slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  134  135  136  137  138  139  140  141  142  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím vás jak poznám že mám zajetého nustanga?mám nové pístí kroužky a podle mého tachometru mám od výmněny okolo 300 km najetých.ale nevím jestli to funguje jak má(tachometr)...jak to poznám?Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:20 to jeste nic neudela,ale kdyz bys dal 1:10,ryskujes pripeceni pistnich krouzku
 
 
Datum: 20. června 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
lej tam klidně 1:20 olejem motoru neuškodíš
 
 
Datum: 20. června 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělá to to že budeš dobře mazat, protože kdo maže ten jede
 
 
Datum: 20. června 2010 0:55
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok..díky moc .. a co se stane když sem ted nalel do nádrže hodně oleje s benzínem?dal jsem tam asi poměr nějak 1:20.moc sem toho dal já vím .. ale co to může udělat? jel sem s tím a akorát to hodně kouří..ale může to nějak uškodit?a kolik mám tedka mazat stačí 1:40 ? mažu Shell Advance SX2...díky moc
 
 
Datum: 20. června 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužky se nezajíždí...jen to prvních 100 km nehonit....už dávno můžeš na plný :-D
 
 
Datum: 20. června 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: Karaya1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, potřebuju sundat motor z Mosquita, ale nevím jak odpojit spojkové lanko a elektriku. Nevíte jak na to? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to by bolo potrebné vidiet,,skus to opatrne sám,len s rozumom a ked nieco neide posli foto :-)
 
 
Datum: 19. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši prosím Vás jak poznám že mám zajetého fichtla? četl sem že aso okolo 100km.?ale už jsme podle mého tacháče najel něco okolo 350 km... myslíte že to je zajeté?nové pístní kroužky? ?? jak to poznám ? díky moc a ještě čím je způsobeno že koppáka prokluzuje při startování ? a je normální když zařadím jedničku tak to trošku cukne a tak to lupne? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malinko utahni sroubek na spojce
 
 
Datum: 19. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem dával do mýho motor novou Ferodo spojku a když podřazuju z 3 na 2 tak v tom malinko hrkne.. Čím to bude?
 
 
Datum: 19. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel9359    
tak mě na krámě vyšli v sadě ferodo i s mezilamelou na 200 no ale tak když si dal 200 za lamely tak mezilamela stojí mylsím samostatzně 45 kaček maximálně takže to není tak hrozný záleží za jakou cenu to mají na krámě no
 
 
Datum: 19. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mas vcelku levny,me vysli ferodo 200,bez mezilamele
 
 
Datum: 19. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: kubiq      E-mail:      IP: uživatel9359    
jj s dachtlem souhlasím a nebo spojka už nejde sestelovat a lameli jsou v háji kup nový investice za 200 mě vyšli u nás ferodo i s mezilamelou dneska sem je měnil před závodama zrovna
 
 
Datum: 19. června 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti prokluzuje paka,a pri razeni to jde pres zuby (lupne to),tak je to v vetsinou zpusobeno sjetejma lamelama
 
 
Datum: 19. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kubiq      E-mail:      IP: uživatel9359    
po 350km to už můžeš jezdit normálně ale dávej tam kvalitnější olej než m2t a to že ti prukluzuje nakopávačka to je zpusobeno tím že máš špatně serízenou spojku a tím by se vysvětlovalo i cukání přii řazení a pokud ti neklouže nakopávačka ale nezabírá tak máš sjetej nakopávací segment ale spíš bych to viděl na tu spojku pošteluj jí a mělo by to bejt dobrý,hold u fichtla se musí všechno pořádně seřídit. zatím ahoj a hlavně ať máš uspěch at nemusíš měnit segment aby to nebylo tím...
 
 
Datum: 19. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
Čest jawaři potřebuju poradit koupil sem mustanga ale nevím kolikátej je to výbrus , zlomil se mě pístní kroužek a ted nwm kterej mám koupit na pístu je napsaný jenom zevnitř 5B a nějaký číslo M200A ....................... díky za každou odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tím že neumýte měřit šuplerou :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nultej vybrus je 38.00
 
 
Datum: 19. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je ale hodne velka kravina
 
 
Datum: 19. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale to je problem protože naměřil nějak 36 něco...
 
 
Datum: 19. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ti to ssebou nechce tahat ten válec tak to změř šuplerou třeba.myslím že 37,8mm je nultý výbrus.tak to změř
 
 
Datum: 19. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je problém vzít sebou válec a koupit podle něj? jinak 5ka znační 5tý výbrus.
 
 
Datum: 19. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar mám tokovej blbej dotaz ale nechal jsem na čz 250 udělat výbrus a vžiml jsem si na novém pístu že jak je pístní čep tak jsou tam 2 mazací dirky naco tam jsou když ten čep je tam natvrdo on se tam přece v top pístu netočí nebo jo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to je pekny, asi ji sezenu a prendam papiry ze 175
 
 
Datum: 18. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
jede těch 120 kmh kilovat to nevím vím jen že to má 15 koní
 
 
Datum: 18. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jakou mac ČZ tu starsi jednovejfuk?? kolik to prosimte jede jestli si to nekdy skousel a kolik ma kilovat??
 
 
Datum: 18. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
taky nechapu ale mel jsem to i ustaryho pistu ten byl teda taky nekdy uz menenej
 
 
Datum: 18. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus potřebuju poradit jedu na mustangovi a dobrý jedeto ale podřadim a začneto prskat a kdiš to dám do velkejch otáček tak to taký prská prská to někde u hlavy pod válcem těsnění mám ale pod hlavou ne muže to dělat to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
proč ne?? je klidně možný že ti to profukuje pod hlavou:-)
 
 
Datum: 18. června 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimvas jak mám vytahnout z pařezaácké převodovky to bronzové pouzdro ve které je uložena hřídel? Je to to druhé pouzdro které neni i z druhé strany karteru jak to jedno.Je to vymleté tak to chci yměnit. Vždy se mi to podařilo tak že jsem to nahřál a vypáčil šroubovákem. Ale toto tam drží opravdu fest. Několikrát jsem to nahříval,a jak páčím tak pačím a nic nevypáčím. Nechci to páčit nijak moc protože nechci poškodit karter... Neni nejaky zpusob jak to jednoduše dostat ven? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
nechal bych to odsoustružit..
 
 
Datum: 19. června 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě to je to pouzdro které nevyčnívá z druhé strany karteru abych ho mohl vybouchnout... Tam to neni jak vybouchnout
 
 
Datum: 18. června 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nahřát a vybouchat kusem dřeva...dřevo je měkký , takže nepoškodíš nijak kartery
 
 
Datum: 17. června 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
čau.koupil jsem novou hlavu na jawa 05 když sem ji namontoval tak mi nechce jet když se ho snažim roztlačit tak chyta ale hned zdechne A když chytne na starter tak zdechne až zařadim 1 a chci se rozjet... pls poradte ja uz vazne nwm co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
koupil sem si tu brusnou pastu sice to dlouho trvalo nez sem to vybrousil ale jede a chyta na drc...Vsem dik za rady
 
 
Datum: 18. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
se nediv tyhle zasrany repliky stojej za hovno ty novy nemaj zadnou drazku nic takze musis zabrousit brusnou pastou, tesneni nema cenu davat
 
 
Datum: 17. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
ok dikes
 
 
Datum: 17. června 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je prohlá a netěsní.....dej tam těsnění nebo ji zabrus.
 
 
Datum: 17. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
jo datahl sem to křižem a pred tim jel normalne
 
 
Datum: 17. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dotáhnul jsi ji křížem?
 
 
Datum: 17. června 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel9707    
zdarec lidi schanim co nejlevneji pist i s hlavou na jawa parez555 plis piste mi na e-mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: neumýš číst? přece píst na pařeza 555 co nejlevněji :-D :-D
 
 
Datum: 18. června 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba rozměr toho pístu?
 
 
Datum: 17. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci dneska mě velmi zklamala jawačž150 jel sem na ní do školy a po chvíli když se to zahřeje tak to začlo střílet ze sání hrozně a dusilo se to a vůbe to nejelo netáhlo prostě.Co stím.??Dik moc za rady už neim co stím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to střílí z výfuku tak to je jasný. Bud je vadný kondenzátor,nebo vynechává svíčka nebo se ti něco pohnulo v zapalování a tím pádem se ti rozladil předstih a třeba i odtrh...
 
 
Datum: 17. června 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehnulo se ti neco v zapalku?
 
 
Datum: 17. června 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
cf lidi nevíte kde bych sehnal hlavu na čz 175/450 dvousvíčkovou co mívaly svazarmovky kdysi sem ji dražil na aukru a nevyhrál sem docely ji potřebuju nemáte někdo ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
cf lidi mám dotaz nevíte kde bych sehnal formu na píst čz 175/450 nebo jawa 350 360 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože chceš? :-D...při výrobě pístu se odleje špalek hliníku a ten se pak opracovává....nejlevnější je si ten píst koupit.
 
 
Datum: 17. června 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom takovej dotaz-v půlkách motoru teče dost olej, je mi jasné, že se bude půlit, ale jestli to jde nějak napůl rozpůlit nebo něco takového:-):-):-) Prostě, že by tam zůstala převodovka, klika a všechno ostatní, že bych jenom sundal jednu půlku, oškrábal starý tmel, odmastil, dal nový a zase zaklapl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
rozdělat motor z 555 je ještě jednodušší...protože tam máš obě kolečka 19z , takže tam prakticky nemůžeš dát nic špatně nebo obráceně...u (novější 05) 20,21,23 musíš dávat pozor aby jsi nepřehodil kolečka 20z a 18z
 
 
Datum: 16. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prakticky to je to samé akorát to má jinačí spojku,jinačí zpřevodování a jinačí ložiska ale ten mechanismus a to uspořádání všech těch součástek je v tom naprosto stejné...
 
 
Datum: 16. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já vím, třeba na jawa-50.cz . A je tam něco jinýho v tom půlení oproti 555?
 
 
Datum: 16. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu je x návodů jak rozpůlit a složit motor
 
 
Datum: 16. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, nepůlil, vyhýbám se tomu jak čert kříži. Já vždycky když něco seřizuju nebo opravuju, tak to pak blbne. Kort když ta motorka jezdí jak ďas, ale teče z ní olej, tak se mi teprve půlit nechce. Ale když už to budu muset udělat, tak bych rád přetěsnil a vyměnil gufera a spojku bych si udělal v motorce.
 
 
Datum: 16. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy jsi nepůlil motor? při půlení ty vždy v jednom bloku zůcena celý vnitřek motoru
 
 
Datum: 16. června 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde ale proc to neudelat cely poradne
 
 
Datum: 16. června 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik stojej komplet ložiska na fíka 23 a 555? Známej má firmu, kde dělá s ložiskama, tak by mi možná nezapočítal přirážku. Dále kolik stojí ten červenej silikon na motory, lepidlo na ložiska a gufera? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u nás stojí jedno ložisko kolem 40 kč no a těsnění počítej celkem do 30kč motorový silikon 50kč no a to lepidlo na ložiska je docela drahý..já za něj dával 160 no a gufera počítej tak 15-20 za jedno
 
 
Datum: 16. června 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedno, to bych mohl udělat ty 2 motory za 4 stovky na ložiskách, to je paráda.
 
 
Datum: 16. června 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty český
 
 
Datum: 16. června 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
ložisko stojí okolo 30-60 kč
 
 
Datum: 16. června 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz jestli bych mohl zajet výbrus na jinym pionýrovy se značkama a zajet to po silnici a pak to dat na druhýho kterej je na závody a do lesa jestli se stím nic nestane nebo nebude jinak vyběhanej.dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jesi to dobře zajede nevim proc by kupoval nove krouzky normalne zajed na jednym a dej to cele do druhyho nevidim jediny problem a co konkretne by se stim melo stat?
 
 
Datum: 16. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
no vybehnout by se nemel ale az bych menil do jinyho pionyra dal bych zase novy krouzky
 
 
Datum: 16. června 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi by bylo vhodné to vyměnit i s pístem a kroužkama....
 
