Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hecas
IP: uživatel8149
 čau,kolik motohodin se musí zajíždět moto s výbrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:30
 Zhruba na 30km/h..proste na nevytocenou trojku..
Datum: 28. prosince 2009 15:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Achjo  ..... tak reknite aspon priblizne plosíím kolik to je motohodin...Kdyz bych si to chtel pocitat sam..tak by se to dalo priblizne vypocitat i tak ze by se by se to spocitalo jako kolik hodin trvna treba 100 km pak to vynasobit a vyslo by to...Nenudí se nekdo?
Datum: 28. prosince 2009 15:25
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 motor(výbrus) se zajíždí tak dlouho,az se povolí,ale nesmi se pretezovat,aby se to neraflo......doba je to individuální....zalezi na oleji,tesnosti dílů a tesnosti výbrusu......dvoukrouzkove pisty s normalnim vybrusem se zajizdi bezne 500-600km ......3 krouzkové písty 1200-1500km(nebo aspon těsnej 8.vybrus-sada).....závodní jednokruhy s volnym vybrusem,srazenyma hranama a kvalitnim olejem tak 100km......
Datum: 28. prosince 2009 15:13
 to seneda rict jak dlouho se to bude zabihat...,zalezi na oleji,zpusobu jizdy,na motoru...ja kdyz zajizdim tak jednou za cas kouknu pod hlavu jak je to zabehnuty...
Datum: 28. prosince 2009 14:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kolik tech motohodin?
Datum: 28. prosince 2009 14:45
 1500 km je málo. Aspoň těch 2000 - 2500km
Datum: 28. prosince 2009 14:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na M2T 1500 km zhruba a na 2T to bude trvat este dyl
Datum: 28. prosince 2009 14:15
Jméno: hecas
IP: uživatel8149
 tak km no
Datum: 28. prosince 2009 14:09
 nechceš radši v kilometrech ? V hodinách záleží kolik najdeš apod.
Datum: 28. prosince 2009 14:07
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co je lepší na zajetí když mám novej výbrus,mám to brát do vyšších otáček,nebo do menších otáček a více řadit na vyšší převodové stupně.vím že to tu furt řešíte ale neviznám se v tomv tak se radši taky zeptám,za zeptání nic nedám,nechci si hned zadřít motor.DÍKY ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:14
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Motoru nevadí vyšší otáčky,ale musí se točit nalehko,tj,včas přeřadit,a ne to dřít nadoraz do kopce.
Datum: 28. prosince 2009 22:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne nesmi se to dusit to by mel kazdej vedet a nedela to dobre ani zabehnutymu motoru i kdyz ne tolik
Datum: 28. prosince 2009 13:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci poradit.možná budu rozebírat motor(nevím v jakém stavu jsou utažené šrouby).Máte nějaké zkušenosti se šroubama které drží a nejdou povolit?(nejhorší je že se dříve vyráběli šrouby na ploché šroubováky a čím více chcete vymontovat šroub,tak tím více to nejde a hlavička na šroubu se zničí a bak je to v .....)možná namazat olejem.určitě se vám to stalo(jawy taky nejsou nejmladší  anelky,kývačky,pionýry)DÍKY ZA RADY!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:21
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Přes ocelovou tyčku o průměru hlavy ránu kladivem,potom nabroušeným šroubovákem povolit(ne nějakým osmekaným kopytem)a pak jsem všechny šrouby vyměnil za imbusy.
Datum: 28. prosince 2009 22:21
 JÁ JSEM TO NA 21 ODVRTAL A KDYŽ JSEM SUNDAL KARET TAK JSEM ŠROUBY VYTOČIL RUKOU
Datum: 28. prosince 2009 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někdy to je tou vrtačkou rychlejší než se mordovat se šroubovákem
Datum: 28. prosince 2009 14:49
 v první řadě správný šroubovák,žádné kopyto.
Datum: 28. prosince 2009 14:10
 nejlepsi na tohle je rázový šroubovák,stojí to cca 400kc,je to presne na tyhle pripady,druhou alternativou je uderovy sroubovak,to je ten co ma drik protazeny skrz rukojet,takze se do nej da bouchnout kladivem,tenhle sroubovak nasadis do drazky a prastis kladivem,potom povolit pude,kdyby nesel tak vem sroubovak s sestihranym drikem,kretej se da chytnout plochym stranovym klicem,potom uz je jedine moznost vzit vrtacku a odvrtat
Datum: 28. prosince 2009 12:58
 Prvne tomu dej delo kladivem a az pak zacni povolovat
Datum: 28. prosince 2009 12:56
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 20:32
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Ja jsem prvních 100 kilometrů neprotáčel motor víc jak na pul plynu a nejel víc jak 40. Pak už jsem se na zajíždění vykašlal a už jsem to hnal do plných otáček. Ted ho mam uz zajetý a letí to jako drak.
Datum: 30. prosince 2009 20:32
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Stando a SaGy s tímto souhlasím a to doslova.Lépe už to stejně nikdo nenapíše!!!!!!!!!!
Datum: 28. prosince 2009 17:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Chjo
Datum: 28. prosince 2009 17:16
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdarec, souhlasím se Standou, ještě to upřesnil... jak motor zvadne, začíná se tím pádem přehřívat a je potřeba vypnout, počkat až zchládne a valit dál. Tak ať úspěšně zajedeš  Pamatuj kdo maže, ten jede radši vždycky víc, než míň
Datum: 28. prosince 2009 16:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 Jak my máme vědět,jak dlouho se ma zajizdet tvuj valec Denzilku,kterej ti udelal Wobby...co??.....to by ti mel rict on jak je tesnej výbrus a jak dlouho zajizdet....taky nevim kolik tam mas krouzků,jestli mas srazeny hrany kanálů a nebo ne atd.....pokud to máš volný a dobrej olej,tak by treba stacilo zajizdet tejden intenzivně a hlavne víc mazat......rekneme 100-200km .... SaGy to rekl moc hezky,ale vám jak nekdo rekne - točit,nedusit! tak pujde motor furt jen pod plnym,protoze bude línej.......ono je docela tezky nekomu kdo nemá cit a zkusenost vysvetlit,ze motor se zajizdi dokud se nepovolí........na to nepotrebujes ani tachometr ani pocitadlo motohodin......a jak pise Postul....vadne-vypínam,chladim.....nechce do kopce,podrazuju pridavam plyn......je krásná rovinka,jedu na 3,jentak bublačka 40-50.....idealni je prvni kilometry najezdit po rovine....ale zásadně nepřetáčet motor!! No on by ti to píst vysvetlil 
Datum: 28. prosince 2009 15:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Plííís
Datum: 28. prosince 2009 14:46
 proč si nikdo nepřecte návod k obsluze?jedu lehce víc mažu,nedrtím to jak to začne vadnout vypínám
Datum: 28. prosince 2009 14:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pls kolik motohodin to trva...
Datum: 28. prosince 2009 13:22
 To je na tobě.
Datum: 28. prosince 2009 13:09
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 tak co le lepší,mám točit motor hned od začátku nebo ho mám dost šetřit v nízkých otáčkách a řadit vyšší stupně
Datum: 28. prosince 2009 13:05
 Já souhlasím se SaGym. Jak se budete chovat k motoru při záběhu, tak se on potom bude chovat k vám. Když ho budete držet v otáčkách, vzniknou větší vůle, bude to víc točit, pojede to víc. Když ho budete držet v nízkých, tak pujde pěkně od spodu, vyjedete kdejakej kopec za 3, ale na rovince zase takovej machr nebudete.
Datum: 28. prosince 2009 13:00
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a jak,já v tom mám zmatek,každej píše nějakou jinou radu a nerad bych něco zbabral
Datum: 28. prosince 2009 12:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A vite zhuba kolik motohodin ten vybrus trva?Nemam moznost jak zmerit kilometry ale meric otacek a motohodin mam..
Datum: 28. prosince 2009 12:51
 Ten olej dělá mezi válcem a pístem tenkou vrstu. Ale ten výbrus je vevnitř mikroskopicky hrbolatej(vyhladí se po těch 2000km) a proto se třením píst více zahřívá. A když se píst ohřeje natolik(zvětší rozměr), že vytlačí tu vrstvu oleje, klouže kov po kovu a zase se zvětší teplota až se ten píst zvětší tak moc, že je ve válci nepohyblivej.
Datum: 28. prosince 2009 12:41
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 TO herrbode... čistá blbost co tu píšeš... prvních 1000 Km nejezdit víc než půl plynu xD To sů také hlody chlapci od vás... já už jsem zajížděl tolik motorů a nic jsem nikdy nezadřel... jediné, co je důležité NEDUSIT MOTOR!! KDYŽ TO JE PO VÝBRUSU! Třeba když jedeš na 2jku, dáš za 3 v nějakém kopečku a držíš plyn a motor ne a ne se roztáhnout, pak to zadřeš!! Protože motor strašně tlačí, ale málo maže!! Samozřejmně taky nepřetáčet motor, když to máš první kilometry... No a když budeš jezdit jak ti radí pan "odborník" že nejezdit prvních 1000 Km víc jak na půl plynu tak to pak uvidíš, jak ti to pak pojede. Ono se vám to možná nebude líbit, ale jak si ten válec po výbrusu zajedete (nepůjdeš přes půl plynu) tak ti to i bude jezdit jak budeš mět "zajeto" do otáček to bude líné... prostě laicky řečeno, jak si zajedeš, tak to budeš mít. A hlavně: lepší motor podržet v otáčkách, než ho dusit. Samozřejmně lepší mazat, nejlíp 1:30. A na dobré zajetí ti stačí 500 km, po 1000 km máš už až až zajeto.
Datum: 28. prosince 2009 12:38
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a kvůli čemu se to zadrhne.zajímalo by mě to.moc tomu nerozumím
Datum: 28. prosince 2009 12:21
 Dobře si vyděláš. Když to bude na skorozadření, uslyšíš cinkání a když se na to cinkání vyprdneš a pojedeš dál, za chvíli půjdeš k zemi, protože se ti píst zadrhne ve válci....
Datum: 28. prosince 2009 12:20
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a nestačilo by to třeba zajezdit cca 150km?
Datum: 28. prosince 2009 12:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš to zadřít...
Datum: 28. prosince 2009 12:18
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a co se stane když za ní budu brát už od prvního kilometru (když už budu mítř novej výbrus?)
Datum: 28. prosince 2009 12:16
 ale po poli zase pojede vetsinou na vysoky otacky...
Datum: 28. prosince 2009 11:59
 Já taky jezdím po polňačce. Ale zase to ber tak, že po poli víc jak těch 50km/h stejně asi těžko pojedeš.
Datum: 28. prosince 2009 11:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo když jsem jezdil ještě po polnačkách tak jsem si výbrus taky nechtěl dělat
Datum: 28. prosince 2009 11:49
 a proto ja si vybrus delat nechci a budu schanet zajetej valec  az teda ten muj bude na onom svete  taky nemam kde zajet,fichtl bez papiru na pole...
Datum: 28. prosince 2009 11:37
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 tak to sem se měl na ten výbrus vykašlat,jezdím na motorce na polňačce a nevím kde tam najezdím 1500km za 1sezónu.KAŽDOPÁDNĚ PIŠTE DÁL
Datum: 28. prosince 2009 11:36
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Zajizdi se 1500-2000km,prvnich 1000km nejezdit vic jak na pul plynu,mazej nakejch 1:25
Datum: 28. prosince 2009 11:21
 Jak nahříváte píst? Čep dám do mrazáku, ale píst by se měl nějak ohřát. A pak jak se vyndavaj ty drátěný krouřky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:05
 Zdáárek pánové nechci vám do toho kecat ale mnozí z vás tu maji svatou pravdu např Gori-chytry a rozumný návrh jen sem chtěl všem říct že sice když je píst s čepem novej tak ten čep tam jde z těžka ale dostanete ho tam krásně stahováčkem ale! když se potom motor zahřeje při jízdě tak v tom ten čep stejnak cestuje protože hliníková slitina z které je píst se rozpíná více než ocel či litina a zakalená ocel s velice tvrdym povrchem který ten pístní čep má se nerozpíná tolik jako měkkej hliník zákony změny stavu a zachování energie je to jednoduchý jako facka
Datum: 28. prosince 2009 14:05
 pokud čep nasadíš tak že ho tam prstem zasuneš a není zmražený tak máš v háji pouzdro a to ti pak bude zvonit až se ten válec zahřeje
Datum: 28. prosince 2009 12:51
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 TO kubas: ále pán je "odborník" co? Jo čep musí jít do pístu lehce ale píst musí být nahřátej! Zastudena ho tam nemůžeš narvat, jinak je to špatně. Pak ti čep cestuje a lítá to v pístu. Jasné, když se to ohřeje tak se to roztáhne, ale roztáhne se i píst i čep, takže to lítá pořád  Jejjj co to čtu? hejbat se ti to má v pístu? Odkdy pane odborníku? Odjakživa se píst hejbe v tom futru v ojnici, no představ si to xD V pístu drží napevno a nehejbe se
Datum: 28. prosince 2009 12:49
 A co fén? A ty kroužky budou předpokládám mít nějakou správnou polohu, ale to asi uvidím na tom pístu, který tam je teď namontovaný.
Datum: 28. prosince 2009 11:52
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 na nepouzivam nahrievanie u piesta a capu ale stahovak. .. ale cap daj zmrazit a do vnutra piesta nalej niaku horlavinu a zapal to a nechat to dohoret !
Datum: 28. prosince 2009 9:40
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 pro Pravdu nejsem žadnej magor zmr...... tak o tom něco vym.jestly se ti zdá že kecam tak napřiklad se učastnim zavodu fichtlu a dojiždim kolem čtvrtyho až sestyho mista tak něco otom vym netvrdim že všecno,podivej se na dalši odkazy tam jsou takove nazory že to snad nemyslej snad važně.
Datum: 28. prosince 2009 8:34
Jméno: pravda
IP: uživatel368
 kubas vubec nemas pravdu do pistu musi cep ztuha jinak kdyz se to ohreje tak se to roztahne a zvoni jako krava mam fakt rad takovihle magory co o tom nic nevi a snazi se radit druhejm
Datum: 28. prosince 2009 6:49
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 žadny nahřivani čep musi jit do pistu a do futra zasunout lehce rukou při nastartovani se to ohřeje minimalizuje vule za předpokladu že to udelaš spravně když bude vule větši tak ti to bude klepat když to bude na fest tak se ti nebude hejbat pist sjedou se ti pistni kroužky.
Datum: 27. prosince 2009 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já je chytnu do kleští za ten prostředek a točím s nima a tlačím na ně a ani tam vlezou...hlavně dej bacha at vleze celá to tý drážky
Datum: 27. prosince 2009 20:54
 Budu to rozebírat poprvé, takže nevím. A ty pojistky se tam normálně vmáčknou?
Datum: 27. prosince 2009 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom futru musí chodit lehce
Datum: 27. prosince 2009 20:04
 A do futra?
Datum: 27. prosince 2009 20:01
 Čep by hlavně měl jít do pístu nasunout rukou...
Datum: 27. prosince 2009 19:58
 Do mikrovlnky kov nepatří !!!
Datum: 27. prosince 2009 19:33
Jméno: add
IP: uživatel6692
 asi bych to dal do trouby jako fakt nedela si srandu ale s mikrovlnkou bych to neskoušel.
Datum: 27. prosince 2009 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty pojistky vyděláš kleštěma a čep sundej normál stahovákem nebo nějak jinak a až ho tam budeš dávat zpátky tak ho strč do mrazáku aby tam šel líp
Datum: 27. prosince 2009 19:12
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 Zdravím draci. Na kolik mě tak vyjde komlpetní GO motoru na fíka? Novej výbrus, repas kliky, výměna ložisek a gufer + práce k tomu samozřejmě? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 12:13
 Do 3 000,- se vejdes v materiálu a podle náročnosti za práci 500-1000,- ......jinak v servisu se pod 5000,- nedostanes ....jeden chlápek u nás si to nechal zgeneralkovat pres mototechnu a platil 6500,-
Datum: 27. prosince 2009 12:13
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 No a když to dám někomu udělat, tak na kolik to asi vyjde. Kolik hodin ta generálka tak spolkne času?
Datum: 27. prosince 2009 11:40
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Me vyšla kompletní generálka na 2800. Praci nepocitam,delal jsem si to sam
Datum: 27. prosince 2009 11:21
 tedka tady na krámku stála selá klika nějak 1200 myslím výbrus 560 jak kde ložiska 350 gufera 150 lamely 180 těsnění 80 no nějakýmćh těch 2 500 jak říká manas
Datum: 27. prosince 2009 10:27
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draku mě to stálo zhruba 2500,klika 1300,výbrus 500,zbytek ložiska,gufera,těsnění a lamely.práce to nevím dělal jsem si to sám.
Datum: 27. prosince 2009 10:22
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jak mám vyndat klikovku ... ne vylisovákem ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 15:09
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Nahrej kartery na kamnech a tukni do kliky kladivem pres prknyko nebo gumovou palickou
Datum: 27. prosince 2009 15:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně jenco   mě už to jednou naštvalo tak jsem do toho mlátil gumovým kladívkem a klika se zdá být OK
Datum: 27. prosince 2009 14:11
 inak ked to delás s gumennim kladivom tak to sa skodi???
Datum: 27. prosince 2009 10:23
Datum: 27. prosince 2009 10:22
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jo takhle !  díky marku pokusim se oto ... zejtra rano distak napisu  díky moc
Datum: 26. prosince 2009 22:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kámoš si to udělal. Vzal kus pevného kovu. Udělal do něj 2 díry pro šrouby. Ty pak našrouboval do dir po šroubech, do kterých patří šrouby na upevnění svrchního deklu. A normálně utahoval šrouby a normálně ji vylisoval.
Datum: 26. prosince 2009 22:05
 asi moc nevi o co tam de
Datum: 26. prosince 2009 21:49
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no ale ja nevim zaco by se to melo upevnit a jak by to melo fungovat ...
Datum: 26. prosince 2009 21:48
 ty vole ty chceš plánek na kus pásoviny se dvěma dírkama??  OMG
Datum: 26. prosince 2009 21:43
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no a nemas nejaky planek ??? nevim proste jak na to ? neska uz sem jeden stahovak delal ale bez planku ybch to neudelal nemas neco takovyho ?
Datum: 26. prosince 2009 21:41
 ty si nenechas poradit,co?to je tak tezky vzit vrtacku, kilner a kus silnejsi pasoviny?staci par minut prace a vylisovak je na svete,hura....
Datum: 26. prosince 2009 21:33
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 nééé fakt
Datum: 26. prosince 2009 21:22
 tím největším kladivem
Datum: 26. prosince 2009 21:22
Jméno: J@W@
IP: uživatel5299
 Zdar draci potřeboval bych vědět kde seženu vejířovou hlavu a podkovu do klikovky....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 21:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 vl.muzak@seznam.cz
Datum: 26. prosince 2009 21:11
Jméno: J@W@
IP: uživatel5299
 No vím že je to blbý dotaz ale nevím kde na něj sehnat kontakt máš ho?
Datum: 26. prosince 2009 21:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Od frikulina
Datum: 26. prosince 2009 20:56
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci tak sem už rozpulim motor (jen díky Vám moc díky !!) zítra nebo až bude čas se pustím do výmeny ložisek ... ale jak sem ho rozpulil tak mi nejde vidnat klikovka a ten strtovaci segment nebo tak neco ... nakopávačku tam jeste mám a taky nevim jak ji sundat ... u mustanga mam nakopavacku na sroubku ale tady je jakýsi klínek tak nevíte co stím moc dekuji cuwec ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 20:55
 odpoved mas v me prvni reakci
Datum: 26. prosince 2009 20:55
Jméno: ´MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no dobre ale tu klikovku teda jak ? :!
Datum: 26. prosince 2009 20:45
 no ten klinek proste vyklepej,a tu klikovku nedoporucuju vyklepavat,ja nejsem zastancem jakejchkoliv triskani do klikovky
Datum: 26. prosince 2009 20:39
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ale ja tam prave zadnou matku nemám jakoby tam byl jenom takovy klinek ktery nejde vyndat a na tu klikovku nejde jednodusi zpusob ... streba do ni z druhy strany boucnout kladivem  nebo necim
Datum: 26. prosince 2009 20:37
 z klinku startpaky povolis matku a o kousek ji odsroubujes,ale musis ji tam nechat,potom do ni kladivkem klepni a klinek vyskoci a ty nakopavacku sundas,a klikovku sindavam vylisovakem,podobnej pripravek jako rozlisovak karteru,akorat pouzitej z druhy strany a s jjinejma dirama tusim
Datum: 26. prosince 2009 20:29
 Máte někdo icq na někoho, kdo rozumí úpravám válců?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 21:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ty si kokos proc bych machroval?Navic se neptal na to jestli ho da ale jestli ho ma takze to opet musim rict-STFU!
Datum: 26. prosince 2009 21:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 26. prosince 2009 21:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Frikulin,Woby.Ani jednoho nedam oni by to neschvalili.Soráč
Datum: 26. prosince 2009 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Chci se zeptat, neví někdo rozměry labyrintu na čz 450? Žere mi to totiž olej a ja bych ten labyrint nejradši nahradil guferem. A ještě jeden dotaz, chtěl bych dát co nejvíc do původního stavu taky jednu 175, mam k ní ještě starej platnej tp a rozhoduju se jestli nechat původní kerter kterej je u sekundárního kolečka kus ulomenej, ale je původní a souhlasí s číslem v tp, nebo tam dát karter vpořádku, u kterého ovšem nebude číslo souhlasit s tp. (jinak nejde mi o to, aby to prošlo na stk, ale o co nejvíc původní stav)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už sem psal že mi nejde o stk.... a máš u obou tich pincků vymazaný čísla motorů? pokud ne, tak se nedivim... mě nede o to přerazit to číslo, ale mě jde jenom oto, když bych dělal renovaci, tak jestli má nějakej význam nechat původní karter s puvodnim číslem byť není ve 100% stavu, nebo tam dát stav 100% ale už ne původní.... každopádně ted jsou pro mě duležitější rozměry toho labyrintu?!
Datum: 26. prosince 2009 18:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No dej tam klidně novej..... Vem brusku, to nesedící číslo jemně vyrbuš, pak vem hrubý smirgl, hrubou stranou ho přilož na karter a pohlepej na něj kladivem (vznikou přirozené důlky). Vyraž tam ty čísla co potřebuješ a zamaž to vazelínou a prachem.... Prostě aby to vypadalo co nejvíce přirozeně. K STK chci dotat, že mám 2 fichtly oba na papírech oba po STK a u obou chtěli číslo rámu i motoru. Jeden fichtl má už 3 roky technickou a druhý měl technickou minulý rok na podzim. A u obou to chtěli!
Datum: 26. prosince 2009 17:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v ČR se mototr bere jako nd a lze prováct výmaz čísla motoru z tp (tušim že za 50Kč)...jinak je ulomenej spodek jakože dole pod řetězem a je bohužel ulomenej i ten závit pro jeden ze tří šroubů co drží spojkový poloautomat.(vyděl jsem to už u více motorů). Já se chci hlavně zeptat, jestli má nějaký smysl nechávat originál karter sice poškozený, ale původní se shodnym číslem.
Datum: 26. prosince 2009 16:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v ČR se už motor bere jakonáhradní díl a lze provést výmaz čísla motoru z tp (tušim za 50Kč)
Datum: 26. prosince 2009 16:46
 tak k čomu ti budé motorka na značkach keď z ňou neprejdeš na STK? a ako je odlomený ten karter hod foto môžno to až tak vadiť nebude
Datum: 26. prosince 2009 16:38
 Když jsem si koupil ten osmý výbrus, co mám udělat s tím válcem? Prej se nějak zvětšuje spalovací prostor v hlavě, srážej se hrany kanálů a návod na výrobu stohaváku pístu by mi taky bodl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 17:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já na něj ICW nemám, ale mnoho lidí má! on se ti ozve!
Datum: 26. prosince 2009 17:29
 550 Kč je skoro škoda. A icq na standu by bylo?
Datum: 26. prosince 2009 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 to ti řekne Standa. Já myslím, že se musí trochu pohrát s přefukama...... trochu je vybrousit. Zvětšování spalovacího prostoru v hlavě se nedělá..... ztrácíš kompresi  . Návod na stahovák je na jawa-50.cz a nebo si ho kup. Ale tady stál myslím 550 kč.
Datum: 26. prosince 2009 15:31
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 Ahoj. Mám doma starej, festově zadřenej motor z fíka, tak bych chtěl vědět jak co nejlíp dostanu ten píst z válce?? A když bych ten píst dostal ven, tak stačí jen výbrus bo musím udělat celou GO motoru bych pak mohl jezdit? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 22:26
 tím pádem dostaneš ven klikovku i s válcem v jednom kuse a bud se ti to povede najak od sebe dostat venku nebo to zahod
Datum: 25. prosince 2009 22:26
 a když ti nic nepude tak vytoč šrouby co ti drží hlavu a ten motor pak normálně rozpul
Datum: 25. prosince 2009 22:25
 koukni se od vejfuku a od karbece jestli tam nemáš zalomený pístní kroužky a kdyžtak je zkus vyrejpnout mě se to už taky stalo dal sem novej píst a kroužky a bylo to v pohodě
Datum: 25. prosince 2009 22:20
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 Přes dřívko to nejde.. je to tam opravdu narvaný.. Dal mi ho kámoš, že ho v létě zadřel, tak jsem si ho vzal.. každej díl se hodí.. já myslel, že jak bude ten válec podrápanej, tak bych dal výbrus a jezdil bych s ním, ale nevím, jestli to teda neodnesla i klika..  nevíte nějakej přípravek, kterej by to rozhejbal??
Datum: 25. prosince 2009 21:55
 miíloši proč chceš dělat výbrus?
Datum: 25. prosince 2009 21:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 sundej hlavu a klepni na pist kladivem pred drivko
Datum: 25. prosince 2009 20:58
Jméno: Honza73
IP: uživatel7949
 Nemáte někdo jednoduchej program na výpočet časování výfuk.přepouštěcího a sacoho kanálu ...už ně ty výpočty štvou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 10:21
 Jiný jednotky ani anglina mi nevadí ...ale myslím v knížce od blaira vzorce na výpočet časování nejsou
Datum: 26. prosince 2009 10:21
 PROSÍM
Datum: 25. prosince 2009 23:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prosím pěkně prosím xD
Datum: 25. prosince 2009 21:37
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar, ty programy jsou na netu, ale většinou placený a english. Přemýšlel jsem, že bych ty Blairovy vzorce hodil do programu-v češtině a metrickejch jednotkách. Ale moc se mi nechce. Jedině že by jste mě všichni hezky prosili
Datum: 25. prosince 2009 21:02
Jméno: matoosh
IP: uživatel8312
 nevite kolko by ma vysla GO motora?? bez klukovky a ojnice..lebo tu mam v poriadku...len loziska gufera a tak..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:38
Jméno: matoosh
IP: uživatel8312
 franc ty si kokot...najprv si to poriadne precitaj a potom tu nadavaj...ja som pisal ze mam klukovku v poriadku..chcem menit len lziska a gufera..
Datum: 25. prosince 2009 19:38
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 to se ti neviplati delat dys bes klikovky gufer lozisek ta si fakt koko_
Datum: 25. prosince 2009 19:33
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 to se ti neviplati delat dys bes klikovky gufer lozisek ta si fakt koko_
Datum: 25. prosince 2009 19:32
Jméno: matoosh
IP: uživatel8312
 u nas na slovensku sa predavaju diely na pioniery ovela drahsie ako tu u vas...len za kruzky si odomna pyta 5 euro..
Datum: 25. prosince 2009 18:13
 aj s v vydrusem do nejkych 1000 kc zalezi bez prace ale pude to i za min ja sem mel na fichtla pistni sada 150 + vybrus 200 kč nove lamely 2 x 75+ mezilamela 35 primarni řetaz 150 + loziska a gufera sada tesneni nejkych do 300 kč
Datum: 25. prosince 2009 17:59
Jméno: matoosh
IP: uživatel8312
 asi by to chcelo vsetky loziska aj gufera nove..
Datum: 25. prosince 2009 17:48
 Zalezi v jakym to mas stavu
Datum: 25. prosince 2009 17:44
 Čau kdo z vás má tu UPRAVU OD STEJSKYHO za 2 000:.Napiště jak to jede od spodu lepší než seriovej nebo tak stejně a nebo líp ...?Jezdí nkědo z vás s tím s 13 zubem?Kolik to jede tak když bzde motor po GO lepší ložiska hlavně na klice klika na jehlách ,13zub kolik to může jet ?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 20:01
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Taky přemýšlím že bych si to koupil. Napsal by mi někdo jaká je s upravou spotřeba paliva při max. zatížení a při normální jízdě? Díky
Datum: 25. prosince 2009 20:01
 No s 13 kou se přes 8é dostaneš ...já mám 12 a dostal jsem se na rovince něco okolo 75 možná i trocha víc
Datum: 25. prosince 2009 16:51
 Těch 70 - 75 km/h ti to pojede s 12z.
Datum: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau poradim ti jenom to ze to s 13ti zubem pojede tak 70 mozna i 80
Datum: 25. prosince 2009 16:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus válce ale ložiska a gufera měnit nebudu a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Nazdar povim ti ze se ma zajizdet tak ze das do benalu 1:25 a nastartujes to a nechas klapkat na volnobeh asi tak 5min!!!!!!A potom vypnes zase nakopnes a opakujes to nekolikrat ale hlavne nepridavej plyn!!! musis mit dobry volnobeh a nechas klapkat 5 min!!!
Datum: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: patres
IP: uživatel8309
Datum: 25. prosince 2009 13:48
Datum: 25. prosince 2009 13:13
 urobiť výbrus bez GO motora je to isté ako keď sa púoriadne vysereš ale na miesto toaleťaka použiješ šmirgeľ dá sa to ale nieje to ono, radšej zrob GO lebo keď sa ti rosipu ložiska až potom zistíš čo je to za bordel v motore a tak budeš mať po GO na pár rokov svätý pokoj  štastné a veselé
Datum: 25. prosince 2009 13:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus válce a nechce se mi vyměňovat ložiska a gufera(nemám stahováky na motor),myslíte že novej výbrus mi zničí starý ložiska,a nebo je lepší udělat jenom výbrus než nic.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:22
 2 jawa5021: aby vymenil loziska tak rozpulit motor musi.. stahovak si muzes vyrobit doma treba z pasoviny. motor po vybrusu by ti znicit loziska nemel, pokud je nemas nejak extremne stary, nebo vylitany, ale vymenit k tomu loziska je urcite lepsi
Datum: 25. prosince 2009 16:22
 stahováky nepotřebuješ nahřeješ kartery a opatrně vyklepeš a je to já sem to taky tak udělal.
Datum: 25. prosince 2009 15:17
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 S novyma nejazetyma krozkam asem mel kompresi jak prase ..jak sem je zajel tak ta komprese je mela..ty kouzky netesni..valec je rovnej vybrus ma nedavno zajetej..muze to byt spatnym zajetim krouzku ? na pisti kdyz sem sundal valec mi pripada ze jsou mensi jak obvod pistu...
Jeslti nemam koupit novy a zmnova je zajet
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 13:32
 já zajízděl poctivě lehce v noci na shell a po 12 000km šly rozeznat honovací stopy
Datum: 25. prosince 2009 13:32
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Mě by jen chlapci zajímalo, jakým stylem to zajíždíte  Pokud to zajíždíte tak jak si myslím, tak se nedivte, že se vám to hned zkurví
Datum: 25. prosince 2009 12:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me sedly krouzky po 1500 km jezdil jsem na lepsi olej tak pomalu sedaly priste budu zajizdet na M2T 50 km je dost malo ale pokud mely kompresi novy tak nechapu proc tetka nemaj nemuzeti to podvukovat pod hlavou??
Datum: 25. prosince 2009 12:11
 tak treba spatny krouzky uz od vyroby...tak nwm..
Datum: 25. prosince 2009 11:27
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ne krozky mam presne....ale josu sjety no....nechpau jakto ..zajizdel sem je tech 50 km poamle v klidu mazal jak svina tak nevim... jsou tak 3 tydny stary
Datum: 25. prosince 2009 11:23
 nevim jaky mas znalosti ohledne fichtlu,ale je mozny ze si koupil krouzky na jinej vybrus
Datum: 25. prosince 2009 10:58
 tak to je nekde chyba,sou ty krouzky na spravnej vybrus?nejsou ty krouzky nejak brutalne sjety?nebo nejsou nejakym spusobem vyhraty ze by ztratily svoji pruznost a prestali se roztahovat?
Datum: 25. prosince 2009 10:57
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Kroužky vyndej a dej je samostatně do válce. Když bude mít v zámku vůli větší než 0,5mm, radši ho vyměň.
Datum: 25. prosince 2009 10:52
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jdou pohyblvy jsou i sundat..jen dkyz je dam do zamku tak neprecnivaji pres obvod pistu chapes ?
Datum: 25. prosince 2009 10:40
 podle me si je ukazkove zapekl...,pokus se je vyndat a poupravit drazky aby tam krouzky chodily volne, jinak tesnit nebudou
Datum: 25. prosince 2009 10:14
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,myslíte že stačí jenom udělat v motoru výbrus válce a nebo rozpůlit celej motor a vyměnit gufera atd.(a o kolik cca % je to lepší rozdělat celej motor než jen udělat výbrus a stačí jen výbrus?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 21:10
Jméno: Standa
IP: uživatel8300
 z 80% novej vybrus rozmlátí starou volnejsi kliku ......proto se dela celkova oprava motoru.....a kdyz uz vyndavas kliku z bloků a stahujes loziska z kliky,tak neni od veci dát nové....a ty gufera....nema vyznam davat do generalkovanyho motoru stary gufera i kdyz sou treba dobry.....
Datum: 24. prosince 2009 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli máš kliku a ložiska OK tak stačí jen výbrus...jináč poloviční práce se moc nevyplácí..
Datum: 24. prosince 2009 20:55
|



|