Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel16053
 Zdravím,dělají se tady někdy v okolí ostravy výbrusy? popř. kde,děkuju za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 18:08
Jméno: jožo
IP: uživatel17124
 vem smirek a udelej si to sam
Datum: 27. dubna 2014 18:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 co z překližky či dřeva zmlait bednu a někam to poslat? při dnešních cenach benzínu mžna i ušetříš a je to bez starostí.....
Datum: 16. března 2014 13:43
 já jezdím z opavy do krnova.
Datum: 15. března 2014 13:19
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte někdo uplně přenej rozměr pístu 39,00 jednokrouzek ? potřebuju to kvůli výbrusu nechce se mi sundávat znova píst. Děkuju předem za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2014 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel16944
 Tak logicky 39mm ? Kdo by to řek co ? Jinak je to přesně 38,97mm +/-setina dle konkrétního kusu.
Datum: 14. března 2014 17:13
Jméno: nanana
IP: uživatel14518
 Čau , dávám dohromady originální motor na fichtla , bez výbrusu, jaký mam zvolit nastavení od zápalka az po elekriku aby to mělo výkon jako kdyz to vyjelo z tovarny ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2014 19:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16941
 38 68 a hpředstih hledej šmudlo jedinej vhodnej zpusob jsou jízdní zkoušky
Datum: 13. března 2014 19:32
Jméno: nanana
IP: uživatel16940
 a jakou velikost trisky pouzit (volnobezna, hlavni) ?
Datum: 13. března 2014 18:36
 Zdar, jestli jsi kuřák, tak Standa tu už 50x psal, jak nastavit zapalování od oka s cigárem v puse... Jinak bych mrknul do návodu k obsluze....
Datum: 13. března 2014 11:04
Jméno: L.
IP: uživatel10284
 Zdar hoši, mám takovéj menší problém dělám go motoru na pincka daval sem novou kliku, válec a při zpasování jsem zjistil že mi píst naráží do hlavy :/ POMŮŽE SILNĚJŠÍ TĚSNĚNÍ POD VÁLEC ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2014 23:29
Jméno: L.
IP: uživatel10284
 jede to jak blázen
Datum: 13. března 2014 23:29
 A jede to?
Datum: 13. března 2014 11:05
Jméno: L.
IP: uživatel16899
 Tak už sem to vyřešil ,zvětšil jsem otvor v hlavě na 40 a už to necvaká .
Datum: 13. března 2014 8:18
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zdarec, mám dotaz na zde nabízený píst. Jaké je výroby, původní (Metaz), nebo almet ? Nemáte s ním někdo zkušenost ? Jde mi hlavně o rozměry jako takové (aby neměl ve válci nadměrnou vůli a v horní úvrati mi ,,neťuknul,, do zadní stěny válce) . To samé se týká pístního čepu, starý, ježděný ma větší rozměry, než pístní čep nový, potřeboval bych aby měl 16mm. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_cep_16x50_otevreni.html . Děkuju za odpovědi. (na internetu se dá sehnat pístní sada (původní, Metaz)- píst, kroužky a pojistky za cenu nižší než je cena pístu tady na fichtlkrámku. Je na tom almet s kvalitou a zpracováním lépe ?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2014 23:35
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 11. března 2014 23:35
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec, potřebuju sehnat pístní kroužky na vrtání 50,00 nebo i na 1. a 2. výbrus, nevíte z čeho by mohlo být takové vrtání kromě nějakých skůtru?Tlouštku si doupravím.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2014 6:07
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 12. března 2014 6:07
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec vrtani 49mm ma i dt 80 a primo v yamazev lipniku mi rekli ze maj jen po druhy pist ikdyz vybrusy jsou az na 51mm takzedik za tim a zkusim hledat dale jeste jeden dotaz tloustku nevis? Aby nebyli jen 1mm
Datum: 11. března 2014 20:31
Jméno: Standa
IP: uživatel8704
 Aprilie AM6 má kit o vrtání 49mm ,,, na to jsou kruhy i písty ,,, o vrtání 50 nevim,ale někde něco najdeš ,,, zkus hledat na netu,,,chce to trpělivost,,, zkus PLSZABO ,,,, či MULTIMOTO ,,, Scootland ,,,, scooter-tuning ,,,,, a dobrý jsou skutry Malšice ,,,,
Datum: 11. března 2014 11:51
Posl.aktualizace: 11. března 2014 17:53
Jméno: JEbevam
IP: uživatel16262
 Pokud sesa říká že to jede, tak to jede a tim to končí. Pokud ho sám používá a je to bez problému tak je to cenější rada než od někoho kdo ho měl jenom na koukání na ponku, nazdar
Datum: 11. března 2014 17:53
Jméno: JEbevam
IP: uživatel16262
 Pánové uvědomujete si jak sesovi kazíte kšefty? Dochází vám že pomlouváte jeho zboží na jeho vlastních stránkách? Válec je takovej jakej je a tečka, žádný že "měl sem takovej, ten byl blbej" vůbec nepadla zmíňka o tom kde si ten šrot koupil a ani to nechci vědět...! Že je to menší DODO se musí počítat se vším když je to díl na 50let starou motorku. Vy by ste snad chtěli objednat díly a aby vám je tam ještě přišel namontovat ne?
Datum: 11. března 2014 17:50
Jméno: Standa
IP: uživatel8704
 Sesu nezlob se,ale to je tady prostě takovej místní folklor. Vše začíná typicky tímto dotazem,každej mu řekne jako jo,kup si to,funguje to ale nejede to tolik jako origo pio a tak trochu to nesedí na motor a má to trochu jinak kanály,,,,pak chvíli přemejšlí,hodí pár dalších nesmyslnejch otazů jakoby čekal nějakou extra pozitivní odpověd,,,koupí,,,,a pak začnou dotazy proč to jede tak a onak a proč mu kamarád ujíždí a proč mu to jede jen 55-60,,, je to pruda,,,,scénář furt stejnej,,,, sám sem těch válců měl v rukách dost,,,,některý jsou pěkný,některý jsou tak nějak aspoň podobný a některý jsou katastrofální,,,už to ani neupravuju,nechci riskovat,,,u pár kousků se stalo,že se drolila vložka..... asi to soudruzi na východě prožíhali ... tak asi tak ... ty máš třeba dobrej na motorce ... já měl takovej ten ještě trochu podobnej,po předělávce pasoval a fungoval,,,ale něco je fakt katastrofa ,,,, od tebe jsou třeba ty trochu lepší válce,ale třeba já k nim mám už odpor komplexně,jen slyšim 8.výbrus a nebo slovo Polsko a vstávaj mi vlasy hrůzou,,, navíc k nám do práce začal Třinec hodně dodávat levný aušusy z polska,takže jsem na polsko úplně nabroušenej a nemužu vidět nic polskýho,protože to je neskutečný co oni umí pustit z rukou ,,,samý šmejdy ,,, u nás je fabrika nasraná,že berem na sklad sračky z polska,,,třinec šťastnej že "ušetřil" ,,,,, holt fúze je fúze ,,,, tak soráč že proti tomu furt tak jdu ,,,
Datum: 11. března 2014 11:38
 fuha sesa s tim kazdy rok jede do brna a na zpet celkem za dva dny 500km,, a nikdy problem,, jen tam ma dva krouzky,, pac jezdim vzdy v paraku,, jinak tak hezkej neni jako orig
Datum: 11. března 2014 9:00
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 zdar draci dela tedy nekdo vybrusy valce na ČZ konkretne na 125 typ 476 dikz moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Napiš na mail,,,zjistim info
Datum: 10. března 2014 15:51
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 a za kolik diky
Datum: 10. března 2014 15:26
 Umím zařídit.
Datum: 10. března 2014 13:50
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, 90tka mi za jízdy sem tam vynechá nevíte cím to může být to vynechávání dělá když jedu rychle a naráz zpomalím.Zkoušel jsem skoro vše tak už nevím co s tím, tak se obracím na vás. A ještě jedna věc že mi začlo něco klepat v motoru, ale před týdnem nic neklepalo, může to být klika? čím se u 90tky nejvíce ničila klika.za odpovědi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 svíčka brisk n15c,jiskra je určitě dobrá mam tam dané zapalování vape,tak je neco v karburátoru, ale už nevím co zkoušel jsem výšku hladiny i šroub bohatosti i jehluu,ale nepomohlo tak nevím co už mam zkusit
Datum: 10. března 2014 19:21
 seštelovaný karbec máš, svíčka dobrá ? To klepání může být cokoliv.. čep, klika, kroužky
Datum: 09. března 2014 20:39
 Zdravím všechny... Mám dotaz,nevěděl jsem do jaké kategorie to mám zařadit,jelikož opravdu nevím čím to je... Jedná se o Jawu 50 (21). Motor po GO a po startu běží jako hodinky,co se týká jízdy je to prostě paráda. Ale řeším to,že za studena,zkrátka když není zahřátý jízdou,naskočí přes startovací páku na poprvé. Ale když se motor zahřeje,už jej musím roztlačit přes převod,nebo to jde jen hodně těžko. Vím,že to asi není nic zásadního a dost možná je to neduha všech těchto motorů,ale třeba se to dá nějak vyřešit. Předem díky za rady a názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2014 11:43
 Oprava predchoziho prispevku.... Napsal jsem ze lozisko drzi na cepu samotne ojnice,melo tam byt samotne klikovky. Takze pardon.
Datum: 11. března 2014 11:43
 Tak jsem to vcera rozdelal a zjistil nasledujici veci.... Hlavni hridel nedrzi v lozisku,jelikoz je zkratka moc vychozena... To same kolo s nabojem,ktere je naproti,proto se tyto dva kusy pohybovaly... Dale se potvrdilo ze je vychozeny ten karter,lozisko jsem vytlacil prsty... Na druhe strane to ovsem drzi. Ale k tomu vsemu se pridala dalsi vec... Po rozdelani karteru od sebe,mi zustalo jedno z lozisek od klikovky na tom cepu samotne ojnice... Takze je ten karter vychozeny i tam... Ted je jasne ze musim koupit hlavni hridel a i to naproti. Take musim nejak sundat to lozisko z te klikovky. Ale otazka zni jak? Jde mi o to abych ji neposkodil. Nejaka rada? A ted to posledni... Ma cenu tam ty loziska nejak lepit atd.,nebo radsi sehnat kartery,nebo cely motor? Uz me to fakt stve. Ja blb byl liny poskladat ten motor,tak jsem poprosil znameho,ale tomu asi bylo jedno,ze hridele nedrzi v loziskach a ani to ,ze loziska nedrzi v karterech... Takze priste uz jedine sam...
Datum: 11. března 2014 11:40
 No rozdelam a uvidim co a jak... Pomerim delky,popripade vyfotim a hodim to sem. Fakt si nejsem jisty,je mozne ze jsem to nejak prohodil,pac jsek v te dobe mel rozhozeny i ten 05kovy motor,sice jsem to mel trochu jinde,ale stat se muze... No loziska na klikovce jsem menil a ty tam drzi,stejne tak i lozisko pod retezovym kolem. Jen to jedno spojkove tam lita. Ale mi receno,ze to lze nalepit,otazka je,jak moc toto lozisko dostava zabrat atd. Mozna kdybych to nalepil a jeste srazil hranu,mohlo by to drzet...
Datum: 10. března 2014 17:27
 no to mrkneš a uvidíš  o kartech jsem psal proto že kdyby ti v nich nedrželi ložiska, tak tu jedny mám, ale musel bys nějak vyřešit to, že by ti od řetězu lítal na zapalko bordel,, ale jak to píšeš tak si tam opravdu možná dal hlavní hřídel z 05, ale je divný že se ti hýbe výstupní hřídel, ta by měla držet v ložisku fest, a samozřejmě i ložisko v karteru, jak sem psal, rozeber to a hned uvidíš, kdyby sis nebyl jist délkami hřídelí tak pak napiš a skočim to do garáže změřit  ale žádná věda to podle mě nebude
Datum: 10. března 2014 14:03
Jméno: Jiri
IP: uživatel16924
 No nejsem az tak zasvecen,takze se zeptam... S jakou prerazenou prepazkou? Nevim ted o co GO...  No z casovych duvodu jssem se zatim dostal jen k ocesani ozubenych kolecek retezu pod levym a pravym vikem,sroubu,zapalka atd. Ted me ceka uz jen samotne puleni motoru. Ale uz ted jsem si vsiml ze se mi pohybuje i ta cast na strane zapalovani,na ktere je umisteno retezove kolecko... A to stejnym zpusobem,jako hlavni hridel. Hybe se taky dovnitr a ven... Prijde mi,jako by byla jedna z techto casti kratsi nez by mela. Ted me tak napadlo,mam tu doma rozdelany motor i z jawy 05. A vim ze ty dily jsou i dosti podobne a lisi se jen v delkach a velikostech. Tak jestli jsem to nejak nepopletl. Ale to snad ne,to bych se asi nasr... Ale na druhou stranu,aspon bych vyresil problem,sice jen z poloviny,ale aspon neco... Jsem zvedav jak to dopadne s tim loziskem. To ze se v tom karteru pohybuje je dosti blbe. Prinejhorsim novy no...
Datum: 10. března 2014 12:45
 rozeber to a najdi problém, pokud budeš opatrnej na ložiska a udržíš je v čistotě tak to bude oprava za pár korun  myslim tak do pětistovky, i hezký kartery seženeš za 300, já bych tu kdyžtak jedny měl, ovšem s klasikou - proraženou přepážkou u zapalka
Datum: 09. března 2014 21:12
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Jo ta tam je,jenže ložisko se hýbe směrem od ní i s hlavní hřídelí a pak rachotí spojka a dnes se mi dokonce nějakým způsobem dvakrát sekly lamely a spojka nešla... Před tím to sice fungovalo,ale něco tam při neutrálu rachotilo a při zmáčknutí spojky ještě víc. Proto jsem kupoval nový primární řetěz,jelikož jsem myslel,že rachotí ten,ale to jsem se mýlil... Je to docela na nic,je asi vychozená díra na ložisko,nebo nevím. Ale spíše se divím,že se hýbe i ta hřídel,to neznačí nic dobrého pokud se nemýlím. Nevím co teď s tím..
Datum: 09. března 2014 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
Datum: 09. března 2014 20:07
 No zkusím oba způsoby a uvidí se... Ale nevím co bych seřizoval... Všechno je v cajku a doladěné k dokonalosti,už ani nedovedu spočítat dobu po kterou jsem vše ladil a vyměňoval. Těsnění všude kde má být,vyměněná veškerá gufera,ložiska na klikovce,slícovaná hlava s válcem a výbrus.Výfuk taky průchodný. Předstihem to nejspíše nebude,to by to pak nešlo ani za studena bych řekl... Ale překontroluji to a uvidí se. Tohle je,ale docela to poslední,co bych teď řešit jak jsem dnes zjistil. Dneska jsem to vytáhl na vzduch,s tím že to trochu projedu,párkrát jsem zařadil a asi po třetí už to se mnou cuklo,jako bych nezmáčkl spojku,zkoušel jsem to ještě párkrát a nic,po vypuštění oleje a sundání krytu jsem zjistil,že se mi nějak sekly lamely a že se mi ode mne a ke mně posunuje cca půl céntimetrů spojkový koš.takže jsem jej sundal i z lamelami. Zjistil jsem,že se mi posunuje ložisko i s hlavní hřídelí dovnitř a ven. Je divné,že se hýbe hlavní hřídel,natož pak i to ložisko,které tam má být napevno nalisované a ne jezdit tam a zpět. Je mi jasné,že budu půlit motor,ale neví někdo co konkrétně s tím?.... Jestli to spíše jde.. Abych nemusel měnit celou polovinu motoru ,nebo ještě hůř shánět celý.
Datum: 09. března 2014 19:09
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 To je teda pěknej blábol. Stačí dát plnej plyn a pořádně šlápnout a chytne to hned pokud máš vše správně seřízený.  Teď mi tu bude zase každej machýrek nadávat jakej jsem debil, že to neni pravda a bla bla bla .... Poslušte si
Datum: 09. března 2014 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16917
 je to neduh v konstrukci a jako řešení v konstrukci je stroj naklonit mírně na karbec ...to nejni blabol je to i v manualu co se dával k fichtlovi od novoty....prostě soudruzi někde udělali chybu....vyzkoušej pomáhá to
Datum: 09. března 2014 16:44
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 Zdar draci, chci se zeptat jak má být tlustý pístní kroužek na pionýru aby nepraskl, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 20:39
 no možný vadě materiálu se vyhnout nemusíš nikdy, ale nerozumim co myslíš tlouštkou, ve směru chodu pístu by rozhodně měl zabírat celou šířku drážky tim myslim že nemůžeš koupit užší chromový pokud máš drážku 2mm a ve směru do stran by neměl bejt tak sjetej aby na něm už nechyběli ty uzoučký packy přes zámek, to už jsem taky viděl, ale to je extrém, že je moc sjetej poznáš tak že když ho vložíš třeba samotnej do válce, nebo i s pístem ale abys na něj třeba přes výfuk viděl, tak nesmí mít v místě zámku moc velkou mezeru v příručce je přesná hodnota, ale pokud je novej a mezeru má tak může bejt i vylítanej válec
Datum: 07. března 2014 20:39
 to ještě neni věděcky vyzkoumáno skus to za sto let
Datum: 07. března 2014 20:36
Jméno: luck01
IP: uživatel16899
 Zdar draci že šipka na pístu u fichtla má směřovat nahoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 10:44
Jméno: kdo asi?
IP: uživatel11737
 palec nahoru, trenky dolu.
Datum: 07. března 2014 10:44
 Šipka dolu, palec nahoru..
Datum: 07. března 2014 6:26
 K výfukovému kanálu...ale doporučuju si překontrolovat, jestli jí nějakej šikovník nenakreslil obráceně
Datum: 06. března 2014 13:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16900
 ne, dolu
Datum: 06. března 2014 13:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 ahoj mám na mustangovy takevej problém. Normálně jede ale třeba když hodně vytočím kerej koliv kvalt tak to začne jakoby plivat plameny z válce do vejfuku je to takovej zvuk kterej je tomu asi nejblíž. zapalování jsem zkoušel přelaďovat asi 8x podle návodu na youtube, podle servis. knížky, podle sebe... ale stejně se to nezměnilo a přes trojku nemůžu jet moc rychle protože tím "pliváním plamenů" to ani víc nevytáhle a prostě jakoby tam nedotíkal benzín ale karbece jsem zkoušel dva hladina je asi 1 nebo 2mm. nad plovákem takže vetší než má být myslel jsem že to vyřeší ten problém ale nic. zkoušej jsem kondíky cívku ale nic. ale pak jsem sundal hlavu a píst se trochu v HÚ kýval prostě prstem sem to zkusil rozkejvat a byla tam škvíra. válec byl z bouraného pionýra (motor dobrej) píst byl kupovanej novej spolu s pístníma kroužkama a na motoru jsem dělal go. jednou předtím než jsem ten motor půlil tak jsem tam měl hladinu stejnou, hl trysku 72 a jehlu na 3 zářezu a nedělalo to pak sem půlil motor kvůli převodovce a problém tu byl začalo to malou hladinou protože tam byla malinko pod ryskou plováku takže nevim jinak sme to měřily na 4kolce a fík jede asi 43km/h ale sílu má jak bejk dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16895
 karton od mlíka definuje mezeru mezi kontakty cigaretový papír slouží k rozpoznaní okamžiku otevření kladívek .tj kdy na svíčce skočí jiskra..to si pamatuj jiskra skočí když kladívka otevřou.....tím kartonem jen kontroluješ správnou polohu natočení zapalka.... ale tvl to jsou měřidla teda....by mě zajímalo jak použít toaletní papír....a podle oka to je donutit otevřit kladívka cca 2mm před horní uvratí ...zbytek proste najít dle toho jak to jede ....
Datum: 05. března 2014 21:23
Jméno: Standa
IP: uživatel16893
 Příručka Jawa 50 a nebo si v diskusi dohledej,jak jsem psal jak doonale seřídit zapalování šroubovákem od oka.
Datum: 05. března 2014 20:33
 Dobrý...takže si šteloval zápalko podle tří návodů, a ptáš se, jaká má být hodnota odtrhu?  Nezlob se, ale to je fakt k smíchu...Kdybys stál o radu, tak bych ti s tim i poradil...
Datum: 05. března 2014 20:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jo kladívko je nový i s kontaktem jinak menší opáleninu tam sem našel jinak kolik má bejt kladívko? četl jsem že na karton od mlíka pak sem viděl že zase na cigaret papír nevím dělal jsem zapalování podle trust jawa na youtubu ale provlém stejnej
Datum: 05. března 2014 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Dle mě je chyba v zapalování a to taková , že je pecka na kladívku.Měl jsem to to samé a jak píšeš fík jel max asi 45km/h a pak začal prskat.Opiluj pecku na kladívku a bude to OK popřípadě vyměn kladívka
Datum: 05. března 2014 20:10
Jméno: Standa
IP: uživatel16893
 Buďto vynechává svíčka a nebo je moc malej předstih a nebo komplet rozhašený zapalování - to nejspíš
Datum: 05. března 2014 20:01
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 Zdar dneska sem skládal motor, ale nemohl sem tam dostat druhej karter, na netu sem četl že na to mam klepat přes dřívko a kladivo ale nejde mi to tam a hřídele do děr ložisek dobře sedí, co s tím mám dělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:05
Jméno: Frank
IP: uživatel16892
 Zmeril sis ??
Datum: 05. března 2014 13:05
Jméno: coti
IP: uživatel15294
 zkusím to teda jak píšeš, dík
Datum: 03. března 2014 18:53
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jo taky jsem tu měl novou kliku a podobný problém. Na ložisko byla moc fest, jediný co pomohlo bylo rozleštit pořádně jí zmrazit a rozpálené ložisko naklepnout na kliku, pak nechat vychladnout, ohřát karter a ten tam sed jak prdel na hrnec. Klasikou bych to tam nedostal. Na ČZ s 2 ložiskama se to dělá podobně, tak proč ne když to tam neleze.
Datum: 03. března 2014 18:44
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 asi tak 1,5 cm možná mín o trochu
Datum: 03. března 2014 7:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 jak daleko to jde?
Datum: 02. března 2014 21:59
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 nahřívat sem to zkoušel a když sem na to ložisko plivnul tak slina odskočila a stejně to šlo stejně daleko jak když sem to nenahříval
Datum: 02. března 2014 21:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 za mě pokud se ti nic nekříží tak ti jen nejde klika do ložiska....karter ohřát v troubě a nasadit .... kladivo nebrat max dotahnout 2 šrouby
Datum: 02. března 2014 21:44
Jméno: jirka
IP: uživatel15835
 Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby na pincka uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama, líbí se mi zalité vložka kvůli lepšího chlazení.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 21:55
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Oni slováci na tom nebyly líp s tou kvalitou,já bych řekl že jo to tak nastejno.koupil jsem polskej a kanály to má mnohem líp slícovaný než origo.akorát odlitek jako zvenku není nic extra ale na to to nejezdí.nebuďte zaujatí.
Datum: 23. března 2014 21:55
 Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby... - značně odfláknutý, je to pouze spotřební věc, namontovat, odjezdit, zahodit.
...uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama - tak pokud o koupi jen uvažuješ, tak je to ještě dobrý, protože poláky neupravuju.
Datum: 02. března 2014 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Brusírna kam vozím válce se drží v rozmezí 200-250-300 za vrtání 38-40-41+ a když je toho hodně tak i ta šedesátka je někdy za dvě kila - tím myslím cenu výbrusu - písty beru z FK,nemám dobrou zkušenost s písty co má brusírna... Radši k válcům dávám osvečené písty odtud.... výbrus s pístní sadou za 750,- maj obchodníci a ne brusírny  Holt každej umí jinak ...
Datum: 02. března 2014 8:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16884
 pokud chcwš větší vrtání jde převrtat origoš stojí to jak novej polskej..brusiči nejsou pitomí a srovnali ceny podle nabídky polaku jinak vždyt ficht má prd plochu žeber a chaadí se mizerně tak jako tak,,,,,
Datum: 02. března 2014 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Co si o tom válci myslim tady ví každej. Jen furt nechápu,co v tom válci všichni hledáte? Nechápu logiku věci... Přitom stačí vzít origo válec,dát ho na výbrus a jezdíš...vyjde tě to do pětikila,jede to normálně a nemusíš nic řešit...namísto toho koupíš polskej válec za 700,- o kterym dopředu víš,že nepasuje na motor jak by měl,mimojiné má mizerně udělanej sací a vejfukovej kanál takže to i mizerně jede ... Z logiky plyne,že je výhodnější použít origo válec... Tak proč chce každej kupovat poláka? Protože na něm na aukru napsali "tuning" ?? Je to tuning s mínusem,ale to je dneska asi IN upravovat motor z 70-75km/h na 55-60km/h... Asi sem jinej a nechápu to...
Datum: 02. března 2014 7:21
 jo je to vabank, prostě kup a uvidíš, já měl teda štěstí na něj, šlape už tři roky úplně v klidu, bez problému . ..
Datum: 02. března 2014 0:26
Jméno: Jawař
IP: uživatel16879
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat jaké jsou rozměry výfuku hikone (kuželových částí a středové části - průměr, délka), na internetu jsou na obrázku s pravítkem ale to není zrovna přesné. Díky moc.  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 14:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 Mám na prodej dělanej rezonanční výfuk , rozměry jsou podobbný jako ten hikone, pasuje na koleno 28 mm
Datum: 04. března 2014 14:27
 V případě zájmu napiš mejl, pošlu ti odkaz.
Datum: 02. března 2014 10:09
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Ahoj,jak poznám,že mě na jawě 23 podfukuje hlava?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 aebo použiješ tuningove těsnění pod hlavu polských bratru ktere 20 min vižíhaš na vařiči a namotuješ...jinak namoč hadr do bealu natoč motr a zabal kolem válce jestli viletí otáčky je to jasný...byacha benzín odpařujicí se z hadru je velice hořlavý ..
Datum: 02. března 2014 21:54
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím,no když je to netěsné moc,jde to slyšet třeba když protočíš motor nakopávačkou. Zkus to tak a jinak ještě nastartovat a přiložit ruku k místu,kde je spoj válce a hlavy... Když ucítíš vzduch je to jasné... Ještě,za předpokladu,že to máš pojízdné,zkusit tu hlavu sundat a podívat se jestli neprolíná palivová směs přes dosedací plochy. Když zjistíš,že profukuje,tak vzít brusnou pastu na ventily,někde jsem četl ,že střední,ale já použil hrubou a problém nebyl.Pak opatrně upnout válec do svěráku,nanést pastu,přiložit a cca 10 minut otáčet doleva a doprava. Uděláš to párkrát a je to. Pro upřesnění postupu je tuším návod i na internetu. Já to lícoval,i když to očividně neprofukovalo,je lepší vědět,že je vše jak má...
Datum: 28. února 2014 13:00
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 Ahoj nedávno jsem udělal trochu go motoru válec výbrus ložiska klika + gufera a tesnění no kliku sem dal co mi tu ležela hrozně dlouho je bez vůle a jak dlouho to asi nechat zaběhnout protože někdy je motor hrzoně přehřátej a je to líní většinou když jedem ve 2 ale když jedu sám tak v pohodě netočím ho a odpich má krásnej jak dlouho by ste to tak nechali zabýhat ? mažu víc a dávám olej pro motorovky stihl je červenej děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 20:45
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 Ahoj no jelo to v mezích  ve 2 ale tedka se to fatk zabýhá pomalu se to rozjíždí je to znát že to jezdí líp a líp
Datum: 02. března 2014 20:45
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 se ti divim že ti to vůbec jelo ve 2. já to zkoušel jednou když byl válec po výbrusu 40.00 a jelo to sotva na 1 jinak to semnou samotným kalilo taky dobře
Datum: 01. března 2014 22:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 četl jsi příručku??? tam máš jasně uvedeno jak se motor zajíždí a že ve dvou na tom v době záběhu nemáš co jezdit, pokud nemáš na válci udělaný podbrus tak se to zajíždí stejně jako nový motor
Datum: 28. února 2014 9:44
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 ješte sem zapomněl dodat že na motoru je najeto tak 60km
Datum: 27. února 2014 22:01
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, mám problém s guferama že mi odcházejí na 90tce u rotačního šoupátka.Tak před měsícem jsem dělal Go motoru na jawu 90 po měsíci se mi to gufero(silikon) rozleptalo. Ted asi před týdném jsem dělal go motoru dal jsem tam černé gufera,90tka mi jela krásně, ale jen 2 dny pak jsem zistil kvůli čemu nejela bylo zase rozleptané gufero a vypadalo huř než silikon. tak vás moc prosím kdyby jste mi poradili jaké tam mám dá gufera aby mi to ten benzín nerozleptal. potřebuji doporučit nějaké kvalitní i české kdyby byly. jeto gufero 25x35x7, za odpovědi mockrát dík, zatim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16878
 Dej tam Viton,ten to vydrží.
Datum: 28. února 2014 21:52
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Nedělám kompletní go motoru jen měním po měsíci gufera,které se mi pořád ničí už mě to sere, v téhle době je všechno nekvalitní a ani nevíš odkud ty gufera pocházejí ani , je to zajímavé když tam jsem tam měl staré podstivé čssr gutera tak to jelo krásně.ta 90tka je v originálu celá ( motor, tp, barvy postě vše)
Datum: 28. února 2014 16:38
Jméno: fana
IP: uživatel14391
 Ty děláš tak často go? Když tam gufero dřív vydrželo, musí vydržet i teď.., zkus všechno vrátit do originálního stavu a uvidíš..
Datum: 28. února 2014 7:42
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ale je tam gufero 25x 35x7, dává se do té příruby( do držáku cívek)
Datum: 27. února 2014 22:11
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Gufero není rozleptané ale zničené teplem. Do víka rotačního šoupátka se gufero nedává.
Datum: 27. února 2014 22:01
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Čo sa stane keď nebudem zabehávať fichtla 1500km,ale iba nejakých 100-200km?Bude mu to vadiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 12:19
Jméno: jawa
IP: uživatel15188
 zduř hele já měl válec po výbrusu a jediný co sem dodržel ze 5 věcí (nevytáčet, hodně ředit, nejezdit ve 2 a přes 3 nejezdit plným plynem protože je motor v plnejch) jen to ředění, nejezdil jsem plným plynem a jízda ve 2 a dnes se zabíhá pěkně!
Datum: 27. února 2014 12:19
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Minimum pro dvoukruh je 250km a z toho nejhorších je prvních 50-100km,,,to musíš umazat a uchladit,,,dále se to víceméně zajíždí už jen na "čisto" ... skoro každej motor je po 500-600km už uvolněnej naplno ,,,ale víc mazat to chce fakt až do najetí cca 1000km,,, taky ale záleží kdo to brousil,od koho sou písty atd... to co dělam já je schopný jet po 250km závod,,,,,a pro změnu třeba tady polskej válec ať první nebo 8.výbrus je tak blbě těsně honovanej,že se to povolí až po 1200km,,, u závodních válců mi pán v brusírně dělá tzv. "štajgr" - určitěj počet drážek ve výbrusu je hlubší,výbrus je celkově hrubší a déle a lépe to drží olej,,,stopy po honování jsou tam i po konci ostrý sezony,,, neni možný to zadřít ,,, ale teda pár lidem se to povedlo,ale to bylo buďto mizernym pístem a nebo rukama,,,
Datum: 27. února 2014 11:42
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 hele...když budeš víc mazat tak nezadřeš....me přijde tech 1500km nepředtavitelně moc...já jestli jsem zajížděl 70km tak hodně...akorát pořád víc mažu a taky jedu...ale jako samozhřejmně čím dýl budeš zajíždět tím líp....jenom je podle mě píčovina tvrdit, že když nebudeš 1500km zajíždět tak zákonitě zadřeš
Datum: 27. února 2014 8:22
 tak v tom případě počítej stím že to asi zadřeš..
Datum: 26. února 2014 23:48
 záběhem určíš jak bude celá motorka běhat, sílu, životnost, takže to klidně napal rovnou, moje neni
Datum: 26. února 2014 22:53
 pokud po 100 kilometrech budeš chtít jezdit na tom fichtlu závody tak ti to moc nepojede protože to prostě nebude dost zaběhnuté.  A taky se může stát že to prostě nepojede jak má. myslím, že po 500 kilometrech to je v pohodě. To se dá přetrpět.
Datum: 26. února 2014 21:38
|



|