|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no vzhledem k tomu že už speciál pomalu začíná mizet tak bych jí možná začal zvykat na naturál když už máš ten nový válec...ale jestli máš po ruce speciál tal lej speciál s olejem tak 1:30 a jak jsi psal tak jezdi tak na půl plynu...zajížděj tak 500km,no a když za to budeš rvát hned tak se to budto nekvalitně zajede a výsledný výkon bude chabý a nebo se ti to kousne ...jo a když už máš teda ten new válec a hlavu tak bych rozhodně zvolil nějakej kvalitnější olej než ten který se do toho lil z výroby...no a tu první jízdu moc neprotahuj a dávej tomu přestávky třeba po 5km a postupně ten interval přestávek zmenšuj no..to bude asi všechno
Datum: 25. dubna 2010 23:13
 víte nechci nic pokazit nebo to špatně zajet.. jinak prosím poradťe mi...
Datum: 25. dubna 2010 19:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci nevíte jak vyměnit říditka na fichtlu. Sundal jsem plyn, brzdu, spojku, odšrouboval jsem šroub a teďnevi co dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 12:29
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a muzes je vyndát ale bacha at neurves zavit jak dotoho budes klepat
Datum: 26. dubna 2010 12:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak podle ondrashe to rozhodně nedělej ! dělej to jak ti radil boocheer...zašroubuj ten šroub na pár závitů a pak to něj řízni kladivem a pak už ty řidítka jen vytáhneš
Datum: 25. dubna 2010 23:15
 normalne vysroubuj sroub a ted musis s tema ridfitkama ruzne kivat a tahat je na horu.. aspon me tak slo
Datum: 25. dubna 2010 19:47
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a vypadne z nich taková železná jakoby hruška,která tu trubku řiditek rozevírá aby držely
Datum: 25. dubna 2010 17:45
 Ahoj lidi... Vím že to sem nepatří protože to neni jawa... Prosím poradte jaký má bejt předstih a odtrh na stroji Tera Vari... Motor jikov a je to dvoutakt. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:03
 díky moc
Datum: 26. dubna 2010 23:03
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Má to mít 3 mm před H ú.teď to mám taky rozebrané.
Datum: 26. dubna 2010 11:33
 aha,tak jedině to pak nastavit podle oka...Já bych ti to napsal jak to mám já seřízený já,ale je to fácka a mu do toho hrabat nebudu
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 No kéžby,když jsem ten motor rozdělával tak to zapalování bylo povolené a vytočené kdesi uplně v pr...
Datum: 25. dubna 2010 18:33
 tak si nafoť jak to je seřízeny teď ne ?
Datum: 25. dubna 2010 18:30
 Dělám komplet generálku motoru víš... Ten stroj udělal tolik práce že by se z toho všichni jak se lidově říká zasrali  Stojí za to aby ste se dojeli podívat na ty ložiska. Vnitřní prsten má do boků vůli 2mm,na klikovce má ojncie zase vůli jak radiální tak axiální a drala o setrváky. Celá klikovka v těch ložiskách měla taky vůlu jak prase.Píst zase má ve válci vůli 1mm a když dám pístní kroužky do válce tak je mezi nima mezera snad 1Cm. Takto vylágrovaný motor jsem za celý život neviděl  Zitra jedu dat válec na výbrus a klikovku na GO tak potřebuju vědet ty hodnoty předstihu prosimvás. Nikde to nemožu najit,díky
Datum: 25. dubna 2010 18:22
 máte uplně stejnou jak my akorát my jsme ji už rok nepoužívali.
Datum: 25. dubna 2010 18:13
 Ne to má kladívka... Možná ty novejsi uz maji bezkontakt ale ta co mám já je stará už nějakých 20 let To je ještě ten starý typ a plechovou nádrží... fotka na odkazu-toto je přesně ona http://thumbs.autobazar.eu/323/1076683_big.jpg
Datum: 25. dubna 2010 17:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 to máá bezkontakt zaplovani jako babeta ne?
Datum: 25. dubna 2010 17:32
Jméno: babetář
IP: uživatel6086
 Zdar draci včera se mi rafla bába..nevíte jak sundat válec....? at dělám co dělám ani za boha nemůžu sundat válec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:19
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Tak třeba zkusit opatrně ten píst rozbít např nějak rozvrtat, ale hrozně opatrně.
Datum: 26. dubna 2010 13:19
Jméno: babetář
IP: uživatel6086
 no právě že ten píst se vůbec nejde taky to skoušim přes dřívko ae ten válec s enehne...
Datum: 25. dubna 2010 22:17
 Jestli má zaťaflej píst v tom válci, tak to jentak nevynda, mě se to stalo taky a muselo to jit opatrně, aby se něco neohlo, nakonec sem to přes dřívko pobouchal a šlo to, ale bál sem se, abych něco neohnul.
Datum: 25. dubna 2010 11:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 sundas hlavu, sundas vejfuk z valce.. popr.. karbec (ale ten nemusis... no a vatahnes valec..
Datum: 25. dubna 2010 11:04
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hojte.prosím Vás chci se zeptat proč mám na mustangovi píst s dvěma pístními kroužky a na Jawě 20 mám 3 pístní kroužky?jaký to má význam že na jednom mám 2 a na druhém 3 ? a ještě prosím :vadí když mám na te 20 ten třetí kroužek (směrem od svíčky dozadu) zlomený a je ho tam jen asi něco okolo půlky??? ale ostatní dva jsou v pohodě celé......díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoši díky moc...abych vám pravdu řekl tak já jsem ještě na fichtlu pořádně nevalil.  hlavně že mám 3 a nejezdí..  nejsou časya hlavně prachy.norm.mám mustanga a tam sem měnil kroužky a asi už potřetí bo sem ho vždy při montáži zlomil  ted tam mám samozřejmě taky zlomený..ale to se spraví..  díky moc..
Datum: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že máš ten typ jawy 20 s lištama,tedy ten starší..no a nejdřív se do všechn pionýrů dávali 3 kroužkový písty no a pak nějakej borec přišel na to že to pry se 2 kroužkama jede ,,líp'' no a tak se tam začli dávat 2 kroužky...co jsem zpozoroval tak ten se 2 kroužkama má menší spotřebu ,ale ten se 3 zase odost líp táhne do kopců,ten kopec co jsem jel s 3kroužákem celý na trojku tak dnes ho s 2kroužákem vyjedu tak do 3/4 tzn. 2kroužák točí víc otáček ale zase ztrácí na síle a 3 kroužák má větší sílu ,ale menší rychlost (samozřejmě záleží na opotřebení atd..)
Datum: 25. dubna 2010 11:01
 jj vymen novy ja dal novy pist i krouzky pac jeden byl ustiplej trochu i ty 2 uz byly divny vimenil jsem je i s pistem a ten leti o dost lip nez predtim
Datum: 25. dubna 2010 7:08
 Čus draci tak sem denska byl projet svoji 21 po GO motoru .Pěkně se to hřeje ale jedeto jakoby čím dál líp ale zezačátku to bude nejhorší no než se to rozjezdí..chtěl bych se zeptat kolik km ste zajížděli vy pístní kroužky????.......300km? nebo i víc nebo mín .......Díky za odpvoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Do 500 km to moc nehoň (jezdi tak na půl plynu a do 50 km/h, od 300 km to sem tam na chvilku protáhni do vyšší rychlosti, aby motor potom nebyl línej), po 500 km už tomu začni pomalu nakládat a kolem 1000 km je to kvalitně zajeto
Datum: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele podle tabulek 1000km ale ja to zajel pomalinku na 3 nadrze a jezdi nanherne...
Datum: 24. dubna 2010 22:09
 čus draci dneska sem spravil kámošovi babču 207... byla to brnkačka  .... dělal sem co mohl ale narazil na jeden problém.... pořád to profukuje pod hlavou.. hooodně sem to utáhl a dal tam tmel.. docela dost sem to zastavil ale pořád profukuje.. prosím poraďte, co udělat, aby to tou hlavou neprofukovalo vůbec .. docela to profukuje dost a kouří se odtama... ale jede to nádherně..  divný....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nastartuj to, nech to chvilku bezat, at sa to zahreje. pak by si to mnelo este sednut a mnelo by to jit este dotahnut.
Datum: 24. dubna 2010 21:42
 Dyštak mě opravte
Datum: 24. dubna 2010 20:45
 U těch babet hodně profukuval dekompresor a ne hlava, ale to bys napsal, tak s tou hlavou bych poradil leda tak zabrousit nebo těsnění jestli je, čímž si ale zmenšíš nepatrně kompresy.
Datum: 24. dubna 2010 20:44
 Ještě jeden dotaz,kdybych si pořídil stejskyho úpravu válce,jak dlouho to musím zajíždět? Nechce se mi jezdit 1000 km jen tak zlehka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:58
 Já myslím, že jo. Zkus a uvidíš. Občas mrkni na píst a podle toho uvidíš.
Datum: 23. dubna 2010 21:58
 JJ díky  ....bude stačit to mazání 1:25 kvalitní polosintetikou?
Datum: 23. dubna 2010 21:53
 Hele, ani né. Vůle 0,05mm je v pohodě. Já to moc taky nešetřil, jelikož mě tlačil čas. Když to pořádně namažeš a těch pár desítek km to budeš trochu šetřit a pak už tomu zkusíš trošku dávat, tak to bude v pohodě. Vojta Štumr najezdil před prvním závodem taky zhruba 100 km. Viz. http://fichtl-enduro.wbs.cz/
Datum: 23. dubna 2010 21:47
 jo super.to by bylo asi nejlepší volnější výbrus
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 ale co bych pro fíka neudělal
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 když mu řekneš že chceš volnejší výbrus tak to budeš zajíždět méně.
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 jj jasný no,já jenže ještě nemám řidičák,teprve si budu dávat přihlášku,a zatím jezdím v lese kde je brutus ciklosteska,krásnej asfalt,jenže je to moc kopcovitý,a newím jak bych tam jezdil jen tak zlehka....
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 Tady bych použil stejskyho slova: "Co neumažeš, to neukecáš" .. Hele, chvíli se holt budeš krotit. Něco málo najedeš, budeš mazat jako ďas a až to začne povolovat tak už bys tomu mohl začat trochu dávat.
Datum: 23. dubna 2010 21:38
 jo,dotaz směruje k cestovní úpravě
Datum: 23. dubna 2010 21:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli musím nastavit předsthi a odtrh když sem na fichtla našrouboval nově vybroušený válec.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:42
 no teď večer jsem už mimo (těžky den  ) ale projistu zkontroluj ten odtrh a předstih. KDyžtak jestli ti tam jde do toho nového válce benzin apod.
Datum: 23. dubna 2010 21:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš čím to muže být?
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 bude asi chyba někde jinde. Předstih a odtrh šteluješ na zapalování ale radši to třeba zkontrlouj nikdy nevíš co se může stát.
Datum: 23. dubna 2010 21:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 jee že se mi ten předstih posunul?nebo odtrh
Datum: 23. dubna 2010 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když mě to pořád nechce chytnout?
Datum: 23. dubna 2010 21:32
 nemusíš
Datum: 23. dubna 2010 21:22
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Čus seso bylo by možný udělat na zakázku 3 kroužkovej píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:52
 na zakázku ti udělají kolika kroužkový budeš chtít...ale nebude to stát 150kč jak klasický píst.
Datum: 23. dubna 2010 19:52
 cus hosi dostal sem nabidku na pareza 550 s rozebranim motoren za 3000kč je to moc nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 15:52
Datum: 23. dubna 2010 15:52
 tohle jsem prodal za 2 600...takže to ber!!!
Datum: 23. dubna 2010 15:52
Jméno: kok
IP: uživatel6858
 koupil jsem 550 za 1500 v mrtě zachovalym origo stavu.podle mě 3000 za takovýhleho veteránka je uplná krása se podívej na inzerce za kolik se pálkujou
Datum: 23. dubna 2010 13:22
 Za ty prachy seženeš i pojízdnýho popř rozladění nebo špatný karbec, ale za 3 000 sem viděl pojízdného.
Datum: 23. dubna 2010 12:15
 Tak to nekupuj, kámoš koupil pařeza za 1000 skoro pojízdnýho( chyběl věnec rozety), takže určitě seženeš levnějš
Datum: 23. dubna 2010 11:39
 cus tak je to asi akorat, a kdybys o nej nemel zajem tak mi dej vedet
Datum: 23. dubna 2010 11:18
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 BER TO HNED NEŽ TI HONEKDO VYFOUKNE
Datum: 23. dubna 2010 11:08
 cau.... hele nechal sem si udelat od p. Kasalickyho 6 vybrus a on my doporucil mi tam dat jednikrouskovej pist a pomocnyma okenkama na pistu.... tak nwm jak to pojede..... proc se vubec delaji pomocna okenka na pistu ??? di za odpovedi.... fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Jestli mu tam pan Kasalický nevyfrezoval 2 okýnka nad vyfukem
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam 2 kroužkový píst a nech ho tak jak je...6 výbrus je nedostatečná úprava na to,aby měl jeden kroužek vůbec nějaký smysl
Datum: 22. dubna 2010 21:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,na kolik stupŇů celsia se zahře hlava a válec při delší jízdě cca 1 hodina.budu si kupovat tmel na opravu závitů, protože mám strhanej závit ve hlavě a ten tmel má také nějakou hranici teploty
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 18:22
 na povrchu je cca jak pise steve, jinak teplota ve spalovacim prostoru v okamziku zazehu je cca 1800 stupnu...ale je tam jen velice krátký okamžik
Datum: 22. dubna 2010 18:22
 pocitej hodne pres sto, v lete i tech 130, prece jen je to 2T vzduchem chlazeny tak ma velky vykyvy...navic on ma na povrchu 130C, teploty ve spalovacim prostoru jsou obrovske a maji velke vykovy, viz jak musi byt odolna teplote svicka...takze misto tmelu radsi treba tekuty kov nebo udelat novej vetsi zavit a do neho vmontovat redukci - vlozku se zavitem na svicku...ale nejjednodusi je si zajit na nejakej vrakac...
Datum: 22. dubna 2010 17:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ty nas strhly zavit na svičku?? To bych ti doporučil koupit novou hlavu.Jinak počitam že kolem tech 100°C Tam bude
Datum: 22. dubna 2010 15:55
 zdravim nevite kde sezenu kliku a pistni čep do mosquia?? loziska bych mel sehnat všude kdyz tak napište mi nejake stranky kde se to da obednat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 11:26
 Zdarec,už si nevím rady,udělal jsem go komplet motoru,pouzdra v prevodovce a některá kolečka,nová klika,válec s pístem,ložiska NSK,prostě vše s absolutni přesnosti-změření kliky v hrotech-vůle pistu ve valci a kroužku-zabroušení kanalků (přesah vložky ve valci) a fichtl ne a ne jet.Nechce táhnout ,cíti každé mírne stoupání a když otevřu plyn do plného tak se jakoby zadusí (celkově to hodně rezonuje do vzduch filtru) dusi se ale i v nižších otačkach,jde pomalu do otáček.Zkoušel jsem přívírat a otevírat vzduch menít trysky menší a větší a pořad to není ono.Jedine co jsem neměnil je kolinko karburátoru,samotný karburátor asi 3x,vyfuk jsem zkoušel taky jiny.Předstih mám 1.6 odtrh 0,4 pochopitene,že jsem zkousel jine varianty a pořad nic.Upozornuji,že mám najeto pouze 350km,tak jestli se to musi rozjedit?A sednout?Nevím ale známy říkal,jak nejde od začátku nepujde nikdy.Díky za info a různé náměty,uvítám vše.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:44
 Ahoj,tak zbroušení a vyleštění kolínka karburátoru pomohlo,teď už směs hladce frčí do válce.Vzduch filtr mám otevřený jak má být od fabriky akorád v karbeci mám větší volnoběžnou trysku 45 původně byla 38.Fichtl se nedusí a hezky táhne a má takový správný zvuk,nic přidušenýho.Jinak mám najeto 450km a koukal jsem se sacím otvorem na pist a teprve se začína sjíždět honování s pistu,kamarád říkal ,že pořádně začne jezdit až na 2tis km,až se motor pořádně uvolni,zajede.
Datum: 25. dubna 2010 9:44
 Pouzdra jsou v pohodě,převodovku jsem zkoušel na sucho ještě bez kliky.Podařilo se mi sehnat ještě ty staré kvalitní (světlé pouzdra,ty nové co se prodávají teď jsou pěkné smejdy,brzy se vydřou navíc co je hlavní špatně vymezí převodovku) upravily se v soustruhu a pak vystružníkem,převodovka jde z lehka.Problém vidím ve špatně načasovaném motoru,chce to sladit vzduch a benzin dohromady,uvidím až namontuju to již zmiňované opravené kolínko:
Datum: 23. dubna 2010 8:48
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 nejde ten motor ztuha? mě to dělal taky a byly to špatný puozdra převodoky, motor měl co delat tahnou sám sebe
Datum: 23. dubna 2010 8:28
 Ahoj,jehlu mám na 3 zářezu,mažu 1:33 plnou syntetikou (leju ji i do jawy 350,mám za dobrou cenu) a mam jehly na čepu.Nakládat mu nakládám skoro hned od začátku,u nás to je samej kopec,tak než abych drbal první kvalt delší dobu,tak radší podržím 2 na plnej třeba i 5 min a jen co vyjedu kopec tak mažu chcípákem,právě ho musím pořád dost držet protože se dusí(jako kdyz mu dáš ruku před filtr)nechce táhnout.Dnes mě to nedalo a odmontoval jsem to kolínko karburátoru a přišel jsem na to,že díra kolínka na hoře u karburátoru je špatně vyfrézovaná,spodní hrana je křívá a zasahuje do prostoru nasávání směsi,tuďíš si myslim,že směs narážela o spodní hranu kolínka a měla tendenci se zabržďovat a nebo se vracet zpět.V práci jsem nechal přefrézovat a pro jistotu o 1,5mm ještě zvetšit (jen směrem dolu,kde byl přesah) a zbrousit hranu kde se kolinko láme.Teď už jen o víkendu přeleštím aby se směs nezadrhavala (musí být jak zrcadlo) a po víkendu se uvídi.Jinak deky moc za pomoc všem  \\r\\n
Datum: 22. dubna 2010 23:25
 chce to počkat po záběhu a dobře mazat. Jakou máš svíčku? Po 350 km bych mu ale začal trochu pomalu nakládat, ale bacha. Já osobně dělám záběh prvních 100 km velice mírně a benzín 1:30 (Castrol Garden)od 100km , jehla na 3 zářezu -jezdím tak, že třeba 5s plnej, pak uberu a minutu jedu na půl plynu a zase plnej, volnoběh má zvýšenej, z kopce vypnu zapalování a dám plnejpěkně se promaže, do kopce půl plynu max. Nebrzdím motorem. po 500 km se stím nemažu a jezdím co to dá. Od 500 km dávám 1:33 (Castrol Garden a mám to na bronzovejch futrech) . jehla na druhým a vše znovu seřídím, vyměním svíčku. 500 km musí stačit.
Datum: 22. dubna 2010 23:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jehlu aby byl plíšek na třetím zářezu shora a zkus odtrh na svíčce jiný.Koliks dal oleju do benálu? Hlavně to něžeň do plného když to zabíháš jak to špatně zaběhneš tak ti to uplně špatně pojede
Datum: 22. dubna 2010 19:45
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus no hele tohle me delalo taky a pomohlo mi ze sem do valce vstříknil trochu oleje a asi po 200 metrech uz to jelo jak má.nebo jeste skus predstih
Datum: 22. dubna 2010 15:02
 Filtr mám nový a výfuky jsem zkoušel 2,teď momentálně tam mám tu Maďarskou repliku co se prodává kolem 600kč.
Datum: 22. dubna 2010 8:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Nemas zajeto, casem se to zlepsi, cistil si vyfuk? Mas cisty vzduch. filtr?
Datum: 22. dubna 2010 4:42
Jméno: jabí
IP: uživatel5654
 Zdravim vsechny.. Mam dotaz.. Vlastnim Jawu 05 a pri cisteni hlavy a valce jsem zlomil pistni krouzek, takze kupuju novej.. Problem je v tom, ze nevim, kolikaty vybrus motorka ma, zdedil jsem ji. Chci se zeptat, jestli se da nejak kpoznat, kolikatej vybrus mam, pripadne jestli vadi, kdyz se pri nakupu krouzku seknu treba o jeden vybrus? Btw, nevim jestli je to k necemu, ale radsi to reknu, mam na pistu 3 krouzky, ne 2 jak to byva normalne.. Neznamena to, ze uz mel hodne vybrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 20:07
 Na píst je číslo výbrusu vyražený. Aby to bylo vyražený na válci je blbost. Proč by se s tím někdo při každým výbrusu vybrušoval a vzrážel znova. Tří kroužkový písty se dělaly do roku 1980.
Datum: 22. dubna 2010 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele 3kroužkový písty bývají většinou jen u nultého výbrusu,ale není to pravidlo...kdyby jsi náhodou koupil kroužek na první a válec měl nultej tak se nic neděje,kroužek připiluješ a jedeš..
Datum: 21. dubna 2010 23:02
 No,máš to na válci vyražený,ale nejlepší je si válec vzít do mototechny sebou,at ti na to dají přesný kroužky,nebo změřit šuplerou,,nultý výbrus má 38.00.Při každým výbrusu se přivává 00.25.Příklad: první výbrus : 38:25
Datum: 21. dubna 2010 22:45
 zdar potrebuju poradit kdis chci koupit píst tak kterej je dobrej ten jak je na 3 pístní krouzky nebo na 2 nebo na 1 s kterim to tahne lip a jede jako richlostne ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kopce co jsem loni jezdil s 3 kroužkovým na 3 tak ted je vyjedu s 2kroužkovým tak do 2/3..já osobně jsem zastánce 3 kroužkáče
Datum: 21. dubna 2010 20:08
 dik za odpoved
Datum: 21. dubna 2010 18:43
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 porad se nato nekdo pta, by sis to mohl najit. 1 krouzek je jednine nazavody musis porad toit. 2 krouzky to je idealni ma to peknou kompresi kdyz to dobre zajedes tak to potahne skoro jako 3 krouzky. 3 krouzky tahnou fakt suprove malinko lip nez 2, otacky motoru nepatrne klesnou a opotrebeni valce se zvedne je to zanedbatelny. Ja bych na normalni jezdeni posilnici bral spis ten 3. jenze jsem ho nikde nesehnal tak mam 2. mam je dobbre zajety deto dost dootacek a tahne nepatrne hur mozna ze nastejno to uz nevim protoze jsem tenkrat vazil o 10KG min a nebyloto moc zajety
Datum: 21. dubna 2010 18:27
 3 - Lepší do kopců, jízdu ve dvou ale víc topí.. 2 - Pravej opak  1 - do seriovýho motoru nic moc  Stejně je to zanedbatelný rozdíl ani nemusíš poznat, záleží na hodně věcech okolo a jejich stavu
Datum: 21. dubna 2010 18:23
 Čau draci chtěl bych se zeptat na kolik má stočit kliku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nech jí tak jak je...v tom taky moc koní nenajdeš...
Datum: 20. dubna 2010 22:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,prosim vas, zítra budu měnit píst ale nevím přesně kam ma směřovat ta šipka myslim že k výfuku ale nejsem si jist.
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:51
 Ano směrem dolu k výfuku.
Datum: 20. dubna 2010 18:51
 Nazdar koľko váži kľukový hriadeľ na 21 (kg?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 17:49
|



|