slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Ahoj, jak patri pist do jawy 21? zamkem ke karburaci a sipkou k vyfuku? nebo obracene? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Jo přesně tak šipkou k výfuky a zámek je každý v jinším místě hlavně si dej pozor abys měl pístní kroužky dobře zapadlé do zámků
 
 
Datum: 14. června 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute, nemáte niekto na predaj hviezdicovú hlavu ? dik ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel9673    
zdar draci mam jawa 555 nedokázal jsem seštelovat karbuátor byla pořád černá svíčka a chcípalo to.Tak jsem tam dal válec z mustanga po výbrusu koupil karburátor na jawa 21 a už to jede supr .Chci se zeptat nebude to nečemu vadit třeba klice v mustangu je silnější abych něco neodělal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
-překlep- z novějšího modelu 05....tj silná ojnice s okem 14.1mm
 
 
Datum: 14. června 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
sám sis odpověděl. Ojnice z 21 a z 555 má odlišnou pevnost a sílu a nejednou se stalo,ze pri poiuzití vyssiho kompresního poměru(9,5:1- hlavou z pionýra) se ojnice roztrhla...osobně jsem jednu takovou viděl. Chtelo by to minimálně použít kliku ze starsiho modelu Jawa 05
 
 
Datum: 14. června 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
jawáci, muj pincek je hodně vyhcanej na zapalovací svíčky ,tož takto to písnu: jezdím na svíčky brisk N15C ale výkon je sotva 55km/h..., ale jak jsem skusil brisk DR15TC s 5-ti podložkama na závitě ,která se mě válela v šopě ,tak to je mazec ..jede to 74km/h ,motor komplet. generálka 2. výbrus...tož ja netuším, kde je zrada... poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
pro noname ,svíčka je brisk DR15TC , fajfka nemá odrušovací odpor (silikonavá) , ještě jsem vyrobyl těsnění pod hlavu , skusil jsem tuhle svíčku DX15LTC-1 musel jsem ji sklepnout elektody a dat podložky , jede to taky skvěle ..
 
 
Datum: 16. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Pokud jsi správně napsal označení svíčky, tak hlavní rozdíl mezi nimi je, že ta co ti lépe jede má v sobě odrušovací odpor a měla by mít tři vnější elektrody - pak dochází k tzv. klouzavé jiskře, která může být mezi kteroukoliv z elektrod, proti střední elektrodě. Nemáš to spíš osazeno svíčkou DR15YC ? Zvýšení rychlosti bych též přisuzoval tomu, že jsi svíčku podložil a máš ji výš v hlavě motoru, tzn. netrčí tolik dovnitř válce. Zkus ubrat nějakou podložku a už to taková hitparáda nebude. Tady by mě spíš zajímalo víc, jestli máš fajku na svíčku s odrušovacím odporem, nebo bez? To by taky vysvětlovalo tvůj rozdíl v rychlosti.
 
 
Datum: 14. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
Pro Yuri, policajti mě naměřily 72km/h ,v sousední dědině , a ze srandy jsem řekl ,že mají špatně nastavený radar.., jen mám strach abych nezničil píst!, prostě na N15C mě to nejede...dnes vyskoušeno na 3 svíčkách
 
 
Datum: 13. června 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja mám skusenosť že každý pinč frčí na inej sviečke musíš vyskusať aspoň desať a potom uvidíš ktorá je preň ono
 
 
Datum: 13. června 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
njn rychlost je to , nějak jsem to zapletl , ale o to snad nejde ... že by snad olej ??
 
 
Datum: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no joo...taky sem si do auta po 10ti letech koupil nové svíčky a je to živější :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
mezi kladívkama ja mezera 4 desetiny milimetra , měřeno na stejné světelné tabuly , jen jsem změnil olej a to z M2T na mogul TSF ,ale ta N15C byla černá jak uhel, 2 svíčky nové.... a DR15TC je cihlavaná
 
 
Datum: 13. června 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Tyvole to je nějaký divný ne aby to s jednou jelo 55 a s druhou 74.Nemáš tachák zhulenej a nebo to budou ty kontakty jak tady píšou ostatní.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výkon se udává v km/h?? :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš odlišně sklepnutý kontakty na svíčkách nebo něco s tachometrem
 
 
Datum: 13. června 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec co by se stalo kdy bych nezajižděl vybrus a jal bych za 3 furt plnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodně záleží na tom, s jakou vůlí si necháš udělat výbrus. 5 stovek v podstatě nemusíš zajíždět.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Na jaký zarážce se to má zajíždět u jehly?
 
 
Datum: 13. června 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
No s tou zvýšenou spotřebou souhlasím.Já když sem dával do svýho fíka nový kruhy tak sem to nezajížděl a dával sjem tomu co proto akortá sem to projel po dvorku aby se neřeklo.Mázal sjem fůrt normál a olje 1:45-55.A předtím to bylo přichcíplí a hlavně na trojku a pak to táhlo tak na trojku jako předtím na 2.Ale žralo to tak 4 na 100km.A hřálo se to dost
 
 
Datum: 13. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomas : nějak sem z toho co píšeš nevydedukoval,jaká z tech motorek jela při vyšších otáčkách líp.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Kdysi jsem četl test, kde zkoušeli dvě stejné motorky a jednu zajed normalne a druhou tak jak pišeš. Vysledek byl takový, že ta motorka nakonec jela při vyšších otáčkách líp, ale taky byla větší spořeba a hluk z motoru. Psali tam, že se v motoru vytvoří větší vůle a tím jde všechno lehčeji. Ten test byl z nejakeho stareho casopisu, zřejme jeste za bývalího režimu.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
,ale měl jsem ten tlišek co drží jehlu na 2 zaražce zhora.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
já jem dělal na podzim vybrus a jede mě tedka okolo 70km,ale zajiždel jsem
 
 
Datum: 13. června 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posereš to
 
 
Datum: 13. června 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: nezverejnenô      IP: uživatel6255    
bol by si debi*
 
 
Datum: 13. června 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute kolegovci.Potreboval by som sa s vami poradit.Robim GO motora na mojej Cezetke a mam dost povystiepanu labyrintovu vlozku,alebo tesnenie.Proste mam tam tri neporusene vystupky. Myslite ,ze to bude tesnit? Viem poviete si ked to tesnilo pred tym musi aj potom,ale jeden vystupok som si vylomil ja ,tak,ze to nebude ako to bolo.Alebo neviete ci sa neda niekde zohnat ine?Je to na CZ 175 sport. Dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este keby som vedel ake cislo gufera
 
 
Datum: 13. června 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový labyrint ne....dnesšní výrobci do něho dělají oválné díry.. dej tam 2 gufera vedle sebe.
 
 
Datum: 13. června 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No u nas na slovensku uz mototechny ani nevedia co je to jawa a Cezeta.A samozrejme snazim sa to urobit co najpoctivejsie,mam to ako veterana a spominky na mladost.
 
 
Datum: 12. června 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud děláš poctivou GO, tak bez váhání labyrint novej.... dá se sehnat snad v každý kloudný mototechně, nebo u sesy v krámku, když neni zavřeno..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,chtěl jsem se ještě zeptat,je na pincky nějaká spešl svíčka,která je o mnoho lepší než ty klasické,co se do něj dávaj jako např. N7C,N5C,atd? Slyšel jsem o nějakejch Iridiových svíčkách,ale nikdy jsem se s tím nesetkal.Existuje něco na Pincky?Doporučte mi něco.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu,draku.
 
 
Datum: 13. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Mno NGK B7HS nebo B8HS .Oproti briskám se s tadyctěma najel o dost víc .Ale jsou hákliví na uchcání nebo hodně oleje
 
 
Datum: 13. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
na N7C to jede paradne
 
 
Datum: 12. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,poznám na výkonu ,když vyměním hlavu na 05 za hlavu z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze vykon...
 
 
Datum: 12. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Zvednes kompresni pomer...
 
 
Datum: 12. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel9657    
na síle jo
 
 
Datum: 12. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jo neni to poznat nějak extra výrazně ale poznáš pokud víš jak to jelo s 05kovou hlavou
 
 
Datum: 12. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
nepoznas :-)
 
 
Datum: 12. června 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci.Čím to může být že kámošovi se 21 fůrt přidírá?????Máže polysentikou 1:30-40 a jehlu má na 2 zářezu odzhora.Co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
At zkusi mataz 1:25 a jehlu na 4tym zářezu a jet pomaleji..Možná má těsnější výbrus,ktery chce déle zajíždět..
 
 
Datum: 14. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele když není problém tam, bude jinde- když není problém v pístu a pístních kroužcích, bude ve válci...mrkni na něj, udělej výbrus.. jedinný co mě napadá..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužky sem zkoušel nový.........a koukam na něj vedne v noci.......:-D.
 
 
Datum: 11. června 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel9333    
zdarec.. hele mrkni se, jestli nemáš třeba poškrábaný píst, nebo třeba už hodně ochozený válec.. může to bejt cokolikv.. zkus vymněnit pístní kroužky, třeba to chce výbrus.. koukni se na ten válec..
 
 
Datum: 11. června 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maž 1:20-25 tak sme mazal já neim u každý ho válce to je jiný někde musíš zajíždět přes 300 než to pojede normálně a někde to jede hned dobře už od začátku.Dobrý znamení je když to chytne napoprvý.
 
 
Datum: 11. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
málo mažeš asi
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec víte někdo jaky přesně jsou ložiska na klikovku na babetu 207?přesny označení?,a je složitý vyměnit ložisko mezi klikou a ojnicí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
pokud máš lis a pak uchylkoměr na vycentrování tak si to uděláš doma
 
 
Datum: 11. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem si myslel že to nebude tak jednoduche :-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to ložisko mezi klikou a ojnicí doma nevyměníš..dává se na repasi celá klikovka a u pionýra to stojí tak 700-800kč tak u babety to bude podobný
 
 
Datum: 10. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
 
 
Datum: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
 
 
Datum: 10. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kártery mám taky horký ;-). Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
 
 
Datum: 10. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čuste chci se zeptat jezdim na mustangu a celkem dost ho drzim v otackach a furt se kazi je to dobre sestelovany ale chvilu jezdim a krouzky sou jak ziletky kamos ma pinka furt plny a jede to brutalne nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo určitě zajíždím newm co stym
 
 
Datum: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a zajíždíš je když je dáš nový ?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
mám ji dolů nemějte strach ale proste to nic nevydrzi chvilu jedu hned prehraty a pak to nechce jet hrozne to ztraci kompres fakt nevim co stim mam delat
 
 
Datum: 10. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
šipka na pistu musi směřovat dolu, jestli je nahoru, tak se ti budo rychle sjiždet kruhy, hoši maji pravdu
 
 
Datum: 10. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
čezetak má pravdu :-D kde směřuje šipka na pistu?(jestli i tam mas)
 
 
Datum: 10. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš kolikrát jsem takové řeči slyšel :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
:-D hej toš takový idiot abych obracene nasadil píst zase nejsu
 
 
Datum: 10. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žere kroužky? máš obráceně nasazený píst
 
 
Datum: 10. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
30ml na 1 benalu to se hned sjede a az se zahreje mustang to nema snahu jet a pritom valec je skoro nejety fakt newm všem tu spravuju pincky a me to jede nahovno
 
 
Datum: 10. června 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jakym poměru mažeš? :-D to neni možný aby ti to takhle rychle odcházelo
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
obyč z obchodu mažu shel advance sx za 100kč litr a furt se hrozne sjizdi a porad se vymlacuji loziska dal sem novy a uz se klika zase hrozne hybe newm co stym
 
 
Datum: 10. června 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychle ti ubejvaji kroužky? čim a jak mažeš? Co je to za kroužky? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mafiáni, taká menšia otázka, myslíte že by bol dobrý 3kruh piest v stejskyho úprave? mám ho nepoužitý z origo výroby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemá malú spodnú kompresiu pri 1kruzkovom pieste? ide mi hlavne o co najlepsi spodok pri nizkych otackach
 
 
Datum: 10. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry píst
 
 
Datum: 10. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dvoukroužkový úśt u stejskyho CÚ,a z mírného kopce sem se zatím na víc jak 74 nedostal....
 
 
Datum: 10. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik, to som potreboval vedieť ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
urcite ne. Pres velký odpor bez se to ani neprehouplo do otáček ve kterých to jede....me ani dvoukruh nejel....jednokrouzkovej pist mi jede parádně
 
 
Datum: 10. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci tak sem dneska sundal hlavu a zjistil sem že me podcházelo dost hlava.Byl tam olej všude jakoby.Co myslítě když tu hlavu vyleštím a pak ještě dám tmel a dotáhnu bude to těsnit?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html
 
 
Datum: 10. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s podfukující hlavou určitě jezdíš 55 na dvojku a 80 z kopce :-D.....haha...... no nic..když už sem píšu tak poradím...kup si brusnou pastu, vyndej válec, upni do svěráku, dosedací plochu hlavy potři pastou, přilož k válci a tlač ji na válec a otáčej to stran..tím se bude zabružovat nerovnost....
 
 
Datum: 10. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau kluci,rozebral jsem motor ze 150 a nevšiml jsem si jestli tam je nějaká kulička u toho vypínání na spojku tak se chci zeptat zdali tam je nebo ne??ložiska moc nedrží v karterech , ale s tím si poradím..horší je, že na tý klice drží jako přibitý jak je mám co nejšetrněji sundat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
já to páčím majzlem, ale šetrně, tak aby sem nepokřivil kliku, vždycky mi to dobře dopadlo, jak na pionyru, tak na 175
 
 
Datum: 10. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
je tam kulička
 
 
Datum: 10. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,já jsem taky lepil a žádnej problém :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo...ty nový nedržej v karterech..ale ty tam nalepím jako jsem to dělal u 21
 
 
Datum: 10. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď to čtu ještě jednou a asi sem to špatně pochopil.Tobě ty ložiska (ty nový) nedrží v kartrech? A stím ložiskem na klice to dělam tak že to ložisko nahřeju a pak to stahuju šroubovákem ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty ložiska stačí zalepit :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím ložiskem to řeším tak že z boků na něj přivařím dvě železné pásoviny a za ně pak zachytnu packy stahováku a stahnu ho. při tom vaření tu hřídel nečím zakryj,nějakým plechem třeba ad ti ji to nepoprská. To ložisko už pak bude logicky nepoužitelné ale když to budeš páčit majzlem nebo něčím tak by to nemuselo dopadnout dobře...
 
 
Datum: 09. června 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus borci mam dotaz.kdybych z tříkroužkového pístu sundal dva kroužky bylo by to stejný jako jednokroužkovej jako takovej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel9640    
jo jasně vole pude to
 
 
Datum: 10. června 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já měl válec poláka s 3 kroužkovým a jelo to po rovině 60 a potom sem oddělal jeden kroužek a byl tam dva a jak to jelo........Ale nedělal bych to a ještě k tomu i 3 kroužkovýho
 
 
Datum: 09. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jooo už mi to došlo díky za odpověd.
 
 
Datum: 09. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem myslel nechat tam jenom ten horní.
 
 
Datum: 09. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...přes drážky po kroužcích ti bude utíkat nasátá směs do výfuku
 
 
Datum: 09. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Ahoj. Mám pařeza 555 a na podzim jsem s ním v pohodě jezdil, motor tahal parádně a na jaro, asi v březnu jsem ho vytáhl ale pařez vůbec nemá sílu, když se rozjíždím, tak se to nechce ani rozjet. Jako bych se rozjížděl na dvojku, ale mám tam na 100% jedničku. Kámoš mi říkal, že to mám vyhoněné, ale mě se to nějak nezdá, když to na podzim valilo a na jaře se to nechce ani rozjet. Mám teda vyběhaný válec nebo čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pochbuju že by se ti přes zimu vyběhal válec :-D tipoval bych to na zacpanej karbec nebo spíš jenom přiucpanou trisku...
 
 
Datum: 10. června 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Měl sem po zimě ten samy problem..Byl to ucpany vyfuk
 
 
Datum: 09. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,můžou špatné kladívka způsobovat ztrátu otáček? Mám na nich neustále škvarky,kondík jsem zkoušel jinej,a tak 4 jiné kondenzátory,a je to to samé...kdybych je vymenil i s jiným kondíkem,nebyly by tam už snad škvarky?a byly by vyšší otáčky? Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbecem to nebude já jednu dobu taky jezdil s vysokou hladinou a točilo to stejně akorát když si nechal pustěný kohoutek tak to chcalo a nechtělo to chytat.Zkus jentka vyměnit svíčku co to udělá třeba teplejší zkus dát.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hadinu sem taky zkoumal,ta se mi zda v poradku...na jehle je desticka na tretim zarezu (zábeh valce) svicka n14c,vzdalenost mezi elektrodami 0.45 mm,na vicku airboxu mam jen jednu diru,a to asi 5 nebo 6 cm kulatou.
 
 
Datum: 09. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
nebo jen vysoká hladina a nebo vysoko jehla,pripadne nevhodne zvolenej odpor filtrboxu....hrál sem si s tim 3 dny nez jsem to vychytal....a sakra dost dela svicka
 
 
Datum: 09. června 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc....po kazdych ujetych 20 kilometrech mi to chcipne,a uz to nenatocim,po vycistenii kladivek od skvarku je vse OK...takze koupim novy aji s kondenzátorem,a uvidi se..mam tam totz cetovni upravu valec,a vubec se tomu nechce jet tak jak by melo....
 
 
Datum: 09. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víš že to ovlivnuje otáčky mas spatny kladivka asi uz
 
 
Datum: 09. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů... :-( 1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to poznám?motor jsem rozpůlený neměl.ale asi to bude že nemám nastavenou spojku
 
 
Datum: 10. června 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
co lamely ve spojce? nejsou náhodou sjetý?
 
 
Datum: 09. června 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no předstih mám 1,7.asi to bude nejspíš ten výfuk.protože mám všechno komplet vyčištěné.vačka vůli nemá ... díky moc
 
 
Datum: 09. června 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: xman      IP: uživatel9346    
předstih,karbon ve vejfuku,plovákovka,odtrh,zasraný kladívka,možná v píči ložiska na klikovce zkus jestli má vačka vůli,jestli bude mít vůli tak vyměn ložiska
 
 
Datum: 09. června 2010 14:36
 
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 10:04:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu