|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Čau. Jo mezi kladivkem a kontaktem to jiskri
Datum: 30. dubna 2010 19:51
 zdr- hele vadi necemu kdyz na valci u kejvy 250 ma nejako urazeny dole takovy ty prepazky- jak je dole ta díra v ty vlozce - (ten jakoby obdelnik) tak to mam u obou tech der - ty slaby spodky upadly- vadi no necemu???- jestli to mam nejako akorat zabrousit nejako?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 9:41
 koupil jsem jawu 250/353 a kdyz jsem vlezl do motoru zjistil jsem ze mam upilovane taky ty prepazky to byl motor s novym pistem a krouzkama mel najeto cca 1500 km a jelo to upe nadherne takze to zapiluj a niceho se neboj
Datum: 01. května 2010 9:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Klidně to pošli na výbrus, u spousty válců je to ulámané a nevadí to. Když se upravovaly válce, tak se to dokonce odstranovalo, a to i na pístu, aby přepouštěcími kanály lépe proudila směs.
Datum: 30. dubna 2010 0:54
 jo tak dík- ja se ptam- pac chci delat vybrus- tak abych neinvestoval do nice´ho co nema smysl
Datum: 29. dubna 2010 21:39
 zdar,ja to mam na peraku taky urazeny,jenom sem to zabrousil a jezdim dal,nicemu to nevadi,je to jenom takova vyztuha navic.Holt stary motorky delali poctive
Datum: 29. dubna 2010 21:35
 Ta vložka nepokračuje dál pronic zanic, ta tam nějaký význam má. Počítej s tím, že se to může po*rat
Datum: 29. dubna 2010 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zabrus to,vyzkoušej to a uvidíš...chybama se člověk nejvíc naučí a zapamatuje takže kdyžtak budeš aspon chytřejší
Datum: 29. dubna 2010 20:50
 jasny - ale treba panelka uz to tam nemela od vyroby- a az tam krouzky nebehaj preci
Datum: 29. dubna 2010 20:44
 To je asi dost blbý, myslím si, že klidně můžeš zlámat kroužky a pak půlit a vyndavat je z kliky.
Datum: 29. dubna 2010 20:39
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 20:57
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
Datum: 29. dubna 2010 20:57
 fermez-fakt nevis co blabolis,prid az budes vstrizlivej..  pokud vstrizlivej jsi,tak se aspon vrat do realnyho zivota..je to stocena klika,s podkovou.nejde tu o vyvazeni,ale o to,ze ma mensi prumer,je lehci a je do upravenejch motoru..a do tvyho fichtla,fermezi,by to ani smysl nemelo,kdyz si schopnej michat special s technickym benzinem 1:1
Datum: 29. dubna 2010 20:40
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak bohatej nejsem abych kupoval novou kliku. Vyrobce to ma vyvazeny dobre to se neboj
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 Jak poznám, že mi prokluzuje spojka? Dá se to poznat třeba podle pohledu na ty lamely? Jde mi o to, že mi mustang jezdí mizerně, karbon už je pod třetím kroužkem. Jenže jede hrozně pomalu, přestože mám třeba na 1 plnej plyn a obrovský otáčky. Tak jestli nudu kupovat k tomu výbrusu i novou spojklu. Jakmile se ohřeje, jde ten výkon do hajzlu úplně a motorka mě prostě neuveze(o to mám 53kg). A může to třeba prokluzovat, protože tam možná není olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:17
 To je zajímavej nápad, ale teď mě leží v žaludku, jak hluboko ho mám zarazit. Kolik tak má čučet?
Datum: 29. dubna 2010 21:17
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 vyndání gufera:já to dělám tak když není motor rozpulen že do gufera vyvrtám díru cca 2kou vrtákem a pak tam natočím samořezný šroub třeba 2 naproti sobě a pak ho krásně za ty šrouby vytáhnu.
Datum: 29. dubna 2010 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aby jsi ho dal opačně tak by jsi musel být velký kentán...a vydělej ho tak že do něj zavrtáš vrut a pak ho kombinačkama vycukneš...když ho budeš dloubat šroubovákem tak si poškrábeš kartery a bude ti to přisávat oil pořád
Datum: 29. dubna 2010 20:57
 No právě, takže v nejvyšším bodě má gufero být zároveň s blokem motoru? A jinak, gufero jsem už dlouho neviděl, může se dát opačně?
Datum: 29. dubna 2010 20:12
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja jsem ho vyndaval vzdycky pri rozebranym motoru. Prej to jde vydoubnout sroubovakem musis ho nak propichnout ale je vnem plech. Melo by to jit dobre. Novy tam natloukam orechem z goly nakym vecim kterej presahuje prez gufero a ma bejt natluceny skoro zaroven lepsi je trosku ho nechat koukat nepatrne kdyz ho das moc hluboku tak ti to bude drhnout o lozisko a pujde to stuha..
Datum: 29. dubna 2010 20:08
 Nevíte někdo nějaký šikovný recept, jak vyndat a narazit gufero pod primárem? Vyndat asi nějak násilím či jinou drastickou metodou, ale prej se musí narazit tak, aby se nedotklo ložiska.. Kolik tak má třeba čumět?
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 To jde v na nakopávačku pohodě na nakopávačku . Vzducháč novej úplně, najeto tak 15km v prašném prostředí. Jehla na druhém zářezu, plovák přesně. Říkám až si najdu čas, tak namontuju tu novou sadu, při té příležitosti seřídím předstih a pak bud možná měnit gufero.
Datum: 29. dubna 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz polozis nahu na nakopavacku tak by se to nemelo propadat nebo hodne pomalu pokud propadne rychle tak je v pr. valec vybehanej . Guferem to muze bejt kdyz rikaz ze je cerna svicka! nebo mas ucpanej vzduchovej filtr. Je toho hodne uzij sito. Klouzani spojky musis poznat!!!!!!!!!!!!! pokud to jde nakopnout a neklouzeto tak je dobra spojka
Datum: 29. dubna 2010 19:47
 Já už mám v poličce ten osmý výbrus a až se bdu dloubat v nose, tak ho namontuju. V létě jsem jezdil na ten už vyběhanej válec a jezdilo to úplně na hovno. Na studeno volnoběh jako kráva, na ohřátým to chcípá, ani po rovince se nedalo jet na 1. Napadlo mě, že ej to ten výbrus, ale pak by to mohla být ta klouzavá spojka nebo gufero. Svíčka je plná oleje, ale to taky mohl dělat doteď neseřízený předstih. Teď jsem se to snažil po skoro roce nahodit, nepovedlo se mi to.
Datum: 29. dubna 2010 19:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to mas povybrusu?? a jestli mas cernej pist z boku ktretimu krouzku tak se nediv ze ti to nejede to si spatne zajel a je to vp. pokud neni povybrusu tak je to treba vybehany nebo je ucpanej vejfuk. Klouzani spojky poznas tak ze kdyz pridas plyn tak motor jde dootacek a moto se nerozjizdi. Bez oleje znicis rychle spojku pokud se nani rozjizdis.
Datum: 29. dubna 2010 19:37
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahoj jak nejlíp utěsnim mezeru mezi výf. kolenem a vyfukem ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 7:51
 no, já jsem to utěsnil červeným silikonem.. Nechal jsem to pořádně zaschnout a drží to taky..
Datum: 26. května 2010 7:51
Jméno: Jára
IP: uživatel9198
 Já jsem konec výfuku nařezal asi do hloubky 2cm jako pizzu, nasadil výfuk, zamačkal do mezírek azbestoovou šňůrou, a nakonec celé stáhl svorkou. Jak je to nařízlý, krásně se výfuk obemkne kolem kolena a je vystaráno
Datum: 30. dubna 2010 12:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja si vyrobyl poradnou svorku akze jsem to odmastil benalem koleno a vyfuk dal motorovy silikon a tu svorku zmackl ve sveraku a utahnul, do dneska u obou pionyru mi to tesni na 100%
Datum: 29. dubna 2010 19:52
Jméno: dh
IP: uživatel9046
 azbestovou šňůrou
Datum: 29. dubna 2010 19:17
 cus draci koupil sem pist krousky cep ve valci je malinka vule cep je fest na volnobjech to cinka kdys jedu na pul plinu tak to necinka klika je bes vule i loziska jeden chlapek mi rikal se sito casem sedne podlemne je to blbost co si mislite prestaneto drncet nebo co byto mohlo delat ten zvuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 23:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud není vůle na ojničním ložisku nebo pístním čepu, tak ti zvoní kroužky jak přecházejí přes kanály. Opatrně sraz kulatým pilníkem ostré hrany na kanálech a brouskem odjehli ostré hrany na kroužkách.
Datum: 29. dubna 2010 23:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi nedával nové pouzdro do ojnice tak je to jasné...vznikla ti vůle a cinká to..ale ta vůle je tam tak minimální že to ničemu nevadí...mě to taky cinkalo a to že fest a najezdil jsem na to 2 500km a jezdilo by to klidně dál
Datum: 29. dubna 2010 20:59
 dik to se mi ulevilo..
Datum: 29. dubna 2010 18:51
 No ono si to udajně má sednout. já mám babettu i pionýra s motorem po komplet GO-všechno nové v nich je. Taky mi to cinká na volnobeh a v otackach ne. Ten borec který mi repasuje klikovky a brousí válce mi říkal že to je normální že to po nějakých 1500 ujetých Km přestane
Datum: 29. dubna 2010 18:41
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj chtěl bych se zeptat jak poznám že mi prasknul pístní kroužek? jaké jsou příčiny? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 16:45
 to muzou byt opotrebene krouzky ketere maji vuli v drazkach a pri primocarem vratnem pohybu cinkaji. Ale muze to byt spousta jinych veci jak rikal boocheer
Datum: 29. dubna 2010 16:45
 To cinkání je u těchto motorů normální zvlášt když to hodně najezdilo a od výroby to nemělo generálku. To může byt už vymleté ložisko jak ojniční tak pístní,klikovka může mít vůli v ložiskách. Pístní kroužky zase můžou mít vůli v drážkách atd... prostě vůle kam se podíváš. Jestli to jede obře tak bych tyto zvuky neřešil jestli se jedná o fichtla nebo neco takého. Jestli už to blbě jede tak udělat generálku.
Datum: 28. dubna 2010 22:48
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 No nejsem si jistej ale právě mi v motoru něco cinkalo tak jsem myslel jestli to není ono ale je to takovej fakt cinkavej zvuk...
Datum: 28. dubna 2010 22:34
 Nejlepší bude si to na 100% ověřit sundáním válce. Jinak já když jsem měl prasklý kroužek tak v tom motoru při chodu jakoby škrábalo a při jízdě to špatně tahlo v otáčkách. Dostalo se to do určitých otáček a víc nic jako by to mělo omezovač. Taky se ti může kousnout o kanálek a to už může být horší
Datum: 28. dubna 2010 22:22
 Zdravím. Mám takový možná dementní a neužitečný dotaz ale prostě mě to zajímá tak se chci zeptat. Dík  Když udělám na pionýra výbrus tak po výbrusu je to líné jako potvora a nemá to silu. Zajížděním to čím dál víc sílí,až se to uplně zajede a motor začne podávat uplně maximální výkon a je to na vrcholu kdy je jeho síla největší. Ale jak se jezdí tak píst kmitá a válec i kroužky se opotřebovávají a ten maximální výkon a síla se za nějakou dobu začíná strácet a motor slábne a slábne až zeslábne uplně a je potřeba zase výbrus. Já se chci práve zeptat kolik tak zhruba km ten motor podává maximální sílu než začne pomalu ale jistě slábnout... Moc ho neženu,jezdím pozvolna. asi 50Km/h Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 7:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 2takt potřebuje otacky
Datum: 29. dubna 2010 7:19
 Ale co mě zaujalo u babetty tak jak jsem dělal generálku motoru i s výbrusem tak první jízda po výbrusu. To mělo od volnoběhu až po maximálku neuvěřitelnou sílu a odpich jako prase. Opatrně jsem to zajížděl,mám tam najeto už 700Km takže to mám zajeté no a už to tak velkou silu hned od volnobehu nemá,tu silu to začne mít až ve velkých otáčkách a to už pak jede djako drak
Datum: 28. dubna 2010 22:43
 ahááá takto to je. já jsem si vždy myslel že po dobu zajíždění se ta křivka vyšplhá až na nějaký maximální vrchol na kterém to třeba 5000Km zůstane a pak to pomalu klesá až to klesne uplně a je to v háji... Díky moc,toto jsem potřeboval vedet
Datum: 28. dubna 2010 22:35
 no, výkon po záběhu je oproti syrovému stavu až o 25% vyšší, to že by měl po zajetí nejvyšší výkon není tak uplně pravda...když bys nakreslil křivku výkonu vzhledem k najetým km, tak nepřed během záběhu prudce stoupá, potom po dlouhou dobu provozu nepatrně stoupá, a pak začne poměrně rychle klesat, to už je motor po smrti...
Datum: 28. dubna 2010 22:23
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci tetka jsem cetl v jedny knize stary o jawách ze pistni krouzky u dvoutaktu vydrzi 4000-6000 km to je kravina ne?? i na M2T vydrzej snad vic?? ja jezdim na kvalitnejsi a po 5000 km skoro neubyli. A u ctyrtaktu pisou 10 000, 15 000 km myslej tim stary ctyrtakty jako jawa 500
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 15:40
 boocher: to je důvod proč jsem proti M2T...
Datum: 28. dubna 2010 15:40
 Mazal jsem M2Tčkem... Nedavno mi ten motor odešel uplně tak jsem udělal komplet generálku s vábrusem a už jí dávám kvalitní olej
Datum: 28. dubna 2010 15:28
Jméno: Gori
IP: uživatel9301
 u zavodnich valcov napr. 125 abo scootroch sa robi dokonca vybrus po kazdom zavode.. cize o niakich 5000km ani neuvazuju.... mne na zavodnom valci(jawa50) vydrzia kruzka len 2 zavody.
Datum: 28. dubna 2010 15:10
 boocher: tak to by mě zajímalo co to bylo za kroužky a za olej, když ti to po 5000km odešlo
Datum: 28. dubna 2010 14:57
 Záleží jak s tám jezdíš... Já jsem s babettou jezdil pořád co to dá a po 5 000Km jsem měl kroužky tenké asi jak párátko
Datum: 28. dubna 2010 14:43
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau chtěl bych se zeptat co je na fichtla do ojnice lepší jestli jehoví ložisko nebo ta obič pouzdro dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:04
 Kolecko:Teď ty Polský repliky...
Datum: 28. dubna 2010 20:04
 Já jsem zastánce ložiska. Na ojničním čepu je ložisko odjakživa tak nevidim duvod proč by nemohlo byt i na pístním čepu. Navíc jeho výměna ti zabere maximálně pul hodiny kdežto u pouzdra se to říct nedá. U seriáka je dobrý ložisko ale u upravených motorů už je zase lepší bronzové pouzdro protože to ložisko neni stavěný na nějaké extrémní tlaky
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 proč by se rozsypalo?
Datum: 28. dubna 2010 14:55
 no možná vydrží dlouho,ale stojí za to když se ti to rozsype ?....
Datum: 28. dubna 2010 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na silnici na serijaka muzes klidne ty jehly nemusis tolik mazat a motor jde lip dootacek ja mam najeto snima 5000 km obcas jedu normalne a obcas tomu davam porad plnej a nic to nedela akorat zezacatku to delalo divnej zvuk asi nez to sedlo, ja osobne jsem si oblibyl spis jehly
Datum: 28. dubna 2010 14:28
 nerv: ale houby...jehlový ložisko vydrží hoodně
Datum: 28. dubna 2010 14:26
 jehlový právě že moc nevydrží.Jak psal Sesa,při větším tlaku se ti můžou ty jehličky uvolnit a to je pak paseka v motoře ! Za mě rači to pouzdro  (pokud mažeš nezadřeš)
(
Datum: 28. dubna 2010 13:53
 jehlový je lepší, dýl vydrží a jen tak se nezadře
Datum: 28. dubna 2010 9:49
 Čau draci mám problém ohledně volnoběhu.Mám JAWA 21 motor po GO....a ten volnoběch je pěkne ¨divnej tohle se netíká šoupátka to mám dobrý.Když mám lanko naplí tak nemá vůli zabíra hned pěkně ale volnoběch si to přidáva když zahnu řidítkama do prava + do leva - a když ho povolím aby mělo vůli tak sešteluju volnoběch ale drží ho to jenom za tepla.Poaredte prosím co bych mohl s tím udělat takhle nějaký zkušený já sem tohle moc nezkoumal.Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:32
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 vyvrtaj do briska diru mam to tak a je to dobre
Datum: 28. dubna 2010 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 ohejba se bovden takze lanko se zatahne kdyz zatocis, me to taky dela jen do prava vyhofujemito protoze zastudena moc nedrzi tak davam riditka do prava a pokud ti u studenyho nedrzi volnobech a uteplyho jo tak mas mozna spatnou smes asi chudou, podivej se jak vypada svicka tohle se spatne hleda cim to je
Datum: 28. dubna 2010 14:32
 mám to podobné.když je to studené dávám řídítka doprava a za tepla doleva
Datum: 27. dubna 2010 20:40
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Pokud se ti zveda volnobeh... kdyz hejbas riditkama.. tak to nemuze byt nikde jinde nez v lanku  jak pohnes riditkama tak se proste hne lanko a prizvedne ti sopupe
Datum: 27. dubna 2010 20:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jakym spusobem se ničí ložiska v klice dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 14:34
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nicise tak ze spatne michas olej z benzinem nebo ho davas malo, jezdis bez filtru
Datum: 28. dubna 2010 14:34
 No třeba kdybys nechal starý ZVL a dal tam nějakou upravu tak to bude mít na ně velký tlaky.Jsou i takový případy kdy se můžou přidřít a budou se protáčet v karterech sám sem o to jenom slyšel ale co je na tom pravdy fakt neim.Taky třeba když snížíš hlavu tak na ložiksa jsou velký tlaky a odejnou brzo do pryč.
Datum: 27. dubna 2010 20:37
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.\\r\\nněkteří mi už radili co a jak,že to je odtrh.ale já se přiznám jsem asu ůplný k.....ale dnes jsem to zkoušel nastavit a prostě to NECHÁPU  mám dát píst do horní ůvratě a mezi kontaktem má v ru chvíly být 0,4mm.ale mi to prostě nevychází když jsem eště četl že při největším otevřením kladívka má být 0,04 mm...prostě to nechápu.prosím lidi poradte... díky moc . ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
Datum: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 vypadá to že máš špatnej kondík zkuz ho vyměnit ono to trochu jiskří ale jestli to jiskří nějak moc tak to bude kondíkem
Datum: 28. dubna 2010 20:27
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hosi vcera jsem udelal martin : prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat to jsme včear udělal ale nezkousel jsem to zatim.ale sem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat..je to dobre? s tim vracenim pistu o 1,6 mm jsem jeste nic nedelal.díky moc.. 
s
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 Hele, máš dotáhlou hlavu? neprofokuje ti to někde? (když jsem měl povolenou hlavu, tak mi to dělalo to co tobě....i když jsem to tlačil, občas blafnul ale pak nic)
Datum: 28. dubna 2010 9:15
 opravím pepeho: píst nevrátíš o 2,7 až 3,1mm ale vrátíš ho o 1,6mm !!!
Datum: 27. dubna 2010 23:09
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 uff.díky moc hoši.ted jsem udělal co mi psal ,, lama´´ a pak jsem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat.. ale nezkousel uz jsem to nahodit takze doufam zitra..a jinak bych zkusil Pepe... uvidím.jinak díky moc draci ! jste super poradíte to se mi líbí
Datum: 27. dubna 2010 22:01
 hele,dělalo mi tohle samý,včera,měl jsem na kladívkách bílou škváru,protáhl jsem to pilníčkem,a jemným smirklem,a chytlo to hned na první...zkus se podívat na kladívka
Datum: 27. dubna 2010 21:48
 Ahoj já už na pincku nejezdím,sice jej mám ale už jen kvůli tomu že sem sním strávil mládí.
Prosím tě aby se to ujasnilo,měrka má 0,40 dáš píst do horní úvrati a měrku vložíš mezi kontakty,musí lehounce tahnout ale né zase moc aby se ti nezměnil předctich.
Když to nastavíš tak je nutné jej řádně utahnout a namazat filc aby se pertinax mazal kvůli opatřebení ale to můžeš později.
Pak motorem otočíš proti směru otáčení to znamená proti směru hodinových ručiček.Je dobré mít třeba na hřebíku nadrážkované 3mm aby když jej vložíš místo svíčky měl nějaký bod a dobře na něj viděl.
Bud můžeš použít měrku která je 0,05 nebo cigaretoví papírek a tak,nejlepší je žárovička zapojená mezi kontakty které když se spojí se rozvístí.
To znaméná.Po nastavení odtrhu 0,40,pootočíš motorem proti směru hodinových ručiček o cca 2,7 až 3,1mm viz hřebík a mezi kontakty bi měla být mezírka pro vložení měrky a nebo papírku či žárovičku,tobě postačí měrka jednoválec to zkousne.
Pokud tam nebude vůle pro volžení měrky 0,05 pak musíš povolit celý rotor a pootočit sním,nebo destičkou ale myslím že u mustanga se pootáčí celým rotorem tam kam poteřbuješ aby se mezi kontakty utvořila vůle 0,05 a vsuvně šla měrka strčit.Pak se postup opakuje dáš píst do horní ůvrati,mezi kontakty musí být 0,40,pokud není seřídíš dle postupu co sem ti napsal,snad ti to pomůže.Měj se fajn a at se zadaří ahoj Pepé.
Datum: 27. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 Lama . : však pohoda.ale prostě jsme to zkoušel a nedávalo mi to smysl..ale jinak si mi fakt poradil.díky..
ok a to budu mít nastavený teda odtrh nebbo předstih nebo jak to je? prominte jsem fakt asi deb.. ale prostě nevím  ale Martin : idu to zkusit
Datum: 27. dubna 2010 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat
Datum: 27. dubna 2010 19:28
 odtrh má být 0,4, ne 0,04mm...
Datum: 27. dubna 2010 19:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Máš číst pořádně!
Datum: 27. dubna 2010 19:22
 zdar draci, je tzo asi blbej dotaz ale jak mam zistit kterej mam výbrus (jsem začátečník) praskl mi pístní kroužek a když koupim všechny tři kroužky musim to zajíždět? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:49
 To asi ne. Ten motor si musí zvyknout na různé otáčky a různou zátěž a když to nechaš na volnobeh do rána hrčet tak to bude mit ty same otáčky a navíc to zadřeš když na to nebudeš foukat nějakým větrákem... Jinak jak rikaji mischelnike tak přesně tak to tzajížděj
Datum: 27. dubna 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel9295
 hele nechto vod rana do vecera nastartovany a neutral a bude to v poho
Datum: 27. dubna 2010 16:37
 vetsinou to bejva vyrazene na dně pístu, takže oškrábat karbon a přečíst si číslo
Datum: 27. dubna 2010 16:06
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draku.. musis si to zmerit suplerou... napr prumer pistu.. original bez vybrusu je 38mm 1. vybrus je 38,25 2. vybrus je 38,50 3 vybrus je 38,75 4. vybrus je 39mm.. a tak dale... proste zmeris prumer pistu.. a kdyz ti ukaze suplera 38,25 tak tam mas prvni vybrus.. tak musis koupit krouzky na púrvni vybrus tedy 38,25. Urcite bude lepsi kdyz si koupis vsechny tři krouzky... a zme skusenosti... bych si koupil jest jeden navic.. jelikoz se stava.. ze pri nasazovani.. obcas nejakej praskne.. ale to je o sikovnosti.. dotycnyho  jinak ty 3 novy krouzky... by se meli taky zajizdet.. aby si sedli  to zname na tech 50km.. to vetrej z lehka... do 100 km... uz muzes pidavat... a po 100 plnej ceres  ale ja novy krouzky zajizdel.. tech 50km... a pak uz jsme mu daval co to slo.. a bez problemu  a taky,, zalezi cim mazes a jak moc mazes... od toho se to zajizdeni taky odviji  at se dari draku
Datum: 27. dubna 2010 15:35
 čau jak zjistim jestli mam motor po vybrusu  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 17:08
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 podivej se o tri prispevky nahoru tam to mas
Datum: 27. dubna 2010 17:08
 zdar draci mám dotaz budu si nechávat dělat stejskyho úpravu válce tu cestovní a nevím jakej píst jestli 2 kroužky nebo 1 kroužek?dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:29
 jo ale kdybych ten válec tam dal vždy jen na závod a celoročně jezdil na jinej válec tak by byl lepší jednokroužkovej?
