|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,potřeboval bych se zeptat jestli je můj mustang v dobrém stavu když s ním jezdím do delších mírných kopců za 3 s 13 zupkem.Je tam nová pístní sada, elektrody na svíčce jsou na 0,6 a předstih je 1,4 mm.Po rovince z něj víc jak 75 nedostanu protože pořád ještě nemám 100% zajeto jinak svíčka PAL N14.Prosím napište co si o tom myslíte potřeboval bych to vědět.Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:33
 No 75 to musíš mít 2 kroužkovej píst a hodně dobrej motor a taky kliak se musí volně otáčet a komprese by neměla být zase tak velká.Já měl 21 s 3kroužkový pístem a to bylo na tah dělo ale víc jak 65 -70 to nedalo poněvač 3 kruhy mno..........A s předstihem 1,4 to je nějaký divný ?To máš teda v tom magii ale tak jeslti ti to jede jak píšeš tak bud rád a předjížděj simsony a skutry at maj respekt.
Datum: 28. června 2010 22:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Poradiš prosím jaký by jsi ty doporučoval?Ještě jsem myslel že bych dal svíčku NGK.Chtěl bych jezdit pokudmožno co nejlépe ale přeci jenom je to seriovka.
Datum: 28. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jede vyborne, ale neverim ze to jede tolik stimhle prectihem
Datum: 28. června 2010 20:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Moc díky
Datum: 28. června 2010 20:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide ti výborne
Datum: 28. června 2010 18:42
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 dobroš , jestli si to seda tak je to vynikajici
Datum: 28. června 2010 17:22
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Ahoj seso chci se zeptat na ty valce na Pio ten original 38 jestli je to polsky nebo cesky jde mi o to jestli se da vlozka vylisovat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Omlouvám se ale nevšiml jsem si předchozí odpovědi
Datum: 28. června 2010 18:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mne 38 jde vylisovat a 40 nelze vylisovat
Datum: 28. června 2010 18:34
 jsou polske a nejde vylisovat
Datum: 28. června 2010 16:30
 Budu přeložiskovávat mustanga a měnit gufera. Nakopírovali byste mi prosím sem odkazy z FK a napsali počet kusů¨, vůbec nevím, jaká ložiska koupit a kolik kusů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:50
 Já nepotřebuju nutně jezdit, mám na to ještě rok. Ten motor má najeto asi 10 000km, ten nebude na kompletní generálku, ale gufera šly do hajzlu a ložiska to taky užije.
Datum: 28. června 2010 20:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 stando: asi takle, z vlastnich veci co jsem delal at uz na motorkach nebo na autech tak skoro vzdy se objevi dalsi zavada jako treba opotrebovana kolecka (poznas je kdys je motor slozenej?!) spojka (mezilamela
v PI*I (poznas na slozenem motoru ze je ozvejkana?) startovaci segment atd mohl bych pokracovat jiste urcite vis ze STUDENTI maji hluboko do kapsy (nevim jak je na tom ondragam) ale ja ano a kdys si objednam
neco z netu dam navic 100 a pak zjistim ze potrebuju jeste neco tak 100 bych radsi projezdil v benzinu nez cekacka na dily navic ja kds neco delam tak poradne
takze kdys mam rozpulenej motor proc nevylestit klikovej prostor pro hladsi chod?sam jiste vis ze (pocitam ze ti par motoru pod rukama proslo) ze bloky motoru ve vnitr vydapdaji ze bych blil a to za 1 den neudelas
... delnici asi vmem pripade vsechny motory delaly posledni sichtu o vanocich a chtely domu tak to tak vyprasily (zkratka vsechno hrube a humus) navic ten motor zase dlouho rozdelavanej nebude tot muj nazor
at si dela kdo chce co chce ale ja OBZVLAST NA SVEM bych se stim motorem mazlil a ne zbouchat hr hr potrebuju jezdit nemam cas honem honem
Datum: 28. června 2010 20:09
 Hele, na toho mustanga je koupím určitě, ten má papíry a ať je to v pořádku, ať se na tom dá jezdit, teď jsou v hajzlu gufera, budu instalovat osmý výbrus, tak to i otevřu a přeložiskuju, ať můžu přístí rok brázdit české silnice. Pokud budou blbý v pařezovi, koupím je u známýho dodatečně. Teď váhám, jestli objednat ten lukopren za 135Kč, nebo koupit v Kolíně něco ve specializovaný prodejně tmelů.....
Datum: 28. června 2010 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 to je právě otázka a tady od stolu z okresu kladno ti na ni odpovedet neumim.....pojem jede "dobre"je moc sirokej .....klasika.....jak uvidis,ze je to uz vytahaný,nebo v tech ložiskách budou takový nápeky od přepalenyho m2t,tak ty loziska vymen....pokud budou dobry s hladkym chodem a normalni vuli tak neni duvod je menit.....pokud v nich nelítá klika tak bych je nemenil vubec!
Datum: 28. června 2010 17:17
 Já teď nutně potřebuju stahovák startéru na Tatrana a abych ušetřil na poštovném, tak si k tomu přiobjednám i ložiska a další opičárny. Jinak ještě dotaz pro vás. Když motorka dobře jezdí, jen z ní teče olej, měnili byste ložiska? Gufera samozřejmě půjdou nový, preventivně...
Datum: 28. června 2010 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Věc B je,když potřebuješ druhej den jet a je předem dáno,proc se motor rozebírá,co se bude měnit,opravovat....takze si vsechny potrebny dily na vymenu sezenes dopredu,,,.to je pak operace na pul dne nejvíc.....kdyz se s tim budes hodne piplat....
Datum: 28. června 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel9777
Datum: 28. června 2010 16:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 lisej se.... hele vem ten motor rozpul ho a pak se kouknes na cisla lozisek a gufer ktery si objedas pokud nejsi prase tak motor budes davat do hromady budes: mejt, lestit atd abys to mel pekny a vsechno v cajku
tyden bez fichtla te nezabije (nebo jak se tady dlouho ceka na dily) kort tebe kdys mas hafo jinejch motorek v garazi takze za me tak..  kazdpoadne loziska stejny na vsechyn typy nejsou
Datum: 28. června 2010 16:14
 Dík. Jsou stejný na všechny fichtly(třeba 555, 23 atd.), nebo se lišej?
Datum: 28. června 2010 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 kamo si línej,ale ja este víc  ti to vypisu,mam to v telefonu  a najdi si to  Loziska: Klika 6303 C3 2x ,Výstupní hřídel prevodovky 6004 C3,hřídel pod spojkovym košem 6202 C3,lozisko v deklu 6202 C3. Gufera: Klika 17-30-7 2x, vystupni hridel 25-42-7,dekl 15-35-7. Ložiska na kliku doporucuju lepší jak ZVL,ale i ty ZVL stačí......
Datum: 28. června 2010 15:34
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:27
 Tak výkonnější motor.... Ale když s tím budu jezdit stěží 50 po vesnici ,tak mě nějaký vibrace netrápí.
Datum: 28. června 2010 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Tupoun mlátí do kliky,inteligent si udělá přípravek!!! Klika musí do ložisek ztuha suvně,bez zbytečného násilí!! Sebemenší poklep muže kliku rozcentrovat o pár desetin a to pak u výkonejsiho motoru znamená ohromnej nárus vibraci v otáčkách!!
Datum: 28. června 2010 17:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 28. června 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja tú polovicu čo mam v nej prevody dám do mraziaceho boxu a druhu polku dám nahraiť tak na 70C a potom to celé zložím bez akéhokoľvek násilia doslova to spadne dokopy
Datum: 28. června 2010 16:21
Datum: 28. června 2010 15:54
 Jestli si rozumíme. Mám jednu půlku skříně, tam je už poskládaná převodovka atd., je tam tmel a snad dostatečně nalisovaná klika. Teď to budu přiklápět druhou půlkou, musí bejt ohřátá, nebo se na tu kliku natlačí tím přitahováním šroubů?
Datum: 28. června 2010 15:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že klia nebude uprostřed nevadí...stejnak se to liší jen nějakým mm....no hele nedávno jsem dělal 150 a koupil jsem tu malou tubičku lukoprenu za 45kč a namazal jsem s ním odmaštěněj karter a nalepil na papír a nechal do druhýho dne...druhej den jsem ten karter obřízl aby mi tam zůstal jen přilepenej papír a namazal jsem si druhej karter...po půl hodině jsem to sešrouboval a po 14 dnech nebyl motor zespoda ani mastnej ! takže to asi funguje
Datum: 28. června 2010 15:41
 kliku do jednoho kartru dás snad ještě než dáš dovnitř převodovku, ne? ložisko i s kartrem nahřej a kliku do něj naklepni gumovým kladivem. .....to dave´s: jasně že můžeš použít jen papír pokud jsou bloky přesně rovné....pokud to někdo půlil šrubovákem a majzlem je jasné ž euž to rovné neni tak to s pouze papírem bude chcát  ....uvažuj i tak jako by motor nekdy půlil 13letý prcek bez stáhováku
Datum: 28. června 2010 15:40
 Jakou značku tmelu? Utřeš hadrem namočeným v čistým benzínu? Pak ještě dotazy:ta druhá půlka karteru se neohřívá, ono se to ložisko natáhne na kužel kliky silou těch utahovaných šroubů? Může se stát, že když zandáváš kliku do karteru, že ji tam natlačíš málo a nebude uprostřed?
Datum: 28. června 2010 15:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nepouzivam tmely a ani kapaka jen tesneni a vazelina mam tak udelano 5 svejch motoru a ani jeden se ,,nepocurava''  bylo to tak ve virobe tak proc tam sr*t tmel ze... mimochodem delal jsem nikdy nepulenou 555 ... a mezi blokem nebylo ZADNE tesneni....
Datum: 28. června 2010 15:27
 dosedací plochy utřu hadrem, napatlám prstem vrstvičku tmelu, přiložím druhý dekl, nychytím šroubkya lehce přišrubuju....nechám to 5 minut zavadnout dotáhnu na doraz.... nikdy sem pod motorem nenašel kapku... papír nepoužívám.... takové tlusté jakoby palírovo gumové těsnění dávám jen ke spojce bez tmelu.... pokud plochy nejsou rovné tak si vem tabulku skla, na to polož šmirgl a kartrem párkrát po to šmirglu přejeď aby se plocha srovnala..... nemusíš to pokládat zrovna na sklo, ale na cokoliv co je přesně rovné
Datum: 28. června 2010 15:22
 Já si to myslel. Jakou značku? Kombinuješ s papírem? Necháváš přes noc nedotažený a pak utahuješ na krev?
Datum: 28. června 2010 15:15
 benzínem voe...každý sem může někdy upsat  používím na motory jedině červený motorový tmel.
Datum: 28. června 2010 15:12
 Už je to tu. CO je to banín? Jinak, čím to máš dělaný ty?
Datum: 28. června 2010 15:08
 paulin velmi NEdoporučuju!!!!! kam se ho dal tam to teklo i když sem postupoval podle návodu. navíc reaguje s banínem a mění se ve sračku.
Datum: 28. června 2010 14:55
 S tím nemá moc lidí dobrý zkušenosti, ale zase je to levnější. Počkám na další reakce.
Datum: 28. června 2010 14:47
Datum: 28. června 2010 14:42
 Zdar ,nevíte někdo o firmě ,která dělá výbrusy v Olomouci?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 11:11
 jo
Datum: 29. června 2010 11:11
 Kožušany asi 7 km od Olomouce a to je ta prodejna Simson a MZ?
Datum: 28. června 2010 19:12
 PRO BIKE Štěpánek Jindřich... má to na rolsberský u hornbachu.. dělal me tam výbrus na 555.. odkud presne si?
Datum: 28. června 2010 14:16
 čau draci...asi to sem nepatří ale nemátě někdozájem o repasovanou klikovku na jawu 05 s jehlovým ložiskem nahoře? Válí se mi doma ve skříni asi 5 klikovek na 05ku,všechny jsou v dezolátním stavu nepoužitelné tak jsem si říkal že je jich škoda,nechal bych je zrepasovat a někomu by to možná udělalo radost i užitek... Cena za repasi je něco kolem 1000Kč. Repase kliky na jawu 21 mě stála 890 tak na 05ku to bude podobné. Zrepasovanou kliku bych prodal za 50Kč+cena za repasi. Ještě jednou se omlouvám ale už jsem to měl na 10ti inzercích a nikdo se neozval tak se tady třeba někdo najde. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:56
 aha no tak to je škoda... Strašně nerad házím součástky z jaw nebo čz do šrotu ale asi minic jinýho nezbyde. Ve skříni se mi sama neopraví a když to s tou repasí je takové špatné tak nezbyde nic než je vyhodit... Díky za info
Datum: 28. června 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Kámo vybral sis dost blbej artikl....kliky 05 je dost choulostivý zboží a speciálně kliky z 05 pred rokem 65 jsou extra mekke a nektere ani prelisovat nejdou,protoze se proste vymáčknou...nemluvě o měkkosti materialu....tam se nedá opravit nic...ja osobně bych si kliku z 05 na repas vybíral hodně dlouho a pokud mozno co nejmene ojetou a nepoškozenou....pokus dobrej,ale asi radsi udelej radost sobě a tech 50,- za jednu ti ve výkupu daj taky  mě by spíš zajímala 21 klika s 05 hřídelema,ale s tvrdejma,cementovanejma......to mělo pár kousků pred zacatkem vyroby typu 20,21
Datum: 28. června 2010 17:25
 a ještě to má rozbouchaný závit jak to nějaké prase vyráželo kladivem...to by samozřejmě opravili taky
Datum: 28. června 2010 17:09
 na všech klikovkách mám ojnice tak vyčvachtané že mají vůli až dřou o setrvačník,jsou tam vymleté bronzové pouzdra,rezavé jak liška,rozcentrované,ojnice ohlé... Nevim kdo to tak zřídil a právě takto je to k ničemu a tou repasí z toho vznikne klikovka uplně nová. Tak říkám že bych to někde nechal zrepasovat a prodal to protože je toho škoda a v takovém stavu je to nepoužitelné
Datum: 28. června 2010 17:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak to myslis v dezolatnim stavu? jako ze je treba ohla ojnice nebo ze to ma vuli jak dobytek nebo ze je zadrena?
Datum: 28. června 2010 16:26
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim, chtěl bych se zeptat: mám 2 kroužkový píst (po výbrusu, najeto jen asi 200 km), fungoval by správně motor kdybych tedy na 2 kroužkový píst dal jen jeden (moc neojetý) kroužek? Mohlo by to zvýšit výkon? (menší tření) Teoreticky ano žejo? Nechce se mi totiž kupovat nový 1 kroužkový píst. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:49
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 Nefungovalo a je to celé od začátku nápad chorého člověka. Proč jsi dělal výbrus? Aby jsi snížil kompresní poměr tím, že pak sebereš z pístu jeden kroužek, nebo tam dáš jiný, který tam vůbec nepatří a ještě ke všemu ojebaný? Myslím si, že když si správně nahustíš pneumatiky tak ti to ne teoreticky, ale prakticky sníží tření k vozovce a mírně ti to zvýší výkon, a to bez nutnosti kurvit motor. Než si posereš motor po výbrusu, investuj trochu úsilí a nastuduj si třeba dílenskou příručku, nebo cokoliv jiného, co ti pomůže pochopit princip funkce motoru a jeho jednotlivých součástí.
Datum: 28. června 2010 15:49
Jméno: tomas
IP: uživatel812
 mě když prasknul jeden kroužek tak to vůbec nechtělo chytit a to ho to už naházelo do fejfuku
Datum: 28. června 2010 13:12
 jelo by to hůř,protože drážkou pro 2.kroužek by ti pronikala směs do vyfuku
Datum: 28. června 2010 12:29
 Zdravim, ctel bych se zeptat zda nekdo nevite kde sezenu hlavu na mustanga (pio), která tu byla nabízena dříve. Bylo o mnoho větší a lépe to prý chladilo. díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:54
Jméno: malejjj
IP: uživatel9779
 jj tu vejirovou a mas fotku?
Datum: 28. června 2010 18:54
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 myslis vejirovou (hvězdicovou) hlava si u pravenym spalovakem? nova stoji 1500 se sroubama
Datum: 27. června 2010 23:22
 Jenom takovej nápad. Mám dost vyběhaný motor( i když při neopatrnosti mi to málem ukopne nohu) 175/356. Dá se nějak poznat výbrus podle pístu, vlastním poměrně nepřesnou šupleru? Řekněme, že tam bude první výbrus, tak bych koupil kroužky na druhej výbrus a pilníčkem je zbrousil, aby při vložení asi do půlky válce měly mezeru 0,2mm? Šlo by to, mělo by to lepší tah a sílu, ono to už na čtyřku do kopce nemá páru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 musíš je zbrousit tak,aby se je tam spodem válce ztuha dal....válec bohuzel neni vsude stejne ojetej,takze nekde nad vyfukovym kanalem muze mit krouzek vuli 2 desetiny,ale spodem ho pak neprotahnes....pokud mas valec az tolik v prdeli,tak si myslim,ze lip jak 4 desetiny nad vyfukem to nebude....nedávno jsem to zkoušel na pio a dopadlo to asi tak....to ze moto nechce do kopce muze delat jen bohata smes....
Datum: 27. června 2010 22:32
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 zdravim chci se poptat da se sehnat funglová klika a valec na pareza 555? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:44
 No já neim ale řekl bych spíš že ne na jawa 50/20,21,23mustang seženěš ale na tohle ne asi
Datum: 27. června 2010 18:44
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 cus lidi mam 2 dotazi a to jestli bude drzet tekuty zelezo v zavitu ve valci kde ma byt matice k vyfukovymu kolenu protoze zavit uz je v hajzlu a to totalne a cim by mohlo byt ze jsem mel skoro trictvrte pistu pokrytyho karbone jeste dodam ez je to jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:32
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 to ti nepovim nemam tachac .. teda mam ale jeste sem ho tam nedal ale dam  jinak fekli z vesnice si na rozjezdu davam na jednicku a to s hodne velkym naskokem jinak nevim proc nane vsichni nadavaj ja jeste nemel ani jeden problem  jen vymena lamel a ve valci spatnej zavit na koleno uz pomalu vyreseno  ale fekl se stimhle neda vubec srovnat  myslim si ze je to takovej stred  prdel jak svine v lese jezdit se tim da dobre de to uplne vytocit a nezabiíjes se takovej vytunenej fichtl no
Datum: 27. června 2010 21:32
 Tak to je normální já to měl taky vždykcy tak i u fíka co mě dobrou kompresi a jezdil dobře.Hele kolik jede ta JAWA 90??Nikde sme to neviděl na vlastní oči docela by mě zajímalo jak to jede.
Datum: 27. června 2010 18:43
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 jeste dodam ze cerna nebo pokrita karbonem je jen ta vrchni cast ne celej pist !
Datum: 27. června 2010 15:58
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravim draci, prosím poraďte čím jste vypalovali(dekarbonovali) výfuk u pionýra? A dále, drátěnky. Kdy je měnit? Je lepší když tam jsou nebo bez? Díky H.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:42
 vykastruj výfuk a ten vnitřek vypal nebo vytří hadrem ale pak ti to sfialoví ale ty střeva vypal normálně a složto a necpi tam žádný drátěnky a tak pak to nemusí ani jet.
Datum: 27. června 2010 18:42
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 jak říkám autogen nebo plynovej hořák
Datum: 27. června 2010 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 opravdu jsou k ničemu?? Nějakej účel plnit museli, třeba zachytávat nečistoty a následně ucpvat vejfuk   .. ještě nějaký další návrh jak vypalovat výfuk?  ten autogen by možná šel..
Datum: 27. června 2010 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš drátěnky na nádobí apodobně, tak ty tam jsou naprosto k ničemu..akorát to brzdí
Datum: 27. června 2010 12:47
 Propan butanem nechci ho znicit..
Datum: 27. června 2010 9:28
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 taky se chystám na výfuk budu to dělat autogenem
Datum: 27. června 2010 8:57
 Čus draci tak včera mě kámoš půjčil mustanga a ještě jeden kluk jel s moskqvitem a tak sme skusilo co to dá bylo to tak 1km do kopce mírnýho a potom rovinka ve městě .Zezačátku kopce mě mírně ujižděl poněvač to má dlouhý kvalty o proti moskvitu a pak v kopci sem ho začal dohánět a v zatáčce mírný skoro nahoře kopce sem ho předjel a říkal mě že jel něco kolem 75.Ale to bylo rychlost jako svině ...D:  no a potom sem to zaparkovali a hned projeli cajti .Sem myslel že půjdou po nás žesme překročili rychlost   .Ale stejnak 5kvalt moskvito a na to že to je ještě nový tak to zas tak moc nejede .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ono treba nebude problem v prevodovce ale ve stylu razeni ... dle meho kdys cches tak to tam pada velice pekne jenze to je styl razeni: plny, ubrat, lupnout kvalt, plny zadna spojka a mezera je minimalni
ale prevodovka na toto neni dimenzovana... ale aspon nepadaji tolik otacky
Datum: 28. června 2010 0:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 já s vami nesoulasim na pincku je provodovka na hov-o prtoze to hrozne pada ty otacky a hlůavne na ladenych motorech mela byt 4kval ale se stejnou maximalkou ale mesimi mezerami aby otacky nepadaly ale aby motor mel porad optimalni otacky to by pak byla jina jizda
Datum: 27. června 2010 23:27
 BOCHEER:S tou 4 kvaltovou převodovkou máš pravdu taky sem nedávno složil fíka byl to sice šrot ale motr nebyl špatne ja dal sme tma 11 zub a to táhlo jako svině a těch 60 to jelo.Oni kdyby soudruzi jenom chtěly tak by dokázali udělat hodně namakanýho fíka.Neim proč to neudělali pak by to bylo uplně o nečem jiným .U tý seriovky mě u tý převodovky vadí akrotá taa mezera mezi 1 a 2 a pak už mezi tou 2 a 3 to už zas tak hrozný.
Datum: 27. června 2010 18:40
 MB:Abys věděl tak tadycty policajti co jsou u nás tak jsou na nás zasedlí a oni projížděli ale nezastavovali a jenom čuměli po nás .A žádný tady pohádky neříkám a neim proč by to nebylo možný jako podle tebe .A když tady takhle prudíš tak mě nemusíš odpovídat na dotazy a cpát si ty svoje blbý kecy někam jinam dement*.
Datum: 27. června 2010 18:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši to je můj mustang  ten motor jsem poskládal z dílů co mám doma a má ještě 0 výbrus a rozměr válce ( měřeno elektronicky ) 38,08mm no a napasoval jsem do něho kroužky a víc jsem s tím nedělal  a už dost lidí co jelo vedle mě mi říkalo že to jede 75...sám jsem tomu nechtěl věřit...ale včera jsem jel s kámošem na mustafoj (ve dvouch) no a předjeli jsme simsona jak prd
Datum: 27. června 2010 12:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo je muzu poslat foto motor je 5 tikanal se vodou chlazenou havou a sanim klapkou do kliky ze spodu a z hora valce je vyjfk proste do kopce to jede jak po rovine otacky porad 12000 ot prevody krasne jdou za sebou neni sebemensi pokles paradni
Datum: 27. června 2010 10:38
 jestli je to pravda tak to musí byt fakt dělo jak PRASE!!!!! Taky bych někdy chtěl něco takového ovšem jakou to bude mít žiotnost
Datum: 26. června 2010 23:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Jeden borec kousek od nás má jawu 21 upravenou koplet ze 6stupnovou prevodovkou prevarene z ktm 85 to jezdi opravdu jak kroska do kopce 6plny jak nic vybec to nezdycha to rve asfalt samo ma tam tuning motor a hlavu ma vodou chlazenou
Datum: 26. června 2010 23:35
 Já bych tonu i věřil... na to že je to 5 kvalt tak nic moc.... Kdyby se dával čtyřkvalt do jawek 21 sériově už od výroby,víte co by to bylo za luxus? s 11zubem by to na čtverku dosahovalo stejný rychlosti jak na trojku s 13zubem a s tím 11z to má teda zátah jako kráva když je motor v dobrým stavu...
Datum: 26. června 2010 23:30
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 26. června 2010 22:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no nevim , verit se mi tomu nechce
Datum: 26. června 2010 22:22
 prosimvas čím je způsobeno to že přehřátý motor je strašně líný? Nějaké velké tření? nebo špatné spalování? Nějak jsem se tímto nezabýval ale dneska jsem jel prudký kopec. po chvíle mi to tak tak tahla jednička. Zastavil jsem v hospodě a mezitím motor vychládl a pokračoval jsem v jízdě a najednou už jsem to hnal na trojku do toho kopce... Jen tak mě to zajímá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:18
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 Boocheer - v jiných příspěvcích kolikrát shodíš člověka, který radí moudře, nějakou svou debilitou, nebo přitakáváš nějakému nesmyslnému nápadu oproti správnému řešení problému a tady se ptáš na takovou banalitu! Příště bude co? Budeš machrovat o převodovkách a pak se ptát jak se startuje motorka?
Datum: 28. června 2010 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Hele to je jednoduchý.....jak se motor mene chladi,tak se ohriva,jak se ohriva,tak lenivý a navíc se s teplotou karburátoru a klikové skrine meni objem nasateho vzduchu,hohatost smesi a dochází k mensimu chlazeni motoru smesi,protoze smes je taky teplá....hodne pomáhá svíčka N14C a aspon pul centimetru vysoke tesneni mezi sacim kolenem a válcem....neumíš si představit,jakou změnu to sebou přinese!!! Já osobně na CU mam takle odizolovaný karburátor a je neustále ledový a motor vadne uplne minimálně....a to musím dodat,že nezná otáčky nižší jak 6000 a kompresní poměr ma jeste malinko vyšší jak od Stejskyho.....fakt neco neskutecneho......ale za predpokladů,ze je vse správně seřízeno!!!
Datum: 27. června 2010 11:39
 aha... takže píst by se měl roztáhnout víc než vložka a vznikne velký tření? Až ted jsem si uvědomil že při stejné teplotě je hliník víc roztáhlý jak litina... Jsem hold blbec já když si něco uvdomím tak to chvili trvá
Datum: 27. června 2010 0:40
 co se děje s kovem když se zahřívá? roztahujese..... a hliník se roztahuje nejlíp a nejrychlej. tak co se děje ve válci když se píst roztáhne?
Datum: 27. června 2010 0:29
 jo to vím ale mě by zajímalo proč. Jestli se nějak zvyšuje tření? Ptám se jako malý mamlas ale docela mě to zajímá
Datum: 26. června 2010 23:58
 každý motor ztrácí se zvyšující teplotou výkon...to nevíš?
Datum: 26. června 2010 23:46
 jo to vím ale já jsem nemyslel jak dojde k přehřátí motoru. já jsem měl na mysli čím je způsobeno to že je motor líný když je přehřátý... i tak dík za odpovědi
Datum: 26. června 2010 23:33
 nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,bohatá směs
Datum: 26. června 2010 21:54
 je to tím že si jel pomalu a nebyl žádný nápor vzduchu....jinak řečeno nemělo se to jak chladit
Datum: 26. června 2010 21:17
 když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:57
 nenzl : díky . pero. - říkám když se chci rozjet a né když dojíždím.zas tak blbý nejsem abych neuměl dát při podřazování jedničku...
Datum: 25. června 2010 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo to bude tím , že když dojíždíš tak tam dáš neutrál mezi 2-3
Datum: 25. června 2010 15:14
 Pritahni automat a kup novy lamely a bude to ok
Datum: 25. června 2010 14:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus čus jedete nekdo na závody na kašavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:24
 Je stejný stahovák rotoru na tatrana jako na čz 150?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 20:50
Posl.aktualizace: 24. června 2010 23:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to dačo s kľukov toto mi robilo na tatrane tá motorka má svoje roky ta čo od nej chceš
Datum: 24. června 2010 23:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 mas recht  - dokud jede - tak to neres
Datum: 24. června 2010 21:06
 Dokud se to nezadře, budu jezdit na zvonící kliku.
Datum: 24. června 2010 20:29
 klika nebo futro bude v hajzlu...
Datum: 24. června 2010 20:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdá se mi jakoby to bylo něco za deklem spojky jakoby to asi byl segment jakkdyby tam něco klepalo
Datum: 24. června 2010 20:20
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec, mám jeden dotaz. Nemůžu sundat hlavu u motoru z Jawy 20. Ty čtyři matky M10 byly trochu zarezlé, ale dostal jsem je ven. Hlava však nejde sundat ani za prase. Nechci to nějak poškodit, poradíte prosím ??? Dík moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Tak to pardón  Omlouvám se za mou neinformovanost
Datum: 25. června 2010 17:05
Datum: 25. června 2010 15:15
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Na jawa-50.cz bylo napsáno, že se to má odtahovat trubkovým klíčem 10. Tak sem ho vzal a odtáhl všechny matky... Já vlastně na 100% nevím že je to z dvacítky, ale říkal to ten chlap, co jsem to od něj koupil. P.S. Hlava už je dole, ale potom sem 2 hodiny vytloukal totálně zarezlý píst
Datum: 25. června 2010 13:12
 4 matky M10?  To máš, ale 4 krát zvětšenou verzi Jawy 20, ne?  Pokud si teda správně pomatuji (nevím, moc pionýrů sem za život neviděl....) tak tam jsou matky M6
Datum: 25. června 2010 10:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Vem si velký tlustější šroubovák a zapač mezi žebrováním a musí jít dole
Datum: 24. června 2010 20:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ne - ještě ne. Jenom se trošinku viklá, ale nepustí
Datum: 24. června 2010 20:26
 Takže už je dole? Já jsem udělal to co jsem ti radil u 175/356, na které snad 50 000km nikdo neudělal výbrus a nesundal hlavu, ta panečku skočila pěkně vysoko s řádným kovovým zvukem.
Datum: 24. června 2010 20:03
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Sem zabíral co to šlo, ale nic prostě. Akorát sem ji tak vyviklal
Datum: 24. června 2010 19:43
 slabochu...musíš vcí zabrat
Datum: 24. června 2010 19:41
 Utáhni tam svíčku a prošlápni to, ona vyletí.
Datum: 24. června 2010 19:41
Jméno: Mapone
IP: uživatel9758
 Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, Mám Jawu 555 a chtěl bych na motor nasadit hlavu a válec s pístem z 21, jenže 555má průměr pístního čepu 10mm a Jawa21 14mm.
Pasuje ojnice nebo rovnou celá klikovka z 21 do 555?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 19:53
 zdarec, ojnice nepasne ani zaprd z 21 do setrváku z 555... klikovka celá ovšem pásne do karterů z 555.. akorát musíš koupit jiný ložiska (6003 C3) a gufera (17×35×7 ale nejsem si jistej uz).. jo a pak je jeste problem s primarnim reezovym koleckem.. je výš, já jsem to vyresil tak, ze jsem si nechal zvetsit ten kuzel, co je v kolecku a pasne to ted jak prdel na hrnec  ... a valec z 21 na kartery z 555 sice das, ale jak rekl péro, jsou tam jiný přefuky, takze je to naprd...
Datum: 24. června 2010 19:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě je blbost to co chceš dělat...555 má jinčí přefuky..radši tam dej celej motor z 21 a nedělej nějakej bastl !
Datum: 24. června 2010 19:30
 mam za to že ojnice jo, ale celá klikovka ne...
Datum: 24. června 2010 19:13
|



|