|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, kdyz mam na pistu vyrazeny 4A znamenato ze je to 4 vybrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 18:05
 Čau. Ano.
Datum: 27. května 2014 18:05
Jméno: Jan
IP: uživatel17243
 Dobrý den, jaké jsou rozměry Rozpěrný kroužek pod řetězové kolečko Pio. profi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 20:59
 vždyt se tu za pár korun prodává
Datum: 27. května 2014 20:59
Jméno: Jan
IP: uživatel17243
 mám jawu 20 a nevím původní(mám tam vybroušený dřážky) rozměr rozpěrnýho kroužku. potřeboval bych si ho vyrobit.. Mockrát děkuju za odpověd
Datum: 27. května 2014 18:55
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Mám simsona a mamtakovou jednu závadu.Jede za studena normálně a potom jak se zahřeje během 5minut strácí výkon a nechce jet.Je možné aby to bylo přidřené? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 16:26
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Kdyby byl totalně zasraný výfuk tak by to nejelo anik za studena ne? za studena to jede normalně
Datum: 27. května 2014 16:26
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 mas totalne zaneseny vyfuk vycistit
Datum: 26. května 2014 14:56
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Ono to právě jak říkáte potom to nejede vubec.
Datum: 25. května 2014 19:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17231
 přidřene by to nejelo vubec ani za sttudena .... bud ti nedotejká benzín anebo maš v prdeli neco v elektrice jak ti s teplotou narostou teploty stoupnou elektrické odpory a nejede to většinou vubec
Datum: 25. května 2014 15:11
 zdarec. pulil sem motor a ted me fichtl nechce jet. jede jen kdyz se rozducha a to jen obcas a kdyz nachvilku chytne tak jede jakoby palil ob jeden cyklus prostě nic.... prvni dotaz mel sem pred tim obracene pist tak sem ho otočil (asi pul roku) muže to byt tím? a druhe dotaz. kdyby me chybělo gufero u kliky od zapalování tak by tam z podzapalovani tekl benzin že? a popřipadě kdyby me chybělo zase od spojky tak by v klice byl nateklej olej ? dik za odpovědi  (odtrh předsith vyštelovanej spravne předtim normálně jezdil chytal na prvni nakopnuti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2014 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17231
 natech guferach stačí netesnost 0,01mm a motorka se muže zadřít chudo směsí anebo žere svíšky zalité olejem .... takže hochu si to dej do odmaštěných domačku a jedině dvoubřitá a doufej že to bez přípravku nepropíchneš či neskundíš jejich ostří.... epy klikovky naouejuj a i gufera po obvode potři silikonem....
Datum: 25. května 2014 15:19
Jméno: EZZOPP
IP: uživatel16557
 vyřešeny nedal sem hovado gufero pod zapalovani
Datum: 24. května 2014 12:50
Jméno: standa
IP: uživatel17224
Datum: 24. května 2014 8:14
 Je normální aby občas pískalo ložisko na klice? Na motoru je ujeto 3300kilometrů po výměně ložisek. Vše bylo bez problémů a ted mi to po 70-ti kilometrovém výletě začalo pískat. Zastavil jsem, myslel jsem že to píská pertinax na kladívku, ale nebylo to ono. Pak to po 5-ti kilometrech přestalo pískat a zatím je to v pořádku.
Potřebuji spolehlivý motor a chtěl bych slyšet váš názor zda půlit motor a vyměnit ložiska nebo to nechat tak a čekat zda se to projeví znovu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 20:25
 aha...tak to zkusim se na to kouknout.
Datum: 24. května 2014 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel17224
 Pod zapalovánim máš dvoubřitý gufero a vletěl ti do něj bordel ... okoukni to,za to nic nedáš ... ložisko je buď v hajzlu a nebo dobrý takže ložisko to nebude ...
Datum: 24. května 2014 6:21
 jo je tam c3
Datum: 23. května 2014 17:29
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Máš na klice ložiska s vůlí C3? Jestliže tam máš klasická ložiska (bez vůle C3), tak při tom dlouhém výjezdu se ti mohly přidřít a proto to pískání.
Datum: 23. května 2014 9:12
 jo zapoměl jsem napsat, že tam byl nalitý natural 95 + olej Castrol garden 2T, poměr 1:33
Datum: 22. května 2014 23:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec tedka před 30 min sem zadřel jawu byla po výbrusu ale jaksi sem ju roztlačením rozchodil bude to mět něake trvalé následky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel17207
 Zaprvé sundej ten válec. Bílá svíčka je chudá směs.
Datum: 20. května 2014 16:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zatim sem sa podíval jen na svíčku má trohu bílé elektrody co to znamená ? chudá směs ?
Datum: 20. května 2014 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel17207
 Přesně. Rozeber to a uvidíš. Muže bejt mázlej píst,připečenej a mázlej kroužek,muže bejt mázlej i válec. A nebo taky ne.... Mě se to několikrát taky stalo...stačí malá tryska blbej vejfuk a nebo nedoladěný sání a je to hned... vesměs se mi to stávalo okolo 9000rpm takže to bylo mázlý vždycky...když to byl jen píst a kruh tak sem kruh vyměnil,vyčistil a opravil drážku,píst přejel brusem pod vodou a jelo se dál...razim heslo že špatný maso musí pryč ... jak se mázne i válec tak už je to špatný...hřeje se to a "nejede to" ... důležitý je zjistit proč se to stalo ... 3 nějčastější závady jsou mizernej píst,těsnej výbrus a nebo chyba v nastavení ... taky muže bejt nedostatečně chlazená hlava s moc tvrdou kompresí ...
Datum: 20. května 2014 12:54
 Zdar. Určitě bych sundal válec a kouknul, jestli je máznutý píst.
Datum: 19. května 2014 19:20
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 je tu někdo kdo opravuje hlavy (stžený závit ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 22:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 udělá ti to každej soustružník ale dle mého pokud nemáš upravenou hlavu tak se vyplatí někdo na burze za 50 koupit novou
Datum: 18. května 2014 22:56
Jméno: pepa
IP: uživatel17206
 já a každý druhy mechanik ....pokut ti stačí vložka
Datum: 18. května 2014 16:44
Jméno: Jan Přibyl
IP: uživatel12485
 A ještě se chci prosím zeptat, jestli mohu dát do motoru pionýra k řetězovému kolečku ložisko 6004 kryté z venku. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 18:59
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Radši ne, pak by se ti nemazal simering..
Datum: 17. května 2014 18:59
Jméno: Jan Přibyl
IP: uživatel12485
 Přátelé, můžu se zeptat, jak se měří délka kolínka u pionýra? Odkud kam... Jestli se měří přímo po trubce nebo měřidlem vedle... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 8:09
 Stefane to, že to nechápeš neznamená, že je to zbytečné. Honzovi patrně nejde o seriové koleno. Jinak Honzo v tom je trochu problém. Spravně by se to mělo měřit v ose trubky, což jde docela těžko a podle mě to každý měří jinak. Ale správnou délku stejně nikde nevyčteš, je potřeba to zkusit. Taky vždycky udávanou délku beru jen jako orientační a pak to doladím podle toho jak to jede.
Datum: 19. května 2014 8:09
 nechápu proč chceš měřit kolínko namontuj to tam mělo by být přesahem do sebe asi 2 cm nebo vem to staré dej je k sobě přišroubovacím otvorem a poznáš délkový rozdíl.
Datum: 18. května 2014 13:37
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec máte někdo na fíku válec s 8 výbrusem ?? Kolik vám to žere ??? A jaký máte názor na 8 výbrus a trošku upravené kanálky? atd? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 22:16
Jméno: Milan
IP: uživatel15659
 Zajetí dle vůle výbrusu, na 40,00 je v pohodě, takovejch 41,50 je na citlivější zajíždění ... žere +- stejně když budeš mít otryskování origo, dostane to více tahu na spodku, to je vše ... trošku upravený kanál mám na dvoře ...  to je věc znalostí ...
Datum: 16. května 2014 22:16
 bude ti chvilku trvat než to zajedeš a když říkám chvilku, myslím tim docela dlouho... ale když budeš mít tu trpělivost tak se to pak vyplatí
Datum: 16. května 2014 14:16
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, když sem rozdělal takovej ten mustangackej výfuk, tak jsem zjistil že mě tam nedrží takováta základní miska stou tyčkou, tak jsem jí vyndal a vyfuk do hladka a dočista vyčistil a mysku přivařil. Ty mysky moc na sebe neseděli takže nevim jestli dobře těsní. Teď má takovej děravej zvuk.. může to mit vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17201
 trošku jo pořešil bych to dřevěnou či gumovou paličkou aby misky zas seděli ...nemaš je obraceně nasedene jedna ta spojená ma jednom konci zužení s pertlem a koncová plechovka je naopak rozšířena aby tam ten pertl zased cele se to cvakne do sebe a až pak zto jde do laufu necpeš to tam tu spojenou obracene a pak ti to nesedí???? proste ta koncovka musí jít nastrčit na menší konec spojených plechovek....na tsen druhej to nejde
Datum: 17. května 2014 9:57
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj koupil jsem babettu 207 po zprovoznění jen vyčištení karbecu a tak Babetta je velice zachovalá  mám ale problém jde krasně tichounce i vtahu ve vyších otáčkách taky ale když jedu a uberu plyn začne cosi rachtat cinkat a když přidám utichne to nebo to děla když to pustím z kopce jinak komprese velká zapalování seřízení klika v motoru nelítá do stran co by to mohlo být ? všem moc děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 14:17
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 je to jakoby slyšet od motoru skusim se k němu za jízdy sklonit a poslechnout . a dám vědět
Datum: 16. května 2014 14:17
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 a je to slyset od spojky??? me to dela tk a myslim ze to delaj paknicky ale nevim este sem to nejak nesledoval dukladne
Datum: 15. května 2014 22:19
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar právě opravuju kamarádovi babettu a bohužel se v ní někdo už hrabal a nalisoval tam kliku do ložiska nakřivo takže postupem času se klika vybrousila že má vůli na ložisku a ne zrovna málo myslíte si že kdybych jí na to ložisko přilepil lepidlem na ložiska že by to něco vydrželo ? novou kupovat nechce tak bud tohle nebo budu hold muset sehnat nákou jetou nebo jestli máte jinej nápad tak sem s ním
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 15:40
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak je to ubrouseny o 0,15 mm no nic jinyho me nenapada tak snad to alespon nakej cas vydrzi
Datum: 12. května 2014 15:40
 strašně záleží jak a jak moc je to vymačkaný a co od toho očekáváš, ale rozhodně to není uplně ideální řešení
Datum: 12. května 2014 6:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já bych tomu moc nevěřil
Datum: 11. května 2014 22:37
 zdar, jo normálně to přilep bude to držet
Datum: 11. května 2014 21:33
 Čau Draci prosím vás jak je to s montáží pístního čepu s pístem na ojnici na jehlách. (Jawa 21) Vím že origo Bronzový futro je tam nalisované takže když se tam potom lisuje ten čep s pístem tak to druhou stranou nevyjede.Ale ta jehelová klec je tam přece navolno ne ? takže při lisování musí vyjet z oka ojnice? Nebo je to nějak zajištěný ? popřípadě jaká je zprávná montáž?.. Doufám že chápete můj dotaz. A ať vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 16:36
 o podložkách jsem taky slyšel ale u simálu . Věřím Standovi pač je na to expert a určitě je tam dávat nebudu. a děkuji za odpověd a rady
Datum: 08. května 2014 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Jenom ne podložky!!!! Nepatří tam!! Klec má volně jezdit!!!
Datum: 08. května 2014 12:59
Jméno: pepa
IP: uživatel17166
 bud jak standa a pokud to v tobě nebudí duvěru mužeš z prava aleva dát podložky....
Datum: 08. května 2014 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Klec nikam neujede. Lisuj opatrně a ne jak rus,když vjedeš nakřivo čepem do klece a ta se opře tak ji mužeš roztrhnout... jinak žádná věda
Datum: 08. května 2014 11:59
Jméno: Michal
IP: uživatel17159
 Zdravím všechny, chtěl bych jen radu. Mám píst z panelky 559 250ccm a je na něm vyraženo na horní části číslo 3. Na pístu prasknul kroužek a píst je poškozený, chtěl bych koupit ten stejný píst s kroužky, vložka válce je dobrá. Rozměrově pístu až tak přesně nezměřím posuvným měřítkem, velikostí je něco mezi 65,5-65,75. Jaký píst mám koupit když je na něm vyražená 3? Jaký průměr má mít? Předem díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 3=3.výbrus a to odpovídá 65,75 - což je rozměr kterej si naměřil na pístu u sání,ten rozměr 65,5 jsi naměřil na pístu nahoře v korunce před kroužkama a to sedí...píst je "kužel" ... rozdíl nahoře/dole je přesně jeden výbrus tj 0,25mm ...
Datum: 08. května 2014 8:48
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Jednoduše zajdi s válcem do prodejny a kroužky a píst najdete podle válce, ale jistojistě číslo 3 znamená 3. výbrus. Píst se měří ve spodní části. Posuvkou na 0,25mm s přehledem změříš. Změř píst ve spodní části (blíž k setrvákům) a nejbližší číslo to bude. Ale jistota je jít s válcem.
Datum: 06. května 2014 22:54
Jméno: Michal
IP: uživatel17159
 Ještě jsem zapoměl dodat že tu na stránkách je např. ...Píst 65,50/2.výbrus-čep 18 a dole v poznámkách je ...Píst pro 3 výbrus
Datum: 06. května 2014 17:56
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Zdravim , chci se zeptat jestle nevite kdo v okoli Svitav nebo Letovic spravuje (prelisovava) kliky na ČZ 175/486
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 21:50
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 04. května 2014 21:50
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Nebo tak. Na blanensku nic není.
Datum: 04. května 2014 21:27
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Jan Nečas Borová u Letovic- Prodává díly na pincky a když mu dáš kliku tak ji někam pošle a zařídí ti repas. Jinak v okolí nikde nic není. Nebo to pošli poštou padalíkovi do šardic. Ceny dobrý a práci dělaj na úrovni. Ve výsledku ti to vyjde nejlevnějc a časově rychlejc to poslat. http://www.motoservispadalik.ic.cz/
Datum: 04. května 2014 21:26
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, kolik by mělá být mezera mezi zámky kroužku u pionýra? Myslim tim tu mezeru, když dám samotnej kroužek do válce, tak mě mezi zamky vznikne mezera a ta nevím kolik má být. Kroužky sou totiž o 0,25 větší. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 v přepisu je tuším mezera mezi konci kruhu 0,2mm do 06mm ale ohlídej si i prusvit kolem kruhu neměl by být větší než čvrtina
Datum: 03. května 2014 22:18
 když dávám novou kliku s jehličkovým ložiskem -je tam mezi pistem a okem kliky mezera -nevadí že to lozisko na čepu cestuje že třeba kus leze z oka? nebo je to potřeba vypodložit? popřípadě čím? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Do stran se pístní čep i jeho ložisko pohybuje běžně i u velkých moderních motorů. Pokud se hýbe i nahoru a dolu, je to problém!!!
Datum: 02. května 2014 12:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel17134
 nejlepsi by bilo spravit si novy a presny rozmer abi sa nepohybovalo do strán
Datum: 02. května 2014 0:39
 Někdo to vymezuje ale není to potřeba..
Datum: 01. května 2014 18:44
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, strašně se mi začal hřat mustang, motor po GO, vybrus nebyl akorat nový kroužky. Nevíte co stím, de o to že za studena jede slušně ale jak se ohřeje tak nejenom že nechce chitnout ale ani nema moc vykon. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 0:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel17134
 jo a skus aj na filter mrknut alebbo vyfuk
Datum: 02. května 2014 0:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 spíš předstih moc malej a nerovnoměrně to spaluje skus někam otčit zaplko
Datum: 01. května 2014 15:20
 Nejspíš špatná směs.
Datum: 01. května 2014 12:29
 Ahoj - mohu sem dát dotaz na KORADO? Nikde nemá spešl stránky... Jedná se mi o zjištění rozměru / typu originálního pístního jehličkového ložiska a kde ho sehnat. Za další bych rád věděl, zda se dá původní v plastové kleci zaměnit za samotné jehličky. Píšete, že je to trvanlivější oprava.
Díky za odpověď. Venda z Holic
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 23:21
|



|