|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Chtěl jsem se zeptat na nejake podrobnejsi informace jestli je to pravda atd... Dneska jsem si byl pro vybroušený válec na pincka a ten borec co mi ho v obchodě předával mi říkal: Tak tady to je,ale zajížděj ho na speciál. Když ho zajedeš speciálem tak to zajetý pojede 2x líp než kdybys to zajížděl naturalem nebo necim jinym... Pak jeste kdysi dávno u valce na ČZ mi borec říkal že po zajetí válce tam mám koupit nové písní kroužky že jak je ten válec po výbrusu trochu drsný tak ty kroužky se zajížděním zbrousí a budou tenší-když koupim nove tak to bude mit lepsi kompresi a lip to pojede... Me to vsechno pripada jako jeden velký nesmysl. Co je na tom pravdy a co si o tom myslite prosimvas? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:00
 Mě všechny mašiny jely vždycky líp na special...neni to jenom muj názor
Datum: 23. března 2010 22:00
 už se to balí... Já jsem dneska jel na babetě do školy a všímal jsem si že na všech pěti benzinkách kolem kterých jsem jel už byl speciál zrušený
Datum: 23. března 2010 20:22
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já jezdím jen na speciál. Musím si ho ještě užít, protože letos končí ! Moje 05 jezdí rozhodně líp na special.
Datum: 23. března 2010 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 nechci vám do toho kecat,ale ono to na speciál opravdu jede líp....ja osobně jezdil vzdy jen na speciál...na ten natural mi jezdil dobre jenom mustang...nevim proc....asi kvuli tomu blbymu husimu krku....to s tema krouzkama je kravina...to se dela kdyz si dobytek a po 1000km ti tam z krouzku zbydou proužky......
Datum: 23. března 2010 18:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 2x vetsi vykon se specialem je uplna blbost
Datum: 23. března 2010 17:14
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Tak to s tema kropužkama slyším poprve..čtu to tady často..a ze by se menily krouzky po vybrusu,to nikdo nepsal..aspon ja to slysim poprve no..ale svym zpusobem to je asi dobre no vymenit ty krouzky...
Datum: 23. března 2010 16:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ber to tak že jen motor jezdil na speciál odjakživa..takže na tom asi něco pravdy bude
Datum: 23. března 2010 16:08
 když zajedeš výbrus tak se kroužky mění..to je fakt.
Datum: 23. března 2010 15:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat čím mám utěsnit konec výfuku na pionýrovi, aby šel kouř jen z těch 2 dírek? Mám použít např. silikon (normální sanitární nebo ten červený na utěsnění motoru) a nebo mám použít např. azbestovou šňůru popř. bude to znát na jízdních vlastnostech, když ten konec výfuku utěsním tak, aby šel ten kouř jen z těch dírek? To že ten výfuk má být vyčištěný beru jako samozřejmost...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 OK, tak na to házím bobek, on ten pincek i tak jede nádherně
Datum: 23. března 2010 22:36
Datum: 23. března 2010 22:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Dík za odpověď, ale myslel jsem úplnej konec výfuku. Koleno to mám utěsněný s výfukem pořádně (svařeno), ale jde mi o tu koncovku, protože když prstama zadělám ty dvě dírky, tak jde ten kouř bokem a já bych chtěl, aby ten kouř šel jen těma dírkama, protože jsem někde četl, že když je výfuk pořádně utěsněný a kouř jde jen těma 2 dírkama na konci výfuku, tak se prý zlepší i průběh výkonu motoru... Ale pokud je to blbost, tak to nebudu řešit a nechám ten výfuk tak jak je
Datum: 23. března 2010 21:48
 tk záleží kde to chceš utěsnit. Jestli mezi kolenem a tlumičem tak dobré azbestovou šňůrou omotat a keramickou pastu na výfuky a celý výfuk stáhnout buď speciální objímkou co je na FK anebo ja tam mám escapásku ale ta se ti může povolit.
Datum: 23. března 2010 17:57
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 můžu jet na venkovským šampionátu ve třídě Rs s klikou 85 mm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 NE,klika musí být originální o prumeru 100mm. Je povolena podkova! Utočená klika NE! Sám sem s tím bojoval. Během lonske sezony jsem dal do kupy věci na motor do kategorie "Bez viditelných úprav" a v říjnu se pravidla zmenila a tato kategorie byla změněna na kategorii RS....blizsi pravidla na oficialnich strankach http://www.fichtl-klub.cz a nebo na strankach http://www.jawa50vixteam.wbs.cz ...myslim ze frikulin tam ma poveseny pravidla 2010 v novinkách...
Datum: 22. března 2010 22:15
 zeptej se na místní pravidla, ne? to je všude jinak..
Datum: 22. března 2010 22:01
 Ahoj draci je stejná ojnice na stadáka a ojnice na pařeza díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 moc zajímavej dotaz! Ma stejný oko a myslim ze ma i stejnej spodni čep,ale jestli je i stejne dlouhá....??
Datum: 22. března 2010 22:20
 Zdar draci, když jste u fíka vyměnili píst jak vám to jelo hned po prví..? jak to jelo a chytalo..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:04
 já když jsem daval novy pist z krouzkama do zajetyho valce tak to nemelo kompresi. Spatný tah,bylo to slabé... Ale po nějakých 100 kilometrech se to zajelo a jelo to jak drak-líp jak před výměnou
Datum: 22. března 2010 20:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mě to jelo za tři hrabačky a pořád to tak jede
Datum: 22. března 2010 19:24
 hled mě to nechtělo chytit vůbec...byla to doba...ale to bude tim že nemám seřízenej předstih..to zítra doladim a uvidim...a dostaneš do na jedničku do toček abys mohl přeřadit..?
Datum: 22. března 2010 19:05
 mě to chytlo na první kop, ale nemá to sílu. Jenže to je normální když je novy pist....
Datum: 22. března 2010 19:00
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdar draci ničí se nějak motor když jezdím bez výfuku a válec ještě není zajetý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Co ti jako říká mazání a chlazení válce???Směs ti motor nasaje a hned ti vyletí výfukem ven protože to nemá žádný odpor!!A co hluk,to nikomu nevadí???
Datum: 23. března 2010 15:37
Jméno: slezan
IP: uživatel7721
 jo u fichtl.....dělám ted krosoveho fichtl a trosku upravuju výfuk a jeste jsem ho nestihl dát dohoromady, ale kdyz uz je tak hezky rád bych si zajezdil
Datum: 23. března 2010 14:30
 proč jezdíš bez výfuku?
Datum: 22. března 2010 19:01
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 no vadi to protoze ti do motoru může nalítat bordel a valec si tim muzes poskodit a krome toho si snizujes vykon motorky
Datum: 22. března 2010 16:57
 u fichtla?
Datum: 22. března 2010 16:56
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 čau, netěsní mi hlava na válci....jak to mám napravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 19:03
 No pastou je to lepší protože když tam dáš ten hliníkovej kroužek tak se ti o trochu sníží komprese.
Datum: 22. března 2010 19:03
 Napřed bych skusil to těsnění pak až pastu.
Datum: 22. března 2010 17:45
 kup si těsnění pod hlavu a bude
Datum: 22. března 2010 15:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kup si treba pastu na zabrusovani ventilu a zabrus k sobe hlavu s valcem.
Datum: 22. března 2010 11:23
Jméno: tomas
IP: uživatel2580
 existuje i těsnění
Datum: 22. března 2010 10:00
 brusnou pastou,bo tím hliníkoým plíškem
Datum: 22. března 2010 7:29
 Nazdar draci.. po půl roce sem sem si konečně složil motor na fichtla.. seřídil jsem všechno jk má být.. nakopnu... a při vyšších otáčkách se mi začne dusit.. jk kdyby tam šlo málo benzínu nebo tk něco.. ale trysky čisté.. zkoušel jsem i směs seřídít ale nepomáhá. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:11
 Ten je čerstvě vypálený.. tkže tohle se taky zamítáá...
Datum: 23. března 2010 15:11
 A co vypalit vejfuk
Datum: 22. března 2010 22:37
 problém není ani ve vzducháči ani v kladině plovákové komory... jezdím bez vzducháče.. a hladinu sem dával co nejvetší at to neteče a stejne nepomohlo.. i ten "cupovak" sem ta jizdy držel a nic..  .. nějaké další rady?
Datum: 22. března 2010 20:00
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 Jo tenhle problem jsem mel taky a je to celkem určitě vzduchovým filtrem...bud si jej nejak vycisti nebo si do plastu v kterem je vsazeny filtr vyvrtej diry aby to salo vic vzduchu
Datum: 22. března 2010 12:07
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemas nizkou hladinku nebo zasrany vzduchovy filtr? Odpoj filtr a kdyz to pojede normalne, je to filtrem. Zkus za jizdy drzet "cupovak", kdyz to pojede normalne, mas malou hladinku v plovakovce nebo ti tam jde malo benzinu...
Datum: 22. března 2010 11:26
 Zdar draci, chci se zeptat kolik km se zajíždí píst..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:25
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 s výbrusem tak 600km
Datum: 22. března 2010 7:25
 díks..
Datum: 21. března 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že jsi dával i nové kroužky tak to šetři cca 100km
Datum: 21. března 2010 22:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši, psal sem semka z důvodu, že mám strhanej závit na hlavě válce a tak si budu kupovat přřes aukro.cz novou a četl sem tu jednou, že to budu muset zbrousit brusnou pastou, nevíte někdo jak to zbrousit, kde bych tu pastu sehnal a kolik bych za ní dal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejdřív jí vyzkoušej a když bude těsnit tak je to OK a když nebude tak teprve přemýšlej o brusný pastě
Datum: 21. března 2010 22:22
 Čau.
Mám problém se svou ČZ 175.
CHtěl jsem měnit pístní kroužky tak že sdělám hlavu , no a v tom se stal ten problém.Všechny 3 matičky z hlavy jsem vydělal a štefty zůstali.Akorát 4 matička zustala na šteftu a se šteftem se protáčí v karteru.Skoušel jsem ho jakkoliv vydělat.Skoušel jsem dát pod žebra hlavy klínky a skoušel šroubovat ale jen se protáčí a neleze ven.Nemáte s tím někdo skušenost s tímt o problémem nebo nevíte někdo jak na to?
Přeem díki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:48
 Jedine na steft navarit maticu, potom aby ti tu navarenou maticu nekdo podrzel, a skusit odsroubovat a pak buď tu maticu useknout majzlem a zabrousit nebo nový šteft...
Datum: 22. března 2010 17:48
 To jsem zkoušel taky.Mezi žebra hlavy a válce jsem dával dřevěný klínky a páčil atd a nepomohlo to.Ještě mě napadlo co skusit vypálit švajcem tu matičku by to třeba povolila nebo taky pravděpodobnost že se zapeče ještě víc.
Datum: 22. března 2010 17:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus jak ten stift srubujes tak ho tlac do nakej strani jakebis ho chtel ulomit a ono sato bude visrubovavat.vis ne
Datum: 22. března 2010 15:19
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 vyvrtej do matky proti sobě 2 malé díry a potom rosekni sekášem.Stejnak budeš muset dát nový šteft nebo dát závitovou vložku
Datum: 21. března 2010 21:13
 Njn rád bych ale on se protáčí v tom kartru...
Datum: 21. března 2010 20:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tak ten štěft vyšroubuj z karteru,na ten závit dej dvě matičky stáhni je,a tu nahoře pak povoliš a mužeš ten štěft protáhnout závitníkem
Datum: 21. března 2010 20:32
 Čau.
Mám problém se svou Jawou 21.
Nemůžu ji nastartovat přes startovací páku , ale přes rychlost ji normálně roztlačím a krásně chytne , ale přes nakopávačku nic.Nevíte čím to může být?
Předem díki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:40
 jestli to protocis krasne,tak nevidim duvod proc by to nemelo capnout,ale jestli na tom skaces a motor se malo roztoci tak je to jasne....
P.S z toho si nic nedelej znam hodne fichtlu a tak 2% z toho ta nakopavacka facha
Datum: 22. března 2010 22:40
 ztrhanej segment?sjetá spojka?slabá iskra,zlý předstih? toho je moc....
Datum: 21. března 2010 20:52
 Zdar draci, jakej je lepší píst? dvoukroužkáč nebo tří? budu jezdit normálně po silnici...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 tomas: není pravda s tou těsností. Např. závodní fichtly mají jednokroužkáče. Kdyby ejim netěsnil, tak jim to ani nepojede. Speíš jde o rychlejší opotřebovanost. Jednokroužkáč- musíš často měnit kroužek. 3 kroužkáš jednou za 10000 km měníš kroužky.
Datum: 21. března 2010 16:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mel jsem radsi 3 jenze pak jsem zjistil ze kdyz se 2. zajedou dobre tak to tahne uplne stejne neli lip akorat to vic toci a valec dyl vydrzi a samozdrejme davam kvalitnejsi olej dosahnu tim lepsi tesnosti jak jsem zjistil s 13 koleckem a dvemi krouzky na pistu to sestudenym motorem prizvednu aniz bych tomu pomahal nebo sedel vzadu
Datum: 21. března 2010 11:25
 hele 3kroužák-víc to těsní ale zase větší tření -----------2kroužák-menší tření menší tesnost
Datum: 21. března 2010 11:25
 já volím jedině tří kroužák
Datum: 21. března 2010 11:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já má teďka 2 kroužkáč, před tím jsem měl 3. Řeknu ti, 2 kroužky- menší tření, o něco vyšší otáčky. Mám ho radši. Jde to lépe do otáček atd.
Datum: 21. března 2010 10:59
Jméno: mus
IP: uživatel6610
 tři
Datum: 21. března 2010 10:36
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj měl bych dotaz nevíte někdo pod jakým úhlem je svíčka na seriovej hlavě? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 9:53
 Zdar Draci...kolik km tak zajíždíte?? Výbrus......?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já neim já jezdím pořád na nultej
Datum: 21. března 2010 12:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 az se nebude propadavat nakopavacka doufam ze to chapes, Polozis na nakopavacku nohu a nesmi se propadat
Datum: 21. března 2010 11:28
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 500 Km by se melo zajizdet.
Datum: 21. března 2010 10:42
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 Zdarec takže když mám pístní čep ktery sem sundal z motorky rozmery 13,7x2,9 tak je to špatně že?  kdyz musí mít rozměry 14,1x3 takže musím koupit nový...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:43
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 No vidís a já sem to tam mel a zvonilo me v tom jak nikdy takže to zkusím vymenit a uvidíme........
Datum: 20. března 2010 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši moc to řešíte  mě ten ten čep lítá nahoru dolu doprava doleva a jezdil jsem na to 2 000 km a je to pořád stejný a jelo to pořád stejně
Datum: 20. března 2010 19:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vím, teďka jsem měnil jak čep tak pouzdro. Pokud ale čep má délku 2,9 tak je to problém.
Datum: 20. března 2010 18:38
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 marku myslím že vubec nevíš která bije
Datum: 20. března 2010 18:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud máš 0tý výbrus, tak čep má průměr 14,0. Pokud je starý čep, tak může být trochu vybroušen, takže je to možné. Pokud ten čep nemá vůli v pouzdře tak to tak nech.
Datum: 20. března 2010 18:23
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ne asi
Datum: 20. března 2010 16:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jak se vydělává ten valeček co drží ojniku a píst ? segerku mam vytahlou ale nejde to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:57
Jméno: VladaS
IP: uživatel7499
 líp to de když to zahřeješ, třebe hotkovzduškou, pak stačí na čep klepnout nějakym štoubem nebo tak..
Datum: 25. března 2010 8:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 díky
Datum: 20. března 2010 16:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kus trubičky a dlouhej šroub a prostrč šroub tím čepem a trubičkou a na druhou stranu dej matku a pořád utahuj...bude ti to fungovat jako stahovák
Datum: 20. března 2010 14:13
 ten valecek je pistni čep
Datum: 20. března 2010 13:58
 je na to stahovák...jak vypadá se můžeš podívát v krámku...je tam k prodeji.
Datum: 20. března 2010 13:53
 Zdravím mam takovej problem strhal jsem zavit na hlavě kde se da koupit motylek a jak se tam dava ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 15:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak  cokoli potřebuju udělat na soustruhu tak to hodím chlapům na dílnu a většinou za to ani nic nechtějí...
Datum: 20. března 2010 15:50
Jméno: Herrtoll
IP: uživatel8988
 Kdyz mas nekoho kdo pracuje v nejaky vetsi fabrice kde maji soustruh,tak by to nemel byt problem udelt za flasku rumu.
Datum: 20. března 2010 10:55
 Taky mám stržený závit, na 555 a ty hlavy se blbějž schání, ale divný je to, že sjsem koupil novou svícu(brisk 17) a absolutně se nechytla závitu, pokaždý vyletěla. Dal jsem tam druhou starší(brisk 17) a chytla se od te doby uz asi pul roku jezdim s jednou..zajimavy
Datum: 20. března 2010 7:32
 a v čem je problém? kup novou hlavu ne? dyt stojí kolem 200 stovek,na motoinzerci ti je někdo prodá i za 50 korun + 50 poštovný
Datum: 19. března 2010 21:14
 no ono to jako jed ale podfukuje to tudiž to nema sílu protože to podfukuje kolem svičky.
Datum: 19. března 2010 20:53
 mě se to stalo taky
Datum: 19. března 2010 19:15
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 Čágo.Za cenu vrtáku ,závitníků,závitové vložky máš 2 hlavy nové.Nebo ti to udělaj v každým autoservisu.
Datum: 19. března 2010 19:05
 Nevíte někdo o stránce, kde by byly těsnění na pionýra k okopírování- chci pod válec a pod hlavu, jiný ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:47
Jméno: wampas
IP: uživatel1598
 tesneni pod hůavu?? pod valec jenom ne?? staci sundat valec a obkreslit ho na ctvrtku... vystrihners a mas tesneni jak vcysity... udelal jsem to tak uz 3x... mejte se
Datum: 19. března 2010 22:47
 zdar když mi pošleš mejl tak ti ho vokopíruju a pošlu i s přesnejma rozměrama.. muj mejl aftamabilemoto@seznam.cz
Datum: 19. března 2010 17:02
Jméno: petr
IP: uživatel8979
 Takže se omlouvám, a ještě jednou:jaká je hodnota mezery mezi pístem v horní úvrati a hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Jedná se o Jawa 05, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:59
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Dej 0,6-0,7 a bude to cajk
Datum: 19. března 2010 15:59
 myslíž antidetonační štěrbinu že... no tak u jawy 05 je docela obrovská, protože spalovací prostor je půlkulatý.
Datum: 19. března 2010 15:53
|



|