|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci mam dotaz doma jsem si pulil motor a klikovka byla jeste dobra ale tedkom uz se vubec nehybe ojnice nevite co stim mam delat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:03
 Zdravim, taky jsem se dostal k motoru který byl půlen někdy minulé léto a teď když jsem všechny díly procházel jestli je vše a když jsem vše pročistil tak jsem zjistil stejný problém jako ty, klika de otáčet velice ztuha a ojnice neni ohlá, zkoušel jsem to prolít olejem a prostě kliku už týden zkoušim rozchodit a nic, a největší problém je že je to motor k 05 kde je klika menší a newim kde případně sehnat novou, už jsem se poptával hodně a zatim jsem žádnou na 05 nesehnal tak kdyby jste někdo o náký věděl tak dejte vědet.
Datum: 15. dubna 2010 21:03
 ale ja ju uz mam venku s karteru a nehybe se to jeno kosisce
Datum: 14. dubna 2010 21:11
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 prašť do karteru dřevem, povolí to
Datum: 14. dubna 2010 20:47
 nehýbe se ojnice nebo celá klikovka? Jestli ojnice tak bych to videl na nějaký bordel v ojničním ložisku
Datum: 14. dubna 2010 17:52
 Může být značná kouřivost motoru způsobená vyběhaným válcem, který potřebuje výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 14:47
Jméno: nepti
IP: uživatel4761
 je to stary , zly, a nekvalitny olej alebo ho davas moc poer je 1:50 alebo ja davam 1:40 ked ho vytacam
Datum: 14. dubna 2010 14:47
 Nebo nekvalitnim olejem kterej se spatne spali...
Datum: 13. dubna 2010 20:16
 to si myslím že ne,,,tohle spíš bývá způsobeno moc bohatou směsí,nebo že ti ti saje převodový oil
Datum: 13. dubna 2010 20:06
 A k tomu mokrá svíčka?
Datum: 13. dubna 2010 20:04
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, nevi nekdo proc se "zaslepuje" treba hlinikem pisti cem a cep klikovky? Co je lepsi hlinik nebo silon? A pasuje hlava ze Simsna 50 ccm na pionýra bez uprav? Diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 dole se zaslepuje kvuli spodni kompresi a nahore kvuli profuku smesi........pro seriovej motor bez vyznamu
Datum: 13. dubna 2010 18:43
 už jenom z toho důvodu že by se ti to nechladilo....ti zaslepování je kvůli zmenšení tzv. mrtvého prostoru...má to vliv na spodní kompresi
Datum: 13. dubna 2010 18:34
 ze síma na fíka ti to nepůjde
Datum: 13. dubna 2010 18:32
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čaute jak poznám že mám na pionýrovi udelanej výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 13:37
 na pistu je to vyrazene je tam cislo
Datum: 15. dubna 2010 13:37
 nebo oskrabej karbon z pistu a koukni jaky tam mas cislo
Datum: 12. dubna 2010 22:25
 změř si průměr válce kterej je 38mm jako nultej výbrus a při každym výbrusu se přičítá myslim 0,25mm nevim to jistě kdyžtak mě opravte..
Datum: 12. dubna 2010 21:59
 Zdarec chlapi, potrebuju koupit jeden karter na pionyra jde mi o ten jak je v nem startovaci paka pokud nekdo mate tak mi prosim napiste sem nebo na email diky piste mi i cenu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 dej dva různý kartery,to vis ze jo.....pak se z toho zcvoknes.....
Datum: 13. dubna 2010 16:04
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 mam je...bud jeden nebo i oba dva jak chces  plnou bednu tak napis 357200122
Datum: 13. dubna 2010 6:19
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 potrebuju na 20 21 23
Datum: 12. dubna 2010 22:34
 Kartery které patří k sobě musí mít dole někde v okolí vypouštěcího šroubu shodné čísla. Jinak to ale pasuje. Já tak mám hodně motoru které to mají pomixované a jedou vpohodě. Pokud chceš něco by se u mě doma našlo ale obávám se že jenom na 05
Datum: 12. dubna 2010 22:24
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 ja wim ale da se udelat kazdej jinej a drzi to neni to pravidlem ale je to lepsi tak mate nekdo nakej ?
Datum: 12. dubna 2010 21:54
 Musíš koupit obě části, jakmile dáš každou z jinýho fichtla tak ti to nebude přesně sedět a mohlo by ti to propouštět. Byly dělaný dycky dva protikusy k sobě.
Datum: 12. dubna 2010 21:52
 Musíš koupit obě části, jakmile dáš každou z jinýho fichtla tak ti to nebude přesně sedět a mohlo by ti to propouštět. Byly dělaný dycky dva protikusy k sobě.
Datum: 12. dubna 2010 21:52
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, bude nějaký problém když dám místo labirintu u Jawy 250/353 gufero?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 6:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jednu chvíli se to dokonce používalo, byl to takový hliníkový kroužek se zalisovaným guferem. Jinak to ale nedoporučuji, když ti to gufero odejde, tak máš o zábavu postaráno.
Datum: 13. dubna 2010 6:57
 Zdar hele chlapy nevali se vam prosim vas doma zbytecnej motor na fíka kterej je v poradku kde nehoplaji kvalty atd.proste funkcni(nemusí tam byt valec ani pist aji bez karbecu se obendu!sem ochotnej dat 500kc díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:18
 čaute,prosimvás chtěl bych se na něco zeptat. Koupil jsem za 500 kč krosku ze stroje čz 175/450. řve to jako svině protože je tak nějak divně udělaný tlumič. Když k tomu přiložím kus hadry tak je to snad tišší než origo. Hadra mi tam ale shoří. Kdybych ten tlumič omotal skelnou vatou tak neshoří? Vydrží to? Ještě dotaz číslo 2. Jede mi jenom se zavřeným filtrem,když ho otevřu tak se nemůžu rozjet. Mám tam nové trysky,předstih dobrý,karbec čistý,výfuk taky... Už nevim co s tím dál může byt Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:57
 co třeba sání falešnýho vzduchu?? špatný gufera?? taky se mi to stalo..
Datum: 12. dubna 2010 20:57
 jj díky,narval jsem tam drátěnky a už je to vpohodě. Ted by mě spíš zajímalo proč mi to tak blbne. Když mám otevřený vzducháč tak to jde dobře točit ale jak zařadím kvalt tak to začne zdechat,nejde to vytočit a nerozjede se to a hned to chcípne. Když vzducháč zavřu tak se s tím sice rozjedu ale zase to hrozně blbě jede a takzvaně to čtyřtaktuje... Prosim poradte. skusil jsem vsechno a nic nefunguje. Karbec seřízený-šroub směsy povolený o 1 otočku... Ještě prosimvas jak se zjištuje jestli je dobra hladina v plovakovce? Má byt po stisknutí hladina zároven plováčku? Dík moc
Datum: 12. dubna 2010 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 do tlumiče u exc jsem narval rockwool a pohodička...
Datum: 12. dubna 2010 18:38
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic hale za 1 do tlumice narvi drátenky na mití nadobý ne ty umelohmotný jo ty by schorely a za 2 skus vycistit filtr a sestelovat pomer palivo / vzduch me to 516 taky delala ale to je jina kroska nez máš ty
Datum: 12. dubna 2010 17:45
 cus draci co to znamena kdyz je na pistu B??a jak se da jinak zjistit kolikatej tam je vybrus kdyz bych to nemeril jde to jinak poznat????a co znamena ty Pismenka A,B a tak dal
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 21:35
Datum: 11. dubna 2010 21:35
Jméno: Petr
IP: uživatel6843
 Čau řeknu ti to asi takle sundej hlavu a změř vrtání válce. To zase není takový problém né
Datum: 11. dubna 2010 20:15
 dobry den mam prosimvas proble mam na mojim pincku v motoru urvane svorniky valce (ty tičky co drží valec) a nicim to neodsrubuji protoze to je zrovna ruple vevnitr v zavitu tak co mam stym udelat mam to vyhodit anebo mam vzat tenky vrtak a vyvrtat ty tycky a a zavitnikem udelat zavity nove poradte prosim dekuji niklas
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:24
 vyvrtej to hotovo novej zavit to resi esi chces neaky tycinky ti zadaca poslu!
Datum: 12. dubna 2010 18:24
 Pekne navarit matku a odšroubovat, mne to tak šlo v pohode a lehko. Bylo to urvane temer zarovno s kartri, ale islo to, je to lepsi nez vrtat a zkazit neco
Datum: 12. dubna 2010 17:32
 franky franky,dojde ti v nádrži benzin a vyhodíš stroj do šrotu že? Proč je zahazovat bez rozmýšlení když to může jít opravit? Neříkej hop dokud nepřeskočíš.Normálně to vyvrtej a vyřež nový závit. Když to posereš tak až potom ty kartery zahoď. Jestli to máš povedeně uštíplé tak to pujde při troše šikovnosti vyšroubobat nějakým šroubovákem ale muselo by to byt urvané aby šel ten šroubovák o co zapřít. Povede se to málokdy ale já jsem to štěstí kdysi měl...
Datum: 12. dubna 2010 16:06
 Franky,prosímtě klid
Datum: 11. dubna 2010 21:21
 jj,vyvrtat
Datum: 11. dubna 2010 19:07
Jméno: Aleš
IP: uživatel6950
 Ahoj jsem vlastníkem Jawa 175/356 a když ji natočim tak na volnoběh je slyšet takové klapání vycházející z utrob válce...děda si myslí že to je vakl na čepu a strejda zas že je něco s hlavou a já nevím co s tím prosím poraďte mi někdo co s tím mám udělat , jestli to není škodné pro motorku a jestli to je nebo není normální...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 tak se podivej do válce co ti tam klepe,ne? to muze bejt bordel v hlave,vakl nahore v ojnici,prasklej kruh,cokoliv.....pripadne to dela i soupatko v karbecu,ale to jen jemne cinká
Datum: 11. dubna 2010 17:16
 ti klepe šoupátko nebo plovák.....uplně normální
Datum: 11. dubna 2010 15:44
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 0:38
 tak ji vyrob.... nějký stojan to kterého ji vložís s ložisky na čepech... ale musí to být v ose a vodorovně.
Datum: 11. dubna 2010 0:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 mensi problem zkusebni stolici nemam nakej jiánej zpusob ?
Datum: 10. dubna 2010 20:35
 dáš ji za čepy na zkušební stolici. a když je správně vyvážená tak ať dáš dolní ojniční čep do jaké kolik polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva) tak musi zustat stat a nesmi se samovolne přetočit jinam.
Datum: 10. dubna 2010 17:30
 Zdravím vás hoši. Prosimvas chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně tohoto stroje VARI. Neni to sice jawa ale taky je to starý dvoutakt... http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/120081118022334.jpg 1) Jaký je to typ 2) dělám kompletní generálku motoru protože žo už je tak vymlácené že se s tím nedá orat - Kolik asi tak stojí výbrus i s pístní sadou a generálka klikovky? A kde mi to udělají? Nikde nemůžu nic najit.... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 13:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na tu kliku se informuj raději přímo u Vari. Jestli potřebuješ výbrus informuj se na tel. čísle 495 593 547, posílám tam také různé válce, dělá to levně a dobře a i výbrusy pro malotraktory.
Datum: 11. dubna 2010 13:23
 Stahováky a takové věcičky to mám. Motor už mám rozpůlený a mám tam nové ložiska a gufera v karterech ale právě nevím jestli to má shodnou klikovku s tím novějším dvoutaktním typem co se dělá teď,s tou plastovou nádrží. Protože konkrétně na toto už se prej klikovky nedělají ale na ty novější se dělají tak abych nekoupil blbost...
Datum: 11. dubna 2010 12:43
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 to jo je to drahy jak pras. taky vlastnim dva motory. ale zase je to velikanský pomocník.
Datum: 11. dubna 2010 7:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na kompletní GO bude potřeba nejen výbrus a klika, ale i další díly a nějaké stahováky. I v jihomoravském kraji jsou na Vari nějaké servisy a prodejny, seznam najdeš na http://www.vari.cz. Jinak nevím jestli dělají kliky, většinou dávají novou. Výbrus by snad zajistit ještě šel. Typ by měl být někde na štítku, jestli tam ještě je. Jinak ty díly nejsou nic laciného, sám vlastním podobný stroj MF-70, takže vím, co to obnáší.
Datum: 11. dubna 2010 1:47
 Zdravim všecky draky=).Chci se vas zeptat jestli je pravda že první výbrus a druhý výbrus v porovnání ten druhej bude o poznání silnější?Protože když sem si ho šel nechat dělat tak mi řekla že si asi bude učtovat za každy přebroušení třeba 200 tak sem si tak řikal jestli sem neudělal chybu že zbytečně do toho vrazim o 200 víc a nepoznám to.A ještě jsem se chtěl zeptat jestli to nevadi když byl možná pist chvilku použivanej a ted jsem na něj nechal udělat vybrus,jináč píst byl ale jako novej  .Deptá mě to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:49
 Ne mám ho od kámoše v tomhle válci nebyl.Prostě válec je B 38,00mm originál a píst je B2 38,50mm.A řekl jsem jim ať mi nechaji na tenhle píst udělat do toho válce výbrus.
Datum: 10. dubna 2010 14:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 naopak...směs musí bejt bohatší... a nejde o to, ža ten píst je trochu jetej, ale jde o rozměr.... jestli si ten píst jezdil v tom samom válci, kterej ted dáváš na výbrus, tak po výbrusu tam musíš dát píst o 0,25mm větší...
Datum: 10. dubna 2010 13:40
 Škoda že sem nemužu přiložit fotky těch dvouch pístů abyste mi na něj řekli svůj názor.Prohližel jsem ho sice a dival se jestli tam nejsou nějaky hrany ktery by mohli dělat neplechu a zámky jestli jsou dobrý ale jako nový.Tak myslíte že to hodně vadi když sem si na něj nechal udělat vybrus?
Datum: 10. dubna 2010 13:09
 Jehla bude nejvíž tj. 3.zářez zhora (nejvic bohata směs)
Datum: 10. dubna 2010 13:00
 Takže tu nejmíň bohatou směs(Jehla bude uplně nejníž)?
Datum: 10. dubna 2010 12:54
 Na 3. zářez zhora.
Datum: 10. dubna 2010 12:52
 A když budu zajiždět jehlu mám posunout uplně nahoru?
Datum: 10. dubna 2010 12:49
 Jenže já jsem si ten píst dodal sám viš=).
Datum: 10. dubna 2010 12:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud ten válec už byl dost vyběhanej, tak to o poznání silnější bude, ale rozdíl mezi dobře zajetym prvnim a druhym výbrusem neni teměř žádný.... a pist musíš mít novej, tzn pro druhej výbrus (38,50).... věčinou ti hotovej válec dodaji se sadou píst-kroužky-čep-segrovky
Datum: 10. dubna 2010 12:36
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 Zdravím,
chtěl bych se zeptat jestli po výbrusu(patrně druhý výbrus válce) mohu nechat stejný píst, popř. jen vyměnit kroužky?
Nebo musím koupit vetsi pist a vets krouzky?
Podle čeho volím vellikost kroužku?
A jak si ověřím, že je válec po prvním výbrusu?(jde to změřit?)
Nebo je lepší zvolit ten "tuning" píst zde z obchodu s jedním kroužkem 
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:35
 Ano
Datum: 10. dubna 2010 12:35
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 K výbrusu se dává píst přímo na míru?
Datum: 10. dubna 2010 12:31
 já myslím že píst k výbrusu dávají,ale jinak kdyys měl píst na 1.výbrus...a měl by si na válci udělanej 2.výbrus.nemůžeš dávat kroužkya píst na 1.výbrus...
Datum: 10. dubna 2010 11:56
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 Čus draci je pravda že někdo řikal že když dáš novy kroužky nebo uděláš píst a prej ti ten pionýr bude jezdit jak si ho vycvičíš?jako ze když mu budeš dávat čoudy že ti pak prej pojede nadherně
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:49
 Hele něco na tom bude.Nedávno sem složil motor takový nic moc klika rezatá ložiska drží jentak a válec je tam polák a dal sme tam 3 lroužkový psít z 05 ale dal sjem na něj 2 kroužky nějaký starý a zezačátku to moc nejelo .Tak vždycky za studene hned do plných otáček a apak sem za to bral fůrt nebo třeba sem jel na 1 100 metrů prostě sem to fůrt točil a tětkon to je jízda ..............jak se ta sračka rozjezdila
Datum: 10. dubna 2010 20:49
Datum: 10. dubna 2010 11:13
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ..fichle aport, no kde mas kosticku? ..
Datum: 10. dubna 2010 10:26
Datum: 10. dubna 2010 9:21
Jméno: WiNC_CZ
IP: uživatel3458
 Zdravim,,právě jsem udělal GO motoru a už jen čekám na výbrus válce a bude to B2.Ale mám takoví trauma z toho že PIST kterej jsem k válci přikládal bude mit někdě nějakej uplně miniaturni výčleněk kterej mi udělá rýhy do válce protože ten pist nebyl zabalenej v sáčku nebo v nějakym měkkým prostředí ale pohozenej mezi dílama.Je pravda že jsem ho prohlížel a uplně v zadu v rožku měl takovej drsnější povrch tak jsem ho jemným šmirklem opatrně zbrousil aby to bylo hladké.Ale jinak pist byl pěknej sice vypadal že už měl pál kilometru odjetejch ale jako novej tak jsem si vybral ten B2 i když doma jsem měl uplně novej B1.Ale chtěl jsem aby byl trošinku silnějši.Jakej máte názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 1:41
 NEchtělo se miza něj utrácet když mám doma dva novy pisty.NEvim to jistě jestli byl jetej ale jináč je jak novej.
Datum: 10. dubna 2010 1:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to že bude trošičku silnější ani nepoznáš...a já kdybych teda dělal výbrus tak bych tam dal nový píst...ale s válcem ti nic neudělá páč na to aby ti ta slitina Al poškrábala válec je moc měkká
Datum: 10. dubna 2010 1:37
 cus dá se ještě sehnat píst 3krouzkovej uplne novej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:40
 Teda nultej
Datum: 10. dubna 2010 14:40
 Vrtání to má 38.25 a je na tom vyraženo 1A takže asi první
Datum: 10. dubna 2010 14:19
 tak neaký fung nový starý bych tu měl, kdo máte vážnej zájem se ozvěte
Datum: 10. dubna 2010 10:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra to jsem nedomyslel hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 10. dubna 2010 1:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych taky jeden potřeboval..a je mi celkem jedno jestli bude jetý nebo úplně nový na nultý výbrus..kdyžtak písněte na icq 463-310-564 nebo na mail
Datum: 10. dubna 2010 1:41
 a jaky vrtaní mas kabys?
Datum: 09. dubna 2010 22:42
 Já mám..  jaký vrtání potřebuješ?? mám uplkně novej ze starejch zásob..  a je mi k ničemu..
Datum: 09. dubna 2010 22:22
 mám ho doma, ale potřebuji ho k druhému motoru....
Datum: 09. dubna 2010 20:50
 jo někde na burrze ho seženeš..ale uplně novej to nevim
Datum: 09. dubna 2010 20:48
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Cusik... dneska jsme sundal valec... a prstem jsem prejizdel kanalky... a zjistil jsme ze na karterech.... jak vystupujou kanalky.. směrem k valci... tak na konci toho kanalku se zaseknu nehtem... je tam proste udelanej.. takovej jako by limeček...asi pres pulku toho kanalku.. tak to mam zbrousit? aby se tam nebrzdila smes? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 slícovat kanály je moc dobrá věc......nejlepsi je jak sem psal......vzdycky zarovnat jeden karter proti valci a pak ten druhej....bohuzel ja to teda umim jen pri rozpulenym motoru
Datum: 09. dubna 2010 18:52
Jméno: slezan
IP: uživatel7889
 Zdra, chci se zeptat jestli vadí když jsem po výbrusu první 3 kilomety celkem dost vytáčel do otáček? ted uz jeszdím sním normálně ale ty první 3 jsem to celkem posral...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:15
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 Ty 3 kilometry to přežije dávej ale víc oleje do benzínu než se to zajede
Datum: 09. dubna 2010 14:15
|



|