|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomasvavra
IP: uživatel1434
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 19:20
 taky se přikláním k názoru že jsi udělal trošku blbost... i novější motory tam mají takový schodky
Datum: 02. dubna 2014 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 K nicemu...
Datum: 01. dubna 2014 22:40
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 Máš to moc pod urověn kliky, ale to by zas tak nevadilo. A ten okopanej povrch taky tomu nepřidá, takže to pojede stejně nebo hůř ale ten rozdíl ani nepoznáš
Datum: 01. dubna 2014 22:18
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Sání ve válci pionýra se hlavně lícuje proto, že je od výroby velmi nepřesně udělané a pokud se dobře opraví pak to jde poznat na otáčkach motoru+trošičku větší výkon. V klikovém prostoru bych problém s lícováním neviděl. Jinak co se týče leštění je to tak trochu minulost. Osobně mám zkušenosti s válcemi jak s vyleštěnámi kanálami tak bez vyleštění a rozdíl na výkonu žádný tak asi tak. Leští se hlavně výfukový kanál z důvodu zabránění usazování karbonu.
Datum: 01. dubna 2014 22:14
 nazdar kluci... ja bych rekl, ze kdyz ma smes hladkou cestu a nema se o co rozvyrit atd... tak je to jedine dobre. ten rantl je tam na hovno... proc by se jinak lestily kanaly a licovaly sani a vyfuk... prece aby to litalo  takze u me dobry. ale jeste bych rad slysel dalsi nazory
Datum: 01. dubna 2014 21:36
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Proč si to odebíral když si nevěděl jaký to bude mít vliv na výkon? Jako určitě od toho nečekej žádné změny.
Datum: 01. dubna 2014 20:23
Jméno: Karel
IP: uživatel17018
 Zdur draci, mam takovy dotaz kdyz budu mit motor z ČZ 175 hranaty a koupim si z fichtlkramku tady ten valec z CZ 180 bude pasovat na te motor? a hlava taky? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 15:08
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Diky moc
Datum: 01. dubna 2014 15:08
 Zdar. Ano, válce jsou prakticky shodné, ten z ČZ180 má akorát z výroby rovnou třetí výbrus, aby se s obsahem dostali přes 175ccm..
Datum: 01. dubna 2014 12:57
Jméno: pavel
IP: uživatel17017
 Zdar draci. Mam 125/476-1 a mam Ko motor , mohu ho vyměnit za 476 ? Lze to prepsat v tp , nebo ne ? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 13:04
 Péro: Číslo lze vymazat, ale typ motoru musí sedět vždy. Jinak ten motor bych klidně vyměnil, 476 motor to je, ta jednička pouze značí, že motor byl určen pro olejové čerpadlo...
Datum: 01. dubna 2014 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zajdi na úřad a nech si z TP vymazat číslo motoru a pak si tam dej třeba 175
Datum: 31. března 2014 23:32
 zdar draci hodlam pulit motor budu měnit kliku a zaroven bych chtel i veskery gufera a loziska. aa ta ksem nejak nekde zahlidl ze se dava u nejakejch motoru jedno lozisko na kliku valeckovy aby se motor dal snadno rozebrat a nemusel se do sebe jakoze lisovat. nemate s tim nekdo zkusenosti? kde bych takovy lozisko sehnal a zda to vubec de? dik za odpoved a at to frčí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: Zetko
IP: uživatel17041
 nuz ako vidim tak môze byt nebudem sa hadat ale vravim ze som sa s tym este nestretol  ale origos od vyroby to tam nedavali nie? lebo uz par pinclosov som mal rozobratych na stole ale este som sa s tym nestretol
Datum: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 JAWA-ceZetak : vidíš to jsem nevěděl , ale co valivý odpor?není to spíš nevýhoda dávat válečkové ložisko?motor se zase tak často nepůlí při běžné jízdě
Datum: 31. března 2014 23:35
 zetko meles blbosti... ano normálně se válečkové ložisko dává na ček kliky a to na stranu která ve které při půlení nezustavá převodovka a to proto aby jak píšeš.. dal se motor rozpůlit bez rozsilování
Datum: 31. března 2014 22:10
Jméno: Zetko
IP: uživatel16992
 sewas to je nejaka blbost kazdy motor jawa 50 ma na bokoch gulickove lozisko .... valcekove mas iba na ojnici od klukovky .... ale to je na takych motoroch na ktorych sa da ojnica odmontovat od capu 2 srobami tam sa potom iba ihlicky vymenia lebo keby chces rozpolit klukovku za 1 tazko to ide a za 2 ked aj vymenis napr ojnicnu sadu zalozis spat zotrvacnik tak to musis dat na vyvazenie oni potom odvrtavaju zo zotrvacnikov tusim .... ja som tiez menil ojnicnu sadu doma ale iba zo stastim mi to ide asi som presne zalozil zotrvacniky a ide uz 2 roky bez problemov
Datum: 31. března 2014 21:36
Jméno: Daniel
IP: uživatel14559
 Zdar draci potreboval bych vedet jestli nevite jak maji byt stredu u kol jawa 250 panelka pri centrovani jestli na stred nebo trochu hozeny do strany.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 21:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau jak jsem semka minule psal že se mi furt kousal píst ve válci.. bylo to klikou ale o to nejde jak se mi to posledně kouslo tak se píst doslova rozje*** a ve válci se narušily oba přepouštěcí kanáli byla tam 3,2mm. vykouslá díra od roztříštěného pístu na obou kanálech stejný. půlil jsem tedy motor daj jinou kliku převodovku jsem nechal. ale po složení motoru a koupení opět nové pístní sady jsem jel pionýra projet a nevěřil jsem vlastním očím. pionýr měl takovou sílu a rychlost nějakých přes 55km/h že se tomu ani nedalo věřit (11zubů na 60 rozeta) pak jsem dal válec prych akazoval jsem to kámošům a bratrovy a ten řekl že je to prej přečasovaný. předháněl jsem kámoše na simsonu 60ccm. přechod mezi jedničkou a dvojku nebyl ani skoro znát jak upravený válec žádné poklesy otáček nic rychle jsem přeřadil a zvuk se skoro nezměnil opravdu žádné poklesy asi jak se řadí u simsona tak skoro stejný. a z dvojky na trojku to není ani znát že řadím  a to válec není ani zajetý před půl rokem výbrus.. ale zase předstich 4mm. před horní úvratí // odtrh dva kartony od mléka svíčka n14c byla celá červená ne cihlová prostě červená teď jezdím přes n17c ta je trochu cihlová. má to takovou sílu že na silnici hrabu i přes dvojku  napadlo mě když dám ještě na kliku 11z nebo 9z bude to mít při přeřazování ještě menší pokles? chci mít motor v otáčkách na fichtl kapy a podobný závody zatím (jezdíme v lese ve 12  ) nebo jak má stejsky na motoru ten mosaznej setrvačník pod primár. kolečkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 20:49
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 kdyz kolo postrikam olejem tak mi to taky hrabe na dvojku a kdyz si nalepim rychly pruhy tak jedu 300 na jednicku  jo a kdyz budu merit odtrh kartonem od mlika tak jaky mam koupit ? nejvhodnejsi bude asi polotucny ne ? jinak merky stoji asi 200-300 kc tak misto TUNINGU si je kup
Datum: 27. března 2014 20:49
Jméno: marquee
IP: uživatel17001
 neblázní teď mu to trhá asfalt, za týden se dozvíme že to jede 300 z místa a že naložil GRXRu
Datum: 27. března 2014 19:56
Jméno: honza
IP: uživatel14632
Datum: 27. března 2014 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16996
 To že se ti vysypala klika jsem ti psal,to bylo jasný. Jestli ti to jede tak buď rád a hlavně do toho nevrtej. Zrovna teď jsi měl štěstí a dopadlo to jako v přísloví s tim blbym sedlákem a velkejma bramborama...
Datum: 27. března 2014 9:50
Jméno: jedlickuw ustav
IP: uživatel16118
Datum: 26. března 2014 20:17
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel15587
Datum: 26. března 2014 19:32
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Hrabe ti maximalne v hlave,,,daj si sprchu blbečku!
Datum: 26. března 2014 18:52
Jméno: Jawák
IP: uživatel15706
 Zajíždění kroužků ? Zdravím, motor má po výbrusu 1100km, ale protáčel se mi čep a dával jsem ojnici na jehlách, tak jsem rovnou dal nový píst s kroužkama, je nutné to zajíždět? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2014 20:01
Jméno: Jawák
IP: uživatel15706
 Ok, jehlu můžu nechat normálně, nebo radši bohatší směs, jasný že to honit nebudu
Datum: 26. března 2014 20:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 určitě aspoň trochu, po 1100km není válec ještě tak volný aby jsi po výměně pístu za nový mohl hned lítat naplno, navíc kroužky by si taky měli trochu sednout a jestli jsi měnil ojnici (měl rozpůlený motor) tak i to je dobré když si sedne s nasazeným válcem. Ono to nikdy neposkládáš na setinu přesně jak to bylo. Za mě bych to nechal tak 150 - 200km sednout. Nemusíš to sice šetřit jako těsně po výbrusu, ale kotel bych tomu taky nedával.
Datum: 26. března 2014 6:37
Jméno: Martin
IP: uživatel16308
 Ahoj, v pravém deklu jsem vyndal ložisko a gufero ale je tam nějaká podložka a těsnění a nevím jak se to jmenuje=nemůžu to na fichtlkrámku najít... (v příručce je napsáno podložka a těsnění..:/ nějké rady? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 19:41
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/krouzek_9x5_spoj_tycka.html , ale to druhé se asi neprodává
Datum: 25. března 2014 19:41
Jméno: 232323
IP: uživatel16191
 Chci se zeptat ohledně pístu na jawu 23 shodil jsem dolů hlavu a potřebuju nový píst ale nevím který označení na pístu je 38 48 šel by tam tento ?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_50_2_vybrus_cep_14_1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 15:59
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 na označení nekoukej vem do ruky šupleru a změř to
Datum: 25. března 2014 15:59
Jméno: Michal
IP: uživatel16990
 Čau nevíte někdo kde nebo jaký jehličkový ložisko dolu do ojnice na Jawu 250/559 panelka nikde ho nemužu sehnat ani rozmeř ....
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2014 19:57
 22/30/16 musí to být klec určená pro ojnice motorů!!! ale jestli so myslíš že to rozlisuješ . vysypeš válečky a dáš klec, tak to se mýlíš, takhle to nefunguje.
Datum: 26. března 2014 19:57
Jméno: deus
IP: uživatel12881
 čus draci, za kolik by mi udělali někde GO motoru na MZ ? Dík ať to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 11:12
Jméno: Honza
IP: uživatel16988
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 16:56
 Zdá se mi že asi sací kanál je nějak na stranu.
Datum: 03. dubna 2014 16:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a já jsem si říkal že to bude original
Datum: 25. března 2014 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel16989
 Originál to sice neni ale vypadá velmi dobře
Datum: 25. března 2014 9:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau jaká je životnost pístu ve kterém se protáčí čep? chci vědět za jak dlouho se dam vydře taková díra až píst bude mít vůli a pak to ani neškitne. dá se ten čep nějak opravit dal jsem tam nový a za 1 den se protáčel protože v ojnici to bylo celkem napevno a ztěží se stím hejblo tak to v pouzdru zůstalo a v pístu se to protáčí dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 17:08
 Pokud to neklepe a táhne nech ho být. ALE-muže ti vykopnout pojistku čepu nebo z toho ošoupe tu ohnutou část z pojistky čepu,-kulatá ségrovka část asi 6-7mm upadne a zadře ti válec.
Datum: 03. dubna 2014 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 některé motory mají čep zalisovaný v ojnici a na pístu se protáčí...ale musí tam být prostor kudy se to namaže tak asi tak
Datum: 25. března 2014 19:07
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 cus draci. Je tady nekde k sehnani ložisko jehlickove na ojnici to horni jak je píst na čz 175/470 díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 16:51
 z nudy projíždim internet a našel jsem spoustu firem co opravují válce do větších 2t a umějí udělat i novou nikasilovou vrstvu, co si o tom myslíte na pionýrovi? mělo by to oproti litině zmenšit tření a hlvaně zvýšit životnost válce, nejsem si ale jistej jestli pak bude možno použít normální píst a kroužky, dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:44
 tak to máš asi pravdu, jsem zvědavej kolik na výbrus najedu, na tohle téma je vždycky takovejch názorů... s patnácti si troufám počítat, ale mám zkušenosti jen s jinejma motorkama, tak se uvidí, dík
Datum: 24. března 2014 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Tak za prvý ještě jsem neviděl nic nicasilovýho co by na jeden "výbrus" najelo tolik jako starej dvoutakt na jeden výbrus,ale to bude daný tim,že nicasil je ve vodnikách co hodně jedou,točí a vesměs jsou to cedníky .... a navíc u pio se stávaj takový různý tajemný záhady,že málokdy na ten obyč výbrus nenajedeš ani 10 tkm ...
Datum: 24. března 2014 17:31
 cezetak se asi bavi konfliktama  já taky, ale tentokrát na to náladu nemám, opravdu jsem se chtěl dozvědět něco k věci, je dost těžký přes internet popsat co znamená utahanej motor, dost točit, nebo "aby to trochu jelo" (někdo by mohl namítnout že pionýr nejede v celym spektru otáček), a nájezd kilometrů... každej s tim zachází jinak  proto nechytej za slovo a snaž se věc pochopit spíš obecně a pokud ti to nejde, tak nepiš, protože ani jeden tvůj komentář zatím nebyl směřován jinak než jako urážka  a proti tomu nic nemám, ale ať je aspoň inteligentní a já se poškrábu na hlavě, pro standu: psal jsem to taky čistě ze zvědavosti, rozhodně nemám na vyhození několik tisíc abych zjistil že je to třeba k ničemu  s vložkou myslíš co?  podle toho co jsem se dočet uměj poniklovat jakejkoli povrch, jinak vape je v pořadí  peněz je málo a času taky, teď bude hotová motorka a ještě zbudou koupit nový kola a výfuk, takže mám s investicema minimálně na půlrok vystaráno, jo ještě ta životnost? myslíš že by to nemuselo bejt tak supr? proč? dík za odpověď, rozhodně si to tu nepovídáš pro sebe
Datum: 24. března 2014 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Za ty peníze bych si pořídil něco smysluplnýho... Třeba Vape.... Máš vůbec pojem o tom,na kolik přijde nicasil s pístní sadou u normální motorky??? Navíc je tu malej problém v podobě litinový vložky... A pak že na pio jde jen píst z pio ... O životnosti nicasilu u pio bych si dovolil polemizovat ....
Datum: 24. března 2014 15:12
 pokud musíš držwet plný aby to vubec jelo tak je ani něco špatně  ... ještě jsem neviděl pionýra kterého by bylo potřeba držet furt na plný aby jel.
Datum: 24. března 2014 8:17
 v pohodě  ale myslim to vážně, nebo i větší kubatury celou jízdu trápíte těsně pod stropem otáček?  přeci na pionýrovi aby to jelo tak držíš furt plnej
Datum: 24. března 2014 7:34
 JO tak pardon ze sem se ozval pane odborníku
Datum: 23. března 2014 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Datum: 23. března 2014 20:03
 protože to oproti velkejm motorkám musíš strašně točit, s mazánim na mě nechod, jsem tu jeden z mála lidí co se na ušetřenejch 50 korun vykašlou a mažou poctivě  ,,,,,,,,, standa: mermomocí ne, jen jsem přemejšlel viď
Datum: 23. března 2014 17:15
 Jestli chceš mermomocí něco zajímavýho do motoru,tak se mi ozvi,udělam ti takovej válec,že toho nebudeš nikdy litovat.....
Datum: 23. března 2014 17:01
 mužeš mi prosimtě vysvětlit proč by se válec do pionýra měl utahat dřív? .. ano pokud mažeš 1:50 tak jak to "děti" mají v oblibě tak se to vyběhá ještě dřív než kolik tu odhaduješ...
Datum: 23. března 2014 15:59
 na větších dvoutaktech nevim, ale ten pionýr se mnohem víc utahá  tak dvacet tisíc podle mě najede, měl jsem simsona a když sem ho prodával tak měl najeto 21 tisíc, ale už byl trošku slabší, jel max kolem 60
Datum: 23. března 2014 14:01
 jawa46: ty máš teda malé vyhlídky  .. že 15tis na výbrus.... já mám na bezvýbrusovém válci na čz 476 najeto asi 50tis a stále jede dobře a ještě toho najede
Datum: 23. března 2014 13:00
 Tohle už v dnešní době není problém, ale jsi ochoten dát 1500 za nicasil + další peníze za vyrobení vložky ze slitin hliníku. Řeknu to jednoduše na klasický litině natočíš asi 14 000 otáček naprosto bez problému, dávat nikasil do pionýra co točí 6tis, pokud teda nemáš upravenej válec je jako házení perel sviním. Píst ti dneska udělá kdekdo.. Hale na klasickej výbrus když je dobře udělanej najedeš bez problému 15000km, já mám na panelce 25 000km a ještě to něco najede. Za mě je to zbytečný pokud nejezdíš terénní nebo silniční závody na špici vůbec bych se do toho nepouštěl. Toť můj názor.
Datum: 23. března 2014 12:02
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, poskládal jsem motor s novou ojnicí na jehlách, po nastartování mi jakoby lehce klepalo od válce, přisuzoval jsem to předstihu. Ale když sundám svíčku a šlápnu tak to klepe a cvaká. rnPíst do hlavy nenaráží, bez hlavy to nedělá, jen když má větší kompresi. Můžou zvonit ty jehly? Píst je na nich volnější než ve futru a nejsou 100% vystředěné v pístu (pohybují se na čepu), prý se vystředí sami.rnJehly samozřejmě na 14,1 čep, čep stejný. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Máš pravdu, skutečně narážel píst ale jen lehce zdola na hraně že to ani nebylo vidět  co udělá nová ojnice bych nevěřil. Jde dát dvě těsnění pod hlavu ?
Datum: 24. března 2014 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Bez hlavy to nedělá,s hlavou jp ... Tzn že naráží - nějak to pořeš .. Ukrouhnout hlavu nebo podložit válec. V ojnici se zdravou klecí je vůle skoro nulová.
Datum: 24. března 2014 17:45
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jehlové ložisko jezdí v pístu po čepu i do stran - není potřeba je vymezit podložkama? Ojnice CKR. To klepání se mi nezamlouvá
Datum: 23. března 2014 19:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 Čau chci se zeptat jestli nevíte čím by se mi mohl mustang přehřívat po docela krátké době už sem vyzkoušel vyčistit výfuk a koleno, vyměnit olej v motoru , a válec je v pořádku . děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:00
 Je v pořádku znamená, že je čistej, nebo že máš motor obalenej bahnem z polí a lesa?
Datum: 28. března 2014 15:00
 Zdar draci, potřebuju radu.Otec mi bude dělat v práci výbrus, co je lepší: válec vyhonovat nebo vybrousit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Tak vidíš že si nevymejšlim. A čim hrubší výbrus tim líp drží olej a válec se perfektně maže. Výbrusy co si nechávam dělat jsou takový a defakto po základnim zajetí 50-100km je s dostatečnou lehce větší tryskou motor schopnej jet naplno třeba 12h závod... Nech udělat klasickej výbrus s klasickou vůlí 0,03 a nebo s vůlí 0,05mm a nemuže se hryznout. Po dobu zajíždění obohať směs.
Datum: 17. března 2014 19:30
 Díky moc, právě, že to u otce v práci týpek brousí na zakázky pro jednoho opraváře u nás a lidi si nestěžujou. Ale pokud se to klasicky má honovat tak to vyhonuju ať je to jistější. Bo před tím jsem měl broušený válec na jawu 250 a ta se mi asi dvakrát lehce kousla a teď jsem to měl broušené na 350 na kývačce a asi po ujetí 900 km se mi to hryzlo na tvrdo a drážky jak blázen (po tolikati kilometrech jsem nechápal), takže dělám další výbrus a jestli se to i tentokrát hryzne tak mě asi odvezou  .
Datum: 17. března 2014 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Že to jde na nějaké brusce vím,ale nikdy jsem to neviděl - možná to má polskej válec a proto se taky zajíždí 600km aby se přestal utahovat a pak se na tom teprve dá jezdit - alespoň takovej jsem měl já a znova bych to nechtěl. Takže za mě vyhrává klasická honovačka. Nad to neni.
Datum: 17. března 2014 17:28
 Zdar. Ideálně vyhonovat na honovačce - co otáčka, to zdvih honovací hlavy. Proto jsou tam po výbrusu ty charakteristické křížky...ten povrch nesmí být moc hladký, jinak se to bude přidírat.
Datum: 17. března 2014 16:05
Jméno: Jan Přibyl
IP: uživatel12485
 Dobrý den, chci se zeptat na Vaše zkušenosti s Ojniční sadou ROCKET - jehla. Plánuji výměnu ojnice na mém pionýru a toto je varianta, kterou bych rád zkusil. Můžete mi prosím napsat, podrobnosti? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Jen pro doplnění - ojnice je výkovek. A to že CKR je poměděná jen pro oko je pravda. Zkušenosti by mi zajímaly,na trhu je celá plejáda ojnic a doteď byla jediná použitelná CKR.
Datum: 17. března 2014 14:55
 fuha,,sice je tu v kramku od vanoc,,,ale to je tim ze jse mi nedaril 4roky spalsit znacku roket za dobrej peniz,, rocety maji velkou histroii,, ja se v tom tuningu nevyznam ale jsou na tom stejne s kvalitou,, jen nikdy rocet nemedi sve ojnice,, ono se medi aby to byl ona oko pekne,, pac jak se odlejvaji,tak po odlejvani nechavaji nedokonalosti a ta kto maskuji medi s rocetem nic neztrati s draku
Datum: 16. března 2014 18:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 logicky když je k dostaní od vánoc tak zkušenosti nejsou ...tečka o klikovkach se toho tu napsalo mnoho je vyzkoušene řešení a řada lidí napsala že než riskovat pořídí si tajvanskou crk tu se přebrad neviplací klika je nejdražší čast motoru ...roket je možná kvalitní ale nevyzkoušenej ....ale jestli si střelec bež do toho ale vymíšlíš vymyšlene...
Datum: 16. března 2014 13:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel16053
 Zdravím,mám problém s válcy,je nějaky rozdíl ve válce s 20 a 05?popř.jaky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2014 18:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel16053
 Díky
Datum: 15. března 2014 18:56
 sání, výfuk i přepouštěcí kanály jsou u válce 05 menší
Datum: 15. března 2014 15:53
|



|