 
Datum: 16. června 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
je to jedno
 
 
Datum: 16. června 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
zdar mam ČZ 175/450 a prej to jede i tech 115 km nevim jak jste nato prisli?? skousel jsem jet 90 km je to povybrusu a ukazuje tachak dobre pri ty rychlosti to rve a delato divny zvuky je to normalni?? ocas me pripada jak kdyby narazel pist do hlavy hlavne kdyz brzdim motorem v nizkejch otackach ale mista k hlave tam je dost tak nevim cim to muze bejt?? prectih je 3,5. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Kámoš jí má a jede podle tacho 150 ale dle gps jede 120 má to celkem do rychla ale proste jede nechapu ze vam to jede jen 90
 
 
Datum: 17. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ze to dela bordel je normalni pac se to zabiha tak SUSTI krouzzky... to ze brzdis s motorem je spatne -2t se maze smesi vic snad neni potreba psat... na konec to ze pri nizkych otackach s zarazenym kvaltem motor BOUCHA je normalni pac se pere s kompersi a niskyma otackama... dela to kazdy stroj...at uz treba nejaky 6kilo nebo jen blbej fichtl..
 
 
Datum: 16. června 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Souhlasím s Alešem a k předstihu toto : Pokud nemáš typ De luxe , tak 4mm. U De luxe 3,5-3,8mm.
 
 
Datum: 16. června 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No na záběh by ta jehla měla být na čtvrtým zářezu od shora a bohatost by měla být kolem té 1/4 otáčky povoleno od dorazu,čím víc utaženo tím víc je to bohatší a je mín vzduchu.POkud ti to nepůjde do otáček moc a bude se to přidušovat tak je to moc bohatý a stačí to povolit a tím pádem ochudit směs,ale mírně s citem a pak zkontrlovat za 30km svíčku jakou má barvu
 
 
Datum: 15. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
bohatost jsem nechal jak byla myslim druhej zarez. olej daval polskej polosyntetiku kvalitni, davam 1:30 mam najeto asi 500 km ani skopce se ji prez 90 moc nechce
 
 
Datum: 15. června 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar, taky nechápu jak tato číza může někomu jet 115, já ji mám ale 2000km po G.O. a jela mě max 100 po mírném kopečku,po dálnici by možná 110 valila. Když na ní kdysi jezdil táta a motor byla v nejlepší kondici jezdila i 120. Pokud máš motor po G.O. a dělá to divný zvuky tak to není normální! Není to pístní čep nebo pístní kroužky? Kolik km je to po výbrusu?Aby jsi to právě nezadřel. Kolik dáváš oleje do benzínu - jaký poměr a jaký druh oleje? Předstih má být myslím 3,8mm a odtrh 0,4mm. Mimochodem máš originál karburátor a máš ho nastavenej na záběh - jehlu a bohatost směsi?
 
 
Datum: 15. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jem to roztlačil a vůůůůbec to nemá sílu..... :-(  když se rozjíždím tak musím držet skoro naplno spojku a plný plyn a ještě se musím odrážet ab se to rozjelo.a když mám nastartované a řadím jedničku tak to vždy udělá ůplně hnusný zvuk.(jako bych nezáčkl spojku) .. nechal jsem to nastartovné asi 3min a pořádně sem to protůroval a hned po tom byl válec aj koleno výfuku řelé(plivl sem na to a okamžitě se to ztratilo,když se to dotklo trávy okamžitě to zasičelo a tráva se spálila...mám nové píst.kroužky mažu červeným Stihl poměrem 1:30.Prosím hrozně o rady.Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Prozi      IP: uživatel13551    
Zkus přeštelovat předstih :-)
 
 
Datum: 30. května 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
za me je to spojka... dostatecne nevypina to ze to pri zareni jde pres zuby o tom sveci... rozdelej leve viko a mrkni na spojku buze to byt blbost treba jen povolena matice spojkoveho kose.. to ze nechas makat v tomdle paraku motoru s vzduchovim chlazenim 3 min na volnoveh staci ... motor sam osobe dost topi a na miste se nema jak chladit kort kdys na to jeste tavi slunce
 
 
Datum: 16. června 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to svádim na to, že tam máš neutrál mezi 2 a 3 a řadíš tam místo jedničky dvojku
 
 
Datum: 16. června 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to svádím na gufera.
 
 
Datum: 15. června 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to poznám ? měl jsem včera hlavu aj ppíst venku ale nevšiml jsem si ničeho..jak to poznám ? díky
 
 
Datum: 15. června 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej válec a podiv se jetli neni přidřený.
 
 
Datum: 15. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo taky mám mustanga..ale co to je?nebo co s tím mám dělt ?? Prosím Díky
 
 
Datum: 15. června 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znám, s tím rozdílem, že mě převodovka a spojka maká. Dělá mi to mustang, zatím spí v garáži a čeká, až vyndám motor a dám se do práce.
 
 
Datum: 15. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Vyplati se koupit pro jistotu brusnou pastu např. MTC 320 jemnou, abych zbrousil hlavu a měl jistotu že mi nepodfukuje?? M8te zkušenosti. Myslím ruční zbroušení. viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas chci se zeptat na jednu maličkost. Mám válec po výbrusu,dali mi k výbrusu píst dvojkruh. Válec jsem s tím dvoukruhem zajel,má to najeté asi 1500Km a chci tam hodit trojkruh. Nebude to nijak vadit kdyz to mam zajete dvojkruhem a hodim tam trojkruh? Nebylo by výkonově lepší to dat znova na výbrus a koupit k temu už rovnou tříkroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Zrovna si tam strč 5 krouzku a toc 1000ot za min tři kroužky je šit nikdy víc
 
 
Datum: 16. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel9689    
Co tě mrzí, že Ti to jede dobře, nebo chceš z toho udělat malý zázrak? Pionýr je malý motocykl a jako takový by neměl správně překročit max. rychlost 45 km/h. Jen málo komu jede pod 50 km/h, kolik chceš aby Ti jel ten tvůj? Dlohodobě si myslím, že jeden z nejlepších tuningů strojů Jawa 50 je dobře seřízený karburátor a předstih. Co se týče tvého dotazu, tak mám taky 2-kroužek a nezpozoroval jsem rozdíly mezi předchozím 3-kroužkem. A co tak 4-kroužkový to hned tak někdo nemá, nechceš být průkopník? Zajímalo by mě jak ti to pojede na válci dělaném pro 2 kroužky. Zauvažuj nad tím?
 
 
Datum: 15. června 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
kdyby si aspon napsal jednokruh:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech tam dvojkruh a je to :-) dávat trojkruh mi přijde zbytečný
 
 
Datum: 14. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zapoměl jsem napsat že se jedná o pionýra...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel9121    
čau myslíte že može fichtl jet i bez výfuku já jsem to zkoušel a nejelo to nemělo to totálně kompresi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando fakt...vyletěl mi zbytek závitu ve válci a upadlo koleno....abych se rozjel tak sem se musel odrážet nohama.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
seriovka jede bez vejfuku normálně,upravenej motor stratí výfukem spodek a vršek....to je celé....ale ze by se nerozjel???:-D neblazni zase:-D to možná u nejkýho brutálně přečasovanýho 5K s brutalnim vyfukovym kanalem a priverou kde se rovnou počítá s odkloněnim smesi od vyfuku naslednou rezonancni vlnou....a to asi fakt nikdo nemáme:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: když mi na RSu upadl výfuk tak sem měl problém se vůbec rozjet....prostě celý výkon šel s*át...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekomu to jede bez vejfuku i lip...pac ma pricpanej vejfuk karbonem
 
 
Datum: 14. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jedeto i bez kolena ale blbě,kvůli tomu jsem skoro nedokončil závod
 
 
Datum: 14. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: mugasta      IP: uživatel6610    
klukovi od nas z vesnice o bahno uklepal vyfuk i s kolenem a jelomu too prej ne to zjistil tak prej tak 200m ujel.
 
 
Datum: 14. června 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fildas50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j skolenm to jde:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk zajišťuje tlak který zabranuje čerstvě nasáté směsý aby při výplachu unikala do výfuku.... bez výfuku žádný tlak, směs bude unika= menší výkon, vtěší spotřeba, strašný řev
 
 
Datum: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel9121    
já jsem ale myslel jestzli by to mělo jet i bez ničeho i bez kolena
 
 
Datum: 14. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: mus      IP: uživatel6610    
muže kamoš si ho voddelal nechal tam jen koleno a jezdil a korat rev jak svina sousedi sli po nem
 
 
Datum: 14. června 2010 16:04
 
<  134  135  136  137  138  139  140  141  142  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 10:04:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu