slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hecas      IP: uživatel8149    
čau,kolik motohodin se musí zajíždět moto s výbrusem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zhruba na 30km/h..proste na nevytocenou trojku..
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Achjo:-D ..... tak reknite aspon priblizne plosíím kolik to je motohodin...Kdyz bych si to chtel pocitat sam..tak by se to dalo priblizne vypocitat i tak ze by se by se to spocitalo jako kolik hodin trvna treba 100 km pak to vynasobit a vyslo by to...Nenudí se nekdo?:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
motor(výbrus) se zajíždí tak dlouho,az se povolí,ale nesmi se pretezovat,aby se to neraflo......doba je to individuální....zalezi na oleji,tesnosti dílů a tesnosti výbrusu......dvoukrouzkove pisty s normalnim vybrusem se zajizdi bezne 500-600km ......3 krouzkové písty 1200-1500km(nebo aspon těsnej 8.vybrus-sada).....závodní jednokruhy s volnym vybrusem,srazenyma hranama a kvalitnim olejem tak 100km......
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seneda rict jak dlouho se to bude zabihat...,zalezi na oleji,zpusobu jizdy,na motoru...ja kdyz zajizdim tak jednou za cas kouknu pod hlavu jak je to zabehnuty...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A kolik tech motohodin?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1500 km je málo. Aspoň těch 2000 - 2500km
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
na M2T 1500 km zhruba a na 2T to bude trvat este dyl
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: hecas      IP: uživatel8149    
tak km no
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechceš radši v kilometrech ? V hodinách záleží kolik najdeš apod.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co je lepší na zajetí když mám novej výbrus,mám to brát do vyšších otáček,nebo do menších otáček a více řadit na vyšší převodové stupně.vím že to tu furt řešíte ale neviznám se v tomv tak se radši taky zeptám,za zeptání nic nedám,nechci si hned zadřít motor.DÍKY ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Motoru nevadí vyšší otáčky,ale musí se točit nalehko,tj,včas přeřadit,a ne to dřít nadoraz do kopce.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ne nesmi se to dusit to by mel kazdej vedet a nedela to dobre ani zabehnutymu motoru i kdyz ne tolik
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,chci poradit.možná budu rozebírat motor(nevím v jakém stavu jsou utažené šrouby).Máte nějaké zkušenosti se šroubama které drží a nejdou povolit?(nejhorší je že se dříve vyráběli šrouby na ploché šroubováky a čím více chcete vymontovat šroub,tak tím více to nejde a hlavička na šroubu se zničí a bak je to v .....)možná namazat olejem.určitě se vám to stalo(jawy taky nejsou nejmladší:-Panelky,kývačky,pionýry)DÍKY ZA RADY!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Přes ocelovou tyčku o průměru hlavy ránu kladivem,potom nabroušeným šroubovákem povolit(ne nějakým osmekaným kopytem)a pak jsem všechny šrouby vyměnil za imbusy.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8162    
JÁ JSEM TO NA 21 ODVRTAL A KDYŽ JSEM SUNDAL KARET TAK JSEM ŠROUBY VYTOČIL RUKOU
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
někdy to je tou vrtačkou rychlejší než se mordovat se šroubovákem :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v první řadě správný šroubovák,žádné kopyto.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi na tohle je rázový šroubovák,stojí to cca 400kc,je to presne na tyhle pripady,druhou alternativou je uderovy sroubovak,to je ten co ma drik protazeny skrz rukojet,takze se do nej da bouchnout kladivem,tenhle sroubovak nasadis do drazky a prastis kladivem,potom povolit pude,kdyby nesel tak vem sroubovak s sestihranym drikem,kretej se da chytnout plochym stranovym klicem,potom uz je jedine moznost vzit vrtacku a odvrtat
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvne tomu dej delo kladivem a az pak zacni povolovat ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,mám novej výbrus a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Ja jsem prvních 100 kilometrů neprotáčel motor víc jak na pul plynu a nejel víc jak 40. Pak už jsem se na zajíždění vykašlal a už jsem to hnal do plných otáček. Ted ho mam uz zajetý a letí to jako drak.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Stando a SaGy s tímto souhlasím a to doslova.Lépe už to stejně nikdo nenapíše!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Chjo:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Zdarec, souhlasím se Standou, ještě to upřesnil... jak motor zvadne, začíná se tím pádem přehřívat a je potřeba vypnout, počkat až zchládne a valit dál. Tak ať úspěšně zajedeš ;-) Pamatuj kdo maže, ten jede radši vždycky víc, než míň ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
Jak my máme vědět,jak dlouho se ma zajizdet tvuj valec Denzilku,kterej ti udelal Wobby...co??.....to by ti mel rict on jak je tesnej výbrus a jak dlouho zajizdet....taky nevim kolik tam mas krouzků,jestli mas srazeny hrany kanálů a nebo ne atd.....pokud to máš volný a dobrej olej,tak by treba stacilo zajizdet tejden intenzivně a hlavne víc mazat......rekneme 100-200km .... SaGy to rekl moc hezky,ale vám jak nekdo rekne - točit,nedusit! tak pujde motor furt jen pod plnym,protoze bude línej.......ono je docela tezky nekomu kdo nemá cit a zkusenost vysvetlit,ze motor se zajizdi dokud se nepovolí........na to nepotrebujes ani tachometr ani pocitadlo motohodin......a jak pise Postul....vadne-vypínam,chladim.....nechce do kopce,podrazuju pridavam plyn......je krásná rovinka,jedu na 3,jentak bublačka 40-50.....idealni je prvni kilometry najezdit po rovine....ale zásadně nepřetáčet motor!! No on by ti to píst vysvetlil:-D:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Plííís
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč si nikdo nepřecte návod k obsluze?jedu lehce víc mažu,nedrtím to jak to začne vadnout vypínám
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Pls kolik motohodin to trva...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je na tobě.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
tak co le lepší,mám točit motor hned od začátku nebo ho mám dost šetřit v nízkých otáčkách a řadit vyšší stupně
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já souhlasím se SaGym. Jak se budete chovat k motoru při záběhu, tak se on potom bude chovat k vám. Když ho budete držet v otáčkách, vzniknou větší vůle, bude to víc točit, pojede to víc. Když ho budete držet v nízkých, tak pujde pěkně od spodu, vyjedete kdejakej kopec za 3, ale na rovince zase takovej machr nebudete. ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a jak,já v tom mám zmatek,každej píše nějakou jinou radu a nerad bych něco zbabral:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A vite zhuba kolik motohodin ten vybrus trva?Nemam moznost jak zmerit kilometry ale meric otacek a motohodin mam..
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten olej dělá mezi válcem a pístem tenkou vrstu. Ale ten výbrus je vevnitř mikroskopicky hrbolatej(vyhladí se po těch 2000km) a proto se třením píst více zahřívá. A když se píst ohřeje natolik(zvětší rozměr), že vytlačí tu vrstvu oleje, klouže kov po kovu a zase se zvětší teplota až se ten píst zvětší tak moc, že je ve válci nepohyblivej.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
TO herrbode... čistá blbost co tu píšeš... prvních 1000 Km nejezdit víc než půl plynu xD To sů také hlody chlapci od vás... já už jsem zajížděl tolik motorů a nic jsem nikdy nezadřel... jediné, co je důležité NEDUSIT MOTOR!! KDYŽ TO JE PO VÝBRUSU! Třeba když jedeš na 2jku, dáš za 3 v nějakém kopečku a držíš plyn a motor ne a ne se roztáhnout, pak to zadřeš!! Protože motor strašně tlačí, ale málo maže!! Samozřejmně taky nepřetáčet motor, když to máš první kilometry... No a když budeš jezdit jak ti radí pan "odborník" že nejezdit prvních 1000 Km víc jak na půl plynu tak to pak uvidíš, jak ti to pak pojede. Ono se vám to možná nebude líbit, ale jak si ten válec po výbrusu zajedete (nepůjdeš přes půl plynu) tak ti to i bude jezdit jak budeš mět "zajeto" do otáček to bude líné... prostě laicky řečeno, jak si zajedeš, tak to budeš mít. A hlavně: lepší motor podržet v otáčkách, než ho dusit. Samozřejmně lepší mazat, nejlíp 1:30. A na dobré zajetí ti stačí 500 km, po 1000 km máš už až až zajeto.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a kvůli čemu se to zadrhne.zajímalo by mě to.moc tomu nerozumím
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře si vyděláš. Když to bude na skorozadření, uslyšíš cinkání a když se na to cinkání vyprdneš a pojedeš dál, za chvíli půjdeš k zemi, protože se ti píst zadrhne ve válci....
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a nestačilo by to třeba zajezdit cca 150km?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš to zadřít...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a co se stane když za ní budu brát už od prvního kilometru (když už budu mítř novej výbrus?)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale po poli zase pojede vetsinou na vysoky otacky...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky jezdím po polňačce. Ale zase to ber tak, že po poli víc jak těch 50km/h stejně asi těžko pojedeš.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo když jsem jezdil ještě po polnačkách tak jsem si výbrus taky nechtěl dělat :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proto ja si vybrus delat nechci a budu schanet zajetej valec :-D az teda ten muj bude na onom svete :-D taky nemam kde zajet,fichtl bez papiru na pole...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
tak to sem se měl na ten výbrus vykašlat,jezdím na motorce na polňačce a nevím kde tam najezdím 1500km za 1sezónu.KAŽDOPÁDNĚ PIŠTE DÁL
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Zajizdi se 1500-2000km,prvnich 1000km nejezdit vic jak na pul plynu,mazej nakejch 1:25
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nahříváte píst? Čep dám do mrazáku, ale píst by se měl nějak ohřát. A pak jak se vyndavaj ty drátěný krouřky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdáárek pánové nechci vám do toho kecat ale mnozí z vás tu maji svatou pravdu např Gori-chytry a rozumný návrh jen sem chtěl všem říct že sice když je píst s čepem novej tak ten čep tam jde z těžka ale dostanete ho tam krásně stahováčkem ale! když se potom motor zahřeje při jízdě tak v tom ten čep stejnak cestuje protože hliníková slitina z které je píst se rozpíná více než ocel či litina a zakalená ocel s velice tvrdym povrchem který ten pístní čep má se nerozpíná tolik jako měkkej hliník zákony změny stavu a zachování energie je to jednoduchý jako facka :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud čep nasadíš tak že ho tam prstem zasuneš a není zmražený tak máš v háji pouzdro a to ti pak bude zvonit až se ten válec zahřeje
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
TO kubas: ále pán je "odborník" co? Jo čep musí jít do pístu lehce ale píst musí být nahřátej! Zastudena ho tam nemůžeš narvat, jinak je to špatně. Pak ti čep cestuje a lítá to v pístu. Jasné, když se to ohřeje tak se to roztáhne, ale roztáhne se i píst i čep, takže to lítá pořád ;-) Jejjj co to čtu? hejbat se ti to má v pístu? Odkdy pane odborníku? Odjakživa se píst hejbe v tom futru v ojnici, no představ si to xD V pístu drží napevno a nehejbe se ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co fén? A ty kroužky budou předpokládám mít nějakou správnou polohu, ale to asi uvidím na tom pístu, který tam je teď namontovaný.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: gori      IP: uživatel8329    
na nepouzivam nahrievanie u piesta a capu ale stahovak. .. ale cap daj zmrazit a do vnutra piesta nalej niaku horlavinu a zapal to a nechat to dohoret !
 
 
Datum: 28. prosince 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
pro Pravdu nejsem žadnej magor zmr...... tak o tom něco vym.jestly se ti zdá že kecam tak napřiklad se učastnim zavodu fichtlu a dojiždim kolem čtvrtyho až sestyho mista tak něco otom vym netvrdim že všecno,podivej se na dalši odkazy tam jsou takove nazory že to snad nemyslej snad važně.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 8:34
 
 
 
 
Jméno: pravda      IP: uživatel368    
kubas vubec nemas pravdu do pistu musi cep ztuha jinak kdyz se to ohreje tak se to roztahne a zvoni jako krava mam fakt rad takovihle magory co o tom nic nevi a snazi se radit druhejm
 
 
Datum: 28. prosince 2009 6:49
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
žadny nahřivani čep musi jit do pistu a do futra zasunout lehce rukou při nastartovani se to ohřeje minimalizuje vule za předpokladu že to udelaš spravně když bude vule větši tak ti to bude klepat když to bude na fest tak se ti nebude hejbat pist sjedou se ti pistni kroužky.
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já je chytnu do kleští za ten prostředek a točím s nima a tlačím na ně a ani tam vlezou...hlavně dej bacha at vleze celá to tý drážky
 
 
Datum: 27. prosince 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu to rozebírat poprvé, takže nevím. A ty pojistky se tam normálně vmáčknou?
 
 
Datum: 27. prosince 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v tom futru musí chodit lehce
 
 
Datum: 27. prosince 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A do futra?
 
 
Datum: 27. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čep by hlavně měl jít do pístu nasunout rukou...:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do mikrovlnky kov nepatří !!!
 
 
Datum: 27. prosince 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: add      IP: uživatel6692    
asi bych to dal do trouby jako fakt nedela si srandu ale s mikrovlnkou bych to neskoušel.
 
 
Datum: 27. prosince 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty pojistky vyděláš kleštěma a čep sundej normál stahovákem nebo nějak jinak a až ho tam budeš dávat zpátky tak ho strč do mrazáku aby tam šel líp
 
 
Datum: 27. prosince 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel5173    
Zdravím draci. Na kolik mě tak vyjde komlpetní GO motoru na fíka? Novej výbrus, repas kliky, výměna ložisek a gufer + práce k tomu samozřejmě? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do 3 000,- se vejdes v materiálu a podle náročnosti za práci 500-1000,- ......jinak v servisu se pod 5000,- nedostanes ....jeden chlápek u nás si to nechal zgeneralkovat pres mototechnu a platil 6500,-
 
 
Datum: 27. prosince 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel5173    
No a když to dám někomu udělat, tak na kolik to asi vyjde. Kolik hodin ta generálka tak spolkne času?
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Me vyšla kompletní generálka na 2800. Praci nepocitam,delal jsem si to sam
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tedka tady na krámku stála selá klika nějak 1200 myslím výbrus 560 jak kde ložiska 350 gufera 150 lamely 180 těsnění 80 no nějakýmćh těch 2 500 jak říká manas
 
 
Datum: 27. prosince 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
Zdar draku mě to stálo zhruba 2500,klika 1300,výbrus 500,zbytek ložiska,gufera,těsnění a lamely.práce to nevím dělal jsem si to sám.
 
 
Datum: 27. prosince 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
jak mám vyndat klikovku ... ne vylisovákem ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: dredatej      IP: uživatel7233    
Nahrej kartery na kamnech a tukni do kliky kladivem pres prknyko nebo gumovou palickou
 
 
Datum: 27. prosince 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně jenco :-D:-D mě už to jednou naštvalo tak jsem do toho mlátil gumovým kladívkem a klika se zdá být OK
 
 
Datum: 27. prosince 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ked to delás s gumennim kladivom tak to sa skodi???
 
 
Datum: 27. prosince 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preco? ja ked to delám nikomu inému en hitim kladivo a bum :-D:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
jo takhle ! :-D díky marku pokusim se oto ... zejtra rano distak napisu :-D díky moc
 
 
Datum: 26. prosince 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kámoš si to udělal. Vzal kus pevného kovu. Udělal do něj 2 díry pro šrouby. Ty pak našrouboval do dir po šroubech, do kterých patří šrouby na upevnění svrchního deklu. A normálně utahoval šrouby a normálně ji vylisoval.
 
 
Datum: 26. prosince 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi moc nevi o co tam de
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
no ale ja nevim zaco by se to melo upevnit a jak by to melo fungovat ...
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole ty chceš plánek na kus pásoviny se dvěma dírkama?? :-D OMG
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
no a nemas nejaky planek ??? nevim proste jak na to ? neska uz sem jeden stahovak delal ale bez planku ybch to neudelal nemas neco takovyho ? :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si nenechas poradit,co?to je tak tezky vzit vrtacku, kilner a kus silnejsi pasoviny?staci par minut prace a vylisovak je na svete,hura....
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
nééé fakt :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím největším kladivem :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: J@W@      IP: uživatel5299    
Zdar draci potřeboval bych vědět kde seženu vejířovou hlavu a podkovu do klikovky....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: J@W@      IP: uživatel5299    
No vím že je to blbý dotaz ale nevím kde na něj sehnat kontakt máš ho?
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Od frikulina
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
cus draci tak sem už rozpulim motor (jen díky Vám moc díky !!) zítra nebo až bude čas se pustím do výmeny ložisek ... ale jak sem ho rozpulil tak mi nejde vidnat klikovka a ten strtovaci segment nebo tak neco ... nakopávačku tam jeste mám a taky nevim jak ji sundat ... u mustanga mam nakopavacku na sroubku ale tady je jakýsi klínek tak nevíte co stím moc dekuji cuwec ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpoved mas v me prvni reakci
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: ´MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
no dobre ale tu klikovku teda jak ? :!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten klinek proste vyklepej,a tu klikovku nedoporucuju vyklepavat,ja nejsem zastancem jakejchkoliv triskani do klikovky
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
ale ja tam prave zadnou matku nemám jakoby tam byl jenom takovy klinek ktery nejde vyndat a na tu klikovku nejde jednodusi zpusob ... streba do ni z druhy strany boucnout kladivem :-D nebo necim :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z klinku startpaky povolis matku a o kousek ji odsroubujes,ale musis ji tam nechat,potom do ni kladivkem klepni a klinek vyskoci a ty nakopavacku sundas,a klikovku sindavam vylisovakem,podobnej pripravek jako rozlisovak karteru,akorat pouzitej z druhy strany a s jjinejma dirama tusim
 
 
Datum: 26. prosince 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte někdo icq na někoho, kdo rozumí úpravám válců? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ty si kokos proc bych machroval?Navic se neptal na to jestli ho da ale jestli ho ma takze to opet musim rict-STFU!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
denzilecek zase machruje , zkus se domluvit se Stejskym, osobne ho neznam ale z jeho upravou valce sem se uz potkal a je to povedeny http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
 
 
Datum: 26. prosince 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Frikulin,Woby.Ani jednoho nedam oni by to neschvalili.Soráč :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zdravíčko. Chci se zeptat, neví někdo rozměry labyrintu na čz 450? Žere mi to totiž olej a ja bych ten labyrint nejradši nahradil guferem. A ještě jeden dotaz, chtěl bych dát co nejvíc do původního stavu taky jednu 175, mam k ní ještě starej platnej tp a rozhoduju se jestli nechat původní kerter kterej je u sekundárního kolečka kus ulomenej, ale je původní a souhlasí s číslem v tp, nebo tam dát karter vpořádku, u kterého ovšem nebude číslo souhlasit s tp. (jinak nejde mi o to, aby to prošlo na stk, ale o co nejvíc původní stav) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už sem psal že mi nejde o stk.... a máš u obou tich pincků vymazaný čísla motorů? pokud ne, tak se nedivim... mě nede o to přerazit to číslo, ale mě jde jenom oto, když bych dělal renovaci, tak jestli má nějakej význam nechat původní karter s puvodnim číslem byť není ve 100% stavu, nebo tam dát stav 100% ale už ne původní.... každopádně ted jsou pro mě duležitější rozměry toho labyrintu?!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No dej tam klidně novej..... Vem brusku, to nesedící číslo jemně vyrbuš, pak vem hrubý smirgl, hrubou stranou ho přilož na karter a pohlepej na něj kladivem (vznikou přirozené důlky). Vyraž tam ty čísla co potřebuješ a zamaž to vazelínou a prachem.... Prostě aby to vypadalo co nejvíce přirozeně. K STK chci dotat, že mám 2 fichtly oba na papírech oba po STK a u obou chtěli číslo rámu i motoru. Jeden fichtl má už 3 roky technickou a druhý měl technickou minulý rok na podzim. A u obou to chtěli!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v ČR se mototr bere jako nd a lze prováct výmaz čísla motoru z tp (tušim že za 50Kč)...jinak je ulomenej spodek jakože dole pod řetězem a je bohužel ulomenej i ten závit pro jeden ze tří šroubů co drží spojkový poloautomat.(vyděl jsem to už u více motorů). Já se chci hlavně zeptat, jestli má nějaký smysl nechávat originál karter sice poškozený, ale původní se shodnym číslem.
 
 
Datum: 26. prosince 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v ČR se už motor bere jakonáhradní díl a lze provést výmaz čísla motoru z tp (tušim za 50Kč)
 
 
Datum: 26. prosince 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak k čomu ti budé motorka na značkach keď z ňou neprejdeš na STK? a ako je odlomený ten karter hod foto môžno to až tak vadiť nebude
 
 
Datum: 26. prosince 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem si koupil ten osmý výbrus, co mám udělat s tím válcem? Prej se nějak zvětšuje spalovací prostor v hlavě, srážej se hrany kanálů a návod na výrobu stohaváku pístu by mi taky bodl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já na něj ICW nemám, ale mnoho lidí má! on se ti ozve!
 
 
Datum: 26. prosince 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
550 Kč je skoro škoda. A icq na standu by bylo?
 
 
Datum: 26. prosince 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
to ti řekne Standa. Já myslím, že se musí trochu pohrát s přefukama...... trochu je vybrousit. Zvětšování spalovacího prostoru v hlavě se nedělá..... ztrácíš kompresi ;-). Návod na stahovák je na jawa-50.cz a nebo si ho kup. Ale tady stál myslím 550 kč.
 
 
Datum: 26. prosince 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel5173    
Ahoj. Mám doma starej, festově zadřenej motor z fíka, tak bych chtěl vědět jak co nejlíp dostanu ten píst z válce?? A když bych ten píst dostal ven, tak stačí jen výbrus bo musím udělat celou GO motoru bych pak mohl jezdit? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím pádem dostaneš ven klikovku i s válcem v jednom kuse a bud se ti to povede najak od sebe dostat venku nebo to zahod
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když ti nic nepude tak vytoč šrouby co ti drží hlavu a ten motor pak normálně rozpul
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni se od vejfuku a od karbece jestli tam nemáš zalomený pístní kroužky a kdyžtak je zkus vyrejpnout mě se to už taky stalo dal sem novej píst a kroužky a bylo to v pohodě
 
 
Datum: 25. prosince 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel5173    
Přes dřívko to nejde.. je to tam opravdu narvaný.. Dal mi ho kámoš, že ho v létě zadřel, tak jsem si ho vzal.. každej díl se hodí.. já myslel, že jak bude ten válec podrápanej, tak bych dal výbrus a jezdil bych s ním, ale nevím, jestli to teda neodnesla i klika..:-( nevíte nějakej přípravek, kterej by to rozhejbal??
 
 
Datum: 25. prosince 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
miíloši proč chceš dělat výbrus?
 
 
Datum: 25. prosince 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
sundej hlavu a klepni na pist kladivem pred drivko
 
 
Datum: 25. prosince 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Honza73      IP: uživatel7949    
Nemáte někdo jednoduchej program na výpočet časování výfuk.přepouštěcího a sacoho kanálu ...už ně ty výpočty štvou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiný jednotky ani anglina mi nevadí ...ale myslím v knížce od blaira vzorce na výpočet časování nejsou
 
 
Datum: 26. prosince 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8162    
PROSÍM
 
 
Datum: 25. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Prosím pěkně prosím xD
 
 
Datum: 25. prosince 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar, ty programy jsou na netu, ale většinou placený a english. Přemýšlel jsem, že bych ty Blairovy vzorce hodil do programu-v češtině a metrickejch jednotkách. Ale moc se mi nechce. Jedině že by jste mě všichni hezky prosili :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8312    
nevite kolko by ma vysla GO motora?? bez klukovky a ojnice..lebo tu mam v poriadku...len loziska gufera a tak.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8312    
franc ty si kokot...najprv si to poriadne precitaj a potom tu nadavaj...ja som pisal ze mam klukovku v poriadku..chcem menit len lziska a gufera..
 
 
Datum: 25. prosince 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
to se ti neviplati delat dys bes klikovky gufer lozisek ta si fakt koko_
 
 
Datum: 25. prosince 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
to se ti neviplati delat dys bes klikovky gufer lozisek ta si fakt koko_
 
 
Datum: 25. prosince 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8312    
u nas na slovensku sa predavaju diely na pioniery ovela drahsie ako tu u vas...len za kruzky si odomna pyta 5 euro..
 
 
Datum: 25. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: gozer20      E-mail:      IP: uživatel6673    
aj s v vydrusem do nejkych 1000 kc zalezi bez prace ale pude to i za min ja sem mel na fichtla pistni sada 150 + vybrus 200 kč nove lamely 2 x 75+ mezilamela 35 primarni řetaz 150 + loziska a gufera sada tesneni nejkych do 300 kč
 
 
Datum: 25. prosince 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8312    
asi by to chcelo vsetky loziska aj gufera nove..
 
 
Datum: 25. prosince 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zalezi v jakym to mas stavu
 
 
Datum: 25. prosince 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau kdo z vás má tu UPRAVU OD STEJSKYHO za 2 000:.Napiště jak to jede od spodu lepší než seriovej nebo tak stejně a nebo líp ...?Jezdí nkědo z vás s tím s 13 zubem?Kolik to jede tak když bzde motor po GO lepší ložiska hlavně na klice klika na jehlách ,13zub kolik to může jet ?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Taky přemýšlím že bych si to koupil. Napsal by mi někdo jaká je s upravou spotřeba paliva při max. zatížení a při normální jízdě? Díky
 
 
Datum: 25. prosince 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No s 13 kou se přes 8é dostaneš ...já mám 12 a dostal jsem se na rovince něco okolo 75 možná i trocha víc
 
 
Datum: 25. prosince 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těch 70 - 75 km/h ti to pojede s 12z.
 
 
Datum: 25. prosince 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cau poradim ti jenom to ze to s 13ti zubem pojede tak 70 mozna i 80
 
 
Datum: 25. prosince 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám novej výbrus válce ale ložiska a gufera měnit nebudu a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Nazdar povim ti ze se ma zajizdet tak ze das do benalu 1:25 a nastartujes to a nechas klapkat na volnobeh asi tak 5min!!!!!!A potom vypnes zase nakopnes a opakujes to nekolikrat ale hlavne nepridavej plyn!!! musis mit dobry volnobeh a nechas klapkat 5 min!!!
 
 
Datum: 25. prosince 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8309    
paresne tak :-) :-) :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuri :-D:-D:-D:-D:-D:-D jo jinak kdyz uz neco delas tak to delej poradne :-) vyplati se to,i kvuli tomu dobrymu pocitu ze mas v motoru neco novyho a nebudes se o to muset zase par let starat..
 
 
Datum: 25. prosince 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urobiť výbrus bez GO motora je to isté ako keď sa púoriadne vysereš ale na miesto toaleťaka použiješ šmirgeľ dá sa to ale nieje to ono, radšej zrob GO lebo keď sa ti rosipu ložiska až potom zistíš čo je to za bordel v motore a tak budeš mať po GO na pár rokov svätý pokoj :-D štastné a veselé
 
 
Datum: 25. prosince 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám novej výbrus válce a nechce se mi vyměňovat ložiska a gufera(nemám stahováky na motor),myslíte že novej výbrus mi zničí starý ložiska,a nebo je lepší udělat jenom výbrus než nic.díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 jawa5021: aby vymenil loziska tak rozpulit motor musi.. stahovak si muzes vyrobit doma treba z pasoviny. motor po vybrusu by ti znicit loziska nemel, pokud je nemas nejak extremne stary, nebo vylitany, ale vymenit k tomu loziska je urcite lepsi
 
 
Datum: 25. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahováky nepotřebuješ nahřeješ kartery a opatrně vyklepeš a je to já sem to taky tak udělal.
 
 
Datum: 25. prosince 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
S novyma nejazetyma krozkam asem mel kompresi jak prase ..jak sem je zajel tak ta komprese je mela..ty kouzky netesni..valec je rovnej vybrus ma nedavno zajetej..muze to byt spatnym zajetim krouzku ? na pisti kdyz sem sundal valec mi pripada ze jsou mensi jak obvod pistu... Jeslti nemam koupit novy a zmnova je zajet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já zajízděl poctivě lehce v noci na shell a po 12 000km šly rozeznat honovací stopy
 
 
Datum: 25. prosince 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Mě by jen chlapci zajímalo, jakým stylem to zajíždíte ;-) Pokud to zajíždíte tak jak si myslím, tak se nedivte, že se vám to hned zkurví ;-)
 
 
Datum: 25. prosince 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me sedly krouzky po 1500 km jezdil jsem na lepsi olej tak pomalu sedaly priste budu zajizdet na M2T 50 km je dost malo ale pokud mely kompresi novy tak nechapu proc tetka nemaj nemuzeti to podvukovat pod hlavou??
 
 
Datum: 25. prosince 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak treba spatny krouzky uz od vyroby...tak nwm..
 
 
Datum: 25. prosince 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ne krozky mam presne....ale josu sjety no....nechpau jakto ..zajizdel sem je tech 50 km poamle v klidu mazal jak svina tak nevim... jsou tak 3 tydny stary
 
 
Datum: 25. prosince 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jaky mas znalosti ohledne fichtlu,ale je mozny ze si koupil krouzky na jinej vybrus :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je nekde chyba,sou ty krouzky na spravnej vybrus?nejsou ty krouzky nejak brutalne sjety?nebo nejsou nejakym spusobem vyhraty ze by ztratily svoji pruznost a prestali se roztahovat?
 
 
Datum: 25. prosince 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Kroužky vyndej a dej je samostatně do válce. Když bude mít v zámku vůli větší než 0,5mm, radši ho vyměň.
 
 
Datum: 25. prosince 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
jdou pohyblvy jsou i sundat..jen dkyz je dam do zamku tak neprecnivaji pres obvod pistu chapes ? :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me si je ukazkove zapekl...,pokus se je vyndat a poupravit drazky aby tam krouzky chodily volne, jinak tesnit nebudou
 
 
Datum: 25. prosince 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,myslíte že stačí jenom udělat v motoru výbrus válce a nebo rozpůlit celej motor a vyměnit gufera atd.(a o kolik cca % je to lepší rozdělat celej motor než jen udělat výbrus a stačí jen výbrus?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8300    
z 80% novej vybrus rozmlátí starou volnejsi kliku ......proto se dela celkova oprava motoru.....a kdyz uz vyndavas kliku z bloků a stahujes loziska z kliky,tak neni od veci dát nové....a ty gufera....nema vyznam davat do generalkovanyho motoru stary gufera i kdyz sou treba dobry.....
 
 
Datum: 24. prosince 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli máš kliku a ložiska OK tak stačí jen výbrus...jináč poloviční práce se moc nevyplácí..
 
 
Datum: 24. prosince 2009 20:55
 
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 17:04:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu