Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, mám problém s Jawa 50/21. Máme v gáraži 3. Můj pionýr nechce vůbec zabrat ve vysokých otáčkách a téměř nejde pořádně vytočit a dost mě to štve. Bráchův oproti mýmu letí jako šílenej, zabere ve vysokejch krásně až to nechápu. Oba motory jsou po výměně pístu a gufer motoru,těsnění apod, komprese vše u obou dobrá. Dnes jsme dokonce zkoušeli postupně přehazovat věci z toho lepšího na toho mýho a nic nepomohlo (komplet karbec, komplet zápalko, filtr, indučka, komplet výfuk, svíčku atd a pořád nic.. pořád nemá záběr ve vysokých otáčkách a nejde skoro vytočit. Mohl by mi někdo zkusit poradit na co se zaměřit a čím by to ještě mohlo být ? Děkuji za nápady a dodám že předstih a odtrh byl nastaven u obou případech. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 12:37
 je polskej
Datum: 02. února 2014 12:37
Datum: 02. února 2014 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To jestli máš polskej válec je vcelku podstatná informace. Ty horší jedou mizerně. Ty lepší jsou na tom krapet líp,ale seriovka s českym válcem tomu ujede ... Takže zvednout prdel od kompu a jedu,jedu ... Bylo tu vznešeno hafo dotazů a návrhů k řešení a zatím bez tvoji odezvy...tak začni makat kámo,ve vidlích v ovládacích panelech toho fichtla neopravíš ... Čest práci ...
Datum: 02. února 2014 11:25
 Benzínu jde dost ale pro klid duše dám hadičku a novej filtřík co mam přichystanej, můj filtr box je bez dir a bratrův s jednou na straně jinak klasická trubka ze spod, s jeho to jelo o malinko lépe, trysky jsem zkoušel asi 3 a nepomohlo a zarostlej vyfukovej kanal nvm jak poznám ale můžu zkusit bratrův válec protože oba máme stejný písty 2 kroužek se stejným rozměrem (základ 38) a dávali jsme je tam ve stejnou dobu.. maximálně že bych já něměl ještě ten svůj zajetej.. a nebo ten polskej šhit
Datum: 02. února 2014 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Celou dobu tušim kravinu v podobě filtrboxu jen s jednou dírou,totálně rozvrtaná tryska nebo totálně zarostlej vejfukovej kanál a nebo koleno...či přesazená vačka a podobně... Akorát je nedostatek informací...těžko říct... Taky to muže bejt jen nízká hladina... A nebo už přejetej motor...
Datum: 02. února 2014 10:30
 Furt nevíme, jestli je tam toho benzínu dost. Pokud špatně teče, tak nějaké přeplavování karburátoru nepomůže  Je to jen jedna z tezí, zatim ale nebyla vyvrácena  Může to být samozřejmě něčim uplně jinym...
Datum: 02. února 2014 9:52
 toho benoše tam fakt jde dost  i když při jízdě namačkávám ve vysokých tak ho tam stejně nedostanu  S tím válcem a výměnou pístu to není špatnej nápad jen se do toho bratroj vůbec nechce  Ale asi nic jinýho nezbyde... taky myslíte že by to mohla dělat vyběhaná klika ? i když ty máme vyběhaný asi všichni 3
Datum: 02. února 2014 9:45
 taky sem myslel ten benzín ale prej je ho dost
Datum: 02. února 2014 9:36
 Vsázim jedno pivo na špatně dotejkající benzín do karburátoru
Datum: 02. února 2014 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Tak přehoďte válec,píst a hlavu. Když ti to na ten jeho poletí,tak je tvuj válec mizernej...pokud to pojede mizerně i s jeho válcem tak máš mizernej spodek motoru...
Datum: 02. února 2014 7:49
 co nějaká základní věc se kterou počítáš že je v pořádku? ložiska, přidříno, blbě zajeto, máš píst šipkou k výfuku? nečouhá ti těsnění pod příbrubou sání moc do sacího kanálu? co to dělá bez vejfuku?
Datum: 01. února 2014 23:43
 to to dej radši mě si to nějak opravím
Datum: 01. února 2014 23:03
 asi nezbejvá než ho hodit do potoka a vykašlat se na to :/  bratranec má taky 21 tku a sice nemá takovej výkon jako bratr ale tah ve vyšších otáčkách má a vytočit mu jde oproti mě :/ asi co kus to originál nebo nevim
Datum: 01. února 2014 23:01
 tak já už nevím
Datum: 01. února 2014 22:58
 já dával komplet válec s pístem (snad to není ten polskej jak se tu o něm často mluví  ) a brácha jen píst a válec měl dobrej, nakej magor před ním tam dal píst bez kroužků se špatným rozměrem a svíčkou s dlouhým závitem  , tak jen dokoupil pístní sadu a měl vystaráno
Datum: 01. února 2014 22:45
 a proč ste vyměnovali píst nemáš třeba špatnej válec nejsou tam někde rýhy nebo nepotřebuje už výbrus
Datum: 01. února 2014 22:22
 nene předstih jsem si označil jak mám u sebe a jak u něj a jeho zapalko jsem pak posadil tak jak jsem měl já.. každopádně je to divný tam kde já končím (tzv musím přeřazovat) tam on teprv začíná a vytáčí motor daleko dál.. já mám problém roztočit dvojku  tak nevím..
Datum: 01. února 2014 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16762
 ty maš na 2 motorech uplne stejný hodnoty předstihu???? vždyt už z výroby co kus to originállza mě nastavit předstih tzv jízdní zkoušku prostě vyhodit víko ze zaplka a udelat risky na statoru a karrteru a zkoušet jak to jede...... vždy ale nastavuješ 1 věc nikdy ne 2 na raz rozladil bys to... a šmudlo hraj si .....při víkonovém ladění rozhuduje víkon ne tabulky.....
Datum: 01. února 2014 20:45
 právě si myslím že benalu tam jde až až když je svíčka cihlová a kolem do kola černá ? nebo se pletu ? Každopádně to vyzkoušet můžu  to jsem nezkoušel, ještě náký nápady co vyzkoušet ?
Datum: 01. února 2014 20:38
 tak tam zkus hodit jenom hadičku bez filtru a nebo střikni pod svíčku benzín a hned to zkus vytočit
Datum: 01. února 2014 19:58
 benzínu tam jde si myslim dostatek i když nepopírám že starej palivovej filtřík není zasranej :/ ale fakt mi přijde že jsem vyzkoušel už vše  nikdo se s tím nesetkal ? jinak kladívka kondenzátor novej apod svíčka nová N17 i N15 na obojí to samé..
Datum: 01. února 2014 19:52
 to je tak většinou a to pokud s stím nepohraješ a nejdeš kousek po kousku tak na to nepřijdeš
Datum: 01. února 2014 19:45
 kurňa to je hlavolam, to bude nějaká p**ovinka,
Datum: 01. února 2014 19:42
 a není tam rez nebo nějakej bordel a nemáš ucpanej palivovej filtr nebo ho danej obráceně
Datum: 01. února 2014 19:38
 benzínu tam je právě dost když zamáčknu plovák tak jakorád to s ním lícuje není benzín nad ním
Datum: 01. února 2014 19:32
 a když odmontuješ víčko plovákovky je tam dost benzínu nebo je na suchu
Datum: 01. února 2014 19:24
 s originálem to má větší spodek ale na vrchu taky nejde vynechává apod a to je dekarbonovanej  tak nevím po čem ještě jít..
Datum: 01. února 2014 19:15
 tak tam dej originál výfuk a bude to dobrý
Datum: 01. února 2014 19:03
 falešnej vzduch to nebude všude to těsní a volnoběh vše drží, svíčka je cihlová a kolem černá. 2 zářez na jehle a tryska klasika 68, mám k tomu i výfuk hikone a že by šel víc do otáček se mi nezdá spíš je to horší  jinak sekundár 11z kolečko. Fakt si s tím už nevím rady
Datum: 01. února 2014 19:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 ahoj, může ti to někde brát falešnej vzduch, takže směs je chudá, a co ložiska a klika? točí se volně?a nebo můžeš mít bohatší směs, to pak kolikrát taky nechce jít tolik do otáček . . .
Datum: 01. února 2014 18:53
Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně pařeza 550. Budu ho teď kupovat a v pionýrech se nevyznám. Je motor úplně stejnej jako u 555 a 05ky, nebo jsou tam nějaký rozdíly? Jak pařezí motor trochu upgradovat? Musí se vyměnit i píst, když bych chtěl dát válec z 21ky? Dík bejci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Ty ráfky v barvě jsou sice asi origo,ale hnusný. Nešetři a dej chrom,je to pak pecka ...jinak motor j05 je dárce opravdu skoro všeho krom kliky...
Datum: 02. února 2014 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 kola sehnad pekny a do praskoveho laku s nima v chromu na 5550 nebyli ..jinak motor 05 je vhodným zdrojem dílu ma modernejší klikovku a spojku a všechna jiná střeva....
Datum: 02. února 2014 19:12
Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Díky za info. Asi ho teda nechám tak jak je, stejně mám na ježdění jiný stroje. Nepůvodní jsou tam akorát kola s velkejma bubnama právě asi z 555 a chybí spodek pršíček jinak originál.
Datum: 01. února 2014 23:02
Jméno: pepin
IP: uživatel16761
 Zdar jak sviňa,550ka má trochu jinej válec a to,že má menší všechny kanály,jinak je motor úplně stejnej,na válec s menšíma kanálama se dává levostranej karbec,pravostranej karbec se dával na 550ky až kernkonci výroby,ale to tam dávali už válce z 555ky,které měli větší kanály.Proto vznikají problémy,že to špatně jede,nechytá apod.,když se to všelijak kombinuje.Jinak kolečko má pravdu,nijak bych pařeza rnneupravoval,dal bych ho radši do origo stavu.
Datum: 01. února 2014 14:46
 Čus. Motory 550 a 555 jsou tušim až na válec a karburátor shodné. 05 už měla jiný motor. Upravovat jde všechno...ale je to veterán, a jak se řiká: Z hovna bič neupleteš...a když upleteš, tak nezapráskáš...a když zapráskáš, tak leda sebe...Takže 550 bych si nechal jako hezkého veterána v origo stavu, a na úpravy bych si pořídil spíše nějaký novější typ.
Datum: 01. února 2014 9:04
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Zdar draci, prosimvás, poraďte někdo vyplatí se koupit novou klikovku do fuchtla, nebo popřípadě jak poznat jestli je původní klikovka dobrá
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2014 14:27
Jméno: Radim
IP: uživatel16761
 do boku bude mít vůli vždy i po repasi každá ojnice,ale nesmí mít vůli kolmo k ose otáčení.nejlíp nechat komplet zrepasovat,oni ti ji vyváží,dají nové ložisko,popřípadě kluzné ložisko pro
pístní čep.já jsem to tak udělal a navíc jsem si nechal udělat i výbrus s novým pístem,kroužkama a čepem.Když jsem pařeza nastartoval,nikde žádnej pazvuk,to byla odměna za všechny ty
starosti kolem toho.
Datum: 01. února 2014 14:27
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Díky moc za rady, velmi mi to pomohlo.
Datum: 31. ledna 2014 14:40
 Jak radí čeZeták, tak se pozná dobrá klika. Ale upřímě, já se s nezvodící klikou setkal jen když jsem jí dal na repas. Když jsou pulil motor tak pokaždý se aspon malinko ozývala, ale na "pohmat" vůli neměla. Takže jsme na ní stejně smělě najezdil tisíce km. PO smontování motoru se klika začla ozývat od 60 Km/h, jinak šel motor celkem v klidu, ale jestli dělaš úplný GO, tak bych si jí taky nechal repasnout. Tohle byla v dobách, kdy jsem měl čas dvakrát ročně pulit motor...
Datum: 30. ledna 2014 22:52
 když je vůle do stran tak to je v poho.. do stran bude vždy.. ale asi si me nepochopil jak to myslím.. řeknu ti to tak.. vem si kliku do ruky ale tak že ojku budeš mít v dlani (sevřéne do pěsti) a setrváky budeš mít pod rukou.. a bouchni dlaní do horního ojničního oka... bukud budeš od dolního oka slyšet cinkání, zvonění atd.. tak je klika špatná
Datum: 30. ledna 2014 21:29
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Byl sem zkontrolovat kilkovku a v ose je mírná vůle( dyž s tím zahýbám tak se vakloní asi tak cca tak 1-2 mm), takže vyměnit?
Datum: 30. ledna 2014 21:20
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Díky moc za odpovědi, specik popřemýšlím
Datum: 30. ledna 2014 21:13
 luke jsi pako.. do stran bude mít ojka vůli vždy... ojka nesmí být volná v ose ... jinak řečeno když chytneš za ojnici tak nesmí být vůči setrvákům volná
Datum: 30. ledna 2014 20:21
 Ahoj, pokus by jsi chtěl tak tu mám jednu komplet klikovku navíc - byla po go, najel jsem jenom cca 700km a kvůli problému s převodovkou motor rozebral, ale použil jsem druhej co jsem tu měl udělanej, tak když tak jí dam za 400.
Datum: 30. ledna 2014 20:00
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 nesmi mit vuli do stran jen male
Datum: 30. ledna 2014 19:31
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 Čau , nedávno se tu řešil rezonanční výfuk na originální válec z jawa 50 , nevíte někdo jeho přesný rozměry . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 23:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolik tě pustí mustang výfuk? 9000ot/min? Ale s jakým průběhem, to u "laďáku" dosáhneš po dlouhém laborování. Pokud to nemáš nějak hustě poladěný, tak bych se na laďák vyprdnul.
Datum: 28. ledna 2014 23:31
 zlatá slova,válec od Standy,72 tryska,výfuk mustang a jedeš trojku v nervu i do mírného kopce
Datum: 28. ledna 2014 20:33
Jméno: Standa
IP: uživatel16750
 To si nejsem jist,že by se tu řešilo. Ale jsem si jist informací,kterou ti teď předám. Lehce upravené a seriové válce jedou lejlíp a skoro i nejvíc na výfuku z Mustanga. Ale o tuhle informaci asi nikdo nestojí,protože to vůbec není tuningové ... Jinak by se dalo použít Hikone (spodem vedený),nové výfukové koleno z slabostěnné trubky vnitřní průměr 28mm délka cirka 30-32cm,jako tělo výfuku použít Hikone,uříznout tlumič,místo něj výletovku o vnitřním průměru 15-16mm a délka 20-25cm,eventuelně použít místo posledních 10cm původní tlumič....pozor,Hikone má z výroby zapuštěné koleno ještě 5-7cm do těla výfuku a to je třeba vyjmout..... Ujišťuju tě,že to je laborování jako prase a ve výsledku budeš rád,že to naladíš,aby to ASPOŇ jelo jako seriovka na výfuku z Mustanga,jen to bude mít malinko vyšší špičku,která je skoro zanedbatelná... (on seriovej válec tě stejně moc přes 7-7,5 tis ot/min nepustí).... A nebo se na to vykašleš,použiješ to neodladěný,bude to mít mizernej průběh a do kopce tě předjede děda na Stadionu... Po mých zkušenostech mužu říct,že vyladěná holá seriovka se seriovym výfukem,origo karburátorem,origo tryskama i filtrem jede kurva víc,jak všechny "tuningový bastly" s přímejma filtrama a "laděnejma" Hikoňákama....a navíc vyladěná seriovka žere 2-3 litry,protože to má sílu a průběh a nemusíš to furt točit,aby to jelo v otáčkách,který jedou... Moje rada zní vyladit seriovku,nad to není .... Hodně štěstí ....
Datum: 28. ledna 2014 11:40
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím Vás draci, můžete mi poradit? Jde válec z jawy 550 vybrousit na průměr 45mm? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 10:17
Jméno: ondra
IP: uživatel16082
 Na valcu problem nevidim tam je mista dost spis aby se to vlezlo do kartru mezi stefty ale to by mohlo vyjit taky, spis co s tim valcem
Datum: 28. ledna 2014 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Píst 47 tam nedostaneš. Změř si co se vejde mezi díry šteftů ve válci  Kájo víš,mam doma tolik válců a věcí z j555 že jeden mužu obětovat. A navíc budu dělat i ten válec z j21,jiná vložka atd... Svědomí mi netíží ...
Datum: 28. ledna 2014 9:52
Jméno: Kája
IP: uživatel14642
 Hoši, takhle ničit veterány!!! Proč to neuděláte pořádně, vložku a válec ze jedenadvacítky a máte to. Tohle je hrozný.
Datum: 28. ledna 2014 6:11
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Taky to risknu válec j555 vrtání 47mm a spodek 05 jenej nemám.... očekávám od toho slušnej traktor na běžné ježdění v blízkém okolí, co s válcem upravit ho nějakým způsobem? nebo nechat tak? karbec bude jikov převrtanej na 18,5
Datum: 27. ledna 2014 21:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 NO jenže v reálu je vložka ze simsona delší jen o 5mm než pio válec bez vložky...a píst je na sání kratší asi o 4-5mm....takže by to teoreticky nemuselo vadit vůbec,ale tuhle informaci potvrdí asi jen ten,kdo to už zkusil....já to risknu... píst 45 mam,válec J555 mam,hodim to do brusírny a uvidí se...
Datum: 27. ledna 2014 18:42
 Já bych řekl, že se bez nich neobejde. Píst se bude vyvracet před a za dolní úvratí. Podle mě to nebude dělat dobrotu.
Datum: 27. ledna 2014 18:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 To je otázka do pranice....! Já to nevim
Datum: 27. ledna 2014 17:18
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Neobejde se válec pak bez tý zadní části? Prostě tam nebude?
Datum: 27. ledna 2014 16:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 Jak se to vezme. Co se týče masa uvnitř,tak je tam dost,ale zmizí úplně ta zadní část válce,co se zasouvá do motoru a vzhledem k pravděpodobnému použití pístu ze simsona je potřeba použít ojnici/kliku do které se vleze 12mm futro + zkrátit válec....a teda nevim jak řešit ten spodek válce.... sám nad tím teď tak nějak dumám.... mam navíc jeden takovej horší rezavej válec tak ho asi obětuju na pokusy...
Datum: 27. ledna 2014 16:47
Jméno: jack
IP: uživatel16749
 Jakou mate horkovzdusku? Shanim levnou a aby nejalou chvili vydrzela...potrebuju na loziska
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 k vánocům jsem dostal Ferm,je to obyč sračka ,ale zatím slouží.Hlavně když jí vypneš je potřeba s ní zacházet opatrně (opatrně jí položit a nechat vychladnout)jak s ní klepneš tak se může utrhnout spirála.
Datum: 27. ledna 2014 20:50
 Mám Extolku a taky dobrý.. Ono na tý horkovzdušce asi není moc co řešit...
Datum: 27. ledna 2014 14:25
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Jo black and decker je dobrej,doporučuju.
Datum: 27. ledna 2014 0:36
 Black and deckera mam v dílně. Už běhá asi 15 let naprosto bez problémů. Jak je to s kvalitou těch dnešních netušim.
Datum: 26. ledna 2014 23:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16748
 za mě má radši starou troubu
Datum: 26. ledna 2014 19:58
Jméno: jack
IP: uživatel16749
 Co znacka black&decker? Dobre zkusenosti?
Datum: 26. ledna 2014 18:56
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Cus, muzu pouzit na upraveny valec (uprava vyf. kanalu) dat klasicky pist na dva krouzky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 zkontroluj, jestli ti zamek druheho(spodního) kroužku nechodí přes vyf kanal (jestli neni moc široky), jinak, pokud bys chtel neco ozkoušenýho, aby sis zbytečne nezmrvil válec... mam navrh na jednoduchý a funkčí 2K a k nemu i profi(!) ozkoušený vyfuk,(nebo na složitější 4K-9HP s origo karbecem upravenym), mužem se lehce domluvit...(klidne mužu i obojí zrealizovat), phozman@seznam.cz
Datum: 29. ledna 2014 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Jestli si upravil jen vejfuk tak to bude mrtvý,chce to udělat i sání...když nic víc tak zkrať píst o 1,5-2mm...kroužky a píst použij takový aby vyhovovali charakteristice...
Datum: 25. ledna 2014 22:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Slo jen o vyzkouseni, pristi tyden pujde vse predelat, tak uvidime
Datum: 25. ledna 2014 18:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 jo jde použít vše co nepude kroužky přez kanali jen je to kontraproduktivní davat do pracne upraveneho válce do otáček píst s velkým třením co otáčky snižuje
Datum: 25. ledna 2014 18:18
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Pokud srazím pilníčkem hrany na kroužku od motoru do sekačky myslíte že zaznamenám malinkej nárůst otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Nepleťte tu dohromady tolik rozdílnejch věcí. Váha pístu,váha ojnice ani zapalování ani sražená hrana kroužku nemají nijak významný vliv na maximální otáčky motoru. Maximální otáčky udává časování válce a svym způsobem konstrukce motoru...jestli je to stavěný aby to v záběru točilo 2500- 3000 tak to nepředěláš na motorovou pilu... Prodávaj vcelku zajímavý motůrky na kolo,některý i v zajímavých objemech 70-80ccm a po montáži na tom kole mužeš legálně jezdit po silnici i bez papírů... Myslím že motor ze sekačky nemá homologaci pro pohon jízdního kola...takže s tim mužeš jezdit tak po dvoře a na zahradě
Datum: 26. ledna 2014 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 tak at ho tam dá tak jak je pilník není nastrojová bruska ....už tak je to pracný až po kotot vychytat brazdy uložení řetězu a uhel karburace aby se neuchlastavala.... pokud schceš viší točky musí se dolu s vahou na ojnici či pístu....popřipadě zaplko
Datum: 25. ledna 2014 18:28
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Možno ti stači nabrúsiť nože.
Datum: 25. ledna 2014 18:22
 Tento způsob úprav zdá se mi být poněkud nešťastným...
Datum: 25. ledna 2014 18:06
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Tak to jsi asi nikdy nevidel tuning krouzky kdyz nevis ze maji srazenou hranu a je to 2t jo a ten motor bude kamos davat na kolo
Datum: 25. ledna 2014 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 neudělato vubec nic jestli ti ta sekačka neseče chce to bud výbrus anebo jinej motor..... todle se dělá jen kvuli lepšímu zaběhu novích věcí.......
Datum: 25. ledna 2014 17:39
 a na to jsi prišel kde? a tu sekačku máš 2T nebo 4T ?
Datum: 25. ledna 2014 17:11
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Jak to přece se vyrábí kroužky se sraženýma hranama aby směs lépe proletěla a kvůli menšímu tření
Datum: 25. ledna 2014 17:05
 jestli jsem tu otázku dobře pochopil tak spíš ztratíš kompres takže to je na nic
Datum: 25. ledna 2014 14:04
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdar chlapi, chci se zeptat jakou cenu má nová klikovka na pionyra jeste originál v konzervační vazelíne... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 10:36
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 800-1000
Datum: 26. ledna 2014 10:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 ono to má sve uskalí to že vypadá pěkně neznamená že někomu neupadla osobne bych za ní víc jak 800 nedal musí se převažit
Datum: 25. ledna 2014 17:47
 podle mě to nějak nevzvedá cenu pokud to nechceš prodat nějakému sběrateli kterej si na tom bude zakládat
Datum: 25. ledna 2014 14:06
Jméno: drak
IP: uživatel11232
 Zdar, prosím o názor či zkušenost. Měl jste někdo válec z 05 převrtaný na 40 - 41 mm a posazený na spodku motoru+ karb z 21, mělo by se to pak chovat jak 550 ne ??? Hodil by se mi traktorový průběh na dojíždění do práce ... nejsem žádnej drobek  kolem metrákurnPrávě mám doma válec 21 (38,25mm), trochu jsem ho škrábl na sání a výfuku, chodí mi na převod 11/55 digi 67m/h, ale s 12/55 už tomu chybí spodek,(máme tu kopce, největší krpály za 1rs. ) rnTak řeším zda nechat převrtat ten z 21 nebo ten 05 - který má rýhu od segrovky ... počítám s tím že bych té 05 decentně rozšířil sání a po pár setinkách na výfuku než by šel na výbrus .rnDíky za reakce. rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 15:27
Jméno: drak
IP: uživatel11232
 Super, děkuji ti Stando za podrobnosti ...
Datum: 25. ledna 2014 15:27
 S výfukem nechoď zbytečně nahoru,nech 30,3-30,5 a otevřít klidně na 27mm + sání otevřít nadoraz co zavře píst a neměnit zbytečně časování,max zarovnat nepřesností a pokud by píst trošku zakopával,tak udělej lehkej rádius na spodní hraně... už jsem to dělal,je to tank ... jen je pak docela oser s volnoběhem - je to na volnoběh a ve spodních otáčkách bohatý,takže to chce dát hodně dolu hladinu a úplně nejlíp menší VT....HT jsem tam měl snad jen 68 ... ačkoliv se to mělo chovat jako J555 tak to bylo bližší simsonu,ale ten spodek to mělo fakt dobrej.... mám +/- 93kg ....
Datum: 25. ledna 2014 11:32
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Aký je rozdiel medzi valcami z Jawy05 a Jawy20?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 18:38
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Ja tam dam z 20-ky a bude.Dik za rady
Datum: 23. ledna 2014 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel16730
 Líp dole jede j05,víc jede j20...rozhodni se...za mě j20
Datum: 23. ledna 2014 15:11
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 A na ktorom mi to pôjde lepšie?
Datum: 23. ledna 2014 12:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ano, 05 má mnohem lepší spodek.
Datum: 23. ledna 2014 8:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně má jiné časování
Datum: 23. ledna 2014 7:48
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 05ka ma mensi prepousteci kanaly..
Datum: 22. ledna 2014 22:18
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci,budu dělat GO motoru jawa 90 roadster, tak se vás ptám jaké tam dát dobré gufera.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 19:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Úplně obyčejná z NBR materiálu...
Datum: 22. ledna 2014 19:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel16435
 cus..nemáte někdo na někoho kontakt kdo by mi snížil a odlehčil kliku na 84 mm ?..Dík za každej kontakt a radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 11:23
 Známej to dělá asi za 2500,- i s materiálem. Kdybys chtěl,válí se mi doma nevyužitá klika 90mm s CKR ojnicí včetně hotovejch karterů s vložkama,je na ní najeto dohromady tak 50km (nehodila se mi do motoru)...nechal bych to za 1800,- celý
Datum: 27. ledna 2014 11:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Smím se zeptat proč zrovna 84mm ??
Datum: 27. ledna 2014 11:10
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Čau draci potřebuji jenom poradit, chci na 90tce si vyměnit hlavu, z roadsterové na crossovou, tak se vás ptám jestli to nebude něčemu vadit ( třeba chodu, nebo startům), hlavy mají stejný spalovací prostor jako jawa 23 proste jen ten půl měsíc, za odpovědi mockrát dík, zatim zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 15:55
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Moc dík trochy, dnes dopoledne jsem ty hlavy vyměnil a je to ok. Taky jsem tu cross hlavu měnil jen kvůli vzhledu.
Datum: 21. ledna 2014 15:55
 a jednou sem viděl inzerát na roadstera a měl tam danou z crossové hlavu a psal že jde jenom o vzhledovou upravu že to nemám na funkci motoru vliv
Datum: 21. ledna 2014 13:56
 zdar, nevím prakticky nic od 90tkách, ale jestli je pravda co píšeš že jsou stejné tak bych v tom neviděl problém a když to vyskoušíš tak taky nic nezkazíš
Datum: 21. ledna 2014 13:55
Jméno: Ales
IP: uživatel14535
 Cau draci chtel bych se zeptat jestli se prodava valec na fichtla 60ccm a popripadne kde bych ho sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Proč teda děláš blbýho,když nakonec víš koho myslim....čágo
Datum: 24. ledna 2014 16:12
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stando, moc koukáš na frantovi fotky, potom jsi urejpavý a protivný... Nekoukej tam!
Datum: 24. ledna 2014 12:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16735
 Ujišťuju tě,že se nepletu. Napsal jsem to jen proto,abych ti vyvrátil tvé mylné tvrzení o tom,že by to nikdy nikdo jiný nedělal,,,dělá,,,a daleko větší brutality,,, a už dlouho,,, simsony,babety,pio,stadiony a dokonce jawetu! ,,, rozšiř si obzory  tímto bych asi ukončil naše malé klábosení,protože už se to zase začíná zvrhávat směrem kam já nechci a ty jo... a nerad bych byl zase hnusný,urejpaný a protivný a vůbec se s nikym nechci dohadovat ,,,, zajímalo mi naprosto něco jiného,,,, takže pápá
Datum: 24. ledna 2014 12:28
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stanod, nepleteš si to náhodou se simsonem? chtěl bych to ve fichtlu vidět
Datum: 24. ledna 2014 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel16734
 A dokonce 4 kanály a žádný foukačky pístem  A nebo klapková 83ccm a jiné... Takže ty mi neřekneš částku,ok....
Datum: 24. ledna 2014 10:11
Jméno: tuner Kája
IP: uživatel14642
 stando a kdo dělá tříkanály sedmdesátky jako stejsky? On někdo dělá ještě větší obsahy na fichtla? To musí jezdit jako blázen. Marek akorát udělal velkou díru do pařeza, to není vůbec tenhle případ.
Datum: 24. ledna 2014 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel16730
 Tak pro mě to novinka neni,,,vim i kdo je dělá už dlouho (a tim nemyslim Marka)...jen mi zajímá co by za to chtěl on...na úplnou serii,dvoukruh,hlavu mam už svojí...
Datum: 23. ledna 2014 15:16
Jméno: Kája tuner
IP: uživatel14642
 stando, záleží co přesně chceš, jestli 3K sedmdesátku nebo něco na normální ježdění, musíš mu napsat. Já nevím co to obnáší, jen jsem to ještě u fichtla neviděl.
Datum: 23. ledna 2014 8:55
 Tuner (Kája) : Za kolik to dělá? Teď si sobě taky dělam 70ccm a je to dost sraní,pokud by to stejskal nabídl za rozumnou cenu,tak bych si to nechal udělat u něj... Co za to chce? Nemá tam cenu .... To Libor: Písni mi na mail,proberem to,určitě by to šlo...
Datum: 21. ledna 2014 17:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Taky to bude za jiny penize... a ne kazdy chce tolik penez investovat.
Datum: 21. ledna 2014 13:44
Jméno: Kája
IP: uživatel14642
Datum: 21. ledna 2014 9:00
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 -->Stando: jen tak orintačně, ta 60ka tahá líp od spoda? aspoň trochu líp? Někdo tu jednou řešil nějakej traktorovitej válec  (aby líp tahal už v nižšim spektru otáček) samzřejmě dvěpade z toho asi nebude co?  PS: ten můj válec pořád slouží - 1)s origo doutníkem má trochu víc síly dole. 2) s neupravenym(!) Hikone - jenom navařený fichtl koleno, jede o hodně líp ve vysokejch otáčkách . . . paráda
Datum: 21. ledna 2014 0:45
Jméno: standa
IP: uživatel16720
 Nekoupíš nic. Dá se válec trochu upravit,protočit na 60ccm vrtání,vzhledem k vrtání válce a výšce výfuku upravit hlavu a je to... Možná to zní složitě,ale udělal jsem tech válců desítky a je to paráda ... Jen nasadíš,nic neřešíš...70ccm je supr,ale je tam šíleně práce okolo...protočit kartery,převložkovat kliku,upravit hlavu,překopat válec...teď akorát roubuju vložku z Simsona 70 do fichtla a neni to prdel... Čekal jsem to jednodušší...
Datum: 20. ledna 2014 19:31
Jméno: třeba
IP: uživatel16483
 http://www.ms50.cz/_pio70.html
Datum: 19. ledna 2014 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16045
 ma pioníra nic jako 60ccm valec není ten trošku tuningovej má vrtaní 40 mm a to je asi 55 ccm ale bohužel jde o blbej polskej výrobek co dá zabrat ... a musí se dodělávat ... lacinější je zrepasovat starý čs valec popřípadě je dostatek pístu na to ho za stejne peníze nechat převrtat .....a tím mírně zvednoud objem za cenu toho že budeš docela laborovat nad tím aby to jelo líp jak po výbrusu ptz trisky a karburaci maš na 50 ccm
Datum: 19. ledna 2014 17:05
Jméno: aaa
IP: uživatel16308
 ahoj, kdo dělá v Praze a blízkém okolí vycentrování kliky? (Jawa 20) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 17:54
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 moto růžčka, v korytech
Datum: 16. ledna 2014 17:54
 To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
Datum: 16. ledna 2014 16:55
Jméno: snowyz
IP: uživatel16705
 Ahoj. Znate nekoho kdo dobre repasne, odlehci a vyvazi kliku? Diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 23:19
Jméno: snowyz
IP: uživatel16705
 Tak do brezna bych ji potreboval...
Datum: 19. ledna 2014 23:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 záleží jak moc na to spěcháš
Datum: 16. ledna 2014 18:30
 To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
Datum: 16. ledna 2014 16:56
Jméno: čz 175
IP: uživatel11517
 Dobrý den mám dotaz o kolik se dá snížit hlava na čz 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 16:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlava se snižuje hlavně jako kompenzace "zvýšení" výfuk. kanálu. Kolik má 477 sér. kompresi? Mám za to, že pozdější typy (175/487 a 180/487) měly větší kompresní poměr, ale stejně bych nešel nad 1:9 (i po započtení výbrusů-větší objem).
Datum: 15. ledna 2014 16:19
 Zdar,rnje nějaký rozdíl mezi airboxem na 634-02-07 z 84 roku a airboxem na 638-9?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 20:19
Jméno: ...
IP: uživatel16308
 Ahoj, nemůžu sundat těsnění mezi válcem a kolínkem karbce (Jawa 20) . Lepilo se to něčím? nějké fígle? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Před mnoho lety jsem odělával stará těsnění pomocí vlažné vody a červené brzdové kapaliny. Kapátkem pokapat a nechat vpít a opakovat. Opatrně zeškrabávat, pak opatrně jemným smírkem jemě přebrousit.
Normální lidi to nelepily.
Datum: 14. ledna 2014 6:42
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Ty stary tesneni se na ten valec proste prilepi sami nejlip kup novy a mas klid
Datum: 12. ledna 2014 18:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 skus z nožom a popripade vyšrubuj a štifty lepšie sa to potom vyberá je docela možné že tam niekto pred tebou fľusol nejaké lepidlo
Datum: 12. ledna 2014 17:24
|



|