slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: frkal      E-mail:      IP: uživatel6667    
ahoj draci mam dotaz doma jsem si pulil motor a klikovka byla jeste dobra ale tedkom uz se vubec nehybe ojnice nevite co stim mam delat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel9202    
Zdravim, taky jsem se dostal k motoru který byl půlen někdy minulé léto a teď když jsem všechny díly procházel jestli je vše a když jsem vše pročistil tak jsem zjistil stejný problém jako ty, klika de otáčet velice ztuha a ojnice neni ohlá, zkoušel jsem to prolít olejem a prostě kliku už týden zkoušim rozchodit a nic, a největší problém je že je to motor k 05 kde je klika menší a newim kde případně sehnat novou, už jsem se poptával hodně a zatim jsem žádnou na 05 nesehnal tak kdyby jste někdo o náký věděl tak dejte vědet.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: asi tak      E-mail:      IP: uživatel6667    
ale ja ju uz mam venku s karteru a nehybe se to jeno kosisce
 
 
Datum: 14. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
prašť do karteru dřevem, povolí to
 
 
Datum: 14. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehýbe se ojnice nebo celá klikovka? Jestli ojnice tak bych to videl na nějaký bordel v ojničním ložisku
 
 
Datum: 14. dubna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může být značná kouřivost motoru způsobená vyběhaným válcem, který potřebuje výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: nepti      IP: uživatel4761    
je to stary , zly, a nekvalitny olej alebo ho davas moc poer je 1:50 alebo ja davam 1:40 ked ho vytacam
 
 
Datum: 14. dubna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo nekvalitnim olejem kterej se spatne spali...
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si myslím že ne,,,tohle spíš bývá způsobeno moc bohatou směsí,nebo že ti ti saje převodový oil
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A k tomu mokrá svíčka?
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Ahoj, nevi nekdo proc se "zaslepuje" treba hlinikem pisti cem a cep klikovky? Co je lepsi hlinik nebo silon? A pasuje hlava ze Simsna 50 ccm na pionýra bez uprav? Diky vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3640    
dole se zaslepuje kvuli spodni kompresi a nahore kvuli profuku smesi........pro seriovej motor bez vyznamu
 
 
Datum: 13. dubna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jenom z toho důvodu že by se ti to nechladilo....ti zaslepování je kvůli zmenšení tzv. mrtvého prostoru...má to vliv na spodní kompresi
 
 
Datum: 13. dubna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze síma na fíka ti to nepůjde :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
čaute jak poznám že mám na pionýrovi udelanej výbrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pistu je to vyrazene je tam cislo
 
 
Datum: 15. dubna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo oskrabej karbon z pistu a koukni jaky tam mas cislo :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř si průměr válce kterej je 38mm jako nultej výbrus a při každym výbrusu se přičítá myslim 0,25mm nevim to jistě kdyžtak mě opravte.. :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Geroi      E-mail:      IP: uživatel6827    
Zdarec chlapi, potrebuju koupit jeden karter na pionyra jde mi o ten jak je v nem startovaci paka pokud nekdo mate tak mi prosim napiste sem nebo na email diky piste mi i cenu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3640    
dej dva různý kartery,to vis ze jo.....pak se z toho zcvoknes.....
 
 
Datum: 13. dubna 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
mam je...bud jeden nebo i oba dva jak chces ;-) plnou bednu tak napis 357200122
 
 
Datum: 13. dubna 2010 6:19
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
potrebuju na 20 21 23
 
 
Datum: 12. dubna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kartery které patří k sobě musí mít dole někde v okolí vypouštěcího šroubu shodné čísla. Jinak to ale pasuje. Já tak mám hodně motoru které to mají pomixované a jedou vpohodě. Pokud chceš něco by se u mě doma našlo ale obávám se že jenom na 05
 