Datum: 27. dubna 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 asi takle.....jednokrouzkovej pist je dobrej pro zavody,ale ma minimalni zivotnost i na seriovym valci. Dva krouzky tam budou na věky,kdyz to zajedes......
Datum: 27. dubna 2010 16:07
 já taky newím hele...sem taky rozhodnutý že mu co v nejbližší době pošlu válec....ale nejspíš si nechám dát 2 kroužák....víc to vydrží
Datum: 26. dubna 2010 21:29
Jméno: satan
IP: uživatel749
 Zdar, mám malý dotaz: Nechávám dělat motor na 05, a mám možnost zvolit píst s jedním nebo dvěma kroužky.Co radíte jeden nebo dva? Bude to stroj na cross.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Na cross urcite 2 kdyby to bylo na silnicu tak 1
Datum: 26. dubna 2010 23:20
 dej 2.1krouzkovej ma mensi treci plochu,takze ti to dovoli vic otacek ale zase to bude mit mensi kompresi protoze ty 2 krouzky toho preci jenom zachytej vic..na kros potrebujes hlavne silu tak sou idealni 2..ja bych dal mozna i 3 kdyby si moh
Datum: 26. dubna 2010 18:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ahoj seso mám v tom nepořádek...budeš stále prodávat ojnici CKR s jehlovým ložiskem?četl jsem něco o tom že už tu nebude ta ojnice nebo klika..tak se chci zeptat jestli máš ještě tu ojnici CKR a jstli se bude nadále prodávat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 17:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 super
Datum: 26. dubna 2010 17:07
 jasne ojnice ckr budou jen cele kliky nebudou
Datum: 26. dubna 2010 16:59
 cus draci potrebuju poradit kdis chci kupovat pist A krouzky musim nako vomnerit valec a podle toho to koupit bo jak ?M?? a musim ete zajizdet motorku kdis kupuju jenom pist a krouzky ??? nebo zmnenit benzin nebo olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:09
 Udělej to tak jak píše Péro, jinak proč chceš měnit pouze píst a kroužky? btw tou vypatlanštinou píšeš schválně nebo fakt neumíš česky?
Datum: 26. dubna 2010 16:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si válec do mototechny a tam ti napasují píst i kroužky ..no a zajížděj je tak 100-200km jezdi opatrně a maž 1:30 nějakým lepším olejem
Datum: 26. dubna 2010 15:59
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.prosím vás je možné že mám na jawě 20 válec 3,75 cm?a prosím Vás co můžu použít jako čistič paliva.jako jak je na te hadičce ten filtr tak místo něj? díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:10
 toto mi připomělu scénku felixe holzmanna  pane stratil jsem tady takovej malej klíček alumíniovej... ALE PANE TAKY ŽADNY HLINÍKOVÝ KLÍČEK NENI cože? jakej hlinikovej? NO VŽDYT HLINIK A ALUMINIUM TO JE UPLNĚ TO SAMÝ NE? no to sice je ale ten můj byl alumíniovej  Nebo tak nějak to říkali nevim to přesně na slovo
Datum: 26. dubna 2010 19:10
 heledte jenom takova technicka pro matikare..  neni 3,75 cm a 37,5 mm to samy?
Datum: 26. dubna 2010 18:14
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen tak jsem to plácnul ale ted si říkám že by to bylo o celý výbrus mín
Datum: 26. dubna 2010 16:32
 péro: tak velká tolerance tam není
Datum: 26. dubna 2010 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jsi měl válec třeba 37,85 tak to možné je (jsou tam nějaké tolerance a podle nich se dával píst A,B nebo C) no a ten čistič paliva dej normálně na hadičku stojí cca 30kč
Datum: 26. dubna 2010 15:51
 ja taky ne ale neni to 37,5mm?
Datum: 26. dubna 2010 13:43
 co válec 3.75 jsem nepochopil
Datum: 26. dubna 2010 13:05
|



|