česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čau draci prosím o radu potřebuji někde sehnat těsnění pod hlavu na babettu 210 a je blbost kupovat to tady když dám za to 12kč a 130kč poštovné a nemám zrovna ted na rozhazování. Tak se vás chci zeptat, kde to sehnat, jak se tomu říká jinak nebo kde to zkusit jít koupit? protože ani nemám doma žádný hliník ani jak to vyrobit nemam na to příslušenství. Prosím poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 26. června 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Co se tu stalo ? to někdo zablokoval tady ? :O
 
 
Datum: 26. června 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, když mam válec po výbrusu je lepší ho dát do motoru kde už sou vyběhaný ložiska (asi 200km) nebo to chce dat do motoru kde sou ložiska nový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud budou po 200km viditelně volnější tak je rovnou vyhoď :-) po 200km musí být ložiska jako nový a pokud se ti to po složení točilo hůř než po 200km tak jsi blbě složil motor, ten se musí točit od začátku zcela volně
 
 
Datum: 25. června 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
tak určitě už budou o poznání volnější
 
 
Datum: 24. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200km jsou vyběhané ložiska? to jsou mi věci... je jedno na který to dáš
 
 
Datum: 24. června 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, chystam se poslat valec na vybrus (1), slyšel jsem že ho mužou vybrousit i o trochu vic a pak se nemusí tolik zajíždět, máte stim někdo skušenosti? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to stejně... osobně bych si taky nechal udělat volnější výbrus
 
 
Datum: 25. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Dobře cezetaku :-D :-D a když si dám udělat ten volnější výbrus , pojede to po zajetí hůř nebo stejně oproti normalnimu vybrusu?
 
 
Datum: 25. června 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17353    
Hezky :-D:-D:-D:-D k volnějšímu výbrusu - zajíždí se taky,ale protože je volnější tak se to nemusí moc hrotit ... což napsal Čezeťák ... ale neznamená to že hned jedeš plnej céres,furt si všechno musí sednout a ojezdit se ... tak asi tak
 
 
Datum: 25. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa zase mele píčoviny.. ostatně jako vždy.. schváně všem špatně radí aby uškodil.. je to magor!!!! .... jinak vigo válec si klidně mužeš nechat vybrousit tak aby byl volnější... a ano nemusí se pak tak dlouho zajíždět..
 
 
Datum: 24. června 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17350    
je to blbost hrozí že rozštípeš píst nevymíšlej kraviny kdyby to bylo tak proste vojebal by to každej 2 ale proste po GO se rok bez obav o zadření nesvszeš ....
 
 
Datum: 24. června 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: Radecek      IP: uživatel17347    
Zdar draci chci se zeptat když mi cinká ve válci při jízdě a volnoběhu není to pístovými kroužky nebo nějaká jiná závada díky a zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
máš špatné ojniční ložisko
 
 
Datum: 26. června 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17349    
Nepiska spis vacka o kladivko?
 
 
Datum: 24. června 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17350    
tak jako tak musí to kuchnout a zjistit kde sou velké vule ktere tyto zvuky vyluzují
 
 
Datum: 24. června 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
nebo vylítanej válec kdy se vepředu ve válci udělá hranka kvuli tomu mně to dělala babetta a to bylo nové jehlové ložisko nechal sem vybrousit a klid :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš to vidím na špatné bronzové pouzdro výměna viz. odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html
 
 
Datum: 24. června 2014 16:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dělá to pístní čep. kup novej.. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čus draci co myslíte o téhle hlavě na babettu 210 vydrží to stejně jako origo nemusím se bát že mi praskne nebo že bude moc měkká ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_valce_210222222.html předem děkuji moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj díky moc :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
hlava je stejná jak ta stará. nepraskne já mám na pio. taky novou z krámku a povoluju svíčku i když je hlava docela dost teplá ale snese to.. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 15:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
Zdarte mam yamahu XV125 virago.Když vytáhnu svíčku hází jiskru normalně, když ji dam spět tak to nejde nahodit.Svíčka po vindání je mokrá nevíte co stim ,čim by to mohlo byt? děkuji Mohlo by to byt svíčkami zda něčím jiným? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel jsi jinou svíčku?
 
 
Datum: 23. června 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
PROSIM POMOZTE: Zdur draci, potrebuju nalehave pomoct, mam ČZ 125/476 dneska jsem jí byl poprve projet na delsi trasu nez obvykle, nastartuju a normalne a vpohode jedu jako vzdy, ale cca 20km se motorka vic zahreje a prestane celkem dost tahnout, jde to hodne poznat a nevim jestli to je uz tak a nic s tim nenadelam nebo to neco potrebuje naladit a seridit, poradte mi nejaky rady jak bych to mohl zlepsit diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, chce to ochudit směs, ale jelikož ČZ 125/476 neznám, tak dám obecné rady - zkontroluj vzduchovej filtr (musí být čistej a dobře průchozí), sniž hladinu v karbci, používej správnou tepelnou hodnotu svíčky (raději studenější). Tohle jsou první věci který mě u dvoutaktu napadají. Ať se daří. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci mám dotaz ohledně snížení hlavy na čz 175/477 o kolik bych to měl nechat snížit aby to mělo trochu vliv na výko ale neničilo to motor. A nemáte někdo nákres jak přesně to upravit ? Samozdřejmě mě je jasný co všechno snížit a vybrat aby nechytal píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Já to mám po GO a seřízený a vim jak to jede mám aji leštěný kanaly a de na dvojku na zadní. Jen sem si řikal že by to trochu pomohlo tahu od spodu. Jede mi dost dobře.
 
 
Datum: 23. června 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17342    
Stejně jako u pio a ostatního - na seriovej válec seriovou hlavu .... nemá význam snižovat hlavu,když k tomu neni důvod ani potřeba... hlavu bych řešil až kdyby si měl třeba upravenej válec a kompenzoval se tím výfukovej kanál,jinak bych to nedělal ... jinak souhlas,že stroj v TOP stavu jede dobře,točí,táhne...nevidím důvod upravovat 477 ... jinak jsme kdysi něco páchali na 477 a pak to jelo jak 350 ... ale už to je jinej motor,na hraně životnosti,sere se to atd ... každej musí vědět co chce ...
 
 
Datum: 23. června 2014 10:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jakeho duvodu to chceš dělat? zdá se ti že jede málo? co takhle udělat GO a vše seřídit? pak to jede velice dobře....
 
 
Datum: 22. června 2014 23:56
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čau draci mam problem s hlavou na babettě 210, chtěl bych se zeptat na váš názor jestli je lepší sehnat nějakou starší nebo koupit novou tady na fichtlkramku? ta původní hlava neustále podfukovala a i když jsem to zabrušoval tak se to nedařilo zarovnat a ted když ji nasadím tak asi naráží píst do hlavy a stále podfukuje tak sem to asi zbrousil moc :-D nebo nějaké rady jak to opravit jestli mám zkusit tam dát ten těsnící kroužek co se tu prodává? díky moc za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17336    
čím to prosím tě brousíš?vždyt si z toho musel sebrat aspon 0,5mm aby ti to narazilo za mě si to vzal moc hrubím abrazivem a přírubu na hlavě si poničil skřivil....a ještě jak si při šel na to že ti fouká pod hlavou? víš jedna z věcí co se tradují na netu nejsou je že je to často slyšet proste když pomalu točíš motorem tak sišíš jak ten tlak utíká ...to jestli tam je mokro nemusí být těsněnní ale přepad z karburace a odpověděl sis sám bud jiná hlava za 600 anebo koupit kroužek na pioníra a upravit ostříhat pokut si věříš že to udelaš čistě tj krasne rovne řezy nečumělo do spalováku ale melo i vuli v říbube hlavy a melo se tak kam nahrnout při dotahováni
 
 
Datum: 21. června 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nevíte někdo kde bych sehnal nějakej dobrej laděnej výfuk na mustanga? ale zase nechci aby to řvalo. Pište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      E-mail:      IP: uživatel17169    
odkaz na ten výfuk je vilce laciný! http://www.motodilyeshop.cz/?article=5143 v prodeji bude zase od 23.6.2014
 
 
Datum: 20. června 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
čus velice ti mohu doporučit výfuk hikone má to dobrý tichý zvuk a něco málo přidá také na výkonu u mě to teda velice pomohlo
 
 
Datum: 20. června 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj chci se optat koupil jsem do babetty 210 nové jehlové ložisko na pístní čep to v tom pouzdře před namontováním rychlost 65 kmh na 14zubém kolečku po namontování motor kucká při 60 ale má lepší tah muže to být tím že jsem tam nedával ty podložky okolo co jsou tam u originál jehliček ? někde tu standa psal že tam nepatří . docela mně mrzí že max rychlost klesla o tolik :-) nenapadá někoho něco ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Stando takže když mám to ložisko v kleci tohle : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_ojnice_horni.html tak tam stejnak příložky mají být ? jinak moc vám děkuju za rady
 
 
Datum: 18. června 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17330    
Příložky z babety nepatří do pio. Příložky z babety do babety patří.
 
 
Datum: 18. června 2014 5:53
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi tam dával celý ložisko, nejen jehly, tak tam podložky opravdu nepatřej.. Ale ani tak to nebude ložiskem, něco jsi namontoval jinak, než bylo..
 
 
Datum: 17. června 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: radim_cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jaká značka je nejlepší na píst a kroužky? Na jawu 50, popřípadě dejte odkaz. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17319    
Udělal jsem válců kvanta a 4 roky beru písty už jen odtud z fichtlkrámku a spokojenost. Mohu doporučit. Cena gut,kvalita TOP.
 
 
Datum: 15. června 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
Za mě Ambika - Indie
 
 
Datum: 15. června 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
za mě - almet CZ
 
 
Datum: 15. června 2014 9:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Osobně bych řek, že na dachlíky Almet - vyrobeno v ČR.
 
 
Datum: 15. června 2014 6:30
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2020 14:24
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj hoši, pozdě ale přece. V loni jsem dokončil úpravy a s bráchou a kámošem konečně vyjel. Chtěl bych ještě jednou všem poděkovat. Motor šlape jako hodinky. Síla oproti ostatním drakum s podobnými úpravami nejlepší. Rychlost s 12z kolem 75-80 - měřil kámoš co jel na crx. Chytá na poprvé za tepla max na potřetí. Čili spokojenost. Bráchu ale musíme doladit. Nechce se mu do vysokých otacek.
 
 
Datum: 20. března 2020 14:24
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
 
 
Datum: 12. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
 
 
Datum: 12. června 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
 
 
Datum: 12. června 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
 
 
Datum: 12. června 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
 
 
Datum: 11. června 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že myslel vnější vzhled..
 
 
Datum: 11. června 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17308    
Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
 
 
Datum: 11. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
 
 
Datum: 11. června 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
 
 
Datum: 10. června 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17301    
Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
 
 
Datum: 10. června 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
 
 
Datum: 10. června 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Potřebuju poradit. Dával jsem známýmu dohromady motor Jawa 21 a zjistil jsem, že je strženej závit na svíčku v hlavě. Bylo mi líto hlavu vyhodit a nahradit replikou, tak jsem sehnal vložku, nechal převrtat a přezávitovat. No a když jsem do osazený vložky dal zpátky svíčku, tak je ta svíčka logicky utopená v těle vložky cca o 8mm oproti originálu (když koukám jakoby od pístu). Bude to mít vliv na chod motoru? Podle mě se zvětší spalovací prostor a nebude to ono. A jak to řešit - delsí svíčkou? Předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Díky za tip. Svíčka L15C bude super. 19 mm závitu je přesně co potřebuju, aby to sedělo
 
 
Datum: 09. června 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. 8mm je hodně. Použil bych odpovídající svíčku s dlouhym závitem, třeba L15C.
 
 
Datum: 09. června 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17283    
dobry den,mam takovej problém s jawa 350-632.zacalo mi rachtat ve valcich,když se to trochu zahralo a hlane v nižších otáčkách když sem přidal plyn rachtani se zmirnilo,tak jsem sundal valce a v jednom z nich byla dost velika ryha,nechal jsem udelat vybrus a rachatni je stále stejne,klikovku jsem kontroloval,ale zda se v poho s minimalnima vůlema,nevite dekdo co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čus mám dotaz mám válec čistě po výbrusu (pio.) a mám najetých cca. 4-5L. a chcu se zeptat když svezu kámoše kterej váží přibližně 50kg. nezadře se to? už jsem to slyšel že se to někomu stalo. ale jinak tam mám rozetu 60z a kolečko 11z a táhne a sílu má pěknou. vše dodržuji ředím víc, nevytáčím (jen občas na zadních cestách když se to nedá tak někdy vytočím jedničku) a jezdím sám. děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to budeš ve dvou s kámošem prasit po poli za vesnicí s tím, že ani nevíš jak mažeš? Jasně, že můžeš... Fichtl je věrnej stroj, on to snese..
 
 
Datum: 09. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
vytáčet to nebudu a přes trojku nepojedu plným plynem akorád to budu brát zadníma cestama..
 
 
Datum: 08. června 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nebudeš přetěžovat motor, tak ano.
 
 
Datum: 08. června 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
fajn tak speciálně pro kolecko mažu 1:25... a můžu teda jezdit ve 2?
 
 
Datum: 08. června 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nevíš, v jakém poměru mažeš, tak je asi bezpředmětné něco řešit.
 
 
Datum: 08. června 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já i sám přes 3 nejezdím na plný kotel vždycky jen tak poloviční jinak mažu to ani sám nevím jak ale mám červený m2t a mažu to víc jak minule takže až je benzít tak akorád červený ak to nechám.. takže ve dvou normálně můžu?
 
 
Datum: 07. června 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec v pohodě mužete jezdit oba hlavně maž 1:25 a nejezdi dlouho na plný plyn
 
 
Datum: 07. června 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: DL garage      IP: uživatel10666    
Čus, mám dotaz směřovaný spíše na sesu, pokud poradí někdo jiný budu rád, potřebuji rozvodový řetízek na jawa 125 dandy ale na první tip motoru tedy CPI. Dostal jsem tel. číslo na jistou firmu která by ho sehnala jenže číslo již neexistuje a na internetu je všude jen staré , proto se s prosbou obracím sem. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdravím kucí,trápí mě trochu výkon u mého šemíka Jawa 21. vpředu 13z za studena to jede,táhne pěkně a jak se ohřeje,tak už to nejni ono,jako kdybych jel ve dvou,prostě bez odezvy na plynu. Když jsem zajížděl výbrus cca asi před 3-4 tis /km tak si vzpomínám,že to mělo na ten 3 kvalt odezvu, že sem vzal za plyn a celkem se něco dělo (táhnul) a ted je to jen za studena.Ted když je teplej,tak vezmu za plyn na tu 3jku a skoro nic se neděje (dlouho to trvá,než se rozhejbe na 60km/h ) i do kopce když je to rozjeté kolem té 60sátky tak jak se to dostane k rychlosti cca 50km/h tak najednou trojka umře a podřazuju. Předevčírem sem měl sundanou hlavu a válec se uvnitř leskne,ani stopa po honování (zajeto). Ještě se mi začalo ozývat jehlové ložisko nahoře na ojnici. Jinak předstih seřízený podle příručky a motor jde na volnoběh za plynem jak pila. Co si o tom myslíte, je to na výbrus ? nebo to má na vině to jehlové ložisko v ojnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
jinak kola řetěz,ložiska,všechno promazany,setrvačnost dobrá.Asi sem Ho poslední dobou dřel na doraz a to byla jeho zkáza.
 
 
Datum: 08. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
tak sundal sem válec a píst byl trochu podrapanej, tak sem dál výbrus.Ale ten filtr vyměním.Jinak před tím sem zkusil všechno možné,předstih,hladinu, žádná změna.Teď zajíždím a pincek táhne nádherně i na tu trojku.
 
 
Datum: 08. června 2014 0:16
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel17271    
Zkus vyčistit vzduchový filtr možná se to i dusí
 
 
Datum: 04. června 2014 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17269    
Boha co je to za blud ??? Po 4000km tomu NEMUŽE NIC BEJT !!! Normálně to chce poštelovat,ale určitě ne výbrus. Jdi po karburátoru a sání,a nebo ložiska v kolech,v rozetě atd..prostě nějakej pasivní odpor...on fichtl po zajetí chce vždycky trochu přeštelovat
 
 
Datum: 03. června 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
taky bych vzal kroužek a hodil ho do valce a podle toho rozhodoval ....jak vidím ti 4000 najeto na vzducháč to je z hlediska výkonu dost oni ti motory maj take limita že 1500 zajízdíš a pak maj relativne kratký technický život než se začnou dat šilene veci.....ono to i s jezadeckejma vulema najede 20 let ale holt to nejni extra svezení ...to ostatne byl duvod proč javu 50 povine viměnili za simsona a velke motrky začali na vívoji upadat
 
 
Datum: 03. června 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni jaké jsou kroužky (jakou mají vůli v zámku)
 
 
Datum: 01. června 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17263    
Hladinu dolu
 
 
Datum: 01. června 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
Mám simsona a mamtakovou jednu závadu.Jede za studena normálně,ale háže dost malou jiskru.Jakmile se projedu,tak zhruba za 5-10 minut to začne chcípat a nechce to vůbec jet.Jakmile vytáhnu svíčku a skusím jiskru tak neháže skoro vůbec jen sem tam.Skoušel sem vyměňovat svíčky a také sem vyčistil výfuk,ale skoušel sem i bez výfuku a také furt stejné.Děkuji za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8367    
myslíte?
 
 
Datum: 04. června 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: MIchal      IP: uživatel8367    
Myslíte že by to mohlo byt karburatorem?ale to by zas nejelo za studena ne?
 
 
Datum: 31. května 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no indukčku no :-) tu velkou hliníkovou,,, tak to se pak opravdu vrhni na to forum, elektriky je ve slimákovi hodně
 
 
Datum: 31. května 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8367    
a tu vysokonapětovou cívku najdu kde v motoru? děkuji nebo myslíte indukční cívku,tu sem skoušel vyměnit.
 
 
Datum: 31. května 2014 5:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor má pravdu :-) časem se může uklepat, já to na simsonu měl taky :-) a kdyby furt nic tak si najdi forum simsonviglu :-) přecejen na motorku, která má na šrouby utahovací momenty a záležitosti jako 12 voltů tady moc rádců nebude :-D nic ve zlém :-)
 
 
Datum: 31. května 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jinou vysokonapěťovou cívku, to by mohl bejt ten problem, někdy to dělá, jakmile se víc ohřeje tak může slábnout jiskra
 
 
Datum: 31. května 2014 0:07
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj všem, mám dvě otázky ohledně pionýra. 1) Při koupi komplet kliky CKR - je potřeba dávat vycentrovat nebo lze rovnou namontovat? 2) Skládání motoru - nahříváte levý karter nebo spojujete kartery za studena? Mám nějak zafixované, že na rozdíl od velkých Jaw se kartery spojují bez nahřívání. Díval jsem se na Pajkovo stránky a tam nahřívá jen kvůli osazení karterů ložisky a montáži kliky do pravého karteru, u finální montáže bez zmínky. Přijde mi logické levý karter nahřát, ale na druhou stranu jsem kdysi nějakého pincka skládal a pamatuju jen to, že se mi nedařilo dostat hřídele převodovky a tyčku od kulisy do správných otvorů... Jaké máte zkušenosti? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nemusíš ji dávat vycentrovat rovnou ji namontuješ, a já vždycky nahřívám levej karter jde to líp spasovávat, ale u nový CKR jsem musel prvně dat ložisko na kliku(kliku zmrazit, ložisko nahřát) a pak ohřeješ levej karter a jde to dobře, nezapoměn napružit startovací páku o jednu otáčku ve směru nakopávání
 
 
Datum: 29. května 2014 21:20
 
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 5:06:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu