|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci kdyz budu davat novy krouzky tak je lepsi kdyz bych dal i novej pist nn???a pomuze mi to kdyz to vymenim ty krouzky protoze kdyz sem tam jel na plno na 3 tak to jako rachtalo jako krouzky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:14
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 ne ze ja mam doma pist kterej je na 0 vybrus a vsude uz mam 0vybrus a kdybych delal novej vybrus tak bych musel koupit pist na 1 vybrus takze bych ho tam dal kdyz mi je pomalu k hovnu
Datum: 08. dubna 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou na pístu dobrý zámky a drží v něm čep (ně jako mě  ) tak je zbytečné kupovat nový...a kroužky ti pomůžou dost
Datum: 08. dubna 2010 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 pist je zbytecnej. Jestli ti pomuzou novy krouzky myslim ze to bude navybrus
Datum: 08. dubna 2010 20:27
Jméno: davis
IP: uživatel455
 čau, nevíte kde sehnat píst na 175/356 s průměrem na čep 15mm? Píst je vzhledově stejný jako u jawy 250, jen je menší. Tady na krámku jsem jen viděl píst na 175/450 tj. průměr na čep 18 a píst nemá na bocich vyřezané otvory jak u 356. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je pravda, neuvědomil jsem si, že je to dvouvejfuk.... ani nevim jak má ten pist orientovaný zámky... každopádně origo pist na 356 se ti bude dost blbě schánět...
Datum: 09. dubna 2010 15:03
Jméno: davis
IP: uživatel455
 nj ale 450 nebo i novější typy 477 mají jen jeden výfuk a 356 má 2 výfuky takže by to ve válci drhlo o jeden kanálek, někdy se kroužek žačistí, ale někdy se může zlomit a zadřít motor.
Datum: 08. dubna 2010 21:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 daval jsem do 175/450 kliku z 356(15mm čep) a bylo mi řečeno, že s 15 se už standartně nedělá, takže jsem koupil 16 a přesoustružil výstružníkem...
Datum: 08. dubna 2010 20:02
 Hey co se musí všechno upravit na tom Polským válcu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:32
 uprava u tohoto valce spociva jen v rozsireni kanalku, at uz saciho, prepoustecich nebo vyfukoveho - todlec je slabost toho valce...jelikoz vlozka je zatavena tak se neda vytahnout cili zadne pomocne okynka, vic jak 2K valec z toho mit nebudes...jo a jeste se da vybrousit (vyhonovat)...ale ty asi myslis to slicovani kanalku - vlozka ve valci neni presne zasazena - presahy nutno zapilovat, srovnat...takze slicovat kanalky a hodne uzivatelu se vyjadrilo, ze ten vyfukovej kanal je "divnej", nechci rikat psatnej ale proste s tim tvarem a velikosti je jinej od origa a taky jinak (nechci rikat hur ale da se i toto tvrdit) jede...
Datum: 08. dubna 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 klid zase......8.vybrus mi jezdil 76 po rovine!! zadnej brutus.....kdyz neco cumi do saciho kanalu tak to zarovnáš a chce to trochu popasovat kanaly....nejlip se to dela kdyz mas motor rozpulenej a vzdycky valec nasunes na dva štefty jednoho karteru a vidíš jak lícuje a srovnáš to aby tam nebyly hrany smerem dopredu k hlave......ale bez toho to jelo taky a skoro stejne,ale dosahovalo to sotva 70
Datum: 08. dubna 2010 20:30
 Slícuješ kanály a pak si to můžeš strčit kam chceš..
Datum: 08. dubna 2010 20:10
Datum: 08. dubna 2010 19:58
 tam bych to radši upravil kladivem a rychle do šmelcu.. ale to je můj názor...
Datum: 08. dubna 2010 19:52
Jméno: karel
IP: uživatel5424
 Zdravim našel jsem ve stodole motor z dvoupístovýho maneta krásnej neolámaný žebra, nezrezlej válec, řadí jako to má tak cenu??? Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:36
 mel sem ho na motokare i s baterkou ten motor jede jak svina!
Datum: 08. dubna 2010 21:36
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Chce to fotku
Datum: 08. dubna 2010 18:37
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau draci,nevíte kudy mám jit do motoru při výmněne řadícího automatu?Jestli přes spojku ale to bych musel rozdelavat ty pruzinky nb přes zapalko ale měl bych ho rozštelovany
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 8:38
 v klidu to de,vrazíš šroubovák na kliku a budeš tlačit,nic tím neposereš
Datum: 09. dubna 2010 8:38
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 jo,ale jedine za predpokladu ze tu kliku vylisujes z levyho karteru za pomoci pripravku na puleni........jinak klice neporucis z kteryho loziska ma vylezt jako první!!!!
Datum: 08. dubna 2010 20:33
 jj,všechno necháš v pravým kartru
Datum: 08. dubna 2010 17:00
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 jj leda pres spojku ale kliku muzu nechat se zapalkem zj
Datum: 08. dubna 2010 16:51
 zapalování sundávat nemusíš  ,ae půlení se nevyhneš
Datum: 08. dubna 2010 16:45
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 tak tak
Datum: 08. dubna 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 pri puleni motoru budes muset sundat zapalovani i primár se spojkou.....bohuzel....jina cesta neni
Datum: 08. dubna 2010 16:38
 cus draci na co je lepsi 2krouzkovej pist a na co 3krouzkovej a jakej je v celku lepsi a proc se uz 3krouzkovy nevyrabej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:24
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Kdo říká že 3 kroužek netočí, tak asi přidám video jak mi točí 05ka s 3krožkem 38
Datum: 08. dubna 2010 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když budeš mít oba písty pěkně zajetý po výbrusu tak pojedou skoro stejně..ten 2 kroužkáč pojede rychlejc..ale když máš nějakej vyběhanější válec tak je lepší 3 kroužkový
Datum: 07. dubna 2010 22:14
 dvoukrouzkovej pist ma ve valci mensi treni a proto je motor ochotnejsi vytacet se, ale za cenu mensi tesnosti, ktera se ovsem trochu eleiminuje vetsima otackama. u trikrouzku je to presne obracene mensi ochota tocit, ale vetsi tesnost
Datum: 07. dubna 2010 20:22
Jméno: fida
IP: uživatel3755
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 17:50
Jméno: Šlukas
IP: uživatel9137
 Zdarec draci, jaký je rozdíl mezi motory 21 a 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 nepodstatný drobný detaily který vidí jen znalec
Datum: 08. dubna 2010 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 Liší se akorát zapalováním...do roku 1975 se dělalo na všech typech 20,21,23 20w zapalování a od roku 1976 už bylo 30w zapalování,jinak všechny mají stejný výkon
Datum: 07. dubna 2010 13:51
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 Liší se akorát zapalováním...do roku 1975 se dělalo na všech typech 20,21,23 20w zapalování a od roku 1976 už bylo 30w zapalování,jinak všechny mají stejný výkon
Datum: 07. dubna 2010 13:51
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Žádný
Datum: 07. dubna 2010 13:25
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 cau ..pokud to tu nekde je tak me hned nesperte ...potrebuju vedet kde se da koupit hvezdicova hlava na pio ...kdys sem ji neschanel furt sem na ni narazel a ted kdys ji chci nemuzu nikde sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:31
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 snizena hlava ale o kolik ...bojim se totiz o ojnici a kliku aby to vydrzely ..jinak mam vejfuk hikone a trysku 78 se sportovnim filtrem ..barva svicky je cihlova kdyby si nekdo myslel ze tam je benzinu jak hovado ...tak doufejme ze tu hlavy budou
Datum: 08. dubna 2010 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 Jako 8.vybrus se snizenou hlavou hvezdici jede hezky,ale pocitej ze se to bude hřát....to neni moc na závodění....sám jsem na tom jezdil.....jen 8.vybrus,snizena hlava,tryska 72,origo vyfuk sekundár 14/55 a dalo to na rovině pres 80 a kdyz sem byl hordne rozjetej z takový táhlý mírně klesající rovinky(NE kopec-spise rovina) tak na radaru bylo 84.....hlavy bude mít sesa snad uz letos
Datum: 08. dubna 2010 16:16
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 diky vsem za rady ...budu stim pocitat ale nebudu to porizovat hned protoze do 2 mesicu si budu kupovat auto ..takze bych si akorat nakadil do bot vrazit to ted do fika kterej navic nema papiry ...ale v lete naky prachy budou takze si tyhle vsechny veci nekam poznamenam a zacnu stim ...jo a to zapalko mi taky vrta hlavou ..tridni ucitel co repasuje motorky mi rikal ze dokud to moje je v pohode ze nemusim kupovat tohle ze to zas takovej nozdil neni ..no nevim zase sem cet ze se tam posouva sam predstih s otackama coz mi pride paradni ...to klasicky kladivka delat da se rict pravej opak
Datum: 07. dubna 2010 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 repas kliky s jehlovým ložiskem cca 750kč ložiska (lepčí) 500kč gufera 100kč,výbrus 500 nějaký to těsnění..a pak můžeš koupit i bezkontakní zápalko za 3 200kč zrepasovat řadící automat,spojku,je toho dost no ..záleží kolik můžeš vydat peněz...ale je blbost třeba strkat novou kliku do starejch ložisek
Datum: 07. dubna 2010 22:28
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 jojo je to mezek ..ale prave proto me to tak bavi ..estli chces a mas facebook tak se mi muzes kouknout na fotky ...od zacatku brezna sem zacal s prestavbou fika na silnicni "zavodak" ...brzo to bude hotovy ..tak mi prave vrta hlavou co bych mel udelat aby pekne litat ...jako on motor lita pekne jel 73 na rovince ..ale musel sem ho trochu prekecavat xD ...minochodem kde se pohybuje cena u kompletni GO? ...podle me je motor v poradku slape jak ma , chyta na slapnuti, ma peknej vykon nedela zadnej zbytecnej randal jako kdys mas vylagrovany loziska na klice . Tak sem prave premejslel nad vejbrusem, novym kabikem a tou hlavou. ...jen tak orientacne ...co by se od toho dalo cekat kdybych to udal takhle?
Datum: 07. dubna 2010 22:02
Jméno: trubka
IP: uživatel9141
 Lemplů a teoretiků je tady dost, ale jen pár lidiček to napíše upřímě že nemá zkušenosti jak ty.Proto rada.Udělej GO motoru,ale opravdovou,dobře zajeď a uvidíš.Jestli si na úpravy netroufáš,někomu to zadej.Můžeš laborovat s karburátorem,výfukem,zapalováním.Chce to trpělivost ,fichtl to je mezek.
Datum: 07. dubna 2010 21:50
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 jo tohle nevim to bys mi moch vysvetlit v tomhle se nevyznam ...proste ti to reknu takhle ...chci kupovat karbik ..nevim presne jakej podle me asi 19mm difuze neplanuju klapky ani podkovu ...pak si necham udelat 8. vybrus a k tomu tu hlavu ..sem ochotnej do toho vseho dat tak 3500 ...s upravama motoru zatim nemam skusenost prave proto se ptam mozna ti pridu jako lempl..prosim je to tvuj nazor ...ale byl bych rad kdybys mi rek vyser se na to a tohle raci kup tohle sice je to drazsi ale bude to lepsi a tak..
Datum: 07. dubna 2010 21:21
Jméno: trubka
IP: uživatel9141
 Vím,ale jakou chceš ? AL, ALSi, kalenou nebo 45/16 ? Potom kolik za ni dáš ?
Datum: 07. dubna 2010 21:15
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 trubka: ...me tvuj nazor nezajima ..ptam se kde sehnat ..nevis? ..tak nepis! ...kdo rika ze mam motor bez uprav? me nezeajima kolik bych mel hlav normani hlavy ..ptal sem se jasne kde koupim ..vim ze neco dal sesa a frikulin ale nevedel sem kde koupit
Datum: 07. dubna 2010 20:56
Jméno: trubka
IP: uživatel9141
 Co blbneš,hv.hlava žádný efekt bez úprav nepřinese,a za tu cenu máš tady na FK těch hlav 5.
Datum: 07. dubna 2010 20:45
 Frikulin uz ne,ani azmarek...musis nekde na inzerci...
Datum: 07. dubna 2010 16:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 má je myslim frikulín
Datum: 07. dubna 2010 13:27
 Na valci mam napisane A co to znamena ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 19:44
 blbost je to jak rika kolecko tolerance. driv se nedelaly vylce jeden jako druhej ale mely urcity odchylky a podle toho se tridily
Datum: 07. dubna 2010 19:44
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 je to tvrdost výbrusu a podle toho to izajíždíš
Datum: 06. dubna 2010 22:33
 na valvi ? ja sjem mel na pistu B
Datum: 06. dubna 2010 21:42
 rozměrová tolerance...
Datum: 06. dubna 2010 21:09
 cest draci kde mi utoci kliku na 80ku? diky moc
a po utoceni ji asi ceka vycentrovani ze?
diky vase uzenaveverka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 18:26
Jméno: palkov-MX
IP: uživatel10361
 kordinaz ti ji utoci na 80mm vice na jeho stránkách kordasovy a nebo na facebook Kordinaz Zdeněk
Datum: 08. září 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 frikulín sice kliky dělá,ale 90mm pro kross a 85mm pro silnici.....80mm kliky umí taky,ale zaprve je nedoporucuje a zadruhe se nejak blbe vyvazuji a ani se mu to nechce delat. Jinak to delaji napriklad TK moto.....a muzu se zeptat proc kliku 80??? stratis strasne velkej kus momentu setrvačnosti....
Datum: 06. dubna 2010 15:51
 kliku ti stočí frikulín, poté se klika musí vyvážit a vycentrovat samozřejmě
Datum: 06. dubna 2010 8:14
 Zdravím.Prosimvas chtel bych se zeptat jestli pujde do rámu ČZ 175/487 bez uprav napasovat motor na ČZ 175/450. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:24
 držáky jsou uplně jiné
Datum: 05. dubna 2010 23:24
 nazdar boocheere, mám náhodou oba tyto motocykly a vím,že oba tyto rámy mají rozdílné držáky,nicméně,nezkoušel jsem to nikdy napasovat. Teoreticky by to jít mělo, jednou jsem to viděl na motoinzerci - napasovanej motor 450 v rámu 487. Existuje vlastně typ 485 a to je vlastně rám 487 a v něm napasovanej motor 250 455,ale má ty držáky který má origo 175/450 v rámu,takže asi budeš muset řešit držáky,převařovat.
Datum: 05. dubna 2010 22:13
 Nevíte kde na internetu bych našel nějaký návody na zvětšení výkonu jawy 250 a 350 třeba z nějakých závodních jaw děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 14:56
 Tak koukám že sem se skoro trefil  ,já jen nevěděl ofiko stránku na TK Moto...Už sem na to před nějakou dobou koukal....
Datum: 05. dubna 2010 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 urcite musi bejt neco i na kývačky....panelka má jiný uloýení a typ válve,jiný výfukový kanál a náběh na pístu....mozná proto.......panelka ma jeden vejfukovej kanal tak mi tam unika podstata dvou výfuků,ale to uz by bylo jiný téma na kontrukci motoru.......
Datum: 05. dubna 2010 14:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen by mě ale zajímalo, že tato úprava jde jen na panelky. Na kejvy by to nešlo, i když máš vrtání a zdvih stejný?
Datum: 05. dubna 2010 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 jj,presne.......nejsnazsi cesta k vykonu je nechat si to upravit od nekoho kdo uz v tom má praxi....... mozna nekde na netu budou "návody" jak tam neco vypilovat atd,ale bez vybaveni a zkusenosti je to zbytecny.......
Datum: 05. dubna 2010 13:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 KOukám Stando, myslíme stejně
Datum: 05. dubna 2010 13:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
Datum: 05. dubna 2010 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel9116
Datum: 05. dubna 2010 13:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 05. dubna 2010 12:49
 strikam jawu 250 mam ji nastrikat klasickou cervenou nebo mam jit do jinych barev treba cerne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 18:40
 ČERVENOU!!!!!!
Datum: 05. dubna 2010 14:14
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo je pěkná tmavě modrá metalíza ale na typickou červenou nic nemá
Datum: 04. dubna 2010 21:39
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Bílou  \r\n\r\nProstě jak z písničky.
Datum: 04. dubna 2010 20:30
 presne tak,cezety meli typickou cernou a jawy takovou tu jawackou cervenou...ale jestli chces dat nejakou cervenou metalizu,tak to to radsi strikni cernou...sezen si presnej odstin ty klasicky jawacky barvy a tu bych tam dal
Datum: 04. dubna 2010 20:20
 černou spíš čezety...
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 oki taky se mi nejvic libi
Datum: 04. dubna 2010 20:02
 určitě červenou!!
Datum: 04. dubna 2010 20:00
 červenou!!!!tu jawáckou!!
Datum: 04. dubna 2010 19:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 červenou
Datum: 04. dubna 2010 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem vyměnoval ta futra ve vidlici ale po namontování se to celé hýbe do stran myslíte že by pomohlo to celé pořádně utáhnout?A ještě jak poznám jaký má válec výbrus?Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no někdy to je na pístu napsáno ,ale podle toho co tam je napsaný bych se moc neřídil..kdo ví co tam nacpal ten před tebou...vem si šupleru a změř to kolik to bude mít a jestli tam máš 3 kroužkový píst tak to bude nejspíše ještě nultý výbrus..ale podle toho se taky řídit nemůžeš..prostě to změř a hotovo
Datum: 04. dubna 2010 19:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo hýbe se to v krku právě nevim jak moc mám utáhnout ty vrchní matice abych to nepoškodil jednu stranu jsem utáh fakt fest a zdá se to lepší tak bych chtěl vědět co si o tom myslí ostatní.Jo a nedá se ten výbrus poznat třeba podle pístu protože jsem sundal válec a píst má na sobě takévé rýhy tak bych ho chtěl vyměnit ale nevim jaky ma prave vybrus abych nekoupil špatny píst
Datum: 04. dubna 2010 17:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nehýbe se ti to v krku?jinak nultý výbrus je 38,00mm a při každém přidání 0,25mm je další výbrus takže 38,25mm=první výbrus
Datum: 04. dubna 2010 16:47
 Zdar draci čím mužu zavařit výfuk.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:15
 Plynom ho nezváraj..plyn ti kov zohreje na veľkom kuse, zoslabne, a začne hrdzavieť.... CO2 si zožeň
Datum: 05. dubna 2010 20:15
 horkou vodou v zavařovacím hrnci
Datum: 04. dubna 2010 22:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To si tim propalovanim zalezi na citua na tloustce ..nekomu se to povede nekomu min sikovnymu ne...
Datum: 04. dubna 2010 14:44
 svareckou  ja mam tu zkusenost ze kdyz sem delal neco s vejfukem od 555 tak se mi to propalovalo.... chce to elektrodu s malym prumerem aby se to nepropalovalo... bo an to vem COcko
Datum: 04. dubna 2010 12:07
 Normálně......plynem.....=)
Datum: 04. dubna 2010 12:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 cus chlapi jak dlouho mam zajizdet jawu 250 panelka diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 1000km
Datum: 05. dubna 2010 16:14
 300-400 km
Datum: 04. dubna 2010 10:56
 Čau draci poradte prosím mám jawa 21 a motor po Go.No nechce to chytnout ani za boha co byste dělali vy nebo co vám pomohlo??Karbec celkově čistí,zapálování předstich seštelovanej jiskru to háže svíčka nová .............Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:29
 sklepni ty elektrody na svičce na tech 0,5 na to tady už par lidi dojelo
Datum: 04. dubna 2010 9:29
 Zapaľovania z motorov 20,21,23 veľmi rýchlo stratia účinnosť, ak ten fichtl nevrčal veľmi dlho a stál,zrejme budeš mať slabý rotor,a buďeš ho musieť nabudiť, skús iné zapaľovanie ak máš zo starých typov fichtľov, ak zavrčí, vieš kde je chyba.  inak skús nastaviť vzdialenosť elektródy na sviečke...0,5mm
Datum: 04. dubna 2010 8:53
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Je možný že ti jiskra ve válci pod tím tlakem zhasne to by pak možná bylo i cívkou.
Datum: 04. dubna 2010 8:42
 a jde ti tam fuel ? Máš mokrou svíčku ?
Datum: 04. dubna 2010 7:55
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Zdarvim, chci se zeptat jestli nekdo mi muzete rict jak yje zdvihovy objem u 3 vybrusu ? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Vrchni hrana vyfuk. kanalu je 30mm od konce horni hrany vlozky... u 3. vybrusu je vrtani 38.75mm, zdvih je 44mm, tak si to spocitej...
Datum: 03. dubna 2010 22:22
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 A kolik ma origo vyfukový kanál dekuji ?
Datum: 03. dubna 2010 22:18
 38,75
Datum: 03. dubna 2010 22:02
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 Ahoj, měl bych dotaz nevíte někdo délku (rozteč) ojnice z ČZ 175/477? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:10
|



|