|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus hosi,nevite nekdo jestli de na fichtla valec a hlava z babety? A zda to necemu pomuze...?(snad ne do hrobu) 
Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:09
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 hlavně to má jinou rozteč šroubů pokud si spravne pamatuju hoši........
Datum: 31. března 2010 8:09
 jenže má upravenou vložku ve válci....neni to jenom o tom že tam ten válkec "mrdneš" a jede to.
Datum: 30. března 2010 23:19
Datum: 30. března 2010 22:22
 Tak to je na prd  ale prave proto se ten valec musi nejak upravit,nekde jsem to videl na krosovejch fekalech a ty to tam asi nemaj proto aby jim to hur
jelo,ne?
Datum: 30. března 2010 19:45
 když jen vemeš válec z babety a dáš to na pio tak to pojede ještě hůř než pionýr
Datum: 30. března 2010 19:39
 A jak a které se musejí upravit?
Datum: 30. března 2010 19:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez uprav dir ne
Datum: 30. března 2010 19:00
 Nazdar Draci. Mám dotaz. Je rozdíl, popřípadě v čem přesně, mezi válci z Jawa 05 a Jawa 20? Jestli jsou nějaké kanálky větší, nebo na jiném místě a tak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
Datum: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm
Datum: 30. března 2010 12:55
Jméno: Standa
IP: uživatel9073
 Válec z 05 má malinko jiné časování sacího a výfukového kanálu a menší přefuky ve vložce.....oproti válci 21 by mel válec 05 nepatrne mene tocit a mít lepsi půběh odspoda,ale realitou je,ze jede celkově líp jak valec z 21 akorát se tolik nepřetočí.....
Datum: 30. března 2010 12:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 na te 05 su kulaté myslím
Datum: 30. března 2010 12:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nedávno jsem srovnával valce z 21 a z 05 a řekl bych, že jsou rozdíly jeno v kanálkách.
Datum: 30. března 2010 12:10
Jméno: Jan Kryla
IP: uživatel5626
 Čus lidi. Má dotaz-šipka na pístu musí vždy směřovat k výfuku?....je tomu tak i u pionýra i u jawy 350?....díky za odpověď!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 a když nevíš tak je vždycky první zámek na opacny strane nez vyfukovy kanal.......
Datum: 30. března 2010 12:55
 vzdycky je to bud k vyfuku, nebo po smeru toceni motoru - v tomhle pripade je to k vyfkovymu kanalu
Datum: 29. března 2010 20:03
 nj fichtl-na tom to mám na 100% taky šipkou dolů ale pls nevíte jak je to na jawe 350?..........
Datum: 29. března 2010 19:53
 nj fichtl-na tom to mám na 100% taky šipkou dolů ale pls nevíte jak je to na jawe 350?..........
Datum: 29. března 2010 19:52
 já když sem na fichtlu dával píst tak šipku dolu a první zámek má být nahoře
Datum: 29. března 2010 19:48
 Cus draci zlepsi se neco kdyz vymenim pistni krouzky???a jak poznam ze je v haji???a kdyz je vymenim pojede to lip??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 19:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Uz to tak 10x zminili pode mnou
Datum: 30. března 2010 19:04
 a co když mám vyběhanej válec a koupil sem si píst i kroužky nový?pomůže to?
Datum: 30. března 2010 19:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám celýho pionýra z Matrixu....na jedný straně válce je schod a na druhý ne a dal jsem nový kruhy a jede to mnohem líp  tak já už nevim
Datum: 30. března 2010 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 pokud je valec uz vyjetej tak to nová pístní sada nezachrání.....válec nesmí mít pod hlavou schod....
Datum: 30. března 2010 12:56
 péro: neni to blbost...kdyz je u vylitanej valec a ty do nej prdnes novy krouzky, tak ti to kompresi nejak zazracne nezlepsi, v nekterych pripadech spis zhorsi...
Datum: 29. března 2010 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je blbost !! já mám válec z roku 1967 ,měnil kroužky a pionýr měl odost větší výkon (má stále nultý výbrus)
Datum: 29. března 2010 22:21
 ked mas valec v haji, kruzky ti nepomozu, len ich zabehnes dotakeho stavu ako boli tie predtym, trochu by pomohol piest a kruzky, samotne kruzky nie
Datum: 29. března 2010 21:47
 no tak pokud už mají ty kroužky když je dáš odo válce velikou díru ej po nich,když je vyměníš a fajne to azjedeš,to víš že ti to pojede líp
Datum: 29. března 2010 21:00
 Zdarec, najde se tu nekdo kdo mi zmeri vnutornu diru na pistnim cepu u Jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 18:29
 To fakt mi nikdo nepomuže? Ja bych sem si to zmeril ale nejsem momentalne doma
Datum: 30. března 2010 18:29
 jo to vonkajši prumer, ja potrebuju ten vnutorny, tej diry ktera jede cez celej čep
Datum: 29. března 2010 17:36
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 14,1 je čep na to
Datum: 29. března 2010 17:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, prosím vás mam na pionýru kliku s jehlovýma ložiskama a chtěl bych se zeptat jestli dáváte na z obou stran pístního čepu(mezi ojnici a píst) nějaké podložky aby klec nemohla vyjíždět z oka ven (na kažkou stanu je to 1.5mm) nebo to nevadí?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 jo nekdo tam dává upravený vymezovací krouzky z babety.....ja osobne jsem to zkusil taky a vlivem jistých příčin mi jeden ten krouzek puknul a udelal paseku v motoru.....tim te nechci odrazovat.....samozrejmne to funguj i bez toho....
Datum: 28. března 2010 22:35
 Já tam ty vymezovací podložky nemám a funguje to i bez nich. Někdo to tam dává, někdo ne.
Datum: 28. března 2010 20:02
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 ja jsem nechaval delat GO mam tam taky jehly a zadny podlozky tam nejsou ta klec by vtom mela drzet ne?? jako futro!!
Datum: 28. března 2010 19:15
Jméno: Radek
IP: uživatel9021
 čus chlapi, nevíte prosím Vás někdo jak je načasovaná vačka u Jawy Dandy 125 s motorem CPI? např. 260/260 apod...zajímá mě jestli by šla udělat ostřejší nebo jestli tam už ta nejostřejší verze je v serii  ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 11:50
 Myslím že z dandyny žádný dragster neuděláš,raději si kup něco silnějšího místo toho zkoušení...
Datum: 30. března 2010 11:50
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čuste jak mám utěsnit hlavu na válci? žřejmě mi podfukuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 12:38
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 jo ten mám doma ale už jednou sem ho tim těsnil ale moc to nevydrželo je spíš dobrej na převodovky
Datum: 28. března 2010 12:38
 znáš tmel PAULIN? sesa ho tu má ja s nim taky těsnim a těsní víborně
Datum: 28. března 2010 12:31
 lepší budeš mít tu brusnou pastu
Datum: 28. března 2010 12:10
 za 1) zbrousit brusnou pastou na ventily bo za 2)těsnění pod hlavu
Datum: 28. března 2010 12:04
 muzu dat mezi kartery papir a hermosal (sem nasel v dilne je to tesnici pripravek na prevodove skrine
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 11:18
 jasně
Datum: 28. března 2010 11:18
Jméno: Peky
IP: uživatel9050
Posl.aktualizace: 28. března 2010 10:32
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jasne ze to je vycentrovany
Datum: 28. března 2010 10:32
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Prosimvás tu nekde byl odkaz co je to fichtl a byl tam docela podrobný návod i s fotkami na zapalování+rozdíly mezi 20 a 05..neví někdo kam to zmizlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:00
 Zdarec draci, dneska jsem začal ladit Dellorto a nějak se přestalo líbit svíčce v hlavě a tak si vyletěla. Samozřejmě závit v pytli. Normálně bych dal hlavu jinou, ale tahle byla snížená. Tak se ptám, je nějaká možnost obnovit závit v hlavě? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:02
 Já ji pučil kámošovi a ten kokot to utahoval když to bylo teplý. Ještě jsem na tom jezdil a v pohodě držela. Včera si to rozmyslela. Já vždycky chodím k sousedovi na soustruh, takže to asi vidím na krabičku startek
Datum: 28. března 2010 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 to ses teda peknej dobytek......pochybuju ze by ti stejsky snizil hlavu která mela evidentne jen čtvrtinu závitu....spis verim tomu ze si dobytek a utahoval si to golou a urval si to.....to znam  Osobně bych se na vložky vykašlal a nechal snížit hlavu jinou.....mám skusenost že u pařezů ta vložka drží na století,ale z jednadvacítek a můstangů se nám vzdycky povolovali i kdyz sem je dole rozklepal dulcikem.......mozna je to nejakou tepelnou roztažností.......muj osobni nazor a zkusenost......snizeni hlavy vychazi cenově od krabičky startek po 200,- coz neni tak hrozný.......
Datum: 28. března 2010 12:44
 zde v krámku se prodává opravný závit... tj: vložka... do hlavy si vyvrtá nová díra M18x1.5, zašroubujese se vložka, pak svíčka, dotáhne a je to.
Datum: 27. března 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja to tak mam
Datum: 27. března 2010 19:31
 Zdar. prosím vás nevíte někdo kdo dělá generální opravu motoru Jawa 50 typ 23 Mustang? Nejlépe Jihomoravský kraj. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:25
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 boocheer hele udelal bys mi ji,mas icq nebo skipe nebo tel cislo? napis jo diky
Datum: 27. března 2010 19:25
Jméno: boocheer
IP: uživatel9048
 delam kompletni GO. nedelam zadne ochcavky a delam to jak se patri. za kompletni GO si uctuju 400kc. jsem z vracova. okres hodonin.
Datum: 27. března 2010 18:48
 napiš na meil : Fojtomutomuts@seznam.cz
Datum: 27. března 2010 15:03
 Já bych ti mohl udělat go, levně. Nudím se  , udělal jsem asi 10 GO, první 3 skončily, že nejdel fichtl vůbec  , ty začátky, ale pak těch posledních 5 motorů jsem i vyčisti a vyleštit. Jestli chces víc info, tak napiš na meil nebo na icq : 589 987 628
Datum: 27. března 2010 15:02
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 hele,ja se ptam jestli nekoho neznate a ne ze si to mam udelat doma jj8-)
Datum: 27. března 2010 13:48
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Boocheer.
Datum: 27. března 2010 13:23
 tvl si to udělej sám doma nn ? Máš to jistý že tam máš vše cos tam dal...Když to dáš někomu tk tě pěkně vysere a ještě si vezme pěknou pálku na víc.
Datum: 27. března 2010 13:23
Jméno: Ondr.
IP: uživatel8976
 Zdarec tak jsem dneska dal nove ložiska na klikovku nove lozisko jak je spojkovy kos nove gufera nový pístní čep a a jde to celkem těžce startovat jako že to de stuha se to točí neudělal jsem něco špatně nebo se to tepr rozchodí nevíte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 23:09
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 na tvym místě bych bejt nechtel  mučedníků v historii bylo sakra moc a kolikrát padli i pro vyšší věc.....
Datum: 28. března 2010 23:09
 Já vím ale mě prostě nasere když já někomu něco radím a radím dobře a nějakej debil mě prostě napíše že by u mě nenechal opucovat svíčku. Jinak tedy FRANKY: ještě jsi nám nenapsal jak vypočítat tu axiální vůli na klice. Vždy když tě tu o to někdo požádal tak zmizels.
Datum: 27. března 2010 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 boocher: Chlape klid! MASA_HJ i TOP GUN je jeden ten a samej clovek a to Franky.....a ty delas jako bys ho neznal...ma svoje teorie a vsichni sou curaci a on jedinej vsechno umi nejlip...ja uz si zvyknul....nesmis ho tak resit.....
Datum: 27. března 2010 11:03
 MASA_HJ 2: Kdo je u tebe machýrek ? jediný kdo tady dělá machírka tak si tak maximálně ty.také lidi znám. Typuju že všechno víš,všechno znáš ale kdybych ti dal na generálku motor tak nevíš kde je klikovka. A že se to usí volně otáčet to ví každý debil. Ale po složení je prostě normální že se to otáčí těžce i přes to že se to musí otáčet lehce!
Datum: 27. března 2010 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 ahoj Franky,ja te zdravim  proc furt pises pod jinym nickem?
Datum: 27. března 2010 10:52
 Jak tady někdo říká to je normální až motor až se motor pořádně ohřeje tak to povolí
Datum: 27. března 2010 0:48
 vim co mluvim... Já už jsem zgenerálkoval x motorů a všechny šly po složení ztuha. Po ujetí tak 100Km to šlo všechno krásně volně jak má...
Datum: 26. března 2010 23:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 zkus sylonovou palickou poklepat kartery
Datum: 26. března 2010 21:43
Jméno: Ondr
IP: uživatel8976
 Tak to jo tak doufám že to bude vklidu zitra to projedu a uvidím
Datum: 26. března 2010 20:43
 to je vpohode to je normální... po pár desítkách km jak se motor zahřeje a rozhábe tak si to vsechno sedne a bude to vpohodě
Datum: 26. března 2010 20:31
 delal sem vybrus na jawe 250 a je pravda ze po zajeti 500km se maji vymenit krouzky? ale v tom pripade by se musely ty krozky znovu zajizdet ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 20:41
 neni to nutny, ale je to dobry. Honovanej valec ma hrubsi povrech a tim se krouzky rychle sjedou . Nemenej se po 500, ale po uplnym zajeti. a ze se kouzky zajizdej ? no tak tech par kilometru neni zas žtakovej problem ne ?
Datum: 26. března 2010 20:41
 oki ale vrta mi hlavou proc tam rikali ze to je pravda no ale menit je nebudu
Datum: 26. března 2010 20:29
Jméno: lubos
IP: uživatel1420
 proboha nic neměn nebo budeš dělat další výbrus
Datum: 26. března 2010 20:24
Datum: 26. března 2010 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jakej kkt ti tohle nakecal. A skus trochu premeslet mozna ti to dojde, je blbost je menit""
Datum: 26. března 2010 19:57
 Čau Draci potřeboval bych poradit s něčím.Až budu uplně mít komplet složený motor na fíka mám 21 a dělám GO .Mno tak sem dával nový ložiska,gufera něco i do převodovky a lameli atd a hlavně sem dával kliku na repas a mám jí i s novou ojnici CKR jeh..lož. nahoře i dole.Tak kolik km byste mazali a šetřilo to km ????tak 300 km a mazat 1:40 .Jezdím na polysyntetiku (červená barva ).??????????poradte zkušený Dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na prvni jizdu to namaz poradne treba 1:25 staci 1L benzinu a pak davej klidne 1:40 tech 1000 km zhruba az to potahne a nebude se propadat nakopavacka tak to mazej klidne 1:50 lepsim olejem delam to taky mam najeto 5000 Km bez problemu. Hlavne to nevytacej!!!!! nebo znicis vybrus!! mam 0. vybrus a dokopce klidne 60 sezajetym. Musis to poctive zajet
Datum: 26. března 2010 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 přesně sem nepochopil co resis??? Delal si GO...chapu.....a resis kolik máš mazat novej výbrus??(1:25-1:30) aspon 500km a nebo rešiš,kolik máš mazat na jehlovou ojnici po zajetí (1:40)??
Datum: 26. března 2010 12:30
 máš tam steejný věci jako já, jezdil jsem 300km v klidu a mazal jsem kolem 1:34-40 motulem 510 a válec je v super stavu a táhne jako bejk
Datum: 26. března 2010 11:18
 Caf draci mám dotaz,moje jawa 23 má to malou sílu,prostě to málo táhne.Když sem tohoto mustanga kupoval tak mi ten chlápek říkal že tem nejsou simeringy na klikovce myslítě že to může bejt tím ??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 22:25
 ono ti to aj jede bez gufer? Vzdyt to nemuze mit zadny podtlak pro nasati směsy
Datum: 25. března 2010 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaný výfuk,rozhozený předstih,špatné pístní kroužky,špatný válec-vyběhaný....jedno z toho to bude....doporučoval bych vylučovací metodu a začal bych u výfuku a předstihu
Datum: 25. března 2010 21:42
 Jak říká ONDRJAWA kdybys tam neměl simerinky tak to ani nenastartuješ já měl jeden u 05 jen trošku ruplou pružinku!!A nechytlo to kvůli tomu ani
Datum: 25. března 2010 21:37
Jméno: Vašek
IP: uživatel9031
 Ahoj, měl sem stejný problém u mého pionýra.Měl jsem bordel ve výfuku a tak to málo táhlo.Skuz se do něj kouknout.Měj se
Datum: 25. března 2010 19:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kdyby nebyly simerinky na klice tak to ani nenastartuješ,možná že sou špatný
Datum: 25. března 2010 19:13
Jméno: .
IP: uživatel3343
 ano, je to tím.
Datum: 25. března 2010 19:05
Jméno: honza
IP: uživatel9026
 zdravim,mám ČZ 175/477 a mám udělanej výbrus tak se chci zeptat jak to je s poměrem oleje a benzínu pro záběh a kolik kilaku se s tim má najet opatrnějc bez nějakýho honění motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel9029
 Já se zase držim pravidla radší víc,než potom nadávat....
Datum: 25. března 2010 18:37
 Já mam v návodu mazat 1:33 v záběhu...(mam čz 180, ale to je uplne to same)...dneska uz se delaji pisty z jineho materialu, ma mensi tepelnou roztaznost nez puvodni pisty, takze bych se nebal mazat 1:33...
Datum: 25. března 2010 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel9029
 Nejsem si jistý,ale tyhle velký motorky se mazaly pro záběh 1:20-1:25 a zajíždí se alespon 1000km....je dulezite dost mazat a zvednout jehlu pro bohatší směs.....až se výbrus trochu uvolní(po cca 200km) neboj se jí občas trochu víc vytočit,ale nedrž jí zbytečně dlouho ve vysokých otáčkách a zbytečně ji nepodtáčej.....snaž se jezdit ve středních otáčkách na vyšší kvalty.....je to litinovej válec,tak se nesnaž zajíždění urychlovat nekvalitním olejem a vytáčením do plných hned od začátku.....litina a 3 kroužky se rádi koušou.... kdo kdy zajižděl například pařeza s 3 kruhama tak ví o čem mluvim.......
Datum: 25. března 2010 15:33
Jméno: WiNC_CZ
IP: uživatel3458
 Čau hej hoši potřebuju se vás zeptat jestli někdo z vás neví kolik by mohlo stát samotné vybroušení do válce pro novej píst kterej mám a válec taky...prostě jen to vybroušení.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 20:28
 řekl bych tak 150-200kč...
Datum: 23. března 2010 20:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě to stálo 600 kč vč. kroužků čepu, pístu a kroužků. Dej me to, že kroužky stojí 60 kč (2 kusy dohromady), čep 40 kč a píst cca 180 kč. Tak jdeme tomu, že ti možná sleví cca 280-300 kč. Záleží na nich.
Datum: 23. března 2010 19:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci myslite ze origo klikovka nepouzita ktera dlouho lezela bude prolehla?? nevim jestli ji koupit ja ji nepotrebuju asi by to byli zahozeny penize nekdo ji na aukru nabyzi za 750 Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 19:17
|



|