slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel8976    
Zdarec tak jsem dal na píst nove pístní krožky a porád to delá bordel sice mensí ale furt v tom klepka nemoze to byt spatnym pístem třeba vychozenym už...nevíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel8982    
vyměň ojniční pouzdro,vystruž a dej nový pístní čep
 
 
Datum: 19. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel8976    
no je to ten pístní čep a toho musím vymenit nebo jak nato?co stím?
 
 
Datum: 19. března 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
vymačkaný píst a pístní čep
 
 
Datum: 19. března 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel8976    
Je to možné dneska sem to rozdelal a pujdu to brobrat s jedním kamaradek ktery tomu rozumy tak uvidíme no....
 
 
Datum: 19. března 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neklepe ti pístní čep ?
 
 
Datum: 19. března 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nemáte někdo zkušenosti jak přidělat na Staďáka S22 stojan? Pořád mi tam nevychází ta pružina,už nwm co stím. Pls poraďte mi někdo.Kdyžtak i pošlete nějaký foto. DÍK! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ;-)
 
 
Datum: 18. března 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni zač, hlavně aby ti to k něčemu bylo.
 
 
Datum: 18. března 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DÍK moc :-)
 
 
Datum: 18. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to na emailu :-D
 
 
Datum: 18. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale dáš to tam i jeden, já ti to du vyfotit.
 
 
Datum: 18. března 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a musí se ta pružina nějak napružit bo to tam jde dát jen tak ?
 
 
Datum: 18. března 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Mě se to tam taky nedařilo dát a nakonec jsme na to museli být čtyři
 
 
Datum: 18. března 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj pls vyfoť mi to,kdyžtak mi to pošli na mai: michal.nerusil@centrum.cz dík
 
 
Datum: 18. března 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to tam dával asi před rokem a půl a už si to nepamatuju, ale můžu ti to teda vyfotit jak to tam je.
 
 
Datum: 18. března 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam sima ojnice jezdy do stran na horu vuli nema jen sni hejbu dostran doslova jezdy do stran dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
u simsona je ta vule normalni.. je ttam vule 5-10 mm .. dokud nema vuli na horu a dolu tak je ok :-)
 
 
Datum: 18. března 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
hej péro nepřijde ti to už trochu trapný když mu neradíš tak nic nepiš jediný co umíš je se do někoho navážet ale poradit neumíš už mě stim docela s-r-š
 
 
Datum: 18. března 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je u těchto prskoletů normální. Pokud to jede a nic v tom nemlátí tak to neřeš... Jak říká péro. Nechával jsem si generálkovat kliku,ta klika byla absolutně bez vůle, po roku a půl jsem to kontroloval a taky už to lítá do boků.
 
 
Datum: 18. března 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to sračka tak co by jsi chtěl...když dáš kliku na GO tak bude mít za 2 roky vůli zase
 
 
Datum: 18. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
axiální vůle nevadí
 
 
Datum: 18. března 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel749    
Zdravim, mám dotaz na velikost mezery mezi pístem v horní úvratia hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Neví někdo jaká je tato hodnota? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel8973    
možná by nebylo od věci napsat o jakou motorku se jedná...
 
 
Datum: 18. března 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, co přesně se stane, když dám naopak píst (myslím naopak jakože šipka co má být u výfuku pude ke karburátoru) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Anoobiz      E-mail:      IP: uživatel889    
Mno tak kluci ..........\r\nKontrlní otázka soudruzi.... Co se stane se samopalem vzor 24 pokud ho necháme na větru a dešti.... \r\nMno jezdit ti to bude pak ti začnou chrastit kroužky a pak tu krach motor zniceho nic ztrati silne výkon ale pojede .... sice hovinko ale pojede mno a ty se lekneš zabrzdíš chcípneš a dolej si už nenastartuješ a můžeš tlačit..... kroužek se o kanal obrousi praskne a uvolnise a mas po ptakach\r\n
 
 
Datum: 18. března 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
chvíli to pojede normálně,ale pak se vykouše první krouzek o výfukovej kanál.....jednou mi bratr pomohl složit motor po výbrusu(nemel sem na to cas) a dal tam nechtene ten pist taky obracene....najel sem na tom normalne sezonu,o nicem sem nevedel,ale druhou uz se to skouslo.....bohuzel
 
 
Datum: 18. března 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimvás pánové....nic nepraskne a nepojede to vim to z vlastní zkušenosti když sem si s tim hrál jako malej
 
 
Datum: 18. března 2010 6:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj určitě prasknou a zničíš válec.
 
 
Datum: 18. března 2010 6:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ppojede to možná hůř,ale hned prasknou...
 
 
Datum: 18. března 2010 6:11
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno a dokud neprasknou, tak to pojede normoš? jakože má to vliv na sání, nebo tak něco?
 
 
Datum: 18. března 2010 0:07
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      IP: uživatel8140    
prasknou ti krouzky protoze zamky budou vychazet do kanalu...!
 
 
Datum: 17. března 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      E-mail:      IP: uživatel8140    
Ahoj, měl bych dotaz pro nějakého "stadionáka" :-) existuje replika originální ojniční sady? nebo co lze použít za ojniční sadu do seriového stadiona (bez výroby nového osazeného čepu).. Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a co opravit starou ojnici na originál čep???
 
 
Datum: 18. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
Ja bych rek ze tohle je otázka spíše pro F_K neboli Firesneka......uz si mu psal maila??
 
 
Datum: 18. března 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat kdyz budu menit horni ojnicni pouzdro tak k tomu potrebuju vystruznik ale nevim jaky si mam kupit popripade sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ruční
 
 
Datum: 18. března 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. března 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Zeptej se v nějaký firmě na obrábění kovů. Určitě ti ho tam někdo půjčí.
 
 
Datum: 18. března 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ideální je stavitelnej výstružník patřičného rozsahu...ale je to docela drahá sranda...lepší je si to někde pučit
 
 
Datum: 17. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci máte někdo skušenost z klapkou z minibike na fichtla??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já ti to ujasním...klapka ti opravdu nepřidá ani Ň....chápeš... a ty chceš skusit 3K? no...podivej neni jednodužší začít ladit 2K? je! prvně se vyřádi s 2K a pak přemýšlej o 3K.. no a výkres na válec ti nedá nikdo, na 3K taky ne....něco staršího ze světa motorů na netu najdeš. ale jak říkám...prvně skoušej ladit 2K, protože i ten dokáže víc než si myslíš.
 
 
Datum: 17. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne? já jsem četl že klapka toho přidá hodně. a právě byhc chtel ještě zkusit 3k pod karbec ale potreboval byhc nějaké plánky aspon abyhc mel malou inspiraci protože jsem to vždy videl jen ve fictlovi a ne nikdy aspon rozlisovaný nebo nějaký plánky, Ale tím že budu zkoušet a ladit docilím snad cíle a když ne vezmu si z toho ponaučení
 
 
Datum: 17. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dost nepodstatné že máš našláponuté věci...narovinu..pokud máš 3K vedený pod karbecem a neni možno užít rozvodu pístem tak kapku ano. ale pokud klapka neni vůbec potřeba tak se na to vyser... na výkonu klapka nic nepřidá.
 
 
Datum: 17. března 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno v motoru mám už dosti našlápnutejch věcí tak chci udělat ještě dva shodné válce al jeden s klapkou a druhý bez a porovnat jejich chování.
 
 
Datum: 17. března 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta plochá je s prominutím nahovno. já mám koupenou tuto http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/ vypadá dobře a taky dobře propouští v propustném směru....nicméně na motoru ji ještě nemám, protože ještě nemám dodělaný domeček..... taky ti tád povím že pokud to neni fakt nutné tak se klapce vyhýbej. můžeš prozradit jaké důvody máš pro použití klapky?
 
 
Datum: 17. března 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to nepojede?? a z čeho by byla ideální klapka? ano mylím tu plochou
 
 
Datum: 17. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš tu plochou tak ta má absolutně nevhodný tvar a velikost plochy kanálů....
 
 
Datum: 17. března 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši včera jsem měl problém s fíkem (jak jsem psal). Dneska jsem se v tom ještě hrabal, měnil předstih hlavu a nic. Tak jsem se naštval. Nechal to hoďku být. Přijdu k tomu a točím pomalu s rotorem. Slyším syčení. Nebyla dotáhlá hlava :-D tak jsem to zadělal a už jezdím!!!!!!!! HURÁ!!!!!! O víkendu bude projížďka!!!!!!! Díky vše za rady!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem měl povolenou svíčku a furt tam něco cinkalo(pořád to jelo :-D)a když sem to prošlapával tak taky něco syčelo a ona svíčka drže na dvou závitech
 
 
Datum: 16. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG :-D Já měl za špatný izolátor na svíčce. Už se volně točil a když byl jakoby povolenej tak přes něj unikala komprese kdžy jsem izolátor jakyby přitáhnul tk to bylo v poho, ale já si toho nevšimnul že je vadný prostě jsem si asi s tou svíčkou hrál. Jednou když jsem čistil spalovací prostor hlavy atd., tak jsem vytáhnul svíčku s tím že ji vyčistím, dam ji zpět nakopnu to motor běží 3 sekundy pak chcipne tk to de několikrát a potom slyším nějaké zvuky od závitu svíčku tk kontroluji jestli jsem dal pod svíčku podložku a ta tam byla a najednou se mi protočil ten bílý izolátor v ruce tk hopem putovala do koše :-D . Škoda ale byla to jedna z nejlešpích svíček :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: jawar500      IP: uživatel4264    
ahoj draci, mam dotaz - dostal jsem valec po vybrusu, namontoval a motor jenom 2x vrcel a na vic jsem ho neprekecal. predstih a odtrh dobry, svicka porad od oleje (vytiral jsem valec olejem, loziska na klice byla v oleji, vsecko namazany, bohata smes na jehle, o dve vicka oleje v benzinu vic na jednu nadrz, jak se toho oleje mam zbavit?)...myslite ze je to tim olejem nebo to muze delat neco jineho? (karb, svice) jinak svicka venku hazi a to porad...dekuji za odpovedi, uz jsem ten valec mel 2x dole a stale nechce jezdit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
:-D :-D ne vole to teda nejde , tece ti olej s prevodovky do klikovky ,to neznamena ze to umaze valec u kdyz mozny to je , kazdopadne je to reseni tak na 15 km :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych ten benzin ředil v menšim poměrus olejem
 
 
Datum: 16. března 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a dík, že si upozornil na moji blbost :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
ok :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se, asi sem se blebe vyjadřil, tím půlením bylo myšleno sundat ty dekly, rotor, primárko, a tak. :-D Takže sorry.
 
 
Datum: 16. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
este ze sou tu ty ostatni :-D jinak by si pulil motor kvuli simerinkum , prvni vec bude ze vymenis simerinky a zkus co to udela jestli to dal bude blbnout tak pak pristup k puleni a pretesni celej motor
 
 
Datum: 16. března 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mužou být simerinky. Tak kdyštak rozpůlit motor a vyměnit. Ale nevím co ještě napíšou ostatní.
 
 
Datum: 16. března 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
mě ten olej tee z převodovky,co mám dělat?mám pořád mokrou tu svíčku
 
 
Datum: 16. března 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
jestli si to utopil v oleji tak bude nejlepsi vyndat svicku a motorku stracit par metru aby se vyprskala az pak tam vratit cistou svicku........jinak nemuze to bejt olej z prevodovky??
 
 
Datum: 16. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, mám problém dnes sem se konečně pustil do sestavování fichtlu a mam nějakej nemocnej válec za boha nejde nastartovat komprese dobrá karburator cistý (zkoušel jsem 3) elektrika v pohodě jiskra je slyšet jak lupne (skoušel jsem taky hafo svíček) ,a benzin sem vyměnil a furt nic az pak po vymene valce a pistu jsem jednou šlápnul a nastartoval .. nevíte co může být s tím válcem ?? je to 1 výbrus . dík za rady vaše uzenaveverka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl si takhle náhodou píst šipkou nahoru? XD
 
 
Datum: 16. března 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
je zima,skus pri startovani dat prst do sání aby se obohatila smes a trochu sklepej svicku....melo by to chytit jestli tam nemas nejakyho šotka v motoru:-D
 
 
Datum: 16. března 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: jawar500      IP: uživatel4264    
mam ten samej problem o par odkazu vys, asi tim pocasim marodi :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus vstříknout palivo do válce dírou pro svíčku, potom skus nahodit a nech to na vysoký otáčky....a skus to projet
 
 
Datum: 16. března 2010 6:45
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem delal vsechno asi 100x ale furt nic a pak sem vymenil valec a pist a na prvni slapnuti jeste bych dodal ze kanalky jsou ciste a krouzky v pohode
 
 
Datum: 15. března 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba předstih?
 
 
Datum: 15. března 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar nevíte někdo jak doma snížit hlavu ? na čem ? ... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel8974    
Zdarec ja mm snizenou hlavu a udelal sem to nasledovně uchytil sem si hlavo do svěráku a namazal dosedací plochy brusnou pastou na hlavu sem dal valec a pak sem s nima tocil a krasně se mě zabrousila a snizila trvalo mi to cca 30min nezda se to ale i par desetin je poznat\\r\\n
 
 
Datum: 18. března 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá sa to udelat aj doma a len za 10min ;-) s rudnou frézou na hniezdy ventylov http://jencomoto.wbs.cz/Jenco-MOTO.html
 
 
Datum: 16. března 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá se to na soustruhu pomocí přípravku
 
 
Datum: 15. března 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
doma to nesnizis ja jsem mel kde to udelat udelal jsem to na praxi hlavu jsem dal do sveraku pusil si frezu to je ten nastroj a tocil snim rukou je to slitina hlniku takze to jde samo a pak jsem to musel zabrousit brusnou pastou udelal jsem si na to pripravej na soustrhu. Doma bys to snizil mozna jen okousicek a dalobyto moc prace a to tak ze vyndas valec polozisho das na tu prisedaci plochu brusnou pastu a polozis nato hlavu a budes alspon 1h. tocit jak kkt nemato cenu sezen si kdo ma frezku nebo alspon frezu
 
 
Datum: 15. března 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doma na koleni :-D
 
 
Datum: 15. března 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no asi nejspíš na frézce
 
 
Datum: 15. března 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jednokroužek do vyběhaného válce nemá smysl..leda si ještě víc snížíš kompresy a pojede to ještě hůř.
 
 
Datum: 14. března 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je "lehčí" ale ještě tam je jiná poloha kroužku a jinak odlehčení(to asi vliv nemá) ale ta poloha kroužku by mohla mít vliv třeba na vyběhanek válec ne ? když dám ten píst co má kroužek blíž ke klice tak by se to mohlo líp snášet s hrankou ve válci
 
 
Datum: 14. března 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no přece že ten lehčí je lehčí :-D
 
 
Datum: 14. března 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: lada.min      E-mail:      IP: uživatel5577    
Nabízím službu zinkovani, pískování a leštění hliníkových a kovových částí na motorky, automobily , bicykly atd... Není problém leštit i nerez a různé slitiny.Kontaktujte mě na e-mail nebo mobil. "Levně a rychle" http://www.tryskani-piskovani.com odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8950    
kolikrat ji mas 5km od baraku a ani to nevíš.......jinak dik za nabidku....inzerce je ale jinde
 
 
Datum: 14. března 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale každej tu maga fabriku nemá vedle baráku...
 
 
Datum: 14. března 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky-uz zase ...lesteni to mozna jo,ale ne kazdej ma moznost si doma sam opiskovat ram a nebo neco pozinkovat...pises kraviny
 
 
Datum: 14. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, prosím Vás máte zkušenostu s touhle klikou? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html sedí dobře čepy v ložiskách(v karteru)? je dobře vyvážená atd.? dik za všechny příspěvky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Franky to by bylo tak tezky napsat jen jeden jedinej prispevek bez nadavek?
 
 
Datum: 15. března 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: franky      IP: uživatel4328    
nova klika je na picu protoze je meka a kompletni repase kliky stoji - 1100 + 300 za tvrdochrom na jeden cep + jehli na horu a je to jeste vice !
 
 
Datum: 15. března 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: Od kdy stojí repase kliky 1500... Ceny se pohybují okolo 800Kč. Jinak tím že tu starou vymrdanou kliku zrepasují tak je pak stejná jako nová. A možná ještě lepší protože to co je dneska replika tostojí za ho...
 
 
Datum: 14. března 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych řekl že je asi nejlepší si koupit kliku za 100kč a nechat si jí zrepasovat za 700
 
 
Datum: 14. března 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam mi teda řekni v čem je na "piču" oproti staré klice,která třeba má vůli na ojnici?
 
 
Datum: 14. března 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso, prosimte, budou v dohledny dobe jednokrouzkovy pisty 39,25? celkem bych potreboval, bylo to nemily zjisteni ze nejsou :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, prodávám kliku na pincka a nevím kolik si za ni mám říct. Ojnice má vůli jen do boku dopředu a dozadu ne. Popř. kdyby ste měl někdo zájem napište mi na ICQ - 426021837 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz jak jak upravit jawu 21 (jednoduchou upravu ) aby jel lip vybrus ? jakej se da nejvis udelat a kolik to stoji i pist a tak ... ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
hele ja to čet.....to sou upravy co se týká funkčnosti....jo snizena hlava prida,lepsi gufera sou potreba kdyz vlivem vyssich otacek motoru roste tlak ve skrini....ale tech 90 je proste kravina:-D ukaž graf z brzdy a budu tomu verit......ja si stojim za svym....i kdyby si tam mel loziska za 5000,- a gufera za 1000,-+ vhodne udelany dno pistu vs k tomu spravne udelana hlava tak proste vyfukovej kanal!!! .....nerikej ze sou kliky na picu....neni to pravda....jedna seria asi pred 2 rokama byla zmetková-spatny vyvazeny,mekky,šmajdavý(to sou ty levny na aukru) ted uz jsou zase kvalitní....sesa zmenil dodavatele.... o kvalite novejch klik mam info od kluka co je utáčí na soustruhu do zavodnich motorů a no problem......asi se ti taky kdysi dostal do ruky zmetek a podle toho soudis vsechny
 
 
Datum: 15. března 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: franky      IP: uživatel4328    
STANDO S IP8950 - take jsem psal o uprave hlavy, o hranach pistu, vysokotlakejch guferach, kolene karbecu a dalsich picovinach ! a nove kliky jsou na picu- - jsou meky a pocase se rozhodej.. A PRISTE SI TO POZORNE PRECTI
 
 
Datum: 15. března 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8950    
nebudu s tebou resit kvalitu klik.......jedny byli blbý,ted sou zase dobrý.......ja osobne radeji repasuju.......dobra loziska jsou samozrejmosti ne? 3.5 koně to melo uz ve fabrice s novejma loziskama.....to neni tunig,to je generálka.......
 
 
Datum: 14. března 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8950    
zgenerálkuj motor,kup novou kliku na jehle a objednej si u stejskyho cestovni upravu(upravenej valec,hlava+pist)....v serii 5.5koně....Frankyho 90km/h na sebelepsim seriovym motoru je kravina,to ten motor neutočí ani na 15z kolečku....
 
 
Datum: 14. března 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
a jak se meří ten předtih hodinkama ? díky.
 
 
Datum: 14. března 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
koukni do starších témat je to tu kazdou chvíli. :-D
 
 
Datum: 14. března 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel8937    
nazdáááááár .... hedte ted jsem mel sundanou hlavu a tak sem odkarbonoval pist a spalovak na pistu je 4B cotoznamena ? :-) jestli to je výbrus tak koliátej díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel8937    
ok dík
 
 
Datum: 14. března 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čtvrtej výbrus
 
 
Datum: 14. března 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nema nekdo napad jak vyndat ten malej kolik na klikovce aby se neprotacelo magneto ? je tam asi zarezlej a je celej sjetej leze tak milimetr....zkousel sme to chyit snad vsim co sem nasel ale proste to sjede a nevytahnu ho...jeste me napadlo z boku dat sroubovak a kladivem lehkym tukanim ho vyklepat . Ale zase mlatit do klikovky necim.. :-( Jinak klikovku mam v motoru,pulit nebudu protoze sem to delal pred tydnem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
skus to něčím nahřát a pak to trochu poklepak
 
 
Datum: 07. března 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
milimetr stačí, jen určuje polohu rotoru, nic nedrží. rotor drží ten kužel.
 
 
Datum: 14. března 2010 8:16
 
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:08:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu