slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  154  155  156  157  158  159  160  161  162  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: motors      E-mail:      IP: uživatel8945    
Draci mám dotaz.Chtěl bych koupit jinou hlavu na pionýra.Jaké jsou k mání?Našel jsem vějířovou takovou kulatou jako sluníčku,někde jsem našel že jsou dva druhy nevím jaké?Tady na fichtlu se jeden čas prodávala taková do obdélníku,ale už jsem ji nikde nanešel nevíte je ještě někde,jaká je?Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec na 05tky byla original hlava bez vylitku měla menší kompresi,na 20,21,23 dělali hlavu s ledvinovitym vylitkem,ale pasuje i na 05tku.Tady je s tim vylitkem " class="podk2">http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_102.html;-)
 
 
Datum: 16. března 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vějířové hlavy slouží k lepšímu chlazení. Jsou primárně určené na závody. Nevím ale, proč chceš měnit hlavu. Stačí si ji snížit a máš to. Pokud vím, ale hodně podob hlav. Já mám např. spal. prostor od kužele. Některá má zase do obdelníku. Nevím co je lepší.
 
 
Datum: 14. března 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
zdravim nevedel bi nekdo jak mam slisovat klikovou hridel a vivazit ji predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel6801    
Mega Motocykl v Dobré to dělá za 1000,- repase a 500,- oprava.
 
 
Datum: 13. března 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
teda záleži kam jí dáš :-D u nás to stojí 800
 
 
Datum: 13. března 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Doma to neuděláš dej to do mototechny tam tí jí za 800 zrepasujou
 
 
Datum: 13. března 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Prosimvás je pravda že nové hlavy,ktreré se ted vyrábejí na pincky. (takže neoriginální) nějak snižují výkon? Kamarádi mi říkají že to má o trochu větší spalovací prostor a díky tomu menší kompresi a pak že je to z horšího materiálu než originální hlava a tím to zhoršuje výplach a víc se na tom usazuje karbon... Co si o tom myslíte? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
1) proč shánět nové hlavy, koukni na motoinzerci- tam jich máš plno 2) materiál- hliník, podle mě by měla kvalitka být stejná 3) větší spal. prostor- menší komprese- dej ji nějakýmu soustružníkovi, sníží ti ji 4) výplach spal. prosotru- záleží na povrchu hlavy. Dej si na vrtačku kotouč s ocel. štětinkami a máš hlavu jemnou, jako dětská prdýlka, takže s výplachem není problém. Snad jsem na nic nezapomněl.
 
 
Datum: 13. března 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nevite čim mam ztlumit zvuk když chcu nechat na babetě koleno?????bez výfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na zavody
 
 
Datum: 13. března 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já bych to takhle neděla. Výfuk u 2T motorů dává až 30% výkonu. Je to zbytečné jezdit bez výfuku. Dělá to rámus a nepojede ti to tak dobře.
 
 
Datum: 12. března 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm proč to chystáš? Moc ti to nepojede a bude ti to žrát, jinak dát na to nějakou koncovku kde bude provrtaná trubka obalená výfukovou vatu nebo skelnou vatou.
 
 
Datum: 12. března 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zajizdej se pistni krouzky nebo ne ? nekdo rika ze jo nekdo ze en vyjadrete se prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: skuseny fikus      IP: uživatel1506    
este jednu vec ktomu nekdy to sedne po 5km coz je vímka, nekdy po 100km a dokonce jsem jedny krouzky zajizdel asi 1500 km jenze to bylo i mou chybou hnedka ze zacatku jsem tam daval kvalitni olej a ty krouzky vubec neubejvaj na M2T ubejvaj hodne rychle
 
 
Datum: 12. března 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: skuseny fikus      IP: uživatel1506    
cau krouzky musis zajet a vetsinou se zajizdej hur nez vybrus, zajety krouzky poznas tak ze polozis nohu na nakopavacku a nemela by se propadat pokud se propada tak je to nezajety a taky se mi stalo to ze jsem dal novy krouzky a vubec nesedeli polozil jsem nohu na nakopavacku a hnedka se to propadlo vubec to nemelo kompresi a ty krouzky si vubec nesedali, ale nestava se to casto asi byl nakej sisatej valec pritom vybehanej moc nebyl vtom pripade je lepsi dat jinej valec. na to zajizdeni doporucuju olej M2T rychlejc to sedne a dej ho tam vic a az sednou tak tam lij co chces ja pouzivam lepsi oleje v mensim pomeru
 
 
Datum: 12. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky ted zajíždím kroužky,mám tam 1:33 oleje,zatím jezdim na pul plynu,najel jsem asi 25 km,eště takovejch 100 km počkám a pak budu jezdit normálně
 
 
Datum: 12. března 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
po 100 kilákách jsou ty kroužky zajetý. Oleje dávat víc nemusíš (ale když dáš tak tím nic nezkazíš) a těch 100 km to moc nehoň ;-)
 
 
Datum: 12. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zajeď to.Nemusíš jak výbrus,ale aspoň tech 50 km
 
 
Datum: 12. března 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: mustis      IP: uživatel1553    
určitě na 100 péro zajet
 
 
Datum: 12. března 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to asi zajel ale prozatím s tím nemám zkušenosti
 
 
Datum: 12. března 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , osobne nejsem pro zajizedeni 500 km a vice jak nekteri tvrdi ale myslim si ze kdyz das neakou pohyblivou a namahanou cast do motoru tak bys ji mel poskytnout aspon trochu casu aby si sedla a vic ji mazat , pro pistni krouzky bych doporucil 50 km s vetsim pomer mazani a smitec.
 
 
Datum: 12. března 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj nazor ano,teda pokud to nechceš zmrvit jako já jednou sem to vubec nezajel a domrdal sem válec... ,počkej po 20 hodině je tu víc lidí,tak se tu někdo vyjádří...
 
 
Datum: 12. března 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel4167    
Zdarec draci NejaK se v tom nevyznám co když mám na pístu ze predu vyražené B2 potřebuju vedet jake pístní kroužky tam mám hodit dík za odpoved.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4167    
A kčemu je to dobre?
 
 
Datum: 13. března 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
než ja tam dáš, tak jim jemnym pilníčkem sraž nepatrně hrany...
 
 
Datum: 13. března 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel4167    
Jojo zajedu to a snad to buide už šlapat....:-)
 
 
Datum: 12. března 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,a jen ti radím,hned nejezdi naplnej koel,a dej tam víc voleje
 
 
Datum: 12. března 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4167    
ok v pondělí kupím ty správné dám je tam a uvidíme :-)
 
 
Datum: 12. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to bylo stoprocentně tím
 
 
Datum: 12. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel4167    
Ešte sem se chtěl zeptat kdy sem tam mel krouzky na zadny vybrus a mely tam byt krouzky na 2. vybrus a strašne to klepalo a hartusilo chápe te me ne bylo to příčinou těch špatných píst. kroužku?
 
 
Datum: 12. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4167    
Dík moc draci....
 
 
Datum: 12. března 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj 38.50...druhej výbrus
 
 
Datum: 12. března 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
myslim ze 38.50
 
 
Datum: 12. března 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdarec draci chci se zeptat prekrouzkoval jsem pist a newim jestli to ted mudim zajizdet a kolik cca km ? a nebo jen vic mazat a jezdit normalne a jaky pomer prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: skuseny fikus      IP: uživatel1506    
zajizdet krouzky musis!! uz to mam ozkouseny jestli nebudes zajizdet a ty krouzky nebudou moc sedet tak snisis nebo poskodis loziska na klice protoze ten kour de spatky do klikovy komory a pridreto loziska. Zajizdet staci trochu a zajety to bude az se nebude propadavat nakopavacka normalne polozis nohu na nakopavacku a nesmi se to propadnout alspon ne rychle je jedno jestli je motor teplej nebo studenej!!!!!! mazej trosku vic
 
 
Datum: 12. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslim že se zajíždět maj,ale nebudu se hádat......
 
 
Datum: 12. března 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na vykonu to nic nemeni.. zajizdet je potreba pouze vybrouseny valec jelikoz v nem jsou po vybrusovani drazky.. pokud jen menis krouzky a valec mas zabehnuty tak zajizdeni neni potreba
 
 
Datum: 12. března 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nemusíš no,ale výsledek výkonu bude příímo hroznej
 
 
Datum: 12. března 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajizdet nemusis.. staci tak az 50-100 km vic mazat a netocit to do plnejch otacek..
 
 
Datum: 12. března 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poměr 1:33 jezdit 100 kilometru na pul plynu,pak jezdit víc,ale olej furt 1:33
 
 
Datum: 12. března 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Prosimvás nevíte jakou cenu může mít Zachovalý válec a klikovka na Jawu 175/353? Měl jsem to totiž měsíc na aukru za 300Kč a nikdo to nechtěl tak je mi to divné... Popřípadě jestli byste někdo neměli zájem. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nijak vzácné to není, ale řekl bych, že to má větší cenu jak 300kč
 
 
Datum: 11. března 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne chtěl jsem napsal 356 omlouvám se...překlep
 
 
Datum: 11. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
353 je 250 ne??
 
 
Datum: 11. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by me fakt zajímalo z jakého modelu to je
 
 
Datum: 11. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus co je lepsi valec nikasl nebo litina dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rekl wobby, dluzno jeste podotknout ze litina se musi po opotrebeni vyhonovat (cili vybrus) a nikasil se meni celej valec, ale k tomu se jen tak nedostanes pac to ma mnohonasobne vyssi zivotnost nez litina, pokud to nezadres tak je to nezmar...
 
 
Datum: 11. března 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikasil-nikl,oxidy draslíku,křemík,litina =slitina nikasil-je rozhodně nejlepší, dnes se používá do všech moderních motorů,má vysokou otěruvzdornost díky křemíkovým zrnům
 
 
Datum: 11. března 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: kozí dech      IP: uživatel1859    
Ahoj, prosím Vás draci, jak vyvážit kliku?? ( která je zmenšená na průměr 90 ) měl jsem ji rozdělanou a ted to není vovono, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
doma to neudelas , delaj to rovnou pri oprave kliky je to samozrejmost
 
 
Datum: 10. března 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Bobeš      IP: uživatel8934    
Zdravim. Pánové chtěl jsem se zeptati : mám ČZ 175/487 a schánim jehli do horního oka ojnice. Tady na fk jsem našel klec s jehlami na 350tku a rozměr čepu je stejnej, jako u mojí čízy. Tak se ptám když to koupim pujde mi to tam? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to mít menší životnost...
 
 
Datum: 10. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Bobeš      IP: uživatel8934    
díky .. a bude to mít nějaký vliv, že je to v kleci a ne volně? Díky
 
 
Datum: 10. března 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to tam, ojnice by měly být stejné...ale já osobně bych tam dal volně skládané jehly než jehly v kleci...
 
 
Datum: 10. března 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte co způsobuje opotřebení zámku na pístu, mám původní 3kroužek s válcem 38 v mé 05 a když jsem měnil kroužky tak zámek 1 kroužku je jakoby osekaný ze stran že je tam už jen 1/4 původní tloušťky, tak bude asi třeba koupit píst nebo rovnou udělat výbrus, ale zatím ještě jede dost slušně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale já myslím že by se ten zámek dal opravit...ten původní by šel odvrtat a nacpat místo něj kousek mosaznýho drátku a máš jakoby novej zámek
 
 
Datum: 10. března 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8927    
no casem se ten zamek urazi a pak se ten krouzek zacne protacet a drbat zamkem kanaly......nekdy se to pak kousne.....ale oni ty puvodni pisty vydrzi hodne....pokud to neni holy a nejakej zub tam este je a moc to nezvoní tak zatim jezdi,neřeš
 
 
Datum: 10. března 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar kupoval si tady od vas vyfuk nekdo vyfuk hikone me zajma jestli ten svod co maji na tech fotkach je jako k tomu a sedne to na origo fichtla 20/21 nebo se to musi uřezat a navařit k origo svodu http://motodilyeshop.cz/index.php?superakce=view&img=z_5141_v.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standu jak to myslis s tou trubickou?diky
 
 
Datum: 16. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
http://www.jawamania.info/Files/moto/225256/IMG_0462.JPG rve to strasne (jak stary krosovt motorky), ale jeste to nejede podle mych predstav, bude se zkracovat. Az to odladim, tak na konec prijde tlumic... Dost lidem to vadi, s tlumicem to nerve o moc vic nez original.
 
 
Datum: 11. března 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem tam přesně tuhle 209 měl,a ubralo to výkon,nejelo mi to po zadním,netáhlo to,nehrabalo to,nic.dal jsem tam zpet origoš vejfuk a paráda
 
 
Datum: 10. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a myslite že to za to stoji na tu babetu to budem kupovat určite bo tam jina možnost ani neni no a na toho fichtla pude to udelat tak aby to zbytečne moc nebrzdilo a neřvalo dekuji vam všem za odpovědi
 
 
Datum: 10. března 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
timto systemem se prisel o peknejch par kaces ale jak rikas kazdej za sebe :-D
 
 
Datum: 10. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8927    
to sem ti poslal jako inspiraci....to je stroj Vojty Štumra(Eddie). Samozrejmne ze bez tlumení to bude řvát a dost .....tady stejskyho stroj s tlumenim pro inspiraci http://jawa50speed.wz.cz/j5s/55.jpg myslim ze vsechno co si potreboval vedet uz vis.....presny rozmery ti nikdo nedá,protoze na ty musíš prijit sám systemem pokus/omyl.....
 
 
Datum: 10. března 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rve !
 
 
Datum: 10. března 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no my mame upravenej valec na babete a na fichtlu a zvažujem o koupi no o tom že to nepřida sem slyšel no a když tam dam tu vyletovou trubičku jak mi to poslal standa stando dik to řve to hodně nebo to je přijatelne nevite nekdo
 
 
Datum: 10. března 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8927    
pro predstavu http://fichtl-enduro.wbs.cz/zavodni_stroj/verze_2/p1040705.jpg tu vyletovou trubku tak dlouho nedelej aby se ti tam vesel tlumič
 
 
Datum: 10. března 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho mám jen sem normálne ůříz to kolenu orig a navaril na to normál pionýrácký kolenu.. a nádhera.. mám to vedený pod stupačkou a uchycený za orig držák..a sem spokojen
 
 
Datum: 10. března 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8927    
nepasuje. Je dobrý udelat koleno nový......trubka vnitrni prumer 2.8-3cm delka tak 30(po stupačky),vyfuk na koleno normalne navařit.......taky je dobrý mezi tělo vyfuku a koncovku dát trubičku o delce tak 10-15cm ......samotny vyfuk bez uprav vetsinou vykon neprida,ba naopak to stratí spodek.......ty delky a sirky jsou orientacni....samotnej tak jak ho koupis a navaris na origo koleno je k nicemu
 
 
Datum: 10. března 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: cx      E-mail:      IP: uživatel8605    
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo se nám tím smajlíkem snaží naznačit jak přibližně asi vypadá jeho pionýr
 
 
Datum: 09. března 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc bych se nesmál cx.muj počítač rád posílá facany po faxu
 
 
Datum: 09. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď se mi zdálo že mi vyťukal morzeiovkou S.O.S,asi potřebuje pomóc. :-D
 
 
Datum: 09. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jóóóóó tak přes net jo?tak to je teda ten nejnejvyšší vrchol drzosti na druhou! :-D:-D:-D
 
 
Datum: 09. března 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě cx se nám za zády směje do očí a jako vrchol drzosti přes internet :-D
 
 
Datum: 09. března 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude fotomontáž :-D toto neumí ani Travis Pastrana
 
 
Datum: 09. března 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekecej! Fakt? Co myslíte,mám mu věřit? Mě se zdá že kecá :-D
 
 
Datum: 09. března 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde seženu novou ojnici na Stadiona s 22? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
jestli ji ještě sháníš tak jednu mám doma repasovanou,kdyžtak se ozvi na mejla
 
 
Datum: 13. března 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
Zdar draku novou asi neseženeš,jedině na burze starou a nech ji zrepasovat,nebo to udělej jako já,mám tam ojnici ze simsona,nechá se to upravit.
 
 
Datum: 09. března 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: roman 999      IP: uživatel8923    
Dobrý neviem či píšem správne potreboval by som základné rozmery kľuky z manet 125 a to vonkajší priemer zotrvačníkov a šírku ( t.j. 2x zotrvačník + ojnica ) ; priemery a dĺžky osí kľuky . Za odpoveď vopred vďaka . \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, dneska dávám dohromady písty na své dva fíky. Oba měli nultý výbrus a oba mají čepy 14. Dneska jsem dostal válce po výbrusu, k tomu čepy 14,1, kroužky a ségrovky. Sundal jsem píst, změřil čepy- opravdu 14mm. Futra jsou u obou celkem zachovalá. Když tam dám nový čep do starých futer, jde tam dát krásně volně . Ale nemá vůli dobředu ani dozadu!!! Sedím tam nádherně. Myslíte, že to můžu takhle zadělat, nebo je třeba opravdu tam dát nová futra a vyjet je soustružníkem, když pak dostanu stejný efekt? Díky za rady. P.S. Franky prosím bez sprostých slov. Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky vše za rady. Dneska jsem vyměnil pouzdra, o víkendu dostanu výstružník. Díky moc!
 
 
Datum: 10. března 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8922    
no nejak sikovne to vypodloz a vylisuj ho treba na sveraku
 
 
Datum: 09. března 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pootevřeš si svěrák a okem v ojnici protáhneš šroub tak aby ti držel jen za to futro a dáš si tu ojnici pod svěrák a nad svěrák si dáš podloužku a matku a pořád utahuješ
 
 
Datum: 09. března 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za radu, a jak jsi sundal futro? Čep jsem sundal, ale futro ne a ne :-(
 
 
Datum: 09. března 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8922    
já osobne se priklanim k variante udelat futro nový......resil sem uplne stejnou vec pred 2 rokama.......prisel novej valec,futro se zdalo ze nema vakl......nechal sem tam stary futro a za mesic zvonilo a jak zvonilo:-D.....a hned se od nej omackal novej čep.....takze sem si pak hezky mazal do mototechny pro novy futro i pro novej čep.......tot moje skusenost
 
 
Datum: 09. března 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Popř, jak se sundá futro z ojnice?
 
 
Datum: 09. března 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus poradte zkušení .Za týden budu dávat motor dohromady a budu dávat jak papírový těsnění tak i tmel červený a potřeboval bych poradit co je nejlepší jak mám nechat zaschnout ten tmel dlouho ???? přes noc myslím jako že bych to dotáhnul a nechal tam mezirku mezi kartery a přes noc to nechat a druhý den dotáhnout a pak bych olej třeba nalil až za 2 dny.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor na písmenka :-D Já to lepim okamžitě :-D a tu vazelínu můžu spíš doporučit, ale jenom na víko spojky, tam to mám vyzkoušený, jinam bych si rozhodně netrouf :-D a ani pod to víko jí už dobu nedávám.. :-)
 
 
Datum: 09. března 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
jj lukopren to je vec do motoru je to ideal
 
 
Datum: 08. března 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene, vůbec.. :-) Ale třeba pod víko spojky mám vyzkoušený že nasucho olej kape, a s vazelínou ne, ale s lukomremem, nebo jak se to menuje se nechá i párkrát sundat a nandat bez pozdějšího úniku oleje.
 
 
Datum: 08. března 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a když dáváte tmel s těsněním tak mažete to těsnění vazelínou?? asi ne co?:-D
 
 
Datum: 08. března 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z vlastní zkušenosti říkám, že dám tmel těsnění tmel, klasika, a okamžitě skládám, na nic nečekám. Motor sám nevím jak dlouho nechat stát bez oleje, než tmel zaschne, ale den minimálně si myslim že je optimum..Pár motorů mi už jezdí, a olej neteče.. :-)....... Apropo sem si spoměl že složim, normálka dotáhnu co de, nechám zaschnout středový kartery třeba přes noc, a druhej den ještě přetáhnu na krev normálně šroubovákem.. :-) pak složim zbytek, třeba namontuju a další den naleju olej..
 
 
Datum: 08. března 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle návodu bys jak ty kartry dát k sobě a neúplně dotahovat jen lehce nechat přes noc a druhý den dotáhnout a myslím si že už můžeš aji ten olej nalét hned popř. půl dne nechat upe dotažené a poté nalét. A navíc uvidíš jestli je tmel suchý bo ti určitě bude trochu čouhat z mezery karteru.
 
 
Datum: 08. března 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás když mám válec po výbrusu a vyměním i píst a d.musím nastavovat odtrh? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po těch 200 km už to můžeš trochu vytáčet,ale ne že pojedeš 10 minut na plnej kotel
 
 
Datum: 08. března 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej 1:25 a tak 200 km nejezdit moc rychle a jakmile začne vadnou tak zastavit
 
 
Datum: 07. března 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a jak to mám zajíždět?když mám novej výbrus
 
 
Datum: 07. března 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh je ta jednodušší část dej odtrh 0,4 předstih jak jsi měl a běž to projéct ale opatrně máš výbrus
 
 
Datum: 07. března 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já sem si polohu statoru označil abych nemusel nastavovat předstih,ale odtrh asi budu muset
 
 
Datum: 07. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když si měl sundané zapalování tak musíš předstih i odtrh seřídit.
 
 
Datum: 07. března 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a když sem měl sundané apalování?
 
 
Datum: 07. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horní úvrať, vzdálenost na kladívkách 0,4 více v příručce http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/prirucka/servisni_prirucka_vydana_1967
 
 
Datum: 07. března 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a jak se ten odtrh dělá?
 
 
Datum: 07. března 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne pokud ti to před tím jelo bez problémů,je ale však dobré tohle udělat pak je myšlenka jistější
 
 
Datum: 07. března 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau kluci co myslíte je dobré natřít válec z 555 stříbřenkou nebo podobným sajrajtem???nebo ho mám nechat tak jak je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no jako ten pařez není zázrak...dostal jsem to zadarmo od kámoše co to měl v plánu hodit do šrotu tak si asi dovedete představit co to je zač...no a ted jsem kupoval zvlášt motor kterej te teda opravdu pěknej..není nikde olámaný tak jsem nevěděl jestli to mám teda natřít bo ne..ale asi to nebudu natírat...max tou černou jak říkáš..kdybych náodou natíral výfuk na autě tak bych to taky možná natřel
 
 
Datum: 08. března 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr, hele nvm v jakym mas stavu toho pareza ale proc to nehodit do origa tak jak jsem to delal ja kdyz jsem renovoval 555 - originali byli černy - ty valce- tak ja koupil sprej cernej na kamna - (je ale jen matnej- coz na valci neni hezky)-no a koupil jsem i normalni lak ve spreji - striknul jsem to cernou a kdyz cerna trochu uschla - striknul jsem to lakem - vypada to luxusne na ty litine- je to origo, a drzi to na tom pekne :-)
 
 
Datum: 08. března 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no on už ho někdo předemnou natíral...ale já si myslím že kdybych ho natřel tak se to stejně oloupe takže to nechám tak jak to je
 
 
Datum: 07. března 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
střel si facku a nech ten valec tak jak je
 
 
Datum: 07. března 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nech to v původním stavu
 
 
Datum: 07. března 2010 19:07
 
<  154  155  156  157  158  159  160  161  162  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:03:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu