česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci za nedlouho budu generálkovat motor JAWA 05.Ale neim jaký ložiska koupit chtěl bych SKF ty by byli asi hodně good a nebo potom ty ZVL,ZKL ale já zas tomu dávám pěkně zabrat takže by moc nevydrželi a taky sem slyšel už od hodně lidí že ZVL,ZKL už taky nění nějak áextra kvalita co dřív.Co si o tom yslíte vy jakoý byste tam teda dali? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na pincka zbytečnej luxus, ZKL/ZVL bohatě stačí, pokud ho máš na víkendový ježdění nemá cenu investovat do SKF... pokud máš sníženou hlavu nebo podobný závodní úpravy, tam už by třeba nebyly od věci..
 
 
Datum: 15. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau,prosim vás stačí ložisko zvl nb musí být skf? a jak rozeznám válce od 550-555??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
není tam místo na podebrání...jíný nápad?
 
 
Datum: 20. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, rozpálit horkovzdušnou pistolí, položit kliku na svěrák, čepem do země, podebrat ložisko montérpákama a opřít se směrem dolů.
 
 
Datum: 16. září 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
nevíte ještě na klice mi zustalo stare ložisko a prasklo mi zustal tam jen spodní díl nevite jak ho vyndám?
 
 
Datum: 16. září 2010 6:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kliku klidně postačí i zvl pokud nemáš moc peněz.
 
 
Datum: 15. září 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
na kliku skf... rozdíl ve válcích 550 a 555 je akorát ten že 555 má sací kanál srdcového tvaru (nebo naopak tedka nevim)
 
 
Datum: 15. září 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
nevíte kde dělaj v orlicko ustecky nb pardubickym kraji maximalně v kralovehradeckym levně výbrusy na pařeza nb alespon za kolik? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Jicinevsi u pana Havelky. Vybrus udela rychle a levne, kdyz jsme tam davaly brousit skutra 50ccm tak to stalo 300 se vsim. e-mail: hm-havelka@seznam.cz telefon: 731 116 454
 
 
Datum: 16. září 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chtěl bych se zeptat jaký máte názor na toleranci výbrusu 0.04mm. Dělají ho u nás standardně a je možné na požádání nechat vybrousit válec s menší tolerancí. Mám pocit že když se dřív válce řadili do skupin tak skupina A měla nulovou toleranci. Doporučíte mi nechat udělat výbrus s nulovou tolerancí? Vím že se to bude hůř zajíždět ale jak se to chová po zajetí? Nepřidírá se to nějak nebo neco? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to spominam raz mi nejak blbo udelaly vybru ze az tak tazko v tom hodil piest,zo silou to bolo treba vo vybruse posúvat,,ale nakoniec to penke zajel a mal parádnú kompressiu,no bol to moja prevá motorka a moj prvy vybrus :-D vobec som to nezabiehal ani vatsie mnozstvo oleja a tak,,tahal som mu plni plyn a nikdy sa mi to nezadrelo,len na prvú jizdu zacal zadirat a zacal spomalit motorka pak som zastavil roztlacil :-D
 
 
Datum: 14. září 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo. já tam mám tu toleranci 0.04 a zdá se mi to od té doby co jsem ho zajel dost slabé a strašně malá komprese. Kamarád měl tu nulovou toleranci a jelo mu to 3x lip jak ten muj a to ja mam motog po kompletni generalce jety 7 000 a on to ma jete 15 000. Tak si říkám že na jaro si to tak nechám udělat. ale mám strach z toho že se to s takovou malou tolerancí bude nějak zadírat i se zajetým motorem. se azdíráním při záběhu počítám.
 
 
Datum: 14. září 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjjj v tom bolo pravdepodobne chyba :-):-)
 
 
Datum: 14. září 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akoze tolerancia vybrusu je 0,04
 
 
Datum: 14. září 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já vím já jsem to akorád špatně popsal tou nulovou tolerancí jsem měl na myslí jako nulovou přídavnou vůli... Vím že kdyby to nebělo žádnou vůli tak by se tam musel píst nalisovat což je nesmysl
 
 
Datum: 14. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné ale to neznamená nulovú toleranciu to znamená ze má toleranciu 0,09 co nieje 0 ,nula je v tom pripade ked majú aj piest aj válec stejny priemer
 
 
Datum: 14. září 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysvětloval mi kolega na jawamanii že se to vždy dělá tak aby píst měl o 0.09mm menší průměr než je průměr výbrusu a pak se ještě na výbrusu přidávají nějaké vůle navíc třeba těch 0.04mm a podobně a já mám ny mysli kdybych nechal udělat výbrus bez těch přidaných vůlí. třeba když bude vůle výbrusu 0.04 tak celková vůle bude 0.13mm. s nulovou vůlí na válci skupiny A by byla vůle pouze těch 0.09mm... možná plácám nesmysly ale přesně takto mi to bylo vysvětleno
 
 
Datum: 14. září 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ako keby by si chcel jazdit s pevne zadrenym motorem
 
 
Datum: 14. září 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost nulová tolerancia je ze aj vybrus aj piest majú rovnaky priemer takze piest nevojde do vybrusu bolo by to tam musiet dolisovat :-) nulová tolerancie to originalne nebolo ale 0 vybrus (original),
 
 
Datum: 14. září 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel9528    
Ahoj seso, prosimtě jak držej ty kliky na dvourychlostní babetty, jak prodáváš, dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou gut,,,zadna reklamace
 
 
Datum: 14. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
zdravim, mam pionýra a jak jsem dotahoval šroubky na hlavě válce tak jsem strhl závit. A potřebuju poradit, jestli je nějaký fígl na to, jak odšroubovat tu tyčinku která drží valec. Děkuji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejde silou,pujde ještě větší! hlavně nezapoměn na kterou stranu se povoluje,jako já :-D
 
 
Datum: 14. září 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10381    
Tu matku M6 2x odvrtej 2,5 mm vrtákem a rozsekni.
 
 
Datum: 14. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: fANA      IP: uživatel10027    
SIKOVKAMA TO MUSÍ JÍT!!!
 
 
Datum: 14. září 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pevně chytnout sikovkama a půjde to... kdyby ne tak na ten zbytek závitu nahoře natoč (i třeba násilim přes závit) matku, přibodni ji nahoře svářečkou a vytočíš to jak nic..
 
 
Datum: 13. září 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
no zkusim,, jinak diky:-)
 
 
Datum: 13. září 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, tak upnout ten steft do svěrky a poradne toahnout... musi to jit
 
 
Datum: 13. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
ne ne, ja to myslim jinak, v motoru se to nezalomilo, ale na konci tycinky u hlavy se strhl zavit, a potrebuji sundat tu tycinku, ale je tak zatvrdla ze to vubec nejde odsroubovat. a jak sem to chytl kleštema tak to taky nejde.
 
 
Datum: 13. září 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahovak zalomenych sroubu... nebo jak sem kdysi tuhle cet, navar na to neco a pak to vysroubuj... nebo, tak sem to vyresil ja, sezen si helicoil vlozky, odvrtej to, lupni tam ty vlozky a mas po starostech
 
 
Datum: 13. září 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jak je to s vejfukem na 450 a 455 je to stejny?? jestli jo tak jakto ze ten motor funguje spravne kdyz to ma jinej obsah? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sou stejný jiný sou pouze kolena ale myslim že jen 450,455 sou stejný ale 453 má jiný koleno v tom radiusu
 
 
Datum: 13. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar mam porblem s babettou 210 dělato jen někdy když se třeba rozjíždím tak mi nenaskočí ani jedna rychlost ale po nějake době to zabere a už jede ale pořád huř a huř nejde jakoby do otáček co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: pionyr      IP: uživatel10072    
zdarec hosi je lepsi udelat vybrus nebo koupit tento valec 60ccm http://www.jawadily.cz/Valec-60ccm--Pionyr-21,23-kompletni,1634.html a jake bych musel delat upravy aby to jezdilo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc nikde nevidim vrtání, aby to nebyla jenom 40mm úprava :-D Tedy kdyby něco, tak 60 ccm je 41.50 tušim.. :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SLícovat kanály...ale výsledek stejně bude lepši na origo válci.
 
 
Datum: 12. září 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
rozhodně je lepší si nechat původní ČSSR válec, tohle je Polskej válec a sice je to 60ccm ale je to blato
 
 
Datum: 12. září 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
ahoj jde zaměnit klika z 350/354 za klliku z jiných 350tek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím měl bych dotázek.Mám od kámoše půjčeného pionýra.A je takovej problémek že pionýr extrémně kouří.Není to olejem ani poměrem.Tipuju to na nějakou větší závadu.Nejspíš to saje olej.Kámoš chce abych mu zjistil co je nejspíš příčinou.Na volnoběch se skoro neudrží,nemá tah a jak tomu přidám tak za sebou táhnu oblka šedobílího dýmu a plazim se čtyřicítkou:-DDíky moc za rady,.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zajic: Omyl, u fichtla se dostaneš ke guferu na levý straně kliky po sundání levýho víka a stáhnutí primárního kolečka, netřeba půlit. To neni 47x .) Půlit by musel, pokud by to nepomohlo a sálo olej furt, pak to saje mezi karterama..
 
 
Datum: 12. září 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fooh-tak jako tak musi rozpulit motor,aby vymenil gufero u klikovky,takze pretesneni motoru je samozdrejmosti!
 
 
Datum: 12. září 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: fooh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera třeba koupit v lepším případě, v korším, třeba přetěsnit kartery.
 
 
Datum: 11. září 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oukej díky:-)jen sem si chtěl bejt jistej než se do něčeho vrhnu:-D
 
 
Datum: 11. září 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak to je jasny , odpovedel sis sam :-D
 
 
Datum: 11. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel10072    
cus draci chtel bych se zeptat kolik stoji vybrus a kde se dela nejlepsi by bylo nekde v okoli olomouce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v olomouci ProBike Jindřich Štěpánek-200 kč vybrus a 250 píst a kroužky-doporučil bych si ho ale nekupovat,nechat si udělat jen vybrus a pist koupit třeba tady z fichtlkramku.cz protože ten co prodává je dost nekvalitní
 
 
Datum: 22. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3030    
Ahoj, výbrusy dělají třeba v Mohelnici - Jiří Špička. Adresa: Jiří Špička Mírovka 658/3, P.O.Box 11, 789 85 Mohelnice http://www.motospicka.cz Telefon WORK: +420 583 430 281 Mobil CELL: +420 603 805 688 E-mail: EMAILspicka.motodily@centrum.cz
 
 
Datum: 22. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: fooh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ceny jsou různé, já si nechaval dělat třeba za 500kč tady od místního opraváře "Frýdek", ale bohužel mi to dal s polským pístem a čepem, který stal za H----, doporučil bych ti Motokrámek
 
 
Datum: 11. září 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1337    
Zdar draci, mám Maneta-dvoupíst a nevím jaký má být předstih. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. září 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
www.veteranforum.cz tam to určitě najdeš
 
 
Datum: 12. září 2010 7:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Chtěl bych se vás někoho, kdo máte zetku 150 a budete půlit motor, jestli na to nemáte nějaký návod s obrázky jak na jawa-50.cz pro půlení fíka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neboj se toho...dělal jsem to taky poprve...ta převodovka je tam jednoduchá..
 
 
Datum: 09. září 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám jeden takový dotaz, vím že se Vám to asi nebude příliš líbit, ale musím to zkusit. Dneska mi praskla ojnice na klikovce od pařeza, no dávat tolik peněz za repas se mi nechce a novou asi těžko dneska seženu, proto se Vás chci zepat jestli někdo z vás nemá doma nějakou provozuschopnou klikovku na Jawu 555. děkuji za pochopení :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Cau nezna nekdo z vas internetove stranky kde se zabyvaji vybrusem???popripade jestli nekdo nezna nejakej kamenej obchod v okoli Přerov-Hranice ...diik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
cau ..uz si nevim rady se svoji jawou 05 nejak blbe tahne uz sem vymeni pistni krouzky ale porda se ji nece pls poradte co mam udelat aby to tahlo .dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
nový kroužky (zvláště pak na tříkroužkovym pístu) se taky musí zajet, takže to hned po výměně nepojede nijak dobře, cca 50km se to zajíždí a musíš dát víc oleje do benzínu
 
 
Datum: 10. září 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
al dej si pozo tahle odpoved se týkala poze válce a koužků a to tak že počítám že máš dobř seřízenej předstih, odtrh, karbec pokud nemáš tyhle základní veci seřízený nepojede ti to ani po výbrusu tak si projdi abys měl vše seřízené jak má být
 
 
Datum: 09. září 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nz
 
 
Datum: 09. září 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Ok dik
 
 
Datum: 09. září 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde o hrbolek, pokud je válec vyběhaný a dáš tam nové kroužky počítám že máš tříkroužkový tak na některěm místě ti nemusí upně dosedat kroužk na vložku válce a potom to není ono, pokud si myslíš že netáhne a kroužky nepomohli bude to vyběhaným válcem.
 
 
Datum: 09. září 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
no prave ze sem cetl ze kdyz je vybehany tak by tam mel byt hrbolek a zadny tam neni.ale je fakt ze sem zjistil ze tam neni este ani jeden vybrus...
 
 
Datum: 09. září 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud je motor v pořádku a netáhne tak ti nezbyde nic jinýho než sundat válec a poslat ho na vžbrus pokud je vyběhaný ani kroužky ti nepomohou
 
 
Datum: 09. září 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: AAA      IP: uživatel6843    
čus draci zajizdim nove kroužky a chtěl bych se zeptat kolik kilometrů musim zajiždět, jakým poměrem mazat a na jakym zarezu ma byt jehla. diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...
 
 
Datum: 09. září 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D:-D:-D citovat bych ti tu mohl taky ale vyjde to stejne naprazdno ... tak jo zabihej to takhle koumaku:-D koncim v tyhle diskuzi :-)
 
 
Datum: 09. září 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš ty toho moc nevíš.Citace"jde o odchylku mezi jmenovitým vrtáním a dolním mezním rozměrem skutečného průměru válce".Takže jestli se zabíha válec s vůlí 0,03 1000 km tak s 0,05 se zabíha 150 km
 
 
Datum: 09. září 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle toho jak to vybrousi tak byly pisty A B nebo C myslim ale to nic nemeni na tom ze se to zajizdi tak jak pisu. Nikomu nevnucuju svuj nazor je to proste tak a jestli si nekdo mysli ze si do 1tis zajede motor tak jo at to udela takhle bude mu to zvonit jak cikanska maringotka a krouzky v haji tot vse ...
 
 
Datum: 09. září 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to tu zvanis jakou vuli ???? hochu te se mas jeste hoodne co ucit :-D ve 14ti a takhle chytrej tebe bych hnal z dilny svinskym krokem :-D ale nic ve zlym :-)
 
 
Datum: 09. září 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus je zajetej do 1000 ale zaleží jakou si necháš udělat vůli!
 
 
Datum: 09. září 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO denzileck: mluvil jsem o vybrusu to jsem ale nezminil a timto napravuju. Jestli si ale myslis ze se motor po vybrusu zajedes po par kilometrech tak jsi hodne najivni... Neni mi nact abych tu kydal kraviny tak si neco precti o motorech a pak sem pis konstruktivni poznamky...
 
 
Datum: 09. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si děláš prdel?2500 km se nezajíždí ani výbrus...
 
 
Datum: 09. září 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO abys to mel fakt dobre zajety tak netoc motor jiínak si vymlaskas krouzky a futro... bude ti to zvonit. Rikalo se ze po 2,5tis bys to mel mit zajety. Je blbost ze na novy krouzky muzes jezdit normalne. Takze prvnich 500 bych zajizdel opravdu zlehka. Po 1tis. bych ho obcas trochu probeh ale jinak vse porad v klidu. Po 1500 uz bych ho trochu vytacel a 2500 pak normalni provoz
 
 
Datum: 09. září 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu nech kde je - jen trochu vic mazej - a proste musis ten motor cejtit - kdyz jde volne a jede nebo tahne
 
 
Datum: 09. září 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
kruzky sa tusim nezabehavaju ale pre istotu urob ako povedal n3rv :-)
 
 
Datum: 08. září 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych jen o trochu víc mazat a nedávat hned full gas ;-)
 
 
Datum: 08. září 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,potřebuji dát do 05 motoru kliku z 21.Prosím jaké ložiska tam mám dát?Do ložisek s 05 se klika nevleze a ložiska s 21 se nevlezou do 05 motoru.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik ,tata mi navrhoval to co standa,nebo mi řikal že by sehnal někoho kdo by na ty čepy přidal materiál a potom by to opracoval.
 
 
Datum: 08. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10362    
vsichni ste hrooozne chytry,ale to nejjednodussi mu neporadite! Zmer si prumer domku a prumer hridele kliky a jdi do ložiskárny,oni to lozisko najdou podle tabulek,protože EXISTUJE!! Hlada takle daval kliku z 21 do bloků z 555,takze to jde,ale nastanou tam pak drobny problemy s primarnim prevodem,ale to uz se da resit......jsou to loziska rady 600x (uz nevim jestli to končí 3,4,5....)...myslim ze 6005,ale nejsem si jistej.....oni ti reknou.....neboj
 
 
Datum: 08. září 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Tak nech udělat go kliky vyjde tak okolo 1200 kč
 
 
Datum: 08. září 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ked pozná s sustruznika kto vie sustruzit kaleny ocel tak mu daj klukovku 21ky aby capy odsustruzil z 17mm na 15mm a tak bude to pasovat do 05ky
 
 
Datum: 08. září 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám totiž špatný čepy,prostě se protáčí v ložisku,nedají se sehnat nový nebo to mám skusit dát nový ložiska a skusit to přilepit?
 
 
Datum: 08. září 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že to nejde,.,sežen si kliku 05
 
 
Datum: 07. září 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: matuch      IP: uživatel10305    
čau kuci, prosim vás, na 175 mi podfukuje vejfuk, jak u motoru pod maticí, tak ve spoji v půlce. máte někdo zkušenost čím to utěsnit? Co takhle kamnářský tmel? díky m. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3030    
Zdravím,asi trochu přitroulej dotaz - ale jak přesně se to podfouknutí projevuje ?
 
 
Datum: 22. října 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: kubrt      IP: uživatel5266    
ještě dodám že kamnářskej tmel ti to pravděpodobně vytlačí
 
 
Datum: 09. září 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: kubrt      IP: uživatel5266    
kup sklokeramickou snuru rozplet ji na mensi copy a opatlej ji silikonem.snuru koupis v nakym obchodu kde prodavaj treba vodarensky tesni atd.není moc draha.
 
 
Datum: 07. září 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: Franc 845      IP: uživatel3888    
Zdar Kámoš tam dával azbestovou šnůru a pomohlo to jezdi dodnes....
 
 
Datum: 06. září 2010 20:50
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:08:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu