|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim, otázka na jawu 90. Nevím v jaký poloze má být ten kotouč co uzavírá a otevírá sací kanál, měl sem to ve dvou polohách a v každý to jelo jinak... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:12
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Cau draci vím že jsem už otravný,ale prosím vás musím to vedet protože zitra dělám GO..Mám doma motor s 21 a na klice ji lita ojnice do stran prostě má vuli..tak 2mm do stran..Prosím vás kdybych na ní přidelal valec pist atd proste zprovoznil myslite že by to jelo bez problemu a nebo by mi to zadřelo pist ???Jako se mi stalo před časy s timhle motorem ?? Děkuji a prosííím potřebuji to vedet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 11:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Přesně n3rv
Datum: 16. srpna 2010 11:33
 Ty vole tady sou někteří chytrý jak rádia.Nejlepší si napsat jméno "hm" nebo něco podobnýho a začat tady všem nadávat a dokazovat si že je nejchytřejší člověk na zemi.... Fakt miluju tyhle voly...
Datum: 16. srpna 2010 9:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 16. srpna 2010 8:50
 jo pak jsem se naštval a chtěl jsem ten výfuk vypálit a jak jsem se podíval do toho kolena tak katastrofa
Datum: 15. srpna 2010 23:31
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel9832
 A jelo to nakonec ? xD chudak mysky..xD
Datum: 15. srpna 2010 23:23
 nechtěl bych kdyby to chytlo ,to by byl smrad,nedej bože kdyby byly živý
Datum: 15. srpna 2010 23:16
 u mě se už stalo záhad na jawách to bys neveřil... Jednou,komprese dobrá,předstih na 100% ok,karbec vyčištěný svíčka byla od benzinu takže benál tam tekl,všechno vpořádku a ne an ne chytit. jak má,vždy parkrát plkl a zdechl.. pak jsem zjistil že vkolenu výfuku byly 30 zdechlémyši  ten fechtl stál bez tlumiče výfuku asi 30 let ve stodole zaházený senem a já jsem se do kolena nedíval,hodil jsem tam tlumič,seřídil,vyčistil... .D a myslel jsem že to pojede
Datum: 15. srpna 2010 23:11
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ je to zahada i přes vykuchany vyfuk by to neprošlo ale záhady se dějí jako v mem pripadě.
Datum: 15. srpna 2010 22:52
 tak to nevim kudma mohla vyletet...jedine vyfukem,ale ze by to proletelo pres tlumici vlozku to nevim  a filtrem to asi tezko vyleti
Datum: 15. srpna 2010 22:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 NN práve že nikde nebyl a to bylo štestí protože ja si toho všiml tak 2 dny potom..Tak jsem hned rozpulil motor a žádnou škodu nenapachal..
Datum: 15. srpna 2010 22:43
  hlavně že vypadla
Datum: 15. srpna 2010 22:40
 co víš třeba vyletěl výfukem,přálo ti štěstí a nic nepoškodil... Ani v tlumiči výfuku neni?
Datum: 15. srpna 2010 22:40
 Vešet fíka maskou dolů  zajímavé řešení ale co jiného ti zbylo
Datum: 15. srpna 2010 22:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ale vubec nechapu kde se ten kousek pistniho kroužku poděl..nic nezadřel nikde nevypad a slehla se po něm zem naštěstí.
Datum: 15. srpna 2010 22:38
 Jou..tohle nasere no...mě zas spadla do válce pérovka podložka, a uvěznila se v klikovce...nic sem neriskoval,a rozdělal to, fíka pověsil maskou dolu,a vypadla...a to jak sem se těšil an první start se stejskyho úpravou..oddálilo mě to o jeden celej den
Datum: 15. srpna 2010 22:32
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No mi se podařilo urvat pístní kroužek ale naštěsti nezadřit motor a pist byl spravně dán..
Datum: 15. srpna 2010 22:30
 když se jednomu borcovi podarilo opacne nasadit pist tak to nakopl,udelalo to par otacek,rana jak z dela a valec i s pistem v haji
Datum: 15. srpna 2010 22:28
 ještě doplním, že mohl zadřít taky s opačně nasazeným písten...ale toho by si snad všíml že není něco v pořádku
Datum: 15. srpna 2010 22:26
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Proste díky všem co mi poradili ohledně tohoto tematu už me neuslysite..
Datum: 15. srpna 2010 22:25
 Ojnice musí mít vůli. 2mm je ještě dobré ale když ji zgenerálkuješ uděláš nejlíp. že by ti vůle na ojnici zadřela píst to se mi nezdá... maximálně sis tem píst mohl urazit někde v okolí písního čepu jesti byla obrovská vůle v bronzovém pouzdře nebo ložisku pro pístní čep.pokud máš prachy udelej generálku klikovky a jsi dalších pár roků bez starostí. Například já jsem měl vůli na ojnici takovou že dřela o setrváky a jelo to perfektně,vůbec jsem o tom nevedel... Ten fechtl on vždy pojede ale otázka je jak pojede.
Datum: 15. srpna 2010 22:24
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 hm 8225 bez nadavek by ses celkem i dal..Jinak dachl21 diky moc..
Datum: 15. srpna 2010 22:16
 Jo jasný, chápu to, ale taky ti někdo myslim psal že kliky jawa 05 a 21 je jina...takže ta 05 nemusí mít vůli skoro žádnou, a klika 21 tu vůli zas mít může...a že ti zadřela ojnice s vúlí píst? no nwm nwm..je to možný, ale s něčím podobným sem se ještě nesetkal.
Datum: 15. srpna 2010 22:13
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 dachl promin..ale jenom jsem tohle nechapal..protoze na 05 nic a na 21 vule jak prase a zadrela mi pist tak nechci prijit i o druhy pist vis...jenom chci mit jistotu at neposeru cely motor jinak diky za rady skusim a uvicim
Datum: 15. srpna 2010 22:10
 Takže ještě jednou a naposledy!!!! Ojnice přímo musí MUSÍ opakuji ještě jednou MUSÍ mít vůli do strany...minule si psal 1 mm..pak myslim 1.5 mm.-..a ted 2 mm? Ježiši kriste,
Datum: 15. srpna 2010 22:04
 Sorry..ale doprdele děláś si prdel nebo co? Už to tady máš asi 4x...a vśichni ti potvrdili že se nic nestane..a ty top sem furt vkládáš do kola...nepochopitelný
Datum: 15. srpna 2010 22:00
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 podle mě by to i jelo ale ztratíš na výkonu. motor by nikde neměl mít vůli
Datum: 15. srpna 2010 21:59
 s motorem se nic nestane,normálně to pojede.Ale když děláš GO tak si měl repasovat aj kliku ne ??
Datum: 15. srpna 2010 21:55
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 zdar draci mám čz 175 477 a mám takovej problém, ten spočívá v tom že za celou dobu nikdo nenamazal zadní kyvnou vidlici a stalo se to že pouzdra ve vidlici se přestaly pohybovat na čepu ale začali se protáčet ve vidlici zkoušel sem to promazat ale nepomohlo to tak bych potřeboval poradit jak rozlisovat tu vidlici díky předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:04
Jméno: Honza
IP: uživatel692
 Ahoj mysli si co chceš ale mněly jsme stejnej problém tak jsme vyskoušely těžisko sily tak skočil kámoš a jely jsme polnačkou a fakt se to utrhlo makaj mi do dneska skus to než budeš něco rozebírat zatím cus
Datum: 15. srpna 2010 21:04
 Zdar draci. Shanim hlavu motoru leveho valce na jawa 350/638 neposkozenou. Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 10:59
 za kolik?
Datum: 16. srpna 2010 10:59
 my napis a ja ti ji dodam draku,,teda fungl novou
Datum: 15. srpna 2010 21:05
 a pouzitou nekdo nemá?
Datum: 15. srpna 2010 18:04
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 http://moto-ustinl.cz/Kseznam.aspx?druh=15
Datum: 15. srpna 2010 17:50
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čau draci, chci se zeptat, jak dlouho a jakým způsobem zajíždět nový píst s kroužkama v motoru. Výbrus dělán nebyl (nebyl potřeba) ani žádné jiné úpravy. Pouze nový píst s dvěma kroužky. Pionýr dlouho stál a tak píst přirezl k válci, píst se tedy měnil, ale válec je dobrý a nepoškrábaný. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Prvních 5 km to nehon,pak tomu mužeš naložit
Datum: 15. srpna 2010 21:37
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jen to přibližně netoč 1-2 nádrže ve velkych otačkach at si to pekne sedne
Datum: 15. srpna 2010 14:32
 Prvních 150 km to šetří, dej olej v poméru 1:33, moc to netoč a tak, pak jezdi normálně
Datum: 15. srpna 2010 14:11
 Jak sundat ložisko, který zůstalo na čepu kliky? Když jsem rozpůlil motor, vysypaly se na mě takový ty bronzový pouzdra a byly tam i takový tenký podložky. Co to je? Nějaký vymezení vůle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:38
 Však ty už jsi je všechny s tou debilitou a demencí několiksetkár trumfnul a pořád se zlepšuješ...
Datum: 15. srpna 2010 21:34
 Dachle21, díky. Co se týče toho druhého(jak to nazvat, aby to nebyl kompliment), nad tebou jen hluboce politovat a doufat, že se už nic podobného v životě nenarodí.
Datum: 15. srpna 2010 20:06
 Jo to sou vymezovací podložky, to loźisko vypáčíš šroubovákem nebo dvěma klíčema...já sem si vzal z každýho klíče jednu stranu, a vypáčil sem ložisko...
Datum: 15. srpna 2010 14:10
Jméno: michak88
IP: uživatel7794
 zdar jak poznam ze mam dany pist spatne ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 13:31
 Dík napsal sem úplnej nesmysl
Datum: 15. srpna 2010 13:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 doopravim- v první drážce pro kroužek musí být zámek nahoře
Datum: 15. srpna 2010 13:20
 Přední drážka na kroužek musí bejt nahoře a druhá napravo mezi vejfukovým a přpouštěcím kanálem
Datum: 15. srpna 2010 12:20
Jméno: michak88
IP: uživatel7794
 no prave ze na nem zadnou sipku nevidim
Datum: 15. srpna 2010 12:17
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 šipka na něm musí být směrem k vyfuku...
Datum: 15. srpna 2010 12:04
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 http://aukro.cz/item1183765764_rarita_jawa_cz_perak_valec_motor_kryt_zapalovani.html#gallery hmm tady bych byl jako v ráji  chci sev zeptat válec co ho mám po výbrusu mi chytil takovou menší lišku (rez) vevnitř kde byl vybroušen co s tím ? nebude to vadit ? nebo to mám nečím odrezit popřípadě čím ? dík za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ven na to nejjemnější šmirgl
Datum: 14. srpna 2010 23:03
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Cau lidi kdyz mam na klice vuli do strany a to dost velkou ze to vadi a nemuzu s ni jezdit..v jednom tematu se hadali o tom ze je to normalni..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:04
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Takze na tu kliku mohu jezdit ano ???? Prosim cekam jen na vaší radu.
Datum: 15. srpna 2010 21:04
 Jsou obě úplně jiný
Datum: 14. srpna 2010 22:43
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Ano mi se hne pouze ojnice na klice ale jakto že se mi na 05 ta klika nehne skoro vubec a na 21 šíleně??
Datum: 14. srpna 2010 20:38
 Klika v motoru se nemůže vůbec hnout!!!...ale ojnice se má do boku hýbat..1 mm je v pořádku, tzn : pokud se ti hýbe klika do strany v motoru něco je špatné, asi nemáš vymezovací podložku pod jedním ložiskem, ale pokud se ti hýbe jen ojnice je to v pořádku
Datum: 14. srpna 2010 19:29
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Takze kdyz mam 1mm do strany kliku tak muzu jezdit jo ?? Protože jsem se bavil s jedním odborníkem a ten viděl muj motor a říkal že bych takovou kliku s tou vůli měl vyměnit
Datum: 14. srpna 2010 19:25
 Jo hádali jsme se tam...a je to pravda...vůle do boku ojinice přímo musí mít!!!
Datum: 14. srpna 2010 19:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, jak poznám že potřebuji dva výbrusy? Mám doma válec na kterým schodek jak je to vyběhané, když tam přejedu prstem tak to citim...!
Nevim jestli bude stačit jeden vybrus nebo zrovna dva...!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:38
 s suplerom len to mozes odmerat ze aky más vybrus,,ze v akom stave je nevies odmerat,lebo priemer vybrusu kde nehodia piestné kruzky zostane skoro ako novy aj ked válec je vybehané na maximum,preto neviem odmerat to s suplerom,takze len s suplerom nevies zistit ze ktori vatsi vybrus budes potrebovat,ja typujem ze si mechanik tak to musis vediet napriklad ked musis odmerat brzdovy kotuc ze jeho jrubka ze ci je este v norme casto od falce nevis to odmerat s suplerom potrebujes na to mikrometer to je taky isty pripad
Datum: 16. srpna 2010 19:38
 blb- ty s cim by si to meral? s suplerom sa to nedá a málo kto má na to specialné meradlo otvoru
Datum: 15. srpna 2010 14:47
 dej to do brusirny a rekni jim,aby ti to udelali tak,aby tam nebyl schod...oni si s tim uz poradej..preci ti nedaj vybrousenej valec na kterym porad bude schudek..
Datum: 14. srpna 2010 15:17
 zdar vyměnil sem válec ale furt se mi zdá že to nemá tokový výkon jaký byto melo mejt nevim co by to mohlo ten výkon zvýšit jestli větší tryska nebo co?jeto pincek a válec není vyběhanej je akorát zajetej.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:19
 pokud myslis novej,jako ze nove koupenej,je mozny ze je to polskej valec a co sem slysel tady od zkusenejsich fichtlaru,neni dodelanej a jede to s nim hur..pokud si mel starej valec jen nove vybrousenej,tak bud je spatne zajetej,nebo jeste zajetej neni..zkus vymenit krouzky..taky sou moznosti mimo valec-spatnej predstih,spatna smes,spinavej karbec,filtr..
Datum: 14. srpna 2010 15:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, mam doma suprovej originalni valec z novějšiho pionýra (20,21,23), valec je original, žebra vpořádku- žádné nepoškozené, vrtani 38=orig,dobré okopozná, že je vyzkoušen ale zadny dražky, nahoře neni ani malinkej náznak "schůdku" po vyběhání, podle mých zkušeností mohl najet sootva 100km, k tomu jsem sehnal original tříkroužkový píst (38), dokoupil kroužky a pístní čep, myslel jsem, že si někdy udělam go pionýra a nedošlo na to a ted mi to leží doma, myslím si že je toho škoda, protože si myslím ,že takovýhlech kousků moc neni a je škoda aby se to nevyužilo, takže to prodám, no ale ted nevým jakou to může mít cenu? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 12:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Za 700 to koupím! fparil@seznam.cz
Datum: 14. srpna 2010 12:05
 No počkej s těma kroužkama, pístem, a čepem. bych dal možná i 650
Datum: 13. srpna 2010 22:27
 Řekl bych tam do pětikila
Datum: 13. srpna 2010 22:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jen dodám že píst je úplně nový
Datum: 13. srpna 2010 21:55
 ahoj seso potreboval bych se zeptat kolik stoji hlava a valec o obsahu 150 na jawu 125 travel rok vyroby 1998 je v tom motor hartford
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 1:06
 tusim ze v jawe uz takove dily maji,,ja nemam sajn,,sorac
Datum: 14. srpna 2010 1:06
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10188
 cau hosi pomozte jsem v koncich potreboval bych nadrz na 175/356 rok 1959 je to typ bez ampermetru kdo ji ma a proda ji at se prosim ozve
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:24
Jméno: david
IP: uživatel10194
 hele diky ale to je na čz 175/450
Datum: 14. srpna 2010 19:24
Datum: 13. srpna 2010 23:55
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau dneska jsem dostal jawu 20 a zjistil jsem že ma strhlí zavit je to u valce ta tyčka jak je namontovaná do kartoru tak tam to je co stimdík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:29
 zdenek: já jich mam doma hromadu...a i co jsem dostal novou sadu k vánocum tak je tam M7...
Datum: 13. srpna 2010 21:29
 kolecko: je to prostý.....sedmička závit není úplně běžnej a shánět na to závitníky se nevyplatí.
Datum: 13. srpna 2010 21:26
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 v kartoru
Datum: 13. srpna 2010 18:59
 pisky: proč osmičku? lepší bude sedmička, ne?
Datum: 13. srpna 2010 18:25
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 no tak hliník je měkčí jak ten šteft takže asi je strhlý v karteru, no a zalepil bych to dvousložkový epoxidem ne něčím takovým...nebo si nech udělat šteft terý má na konci osmičku závit, tak to mám já a výborné...
Datum: 13. srpna 2010 17:46
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ten závit máš vymletý v karteru, nebo na tyčce?
Datum: 13. srpna 2010 17:02
 Cus lidi dneska mi prisle pist od SESY je to dvoukruh ale vymenil jsme ho za stary a najendou mi to triska do hlavy a se starym pistem to nedelalo naky napady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:48
 pokud nepomuzou tesneni,zkus si namazat pist olejem,nasad hlavu a otoc motorem..uvidis kde se ti olej obtiskne...v tom miste trosku obrus pist..me to delalo taky,ale tesneni to vyresilo..
Datum: 13. srpna 2010 23:48
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja musel dat těsnění pod hlavu o síle 1milimetru ,aby to nebuchalo.....
Datum: 13. srpna 2010 16:58
 Tak to snad ani není možný...leda že by si měl nějak rapidně sníženou hlavu.
Datum: 13. srpna 2010 16:40
 PIst je spravne a hrana pistu je zaroven s hranou vlozky uplne zaroven ale pist jak je do boule tak boule kouka dost ven a nepomohlo ani kdyz jsme pod hlavu dal tesneni
Datum: 13. srpna 2010 16:03
 Dej pod válec těsnění tak, aby si srovnal hrana pístu s vrchní hranou vložky...to znamená..dej tam třeba 2 těsnění....btw : nasadil si píst zprávně?
Datum: 13. srpna 2010 14:57
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus mám jawu 05 a jede super ale jeden problem přece vždy nastartuje nakopavockou na 1 kop a pak jedu dam plny a kdyz se motor uplne vytoci na ma otscky tak prestane tahnout a zacne mit zvuk jako by to prestalo spalovat a jakoby to kucka nevite co stym ? muzou to byt sptne krouzky protoze ty vubec nedolihaji díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 13:06
 Máš to stoprocentně dobŕe seřízené? Odtrh, pŕedstih? Nemáš škvarek na kladívkách? Měl sem ho tam taky, startovalo to výborně, ale dost se to dudilo...
Datum: 13. srpna 2010 13:06
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ten rok opravdu nevim stitek to nema ale motor je serizeny dobre startuje vzdyckky na 1 naslapnuti
Datum: 13. srpna 2010 10:27
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To podle mě není kroužkama ale špatným nadstavením motoru seřiď si to dle příručky na základní nadstavení a potom to došteluj jaký máš rok výroby?
Datum: 13. srpna 2010 10:11
 Bude to těma kroužkama
Datum: 13. srpna 2010 9:53
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarvim ,chcisi koupit novy pist a krouzky.Zmeřil jsem prumer valce a vyslo mi 38.6mm jaky pist si mam koupit??38.00 38.25 38.50???diky fakt newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 15:08
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 kup si píst a kroužky pro druhý výbrus, tzn. 38,50mm
Datum: 12. srpna 2010 15:08
Jméno: Franta
IP: uživatel10027
 Zdar draci, může mi někdo vysvětli co to je to odlaďování a jak se to dělá? nebo odkaz kde je to vysvětlené...? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 16:57
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Díky
Datum: 12. srpna 2010 16:57
 Jasný, mě zrovna napadl vzducháč
Datum: 12. srpna 2010 11:33
 doplním dachla.... pri odlaďování třeba s tím sportovním filtrem laboruješ s velkostí hlavní trisky tak aby jsi dosáhli ideálního směšovacího poměru paivo/vzduch.... to poznáš podle elektrod na svíčce zbarvených do cihlova.
Datum: 12. srpna 2010 11:32
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 viz. Dachl, obvykle se jedná o hledání správné trysky, nastavení předstihu..
Datum: 12. srpna 2010 11:32
 Dám ti přiklad...koupíš si na pincka sportovní filtr t%reba...a odladíš ho tak aby ti to s ním jelo co nejlépe.....
Datum: 12. srpna 2010 11:30
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 zdarec ... nechal jsem si v brusirne udelat na fika 6. výbrus ... dostal jsem k tomu pist, krožky, čep a zajiztovaci perka.... pist nandam na ojnici a chci nasadit valec a zjistim ze prvni kolicek v pistu primo vede pres sací kanál ..... a prvni prouzek se zasekava o kanal ..... co stim ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 23:39
 je to normální že se kroužek sekne o kanál při nasazování... přes kanálek ten kroužek přimáčkni k pístu a opatrně ho nasun dovnitř... Ale ten šroubovák alespon omotej nejakou hadrou abys ten kroužek nepoškrábal či jinak nepoškodil
Datum: 10. srpna 2010 23:39
 naučte se číst...píše že první kroužek jede před SACÍ kanál... to je uplne normální!!!
Datum: 10. srpna 2010 23:39
Jméno: Noname
IP: uživatel10161
 Co kdyby jsi otocil píst na ojnici o 180 stupnu? Není na pístu značeý vrchol TOP?
Datum: 10. srpna 2010 23:09
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pokud ti to nejde nandat tak to z vrchu z mackni sroubovakem
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 ty si myslis ze pist vrchem otevira sací kanál? ani náhodou...az nasadis valec tak krouzky k sacimu kanalu ani nedojednou.... saco kanal se otevira zadem pístu.
Datum: 10. srpna 2010 21:22
 vůbec nic, nasaď to... po nasazení přes sací kanál první kroužek vůbec nechodí...
Datum: 10. srpna 2010 21:21
|



|