|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 18:22
 jj díkec
Datum: 06. prosince 2009 18:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda aby vydrželi dýl
Datum: 06. prosince 2009 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 naopak nemůže být protože z jdný strany je zalisovaná kulička která tak funguje jako ložisko aby ty materiály nedřeli o sebe a vydželi dřív takže to musíš dát kuličkou do ven...na tom obrázku to máš dobře
Datum: 06. prosince 2009 17:40
 zdravím,chci se zeptat jestli má cenu vyměnit starej píst s kroužkama,dále čep a ojniční pouzdro za nové??,vyplatí se to a o kolik procent potáhne silněji?a nevadí že bych to udělal v nultým výbrusu?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem taky byl rád když jsem jel kopce na 2 a dal jsem tam 3 nový kroužky a ted ty kopce jedu na 3 a už jsem najezdil kolem 2 000 a jede furt stejně
Datum: 06. prosince 2009 14:33
 nevim jak to myslis jako ze hur dolehat,..ale musis je chvili zajet..ja zajizdel asi tak 5 km...
Datum: 06. prosince 2009 12:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já sem četl že když se vymění starý kroužky za nový tak to prej bude hůř doléhat tak nevím kdo má pravdu
Datum: 06. prosince 2009 12:55
 kdyz sme u toho  tak pistni krouzky co sem tam mel kdyz sem dal do valce tak misto pul milimetru vule co maj mit tak meli vuli asi 1 cm
Datum: 06. prosince 2009 12:52
 no ja mam na valci u 250 vuli asi 1 mm a chiby mi do ni zapalovani taky budu na tom pracovat
Datum: 06. prosince 2009 12:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo pošlu a v tom pístu sou tak 3-4 mm velká dirky kor na pravý straně nevím proč zrovna tam a nikde jinde
Datum: 06. prosince 2009 12:48
 no to jo  ale jestli ze mas jenom takovy malinky direcky,jako kdyby si do toho treba dloubnul sroubovakem,tak to staci zacistit jemnym smirkem a uvidis..no krouzky stojej par korun tak je nejdriv zkus koupit,jestlize nepoznas zmenu tak az pak kup jinej pist..jestli mas fotky jak ten pist vypada tak posli
Datum: 06. prosince 2009 12:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo tak to je dobrý,já už mám trochu propálenej píst(sou v tom takový dirky)takže ho radši taky vyměním.a pod kroužkama mi profukovalo a ten první od zhora byl jakoby k pístu přilepenej takže nejvyšší čas to vyměnit
Datum: 06. prosince 2009 12:44
 jestli ze mas uz vybehanej valec tak to urcite pomuze spis vybrousit..ale vymen krouzky,uvidis jestli to potahne lip..ja kdyz na fichtlovi vymenil krouzky tak se stavel na zadek a predtim sem nevyjel ani kopecek na dvojku  urcite je to znat!!
Datum: 06. prosince 2009 12:41
 zdravím,chci se zeptat:mám čz 175/450 a při vyšších otáčkách mi zvoní a vybruje v motoru nevíte v čem by mohla být chyba? a co bych měl případně vymněnit?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 21:56
 mam tu samou radu jako zajic,hlavne zadni spodni sroub rad vypadava(nani na ocich a nevsimnes si ze chyby).me chybel a taky mi to vybrovalo,kdyz sem ho tam dal tak to bylo bez problemu
Datum: 05. prosince 2009 21:56
 mam presne ten samej motor jako ty,a vybruje mi to jako pra*e..taky sem koukal jestli neni volna klika nebo ojnice ale vsechno je ok..jo a pro jistotu zkontroluj jestli mas utazeny vsechny srouby,hlavne ty co drzej motor k ramu
Datum: 05. prosince 2009 21:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to bude někde v motoru(píst,čep,ojnice)fakt nevím
Datum: 05. prosince 2009 21:51
 vibrace a zvinivy zkuk je pro ČZ typický...ale pokud to mos zvoní tak se podívek jestli neni moc volné šoupátko.
Datum: 05. prosince 2009 21:43
 zdravím DRACI,neví někdo jak se dá sundat(staré) a nasadit(nové) ojniční bronzové pouzdro v ojnici,předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 21:40
 to musis zkusit jestli to ma vuli...
Datum: 05. prosince 2009 21:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a má to cenu kupovat nový nebo se to moc nevymačkává(protože mi motor při vyšších otáčkách zvoní tak hledám závadu
Datum: 05. prosince 2009 21:17
 to nejde,protoze kazdej pistni cep je jinej,stejne tak kazdy ojnicni oko je jiny...takze po nalisovani by to stejnak nesedelo...
Datum: 05. prosince 2009 21:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 škoda že neprodávají rovnou už vystružené pouzdro
Datum: 05. prosince 2009 20:56
 je to dost presna prace,kdyz to udelas blbe tak tam mas znova vuli....
Datum: 05. prosince 2009 20:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to musí být asi hodně přesná práce
Datum: 05. prosince 2009 20:47
 vystruzit!v autodilnach to dneska uz moc nemivaji,spis nekde u zamecnika,nebo soustruznici to taky mivaji...,ale nevim jestli ti to nekdo puci,neni to zrovna levny....
Datum: 05. prosince 2009 20:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha a dé se to někde v autodílně vysoustružit?
Datum: 05. prosince 2009 20:36
 ne vysoustruzit,ale vystruzit!,musis napred do futro nalisovat a zkusit jestli tam de pistni cep(asi nepude),potom tedy musis vzit stavitelnej vystruznik a postupne ubirat az se tam ten cep lehce vleze...
Datum: 05. prosince 2009 20:34
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a když už tam budu mít nové poudro tak ho nemusím nějak vysoustružit kvůli pístnímu čepu?
Datum: 05. prosince 2009 20:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dobrej nápad
Datum: 05. prosince 2009 20:29
 ja upravil platek z pilky na zelezo aby se vlezl do futra a to futro rozrezal...,nechtelo se mi do toho mlatit
Datum: 05. prosince 2009 20:22
 Najdeš šroub kterým by je dalo puzdro vybouchnout.De to i trohlářskou svorkou a pomocí toho šroubu a velké matky(neo něčeho takovího) kterou dáš na druhopu stranu ojnice aby ti do toho to pouzdro v jelo .Nahřaješ to led lampou nebo něčím a vyťukneš ho.NOvé pouzdro dáš do mrazáku na 15 minut ojnici nahřaješ  řineseš si to pouzdo a truhlářskou svorkou ho nalisuješ nebo ho tam naťukáš samozřejně mezi pozdro a kladívko si dej kus dřeva !!!!!ale při buchání můžeš poškodit nějak ojnici tak to dělej rači trohlářskou svorkou
Datum: 05. prosince 2009 20:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotaz kdy mam udělat zase nový výbrus ja dlouho vydrží?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 22:37
 Záleží na tobě jak to budeš zajíždět. Mně vydržel válec 38000km a to jsme na fichtlu jezdili dva......... Jinak to chce dobrej olej,dneska máš z čeho vybírat. Ted' mažu Shell Advance xs 2t. Zatim dobrý.....
Datum: 07. prosince 2009 22:37
 já sám si myslím tak tisíc kylometrů pak je zralej na novi vybrus
Datum: 06. prosince 2009 11:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co to placate to vydrzi vic nez 10 000 ja mam najeto prez 4000 na pionyru a vevalci takovy skrabanecky nepatrny vubec nezmizeli a krouzky neubyly takze myslim ze to na castrol vydrzi 50 000 km v pohode mozna i krouzky ale valec urcite
Datum: 05. prosince 2009 19:11
Jméno: Hejča
IP: uživatel4734
 To se nedá říct,jak dlouho ti vydrží.Když necháš dát válec na výbrus a potom na něj nebudeš jezdit,vydrží opravdu nečekaně dlouho  .Záleží,jestli máš seriovej nebo upravenej motor,kde jezdíš.Jaký používáš benzín,jaký olej,jestli používáš vzduchový filtr a jakým stylem jezdíš a jakým stylem to zajedeš.jak budeš měnit kroužky a píst atd..Výbrus ti může vydržet klidně 1km a nebo i XXXXX Km.Záleží opravdu jen na tobě jak se k tomu budeš chovat.Radím po vyhonování válce pořádně vyčistit,aby tam nebyli žádné špóny.Také je dobré pilníčkem a nebo frézkou srazit hrany kanálů=předejít zbytečnému přidírání,nebo dokonce i zadření.Zajížděj to ze začátku spíše po rovinách a kontroluj válec aby se nepřehříval.Ze začátku dávej radši víc oleje než normálně,Množství ti neřeknu protože nevím jaký máš stroj,jestli máš na ojnici jehlové ložisko a nebo kluzné(futro),jestli máš bežný motor a nebo upravený.
Datum: 05. prosince 2009 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 Výbrus by mel vydrzet pomerne dlouho....... minimalne 10 000km......spise víc..i 20 000.....ale pokud se ti to uz od vybrusu pridira od spatneho oleje a nebo kvuli chude smesi,tak to treba vydrzi jen 2000 a je odrbanej jak prase........
Datum: 05. prosince 2009 12:40
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 05. prosince 2009 12:06
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 20 000 km
Datum: 05. prosince 2009 11:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to ti niko neřekne....strašně záleží jak se k tomu budeš chovat při zajíždění (i potom v běžnym provozu) a jakej olej budeš jezdit....
Datum: 05. prosince 2009 10:37
 Vím, že jsme se tu už pár krát bavili o Stejskalově kitu (5,5 HP), ale jedem kámoš mi říkal, že by se musela tak zhruba 1X za rok dělat repas kliky. Co je na tom pravdy? Motor je po GO a tak přemýšlím o tomto vylepšení! Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 19:44
 Jewstli je klika v pohoa nemá nikde vůly nebo jenom malou ..tak můžeš v pohodě požít ale míň jak 33:1 i po záběhu nemaž
Datum: 05. prosince 2009 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já právě mám kliku orig. A dávat dalších 600 kč se mi moc nechce ta ojnici CKR. tak právě se ptám jestli by to pouzdro vydrželo, klika atd.?
Datum: 05. prosince 2009 17:15
 Stando já vím že to tak stejsky psal ...já tam mám origoš výfuk ale přeba v terénu(na polnacce) mě 2 v tehglenc těch otáčkách prostě nechytne a otáčky dou dolů a však na sinici se toto nedělje potože při řazení nestihnou otáčky jít tolik dolů.A s tím výfukem si budu muset ještě pohrát sice je minimálně upravený (jen navrtány do těch tlumítek pár malých dir pro lepší únik z válce)ale tím to není je to spíš tím že my odešlo těsnění na válci a mez kolemem a vyfukem.
Datum: 05. prosince 2009 14:07
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 Pro Marek S. : Normalni motor po GO to bez problému vydrží....nijake razantni opotrebovani motoru bych necekal......ale rozhodne bych na spojku pouzil Ferodo a na ojnici jehly a urcite bych mazal aspon tim TSF,ale takovej Motul 510 je o 20,- drazsi a je to polosyntetika a bylo by to este lepsi......do skoro seriovyho fichtla je zbytecny lejt plnou syntetiku......
Datum: 05. prosince 2009 12:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 honza73 ® : O tvym problemu psal uz stejsky reakce v prilozenem dokumentu na strankach......mas nevhodny vyfuk......originalni výfuk touto nectností netrpí a nenaladeny Hikone tu díru jen zvetsuje.........
Datum: 05. prosince 2009 12:27
 Já tu sadu mám ...motor po go jede skvele žádný problém akorát mě troška števe když jedu na 1 vytočím to nna max a pak tam kopnu 2 tak muím chvilu počkat nee se to dostane k razantnímu zrychlení.řekl bych že když mám motor v porádku klika nehází apod tak nemusíš ani dělat go vydrží to.MAžu castrol 2t a zjistil sem že je nic moc tak ho tedka dojezdím a hledám nějaký dobrý mirerál.
Datum: 05. prosince 2009 11:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 něco by to vydržet mělo, zaležá na použitých dílech, ale samozřejmě trochu mín než origo
Datum: 05. prosince 2009 10:38
 Cau já zase tolik peněz nemám, abych tam lil plnou sintetiku. Mažu to TSF 1:40. Právě jde o to, aby zvládla ty otáčky.... Když ten fik normálně točí okolo 7000 ot/min a najednou bude točit cca 9500 ot/min tak aby to vydrželo
Datum: 05. prosince 2009 10:26
 stejsky dava snizenou hlavu 5,6ml to neni nejak hodne klika ti vydrzi bez problelu..
Datum: 05. prosince 2009 10:25
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Klika se ti nevyběhá když to všecko pořádně zaběhneš díky tomu že de do motoru bohatší směs tak tak se to skvěle maže když sem zkoušel svoji upravu stejnou jako od setejskala tak sem ten motor totálně kur....il a prostě sem zkoušel vlastnosti a co všecko vydrží ten motor se možná o něco více hřál ale když sem potom přijel domu sundal válec tak píst měl na sobě silný povrch mastného filmu a klika ,jako kdyby byla namočená v oleji prostě nádherně namazaná a to sem mazal jen obyč m2t myslim že by motor po záběhu neměl mít problémy z mých zkušeností.....
maž to plnou sintetikou už od začátku a najeď na tom 1500km
Datum: 05. prosince 2009 9:56
 zdar ma nekdo adresu na upravu kanalu na fichtla od marka nechci nespokojenost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 22:01
 Souhlas s vámi-Stejsky je super chlap!!! A hlavně to co dělá tak tomu rozumí........
Datum: 07. prosince 2009 22:01
Jméno: gori
IP: uživatel8144
 cus mate pravdu stejskal vie co robi ale necakaj od tej jeho cestovnej upravy extrem vykon ide to fajne ale na spicku to zdaleka nema!
Datum: 05. prosince 2009 15:56
 se přidám rozhodně ano ber to od stejskyho
Datum: 05. prosince 2009 11:48
 Ano, a právě už to jednání napoví o člověku dost. Takže pokud váháte, jestli si nechat udělat cestovní úpravu od Stejskyho, tak já říkám ANO !
Datum: 05. prosince 2009 11:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Stejskal je fakt super! Jednání je s ním výborný, a hlavně tomu rozumí a baví ho to dělat s motorama!
Datum: 05. prosince 2009 8:52
 tak doufam ze to bude dobreeee
Datum: 05. prosince 2009 0:22
 ondrash: Dopadne to tak jako vždycky. Stejsky je prostě borec.  A kdo říká že ne, tak z něj mluví závist.
Datum: 04. prosince 2009 23:18
 ja sjem ted v pondeli posilal stejskymu valec tak uvidim jak to dopadne
Datum: 04. prosince 2009 22:49
 od marka neporučuju..radši stejskyho
Datum: 04. prosince 2009 22:24
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 Chtěl bych se zeptat jeslti se zajíždí nový píst ? Popřípadě jak a na co si mám dát pozor a jiné rady....valec má 4.výbrus zajetý je,mám pouze nový pist...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 18:53
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Ahoj musíš dávat pozor aby se ten píst nezadrhl musíš jezdit pomaleji ne moc na vysoké otáčky a najezdit hodnw kilometrů kolik se najezdit má
Datum: 05. prosince 2009 18:53
 kroužky se zajíždej cca 50-100 km...poznáš to tak že po 5 kilometrovej jízdě dáš ruku na převodovku a musíš ji tam bezproblémově udržet,jakmile neudržíš kroužky nejsou zajetý
Datum: 04. prosince 2009 22:36
 to nwm ja totiz jeste nezajizdel.
Datum: 04. prosince 2009 22:06
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 no a kolik mam najet km nez budu moct vyuzivat plnej vykon motoru ?
Datum: 04. prosince 2009 22:05
 tak krouzky se zajizdej ale ten pist nwm.
Datum: 04. prosince 2009 22:03
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 krouzky jsou taky novy
Datum: 04. prosince 2009 22:02
 Jo ja si nevsim ze tam mas napsany pist tak pist nevim ale krouzky jo
Datum: 04. prosince 2009 22:01
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 a jak dlouho ? nebo spis kolik km mam takhle najet ? j epravd az epo prvnim nastartovani se ma motor nechat pul hodny bezet na volnobeh ? =-O
Datum: 04. prosince 2009 22:00
 Ano nový píst se zajíždí a když ho zajíždíš tak ho nesmíš zas etak honit musis jezdit docela pomalu a hlavně lepší někde na silnici né někde po louce a když ředíš benzín s olejem tak davej víc oleje kdyz zajizdis.
Datum: 04. prosince 2009 21:49
 Čus draci! Musím vyměnit bronzové pouzdro v ojnici,ale... Čep se do pouzdra nevejde, na netu jsem se dočetl, že to musím protáhnout stavitelným výstružníkem, jenže ten já nemám. Jde to pouzdro rozšířit i nějak jinak v domácích podmínkách???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 11:51
 JAk už sem to tady jednou psal s tim vrtákem je to risk ,,,protože se může seknout a pouzdro se ti protočí ...můj případ...tedka mám jehly
Datum: 05. prosince 2009 11:51
Jméno: Martin
IP: uživatel7907
 pokud seženeš výstružník a nikdy s to nedělal tak to bude asi stejné jako když to uděláš vrtákem ale když budeš mít dobrý vrták přesně na míru a pevný svěrák k vrtačce (stojanové) tak to uděláš také jen vrtej pomalu
Datum: 04. prosince 2009 22:10
 Nic nevrtej fakt si sežen výstružník ,nebo to dej nekomu at ti to nim udela.Bez teho to neuděláš
Datum: 04. prosince 2009 21:13
 to to zkusit normalne sproste provrtat?
Datum: 04. prosince 2009 20:17
 fakt se poptej po tom vystruzniku zprasit by si to mozna mohl i smirklem, ale nikdy to neudelas tak presny
Datum: 04. prosince 2009 20:13
 tak já sem to taky dělal tim stavitelnym vystružnikem 14kou a neměl sem ho tak sem musel obejít celou dědinu a pak sem to teda zehnal
Datum: 04. prosince 2009 20:06
Jméno: Smajdi
IP: uživatel8106
 Čest draci potrřeboval bych takou nemalou radu.chtěl bych vědět jestli mužu tuto kliku http://shop.motomaxsro.cz/cz-detail-911.html dat do motoru jawa 250/353 ........toto psal smajdi IP: uživatel5475 trochu niz,ale rozhodilo to pokec,tak sem to smazal.....sry....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 22:41
 Ruku do ohně za to taky nedám, ale mám takový dojem že na kývačku jí použít můžeš, ale musíš dát taky píst z panelky kvůli většímu čepu, radši se na to ještě přeptej na jawamania.info
Datum: 03. prosince 2009 22:41
 Predtim ti nikdo neodpovedel,tak proto sem si dovolil to smazat.....ja osobne bych ti rád poradil,ale nevim........myslim ze klika z kejvací a z panelu je stejná,takze asi i ojnice....ale ruku do ohne bych za to nedal.....
Datum: 03. prosince 2009 22:14
Jméno: petr
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 22:16
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hehe  co nadelas,
Datum: 04. prosince 2009 22:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8130
Datum: 04. prosince 2009 15:24
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 milí stedneska joo večír je
Datum: 03. prosince 2009 20:17
 den? jjá myslel že je už večer
Datum: 03. prosince 2009 20:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuješ něco?????
Datum: 03. prosince 2009 20:06
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Potřebuju radu, mám mosguito a trochu mi něco začíná zvonit nebo cinkat v motoru, motor má zatím najeýjch 34tis. bez oprav - mimo spojkových lamel, ale teď se to už asi začíná nějak ..., pač známej mi říkal, že to je na výbrus nebo co.. Nevíte kde to v Pardubickým kraji dělaj nebo tak něco.. v životě jsem nic takovýho nedělal.. mám to od novoty a pořád to jezdilo, takže o opravnách nemám ani ponětí. Nebo myslíte, že s tím můžu jezdit dál, táhne to pořád pěkně, jen to v těch vysokej otáčkách začíná zvonit.. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 18:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prvním rokem na stavebku
Datum: 04. prosince 2009 18:27
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 péro na jakou tam chodíš školu???
Datum: 04. prosince 2009 6:49
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 dokat to tahne a jede to dobre tak to neres a nech to bejt.. kdyz rikas ze to zvoni jen ve vysokých.. to muze bejt klidne jen čep. potom kdyby ti to jezdilo uz spatne a netahlo to tak to muzes dat na ten vybrus
Datum: 03. prosince 2009 21:49
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 A co myslíš, můžu s tím ještě jezdit? Zvoní to jen slabounce, při jízdě vůbec.. co myslíš.. kdybych to nechal a počkal až budu mít najeto třeba 40tis. to by mohlo dát, ne? Moc se mi do toho nechce investovat. jezdím na tom jen do práce..
Datum: 03. prosince 2009 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 heej do mejta jezdím každý den do školy  a v chrudimi to dělají (u havla) u městskýho úřadu kdyžtak mu napiš meila myslím že má motohavel@seznam.cz
Datum: 03. prosince 2009 19:56
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Jsem z Vysokého Mýta.. A v Chrudimi kde přesně?? Dík..
Datum: 03. prosince 2009 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odkud jsi? já jsem z pardubického kraje a výbrusy dělaj v chrudimi kdyžtak napiš na icq : 463310564
Datum: 03. prosince 2009 19:15
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 Čau,mám pionýrka po výbrusu a ve vysokých otáčkám mě to jakdyby padá....chtěl bych se zeptat, jestli je to tím výbrusem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 18:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kua po vybrusu skousi otacky  zajizdej to poctive 1500 km na m2t 1:25 a pak muzes prejit na lepsi olej a nebo pouzivat dal m2t 1:33. Jestli to budes trapit tak pocitej ze si znicis loziska na klice a uz to nikdy nepojede pridres je karbonem jako ja kdyz jsem skosel kolik jede s novejma krouzkama a muzes pak pulit motor
Datum: 03. prosince 2009 18:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud to máš po výbrusu, tak jezdi tak 200-300 km (nejmíň) na malé otáčky, hodně maž a jehlu na 3. zářez!!! Pokud máš 2 kroužkáč tak stačí těch 400 km, ale pokud 3 kroužkáč, tak to je mnohohem více km. Jak říkám, alespoň těch 300 km!
Datum: 03. prosince 2009 18:35
 To je taky nápad jezdit po výbrusu ve vysokých otáčkách....*175*
Datum: 03. prosince 2009 17:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je normlani po vybrusu pockej tak 50 km pist se uvolni a bude to ok
Datum: 03. prosince 2009 17:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čus draci potřebuju poradit co mam udělat když si chcu na aukru koupit motorku kde tam neni kontakt na prodávajícího a je ta cena co je tam u toho konečná?jako jestli ju mužu už koupit za tu cenu která tam je u toho díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 14:24
 aukro.cz sou aukce takze pokud tam neni cena "Kup ted" tak ta cena vetsinou nebejva konecna a musis pockat do konce aukce a samozrejme aukci vyhrat. pak by si mel kontaktovat prodejce
Datum: 03. prosince 2009 14:24
 Čau draci, jak sundám píst, hledal jsem ,ale nikde jsem nenašel návod... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 15:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kde?
Datum: 03. prosince 2009 15:48
 Už jsem to našel
Datum: 03. prosince 2009 10:57
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mužete minapsat nejake stranky s prodejem motorek díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 21:18
 aukro, i-veteran, hyper inzerce, bazos, motoinzerce , tipmoto
Datum: 02. prosince 2009 21:18
Datum: 02. prosince 2009 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 www.motoinzerce.cz
Datum: 02. prosince 2009 21:05
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dobrý den mam dotaz myslíte že mam koupit čz 175 je nepojízdná popřípadě co se u nich nejvíce kazí a jestli seženu díly.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:11
 zapalko z pareza tam uz mam  jinak rady beru sem s nima  budu jenom rad
Datum: 02. prosince 2009 20:11
 jak rika kolecko - dobijeni jinak nesmrtelnej stroj jinak na kros (a tim te k nicemu nenavadim  ) je dobry nacpat tam zapalko z pionyra
Datum: 02. prosince 2009 20:07
 ja mam predelanou kejvu do krosu (uz sem ji koupil zkurvenou tak prosim zadny narazky  ) a jede nadherne,jestli ti de o to tak muzu jenom doporucit...
Datum: 02. prosince 2009 20:03
 Mně jeden nabízel ČZ 175 477 s papírama výměnou za babetu. A mně se hrozně nelíbí, tak jsem ji nevzal.
Datum: 02. prosince 2009 19:40
 zalezi ktera 175,ale obecne je to dobíjení,jinak sou věčný
Datum: 02. prosince 2009 19:35
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8109
 Jak to, že některá klikovka pro Pionýra má setrvačníky pro ojniční čep s průměrem 20mm a některá na cca 17.5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 10:05
 jen bych upřesnil že ty čepy mají pruměr 16,18mm a 20,18mm  ) obecně je to tak že co má menší pístní čep (10mm) tak má i menší ojniční čep(16,18). ovšem existují i vylímky a jsou to takový paskvily co mají v ojnici půlenou otevřenou klec.
Datum: 02. ledna 2010 10:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 protoze nektery ty "novy" klikovky sou z 05
Datum: 02. prosince 2009 21:21
 hele prid na icq
Datum: 02. prosince 2009 18:19
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8109
 Právě že jsem viděl nový klikovky a některý maj 20, některý míň...
Datum: 02. prosince 2009 18:13
 mozna ze typy 550 a 555 maji mensi,a novejsi typy maji tech 20mm,ale to jenom tak hadam...
Datum: 02. prosince 2009 17:48
Jméno: argo
IP: uživatel7941
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 15:22
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak mi dej když chceš fotku te 05
Datum: 03. prosince 2009 15:22
 Ano mám.....mam ICQ i QIP i Skype,ale taky mám mail
Datum: 02. prosince 2009 21:23
Datum: 02. prosince 2009 21:21
Datum: 02. prosince 2009 20:56
Datum: 02. prosince 2009 20:48
 ano, standa ma icq...
Datum: 02. prosince 2009 17:51
Datum: 02. prosince 2009 16:34
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ahoj mam dotaz mam pionýra 05 a nevím jestli je sport má hmotnost 65kg,otáčky 3/6000,rok výroby 1963 mužete mi řict jestli mam sport
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 15:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kurvi si 20 tech je jak nasrano a ne 05...
Datum: 02. prosince 2009 15:37
 upraveny...je mi to jasny,pokus o ,,cross''...takze bud urizlej plech a nebo sundanej,sedlo privazany k nadrzi a zbytek puvodni motorky natrenej stetkou..proc si na to kurveni nekupujete uz zkurveny fichtly?
Datum: 02. prosince 2009 15:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kurva měl jsem to v puvodnim stavu ale už to mam upravené plechy vyhozené ale mam fotklu puvodního stavu dej mi icq
Datum: 02. prosince 2009 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 Ty jo rok 1963 je nejkrásnejsi typ 05 Standart......ano sportky se delali jen na vyvoz a jen roky 65-66......hlavne to prosim nebastli......tenhle model je krásnej.....predni blatnik jako 555,stojánek jako 555,vidle s maznicema,revmaplechy jen na 2 srouby pod krkem+proli kolem krku jako deluxka,kola s vnitrni reakci brzdy jako 555,výfuk s objímkou,karbec ze stadiona S22 s hlinikovym sánim,zamek na dekliku,motor se zebrovanim,prevodovka z 555,klika jako v 555......je to pecka....važ si ho!! je jich málo!! Uka foto prosim
Datum: 02. prosince 2009 14:55
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 ale jenom co vím tak 05sport se zaclo delat v roce 65 a nevim o tom ze 63..
Datum: 02. prosince 2009 14:32
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Cau mas icq?mam 05sport muzem pokecat nebo tak  tady moje 449917496
Datum: 02. prosince 2009 14:30
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html
Datum: 02. prosince 2009 14:28
 A má ty přední obludný plechy na nohy? Jestli ne, je to sport.
Datum: 02. prosince 2009 14:23
|



|