|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 říká vám něco pojem ilustrační foto??
Datum: 13. prosince 2010 13:23
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 On si asi myslí že když je na tom napsaný jawa 50 tak jestli to néní na pionýra. Inak ta ojnice je opravdu na Babettu 210, už jenom že ta ojnice je kratší než na pio.
Datum: 11. prosince 2010 18:52
 už podle toho jak je dlouhé je vidět že je to na babetu... nechápu smysl tvého dotazu.
Datum: 11. prosince 2010 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak když to píše tak to asi je na babetu ne?
Datum: 11. prosince 2010 15:02
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mižu fika zjizdet tim zpusobem, ze ho nastartuju a nechám na volnoběh venku na mrazu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 18:31
 dachl21 ® a to si jen nasadil a jelo to nebo si něco upravoval vetší tryska atak já ji mám u stejskyho taky objednanou
Datum: 11. prosince 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 75 mě to jezdilo s origo  to ta cestovka jede určo víc...
Datum: 11. prosince 2010 15:07
 Boocher : jj jede  ....prvně sem tam měl dvoukroužák píst a to nemělo šanci překonat 80 km/h....s jednokrouźkem to šlo jedna báseň
Datum: 11. prosince 2010 10:27
 miguel: Proč bys to takhle zabíhal?  Nechápu účel...
Datum: 11. prosince 2010 9:51
 já vyjel dvě nádrže a bylo zajeto
Datum: 11. prosince 2010 9:40
 dachle to jako fakt ti jede 86 s cestovní sadou?  ty vole to si snad hned udělámtaky já myslel že to jede tak 75-80
Datum: 11. prosince 2010 9:28
 Já sem válec zajížděl prvních asi 400 km...a pak už sem se s tim nebabral  ....válec sice upravenej ale po rovině 86 km/h....válec mi připadá zbytečný zajíždét eno nuno
Datum: 11. prosince 2010 0:15
 přesně jak píše hh takhle je to nejhorší způsob co můžeš pro pionýra vymyslet, je potřeba zajíždět motor při zátěži to znamená, že je nejvýhodnější sednout a jezdit a měnit styl jízdy od volného až po styl kdy ho vezmeš do otáček ale né na dlouhou dobu, tímhle zajížděcím tempem dosáhneš nějlepšího výkonu po zajetí a nestatíš výkon, kdybys ho nechal jen bublat na volnoběh, tak to není ono, a je to opravdu nevhodný.. obleč teplý věci a vyraž s ním ven, pokud se bojíš námrazi, nebo nechceš jezdit jako já kvuli solení silnic a následnýmu ničení laku, dílů... tak počkej než sníh opadne a budeš mít pokoj a dobře zajetý válec pokud dáš na naší radu..
Datum: 11. prosince 2010 0:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš všechno ale tohle je úplná blbost.. zajíždění je o tom střídat různý styly jízdy, aby motor získal pružnost.. takhle se sice "zajede" ale bude to slabý.. to neni záběh ale záhuba..
Datum: 10. prosince 2010 23:43
 Ahoj hoši,mám dotaz, chci se zeptat co je lepší? udělat výbrus na starým válci a nebo koupit ten novej co tady má sesa ten co má 8 výbrus? díky za dopovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 20:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na starým válci bych asi volil novej výbrus, ale jak se tu píše i ten polák se dá. kámoš na něm sladil kanály, dal 2k píst a jezdí jak drak.
Datum: 11. prosince 2010 20:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na polaku už mam najeto přes 6 tisíc a vali dal v pohodě
Datum: 11. prosince 2010 20:20
 tam ani nejde oty neslícované kanálky ale hodně majitelů tohoto válce nadávalo že je to hrozný žrout kroužků že po 1000 kilákoch to má kroužky jako alobal... Nějaký špatný matroš nevim
Datum: 11. prosince 2010 19:58
 Ze je to DODO neznamena ze je to kram!
Datum: 11. prosince 2010 9:43
 jestli jsou ty rýhy nějaké extra velké tak výbrus nepomůže... Nejlepší bude koupit za kilo nějakýstarý válec třeba na aukru. Mají tam pěkné bez polámaných a ochlých žeber. Uděláš na něm výbrus za 400 a máš to kolěm pětistovky a 2x lepší než nějaký Polák. Já osobně bych ty zmetky koupí nepodporoval-co se do toho seroukdyž to neumí
Datum: 11. prosince 2010 9:34
 Tak to nech udělat o dva ťři výbrusu...neznamená ěz ti to udělaj jen o jeden...když budeš chtít z prvního výbrusu na osmej udělaj ti to
Datum: 10. prosince 2010 22:53
 mám tam 2 obrovský rejhy od segerovek a obavam se že to 1 vybrus nespraví proto zvažuju poláka
Datum: 10. prosince 2010 22:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak polaka bych zas tak neodsuzoval,na normál ježdění pohoda.. ale naopak poduk máš pěkný, zachovalý, povedený originální válec tak je lepší nechat na něm udělat výbrus
Datum: 10. prosince 2010 21:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak tenhle polskej zmetek stoji za hovno
Datum: 10. prosince 2010 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 levnější je udělat výbrus na starém válci a zároveň je to i lepší
Datum: 10. prosince 2010 18:37
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem a potrebuju poradit sehnal sem si fika a zistli sem ze je na klice strhly zavit jak je magneto a drziho tam sroub tak se chcu zeptat jestli nevite jak tam udelam new zavit ?? zkousel sem to a nejde mi to zkurvil sem si akorat zavitnik ! dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 14:05
Jméno: trubka
IP: uživatel10840
 Naučte se česky a zeptejte se na závitník potažený titanem.Pak říkejte ,,že to nejde,,
Datum: 11. prosince 2010 14:05
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 a kde ji sezenu tady na fichtl kramku ji nikde nevidim nemate nekdo treba doma navic ze bych odkoupil?
Datum: 11. prosince 2010 10:37
 Vyměn kliku maš to lepši
Datum: 10. prosince 2010 22:16
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 nene zalomil sem tam sroub ktery nesel ven tak sem sroub odvrtal a potrebuju udelat new zavit nejak to jde udelat ne?
Datum: 10. prosince 2010 21:58
 kamoš taky vrtačkou startoval fichtla a ukroutil šroub na vačku
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 no de to když můj blbej bratr startoval fika vrtačkou...
Datum: 10. prosince 2010 17:57
  dajte mi recept  ako je mozné v klukovke strhnut závit?
Datum: 10. prosince 2010 17:38
 No já bych doporučil viměnit kliku měl jsem stejný problém.
Datum: 10. prosince 2010 16:57
 Zkus tam dát delší šroub...
Datum: 10. prosince 2010 16:56
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čs draci delam go motoru koupil sem nové ložiska ke klice a kazdý je jiná značka jedo je ZVL,a drohý je ZKL bude to něčemu vadit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 18:05
 Ano potvrzuji jsou v podstatě stejné, taky jsem kupvoal minulý rok ZVL do 487, v motoru byli československé ZKL. ZVL jsou jen dělané na Slovensku ja říkají ostatní.
Datum: 10. prosince 2010 18:05
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 oki diky moc se mi ulevilo
Datum: 10. prosince 2010 17:24
 jedno je české a druhé slovenské, patrně však obě současné...
Datum: 10. prosince 2010 16:55
 Ne nevadí to...sou stejný..jen jedny se vyráběli dřiv..a druhý se dělaj ted na slovensku myslim
Datum: 10. prosince 2010 16:53
Jméno: Fichtl
IP: uživatel3522
 Ahoj chci si dát nové pístní kroužky ,ale nevim kolik KM se zajíždí + bych potřeboval vědět jestli při zajíždění můžu toho pionýra trochu točit a jezdit na něm ve dvou....diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kroužky se moc nezajížděj, jednu nádrž dej víc oleje do benzínu a když to nebudeš vytáčet do mrtva, můžeš jezdit normálně
Datum: 10. prosince 2010 21:06
 Nový kroužky se zajíždí asi 100 km. Do benzínu dej o trochu víc oleje (ale může se to zajet i na normální poměr olej/benzín) a moc to těch 100 km nehoň (tzn. ani netoč, jen sem tam tomu trochu nalož) a bylo by lepší jezdit sám, po zajetí už můžete lítat ve dvou
Datum: 10. prosince 2010 14:43
 ve dvou to určiťe ne to by jsi ho uplne posral, a jezdit tak na pul plynu, zajizdi se jedna nadrz..
Datum: 10. prosince 2010 14:40
Jméno: Pajes
IP: uživatel10741
 Čaute draci měl bych prozbu , mám jawu 21 jezdím naní le postedí dobou když jedu na jedničku a chci dát dvojku tak na dvoku už netáhne tak zase jedničku a jestě třeba když jedu do mirného kopečku tak cuká a zdechá jenom do kopce . Prosím o rady  Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 16:44
Jméno: Pajes
IP: uživatel10741
 ok dííky tryky jsem vyčistil tak to muže být asik tím předstihem
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 vyčistit karbec a trysky , vzduch filtr, svíčku a ješťe předstih měl jsem stejný problém...
Datum: 09. prosince 2010 16:26
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar dá se nějak opravit strženej závit v hlavě na jawa 50 pionýr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 12:32
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Mám doma jednu hlavu z fichtla, tam byl taky strženej závit a někdo tam udělal větší závit a dávala se do toho svíčka s většim závitem...Ale nemá to cenu, hlava není tak drahá, aby se nevyplatilo koupit novou.  Jo, takle kdyby se už nevyráběla, tak by to byla jiná, to by člověka mrzelo vyhodit takovej díl...
Datum: 10. prosince 2010 12:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 to je mi janý doma to nemám ale to si já seženu
Datum: 10. prosince 2010 7:26
 sčekni motoinzeci, tam kolikrát prodávaj dobrý hlavy i za 50 kč, když někdo vyklízí garáž.. a s poštovným tě to vyjde mnohem líp.
Datum: 09. prosince 2010 20:30
 lukáši, nezapomeň že pokud si jí objednáš, musíš tam ale vyřezat větší otvor aby si jí mohl zašroubovat, tak jenom jestli na to máš nářadí jestli ne, tak se ti vyplatí koupit od někoho dobrou hlavu a výjde tě to líp..levněji..
Datum: 09. prosince 2010 20:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jawa..20 dík asi si to objednám
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
Datum: 09. prosince 2010 19:36
 jojo, spíš tomu řikam česání. Když to kupuju tak řeknu česání a oni už ví  Jinak před několika lety jsem s tim opravoval závit na stadionovi, abych dojel od kamaráda domu, a u baráku mi vyletěla svíčka z hlavy
Datum: 09. prosince 2010 16:40
 už sem si vzpomněl, je to koudel. ale to česání je taky dobrej slang. s tou teplotou maj recht, je to jen nouzovka. je to už dávno co sem to takhle řešil.
Datum: 09. prosince 2010 16:36
 dwein: Na dojetí by to asi šlo, ale na trvalej provoz bych to nedoporučoval...jinak asi máš na mysli česání, že? jen nevím jak moc dobře by snášelo teplotu..
Datum: 09. prosince 2010 15:56
 jesi to nemáš úplně v hajzlu, tak se to řešilo vodařskou páskou, nebo takovejma těma vlasama co používaj topenáři - ted nevim jak se to menuje, za boha si nevzpomenu no...
Datum: 09. prosince 2010 15:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 já si jen tak matně vzpomínám že tu byl taky takovej dotaz a někdo psal že se to dá koupit v železářstvý ale nejsem si jistej jestli to nebylo u něčeho jinýho.
Datum: 09. prosince 2010 15:44
 inak opravny závit sa dalo kupit tu na kramku teraz nevim ze ci sa dá
Datum: 09. prosince 2010 15:24
 mas pravdu ,to se nevyplati se stim takle sr**t kyž za par korun seženeš jinou
Datum: 09. prosince 2010 15:10
 to asi nekoupíš, musí ti to někdo vysoustružit. prostě do tý starý díry navrtaj větší, vyroběj vložku třeba z mosazi, tu tam natočej a do ní pak vytočej novej závit na svíčku.
doma to asi jen tak každej nezvládne pokud nemá soustruch nebo tydle věci k tomu potřebný. možná by pro tebe bylo vhodnější sehnat novou ,,tykev,,
Datum: 09. prosince 2010 15:08
 a mas naky rozmnery ty vlozky ze bych si ji skusil udelat ?
Datum: 09. prosince 2010 14:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 a kde se dá koupit?
Datum: 09. prosince 2010 14:47
 jo dá se to řešit vložkou,ale je to práce spíš pro soustružníka
Datum: 09. prosince 2010 14:41
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čus hele na pístu u pařeza mam S pod tím N a pod tim 1A je to nultý výbrus? nebo co mam koupit za píst tenhle sem poškodil!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:10
 nevim jesi by nebylo jednodušší si ten válec změřit šuplerou a podle toho koupit píst s potřebnou vůlí.
Datum: 09. prosince 2010 15:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "S" a "N" bude nejspíš značka výrobce, "1" znamená 1. výbrus a "A" je toleranční třída pístu.. prostě kup píst na první výbrus..
Datum: 08. prosince 2010 15:05
Jméno: vondra
IP: uživatel10557
 Zdravim, když jsem měnil na fechtlu ložiska na klice tak jsem na jednu stranu dal ložiska, které bylo kryté-dva plastové kroužky a vevnitř je vazelina-je možny, že mi ta vazelína brzdí celou kliku? Protože po složení mi to nejde nastartovat (předstih a odtrh mám) a když se to snažím na jedničku roztlačit tak se to přetáčí hrozně těžko. Děkuji za odpovědi a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vazelina to urcite nebrzdi. Sundej ze spojky retez vyndej svickua skus otocit klikovkou a prevodovkou pote zjistis co jde stuha! HH to je dobrej napad budu si to pamatovat, ale do toho loziska musim hodne jemne tak snad to pomuze az stim zase nekdy budu mit problem. Kdyz todoho boucham zboku mam obavy ze rozcentrovavam kliku, ale co se da delat kdyz jinak to neumim stejne je to na pionyrech vetsinou vylagrovany tak je to jedno
Datum: 07. prosince 2010 19:52
Jméno: onďa
IP: uživatel10822
 no já právě ty plastovy kryty z těch ložisek oddělal, ale právě jsem se chtěl zeptat jestli to nebrzdí ta vazelína, protože se to opravdu těžko otáčí.
Datum: 07. prosince 2010 13:44
Jméno: krumpl
IP: uživatel10806
 hele .. vem na to krumpleho nastroj - krumpac... vyresi vse .... ne .. proste problem je ze - bud: klika neni zcentrovana... nebo neni axila... nebo blby loziska ( opominam kryty..) atd...
Datum: 06. prosince 2010 21:53
Jméno: bimbo
IP: uživatel1723
 majzlík na to ! ještě lepší nápad  je libo zbíječka?
Datum: 06. prosince 2010 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. fermez, při slisování karterů se ložiska lehce kříží, po sešroubování karterů, pokud klika nejde úplně volně, se může klepnout přes majzlík na vnitří kroužek ložiska, případně na kliku
Datum: 06. prosince 2010 21:10
 Já mam tedá názor že do kliky se prostě ničim nebouchá...na všechno jsem si vyrobil stahováky a přípravky, abych se nějakému bouchání do klikovky vyhnul...Klikař by k tomu asi taky řekl svoje
Datum: 06. prosince 2010 21:08
 Když do toho bouchne kladivem pŕed dřevo nic se nestane.....děda, já už to tak děláme dlouho a nikdy se tím nic nepoškodilo
Datum: 06. prosince 2010 21:00
 jak vidim tak ste tady pěkní profesionálové do kliky bouchat kladivem tak to muže udělat jen vůl a dat kryty ložiska na kliku to sem taky ještě fakt neslyšel
Datum: 06. prosince 2010 20:46
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Vím, že se to takhle přes počítač určuje těžko, ale nevíte kde se stala zrada, že mi ten stroj času nejde nastartovat???
Datum: 06. prosince 2010 20:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nn tim to neni a zakryty lozisko tam nesmis davat na kliku!! do dlouho nevydrzi az ta vazelina prestane mazat tak zadres lozisko!! nebo rozsypes! Stuha ti jde nejspis proto ze se zmackla klika a jde stuha bouchni lechce kladivem zboku do hridelie klikovky nejlepsi z obou stran a mela by jit lehce. Nebo muze byt problem v prevodovce jestli jse dal kartery na silikon a predtim tam byl papir tak tam chyby vule!
Datum: 06. prosince 2010 20:35
 Tak, na klikovku kryté ložisko nepatří, neboť jak se ti to ohřeje, vazelina vyteče a ložisko nebude mazáno olejem z paliva díky té zátce. Jinak pokud jsi měnil gufera a nenamazal je zevnitř ( jak je hřídel ), tak je tam velké tření, to ale časem povolí, až se to mázne.
Datum: 06. prosince 2010 20:33
 zdarec draci prosim vás sem začatečník jak mam sundat rotor u jawy 21 nejde mi vyndat rotor nevim jak na to děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:06
 klepnut na neho netreba.......
Datum: 07. prosince 2010 17:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 JJ přesně tak, vytlačit šroubem. Konečně někdo, kdo tu zmínil pevnostní šroub  , ono by to s normálním šroubem nemuselo dělat dobrotu! super připomínka
Datum: 07. prosince 2010 17:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 delší, nejlépe pevnostní šroub M8 zašroubovat do díry po vačce a utahovat, případně po utažení klepnout kladivem, rotor seskočí
Datum: 05. prosince 2010 17:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau jste spokojeni s čz 175/487 jestli je dobrý stroj,nebo poruchový,jestli na to seženu hodně díly atd díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:48
 za čz 175/487 bych dal svůj krk je to pěkná a elegantní čezeta nesere se a díly seženeš všude akorát to vybruje nad 80km/h ale jenak jeeej stroj taky ju mám
Datum: 06. prosince 2010 20:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo byl to for .........
Datum: 05. prosince 2010 17:53
 Čověk se trochu angažuje v leštění , udělá si radost a nějakej vůl mě to tady bude kazit....a jestli to bylo braný jako fór na tom facebooku tak byl teda hodbě debilní a ubohej...
Datum: 05. prosince 2010 17:29
 Argo: Jo je to dobrý ,spolehlivý stroj, jak už jsem ti tu jednou psal, nevim proč nikdomu nevěříš ohledně toho a nechápu proč jsi mě tam psal na facebooku,že je má motorka kurva naleště a tak,fakt nechápu takovy lidi....
Datum: 05. prosince 2010 17:26
 super stroj, vymakanej...jede to docela slušně, nesere se to, díly jsou na to všude za pár korun, co víc chtít
Datum: 05. prosince 2010 17:04
 Hoj fichtlaři zitra chci pulit motor ale chci oddělat oba 2 kartrya jak vytahni zapalovni tak nevim jak sundat magneto prosim poradte nemam na to žadny stahovak  diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 18:22
 trubka : za1 jaky olej do benzinu to sem se neptal ja davam M2T jo za2 jo olej do motoru sem se ptal ja sem na jaře kupoval Mogul jo a jen sem se ptal jaky vy davate a jaky je nejlepši a za3 primarko sem sundal zašel jsem si ke kamošovi pro stahovat takže diky zdar jo a češtinu moc neumim no mam ve škole znamky 3,4 jo tak se nediv  ale zato spravim komplet motor když mi ho rozložiš....a na t primarko sem se jen ptal jo bo sem nevěděl že kamoš ma stahovak tak diky za buzeraci a čest někdy se snad potkame na cestě
Datum: 05. prosince 2010 18:22
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 venco já ho stahovákem sundám, ty ho budeš sundavat vmou popsaným způsobem  )
Datum: 05. prosince 2010 17:15
Jméno: trubka
IP: uživatel10811
 Musím souhlasit s klikařem.Venco v profilu píšeš,na světě jsi dlouho,vlastníš mnoho motorek,nevíš jaký olej do motoru,do benzinu-minulý dotaz,tvá čeština nic moc a pak nechápeš ,,jak sundat ,,primárko u spojky.
Datum: 05. prosince 2010 13:36
 klikař - tak ted sem tě nepochopil jak to primarko sundaš u spojky
Datum: 05. prosince 2010 10:55
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 Michal9: no jak asi??? Vypajcruje ho a další dotaz bude" Nevadí že mám trochu poškrábaný takovíto jek sa nato dáva t ovíko? a ještě pod kolečkem tu díru jak tam to černý kolečkoje to mám taky viměnyt když to je poškrábaný??"
Datum: 05. prosince 2010 7:26
 jak sundáš kolečko primárního řetězu :-?
Datum: 05. prosince 2010 1:02
 oki dik za radu
Datum: 04. prosince 2010 23:35
Jméno: ardno.69
IP: uživatel10215
 cauwes....sundej zapalko, na magneto našroubuj 8 šroub (13-ka klíč) , magneto chyt rukou a lehce utahuj ten šroub v magnetu , a magneto by mělo krasne vylést ....... Čusss
Datum: 04. prosince 2010 23:29
 Čau draci chci se zeptat jak poznám že mám špatně vyváženou klikovku na fichtlu díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:30
 ok dík moc
Datum: 04. prosince 2010 11:30
 Poznáš to tak že motor způsobuje nadměrné vibrace. Myslim že nějaký závratný problém ve výkonu ani nepoznáš,spíš se to projeví na pohodlí jízdy těma vybracema a větším hlukem
Datum: 03. prosince 2010 20:09
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Zdravim, prosím Vás jak poznám u fechtla dobrou kompresi (v mém případě spíš špatnou)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:48
 Polož na nakopávačku nohu..ani netlač dej ji volně...a sleduj za jak dlouho propadne dolu...tipuju si rict ze kdyz se nepropadne do 30-40 sekund..je komprese dobra..ale newim...
Datum: 03. prosince 2010 18:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, draci mám jawu typ 356, stopětasedma je to a chci tam koupit válec za kejvy 250/353...
Čep je stejnej, klikovka také...myslíte že to sedna na ty štefty co tam jsou? Popř. co se musí upravit..?
Moc Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 18:22
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 nedostaneš to na sebe, ty motory jsou ůplně jiný, a to i velikostí karterů
Datum: 02. prosince 2010 18:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Nechtěl jsem napsat klikovka, ale zdvih...
Datum: 02. prosince 2010 18:16
Jméno: tomashek
IP: uživatel9691
 cus draci chtel bych se zeptat jestli de u jawy 350 dou dat vyfuky vyz nebo niz a jak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 14:42
 neni jednodušší se podívat na mašinu jak to tam máš?
Datum: 01. prosince 2010 14:42
Jméno: tomashek
IP: uživatel9691
 ale jak tam jsou nejake drzaky nebo co nechapu na cem tam drzi ten princip.
Datum: 01. prosince 2010 14:24
 ano, jdou...zvedaji se tak, že se daji víc nahoru, a níž se dávaji tak, že se dají dolu.
Datum: 01. prosince 2010 13:04
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:18
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draku na 1 kroužkovej píst se vyse*.Lepší je udělat dobrou GO klika repas,výbrus a lepší olej nějakou polysyntetiku a pořádně to zajet.Do nedávna sem měl 05 a pohrál sem si sní na tolik že jela 75 dal sem tam 21 hlavu.karbec,nový kladívka a šteloval a štelova a šteloval a nebyloto po žádným GO akorát po starým výbrusu 20 let byl tam píst 2 kroužkovej a i tak to šlo dost luxusně od spoda a tahalo to o dost líp něž 21.
Datum: 04. prosince 2010 11:18
 tak diky za radu no ale pist z 3 pistnima kroužkama je dneska těžko sehnat....a řikate když necham original valec a dam tam ten tuning pist z 1 pistnim kroužkem tak to pojede stejne jak kdybch tam mel třeba original pist z 2 pistnima kroužkama ?
Datum: 01. prosince 2010 21:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli seženeš 3 kroužkáč tak to bude nejlepší. Po výbrusu s tím pístem to bude mět slušnou kompres a pojede to uplně suprově všade
Datum: 01. prosince 2010 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej 2 kruh je to takovej univerzál
Datum: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Přesně tak, bez otáček je to na nic, když máš origo válec a chceš sílu tak dej tří kruch a jinak stejsky...
Datum: 01. prosince 2010 16:41
 dokud neudelas neco z kanalama aby jsi s toho vyzdimal vice,,tak to nema cenu,,jedno kroch potrebuje otacky,,hodne otacek,,jinak to neda stavu
Datum: 01. prosince 2010 15:58
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus,
potřeboval bych poradit, kde mi v okolí Kroměříže vymění ojnici a vyváží kliku, za nějakou slušnou cenu ?
Díky moc za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 21:33
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Číslo mi nejde vytočit není v něm chyba ?Aby začínalo na 9 , to se mi nezdá...
Datum: 02. prosince 2010 21:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 Pan Metelicka tel.c:0905658314
Datum: 01. prosince 2010 17:37
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau hoši rozhod jsem se snížit hlavu ale mam tady dva druhy jednu z 05 a druhou z 21 (ledvinkovou) která se víc hodí na tuning a k čemu tam ta ledvinka slouží? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:07
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 ok díky.
Datum: 30. listopadu 2010 19:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ta ledvnika vyplňuje prostor, takže má menší objem, takže když ji tam dáš pojede ti to lépe, než s tou 05kovou. Ale nesmíš ji zase snížit o moc. Nevydrží to klika. Sniž si ji na objem cca 5,6 ml. Míň radši ne.
Datum: 30. listopadu 2010 18:43
|



|