|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši myslíte že bych napasoval válec s prvním výbrusem na píst s druhým výbrusem když ten válec s tim druhým výbrusem mám vyběhaný tak že má píst v tom válci vůle a kroužky mají moc velkou mezeru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 21:36
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 Šardice nevim kde to je ale pošleš jim to poštou , mě tam dělali kliku a krásná práce. koukni na jejich stránky
Datum: 19. listopadu 2010 21:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kde to prosimte delaji?
Datum: 19. listopadu 2010 19:17
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
Datum: 19. listopadu 2010 17:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nepovidej ze nemas znamyho, nebo otec nema nejaky znamosti kde by to udelali za min... I za sbirani blbejch flasek od piva by sis nato vydelal
Datum: 19. listopadu 2010 5:30
 Bylo mi řečeno,že si ho tajně bere,po 14 dnech sem se optal jak to jede,on řekl že nijak,protože další nemůže najít tam u nich v jeskyni nebo tak.Nechápu jak si někdo nemůže skoro měsíc našetřit na benzín...
Datum: 18. listopadu 2010 22:12
 Jo vlastně,a už sis od prázdnin pořídil benzín,nebo pořád jezdíš na ředidlo?
Datum: 18. listopadu 2010 21:32
 víš proč se vůbec dělá výbrus?
Datum: 18. listopadu 2010 21:17
 nemám slov. tak si najdi nějakej melouch. jestli nedokážeš vydělat 1000 korun za víkend tak jsi hrabera
Datum: 18. listopadu 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no ten válec už je celkem dost vyběhaný a na výbrus tolik peněz nemám chtějí za to u nás 800Kč
Datum: 18. listopadu 2010 19:33
 mustangisto ty jsi vážně exot  ))))))))
Datum: 18. listopadu 2010 19:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 18. listopadu 2010 14:25
 je to píčovina, dej to na výbrus jestli potřebuješ dobrej válec...tadyto rádoby šetření je fakt bez významu, časem možná pochopíš že dělat něco poctivě má svuj význam...
Datum: 18. listopadu 2010 14:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 no podľa mňa je to risk ale za skúšku to stojí
Datum: 18. listopadu 2010 12:53
 Já si tipnu proč : nemá prachy, a nebo mu to přijde zbytečný když má doma ještě jeden vyběhanej válec...
Datum: 18. listopadu 2010 9:43
 A proč to jednoduše nedáš na výbrus...?
Datum: 17. listopadu 2010 22:28
 Pasoval jenže to by musel byt válec aj píst vyběhaný tak že by to dalo nějakých 0.25mm a to teda nevim to se málokdy povede takové kouzlo. skus a uvidíš
Datum: 17. listopadu 2010 22:27
 zbláznil ses? to bych si netroufl urobit...možno by to aj vobec nešlo...
Datum: 17. listopadu 2010 22:25
 Čus,nemáte někdo na prodej vidlice na Jawu 05,20,21 nebo 23 a spodní brýle?Na laku nezaleží nemusejí mit ani drzaky blatniku to si přivařím,hlavně ad jsou rovne.Pište bud na mail:janlhota1@seznam.cz,předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 21:09
 Chceš to i s pružinama a teleskopama? Pokud ano tak ti prodám2 kompletní vidlice i spodní+vrchní brýle... Za 200Kč ??
Datum: 17. listopadu 2010 21:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 dobrý den mam čezetu 175/487 a chtěl bych se zeptat jakým poměrem se maže olej+ benzín a jaká je vhodná svíčka popřípadě časte poruchy těchto strojů díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 19:37
 Závady- pokud je vše seřízeno a je v pohodě elektrika a hlavně motor tak je to spolehlivý na 100%
Datum: 17. listopadu 2010 19:37
 Jinak já mažu MOGUL TSF v poměru 1:40, ale i 1:50 by to uneslo v pohodě, ale jistota je jistota. Za studena mě to trošku kouří z výfuku,ale jak se zahřeje tak vůbec! Svíčka je nejideálnější BRISK N15C asi za 40Kč - česká,kvalitní. Jinak pokud bys sehnal na burze ještě starý PALKY tak ty nemají chybu.
Datum: 17. listopadu 2010 19:36
 Argo: No tak bez olověné 6 Voltové se dá taky rozjet, nejschůdnější by to bylo na dvě ploché baterky 4,5 V. A za předpokladu,že to dobře dobíjí po odpojení těch baterek poběží dále. Jinak asi by to šlo i roztlačit bez baterky,záleží jestli to dynamo je ještě nabuzený. Zkus to přes ty baterky radši,to nakopneš. A nebo kup za tak 300-400Kč olověnou baterku a máš klid uplnej. Samozřejmě záleží,jestli je i nastavený správně předstih a odtrh,aby hned chytla,pokud je to špatně tak to nemusí jít nahodit, když tak mě písni na mail kdyby něco, poradím. Seštelovat odtrh a předstih je hodně jednoduchý
Datum: 17. listopadu 2010 19:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 3 roky stála tak nevm jestli ji rozjedu
Datum: 17. listopadu 2010 18:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 rozjedu to byz baterky?
Datum: 17. listopadu 2010 18:19
 mazal jsem 1:50...motor takhle najezdil 40 000km a byl ok...kvalitním olejem teda...jinak svíčka je nejlepší brisk N15C, a poruchy? asi pouze dobíjení, jinak se mi zatim defakto nic jiného nestalo...
Datum: 17. listopadu 2010 17:30
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Draci, už jsem naprosto bezradnej. Jak je možny, že když jsem vyměnil ložiska u klikovky tak už mi to prostě nejde nastartovat. Jiskra tam nějaké je (ještě ted mě brní palec), ale prostě to nechce chytnout ani když naliju benzin rovnou do válce. Ten jenom jak pootočím starpákou tak proletí do výfuku. Nebo je teda možny, že ta vada je v tom, že tam nenám výfuk jenom to koleno????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 21:47
  vim jaky to je,ztratit kamarada..taky jezdil na motorce,mel simsona  7.5. 2009..vylet se zakladkou do rakouskych alp.mel slabe srdce a po vystoupani az nahoru mu selhalo  aspon je mu lip..omlouvam se ze to sem taky neptari,ale po precteni co psal jenda,me napadlo hned tohle..
Datum: 18. listopadu 2010 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Píšu ne kvůli dotazu ale kvůli přezdívce takle jsem přezdíval mímu kamarádovi taky je to asi tak 5 let co se v 15 zabil v rapidovi. Nejspíš usnul nebyly stopy brzd a v 1 ráno uhořel v rapidovi čest mu byl to fakt suprovej kluk toť vše.......možná se to sem nehodí, ale vzpomínky zůstanou..
Datum: 18. listopadu 2010 21:35
 spatnej predstih a odtrh.poradne to vylad a vejfuk tam dej taky,u 2T motoru de vejfuk hodne..
Datum: 17. listopadu 2010 18:24
 zdravim,dkyž si necham snížit hlavu tak musim dát jinou ojnici?,nebo mužu nechat origo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 16:37
 Nejlepší je udělat GO motoru
Datum: 17. listopadu 2010 16:37
 ked sa chceš voziť tak tam nehaj pôvodnú hlavu neoplati sa to ja som tak odfajčil cely motor po GO
Datum: 17. listopadu 2010 12:29
Jméno: Marek Steiner
IP: uživatel6282
 Zdar Seso, koukal jsem na fichtlkramek a zjistil jsem, že už nenabízíš ojnici CKR s pouzdrem na hoře. Potřeboval bych ji na svůj typ 05, na který přávě tato ojnice pasovala. Kdy ji zase budeš mít na svých stránkách? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:44
 nene, uz asi nebud moc slouzit ckr presedlali jen na jehly,,dole je to stejne jako na bronzu jen nahore je rozdil,,sesa
Datum: 29. listopadu 2010 16:44
 cau, mam takovou blbou otazku: budu zajizdet, ale potreboval bych vedet, jestli staci jezdit tak 500 - 700 kilometru podle zajizdeciho planu a pak jestli uz muzu vzit spolujezdce ? nechci ji zadrbat, tak se radsi ptam. Jedna se u JAWu 350/638. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 22:46
 Pokud máš všechno nové (výbrus, ložiska) tak 700 Km je na dobré zajetí málo! Každopádně po 500 Km už klidně můžeš vzít i spolujezdce, ale jezdit bych doporučoval tak do rychlosti cca 65 Km/h, max 70 Km/h. Motor nepřetáčet, ani nepodtáčet, tzn. řadit a řadit. Při jízdě se spolujezdcem to platí dvojnásob. Pořádně zajeto je tak po 2000Km. Chce to motor poslouchat za jízdy a sledovat, jak se chová. Pokud by ztrácel sílu, tak raději zastavit a počkat, až motor zchládne a pak pokračovat dál. Hodně dělá u zajíždění také nastavení karburátoru a množství oleje v benzínu. Je potřeba pořádně mazat (více je lepší, než méně)
Datum: 21. listopadu 2010 22:46
 proc dva roky ? 700 kilaku je otazka 3 dnu a to kdyz to budu flakat.
Datum: 16. listopadu 2010 20:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nesces to zajizdat 2 roky?
Datum: 16. listopadu 2010 20:13
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se správně montují ložiska. Protože se tady spoustu lidí hrozí nad mražením ložiska a vkládáním jeho do rozpáleného bloku. Jak je to teda správně? Pak by mě zajímalo, jak je to s jízdou po lese, jasně, že se nesmí jezdit po pěšině mezi stromama, ale když je tam cesta vysypaná stěrkem, smí se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 20:59
 áá byljsi rychlejší
Datum: 15. listopadu 2010 20:47
 zdarec... Ložisko se zmrazovat nemusí. stačí kartery v okolí otvoru pro ložisko rozpálit horkovzdušnou pistolí ale s citem aby to nějak neprasklo uz se mi to kdysi stalo ale nastesti jenom u víka zapalování. Na nejakych 150°C to nahřej a pak tam ložisko samo vklouzne. Ale když ho zmrazíš nic tím nepokazíš. Je to ovšem zbytečné. Stejně tak vložíš klikovou hřídel do ložiska ale až to všechno schládne.
Datum: 15. listopadu 2010 20:06
 já ložiska namražuju normálně, a kartery ohřejvam tak na 100-120 stupňu a nikdy nebyl problém...jinak s jízdou v lese...pokud je to vyježděná cesta bez značky zákazu vjezdu, tak by se to dalo označit jako místní, účelová komunikace...a na tu můžeš...záleží však asi na konkrétní situaci...
Datum: 15. listopadu 2010 20:04
 Zdravim chcel bi som sa opítať ako zabiehať fichtla mám nový piest krúžky atd... pre mna je dost problém držat málo pridaný plyn na motory mám spravené možno 10km a neska som ho už na kúsku odskúšal kolko dá nevadí mu ked ho vytáčam lebo ked ho nevitočím tak ho dusím na 3jke. mažem 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 9:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 no netoč takých 100km plný kotol ale zase nemusíš na ňom jazdiť len do 25km/hod
Datum: 16. listopadu 2010 9:15
Jméno: hafák
IP: uživatel6354
 Zdar,\r\npotřeboval bych nějaký návod nebo výkres na vytlačovák klikového hřídele z pravé strany kartru aniž bych ho poškodil.\r\nDík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 18:48
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Jinak to nejde ?
Přece jenom se o tu kliku bojím...
Datum: 15. listopadu 2010 18:48
 opatrne ho cez drevo vyklep z kladivom ked vyklepávaš zpravého bloku tak sa nemusiš bát že rozhasíš kluku daj pozor ked už bude na konci ložiska abi ti nepadla ale ináč bi sa jej nemalo stať nič ja to tak robím a problém nemám žiadny
Datum: 15. listopadu 2010 16:59
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar,
potřeboval bych poradit chci vydělat kliku z pravýho kartru motoru a nevím jak mám stáhnout rotor.V návodu jsem jsem našel, že mám do díry po vačce našroubovat šrub M6x60 mm, ale na ten tam není závit je tam buďto na M5-šroub na vačku a nebo kratší M8.
Sorry za blbý nedoz,ale nerad bych to strhnul...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 15:13
Datum: 15. listopadu 2010 15:13
Jméno: hafák
IP: uživatel6354
 OK, pomohlo to dík moc...
Datum: 15. listopadu 2010 11:08
 Pomaly tam zatiahni M8 s citom tak abi si ho neodtrhol a malinko poklep z bokov rotor mal bi vyskočiť
Datum: 14. listopadu 2010 10:43
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 cus draci co znamenaá dys me klepe motor ve vnitř
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 18:28
 ok,tak díky
Datum: 14. listopadu 2010 18:28
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a co může klepat v převodovce?
Datum: 14. listopadu 2010 10:25
 petrpavlicek: jestli je to klapání takové pravidelné tak to tipuju na převodovku...
Datum: 14. listopadu 2010 9:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pavlicek nejspis jen vytahanej retez
Datum: 14. listopadu 2010 8:47
 zdravim . když uě jste u toho mne to taky klepe ale pist to nedela protože mne to klepe i když pionýra tlačim
Datum: 14. listopadu 2010 7:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Na všechny rychlosti?
Datum: 13. listopadu 2010 20:58
 když klepe to prostě znamená že klepe... prostě slyšíš klepání,cinkání atd... dělá to většinou volný čep klikovky v ložisku a nebo vymleté ojniční ložiska. Primární řetaz spíš rachotí
Datum: 13. listopadu 2010 20:39
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 19:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chlapci najlpešie je isť do veľko skadu za 3-4€ take ložisko že sa kľukovka sama bude otačať
Datum: 13. listopadu 2010 19:30
 stejný ložisko se dá sehnat za polovic u konkurence..
Datum: 13. listopadu 2010 19:22
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 ok diky moc ja si taky myslim ze je to good investice
Datum: 13. listopadu 2010 19:03
 Jo je to cena jen za jedno... Ale je to dobrá investice pokud ten motor tuníš
Datum: 13. listopadu 2010 18:45
 Čau, kolik tak má cenu nevyběhaný motor na jawu 05? Je na něm i ten origo starý karbec. Ještě dodám že motor je plné pojízdný. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 19:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 2000
Datum: 15. listopadu 2010 19:25
 tak 500-1000
Datum: 13. listopadu 2010 19:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci jakou má hodnotu pionýr s papíry po novém laku řídítka s hrazdou dobrý stav ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 21:02
 Realná cena no  Ale nenech se opít rohlíkem.  (myslím tím ten motor) když jsem koupil mého prvního PIONÝRA taky mi majitel tvrdil ,že je tam GO atd atd  no a jak čas plynul a já se učil a oběvoval zjistil jsem ,že motor je na píču a ,že vyměnil jen kroužky  ...
Datum: 12. listopadu 2010 21:02
 Počkej si na sezonu a prodej ho...ted momentálně by ti to moc nedalo
Datum: 12. listopadu 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 asi tak 3500-4000Kč
Datum: 12. listopadu 2010 20:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 motor přetěsněn vinikající komprese tahne parádně jak říkam lak nový a typ 21
Datum: 12. listopadu 2010 20:00
 no těžko říct chtělo by to aspon náky foto a vědět jak je na tom i motor atd a jakej typ
Datum: 12. listopadu 2010 19:32
 čau čau. Prosím Vás mám problém. Psal jsem tu o tom včera. znova .. :  jawa 50 / mustang. - válec po výbrusu + nové kroužky + píst . velká komprese.start pákou jde píst ve válci projet.ale musím start pákou pomalinku jinak klouže. Vím že když klouže start.páka tak je to spojkou.....? no a ještě když tam dám kvalt a chci to roztlačit , tak dám kvalt , držím spojku , roztlačí mě a spojku pustím.No jenže jak pustím spojku tak to jde hrozně ztuha a píst ve válci nejde.dám kvalt zmáčknu spojku a popotlačím . a jde to ztuha.Je to spojka? jako jak jsem tak uvažoval tak je to vše na spojce. ..... ? a jestli jo tak jsou to přímo lamely ? anebo je to jen na nastavení šroubku v karteru ... ? Díky moc a omlouvám se za vyjádření.Nevím jak to jinak vysvětlit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:19
 chachá! to jsem si počet  musim se zastat Frankyho i když je to sprosťák. říct někomu "seřid to" když netuší jak fungujou seřizovací prvky je fakt dobrá rada. Franky věděl hned která bije.
Datum: 13. listopadu 2010 7:26
 ok...díky moc ...
Datum: 11. listopadu 2010 23:12
 protože kdyby byly lamely přímo na sobě tak by se o sebe bud strhly nebo by se slepily ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:36
 jo ptal. u jiné moto nevím.s jiným moto jsem se tak blízko nesetkal. ale u jiných si myslím že by to teoreticky jít mělo ... ale nevím.nikdy jsem lamelu nebo spojku v jiném moto neviděl...
Datum: 11. listopadu 2010 22:19
 jo .. tím je vše vysvětleno .... takže díky...... Ale příště prosím bez těch urážek a nadávek ! jinak díky moc
Datum: 11. listopadu 2010 22:17
 tak jsem to trochu myslel. jako že ty korky když tam sou nové tak mají kolik ? tak 1,5 mm tloustku...? a sednou si na plech.když sou sjete tak nesednou protože jsou zarovno s plechem.... ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:14
 protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:11
 jinak protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:09
 jako i po koupi nových lamel ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:08
 jo protoze korky jsou sjete .. takž bud koupipt nové korky nebo celou lamelu ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:06
 budou trvale k hovnu .a musím koupit nové .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:59
 že štelování šroubkem nebude mít žádný vlvi protože jsou korky sjeté a jaou zároven s kovovým lemováním kolm korku.takže se namají o co zapírat ... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:55
 když šroub vyšroubuju ůůplně ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:52
 takže z toho vyplývá že mám šroub povolit ......
Datum: 11. listopadu 2010 21:49
 ten šroub přece tu páčku ke karteru přitlačí ne ? a tím se lanko povolí a spojka jde lehce ne ? takže když chci sílu na přítlačáku zvětšit tak šroub povolím ...... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:45
 na pravém karteru povolit matku M6 a šroubek trochu zašroubovat .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:41
 no vidíš to...takže je to sporné.když to tu bylo přidané najednou ... tak co s tou spojkou ? radči o tom se nemůžem bavit ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:40
 utahnutim spojky ..... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 ,,,retardovaný ´´
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 hej vole víš co si můžeš ? nevím nevím kdo je tady retarovaný ... ? ty nemůžeš jako člověk napsat jeden příspěvek bez urážek a nadávání ? a mimochodem jsem to tadyuž psal.. Je třeba si přečíst co se tady psalo !
Datum: 11. listopadu 2010 21:35
 jojo podívám se .. díky moc.. No na to taky čekám ..
Datum: 11. listopadu 2010 21:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Clovece ted se priznam ze nevim jak to stim olejem je, vim ze to tu nedavno resil tusim Boocher ze mu spojka taky prokluzuje a hned nato nekolik prispevku kvuli oleji, mam pocit ze doporucovali 80ku, chce to zalistovat par stranek dozadu nebo pockat az mistr dojde a pretlumoci to
Datum: 11. listopadu 2010 21:19
 asi jo ... Ale čekám na FRANKYHO až se vyjádří ...  asi to vzdal ...
Datum: 11. listopadu 2010 21:14
 hlavne ze problém je vyriesené
Datum: 11. listopadu 2010 21:12
 zmaskal som asi
Datum: 11. listopadu 2010 21:05
 on aj by to vedel len by musel k tomu venovat
Datum: 11. listopadu 2010 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Víte co je hlavní že rádcové ví jak funguje spojka. Mě takováhle lehká přestřelka nevytočí.
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 Lori : olej tam mám Cinol PP 90.
Franky : jak chceš. zatáhnu za lanko to přitáhne přitlačovací páku ke karteru , ta potlačí delší tyčinku ta potlačí kuliču a ta kratší tyčinku.ta kratší tyčinka potlačí přítlačák který si s sebou vezme jednu lamelu,která se odlepí od mezilamely.v převodovce kopnu rychlost a pustím spojku.tím si lamela s přítlačákem zpátky sedne na první lamelu a spojka zabere... - to je moje verze podle kter to vezmu.Není to sice asi nejlepší.jestli můžeš oprav mě teda a vysvětli . jestli mi chceš teda pomoct.a jestli by šel jeden příspěvek i bez urážek ... ? dík
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 ne lamely nemozes otocit oni pasujú len jednako
Datum: 11. listopadu 2010 21:00
 ne tak som to mislel ale tak ze TY chces aby ON na to prisjel sám od seba
Datum: 11. listopadu 2010 20:58
 no konečně jsem se dočkal normální odpovědi.Děkuju ti moc .... jo vyzkouším to .. a prosím tě ještě se tě chci zeptat : můžu když tak ty lamely otočit a přehodit ? pomůže to něčemu ? jako jinak koupím nové není probláém ale jen tak se ptám ... Díky
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky neco placnu, co mas za olej v prevodovce? Me popravde v zime nikdy nefungovala spojka, maximalne na zahratym motoru. Ten olej se v zime zmeni na takovou sracku ze se mi chce brecet. netvrdim ze to musi bejt nutne tim, muze to bejt jak uz si psal sjetejma lamelama nebo serizenim... ale ber vpotaz i co sem napsal
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 tak piest sa pohibuje teda os klukovky bez problémou sa urobi aspon 360'... ale ked to chces zatlacit tak proste piest a kluka stoji len PREKLZUJE spojka? tak si v cieli vymenit a seridit spojku ,,ale pred vymenou skus zdokonalit serideni mozno ze az tak niesú v háji lamely
Datum: 11. listopadu 2010 20:50
 jenco : jo já vím .. ale já tady nepšu pro srandu .. říkám že jsem nad tím přemýšlel.prostě třeba sem retard ale nepřišel jsem na to .. jako teoreticy jo ale než něco udělám prakticky tak se chci předem zeptat at to nedělám zbytečně a neůspěšně.a píšu tady asi proto že chci aby mě na to někdo alepson nějak navedl..a né to at mě tady někdo zkouší jak ve školce !
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 je to proste jednoduhé co si mislis kedy som zacinal bol fichtlkramek ? ani nikto nebol kto mi mohol pomoct tak som dával pozor a na vsetko som prisjel
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Koukam ze se tu schyluje k dalsi bitce  chlapci brzdete, chotusice sou az za mesic
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 franky teraz chce aby si na to prisjel sám
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 zmaturujes ho?
Datum: 11. listopadu 2010 20:41
 a jako co jsem ? proč bych to měl tady vypisovat ? já jsem tady prosil o radu a né o ztrapnování a řešení nedostatků ! prostě jestli mi chceš pomoct tak mi pomož ! jestli ne tak Ahoj.Já nepotřebuju různé přednášky a chytrosti od někoho jako ty !
Datum: 11. listopadu 2010 20:39
 jo píst dosahuje DU - HU - DU - HU . Ale jen při jemném prošlápnutí start.páky . jinak si podle všeho myslím že se ve spojce děje ... : lamely se odlepí , zařadím , lamely se spojí ale nezachytnou se o sebe protže jsou asi v háji.tak proto to vše asi prokluzuje a nezabírá .... to je můj názor
Datum: 11. listopadu 2010 20:29
 tak když mi dále budeš nadávat do retardů atd...tak nevím .... Jinak je to v první otázce ... : start.pákou píst ve válci projedu... takže z toho vyplývá že ho start.pákou protočím. spojka teoreticky jak funguje vím
Datum: 11. listopadu 2010 20:17
 aha.... ještě budeš pokračovat ve tvých nadávkách ? No vidíš že jsi něco dokázal...to je pěkné .. ale tím , že si něco dokázal tady nemusíš machrovat a myslet si že když ty asi všechno znáš tak že to musí znát každý . tím spíš že si něco dokázal by si měl mít radost a pomáhat lidem kteří chcou taky něčeho dosáhnout ! a né je urážet nadávat jím a ponižovat je ! takže bud mi tady slušně poradíš anebo tu budeš dále pokračovat v nesmyslných a nikam nevedoucích nadávkách ...
Datum: 11. listopadu 2010 20:10
 curaku ? ty mi tady budeš nadávat ? To si teda fakt velký borec...jak prase ! proč bych mel jako laskavě odepast ? co si ? jako myslíš si že jsi co ? možná tak velký kokot s chujem na hlavě ! ti říkám jestli neznáš na mou otázku odpověd tak se to nesnaž překeceat urážkama a těma tvojíma kecama !
Datum: 11. listopadu 2010 19:55
 udo : díky
hruska : díky zkusím
FRANKY ! : jestli chceš zase rypat a ponižovat tak ZBOHEM ! jinak výbrus mám 39. čili asi nějak 4.píst mám dobře , kroužky dobré...
Honza : Díky moc zkusím
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 jěště jeden názor Franky měl období kdy byl rád za každou radu když nevěděl kolikátá bije
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
 tzn .dát ho opačně šipkou nahoru a ne k výfukovýmu kanálu
Datum: 11. listopadu 2010 19:28
 hruska : jo to si piś že se dá  ..on nemyslí opačné jako obrátit píst celou plochou k motoru...ale jen ho otočit
Datum: 11. listopadu 2010 19:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Tak vytoč štelovací šroub na víku motoru, a jestli bude klouzat pořád tak lamely už nemají obůožení.
Datum: 11. listopadu 2010 19:26
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to bude chyba v spojke. bud ju mas zle nastavenu alebo mas nieco z lamelami.navrhujem rozobrat spojku a pozret ju a ked bude dobra tak ju nastavit. ked ani to nepomoze tak asi mas velke piestne kruzky.
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Především si prvně seřiď spojku a když to už nepůjde tak lamely .Nic víc v tom nebude
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam dotaz kde se dá koupit ty přídavná žebra na válec na pionýra ?a jsou potřeba nějaký úpravy díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 www.wmoto.ic.cz ....uprava je potreba...musi to nekdo navařit...
Datum: 23. prosince 2010 18:42
 taky bych je bral kdyby je nekdo prodaval ale nikde je nemuzu sehnat
Datum: 23. prosince 2010 18:41
 Hoj.Prosím Vás mám velkou Prosbu.Mám válec po výbrusu .. ( Jawa 50 mustang) , nový íst + kroužky. Složil jsem to.Zkusil jsem dát kvalt a popojed jako at se píst projede ve válci.Nejde.Je tam velké tření.Ale nasadil jsem to normálně.Je možné že je špatně seštelovaná spojka? jako roztlačil jsem to z kopce kolo se točilo ale píst stál. Co se děje ? Nemám tam ještě karburátor a výfuk takže vidím že píst stojí.. Je to možné tou spojkou ? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 a nemáš širší píst než hlavu? tj.5,6,7,8.výbrus? Pokud ano,je potreba upravit prostor hlavy
Datum: 11. listopadu 2010 17:41
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes .... a neobratil jsi nahodou pist ??? šipka na pistu ma směřovat dolu ...... 1 kroužek se ti mohl seknout o saci kanal .....
Datum: 10. listopadu 2010 23:29
 lukin : píst jsem větší nekoupil., denzlicek : kroužky mám přesně , měl jsem to i znova rozdělané a opět nasazené a je v pořádku.Ještě jsem zkusil pohnou přes start páku . Pohl jsem . ale má to obrovskou kompersi... Je to dobré ? po výbrusu by to mělo být ne ? a ta spojka se pošteluje . asi to spojkou je .. protože blbla už dávno ..... jinak díky moc za tipy ...
Datum: 10. listopadu 2010 22:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Taky se mi to s tima kroužkama stalo nasadit to šlo ale pohnou ne máš daný špatně kroužky
Datum: 10. listopadu 2010 20:18
 lukin23:Blbá otázka.Block  árkrát se mi něco podobnýho stalo a byly blbě daný kroužky,jako ne přesně na zámku.
Datum: 10. listopadu 2010 20:13
 ještě mě napadlo nekoupil si větší píst než je výbrus?
Datum: 10. listopadu 2010 19:58
 a primár máš vpořádku? podle toho jak řikáš tak tam nejde přenos pohybu z převodovky ke klice, nebo pak mužeš mít něco s klikou měnil si ji nebo koukal si se nani?
Datum: 10. listopadu 2010 19:57
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Hoj draci, dával jsem válec na výbrus a ten již mám doma hotový, nachystal jsem se, že to namontuju, když jsem otočil s klikovkou tak jsem zjistil že na v místě kde byla klika nejblíže dnu je od oleje... Je to problém s utěsněním nebo tam byly zbytky oleje z bezínu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli do toho leješ lepší olej tak bude nějak sbarvenej....a poznáš jestli je z převodovky nebo ne ...jinak bych to bejt tebou nasadil a když ti to bude hulit a bude ti mizet olej z převodovky tak je to jasný
Datum: 10. listopadu 2010 22:07
 Cau bejcííí. mám dotaz - potřebuju repaasnout kliku na kepla, namáte nějakej tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 17:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tkmoto.cz
Datum: 10. listopadu 2010 17:39
Jméno: Libor
IP: uživatel10540
 http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html skus tohle...
Datum: 10. listopadu 2010 17:33
|



|