česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
cus draci kdyz budu davat novy krouzky tak je lepsi kdyz bych dal i novej pist nn???a pomuze mi to kdyz to vymenim ty krouzky protoze kdyz sem tam jel na plno na 3 tak to jako rachtalo jako krouzky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
ne ze ja mam doma pist kterej je na 0 vybrus a vsude uz mam 0vybrus a kdybych delal novej vybrus tak bych musel koupit pist na 1 vybrus takze bych ho tam dal kdyz mi je pomalu k hovnu
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsou na pístu dobrý zámky a drží v něm čep (ně jako mě :-D) tak je zbytečné kupovat nový...a kroužky ti pomůžou dost
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
pist je zbytecnej. Jestli ti pomuzou novy krouzky myslim ze to bude navybrus
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
čau, nevíte kde sehnat píst na 175/356 s průměrem na čep 15mm? Píst je vzhledově stejný jako u jawy 250, jen je menší. Tady na krámku jsem jen viděl píst na 175/450 tj. průměr na čep 18 a píst nemá na bocich vyřezané otvory jak u 356. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je pravda, neuvědomil jsem si, že je to dvouvejfuk.... ani nevim jak má ten pist orientovaný zámky... každopádně origo pist na 356 se ti bude dost blbě schánět...
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
nj ale 450 nebo i novější typy 477 mají jen jeden výfuk a 356 má 2 výfuky takže by to ve válci drhlo o jeden kanálek, někdy se kroužek žačistí, ale někdy se může zlomit a zadřít motor.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
daval jsem do 175/450 kliku z 356(15mm čep) a bylo mi řečeno, že s 15 se už standartně nedělá, takže jsem koupil 16 a přesoustružil výstružníkem...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hey co se musí všechno upravit na tom Polským válcu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uprava u tohoto valce spociva jen v rozsireni kanalku, at uz saciho, prepoustecich nebo vyfukoveho - todlec je slabost toho valce...jelikoz vlozka je zatavena tak se neda vytahnout cili zadne pomocne okynka, vic jak 2K valec z toho mit nebudes...jo a jeste se da vybrousit (vyhonovat)...ale ty asi myslis to slicovani kanalku - vlozka ve valci neni presne zasazena - presahy nutno zapilovat, srovnat...takze slicovat kanalky a hodne uzivatelu se vyjadrilo, ze ten vyfukovej kanal je "divnej", nechci rikat psatnej ale proste s tim tvarem a velikosti je jinej od origa a taky jinak (nechci rikat hur ale da se i toto tvrdit) jede...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
klid zase......8.vybrus mi jezdil 76 po rovine!! zadnej brutus.....kdyz neco cumi do saciho kanalu tak to zarovnáš a chce to trochu popasovat kanaly....nejlip se to dela kdyz mas motor rozpulenej a vzdycky valec nasunes na dva štefty jednoho karteru a vidíš jak lícuje a srovnáš to aby tam nebyly hrany smerem dopredu k hlave......ale bez toho to jelo taky a skoro stejne,ale dosahovalo to sotva 70
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slícuješ kanály a pak si to můžeš strčit kam chceš..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D,nemám stím zkušenost tk nwm...Právě že doma mi leží jeden polák tk to chcu někam vrazit:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam bych to radši upravil kladivem a rychle do šmelcu.. ale to je můj názor...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5424    
Zdravim našel jsem ve stodole motor z dvoupístovýho maneta krásnej neolámaný žebra, nezrezlej válec, řadí jako to má tak cenu??? Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel sem ho na motokare i s baterkou ten motor jede jak svina!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Chce to fotku:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau draci,nevíte kudy mám jit do motoru při výmněne řadícího automatu?Jestli přes spojku ale to bych musel rozdelavat ty pruzinky nb přes zapalko ale měl bych ho rozštelovany :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v klidu to de,vrazíš šroubovák na kliku a budeš tlačit,nic tím neposereš :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
jo,ale jedine za predpokladu ze tu kliku vylisujes z levyho karteru za pomoci pripravku na puleni........jinak klice neporucis z kteryho loziska ma vylezt jako první!!!!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,všechno necháš v pravým kartru :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
jj leda pres spojku ale kliku muzu nechat se zapalkem zj
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalování sundávat nemusíš ;-),ae půlení se nevyhneš
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
tak tak
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
pri puleni motoru budes muset sundat zapalovani i primár se spojkou.....bohuzel....jina cesta neni
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci na co je lepsi 2krouzkovej pist a na co 3krouzkovej a jakej je v celku lepsi a proc se uz 3krouzkovy nevyrabej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Kdo říká že 3 kroužek netočí, tak asi přidám video jak mi točí 05ka s 3krožkem 38
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když budeš mít oba písty pěkně zajetý po výbrusu tak pojedou skoro stejně..ten 2 kroužkáč pojede rychlejc..ale když máš nějakej vyběhanější válec tak je lepší 3 kroužkový
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoukrouzkovej pist ma ve valci mensi treni a proto je motor ochotnejsi vytacet se, ale za cenu mensi tesnosti, ktera se ovsem trochu eleiminuje vetsima otackama. u trikrouzku je to presne obracene mensi ochota tocit, ale vetsi tesnost
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: Šlukas      IP: uživatel9137    
Zdarec draci, jaký je rozdíl mezi motory 21 a 23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
nepodstatný drobný detaily který vidí jen znalec
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
Liší se akorát zapalováním...do roku 1975 se dělalo na všech typech 20,21,23 20w zapalování a od roku 1976 už bylo 30w zapalování,jinak všechny mají stejný výkon
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
Liší se akorát zapalováním...do roku 1975 se dělalo na všech typech 20,21,23 20w zapalování a od roku 1976 už bylo 30w zapalování,jinak všechny mají stejný výkon
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Žádný
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
cau ..pokud to tu nekde je tak me hned nesperte ...potrebuju vedet kde se da koupit hvezdicova hlava na pio ...kdys sem ji neschanel furt sem na ni narazel a ted kdys ji chci nemuzu nikde sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
snizena hlava ale o kolik ...bojim se totiz o ojnici a kliku aby to vydrzely ..jinak mam vejfuk hikone a trysku 78 se sportovnim filtrem ..barva svicky je cihlova kdyby si nekdo myslel ze tam je benzinu jak hovado ...tak doufejme ze tu hlavy budou :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
Jako 8.vybrus se snizenou hlavou hvezdici jede hezky,ale pocitej ze se to bude hřát....to neni moc na závodění....sám jsem na tom jezdil.....jen 8.vybrus,snizena hlava,tryska 72,origo vyfuk sekundár 14/55 a dalo to na rovině pres 80 a kdyz sem byl hordne rozjetej z takový táhlý mírně klesající rovinky(NE kopec-spise rovina) tak na radaru bylo 84.....hlavy bude mít sesa snad uz letos
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
diky vsem za rady ...budu stim pocitat ale nebudu to porizovat hned protoze do 2 mesicu si budu kupovat auto ..takze bych si akorat nakadil do bot vrazit to ted do fika kterej navic nema papiry ...ale v lete naky prachy budou takze si tyhle vsechny veci nekam poznamenam a zacnu stim ...jo a to zapalko mi taky vrta hlavou ..tridni ucitel co repasuje motorky mi rikal ze dokud to moje je v pohode ze nemusim kupovat tohle ze to zas takovej nozdil neni ..no nevim zase sem cet ze se tam posouva sam predstih s otackama coz mi pride paradni ...to klasicky kladivka delat da se rict pravej opak
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
repas kliky s jehlovým ložiskem cca 750kč ložiska (lepčí) 500kč gufera 100kč,výbrus 500 nějaký to těsnění..a pak můžeš koupit i bezkontakní zápalko za 3 200kč zrepasovat řadící automat,spojku,je toho dost no ..záleží kolik můžeš vydat peněz...ale je blbost třeba strkat novou kliku do starejch ložisek
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
jojo je to mezek ..ale prave proto me to tak bavi ..estli chces a mas facebook tak se mi muzes kouknout na fotky ...od zacatku brezna sem zacal s prestavbou fika na silnicni "zavodak" ...brzo to bude hotovy ..tak mi prave vrta hlavou co bych mel udelat aby pekne litat ...jako on motor lita pekne jel 73 na rovince ..ale musel sem ho trochu prekecavat xD ...minochodem kde se pohybuje cena u kompletni GO? ...podle me je motor v poradku slape jak ma , chyta na slapnuti, ma peknej vykon nedela zadnej zbytecnej randal jako kdys mas vylagrovany loziska na klice . Tak sem prave premejslel nad vejbrusem, novym kabikem a tou hlavou. ...jen tak orientacne ...co by se od toho dalo cekat kdybych to udal takhle?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9141    
Lemplů a teoretiků je tady dost, ale jen pár lidiček to napíše upřímě že nemá zkušenosti jak ty.Proto rada.Udělej GO motoru,ale opravdovou,dobře zajeď a uvidíš.Jestli si na úpravy netroufáš,někomu to zadej.Můžeš laborovat s karburátorem,výfukem,zapalováním.Chce to trpělivost ,fichtl to je mezek.
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
jo tohle nevim to bys mi moch vysvetlit v tomhle se nevyznam ...proste ti to reknu takhle ...chci kupovat karbik ..nevim presne jakej podle me asi 19mm difuze neplanuju klapky ani podkovu ...pak si necham udelat 8. vybrus a k tomu tu hlavu ..sem ochotnej do toho vseho dat tak 3500 ...s upravama motoru zatim nemam skusenost prave proto se ptam mozna ti pridu jako lempl..prosim je to tvuj nazor ...ale byl bych rad kdybys mi rek vyser se na to a tohle raci kup tohle sice je to drazsi ale bude to lepsi a tak..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9141    
Vím,ale jakou chceš ? AL, ALSi, kalenou nebo 45/16 ? Potom kolik za ni dáš ?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
trubka: ...me tvuj nazor nezajima ..ptam se kde sehnat ..nevis? ..tak nepis! ...kdo rika ze mam motor bez uprav? me nezeajima kolik bych mel hlav normani hlavy ..ptal sem se jasne kde koupim ..vim ze neco dal sesa a frikulin ale nevedel sem kde koupit
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9141    
Co blbneš,hv.hlava žádný efekt bez úprav nepřinese,a za tu cenu máš tady na FK těch hlav 5.
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulin uz ne,ani azmarek...musis nekde na inzerci...
 
 
Datum: 07. dubna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
má je myslim frikulín :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: rr      E-mail:      IP: uživatel8624    
Na valci mam napisane A co to znamena ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost je to jak rika kolecko tolerance. driv se nedelaly vylce jeden jako druhej ale mely urcity odchylky a podle toho se tridily
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
je to tvrdost výbrusu a podle toho to izajíždíš
 
 
Datum: 06. dubna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na valvi ? ja sjem mel na pistu B
 
 
Datum: 06. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozměrová tolerance...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest draci kde mi utoci kliku na 80ku? diky moc a po utoceni ji asi ceka vycentrovani ze? diky vase uzenaveverka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: palkov-MX      IP: uživatel10361    
kordinaz ti ji utoci na 80mm vice na jeho stránkách kordasovy a nebo na facebook Kordinaz Zdeněk
 
 
Datum: 08. září 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
frikulín sice kliky dělá,ale 90mm pro kross a 85mm pro silnici.....80mm kliky umí taky,ale zaprve je nedoporucuje a zadruhe se nejak blbe vyvazuji a ani se mu to nechce delat. Jinak to delaji napriklad TK moto.....a muzu se zeptat proc kliku 80??? stratis strasne velkej kus momentu setrvačnosti....
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku ti stočí frikulín, poté se klika musí vyvážit a vycentrovat samozřejmě
 
 
Datum: 06. dubna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosimvas chtel bych se zeptat jestli pujde do rámu ČZ 175/487 bez uprav napasovat motor na ČZ 175/450. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
držáky jsou uplně jiné
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar boocheere, mám náhodou oba tyto motocykly a vím,že oba tyto rámy mají rozdílné držáky,nicméně,nezkoušel jsem to nikdy napasovat. Teoreticky by to jít mělo, jednou jsem to viděl na motoinzerci - napasovanej motor 450 v rámu 487. Existuje vlastně typ 485 a to je vlastně rám 487 a v něm napasovanej motor 250 455,ale má ty držáky který má origo 175/450 v rámu,takže asi budeš muset řešit držáky,převařovat.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: RADEK      E-mail:      IP: uživatel7118    
Nevíte kde na internetu bych našel nějaký návody na zvětšení výkonu jawy 250 a 350 třeba z nějakých závodních jaw děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak koukám že sem se skoro trefil :-D,já jen nevěděl ofiko stránku na TK Moto...Už sem na to před nějakou dobou koukal.... ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9116    
urcite musi bejt neco i na kývačky....panelka má jiný uloýení a typ válve,jiný výfukový kanál a náběh na pístu....mozná proto.......panelka ma jeden vejfukovej kanal tak mi tam unika podstata dvou výfuků,ale to uz by bylo jiný téma na kontrukci motoru.......
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jen by mě ale zajímalo, že tato úprava jde jen na panelky. Na kejvy by to nešlo, i když máš vrtání a zdvih stejný?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
jj,presne.......nejsnazsi cesta k vykonu je nechat si to upravit od nekoho kdo uz v tom má praxi....... mozna nekde na netu budou "návody" jak tam neco vypilovat atd,ale bez vybaveni a zkusenosti je to zbytecny.......
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
KOukám Stando, myslíme stejně ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strikam jawu 250 mam ji nastrikat klasickou cervenou nebo mam jit do jinych barev treba cerne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČERVENOU!!!!!!:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nebo je pěkná tmavě modrá metalíza ale na typickou červenou nic nemá
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
Bílou ;-)\r\n\r\nProstě jak z písničky. :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak,cezety meli typickou cernou a jawy takovou tu jawackou cervenou...ale jestli chces dat nejakou cervenou metalizu,tak to to radsi strikni cernou...sezen si presnej odstin ty klasicky jawacky barvy a tu bych tam dal :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
černou spíš čezety...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oki taky se mi nejvic libi
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě červenou!!
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červenou!!!!tu jawáckou!!
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
červenou
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdar draci,tak jsem vyměnoval ta futra ve vidlici ale po namontování se to celé hýbe do stran myslíte že by pomohlo to celé pořádně utáhnout?A ještě jak poznám jaký má válec výbrus?Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no někdy to je na pístu napsáno ,ale podle toho co tam je napsaný bych se moc neřídil..kdo ví co tam nacpal ten před tebou...vem si šupleru a změř to kolik to bude mít a jestli tam máš 3 kroužkový píst tak to bude nejspíše ještě nultý výbrus..ale podle toho se taky řídit nemůžeš..prostě to změř a hotovo
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo hýbe se to v krku právě nevim jak moc mám utáhnout ty vrchní matice abych to nepoškodil jednu stranu jsem utáh fakt fest a zdá se to lepší tak bych chtěl vědět co si o tom myslí ostatní.Jo a nedá se ten výbrus poznat třeba podle pístu protože jsem sundal válec a píst má na sobě takévé rýhy tak bych ho chtěl vyměnit ale nevim jaky ma prave vybrus abych nekoupil špatny píst
 
 
Datum: 04. dubna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nehýbe se ti to v krku?jinak nultý výbrus je 38,00mm a při každém přidání 0,25mm je další výbrus takže 38,25mm=první výbrus
 
 
Datum: 04. dubna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: gxguy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci čím mužu zavařit výfuk.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plynom ho nezváraj..plyn ti kov zohreje na veľkom kuse, zoslabne, a začne hrdzavieť.... CO2 si zožeň
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horkou vodou v zavařovacím hrnci :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To si tim propalovanim zalezi na citua na tloustce ..nekomu se to povede nekomu min sikovnymu ne...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svareckou :-D ja mam tu zkusenost ze kdyz sem delal neco s vejfukem od 555 tak se mi to propalovalo.... chce to elektrodu s malym prumerem aby se to nepropalovalo... bo an to vem COcko
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně......plynem.....=)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
cus chlapi jak dlouho mam zajizdet jawu 250 panelka diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
1000km
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
300-400 km
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci poradte prosím mám jawa 21 a motor po Go.No nechce to chytnout ani za boha co byste dělali vy nebo co vám pomohlo??Karbec celkově čistí,zapálování předstich seštelovanej jiskru to háže svíčka nová .............Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sklepni ty elektrody na svičce na tech 0,5 na to tady už par lidi dojelo
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapaľovania z motorov 20,21,23 veľmi rýchlo stratia účinnosť, ak ten fichtl nevrčal veľmi dlho a stál,zrejme budeš mať slabý rotor,a buďeš ho musieť nabudiť, skús iné zapaľovanie ak máš zo starých typov fichtľov, ak zavrčí, vieš kde je chyba. ;-) inak skús nastaviť vzdialenosť elektródy na sviečke...0,5mm
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Je možný že ti jiskra ve válci pod tím tlakem zhasne to by pak možná bylo i cívkou.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jde ti tam fuel ? Máš mokrou svíčku ?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Zdarvim, chci se zeptat jestli nekdo mi muzete rict jak yje zdvihovy objem u 3 vybrusu ? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Vrchni hrana vyfuk. kanalu je 30mm od konce horni hrany vlozky... u 3. vybrusu je vrtani 38.75mm, zdvih je 44mm, tak si to spocitej...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
A kolik ma origo vyfukový kanál dekuji ?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      E-mail:      IP: uživatel7016    
38,75
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      IP: uživatel8140    
Ahoj, měl bych dotaz nevíte někdo délku (rozteč) ojnice z ČZ 175/477? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:10
 
<  149  150  151  152  153  154  155  156  157  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:19:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu