 1:40??
Datum: 31. března 2011 20:40
 Ti dam debilitu...477 to taky nemá...stadion taky ne...víc klikovek po ruce nemam
Datum: 31. března 2011 15:09
 zdarec hosi nedavno jak tady byla jeste klikovka na fichtla s jehlovym loziskem tak se o ni psalo ze je lepsi nez bronzove futro ze to lip vydrzi tak sem si ji koupil a zatim sem sni spokojeny jezdim sni uz asik rok a tedka se pro zmenu pise ze bronzove futro je lepsi lip vydrzi ze s jehlovym loziskem je na hovno a take kecy co si o tom myslite vy ? mate nekdo tu klikovku s jehlovym loziskem a jak ste stym spokojeni dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:05
 kdybych věřil všemu co se povídá tak chodim pěšky.....
Datum: 01. dubna 2011 15:05
 To jehlový ložisko se může rozsypat až u motorů co točí 10 000...Do série jedině jehly-samý výhody...
Datum: 31. března 2011 17:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nevidím v jehlovým ložisku žádný problém je 100% lepší než bronz do sériovýho motoru, navíc to ložisko se netočí dokola ale jen kejve takže je daleko méně namáhaný než ojniční u čepu na klice
Datum: 31. března 2011 16:25
 bronzové futro má větší tření a tedy se musí víc mazat, jak je na tom výdrž nevim, ale nemá se na něm co podělat... jehlové ložisko se moc mazat nemusí, můžeš jezdit v klidu na směs 1:50, ale při velkém namáhání nebo vadou materiálu se může stát, že praskne klec a vysypou se jehličky, pak je motor v lepšim případě zralej na výbrus, v horšim novej válec... osobně jsem pro jehly, myslim že pravděpodobnost poškození klece je nízká a nepřevažuje ostatní výhody..
Datum: 30. března 2011 23:24
 Asi je lepší jehlové ložisko, ale já mám bronzové, ale to jsou osobní záležitosti  , dávám Jawu 50 do oryginálního stavu.
Datum: 30. března 2011 23:08
 Zdar draci. Chci se zeptat pasovala by hlava z 250/559 na 250/353? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:31
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Jasně pasovala jenom ze 175 nepasuje!
Datum: 31. března 2011 8:31
 určitě, ty motory jsou téměř stejný, tak nevidim důvod proč by nepasovala hlava..
Datum: 30. března 2011 23:25
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, zatesnil jsem si výfuk (mezi kolenem a tlumičem) specialním tmelem na výfuky do 1090°C ale vydrželo to tak 3 krát nastartování a ted už to popraskalo začalo to tam učazovat a kapat olej. Svářet to nechci, alebal se mi moc nezdá a navíc to pokazí vhled, Nevíte čím je to nejlepší a vydrží to díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 11:02
 pod koleno namotej azbestovou sňůru a napatlej tam silikon.. nasaď výfuk, dokola napatlej ještě silikon a stáhni to nějakou páskou nebo něčim.. trošku fantazie  tak to mám udělaný na mustangovi ale na vzhled moc nedbám ale svůj úkol to plní 100%
Datum: 31. března 2011 11:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja tam nedavam azbestovou šňurku ale azbestovou hadru a stahnu to dratem a neprofukuje vubec
Datum: 30. března 2011 20:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale jo i ten silikon se da, taky sem to tak mel delany, drat, silikon a alobal, je to prasacky ale drzi to... Jenze to uz je dlouho, ted bych se fakt spolehnul na azbest
Datum: 30. března 2011 19:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně lori, žádný silikony ale azbestovou šnuru retarde !!
Datum: 30. března 2011 19:23
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ja tam mam silikon do 1000°C a uplne v pohode uz dvě sezony
Datum: 30. března 2011 18:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id187435.html?odpovedet=1 paneboze ste jak nesvepravny, kvuli kazdy prkotine zakladat novy tema... To si neumis poradit? neco tam namotej, bud ten azbest, nebo slabej hlinikovej plech, nebo ten alobal, nebo co ja vim... Ten tmel taky neni jenom 1druh, prodavaj i s nejakou tkaninou, musis hledat nebo pouzit nejakej silikon do vetsich teplot
Datum: 30. března 2011 16:56
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci co stoji bezne repase kliky na 250?? a mate nekdo skusenosti snekym v okoli Trutnova kdo repasuje??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:10
 Měl jsem ji v Jilemnici, cena byla solidní, ale jde o to jak ta tvoje vypadá, já to mám na Pionýra. Jinak je to snad nějaký pan Kodra myslím Václav.
Datum: 30. března 2011 23:10
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 čáu, pionýr mi normálně startoval i docela táhl ale ted mě horší startuje musim ho spíš roztlačit a na 2 mi nechce vyjet kopec asi to má malou kompresi že, kdýž vyměním píst. kroužky pomužete nebo mám dat i nový píst a nebo je to uplně něčím jiným ??? děkuji mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:49
 mozna to je blbost ale mel sem stejny problem tak sem vzal nastavil jenom odtr na 20 podle měrky a fichtl startuje na prvni nakopnuti tahne jako předtym
Datum: 30. března 2011 22:49
 ahoj nejakou nahodou jsem zlomil pistni krouzek.  musim vymenit oba nebo staci jen jeden? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:23
 jak se ti mohl zlomit? že ty máš obráceně píst... na dně pístu je šipka.. ta musí směřovat k výfukovému kanálu
Datum: 28. března 2011 23:23
 no to je uz tak pul roku.  takze je vymenim oba diky
Datum: 28. března 2011 22:56
Jméno: dwqein
IP: uživatel10032
 tak jestli si ty kroužky měnil před tejdnem, bude asi stačit vyměnit jen jeden... pokud tam sou dýl, odpověď je snadná....
Datum: 28. března 2011 22:54
|



|