 
Datum: 12. dubna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
ja wim ale da se udelat kazdej jinej a drzi to neni to pravidlem ale je to lepsi tak mate nekdo nakej ?
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš koupit obě části, jakmile dáš každou z jinýho fichtla tak ti to nebude přesně sedět a mohlo by ti to propouštět. Byly dělaný dycky dva protikusy k sobě.
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš koupit obě části, jakmile dáš každou z jinýho fichtla tak ti to nebude přesně sedět a mohlo by ti to propouštět. Byly dělaný dycky dva protikusy k sobě.
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar, bude nějaký problém když dám místo labirintu u Jawy 250/353 gufero?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jednu chvíli se to dokonce používalo, byl to takový hliníkový kroužek se zalisovaným guferem. Jinak to ale nedoporučuji, když ti to gufero odejde, tak máš o zábavu postaráno.
 
 
Datum: 13. dubna 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hele chlapy nevali se vam prosim vas doma zbytecnej motor na fíka kterej je v poradku kde nehoplaji kvalty atd.proste funkcni(nemusí tam byt valec ani pist aji bez karbecu se obendu!sem ochotnej dat 500kc díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute,prosimvás chtěl bych se na něco zeptat. Koupil jsem za 500 kč krosku ze stroje čz 175/450. řve to jako svině protože je tak nějak divně udělaný tlumič. Když k tomu přiložím kus hadry tak je to snad tišší než origo. Hadra mi tam ale shoří. Kdybych ten tlumič omotal skelnou vatou tak neshoří? Vydrží to? Ještě dotaz číslo 2. Jede mi jenom se zavřeným filtrem,když ho otevřu tak se nemůžu rozjet. Mám tam nové trysky,předstih dobrý,karbec čistý,výfuk taky... Už nevim co s tím dál může byt Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba sání falešnýho vzduchu?? špatný gufera?? taky se mi to stalo..:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky,narval jsem tam drátěnky a už je to vpohodě. Ted by mě spíš zajímalo proč mi to tak blbne. Když mám otevřený vzducháč tak to jde dobře točit ale jak zařadím kvalt tak to začne zdechat,nejde to vytočit a nerozjede se to a hned to chcípne. Když vzducháč zavřu tak se s tím sice rozjedu ale zase to hrozně blbě jede a takzvaně to čtyřtaktuje... Prosim poradte. skusil jsem vsechno a nic nefunguje. Karbec seřízený-šroub směsy povolený o 1 otočku... Ještě prosimvas jak se zjištuje jestli je dobra hladina v plovakovce? Má byt po stisknutí hladina zároven plováčku? Dík moc
 
 
Datum: 12. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do tlumiče u exc jsem narval rockwool a pohodička...
 
 
Datum: 12. dubna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel8693    
pic hale za 1 do tlumice narvi drátenky na mití nadobý ne ty umelohmotný jo ty by schorely a za 2 skus vycistit filtr a sestelovat pomer palivo / vzduch me to 516 taky delala ale to je jina kroska nez máš ty
 
 
Datum: 12. dubna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci co to znamena kdyz je na pistu B??a jak se da jinak zjistit kolikatej tam je vybrus kdyz bych to nemeril jde to jinak poznat????a co znamena ty Pismenka A,B a tak dal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJ, příště zkus pohledat sám, než se budeš ptát. Tu máš link: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
 
 
Datum: 11. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6843    
Čau řeknu ti to asi takle sundej hlavu a změř vrtání válce. To zase není takový problém né :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: niklas      E-mail:      IP: uživatel6667    
dobry den mam prosimvas proble mam na mojim pincku v motoru urvane svorniky valce (ty tičky co drží valec) a nicim to neodsrubuji protoze to je zrovna ruple vevnitr v zavitu tak co mam stym udelat mam to vyhodit anebo mam vzat tenky vrtak a vyvrtat ty tycky a a zavitnikem udelat zavity nove poradte prosim dekuji niklas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvrtej to hotovo novej zavit to resi esi chces neaky tycinky ti zadaca poslu!
 
 
Datum: 12. dubna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pekne navarit matku a odšroubovat, mne to tak šlo v pohode a lehko. Bylo to urvane temer zarovno s kartri, ale islo to, je to lepsi nez vrtat a zkazit neco
 
 
Datum: 12. dubna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky franky,dojde ti v nádrži benzin a vyhodíš stroj do šrotu že? Proč je zahazovat bez rozmýšlení když to může jít opravit? Neříkej hop dokud nepřeskočíš.Normálně to vyvrtej a vyřež nový závit. Když to posereš tak až potom ty kartery zahoď. Jestli to máš povedeně uštíplé tak to pujde při troše šikovnosti vyšroubobat nějakým šroubovákem ale muselo by to byt urvané aby šel ten šroubovák o co zapřít. Povede se to málokdy ale já jsem to štěstí kdysi měl...
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky,prosímtě klid
 
 
Datum: 11. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,vyvrtat
 
 
Datum: 11. dubna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6950    
Ahoj jsem vlastníkem Jawa 175/356 a když ji natočim tak na volnoběh je slyšet takové klapání vycházející z utrob válce...děda si myslí že to je vakl na čepu a strejda zas že je něco s hlavou a já nevím co s tím prosím poraďte mi někdo co s tím mám udělat , jestli to není škodné pro motorku a jestli to je nebo není normální...Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9159    
tak se podivej do válce co ti tam klepe,ne? to muze bejt bordel v hlave,vakl nahore v ojnici,prasklej kruh,cokoliv.....pripadne to dela i soupatko v karbecu,ale to jen jemne cinká
 
 
Datum: 11. dubna 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti klepe šoupátko nebo plovák.....uplně normální
 
 
Datum: 11. dubna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdravim panove chci vyvazit odlehcenou klikua nepochopil jsme podle toho to navodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-vyvazeni-klikovky.html tam je napsano ze klikovy mechanismus musi tsat na paritkach v kazde poloze nechapu muizete mi to vyvazeni nekdo poradit priblizit a tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ji vyrob.... nějký stojan to kterého ji vložís s ložisky na čepech... ale musí to být v ose a vodorovně.
 
 
Datum: 11. dubna 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
mensi problem zkusebni stolici nemam nakej jiánej zpusob ?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dáš ji za čepy na zkušební stolici. a když je správně vyvážená tak ať dáš dolní ojniční čep do jaké kolik polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva) tak musi zustat stat a nesmi se samovolne přetočit jinam.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás hoši. Prosimvas chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně tohoto stroje VARI. Neni to sice jawa ale taky je to starý dvoutakt... http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/120081118022334.jpg 1) Jaký je to typ 2) dělám kompletní generálku motoru protože žo už je tak vymlácené že se s tím nedá orat - Kolik asi tak stojí výbrus i s pístní sadou a generálka klikovky? A kde mi to udělají? Nikde nemůžu nic najit.... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Na tu kliku se informuj raději přímo u Vari. Jestli potřebuješ výbrus informuj se na tel. čísle 495 593 547, posílám tam také různé válce, dělá to levně a dobře a i výbrusy pro malotraktory.
 
 
Datum: 11. dubna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stahováky a takové věcičky to mám. Motor už mám rozpůlený a mám tam nové ložiska a gufera v karterech ale právě nevím jestli to má shodnou klikovku s tím novějším dvoutaktním typem co se dělá teď,s tou plastovou nádrží. Protože konkrétně na toto už se prej klikovky nedělají ale na ty novější se dělají tak abych nekoupil blbost...
 
 
Datum: 11. dubna 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
to jo je to drahy jak pras. taky vlastnim dva motory. ale zase je to velikanský pomocník. :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Na kompletní GO bude potřeba nejen výbrus a klika, ale i další díly a nějaké stahováky. I v jihomoravském kraji jsou na Vari nějaké servisy a prodejny, seznam najdeš na http://www.vari.cz. Jinak nevím jestli dělají kliky, většinou dávají novou. Výbrus by snad zajistit ještě šel. Typ by měl být někde na štítku, jestli tam ještě je. Jinak ty díly nejsou nic laciného, sám vlastním podobný stroj MF-70, takže vím, co to obnáší.
 
 
Datum: 11. dubna 2010 1:47
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všecky draky=).Chci se vas zeptat jestli je pravda že první výbrus a druhý výbrus v porovnání ten druhej bude o poznání silnější?Protože když sem si ho šel nechat dělat tak mi řekla že si asi bude učtovat za každy přebroušení třeba 200 tak sem si tak řikal jestli sem neudělal chybu že zbytečně do toho vrazim o 200 víc a nepoznám to.A ještě jsem se chtěl zeptat jestli to nevadi když byl možná pist chvilku použivanej a ted jsem na něj nechal udělat vybrus,jináč píst byl ale jako novej:-).Deptá mě to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne mám ho od kámoše v tomhle válci nebyl.Prostě válec je B 38,00mm originál a píst je B2 38,50mm.A řekl jsem jim ať mi nechaji na tenhle píst udělat do toho válce výbrus.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
naopak...směs musí bejt bohatší... a nejde o to, ža ten píst je trochu jetej, ale jde o rozměr.... jestli si ten píst jezdil v tom samom válci, kterej ted dáváš na výbrus, tak po výbrusu tam musíš dát píst o 0,25mm větší...
 
 
Datum: 10. dubna 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Škoda že sem nemužu přiložit fotky těch dvouch pístů abyste mi na něj řekli svůj názor.Prohližel jsem ho sice a dival se jestli tam nejsou nějaky hrany ktery by mohli dělat neplechu a zámky jestli jsou dobrý ale jako nový.Tak myslíte že to hodně vadi když sem si na něj nechal udělat vybrus?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehla bude nejvíž tj. 3.zářez zhora (nejvic bohata směs)
 
 
Datum: 10. dubna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže tu nejmíň bohatou směs(Jehla bude uplně nejníž)?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 3. zářez zhora.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když budu zajiždět jehlu mám posunout uplně nahoru?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže já jsem si ten píst dodal sám viš=).
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud ten válec už byl dost vyběhanej, tak to o poznání silnější bude, ale rozdíl mezi dobře zajetym prvnim a druhym výbrusem neni teměř žádný.... a pist musíš mít novej, tzn pro druhej výbrus (38,50).... věčinou ti hotovej válec dodaji se sadou píst-kroužky-čep-segrovky
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: 50/20      IP: uživatel9157    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli po výbrusu(patrně druhý výbrus válce) mohu nechat stejný píst, popř. jen vyměnit kroužky? Nebo musím koupit vetsi pist a vets krouzky? Podle čeho volím vellikost kroužku? A jak si ověřím, že je válec po prvním výbrusu?(jde to změřit?) Nebo je lepší zvolit ten "tuning" píst zde z obchodu s jedním kroužkem :-) Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: 50/20      IP: uživatel9157    
K výbrusu se dává píst přímo na míru?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že píst k výbrusu dávají,ale jinak kdyys měl píst na 1.výbrus...a měl by si na válci udělanej 2.výbrus.nemůžeš dávat kroužkya píst na 1.výbrus...
 
 
Datum: 10. dubna 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
Čus draci je pravda že někdo řikal že když dáš novy kroužky nebo uděláš píst a prej ti ten pionýr bude jezdit jak si ho vycvičíš?jako ze když mu budeš dávat čoudy že ti pak prej pojede nadherně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele něco na tom bude.Nedávno sem složil motor takový nic moc klika rezatá ložiska drží jentak a válec je tam polák a dal sme tam 3 lroužkový psít z 05 ale dal sjem na něj 2 kroužky nějaký starý a zezačátku to moc nejelo .Tak vždycky za studene hned do plných otáček a apak sem za to bral fůrt nebo třeba sem jel na 1 100 metrů prostě sem to fůrt točil a tětkon to je jízda ..............jak se ta sračka rozjezdila
 
 
Datum: 10. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
trochu sjetej dotaz:-D:-D ale jo je to pravda...ČÍM LÍP HO ZAJEDEŠ, TÍM LÍP TI POJEDE A DÉLE VYDRŽÍ.. ŽÁDNÝHO FECHTLA SEM JEŠTĚ NEVYCVIČIL ANI NECHCU, DŮLEŽITÉ JE ZAJETÍ MOTORU A NÉ VYCVIČENÍ :-D:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
..fichle aport, no kde mas kosticku? .. :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fíkovy když řekneš stůj tk stojí,sedni-sedí...Takže to jde vycvičit jako pes :-D:-D:-D....tvl zas blbej dotaz :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: WiNC_CZ      IP: uživatel3458    
Zdravim,,právě jsem udělal GO motoru a už jen čekám na výbrus válce a bude to B2.Ale mám takoví trauma z toho že PIST kterej jsem k válci přikládal bude mit někdě nějakej uplně miniaturni výčleněk kterej mi udělá rýhy do válce protože ten pist nebyl zabalenej v sáčku nebo v nějakym měkkým prostředí ale pohozenej mezi dílama.Je pravda že jsem ho prohlížel a uplně v zadu v rožku měl takovej drsnější povrch tak jsem ho jemným šmirklem opatrně zbrousil aby to bylo hladké.Ale jinak pist byl pěknej sice vypadal že už měl pál kilometru odjetejch ale jako novej tak jsem si vybral ten B2 i když doma jsem měl uplně novej B1.Ale chtěl jsem aby byl trošinku silnějši.Jakej máte názor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 1:41
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NEchtělo se miza něj utrácet když mám doma dva novy pisty.NEvim to jistě jestli byl jetej ale jináč je jak novej.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 1:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to že bude trošičku silnější ani nepoznáš...a já kdybych teda dělal výbrus tak bych tam dal nový píst...ale s válcem ti nic neudělá páč na to aby ti ta slitina Al poškrábala válec je moc měkká
 
 
Datum: 10. dubna 2010 1:37
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus dá se ještě sehnat píst 3krouzkovej uplne novej?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda nultej
 
 
Datum: 10. dubna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vrtání to má 38.25 a je na tom vyraženo 1A takže asi první
 
 
Datum: 10. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
tak neaký fung nový starý bych tu měl, kdo máte vážnej zájem se ozvěte
 
 
Datum: 10. dubna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sakra to jsem nedomyslel hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 10. dubna 2010 1:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych taky jeden potřeboval..a je mi celkem jedno jestli bude jetý nebo úplně nový na nultý výbrus..kdyžtak písněte na icq 463-310-564 nebo na mail
 
 
Datum: 10. dubna 2010 1:41
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaky vrtaní mas kabys?
 
 
Datum: 09. dubna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám..:-) jaký vrtání potřebuješ?? mám uplkně novej ze starejch zásob..:-) a je mi k ničemu..:-)
 
 
Datum: 09. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ho doma, ale potřebuji ho k druhému motoru....
 
 
Datum: 09. dubna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo někde na burrze ho seženeš..ale uplně novej to nevim
 
 
Datum: 09. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Cusik... dneska jsme sundal valec... a prstem jsem prejizdel kanalky... a zjistil jsme ze na karterech.... jak vystupujou kanalky.. směrem k valci... tak na konci toho kanalku se zaseknu nehtem... je tam proste udelanej.. takovej jako by limeček...asi pres pulku toho kanalku.. tak to mam zbrousit? aby se tam nebrzdila smes? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
slícovat kanály je moc dobrá věc......nejlepsi je jak sem psal......vzdycky zarovnat jeden karter proti valci a pak ten druhej....bohuzel ja to teda umim jen pri rozpulenym motoru
 
 
Datum: 09. dubna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: slezan      IP: uživatel7889    
Zdra, chci se zeptat jestli vadí když jsem po výbrusu první 3 kilomety celkem dost vytáčel do otáček? ted uz jeszdím sním normálně ale ty první 3 jsem to celkem posral... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Misik29      IP: uživatel9151    
Ty 3 kilometry to přežije dávej ale víc oleje do benzínu než se to zajede
 
 
Datum: 09. dubna 2010 14:15
 
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 22:04:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu