|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci tak jsem včera rozpulil motor u mé Jawy 05 hlava zasraná a píst taky byl očouzlej až k pístnimu čepu chci měnit píst kroužky a říkám si mám to jen oškrabat kámoš říkal že by rači koupil novej ten pístní čep tak nevím a taky jsem říkal že vyměním gufera ale vypadaj celkem v poho tak chci vědět jestli bych to měl vyměnit nebo ne? a mám najeto na té 05ce 16625 tak mě ještě zajíma jestli bude potřeba výbrus výbrus se na tom ještě nikdy nedělal díky za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 10:27
 olej u startpaky kape snad u kazdyho fichtla,je tam O krouzek,ja ho vymenil a za mesic to kapalo zase takze to neresim a stavim fichtla spis na levy bok.Pokud to mas rozpuleny tak 100% vymen alespon gufera,kdyz ne loziska.vyplati se ti to a budes vedet,ze to mas za sebou a nebudes to muset delat za pul roku,az ti odejdou.Koupil bych i novej pistni cep,dyt to neni zase o tolik vic,stoji asi 50 korun?
Datum: 31. srpna 2010 10:27
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jo všim sem si taky že chvilama kape olej u start páky
Datum: 31. srpna 2010 9:35
 Zdar, kolik tak zhruba stojí repas kliky na 350/639 a výbrusy? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 20:11
 ja mam nabidku na klikovku 3500-4000 s tim, ze zustanou jenom setrvacniky, jinak vse nove a vybrusy 900 za valectzn 1800 korun
Datum: 30. srpna 2010 20:11
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 klikovka cca 3000 - 3500Kč zaleží kde si to necháš dělat, kolik chtějí za výbrusy to netušim
Datum: 30. srpna 2010 19:58
 Zdravím Všechny.Mám takový trochu blbší dotaz.Mám Jawu 50 / 223.Je všechno OK.Vše jak má být.Vše funguje,svítí , troubí,řadí , jede.Prostě bomba.Ale má jeden větší problém.Má ůplně minimální sílu.Vůbec to nemá snahu táhnout.Karburátor je komplletně stoprocentně čistý , pod válcem je nové těsnění , nové už zajeté pístní kroužky , pod sáním nové těsnění , karburátor všude nově zatěsněný ,nikde nepřisává.Už mě napadá jen zasraný výfuk.Ale nevím jak ho vyčistit co nejrychleji a co nejůčiněji.Ale podle mě to výfuk asi nebude.Já nevím.Třeba tady melu kraviny protože to je nultý výbrus a chce to první.Ale to si taky myslím že ne.protože když tam dám nové pístní kroužky do válce tak u zámků je max 1mm mezera.Ještě mě napadá předstih.Ale ten prostě at dám jak chcu tak žádná změna.Odtrh to samé.Už jsem opravdu tady bezradný.Poradte mi prosím. Děkuju moc a nezlobte se ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 1mm mezera to je moc... novy krouzek ma 0,2mm, pri 0,8mm se ma podle prirucky menit...
Datum: 30. srpna 2010 18:14
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud to na neutrál a jedničku vytočíš dost vysoko, ucpanej vejfuk nebude, to by se projevovalo spíš ztrátou výkonu v otáčkách...
Datum: 30. srpna 2010 14:17
 jo díky moc všem.no první zkusím výfuk vyměit z jiného pincka který jede dobře.potom se teda ještě podívám na ten předstih . jestli nepomuže nic , asi udělám ten výbrus,jinka díky moc
Datum: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 1mm u zámků je aj dost...možná to bude chtít výbrus, ale skus to první s tým výfukem
Datum: 30. srpna 2010 13:41
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 tohle mi dělá vylítanej válec. Vůle 1mm v zámcích je už na hranici výměny, přes 1mm už je to zralé na výbrus. Jinak to ještě dělá chudá směs, děravej vejfuk nebo velkej předstih
Datum: 30. srpna 2010 13:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Měl jsem ten samý eror vyčisti nebo vypal výfuk a pohrej si s předstihem a seřid ho a bude to ok ale prvni se zamer na ten vyfuk
Datum: 30. srpna 2010 13:29
 Prosím Vás Můžu přehodit z jednoho motoru válec na druhý ? jako mám mustanga a pincka.a jestli můžu předělat z mustanga válec s pístem a hlavou na pincka? i když je na pincku první výbrus a na mustangu nultý?jde to tak udělat? díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 23:43
 Fichtlar05: tak to už bude problém u tebe,normálně je to všechno shodné... Možná ji máš nějqak extrémně sníženou nebo nějaký majitel před tebou snížil válec jako mě a nevim k čemu to mělo byt dobré
Datum: 30. srpna 2010 23:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Musis mit pist i valec ve stejnem vybrusu a nevim jak vam ale mi na fichtlu s mustanga hlava nejde protoze mi do ni narazi pist..
Datum: 30. srpna 2010 13:52
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 můžeš, ale pouze jako komplet válec+píst+kroužky (za předpokladu že mají ojnice stejná oka)
Datum: 30. srpna 2010 13:30
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau pulil sem motor 350/354 a při pulení se mi stalo že se mi stáhli setrváky u kliky k sobě takže mi skřípli ojnici a ta se nehejbala je to sice prasečina ale nakonec mi nezbylo nic jinýho než nahřát kliku vzít sekáž dát ho mezi setrváky a roztáhnout je abych vůbec kliku dostal z karterů teď je docela rozhozená zkoušel sem šuplerou měřit rozteč a místama se vzdálenost mezi setrvákama liší až o 2 mm a na jedný ojnici je malinko přidřený futro a ojnice má vůl nejlepší by bylo dát to na repas nebo sehnat novou kliku ale repas je moc drahej a nechce se mi do toho tolik vrážet jelikož je to motorka na pole a jinou kliku sem nenašel neměl by ste někdo radu jak to vycentrovat po domácku? myslel sem že bych vyměnil to futro pokusil se to vycentrovat a víc bych s tim nedělal děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zašrouboval jsem je do bloku místo víka spojky a ta klika tam držela jak přibitá všechny šrouby jsem vyndal na ničem to nedrželo z druhý půlky karteru jsem to musel taky dostat timhle způsobem tam jsem šrouby zašrouboval místo zapalka a stalo se mi to samý
Datum: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kam jsi ty šrouby zašrouboval, doufám, že ne do závitů v levém bloku nebo nezapomněl jsi vyndat některý šroub, kterými jsou sešroubované kartery? Když zašroubuješ upínací šrouby stahováku do pravého bloku a šroub stahováku tlačí na čep kliky, tak se přitahuje pravý karter a v žádném případě nemůžeš tlačit kliku směrem dovnitř, síla působí směrem ven. Nesmíš ovšem zapomenout vyndat všechny šrouby a bloky by se měly otvírat rovnoměrně, nesmí zůstat někde vzadu stažené. A ještě to chce před půlením vylisovat středící kolíky, stačí z jedné poloviny motoru.
Datum: 30. srpna 2010 12:14
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 pulil sem to tak že sem vzal pásovinu vyvrtal jsem do ní 2 díry protah sem tudy šrouby zašrouboval jsem je do karteru dal jsem to aby pásovina tlačila na hřídel kliky a utahoval jsem a tohle se mi stalo
Datum: 30. srpna 2010 0:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak jsi to půlil, že se ti hnula klika? Budeš to muset poslat na repas, doma kliku nesrovnáš a z třipade už vůbec ne, je to velice náročné, i když seš na to vybaven, vyžaduje to velké zkušenosti a praxi. Případně se pokus sehnat jinou kliku nebo celý funkční motor.
Datum: 29. srpna 2010 23:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 FICHTLAR05 hod sem icq at pokecame díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:16
Jméno: Patrik
IP: uživatel10307
 moje icq 366 879 786 mam 3 fichtli,1 mustang,1 babeta 207 tak mužem pokecat
Datum: 30. srpna 2010 11:16
 Zdravím, tak tak mě napadlo, jestli se dá svařit lanko? Mám totiž na kývačce 150 atyp, nikdo to nevyrábí, takže bych si koupil normální lanko se závitem, hák bych uštípl a místo toho tam nechal navařit váleček. Je to možné? A jak se stane, že se rozúhluje ojnice, to je stářím, opotřebením, nebo prostě někdo montoval píst kladivem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:15
 Dík za radu s tím lankem, jinak adres mám dost. Pobývám doma, na chatě, u příbuzných, ve škole......
Datum: 30. srpna 2010 13:15
 ondragame kolik tech ip adres mas ? to uz je ze 4ty jiny ip co pises, pak se divis ze se za tebe nekdo vydava z jinou ip
Datum: 30. srpna 2010 13:02
 svařit přímo ne, ale pokud je lanko dlouhý (případně má jinou koncovku a ty potřebuješ váleček), dá se uštípnout, protáhnout válečkem, konec strčit do nyplu z kola, zaletovat a zmáčknout kleštěma. Ojnice se "neúhluje", ta se maximálně ohne nebo se vysypou ložiska v okách, to první hrubym zacházenim nebo zadřením pístu, to druhý opotřebením, ke kterýmu dost přispívá podtáčení motoru
Datum: 29. srpna 2010 20:19
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte. Dnes jsem si koupil olej, jmenuje se Castrol 2T - minerální. Stál 129kč. Díval jsem se na benzínce ještě na jiný olej od stejného výrobce, jen jiný obal za 1L 219kč - asi to byla polo nebo syntetika. Kdož jste si ho koupili, jak ho hodnotíte ? Chci zajíždět fichtla a dám na něj nový válec, píst, kroužky. 0. výbrus - dvoukroužkový píst. Zajíždět budu na silnici. Koupil jsem dobře ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:21
 pokud olej splňje normu API-TC, tak moc nezáleží na značce, bohatě dostačuje jakýkoli s touto specifikací..
Datum: 29. srpna 2010 20:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Hodně dobrý olej, jezdím na něj a doporučuji.
Datum: 29. srpna 2010 17:26
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 zdarec. má ta šipka na přední straně pístu na něco vliv? nebo je jedno jestli půjde šipka navrch nebo dolů? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 17:32
 šipka musí mířit směrem k výfukovému kanálu.. vliv má velkej, pokud bys to otočil, šly by ti zámky kroužků přes kanály, zlomil bys je a důsledky už si domyslíš..
Datum: 29. srpna 2010 17:32
 sipka vzdycky k vyfuku, nebo po smeru jizdy, nebo po smeru toceni motoru. v tomhle pripade je to sipka k vyfuku
Datum: 29. srpna 2010 13:12
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Jo a ještě se chci zeptat na něco ohledně Babetty 210. Koupil jsem novou klikovku a když jsem vyndal pístní čep, tak se mi ty jehličky vysypaly. Je to normální? Nebo už budu muset koupit nové? Zdá se mi to celkem divné, protože to vypadá tak, že se ty jehličky vysypou každému když bude chtět pístní čep vytáhnout. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 17:39
 Jestli je to jehličkové ložisko původní z výroby no tak to se vysype vždy ale ted se dělají takové nové které jsou usazené v kleci a to drží pohromadě. Bez rozbití klece jehličky nevysypeš. Jinak pochybuju že by do nové klikovky ještě dávaly tyto jehličky
Datum: 27. srpna 2010 17:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při montáži se používá středící trubky a zaváděcího čepu. Jinak se to vyždy vysype.
Datum: 27. srpna 2010 14:11
 Zdarec, čím a jak dlouho by jste zajížděli fichtla. Když máte nový výbrus - píst, válec, kroužky,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 čtyři
Datum: 27. srpna 2010 20:07
Jméno: Standa
IP: uživatel10298
 Podle typu výbrusu...s vůlí pět desítek to musi bejt zajetý po 100km s menší vůlí alespon 500km....taky zalezi jestli jeden krouzek,dva,tri.....
Datum: 27. srpna 2010 15:38
Jméno: poklop
IP: uživatel10072
 a nejezdit ve dvou a jezdit po silnici a ne po polni ceste
Datum: 27. srpna 2010 11:00
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 normálka olej 1:30 ,, minimalně 2 nadrže netočit na max a je to
Datum: 27. srpna 2010 10:00
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Heleďte, koupil jsem si tady od sesy hlavu novou na fichtla a ten závit je dost dlouhej, zkoušel jsem tam svíčku s dlouhým závitem, ale to bych potřeboval tak 3 podložky pod svíčku, aby mě píst nenárazil do elektrod na svíčce, vy co jste si koupili novou hlavu půlkrojenou, tak jakou tam dáváte svíčku ? Nebo se vyrábí středně dlouhý závit, něco mezi jako je do pojezdové sekačky a fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 0:01
 mám novou hlavu tu která se ted momentálně vyrábí a nemám žádný problém... dávám tam svíci ta která tam patří...přes léto N14C a jinak N15C
Datum: 27. srpna 2010 0:01
Jméno: chrochtl
IP: uživatel10284
 zdravím nevíte někdo kde seženu vějířovitou hlavu na pincka dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 14:19
 na inzerci přeci, je tak těžké napsat do googlu vějířová, hvězdicová hlava a po chvilce hledání bys našel
Datum: 26. srpna 2010 14:19
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Nejsem vůl, ale radši se zeptám. Mám novej píst a kroužky, píst se dává šipkou nahoru, že 1. pístní kroužek - zámky jsou dole ve výfukovým kanále, že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 skusto sipkou do strany jedeto lip!!
Datum: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kámo šipku da ej dolu k vyfukaci..a zamek na prvnim krouzku mej nahore jednou sem to mel blbe a praskl mi..
Datum: 26. srpna 2010 12:41
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Přesně naopak...tak by ti to možná jelo ale praskl by pístní kroužek (vlastní zkušenost)...
Datum: 26. srpna 2010 12:18
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Sipka na pistu musi smerovat k vyfukovymu kanalu.
Datum: 26. srpna 2010 12:17
 Blbě....
Datum: 26. srpna 2010 12:14
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Čus, mám takovej dotaz. Objednal jsem si z jednoho nejménovaného shopu komplet válec, píst, kroužky, pojistky a čep na fichtla, né od sesy. Dával jsem tam čep né na 100% přesně, ale fakt jen o maličkatej chlup křivo a píst jak jsem bouchl do čepu, tak píst okamžitě praskl, prostě podle mě šmejd jako prase. Prodejce by mi neuznal záruku ( špatná instalace apod. - výmluva prodejce ), tak jsem na zuřivostí švihl s pístem o zem a rozletěl se na dva kousky. Jak to hodnotíte Vy ten píst ? Taky si myslíte, že je to šmejd, že ? Tak jsem si objednal z naprosto jiného shopu, taky né odsud píst a zdá se mi těžší než ten co byl ke kompletu. Zarážka pístních kroužků byla na tom šmejdským pístu šedá a tady je taková do zlata. Tento píst co jsem si objednal se mi zdá tlustčí a masivnější. Je to jen můj názor, ale jaký máte na to názor vy něbo zkušenosti. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 22:45
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Normálně mě tam ty čepy šly dřív aniž bych je nahřál, možná špatnej kus, možná zrovna ruce neposlouchaly, jedno je jistý, tak kvalita jde u všeho dolů
Datum: 26. srpna 2010 22:45
 Boocheer tak nějak ale mě praskl na půl byl k výbrusu reklamaci mi neuznal tak jsem si koupil druhé mototechně jinčí taky byl těžší ale vypadal robustnější...
Datum: 26. srpna 2010 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 To uz nenajezdí....lezi pod ponkem spolu s puvodnim motorem....mozna jednou.....az se mi vrati rozum a dam nazpatek seriovej motor,tak tech 10-15 najezdi....ale musim uznat ze mate asi fakt nejaky divny pisty....
Datum: 26. srpna 2010 19:22
 Taky jsem kupoval nový píst... čep jsem zmrazil a píst nahřál a jak se teploty vyrovnaly tak to okolo čepu prasklo... Jinak že jsi najezdil 2000 vpohodě tak ybch se neradoval. 2000 to je nic to je prakticky akorád zajetý  počkej si na nějakých 10 000-15 000 to se pak lépe soudí
Datum: 26. srpna 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 Pánové nevím co jste s tim dělali....vím že tam jde ten čep dost na fest,ale já ho uplně normálně zamrazil na 2 hodiny a nalisoval pomocí takovýho přípravku z osmičky imbusu a speciální podložky....navíc je ten čep masivnější a víc vydrží....válec mi nalítal víc jak 2000km a stále je v plný kondici a pístní čep byl minimálně vymačkanej,což se o novejch ouzkecj čepech nedá říct....montáž a demontáž na ojnici je naprosto bez problému a bez kladiva!...pokud se nejednalo o brutální poklep,tak se zajísté jedná o zmetkovou serii pístů....
Datum: 26. srpna 2010 15:00
 No, já vím, že je to ten osmý výbrus, já si ho teda objednal od SESY a taky to samý jak ty. Zkoušel jsem to tam nalisovat přípravkem(taky to bylo malinko nakřivo) a kousek pístu se uštípl. Pak jsem zkoušel nahřát píst v troubě a taky nic, nepovedlo se to. Ale vyřešilo se to dobře, nechal jsem si vrátit peníze a nechám si udělat normální výbrus a budu trvat na ČESKÉM pístu.
Datum: 26. srpna 2010 12:14
 Nezkoušel jte někdo vyrábět úsečový pero? Pokud se vám to povedlo, z čeho jste ho vyrobili? V obchodě ani nevědí co to je když jim to vysvětlím, tak to nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:35
Jméno: ...
IP: uživatel10292
 ty nemáš kulatinu příslušnéhoprůměru?
Datum: 26. srpna 2010 20:35
 mysliš woodruffovo?to musijou mět,na co to potřebuješ,do simsonu beztak ne?
Datum: 26. srpna 2010 14:25
Jméno: Olda
IP: uživatel10287
 Zdravim, mam problem s pinckem, nakopnu ho v pohodě ale pak se stává že musim držet pořád plnej a motor de jenom v malinkejch otáčkách a palivo stříká ven z karburátoru jak je ten otvor na filtr..  Nevíte někdo co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:24
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 zkus vyčistit vejfuk a vyčisti karbec !!!
Datum: 26. srpna 2010 20:24
 tak zkus rozdělat karburátor a podívej se jestli není něco třeba poškozený nebo něco blbě namontovaný a podle toho usoudíš co s tím...
Datum: 26. srpna 2010 15:13
Jméno: LUKÁŠ
IP: uživatel10284
 čau draci nevíte prosím co se změní kdys dam na fíka hlavu z korada ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 budes tam mit hlavu z korada
Datum: 26. srpna 2010 19:16
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 20:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 přilep ho silikonem
Datum: 24. srpna 2010 20:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau draci budu kupovat nový píst a chtěl bych se zeptat jaké vlastnosti má 1 kroužkový 2 kroužkový a 3 kroužkový a který je podle vás nejlepší pro běžné ježděný po silnicích al chtěl bych to spíšr do tahu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:13
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Od 3kroužkového se upustilo i proto že 3 kroužry -větší tření víc se zahřívl válec.
Datum: 24. srpna 2010 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kyž budeš mít motor po výbrusu tak mezi 2k a 3k pístem rozdíl v síle nebude...akorát to s tím 3k pístem nepojede tak rychle jako s 2K..protože už dneska novej 3k píst těžko seženeš ,tak bych bejt tebou koupil 2k
Datum: 24. srpna 2010 18:22
 na sílu do tahu je dobrej 3 koužkovej
Datum: 24. srpna 2010 16:35
|



|