česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Čaute draci nwm jestli to sem patří ale jaká svíčka bude nejlepší?brisk N14C N 15C nebo kerá? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
To nezalezi uplne na pocasi lepsi je to vyzkouset.Jednak zalezi na pocasi ale i na karburatoru co tam mas.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možné že ti tú 15 teraz v zime bude zahadzovat
 
 
Datum: 04. února 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
JJ dík moc budu kupovat obě jenu na léto a jednu na zimu protože když nechám tu naleto v zimě tak je poní že?
 
 
Datum: 04. února 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna 15ka na leto a 17ka na zimu
 
 
Datum: 03. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel5727    
to cislo oznacuje tepelnou hodnotu svicky
 
 
Datum: 03. února 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
A na leto?na sezonu? a jekej se vlastně mezi tě svíčkama rozdíl?
 
 
Datum: 03. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na thle pocasi 15c
 
 
Datum: 02. února 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Janči      E-mail:      IP: uživatel10382    
Chci se zeptat jak mám zjistit jakou mám třídu pístu a třídu válce jectli A , B nebo C, protože v tomhle navode to neni http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: v pohode, ja si nebyl jistej, bo fichtlackej valec jsem uz nakej patek nevidel :-D od toho to tu je ;-)
 
 
Datum: 31. ledna 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin karlos , že jsem napsal v podst. co ty ... jen jsem to potvrdil ...
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo jak říká karlos.NA válci to je zespodu u výfukového kanálu (jak přijde těsnění) a na pístu je to zevnitř na dně.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tam vyrazeny, na pistu na dne pistu a na valci myslim na vyfukovym kanalu
 
 
Datum: 31. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chci se zeptat mám Kývačku v depozitu a rozhoduji se zda na ni nemám koupit motor z Panelky 559 a chci se zeptat jestli je to poznatelnej rozdil ve vykonu motoru 250/353 (248,5ccm) 12koní při 4700ot/min a 250/559 Panelka dá 14koní při 5000ot/min.Nemáte někdo z vás oboji mašiny?Pokud ano řekněte mi prosim svuj názor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
panelka je mozno silnejsi ale kyvacka je nezmar
 
 
Datum: 31. ledna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak a teď se vás chci zeptat vyplatí se mi to koupit ten paneláckej motor za 1500 bez zapalování a když je tahle motorka v depozitu tak na kolik by mě potom vyšlo přepsání toho čísla motoru a vyražení nového štítku na rám?Děkuji za vaše názory.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
hosi dobre viladena 250ka ci 353 alebo panel je dobra pila,len to vjedet trochu dobre poladit,mrtvy zvuk?praveze naopak je to dost ostre :-DD
 
 
Datum: 31. ledna 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jelo to fakt strašně.....A žere to litr na 10 kilometru když tomu pořádně dávám.....což je strašny..
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak já mám obě mašiny a ta panela má větší sílu a odpich, ale maximálka je asi tak stejná... Tu 353 roztlačuji :-( , ale tu 559 musím startovat pravou nohou, aby to chytlo točky, když to chci nakopnout levou tak mě to kopne... :-) A jinak pěkný dělo, ale ten motor má takovej zvuk jak kdyby to bylo mega zatuhlý...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právěže zatím se všeci divili jakou to má kompresi, jo v tom videu neměla vůbec žádnej odtrh a uplně totálně špatnej předstih a byla pekelně rozhicovaná tak chytla až na potřeti a karburátor nebyl seřízenej no prostě v tom videu jela fakt uplně strašně.Teď po seřízení karburátoru kterej je asi špatnej protože mi to sežralo 3 litry na 35km.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: úchyl      IP: uživatel1723    
zdá se mi že ta 250 má takovej mrtvej zvuk...a ještě jak to startuješ jen takhle levou nohou tak to asi moc kompresi mít nebude...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Naco ti je jinej motor kdyz jezdis 5metru a pak se otocis
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak je to s kolenama do toho motoru budou tam pasovat z kývačky?Ostatně mužu vám ukázat fotku té mašiny a posuďte sami.A s tim čislem motoru když to mmám v depozitu stojí něco to přepsání teho čisla motoru? Fotka:http://leteckaposta.cz/163046099 Video(ale tady ještě nebyla seřízená): http://www.youtube.com/watch?v=QR9ocoyRN_Q
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel9423    
jo otec ma 353 ja mam 559 . Je to docela poznat 559 je o dost lepší tak nevim proč by sis tam neměl dat lepší motor.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to už takhle zbastlené tak bych tam ten motor asi i dal...starej zakonzervoval a dal někam do skříně pro případ, že bys to někdy chtěl vrátit do původního stavu...akorát bacha aby na technický neměli kecy, že nesedí typ motoru, to bys asi musel překlepat čísla...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ní jsou stejně ale řidítka a přístrojovka z JAWY 350 takže originalita už moc zachovalá není.....Pořád ještě myslíte že bych to tam měl nechat tento motor?Celkem mě štve že vedle mě jede kamoš na čz 175/477 a předjiždí mě protože mu motor točí víc otáček a má o jednu kobylu navrch.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, panelka jede víc...ale v zájmu zachování originality stroje bych se do toho nepouštěl...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel10894    
čau draci sice to sem moc nepatří ale už sem dal dolu tu černou obyč barvu, no chrom je v hajzlu takže sem si koupil černej matnej sprej na výfuk ale v návodu píšou že se to ma dělat při 21-27°C nvm proč ? chtěll jsem to nastříkat ted a né až v létě tak co by se stalo kdybych to nastříkal teĎ a sory za tuhle dementni otazku :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11110    
Farbu nanaášaj v malých vrstvách to znamená 1 vrstva zaprašená a a po odvetraní plná vrstva pokial maš v garáži aspoň tých 5 až 10 stupňov tak to bude ok. ale keď je to na vysoké teploty farba tak ju musiš aj vypáliť :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ale jo, jestli je to barva kvalitní, tak se chytne, ale bude vrásčitá a sloupe se. To se prostě musí stříkat za předepsané teploty.
 
 
Datum: 31. ledna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
no myslim ze by se ti ta barva mozna ani nechytla a hlavne by to neschlo
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9410    
Ahoj draci chtěl bych se zeptat jaká by byla zhruba cena prvního výbrusu na mojí 21 ted přez zimu jí renovuju ua byla by škoda ho neudělat. \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPředem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ve ždáře n.s. to dělá pán za 500 včetně pístu s kruhama....
 
 
Datum: 31. ledna 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11075    
fermez: Vzdycky se to nehonuje! Dnes se to dělá i nějakou jinou brusnou technologií,ale stojí to za prd....každej radši honovačkou....jinak nevidim důvod proč by to mělo stát 1200??? Mě chlápek nedaleko od krušovic brousil válec za 200,-(z 0.vybrusu na 3.výbrus) píst a kroužek jsem měl svůj..... že má válec výbrus na honovačce poznáš podle krásné šroubovice!!
 
 
Datum: 31. ledna 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vzdicky se to honuje! cena s pistem kolem 600 Kc sevsim
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já myslel u nás jako ve zdejší mototechně....jiank ti můžu dát email motohavel@seznam.cz je to v Chrudimi
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8467    
Komplet stojí kolem šesti stovek a honovací hlavou s jednokroužkovim pístem tak za dvanáct set, ale stojí to za to. :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9410    
díky a péro dal bys mi nějaký kontakt kdybych měl zájem ?
 
 
Datum: 30. ledna 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u nás 550,- s i pístem , čepem a kroužkama
 
 
Datum: 30. ledna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cca 400kč
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj mám otázku ohledně čz 175/450 vyrábí se na tuhle motorku silikonové gufera ? a jsou na klikovcevlevo i v pravo sttejné gufera ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Hh      IP: uživatel10614    
Nebo víc druhu a kvalit benzinu...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Divné, mě to nikde gufera nežere...holt asi je víc druhů silikonovejch gufer...
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz me rikalo hodne lidi ze silikonovy rozezira benzin tak se jim radeji vyhybam, moje skusenost-pulil jsem motor na kterym bylo silikonovy gufero na klice a taky bylo uplne rozpadli jak je ta hrana ktera tesni byla uplne na cucky
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě zatim drží, tak mi to přijde divné :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: taky mám takovou zkušenost
 
 
Datum: 30. ledna 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: Jak jsi na to přišel? :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
silikonovy rozezira benzin
 
 
Datum: 30. ledna 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podle mě je zbytečnost dávat nějaký silikonový gufera, když to správně funguje i s klasickýma černýma gumovýma. Jinak vlevo mezi dvěma ložisky je labyrint hliníkový - žádná gufera, je to velmi spolehlivé, snad nesmrtelné a vpravo pod dynamem v tom nálitku je gufero 20x40x10 :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar mam takový blbější dotaz jak mate výfuk hikone a v zadu tlumič tak v tom tlumiči je takového něco jako filc nebo skelná vata nechávate to tam nebo to z toho vytahujete popřípadě k čemu to tam je ? díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
proc do toho lezes kdyz tomu nerozumis?
 
 
Datum: 29. ledna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja už to mam vytažený ale hlučnost skoro stejná jak s tou vatou
 
 
Datum: 28. ledna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: werf      IP: uživatel10027    
když to vytahneš, výkon se nezmění, ale bude to hlučet jako komár za megafonem :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cus je to standartni vyfukova vata , v tomhle pripade to na vykon nema vliv
 
 
Datum: 28. ledna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ty jsoem si myslel že to přece nemuže mít vliv na výkonu ale jenom na hlučnost
 
 
Datum: 28. ledna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čav nemám skúsenosti s ladenými výfukmi ale volakde som sa dočítal že tá vata slúži ako tlmič hluku
 
 
Datum: 28. ledna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
vylepší se něco , když vyleštím píst do vysokého lesku?\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
chtěl bych se zeptat čím se to leští hliník
 
 
Datum: 28. ledna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase bych to nelesti moc, at nema moc velkou vuli... to se zda ale naku setinku milimetru to udela
 
 
Datum: 28. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
píst se zbaví rýh od výroby a nebude se na něm usazovat karbon. Výkon to nepřidá,ale zajistí to,že se nebude snižovat výkon usazováním karbonu na pístu....dobrý je vyleštit i spalovák hlavy a výfukový kanál
 
 
Datum: 28. ledna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: joza      IP: uživatel1584    
zdar mam na babete 210 komplet go motoru chci se zeptat na jakou smes benzinu a oleju to míchat zatím dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
joo tak to potom jo :-) soráč
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mischelnike: Proč myslíš? Ojnice je na jehlách.
 
 
Datum: 29. ledna 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na nádrži je nápis po výbrusu 1:33 a tak po 500-1000km 1:50
 
 
Datum: 29. ledna 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Do báby 1:50??? se mi zdá trošku mááálo :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš udělaný i výbrus? Pokud ano tak normálně 1:25. Pokud ne tak bych nalil normálně 1:50, možná první nádrž 1:33.
 
 
Datum: 28. ledna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,chtěl bych si upravyt válec vložku už mám vylisovanou akorát nevím čím se do toho dělaj ty díry.Dík za odpověď nejsem začátečník odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel10155    
Ty vole, Venco... To se neda cist, nejaky carky a tecky mezi vetama by neskodily.
 
 
Datum: 28. ledna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
nevim kolik vykon má ale slušný uchyceni má predminuli rok sem snim byl ve Volenicich na závodech 8 z 30 a muj silniční motor tak rozšířenej saci na 30 a 69 od horní hrany vyfukovej rozšířenej na 26,5 a 29,2 od horní hrany zvetšený prefuky na 21 ale silniční motor točí jako blázen ale není to jenom se svez na tom mi mizí kroužky ale taky sem začáteční nedřív si o tom taky neco přečíst poopvidat s lepšíma ladičema vokouknout to na závodech a skoušet a lavne pečlive měřit a hlavně to sladit aby to neztrácelo výkon nepřehřívalo se to napřidíralo se to každý se k tomu casem propracuje
 
 
Datum: 28. ledna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
Jééé, konečně vím jak to funguje ...
 
 
Datum: 28. ledna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck ® a co máš za upravy ty že ti to jede jak hayabusa když já mám přidat aspoň 10dir??
 
 
Datum: 28. ledna 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
na netu jsou plánky na dobrej dvoukanál....hledej šmudlo....jen napovím....spodní hrana sání 69 a výfuk 28.5 od horní hrany válce....až pochopíš tyto rozměry,jsi hoden začít pilovat......
 
 
Datum: 28. ledna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidělej těch dír aspon 10,výkon to bude mít jak hayabusa.
 
 
Datum: 28. ledna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
venco na jakej ses dostal vykon u 2 kanalu ?
 
 
Datum: 28. ledna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj docela si střelec já začínal na 2kanálu a žádný ty pomocný přefuky atd običejnej 2kanál upravený časovaní zvetšený kanály a docela to frčelo jestli se chceš pustit do 3 nebo 4kanálu tak normálne navrtává se to vrtačkou vrtákem a pak to vypiluješ na požadovaný tvar hlavně to mit pořádne rozkreslený a pilovat co nejpřesněj já jsem u 2kanálu a držím se toho že i dobře udělanej 2 kanál jede jako 3 i 4 k mám tu i na papíře 5kanál ale to je už tošku moc na mě draku přeju hodně štěstí v lazení a mnoho hodin strávených s pilníkem a šuplerou v ruce pak se nám taky pochlup cos stvořil Venca023
 
 
Datum: 28. ledna 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
jake diry mas na mysli rozsirovani nebo pridavne kanaly?
 
 
Datum: 28. ledna 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Zdravim, otázka pro Pražáky, neznáte někdo někoho kdo by mi v hlavním městě či blízkém okolí udělal výbrus a zrepasoval kliku na pionýra? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10384    
zkus Mezouň, je to kousek od Rudné. 20 minut busem ze Zličína. už jsem tam nechal párkrát dělat výbrus a jsem spokojen.H
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu draku,,web jim nefachci ale zavolej jim http://firma.adresarfirem.cz/234066-jiri-bajtler-motoservice/
 
 
Datum: 28. ledna 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Hele zkus http://www.moto-ruzicka.cz/ ten chlap je prej ochotnej tak bud udela a nebo poradi :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi bych měl doplnit, že blízkym okolí jsem myslel periferii Prahy, ne 30km vzdálený Úžice nebo 70km vzdálený Votice..
 
 
Datum: 28. ledna 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
www.bartunkovi.cz
 
 
Datum: 28. ledna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cus .... TK moto v Užicích ... je to kousek od Prahy
 
 
Datum: 27. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: deko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte, narovinu přiznám že jsem trochu poděl klikovku na jawu 356, jak jsem ji vyklepával z karterů tak jsem jí nepovšimnut měl zapřenou o stůl a jedna strana hřídele prolezla dovnitř a teď nelze otočit ojnicí. Nechávat to rozlisovat se mni nechtělo tak jsem na netu koupil jinou, asi z čz která vypadá i kvalitněji, ale zaráží mě třeba provedení ojnice. Zatímco na staré to bylo byly válečky v klice, u té druhé si nejsem jist co to je, jestli to jsou kuličky nebo je to kluzné. Ojnice je v místě klikového čepu naříznuta, i když je průměr ložiska pro pístní čep stejný, samotné oko je trochu menší. Mohl by mi někdo objasnit zdali to je starší klika nebo jak to je? Nebo mám nechat spravit tu původní s válečky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Určitě bych nechal zgenerálkovat tu původní na 356. To co jsi koupil, tak to tipuju na ČZ 477 nebo 487, když to má tu nařízlou ojnici - kvůli mazání jehličkového ložiska. Tato klika by ti podle mě ani nešla do 356, nebo jo, ale má to menší setrváky, což by mělo vliv na průběh výkonu. Prostě nech udělat tu původní 356kovou s bronz. futrem nahoře. Klika se nevyklepává kladivem!!!! Proč jsi ji nevylisoval přípravkem? Stačí pouhá 10mm silná deska, namontovat ji do bloků, mít tam navařenou matku M12, v ní šroub M12 a vylisuješ, max si pomoci dřívkem a gumovou paličkou, KLADIVO NIKDY!!!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
nazdar draci nevite nahodou kde bych si mohl precist neco podrobnejsiho o sani na kliku (nemyslim rotacni soupatko) -neznate nejaky dokaz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brzda by měla být v podhradí ale jestli v tom údolí dutých hlav s tím vůbec umí zacházet
 
 
Datum: 29. ledna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 28. ledna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
jo mas pravdu ale prosimte napis mi na mail osdem@seznam.cz kde shanis ty co maji 2 mm od korunky? diky
 
 
Datum: 28. ledna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
o tom jsem nemluvil. Jak máš vysokou korunku? Obyč 4mm a nebo 2mm? obycejnej s korunkou 4mm ty přefuky neotevře;-) takze mas kde hledat koně;-) At se dari
 
 
Datum: 28. ledna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
ja mam 1 kroukovy a mam tam navrtane kanaly v nem aby byly k necemu
 
 
Datum: 28. ledna 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
Jaký používáš píst? Klasický jednokroužkový i dvoukroužkový má vysokou korunku a nedá se přez něj udělat přefuk do tech přídavných kanálů(tzn že tam jsou na nic,protože se neotvírají)
 
 
Datum: 28. ledna 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
co myslis kravina? ta korunka me ani zase tak nestve jenom mi jde o ty upravy proste aby to slo co nejvice hladko
 
 
Datum: 28. ledna 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11063    
čekal jsem spíše,že ti vadí výška korunky pístu nad kroužkem.... s timhle ti nepomuzu....je to kravina!
 
 
Datum: 28. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
mam to celkem udelane ze mam dva pridavne vyfukove kanaly a rozsireny vyfukovy a dale rozsireny saci kanal + dva pridavne prepousteci
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
no tak protoze kdyz se nasava palivo pod kliku tak jak potom jede pist zase dolu tak tomu zamezi pruchod a nenasaje se zase tolik paliva to me na tom stve zatimco u sani na kliku mu v tom nic nebrani
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11061    
Můžu se zeptat proč ti vadí píst? Nemyslím to jako nejakou výsměšnou urážku,ale ptám se,protože bych možná věděl,jak to řešit.....
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
vsak jasne ale zase u dvoukanalu se da ladit sani dopredu a rozsirovani to same i z vyfukem a potom se muzu pustit do hlavy a pistu atd ale problem je v tom ze ja nemam moznost brzdy a ani nevim kdo by u Opavy mel brzdu a podle prubehu motoru se toho v takovem pocasi moc zjistovat neda
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel10155    
Standa ma pravdu... a neplati, ze cim vic kaanlu, tim vic Adidas .)
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
chapu tvuj nazor ale kdyz jsem tak zkousel upravovat ten 4K co mam tak jsem zjistil ze mi tam trochu vadi pist ale jde taky o to ze anglictina neni zase moje silna stranka a kde jinde shanet teorii?
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11061    
A teorii i praxi symetrického rozvodu pístem už jsi překročil a je tvým stínem?? Základ je pochopit 2T motor,jeho cykle,děje,jednotlivé fyzikální pochody....pak nepotřebuješ teorii na sani do kliky ani na rotační šoupátko.....začni upravenym symetrákem,stojí to míň peněz a neni to tak náročné....konkrétně z dvoukanálu se dá vyndat i 8 koní,kde max použitelné otáčky mohou jít k 11 000 ot/min....a není to tolik složité ani nákladné!! Této teorie v angličtině se dá naleznout na netu poměrně hodně,někdy dokonce trialové prográmky.... Ale dobře ti radím,začni jako každý....udělej si svuj první 2K symterák,svůj první výfuk,sání a svůj první motor a uvidíš jen ty problémy a výdaje než se ti to podaří vše trefit,naladit a odladit.....
 
 
Datum: 27. ledna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, prosim, kde by se dal sehnat vybrusovej pist, pripadne i krouzky na Mosquito ? Ptal jsem se v Almetu, ale tam pro komara nedelaj. Kde by se dal sehnat kvalitni pist ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: eda      E-mail:      IP: uživatel11289    
 
 
Datum: 07. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Zerken ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec borci, jde vylisovat vložka válce? Zkoušel jsem to ale nechtel jsem poškodit válec tak jsem to vzdal. Máte s tím zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ja to vzal na 40T lis a zničil jsem válec :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol.. ž e5ti tunový lis :-D :-D .... válec nahřeju na cca 400° ... a pak do vložky vložím vylisovací trn a vložku rukama vytlačím.... bez problemu
 
 
Datum: 25. ledna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Zerken      IP: uživatel1380    
Zatim diky ted na to sice nemam cas, ale jak to udelám dám vedet, zkusím to s tím přípravkem stáhnout.
 
 
Datum: 25. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
navod na pripravek je na jawa-50.cz a stejskyho webu. pak dej vedet jak si dopad
 
 
Datum: 25. ledna 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu byl návod na takovy udělátko kterym to šlo ale nevím kde už to bylo
 
 
Datum: 25. ledna 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, ale čím to vylisovat, to chce lis tak pětitunu, nebo jestli ve svěráku :-).
 
 
Datum: 25. ledna 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9591    
Válec se musí ohřát, vložka ochladit. Pak vzít na lis a vylisovat. Není to prdel. Když se vložka vrací je dobrý válec vylapovat aby byl přenos tepla 100%. Nesmí bejt válec kde dosedá vložka spečenej. Dnes se často jako úprava pionýra dělá to, že se vložka nechá pomědit. Aby byl přenos ještě lepší. Jelikož měd vede teplo ještě lépe. Když vložku vrátíš spátky musíš udělat výbrus. Jelikož to bude šišatý. P.S všichni amatéři tady si nechte připomínky pro sebe. Díky.
 
 
Datum: 25. ledna 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký jsou nejlepší gufera do fíka jawa 05,21,atd ???Silikonový ne?Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
silikonový jsou nejlepší, ale do mírně upravené série bohatě stačí gumový..
 
 
Datum: 24. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím jak poznám že odchází ložiska nebo klika ? jak se chová motor ? \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: JURA      IP: uživatel11072    
BUDE TI TO HAZET A VIBROVAT ,A KDYŽ HO ZADŘEŠ TAK SETI MUŽE VE VIŠÍCH OTAČKACH ROSIPAT JEHLOVE LOŽISKO V OJNICI A NADĚLA TI TO DO KANALKU RÝHY A NEUDĚLAŠ UŽ VYBRUS
 
 
Datum: 30. ledna 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když má klika velkou vůli tak motor toči jen do určitých otáček a víc jich už nevytočí takže když se bude ještě přetáčet tak je to ještě fajn.Ale sám to rači moc netestuj ať to nepřetočiš:-D a nezadřeš.
 
 
Datum: 29. ledna 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
když máš už vymlaté ložisko tak ti jde s rotorem hejbat nahoru a dolu a špatné ložisko většinou hučí
 
 
Datum: 24. ledna 2011 8:59
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cau hele potrebuju pomoct mam v trakturku motor z cz 175 tyce se to motoru nalil sem tam litr benzinu nastartoval sem to a jel sem tak cca 500 metru a jak se to prohralo tak sem mel plyn na podlaze a sotva si to drzelo otacky ani sem nedojel domu a nadrz prazdna myslite ze o muze delat tesneni ze to tece do prevodovky a podsava si to falesnej vzduch diky borci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
případně jiná netěsnost mezi nádrží a karburátorem
 
 
Datum: 23. ledna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
netěsní ventil v plovákovce a uchlastává se to, benzín přetejká z plovákovky...
 
 
Datum: 23. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau draci chtěl jsem se zeptat jestli někdo mate skušenosti s cestovní upravou od stejskyho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tom559: možná právě že to byl šrot tak jel rychle....
 
 
Datum: 24. ledna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
No zase na tý přesnosti tak nezáleží si myslíš jako když budou jinde sedět kartery o pár tísicin mm že to hned že to hned ztratí 3 Koně to fatk ne a ni v tý době neuměli být dost přesný byli rádi že udělali ten výbrus.Nedávno sem jezdil na podzim s 05 která dávala na rovině 75 a to byl šrot,motor složenej za pár minut a vůbec se s tím nesralo díly se tam dali co se našli a nazdar.Je to seriovka a stíhal jsem upraveným simsonům na 60ccm a 4 kanál a na rovince mírně ujížděli a na rozjezd díky 4 kvaltu jinak normální simson si nevrz.Akorát se mšteloval dlouho předstih a odtrh a karbec a ještě jezdil sem na natural+still+slunečnicový olej kapku jenom.D:
 
 
Datum: 24. ledna 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11045    
když jsem to měl loni na jaře slušně naladěné na ostrém motoru s částečně odladěným propilovaným Jikovem na 18.3mm a částěčně odladěným origo výfukem s upravenýma vnitřnostma tak to šlapalo moc hezky,já se svejma 90 kg při převodu 14/55 sem letěl po rovině mírně přes 90....a to ten motor nebyl úplně odladěnej,na trojku končil na 8400-8500 a dál se nepřetočil.....ale zase to jelo odspoda...dnes už vím proč,ale stejnak to bylo fajn....pak jsem svojí vinou přidřel válec,pak zapek kroužek atd atd....až sem CU odložil do kouta a začal se věnovat RS válcům....ale pro běžný ježdění se to dá,fakt dobrá věc.....jen je potřeba mít motor ve fakt dobrym stavu,párový kartery,perfektní kliku,pevnou spojku,alespon zvýšenej přítlak na kladívku(v lepšim případě mít bezkontakt!),ohlídat si netěsnosti,všechno slícovaný,všechno musí perfektně sedět......ale tak to je základ každýho ostřejšího motoru...jak něco zanedbáš-nejedeš!
 
 
Datum: 24. ledna 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel11043    
A výfuk máš podle nákresů od stejskyho????
 
 
Datum: 24. ledna 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13/55
 
 
Datum: 23. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel11034    
A s jakým převodem dosahuješ této rychlosti???
 
 
Datum: 23. ledna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí mám asi půl roku...s 1K pístem to je střela, u mě se maximálka pohybuje okolo 85 km/h , takže doporučuju
 
 
Datum: 23. ledna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
nazdar Seso chtel bych se zeptat jestli by byla moznost sehnat chromove pistni krouzky na vybrus 39,25mm o sile 1,5mm diky za reakci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 8:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja se pokusim,, neco urcite bude ale tyhle krouzky hledam v zahranici za eur a tak tezko se naskladnuji,,, budu potrebovat cas,,,
 
 
Datum: 23. ledna 2011 8:29
 
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 12:41:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu