|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hoši potřebuju poradit chci nastartovat moji jawu 21 ale na nakopnutí nechytne jako chytá a hrozně to prská u válce tak to roztlačim a dlouho to trvá než se rozběhne a furt to tam prská ale až je válec ohřatej tak jakoby se to tam někde zatáhlo a us to neprská a chtyne ne našlapnutí nevíte čím to může být děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 9:52
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatné těsnění pod válcem nebo netěsnící hlava válce. Může to být jenom málo dotažené.
Datum: 26. září 2010 9:52
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau.proc mi pri vetsi rychlosti piska ve valci ????dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:28
 No tak hlavně to píská pokud se mění ložiska a ta dotyčná osoba co dávala nové je tam dala nepřesně stylem:kladivo+kus dřeva,časem se to ochodí a pískat to přestane ale ty ložiska strácí nějakou životnost. no a potom takové né pískaní ale spíš kňučení nebo svištění to je přirozené u každého pionýra který má dobře utěsněný výfuk a to svištění nepřeřve  to dělají převody myslim
Datum: 27. září 2010 12:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no to pískanie z prevodovky poznám čo to má na svedomí??
Datum: 26. září 2010 11:30
 BooCheer: mě to taky pískalo.. jak sem si koupil mustanga tak to pískalo, ale mě se to docela íbilo  pak to za nějakej čas přestalo nwm proč
Datum: 26. září 2010 9:45
 Nemáš na mysli takový svištění které vychází z převodovky? To je u chrchla normánlí  ve válci nemá co pískat,kdyby měl válec důvod pískat tak se hned zadře
Datum: 26. září 2010 1:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Turbo u fichtla extreme ... dobře ty
Datum: 25. září 2010 23:20
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 ja nwm jak bych to definoval proste kdyz tam mam za 3tak to piska pri 1 a 2 to nedela jen kdyz ma plnej za 2.....(jawa 05)
Datum: 25. září 2010 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 definuj "píská"... může se ti přehřejvat, můžou rezonovat žebra válce nebo tam jen bejt nějaká nečistota o kterou se "láme" vzduch
Datum: 25. září 2010 22:10
 Zdarec draci.Včera jsem tu už psal že mám problém s volnoběhem.Teď píšu s jinou vadou.KDyž nastartuju motor tak v něm zančne cinkat (chrčet).Motor je po GO a mám ojnici CKR na jehlách.Myslím si že to dělaj ty jehly.Je to normální? Motor teď vypadá jak kdyby byl nechtně vyběhanej ! Díky všem az rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 12:52
 olej mám,dnes jsem stím najel cca 30km
Datum: 25. září 2010 12:52
Jméno: Fana
IP: uživatel10434
 Možná to dělá spojkovej koš, máš olej v převodovce a ve spojce? Nalej ho tam a párkrát zmáčkni spojku, mělo by to dozvonit...
Datum: 25. září 2010 12:33
 kroužky jo,ale teď mě napadlo že to může dělat řetěz ve spojce,ale ten je 2 měsíce novej,sice bylo poznat teď že je vytáhlej víc než byl novej.Myslíš že to může dělat to? Ale ten je fakt zánovní...
Datum: 25. září 2010 12:02
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 A mas dobre uszeny krouzky?
Datum: 25. září 2010 11:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://aukro.cz/item1237903308_karburator_jikov_2914h_jako_novy_na_male_moto.html#gallery to koukam že se ěnco takového dá ještě sehnat(tipuju na 555)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 9:16
 čus draci,dnes jsem porpvé od Go nastartoval motor,ale po chvíli mi na volnoběh chcípne.Čím to může být? Může to být magnetem? TO jsem jako jediné vymněnil (motor před GO jel).Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 23:24
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zápalko..
Datum: 25. září 2010 23:24
 moc oleje? Mažu 1:37
Datum: 25. září 2010 7:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 magnetem to neni, je to tim, že tam máš po GO víc oleje v benzínu, takže se tim na volnoběh svíčka zahltí..
Datum: 24. září 2010 21:55
 A nemáš nastavené malé otáčky alebo pripchaty dotek benzínu ? alebo bohatá zmes popripade moc oleja v benzíne
Datum: 24. září 2010 21:37
 Cawte ja bi som sa chcel opitat co mi moze robit ked idem chvilku dlhsie naplno motor zacne čvirikat vipnem zapalovanie abi sa schladil a on ide dalej aj bez iskry nechapem to az zachvilu zacne motor cititelne brzdit a strati víkon . Piest neukazuje žiadne známky pridierania . Už som skúšal menit sviecku za teplejsiu aj chladnejšiu ale stale nič. Hlava ani piest niesu zakarbonuvane ja uz neviem. Dakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:10
 Dobre chlopy uz to ide ovolačo lepšie nastavil som zapaluvanie a dal som viššie ihlu a ináč aké sviečky používate vy ? Ja tam má BRISK N17C
Datum: 27. září 2010 19:10
 Tohle delalo kdyz se jezdilo na technickej benzin. Vypnul jsi to a makalo to dal ale vykon byl tatam. Zpusobovalo to to ze v technickym benzinu nebylo olovo a nejakej bordel kterej zabranoval samozapalum.
Datum: 24. září 2010 23:05
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 samozápaly
Datum: 24. září 2010 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přehřejvá se ti to... přehřejvání způsobuje špína mezi žebrama válce (špatné chlazení), moc teplá svíčka, hodně velkej předstih nebo moc chudá směs.. bude to jedno z jmenovaných, případně kombinace
Datum: 24. září 2010 18:48
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čus dal sem nová ložiska a gufera a ted kdyz sem to dotáhl tak mi jde klika strašně stuha je to normální? potřebuju rychlou odpověd než zatuhne ten tmel...dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vem si s sobe nekoho kdo s tim ma zkusenost a rozhejbes to
Datum: 25. září 2010 13:02
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 jo dík hele a ted sem skoušel kvalty a nemam tam snad neutrál.. a trojka tam de blbě...
Datum: 24. září 2010 21:46
 a ta tuhá klika by sice neměla jít ztuha ale někdy se to prostě nepodaří a ztuha jde...ona se po nějakých 500km rozchodí a bude to jako dříve
Datum: 24. září 2010 20:20
 Gufera musíš namazat hlavně na tom břitu aby se ti nespálily při prvním startu než se tam olej dostane... Pak jestli si je natřeš po obvodu venkovní plochy to záleží na tobě jestli chceš aby se ti tam dávaly lépe nebo je ti to jedno
Datum: 24. září 2010 20:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 UDO.5 radsi uz neodpovidej kdyz pises takovyhle pohadky , gufera se samosrejme musej nechat odlezet v oleji a ne proto aby klouzali pri nasazovani  ale proto az poprvi nakopnes motor tak aby ti hned neodesli do haje , pac tam nebude zadnej olej .
Datum: 24. září 2010 20:07
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Namažou se lehce po venkovní straně a vnitřní je to kvůli nasazování aby prostě klouzli a necpal si to tam na sucho a tím je třeba poškodil.
Datum: 24. září 2010 19:33
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 hale teď budu dělat taky ložiska a gufera a chci se zeptat na ty gufera, ložiska už jsou usazený, a teď jenom ty gufera ? proč se musejí mazat a kde se mají mazat ? dík čus
Datum: 24. září 2010 19:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 de o to jestli si je tam moc nenarval , staci to jen lehce , kdyz na to moc pritlacis tak se spalej , jo a nezapomen je namazat
Datum: 24. září 2010 18:55
 Ahoj lidi, potřeboval bych výkresovou dokumentaci(konstrukční plány) na motor fichtla.Dělam maturitní práci v Inventoru a celkem by se mě to hodilo. Pošlete to prosim na muj e-mail frostikk@seznam.cz nebo napište kde by se to dalo sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli ti jde o průřez motorem, tak je v návodu k obsluze.. nevidim důvod proč ti to posílat na mail, když něco chceš tak nebuď línej a občas sem mrkni, když už napíšeš dotaz
Datum: 23. září 2010 21:37
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau nevíte jak mám spravit ten měsíček ozubený na jawa 555 na startovani? mám tam jeden zoubek odštíplý a dva takový odštíplý...potřebuju co nejdřív!!díik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:11
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nový se na 555 nedelá...
Datum: 23. září 2010 15:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 treba ti novy polmesiac alebo si ho tam daj ale bude ti malo zaberat pri starte
Datum: 23. září 2010 12:48
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau zejtra budu skládat motor z pařeza muže te mi prosím poradit na co si dát pozor abych něco nepodělal?kde mají bejt nějaky distanční podložky?jo a ještě jesi tam pasuje komplet koš s řetizkem atd z 21?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 22:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak dej tam těsnění papír + tmel a šrouby dotahuj do kříže...občas dělá problémy ta tyčka na který se posouvá vidlička řazení..musíš jí trochu pomoct no a jinak tam pasuje celá spojka z 21
Datum: 22. září 2010 22:12
 Čau draci,potřebuji dát kliku z 21 do karteru z 05 a nastal problém z ložiskama  v prodejně mi poradily buď udělat vymezovaci kroužek o sile 1mm nebo zvětšit otvory v kartrech.Prosím poraďte co mám udělat?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 21:07
 a nepoškodí se tím kalení ?to mě taky napadlo
Datum: 21. září 2010 21:07
 taky jsem ji tam měl.byly tam stočené čepy
Datum: 21. září 2010 21:02
 tak sorry no,ja sem myslel že jich je vic takovych
Datum: 21. září 2010 20:32
 tak se ptej u zdroje a ne tady když víš že ji tam má
Datum: 21. září 2010 19:35
 standa mi minule psal že Hlada v 555 má kliku z 21....tak jak to udělal?
Datum: 21. září 2010 18:14
 neexistuje. jedině opravit kliku nebo motor 20-23
Datum: 21. září 2010 16:41
 Tak si sežen takový ložisko který tam pasuje,určitě na 100 % existuje..
Datum: 21. září 2010 15:54
 jenže klika co tam byla má špatný čepy....
Datum: 21. září 2010 15:17
 nedělej nic a dej to k sobě jak to patří. je tam víc problémů než jen ložiska. ta klika má i jinak dlouhý čepy
Datum: 21. září 2010 15:05
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 čus draci, udělal jsem na pinckoj generálku motoru, dával jsem nový ložiska a gufera na kliku, všechno je utěsněný jak blázen, což před GO nebylo, ale teď po GO to netáhne tolik jako před GO, pokud máte rady tak pište, dix
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 22:12
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 tak už je to oukej, vyladil jsem předstih a lítá to jak stíhač
Datum: 22. září 2010 22:12
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 to znamená že je to utěsněný kvalitně  a pod válec jsem dal papírový těsnění a ne silikon
Datum: 21. září 2010 20:49
 prvních 500 kilometrů s mým motorem po GO mě předjela vyhrkaná babetta. Pak se to začalo probírat a uplně probrané v plné síle to bylo až nějak kolem 3500 kilometrů. Ted už předjíždím simsony jedna radost... chce to čas a hlavně trpělivost při záběhu
Datum: 20. září 2010 23:02
 co znamená "utěsněný jak blázen" ??  ...... jinak je normalni ze motor po go je ze zacatku takovy tuhý.... to si sedne
Datum: 20. září 2010 22:55
 jestli jsi pod válec namatlal silikon, tak se ti vytlemil do přepouštáků
Datum: 20. září 2010 21:41
Jméno: zemac11
IP: uživatel10202
 Zdravim draci, koupil sem čz 175 477 nedržel stojan postupně sem začal renovovat a ted když sem jí chtěl skládat tak sem přišel na to, že netušim co udržuje stojánek nahoře. na stojánku je takovej čep, kterej se zasouvá do takový trubičky ale má u toho bejt nějaká pružina? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 20:16
 napiš mi na email a já ti to zejtra pošlu na fotce
Datum: 20. září 2010 20:16
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nevíte jak dostat ložisko s tej takovej rozpěrky jak je tam řetězovy kolečko ktery sem sundal a zdruhy strany ozub kolečko a nemužu to ložisko vypačit a pak z kliky sem rozbil ložisko a zustala mi jen spodní část prosím poradte!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 15:47
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 za pomoci dědy se to povedlo!
Datum: 21. září 2010 15:47
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nejsem tak blbej abych to neskusil ale nechce povolit!
Datum: 20. září 2010 18:53
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 treba to nahrať a vyklepnúť
Datum: 19. září 2010 21:51
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau chtěl bych se zeptat jestli mate skušenosti s tym drapakem na pionýra co se prodava na moto krámku jestli něco vydrží a jestli se hned nesjede díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vysí to tu zbytečně dlouho, pryč s tim..
Datum: 22. září 2010 15:35
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , jak poznám že se mi přehřívá fichtl ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 10:16
Jméno: pilch
IP: uživatel10411
 cus , jestli se ti prehriva motor , tak si kup taky specialni teplomer , nebo nevytocuj motor do vysokych otacek , jinak nevim co bych ti poradil ,, me se to jeste nestalo ..
Datum: 22. září 2010 10:16
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 tak se mi asi přehřívá protože když chvíly jedu tak mi klepe válec a mustang ztrácí výkon.. vyčistím výfuk
Datum: 18. září 2010 19:58
 poznáš to podle toho,že flusneš na válec a pokud slina oddskočí tak je to dost zahřátý,je to cca 150 stupňů
Datum: 18. září 2010 19:55
 vlku, vždycky se spáliš když šáhneš na válec a je jedno, u kteryho vzduchem chlazenyho motoru... jinak když je přehřátej, tak klepe, nechce vůbec jet a když máš zasvinenej válec benzinem s olejem, kouří se z něj
Datum: 18. září 2010 19:52
 No já bych zkusil šáhnout na válec
Datum: 18. září 2010 19:45
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zdar , potřebuju poradit ... Když jedu chvíly na svém mustangu jede na 100% ale když už jedu trochu déle tak cosi rachotí někde u válce nebo někde tam a ztrácí výkon , pístní kroužky sou nové.. čím to může být ? A ještě když chvíly jedu tam se mito strašně přechlastává... Dík za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 19:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být i přehrřáváním ?
Datum: 18. září 2010 19:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být i přehrřáváním ?
Datum: 18. září 2010 19:40
 jak ti to ztrací výkon tak může být možné že se ti to přidírá
Datum: 18. září 2010 18:26
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ahoj draci dnes jsem vyřešil problem s dirou v karteru na ktere drží vydlička..Dal jsem do te díry kterou jsem zbrousil matku 10tku ktera si tam krasne sedla a vidlička taky..vše namazal vazelinou a ok složil...jak jsem to slozoval tak jsem nechtene namazal píst prevodakem a ne dvoutaktnim olejem..a jak jsem to chtel kopnout tak jsem nalil deci benzinu do spalovacího prostoru..a chytlo..nechal jsem to klapat na volnoběh asi 10 minut ----- přidal jsem prudce plyn a šleh...lekl jsem se že je to klika protože jak jsem to chtel kopnout tak tam cosi sramotilo..rozeberu válec a vidím přivařene kroužky a zadřený píst...myslíte že to udělal ten převodák???Jinak jsem se ani neprojel takže jsem to nemohl nejak nezajet..!! dÍKY ZA RADY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 19:09
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zámek prvniho kroužku je nahoru.. a byl praskly kousek přepažky u krouzžku..a myslite že když mam trošku v zadu uřzily píst tak to pojede ???asi 1 cm mezera mezi stranami pistu..zitra poslu foto
Datum: 18. září 2010 19:09
 neni možní aby se zlomil kroužek na dobře nasazeném pístu  ....... ono někdy se stane že na pístu udělají šipku obráceně  ... takže ne neřídit jen šipkou ale podle zámku prvního kroužku
Datum: 18. září 2010 10:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No někde tam, ale jestli narážíš na opačně daný píst tak to ne byl dobře dan
Datum: 18. září 2010 0:29
 zlomený kroužek....nezlomil se nahodou zespodu?
Datum: 17. září 2010 20:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 NN žadný výbrus ...zadřený píst a připeklý kroužek ktery se trošku ulomil a napachal škodu na hlavě válce..nevím jakto že se to zadřelo..
Datum: 17. září 2010 19:22
 Jestli je válec čerstvě po výbrusu tak neni to tím že si to nechal klapat na volnoběh těch 10 min.,motor se přehříl a tím že motorka nejela se neměl jak chladit a zadřel se?
Datum: 17. září 2010 19:03
 neni to převoďákem..... já sem jednu dobu tak ynalil převodový olej a normálně to jelo... krpa bude jinde
Datum: 17. září 2010 18:59
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jo a jinak jsem mel normal 1:35 namichane..takze tam byl jak kdyby prevodak i dvoutakt.
Datum: 17. září 2010 18:50
Jméno: Thoumas
IP: uživatel10394
 Ahoj mám problém na své jawě 250 kývačka, mám zápalko z fichtla, podařilo se mi zalomit štoub co drží magneto až dovnitř, nějaký způsob jak ho vyndat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 19:06
 odvrtat a udelat novej zavit nebo vem vrtak o 2 setiny mensi nez je prumer zavitu a odvrtat ale povede se ti to jen kdyz trefis presne stred a naprosto rovne.....a vysledek?projedes prvnim zavitnikem a mas vyhrano......preji pevne nervi
Datum: 17. září 2010 19:06
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau dnes jsem poprve nasadil motor z fíky po go nechtěl naskočit na nakopnutí tak jsem ho rozjel a hyctl al chvíly jsem ho nechal bežet a po nějaké době cosi strašně zarochotilo ve válci a začalo to strašně zvonit. Už jsem se lekl že jsem zadřel al jak jsem zdělal válec tak tam byly dva malé kousky hliníku pístní kroužek neni zlomený ani požkozený jen píst má trochu olomený okraj a ze předu má vyritou rýhu zájmalo by mě co to byl za problem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 20:20
 problem je v tom ze ti praskl pist.....sam sis uz odpovedel....takze novej pist a zkontrolovat valec jak na tom je modli se aby nebyl poskozen
Datum: 17. září 2010 20:20
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Je možné, že jsi píst namontoval obráceně... Šipka má směřovat dolů k výfuku...
Datum: 17. září 2010 18:02
|



|