slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  152  153  154  155  156  157  158  159  160  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Chtěl jsem se zeptat na nejake podrobnejsi informace jestli je to pravda atd... Dneska jsem si byl pro vybroušený válec na pincka a ten borec co mi ho v obchodě předával mi říkal: Tak tady to je,ale zajížděj ho na speciál. Když ho zajedeš speciálem tak to zajetý pojede 2x líp než kdybys to zajížděl naturalem nebo necim jinym... Pak jeste kdysi dávno u valce na ČZ mi borec říkal že po zajetí válce tam mám koupit nové písní kroužky že jak je ten válec po výbrusu trochu drsný tak ty kroužky se zajížděním zbrousí a budou tenší-když koupim nove tak to bude mit lepsi kompresi a lip to pojede... Me to vsechno pripada jako jeden velký nesmysl. Co je na tom pravdy a co si o tom myslite prosimvas? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě všechny mašiny jely vždycky líp na special...neni to jenom muj názor:-)
 
 
Datum: 23. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už se to balí... Já jsem dneska jel na babetě do školy a všímal jsem si že na všech pěti benzinkách kolem kterých jsem jel už byl speciál zrušený
 
 
Datum: 23. března 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já jezdím jen na speciál. Musím si ho ještě užít, protože letos končí ! Moje 05 jezdí rozhodně líp na special.
 
 
Datum: 23. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9014    
nechci vám do toho kecat,ale ono to na speciál opravdu jede líp....ja osobně jezdil vzdy jen na speciál...na ten natural mi jezdil dobre jenom mustang...nevim proc....asi kvuli tomu blbymu husimu krku....to s tema krouzkama je kravina...to se dela kdyz si dobytek a po 1000km ti tam z krouzku zbydou proužky......
 
 
Datum: 23. března 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
2x vetsi vykon se specialem je uplna blbost
 
 
Datum: 23. března 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Tak to s tema kropužkama slyším poprve..čtu to tady často..a ze by se menily krouzky po vybrusu,to nikdo nepsal..aspon ja to slysim poprve no..ale svym zpusobem to je asi dobre no vymenit ty krouzky...
 
 
Datum: 23. března 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Ber to tak že jen motor jezdil na speciál odjakživa..takže na tom asi něco pravdy bude
 
 
Datum: 23. března 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když zajedeš výbrus tak se kroužky mění..to je fakt.
 
 
Datum: 23. března 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci se zeptat čím mám utěsnit konec výfuku na pionýrovi, aby šel kouř jen z těch 2 dírek? Mám použít např. silikon (normální sanitární nebo ten červený na utěsnění motoru) a nebo mám použít např. azbestovou šňůru popř. bude to znát na jízdních vlastnostech, když ten konec výfuku utěsním tak, aby šel ten kouř jen z těch dírek? To že ten výfuk má být vyčištěný beru jako samozřejmost... ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
OK, tak na to házím bobek, on ten pincek i tak jede nádherně
 
 
Datum: 23. března 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele já myslím že to bude hůř táhnout protože ten vejfuk tak byl udělanej odborníkama, takže bych moc nevymejšlel:-D:-D
 
 
Datum: 23. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Dík za odpověď, ale myslel jsem úplnej konec výfuku. Koleno to mám utěsněný s výfukem pořádně (svařeno), ale jde mi o tu koncovku, protože když prstama zadělám ty dvě dírky, tak jde ten kouř bokem a já bych chtěl, aby ten kouř šel jen těma dírkama, protože jsem někde četl, že když je výfuk pořádně utěsněný a kouř jde jen těma 2 dírkama na konci výfuku, tak se prý zlepší i průběh výkonu motoru... Ale pokud je to blbost, tak to nebudu řešit a nechám ten výfuk tak jak je :-)
 
 
Datum: 23. března 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk záleží kde to chceš utěsnit. Jestli mezi kolenem a tlumičem tak dobré azbestovou šňůrou omotat a keramickou pastu na výfuky a celý výfuk stáhnout buď speciální objímkou co je na FK anebo ja tam mám escapásku ale ta se ti může povolit.
 
 
Datum: 23. března 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
můžu jet na venkovským šampionátu ve třídě Rs s klikou 85 mm ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9010    
NE,klika musí být originální o prumeru 100mm. Je povolena podkova! Utočená klika NE! Sám sem s tím bojoval. Během lonske sezony jsem dal do kupy věci na motor do kategorie "Bez viditelných úprav" a v říjnu se pravidla zmenila a tato kategorie byla změněna na kategorii RS....blizsi pravidla na oficialnich strankach http://www.fichtl-klub.cz a nebo na strankach http://www.jawa50vixteam.wbs.cz ...myslim ze frikulin tam ma poveseny pravidla 2010 v novinkách...
 
