|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 a jeste jeden dotaz po kolika km ste delali 1vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele mám válec z roku 1967 a jezdím pořát na 0
Datum: 03. dubna 2010 22:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na co to potřebuješ vědět proboha at se mužeš připravit kdy uděláš výbrus???????
Datum: 03. dubna 2010 21:10
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 po 1237,364km to jsou otazky...ovlivnuje to mnoho veci styl jizdy,olej, stav vzduchoveho fitru, bohatos smesi atd...
Datum: 03. dubna 2010 21:08
 Na čz po cca 40 000km
Datum: 03. dubna 2010 20:47
Jméno: květ
IP: uživatel1411
 zdar jawaři=vadí když je na pístu u kyvačky 250 ulomená přepáška dole na pístu dik za rady bugy..:-*
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mno hele ber to takle .... myslis ze kdys ten pist vyrabely tak si rekly: tady udelame diru a dole nechame prepazku at je to vyrobne narocnejsi?  Pokud to
tam je tak to ma nejakej svuj duvod ale podle me to pojede i bez te prepazky otazka je jak... ja kdys mel vystipnuty pist tak mi jel fichtl max 45 tim chci
rict ze to pojede pekne na houby
Datum: 03. dubna 2010 22:20
 cau draci, nevite nekdo jaka je velikost puvodnich pistovych krouzku na fika 20? predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 20:15
 zdarec je to 38.00
Datum: 02. dubna 2010 20:15
 Čaute lidi-kolikrát jde udělat výbrus na Jawě 350?....díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 18:59
 hoj,kdo chcete nejaky dily na fichtla? mam jich mraky,prodam i jednotlive. moje icq 386291436,mobil 608375716
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:57
 cest mas naky kompletni motor??? co funguje nb muze byt bez valce a hlavy
Datum: 02. dubna 2010 19:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdravím, scháním hlavu na čz 175/450 DE LUXE(má na konci hlavy závit na přichicení k držáku, kterej drží rám)..napiššte mi nějaký návrhy, nebo odkazy na internetu.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 10:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když na to vzpomenu, tak se ti podivám..... jedu z 450 jsem tu určitě měl, ale nevim, jestli jsem ji už někomu nedal...
Datum: 02. dubna 2010 10:48
 Zdar mam jawu 21 a nechce mi jit do plnych otacek a dusí se, kdyz vytahnu svíčku tak je mokráá.? dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:54
 Tohle může dělat hodně věcí začal bych u zapálka a pak šel ke karbecu ..atd to může dělat hodně věcí
Datum: 02. dubna 2010 14:54
 nejdriv zacni jednodusima vecma-svicka,jehla,odtrh,predstih
Datum: 02. dubna 2010 10:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 asi ten předstih a odtrh jak píše zajíc13
Datum: 02. dubna 2010 9:57
 bohata smes,spatna svicka,spatnej odtrh a predstih..dej jehlu niz,vymen svicku,jestli to nepomuze,sesteluj odtrh a predstih
Datum: 02. dubna 2010 9:52
 jeste sem chtel rict ze mam zvetseny kanalky snizenou headku a fichtl vubec netahne a to je tam scndr. jedenactku a je complete ocesanej jenom jednícka tahne jak svin
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 22:49
 jezdis na ceskoslovensky motorce,a ses na ceskoslovenskym foru o ceskoslovenskejch motorkach,tak pis prosim cesky nebo slovensky,ty hnusny fraze se nedaj cist-headka,scndr.,completne.....dik
Datum: 01. dubna 2010 22:49
 zvětšené kanálky jo....na tak to je pěkně nahovno
Datum: 01. dubna 2010 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 serid bohatost smesi a vyfuk
Datum: 01. dubna 2010 20:53
 cus draci mam beznej problem motor opotrebovanej klikovka uz drca jenom bych chtel vedet co tede s tim :novou?,rozebrat,dotahnout? ztm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 21:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasný... nemuš ani pulit... zespodu jednoho setrváku je šroub M8, stačí když si klikovnkou v motoru otočíš tak, aby jsi viděl ten šroub(při sundanem válci)... pak vezmeš 13ctku trubkáč a ten šroub nafest utáhneš...ale radim ti abys rychle běžel do dílny, protože takhle to jde udělat pouze 1.4. ... v jiný den musíš pulit a osobně davam předsnost dát starou klikovku na repas, než kupovat novou... každopadně doma na koleni si kliku neuděláš....
Datum: 01. dubna 2010 21:34
 Ahoj Draci chtěl bych vás poprosit o radu.Když nakopnu fíka chvíli drží normálně volnoběh a pak to začne šíleně let'et do otáček ,že už mám i strach tak to raději chípnu.A když mě to nedělá tohle tak to jedu projet, jedu chvíli a pak to začně uplně kuckat až to úplně chípne a ke všemu furt slyším ,že se mě z motoru ozývá cinkaní (jako když mámáte kliče na svazku a cinkáte s nima [vysoký zvuk]).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:55
 No nědkě ti to netěsní nejspíš karbec .Zkontroluj těsnění a pošteluj karbec
Datum: 02. dubna 2010 14:55
 Je fakt ,že benzínu mi tam teče opravdu málo mno.Budu si muset pohrát s karbecem.Mno jinak měnit ty pístní kroužky nebo ložiska na té klice (do toho se mě fakt nechce [nikdy jsem to nedělal[)uvidíme ale i tak díky za odpovědi
Datum: 02. dubna 2010 6:43
 tohle ti saje falešnej vzduch,a to cinkání to budou bud kroužky nebo KO ložiska na klice
Datum: 01. dubna 2010 18:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis tam nedotejka benzin. To cinkani je divny musel bych to sliset abych ti rek co tto je abysis neznicil motor!!
Datum: 01. dubna 2010 18:04
 ahoj, slysel jsem ze kdyz se zajizdi valec po vybrusu tak pak jede tak,jakym stylem se zajede... zni to jako blbost ale mozna na tom neco bude,ptz kamos ho zajizdel opartne(moc ho netocil) a taky mu ten fichtl moc nejede...ja ho normalne tocim do plnejch(samozrejme ho tam nedrzim) a zatim jede slusne... tak jsem se chtel zeptat jak se ma spravne zajizdet a jestlli se meni krouzky po zajeti nebo ne..mam 2hy vybrus.dekuju za vase nazory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:56
 No taky sem o tom dost přemýšlel jak říkáš že na tom něco bude to bych taky řekl kdo ví jak to zajížděli v továrně   .Ty se stím asi moc nesral*  ....
Datum: 02. dubna 2010 14:56
 Ta vymena krouzku po zabehu je hovadina...pokud teda nejsou ty krouzky z nejakeho blata...
Datum: 02. dubna 2010 5:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar já zrovna zajíždím,nevim,moc ho nehonim,ale občas ho protáhnu,s těma kroužkama si myslim že se pak neměněj,protože ty nový bys pak musel znova zajíždět  ,zatim jede pěkně
Datum: 01. dubna 2010 17:44
Jméno: Kucis
IP: uživatel7802
 Zdar,\r\nzjistil jsem že mám vytahaný primární řetěz ( dřel mi o spodní , střední šroub kartru ).Koupil jsem si nový ale nejde mi nasadit na primarní kolěko a spojové lamely. Je jakoby krátky - ale má stejný počet článků jako minulý řetěz ( 44 článků ).\r\nNevíte jak ho tam nasadit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 15:10
Jméno: Kucis
IP: uživatel7802
 aha , skusim to diky
Datum: 01. dubna 2010 15:10
 to musíš vodelat obě kolecka a pak až tam budeš mít řetěz tak je tam das, jako z venku tnemáš šanci to tam dat
Datum: 01. dubna 2010 13:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musíš ho nasadit jako komplet.....to znamená s primárem a lamelala najednou....
Datum: 01. dubna 2010 13:54
 Zdar draci, jak mám vylisovat klikovku z levý strany karteru, tj. ze strany zapalování. Motor už mám rozpulenej, ale nevím jak vyndat kliku uplně
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 10:42
 boocheer ®: myslíš jako obyčejným tříramenným stahovákem?
Datum: 01. dubna 2010 10:42
 Asi tak,pár ran kladivem přes kus dřeva a klika se za chvíly vysune... Jestli máš stahovákem tak použij stahovák. Já to dělám s ním a jde to vpohode,jenom točím klíčem a klika se vysunuje.
Datum: 01. dubna 2010 9:26
 sorry,gumou
Datum: 31. března 2010 22:43
 na tom neni co zkazit..drevem ani humou to neohnes a nic se s tim stat nemuze
Datum: 31. března 2010 22:42
 O tom sem přemejšlel, ale nechtěl sem to riskovat
Datum: 31. března 2010 22:37
 to je jednoduchy...vem gumovou nebo drevenou palici a par ran a klika vypadne  jeslti nemas palici tak vem kus dreva,dej ho na kliku a pak do toho dreva bouchni kladivem a klika vypadne
Datum: 31. března 2010 22:33
 Mám, mám to komplet všetko sundaný, motor rozpulenej, automat vyndanej, kvalty atd, nepulím poprvý, jen předtim sem měl špatnej ten kužel na klice že sem jí vyndal rukou. Teď to mám spravený, ale nevím jak jí vyndat
Datum: 31. března 2010 22:30
 mas sundany magneto nebo ne?
Datum: 31. března 2010 22:22
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar seso, dnes mi od tebe přišel balík, platil sem něco kolem 3000Kč a jsem plně spokojen.Jen se chci zeptat, jestli to těsnění pod koleno výfuku na Jawu 250 nemá náhodou bejt měděný? Od tebe mi přišlo gumový- (O kroužek). Mám strach aby se mi to nevypálilo.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 22:46
 a kurnik,, ma byt hlinikove,, fiha ja se presahl,,, guma patrsi do vyfuku mezi koleno,,k valci patri hlinik,,prosim posli meil poslu ti tyn hlinik,,sorac sesa
Datum: 31. března 2010 22:46
 cus draci kolik stoji vybrus okolo benatek nad jizerou nebo Mlady Boleslavy??a jak hluboky by museli byt ty ryhy aby ten valec nesel uz vybrousit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 válec má průměr 38,00mm takže když bude na každou stranu ubrán 1mm tak bude válec 40,00 (poslední výbrus) tzn že na každý straně nesmí být rejha větší jak 1mm...ale musíš do brát tak že když bude 1mm tak je to hranice a bude to taky naprd...ale když tam bude rejha třeba 0,5 tak to je ještě OK
Datum: 31. března 2010 20:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau,nevíte někdo jak sundám píst na jawě 50/21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:58
Datum: 31. března 2010 21:58
 musis sundat prva hlavu pak valec a nakonec vitlacit pistni cep stahovakem pistniho cepu O:K
Datum: 31. března 2010 18:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej ten píst třeba horkovzdušnou pistolí nebo hořákem nebo třeba svejma koulema a pak zkus ten čep opatrně vymáčknout a když to nepůjde tak si udělej ztahovák (řroub+2 podložky+trubička+matka)
Datum: 31. března 2010 17:28
 to on asi ví...ale neví jak ten čep sundat (asi) já vím že nejdřív musíš sundat ty pojistný segerky dvě,pak bud sundat píst stahovákem,nebo nějakým šroubem,na to matku a utahovat.já taky přesně newím jak
Datum: 31. března 2010 17:24
 zdar no tak nejdřív musíš sundat hlavu,potom válec a potom čep,a je to
Datum: 31. března 2010 17:22
 zdar, mam dotaz dneska sem jezdil na fíkovi a uplně se mi rozpad píst a potřebuju koupit novej i s obložením. mám koupit píst s 1. výbrusem nebo 2. až 4. výbrusem co jede líp? a kolik přibližně stojí obložení. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale tohle jsi asi nechtěl slyšet....výbrus bude stát tak 500,-
Datum: 31. března 2010 20:02
 hurá tohle sem chtěl slyšet moc dík
Datum: 31. března 2010 17:39
 Netuším, co jsi s tím mohl provádět, ale jestli se to rozpad píst, radši zkontroluj, jestli není potřeba rovnou výbrus. Koukni do válce. Jestli tam budou rejhy, nebo bude zevnitř u vršku válce schod, dej válec rovnou na výbrus a oni ti už novej píst i s kroužkama a čepem daj.
Datum: 31. března 2010 17:38
 jo a jeden ten kroužek stojí cca 30 - 40 kč max..
Datum: 31. března 2010 17:22
 tak pověs kámošoj,že si to nejspíš spletl s brzdovým obložením,ale on asi myslel pístní kroužky
Datum: 31. března 2010 17:22
 jo dělat si z někoho prdel to vám de, já jako přiznávám že s tim nemam vubec žádný zkušenosti ale takle mi to řek kamoš (já sem se taky divil) ale co se dalo dělat
Datum: 31. března 2010 17:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 víš co?? vem si ten válec do mototechny a řekni jím že nevíš jak se to jmenuje ale potřebuješ tam dát něco aby to jelo
Datum: 31. března 2010 17:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 no ty krávo..nemyslíš pístní kroužky?tvle obložení...
Datum: 31. března 2010 15:27
 mabode : on asi brzdí pístem,na něm má nějaký obložení,jen něco zmačkne,a brzdí mu píst a ne brzda
Datum: 31. března 2010 15:25
 díky já sem to eště nikdy nedělal... nevyměňoval... tak se radši ptám abych něco nepos... mam tu motorku tet pul roku koupenou (jawa 23) a nevim jakej je tam výbrus ale změřim to a kolik stojí přibližně to vobložení toho pístu?
Datum: 31. března 2010 15:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jo a válec,měř vložku ne celej válec a pa řikat že u každýho žebra to má jinej rozměr
Datum: 31. března 2010 15:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 31. března 2010 15:23
 si změř válec šuplerou,origo výbrus má 38.00...při každým výbrusu se přidáva 0.25..příklad : první výbrus 38.25
Datum: 31. března 2010 15:17
 jžš.píst musíš koupit takovej jakej máš výbrus ne? přece nemůžeš dát do nultýho výbrusu píst na 4 vábrus..to je snad logický
Datum: 31. března 2010 15:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jako jak tu píšeš s jakym výbrusem...to snad jusíš ty vědět rozměr tvýho válce ne?
Datum: 31. března 2010 15:15
 Čau.Mám takový menší problém s klikou .No když vezmu ojnici tak se hýbe i jakoby po čepu co je slisovaný s klikou hýbe se to jen asi tak něco kolem 1 mm jako jinač to jde těžce s tím hýbat ale jako můžu si tu ojnici posunout po tom čepu ale jen trošiščku to jde.Zajímalobymě jestli to nečemu vadí aby to třeba nezvonilo kvůli tomu co myslíte vy setkali jste se stím nebo je to naschvál tak udělaný ????dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:05
 Boční vůle nejen že nevadí ale dokonce je žádoucí. Radiální vůle se musí blížit nule axiální je až několik desetin milimetru....
Datum: 31. března 2010 10:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bocni vule nevadi...
Datum: 30. března 2010 21:59
 PROSÍM O BLESKOVOU ODPOVĚĎ!! Je u všech ČS strojů(kejvačky, pionýr, tatran) + - stejný průměr pístního čepu? Budu vyrábět vytlačovák čepu a rád bych věděl, jaký průměr šroubu koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:00
 Mám taky na ni 15A pojistku takze tam asi má být...
Datum: 31. března 2010 20:00
 ja bych to vyresil tak, ze bych udelal vymenne hroty na ten vytlacnej sroub/cep...s ruznejma prumerama podle toho, co zrovna opravujes , je to prace tak na 20 min na soustruhu  , jinak pojistka asi bude 15A, ale to si zjisti z internetu, urcite to nekde najdes
Datum: 30. března 2010 21:16
 No tak ne nutně stejný, ale abych koupil takový šroub, aby se nezasekl o píst-chci univerzál na všechny moje motorky. A dále je u JAWA-ČZ 175/356 pojistka 15A?
Datum: 30. března 2010 21:13
 tak nejak od 10mm do 18mm
Datum: 30. března 2010 21:11
 já bych řekl že není,ale nwm to jistě
Datum: 30. března 2010 21:09
 cus draci vcera sem tady psal dotaz ohledne tech krouzku a jak poznam ze je valec vybehanej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Motorka ma malej tah a vubec nechce do otáček.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle bylo v minuly diskuzi taky zodpovezeno tak nevim proc delas novej topic
Datum: 30. března 2010 20:06
 osoupanej, poskrabanej,kdyz to skousis nakopnout tak ti to de bez velke namahy krasne a lehce to protocis...
Datum: 30. března 2010 19:42
|



|