 
Datum: 22. března 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zeptej se na místní pravidla, ne? to je všude jinak..
 
 
Datum: 22. března 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci je stejná ojnice na stadáka a ojnice na pařeza díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9010    
moc zajímavej dotaz! Ma stejný oko a myslim ze ma i stejnej spodni čep,ale jestli je i stejne dlouhá....??
 
 
Datum: 22. března 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, když jste u fíka vyměnili píst jak vám to jelo hned po prví..? jak to jelo a chytalo..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když jsem daval novy pist z krouzkama do zajetyho valce tak to nemelo kompresi. Spatný tah,bylo to slabé... Ale po nějakých 100 kilometrech se to zajelo a jelo to jak drak-líp jak před výměnou
 
 
Datum: 22. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
mě to jelo za tři hrabačky a pořád to tak jede
 
 
Datum: 22. března 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hled mě to nechtělo chytit vůbec...byla to doba...ale to bude tim že nemám seřízenej předstih..to zítra doladim a uvidim...a dostaneš do na jedničku do toček abys mohl přeřadit..?
 
 
Datum: 22. března 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to chytlo na první kop, ale nemá to sílu. Jenže to je normální když je novy pist....
 
 
Datum: 22. března 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
zdar draci ničí se nějak motor když jezdím bez výfuku a válec ještě není zajetý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel8771    
Co ti jako říká mazání a chlazení válce???Směs ti motor nasaje a hned ti vyletí výfukem ven protože to nemá žádný odpor!!A co hluk,to nikomu nevadí???
 
 
Datum: 23. března 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: slezan      IP: uživatel7721    
jo u fichtl.....dělám ted krosoveho fichtl a trosku upravuju výfuk a jeste jsem ho nestihl dát dohoromady, ale kdyz uz je tak hezky rád bych si zajezdil :-D
 
 
Datum: 23. března 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč jezdíš bez výfuku?
 
 
Datum: 22. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
no vadi to protoze ti do motoru může nalítat bordel a valec si tim muzes poskodit a krome toho si snizujes vykon motorky
 
 
Datum: 22. března 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u fichtla?
 
 
Datum: 22. března 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
čau, netěsní mi hlava na válci....jak to mám napravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: mirek. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pastou je to lepší protože když tam dáš ten hliníkovej kroužek tak se ti o trochu sníží komprese.
 
 
Datum: 22. března 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napřed bych skusil to těsnění pak až pastu.
 
 
Datum: 22. března 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si těsnění pod hlavu a bude
 
 
Datum: 22. března 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Kup si treba pastu na zabrusovani ventilu a zabrus k sobe hlavu s valcem.
 
 
Datum: 22. března 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel2580    
existuje i těsnění
 
 
Datum: 22. března 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brusnou pastou,bo tím hliníkoým plíškem
 
 
Datum: 22. března 2010 7:29
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci.. po půl roce sem sem si konečně složil motor na fichtla.. seřídil jsem všechno jk má být.. nakopnu... a při vyšších otáčkách se mi začne dusit.. jk kdyby tam šlo málo benzínu nebo tk něco.. ale trysky čisté.. zkoušel jsem i směs seřídít ale nepomáhá. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten je čerstvě vypálený.. tkže tohle se taky zamítáá...:-(
 
 
Datum: 23. března 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co vypalit vejfuk;-)
 
 
Datum: 22. března 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém není ani ve vzducháči ani v kladině plovákové komory... jezdím bez vzducháče.. a hladinu sem dával co nejvetší at to neteče a stejne nepomohlo.. i ten "cupovak" sem ta jizdy držel a nic..:-(.. nějaké další rady?
 
 
Datum: 22. března 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
Jo tenhle problem jsem mel taky a je to celkem určitě vzduchovým filtrem...bud si jej nejak vycisti nebo si do plastu v kterem je vsazeny filtr vyvrtej diry aby to salo vic vzduchu
 
 
Datum: 22. března 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nemas nizkou hladinku nebo zasrany vzduchovy filtr? Odpoj filtr a kdyz to pojede normalne, je to filtrem. Zkus za jizdy drzet "cupovak", kdyz to pojede normalne, mas malou hladinku v plovakovce nebo ti tam jde malo benzinu...
 
 
Datum: 22. března 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat kolik km se zajíždí píst..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
s výbrusem tak 600km
 
 
Datum: 22. března 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díks..:-)
 
 
Datum: 21. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předpokládám že jsi dával i nové kroužky tak to šetři cca 100km
 
 
Datum: 21. března 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau hoši, psal sem semka z důvodu, že mám strhanej závit na hlavě válce a tak si budu kupovat přřes aukro.cz novou a četl sem tu jednou, že to budu muset zbrousit brusnou pastou, nevíte někdo jak to zbrousit, kde bych tu pastu sehnal a kolik bych za ní dal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejdřív jí vyzkoušej a když bude těsnit tak je to OK a když nebude tak teprve přemýšlej o brusný pastě
 
 
Datum: 21. března 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mám problém se svou ČZ 175. CHtěl jsem měnit pístní kroužky tak že sdělám hlavu , no a v tom se stal ten problém.Všechny 3 matičky z hlavy jsem vydělal a štefty zůstali.Akorát 4 matička zustala na šteftu a se šteftem se protáčí v karteru.Skoušel jsem ho jakkoliv vydělat.Skoušel jsem dát pod žebra hlavy klínky a skoušel šroubovat ale jen se protáčí a neleze ven.Nemáte s tím někdo skušenost s tímt o problémem nebo nevíte někdo jak na to? Přeem díki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedine na steft navarit maticu, potom aby ti tu navarenou maticu nekdo podrzel, a skusit odsroubovat a pak buď tu maticu useknout majzlem a zabrousit nebo nový šteft...
 
 
Datum: 22. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zkoušel taky.Mezi žebra hlavy a válce jsem dával dřevěný klínky a páčil atd a nepomohlo to.Ještě mě napadlo co skusit vypálit švajcem tu matičku by to třeba povolila nebo taky pravděpodobnost že se zapeče ještě víc.
 
 
Datum: 22. března 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus jak ten stift srubujes tak ho tlac do nakej strani jakebis ho chtel ulomit a ono sato bude visrubovavat.vis ne
 
 
Datum: 22. března 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9000    
vyvrtej do matky proti sobě 2 malé díry a potom rosekni sekášem.Stejnak budeš muset dát nový šteft nebo dát závitovou vložku
 
 
Datum: 21. března 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Njn rád bych ale on se protáčí v tom kartru...
 
 
Datum: 21. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tak ten štěft vyšroubuj z karteru,na ten závit dej dvě matičky stáhni je,a tu nahoře pak povoliš a mužeš ten štěft protáhnout závitníkem
 
 
Datum: 21. března 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mám problém se svou Jawou 21. Nemůžu ji nastartovat přes startovací páku , ale přes rychlost ji normálně roztlačím a krásně chytne , ale přes nakopávačku nic.Nevíte čím to může být? Předem díki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to protocis krasne,tak nevidim duvod proc by to nemelo capnout,ale jestli na tom skaces a motor se malo roztoci tak je to jasne.... P.S z toho si nic nedelej znam hodne fichtlu a tak 2% z toho ta nakopavacka facha:-D
 
 
Datum: 22. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ztrhanej segment?sjetá spojka?slabá iskra,zlý předstih? toho je moc....
 
 
Datum: 21. března 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jakej je lepší píst? dvoukroužkáč nebo tří? budu jezdit normálně po silnici... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
tomas: není pravda s tou těsností. Např. závodní fichtly mají jednokroužkáče. Kdyby ejim netěsnil, tak jim to ani nepojede. Speíš jde o rychlejší opotřebovanost. Jednokroužkáč- musíš často měnit kroužek. 3 kroužkáš jednou za 10000 km měníš kroužky.
 
 
Datum: 21. března 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mel jsem radsi 3 jenze pak jsem zjistil ze kdyz se 2. zajedou dobre tak to tahne uplne stejne neli lip akorat to vic toci a valec dyl vydrzi a samozdrejme davam kvalitnejsi olej dosahnu tim lepsi tesnosti jak jsem zjistil s 13 koleckem a dvemi krouzky na pistu to sestudenym motorem prizvednu aniz bych tomu pomahal nebo sedel vzadu
 
 
Datum: 21. března 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele 3kroužák-víc to těsní ale zase větší tření -----------2kroužák-menší tření menší tesnost:-)
 
 
Datum: 21. března 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já volím jedině tří kroužák
 
 
Datum: 21. března 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já má teďka 2 kroužkáč, před tím jsem měl 3. Řeknu ti, 2 kroužky- menší tření, o něco vyšší otáčky. Mám ho radši. Jde to lépe do otáček atd.
 
 
Datum: 21. března 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: mus      IP: uživatel6610    
tři
 
 
Datum: 21. března 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
ahoj měl bych dotaz nevíte někdo pod jakým úhlem je svíčka na seriovej hlavě? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci...kolik km tak zajíždíte?? Výbrus......? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já neim já jezdím pořád na nultej :-D
 
 
Datum: 21. března 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
az se nebude propadavat nakopavacka doufam ze to chapes, Polozis na nakopavacku nohu a nesmi se propadat
 
 
Datum: 21. března 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel8266    
500 Km by se melo zajizdet.
 
 
Datum: 21. března 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel8976    
Zdarec takže když mám pístní čep ktery sem sundal z motorky rozmery 13,7x2,9 tak je to špatně že?:-D kdyz musí mít rozměry 14,1x3 takže musím koupit nový...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel8976    
No vidís a já sem to tam mel a zvonilo me v tom jak nikdy takže to zkusím vymenit a uvidíme........
 
 
Datum: 20. března 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hoši moc to řešíte :-D mě ten ten čep lítá nahoru dolu doprava doleva a jezdil jsem na to 2 000 km a je to pořád stejný a jelo to pořád stejně
 
 
Datum: 20. března 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vím, teďka jsem měnil jak čep tak pouzdro. Pokud ale čep má délku 2,9 tak je to problém.
 
 
Datum: 20. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
marku myslím že vubec nevíš která bije
 
 
Datum: 20. března 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud máš 0tý výbrus, tak čep má průměr 14,0. Pokud je starý čep, tak může být trochu vybroušen, takže je to možné. Pokud ten čep nemá vůli v pouzdře tak to tak nech.
 
 
Datum: 20. března 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ne asi :-D
 
 
Datum: 20. března 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jak se vydělává ten valeček co drží ojniku a píst ? segerku mam vytahlou ale nejde to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: VladaS      IP: uživatel7499    
líp to de když to zahřeješ, třebe hotkovzduškou, pak stačí na čep klepnout nějakym štoubem nebo tak..
 
 
Datum: 25. března 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
díky
 
 
Datum: 20. března 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vem si kus trubičky a dlouhej šroub a prostrč šroub tím čepem a trubičkou a na druhou stranu dej matku a pořád utahuj...bude ti to fungovat jako stahovák
 
 
Datum: 20. března 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten valecek je pistni čep
 
 
Datum: 20. března 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na to stahovák...jak vypadá se můžeš podívát v krámku...je tam k prodeji.
 
 
Datum: 20. března 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: zdeno      E-mail:      IP: uživatel6313    
Zdravím mam takovej problem strhal jsem zavit na hlavě kde se da koupit motylek a jak se tam dava ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak :-) cokoli potřebuju udělat na soustruhu tak to hodím chlapům na dílnu a většinou za to ani nic nechtějí...
 
 
Datum: 20. března 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: Herrtoll      IP: uživatel8988    
Kdyz mas nekoho kdo pracuje v nejaky vetsi fabrice kde maji soustruh,tak by to nemel byt problem udelt za flasku rumu. :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám stržený závit, na 555 a ty hlavy se blbějž schání, ale divný je to, že sjsem koupil novou svícu(brisk 17) a absolutně se nechytla závitu, pokaždý vyletěla. Dal jsem tam druhou starší(brisk 17) a chytla se od te doby uz asi pul roku jezdim s jednou..zajimavy
 
 
Datum: 20. března 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v čem je problém? kup novou hlavu ne? dyt stojí kolem 200 stovek,na motoinzerci ti je někdo prodá i za 50 korun + 50 poštovný
 
 
Datum: 19. března 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: zdeno      E-mail:      IP: uživatel6313    
no ono to jako jed ale podfukuje to tudiž to nema sílu protože to podfukuje kolem svičky.
 
 
Datum: 19. března 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to stalo taky
 
 
Datum: 19. března 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel8982    
Čágo.Za cenu vrtáku ,závitníků,závitové vložky máš 2 hlavy nové.Nebo ti to udělaj v každým autoservisu.
 
 
Datum: 19. března 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo o stránce, kde by byly těsnění na pionýra k okopírování- chci pod válec a pod hlavu, jiný ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: wampas      IP: uživatel1598    
tesneni pod hůavu?? pod valec jenom ne?? staci sundat valec a obkreslit ho na ctvrtku... vystrihners a mas tesneni jak vcysity... udelal jsem to tak uz 3x... mejte se
 
 
Datum: 19. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar když mi pošleš mejl tak ti ho vokopíruju a pošlu i s přesnejma rozměrama.. muj mejl aftamabilemoto@seznam.cz
 
 
Datum: 19. března 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel8979    
Takže se omlouvám, a ještě jednou:jaká je hodnota mezery mezi pístem v horní úvrati a hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Jedná se o Jawa 05, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Dej 0,6-0,7 a bude to cajk
 
 
Datum: 19. března 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíž antidetonační štěrbinu že... no tak u jawy 05 je docela obrovská, protože spalovací prostor je půlkulatý.
 
 
Datum: 19. března 2010 15:53
 
<  152  153  154  155  156  157  158  159  160  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:08:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu